Novinky
comper
5
Len pre objektivne porovnanie - nemal by si poruke aj nejaky dokument o japoncoch a ich pristupe k zajatcom pocas ww2? Tiez zrovna nedodrzovali zenevske konvencie.
Přejít do diskuze
Stalin tiez povrazdil nejake tie miliony, Mao dokonca viac nez Stalin s Hitlerom dohromady... Takze dufam ze sa vyhybas vsetkemu cinskemu...
Jsem fanda Mazdy a taky je kupuju. Tvrdím, že majitelé Mazd nemusí hloupě rýt do VW, protože mají v garáži plnohodnotné auto a nemusí si ji chválit. Ty jsi hloupá výjimka.
Skromně podotýkám, že dvoulitr v Mazdě posílil ze 118 na 135kW, zatímco dvoulitr v Toyobaru má pořád 147kW.
musel jsem si trošku rýpnout. Už mě unavuje kolik lidí se nechá zmanipulovat pojmem ,, vyrobeno v Německu, nebo německá kvalita. Už dávno to není pravda. To je Opel německý vůz, to je Alpecin německá kvalita ...jak u blbců.
Povedať niečo zlé na VW, Škodu nie je rozumné 😊. Pre mňa sú to dobré autá, ale kupovať ich nebudem, nakoľko je okolo nich veľa rozruchu a obdivu. Dlhodobým sledovaním vecí okolo áut som dospel k osobnému názoru, že najlepší je "japonec". Tak som si jedného kúpil (Mazda). Po krátkom čase neľutujem 😊.
Tu jednoznačne a bez akýchkoľvek výhrad veľký :yes:
Ak z atmosféry napriek sprísneniu emisných noriem dokázali dostať podstatne vyšší výkon, za to inžinierom Mazdy patrí uznanie. Naviac nejde len o samotné zvýšenie výkonu (dá sa posunúť výkon hore pri súčasnom posunutí maxima krútiaku do vyšších otáčok), ale tiež o súčasné zlepšenie krútiaku s posunutím do nižších otáčok.
A proste točivejší a "voľnejšie dýchajúci" motor je presne to, čo sa k takémuto typu auta jednoznačne hodí.
Ak z atmosféry napriek sprísneniu emisných noriem dokázali dostať podstatne vyšší výkon, za to inžinierom Mazdy patrí uznanie. Naviac nejde len o samotné zvýšenie výkonu (dá sa posunúť výkon hore pri súčasnom posunutí maxima krútiaku do vyšších otáčok), ale tiež o súčasné zlepšenie krútiaku s posunutím do nižších otáčok.
A proste točivejší a "voľnejšie dýchajúci" motor je presne to, čo sa k takémuto typu auta jednoznačne hodí.
Třeba v Nankingu. Tam si s jednotkami SS neměli co vyčítat a mnohdy je předčili. Btw. závěr zní, že pokud máš německé, nebo jpn auto, tak to neznamená, že schvaluješ, nebo dáváš odpuštění zločinům v historii.
Presne, Toyobaru by potrebovalo zvýšenie výkonu, resp. zlepšenie krútiaku (a spoločne zlepšenie ich priebehu) viac, ako MX-5.
Nevidím tady zadne komentáře od českých pepíku co vlastní Schade nebo Hitlerem založené VW. S jejich turbo moturkama o obsahu 1L. O takovemto motoru se vam muze jen zdat.
Jinak doporučuji shlédnout dokument Nacistická smrtící komanda....garantuji, ze po shlédnutí byste si už nic německého nekoupili.
Jinak doporučuji shlédnout dokument Nacistická smrtící komanda....garantuji, ze po shlédnutí byste si už nic německého nekoupili.
To myslíš tú športovú značku Cupra/Seat, čo za celú históriu ešte nevyrobila jediné športové auto?
Tohle už je zřejmě námět na pořádnou vědeckou práci, co nutí inteligentní lidskou bytost ztotožnit se s předmětem (v tomto případě autem) natolik, že sklouzne k fanatismu a plácá demagogické hovadiny, jež navíc vypouští do éteru. Mě zatím napadá jediné - nedostatek inteligence.
A jen tak na okraj - podstatou Miaty podle mého není motor sám o sobě. To by se jí ti koncernoví závistivci mohli vyšklebovat z kdejaké Cupry. 😄
A jen tak na okraj - podstatou Miaty podle mého není motor sám o sobě. To by se jí ti koncernoví závistivci mohli vyšklebovat z kdejaké Cupry. 😄