Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Děkujeme japanofilní redakci
fostek
| 14. 1. 2019 09:49
za zbytečné informace o autě v EU nepřihlasitelném a za cenu v jenech.
Infatiním a blbým označením GRMN se Kojota odvařila sama.
Avatar - lamal
Děkujeme japanofilní redakci
lamal
| 14. 1. 2019 10:34
nejak ta to zdepkovalo >:D
Avatar - Ozzman
Děkujeme japanofilní redakci
Ozzman
| 14. 1. 2019 11:07
Mne by zajímalo, proč to auto nemá na kapotě znak ? To se za to stydí ? >:-[]
Avatar - netcar.xx
Děkujeme japanofilní redakci
netcar.xx
| 30. 1. 2019 15:38
Máme teprve leden a Fotzek je už za imbecila roku
Avatar - lamal
to je to čo
lamal
| 14. 1. 2019 10:33
chceš
Avatar - kari.laz
to je to čo
kari.laz
| 14. 1. 2019 11:10
Ale nedostaneš, moc aut, co má v této specifikaci ještě manuál není. Přitom tahle kombinace musí být skvělá.
Avatar - lamal
to je to čo
lamal
| 14. 1. 2019 11:55
v pohode, aspon niekde sa take auta predavaju, doprajem aj ostatnym ;-)
Avatar - twistedTSD
to je to čo
twistedTSD
| 14. 1. 2019 14:35
:yes: Sportovně laděný sedan s V6, manuálem a RWD? Taková auta mi v Evropě chybí.
Pohon je dokonalost...
webpaja
| 14. 1. 2019 11:16
...tvary už horší, ale proč jich kurnik nevysemení 1000ks pro EU. Každým rokem. ;-)
Avatar - Emel
Pohon je dokonalost...
Emel
| 14. 1. 2019 11:27
Nejspíš tohle auto vůbec neexistuje v inkarnaci s volantem vlevo... a nechce se jim to homologovat a platit emisní výpalné kvůli tomu, aby prodali 1000ks se ztrátou nebo 300ks se ziskem a 700 jim zbylo ;-)
Pohon je dokonalost...
webpaja
| 14. 1. 2019 11:30
100% neexistuje jako LHD, jen to je škoda.
Avatar - Dinar
Pohon je dokonalost...
Dinar
| 14. 1. 2019 12:22
Jo, pohon na zadek, šestihrnek, manuál, pěkný, ale i kdyby ho prodávali na EU trhu, stejně by sis ho nekoupil, sedan (typický daily car) v této kombinaci si každý rozmyslí, navíc je na tom autě vidět, že je staré, myslím design. Možná stát kolem 600 tis. pár zájemců by se našlo, ale to je vzhledem ke třídě a technice nesmysl.
Pohon je dokonalost...
webpaja
| 14. 1. 2019 12:32
Já bych si ho nekoupil! Naopak bych se snažil, ať si ho koupíš ty a pak si ho půjčoval >:D
Avatar - _Karel_
Pohon je dokonalost...
_Karel_
| 14. 1. 2019 14:21
>:D
Avatar - Emel
Pohon je dokonalost...
Emel
| 14. 1. 2019 12:50
600 by to stát nemuselo, za 800-850 by to bylo pořád zajímavý... za předpokladu, že bych se smířil se sedanem a že by to dobře jezdilo. Ale jinak jo, tohle přesně jsem chtěl napsat... všechno má smysl jen za nějakou cenu a tady by prodejní cena byla jistě někde 1,1M+.
Pohon je dokonalost...
praděda7
| 14. 1. 2019 14:52
Cena by se pohybovala kolem 1mil, spíš něco přes. CTR se také prodává za tyto peníze.
Avatar - Emel
Pohon je dokonalost...
Emel
| 14. 1. 2019 15:38
Však píšu 1,1M+... je mi to jasné. Jenom pokuta za CO2 bude ranec.
Avatar - twistedTSD
Pohon je dokonalost...
twistedTSD
| 14. 1. 2019 16:48
Při tolika hybridech by to ranec být nemusel.
Avatar - lamal
Pohon je dokonalost...
lamal
| 14. 1. 2019 12:16
tu prednu masku, svetla, naraznik nechapem ani ja, ale budis... ako celok je to dobry pocin :-)
Pohon je dokonalost...
praděda7
| 14. 1. 2019 14:45
Kastla je také ok. Připomíná první Lexus IS 200. Ten měl také šestiválec i manuál. Jo, kdyby v Bruselu nevládli ekoteroristi a neomarxisti, tak by se tu prodával. Poptávka by určitě byla. ;-)
Avatar - lamal
Pohon je dokonalost...
lamal
| 14. 1. 2019 14:56
Jak sa to vezme, tiez mi vadia tie emisne trampoty, na druhej strane zmyslanie V4 o ekologii je znacne po zadu... vo Svedsku alebo inych zemiach napr na severe EU to maju viac v krvi a su schopni pre zivotne prostredie obetovat nie len auta, ale aj ovela viac... vidiet to na miere triedeni odpadu a podobne, skoda ze u nas to tak nie je... davalo by to cele viac zmysel...
Pohon je dokonalost...
praděda7
| 1. 2. 2019 17:47
[odkaz]
Podobnou techniku mají nabízet v Giulii!
Arese
| 14. 1. 2019 22:30
Tahle Toyota je po technické stránce zmotnělý sen, po designérské už ale méně. Přitom řešení je tak snadné - nabídnout benzínovou AR Giulia 2.0 s manuální převodovkou a mechanickou ručkou. Je to opravdu pro tebe tak neproveditelný technický (či ekonomický) problém, Alfo, udělat radost i milovníkům klasiky (relativně) cenově dostupným autem?!! V čem je Toyota lepší, že takové auto může nabízet i i jen pro domácí trh, a Alfa ne? 8-s 8-s 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku