Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejoblíbenější barvy automobilů za loňský rok? Drtivé vítězství pro bílou

Nejvíce nových aut prodaných v loňském roce ve světě mělo bílou barvu. Ani na dalších místech nejsou překvapivé odstíny.
Zpět na článek
23. 1. 2019 09:18
23. 1. 2019 11:17
23. 1. 2019 12:07
23. 1. 2019 12:16
23. 1. 2019 12:30
23. 1. 2019 12:38
23. 1. 2019 12:42
23. 1. 2019 12:47
23. 1. 2019 12:53
23. 1. 2019 13:00
23. 1. 2019 13:03
23. 1. 2019 12:48
23. 1. 2019 12:54
23. 1. 2019 12:59
23. 1. 2019 13:05
23. 1. 2019 13:12
23. 1. 2019 13:34
23. 1. 2019 22:58
26. 1. 2019 20:45
23. 1. 2019 12:51
23. 1. 2019 13:13
23. 1. 2019 13:36
23. 1. 2019 19:51
24. 1. 2019 07:59
23. 1. 2019 20:34
23. 1. 2019 20:41
24. 1. 2019 10:17
26. 1. 2019 20:43
Avatar - Cuba66
23. 1. 2019 09:18
Příplatky
Dejte všechny barvy bez příplatku, nebo za stejnou cenu a uvidíte, že bílá už to příště nebude :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 09:22
Bílá je vhodná na pračku
Auto v hezké metalíze vypadá vždy lépe. Automobilky ale hezké barvy moc nenabízí. Mazda: ber nejhezčí červenou jako každý druhý nebo klasiku.
Rozbalit vlákno
119
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 09:28
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jsou auta, kterým bílá sluší, navíc , není bílá , jako bílá...

Výběr barev je, ale většina lidí se i po prvotním záchvěvu nějaké zajímavé barvě zamyslí a zvolí něco, co se bude líbit i za rok, za dva.. takže konzervativnější barvy vítězí. U menších a sportovních aut to tak neplatí, ale přeci jen.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 09:38
Re: Bílá je vhodná na pračku
Dneska je běžná volba bílá tuctová = bez příplatku a bílá metalíza nebo perleť = na ty se dá dívat. Fakt zajímavej je vztah tvarů a barvy
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 09:43
Re: Bílá je vhodná na pračku
Připomínáš mi jednoho kolegu, nikdy nic nového sám nevymyslí, ale honosně zopakuje a přepíše to, co už někdo napsal, nebo řekl, aby vypadal, že je chytřejší... všichni ho tu máme rádi ;)
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 11:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
O Kom je řeč?
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 11:17
Re: Bílá je vhodná na pračku
Já mluvím o svém kolegovi z práce, který se v mnoha charakterových rysech podobá Sakrovi ;)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
To ti moc nevěřim = už ze školy vim = že takovejch jako já moc neni :-!

Takovejch jako ty = docela jo ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:12
Re: Bílá je vhodná na pračku
"To ti moc nevěřim = už ze školy vim = že takovejch jako já moc neni "

To se naprosto shodujeme >:-[] :yes: :yes: Chválím sebereflexi
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:14
Re: Bílá je vhodná na pračku
Vim že jo = vim kdo to viděl jako ty = a kdo naopak >:-[]
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2019 18:30
Re: Bílá je vhodná na pračku
"že takovejch jako já moc není"
Ještě, že tak... jeden takový stačí.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 11:45
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ty mi taky připomínáš = mnoho místních kolegů >:-[]

Nicméně vztah tvarů a barvy = je fakt zajímavej ;-)

A nepřekvapivý že toho konstatování známýho ses chyt a měl potřebu komentovat = a to fakt zajímavý = přešel jak.. :-)

A platí to i pro tu bílou = jen trochu jiná luxusnější = metalíza nebo perleť = a vypadá to hodně hodně jinak. V bílý trapně blbě a bílý něco navíc = klidně až luxusně. Fakt zajímavej vztah tvarů a barvy! :-! ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 11:56
Re: Bílá je vhodná na pračku
Opět píšeš to, co jsem napsal v prvním příspěvku >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 11:59
Re: Bílá je vhodná na pračku
Opět ti v příspěvku uniklo to podstatný ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak to napiš do jedné věty, co je tou podstatou a přidanou hodnotou oproti tomu co jsem psal já :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
Viz iudex 12:01 = neměl bys vyrazit do boje? ;-)

A nebo vysvětlit = proč máš 2jí metr? Nemyslim jen teď = prostě jednoznačnej = dvojí metr. Víš to aspoň sám? :-|
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:13
Re: Bílá je vhodná na pračku
Chceš to jak to máš rád, okecáváním a zaděláváním diskuze, nebo jednoduše jednou větou?
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:15
Re: Bílá je vhodná na pračku
Nemusíš furt a furt opakovat = že tolik z mejch příspěvků = nechápeš :-)

Znova připomenu = podívej se = kdo vždycky začne. Nápověda = 9:43 ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:17
Re: Bílá je vhodná na pračku
Já vím, že jsem tady v této diskuzi začal, respektive, reagoval na tvou reakci na můj příspěvek. A co s tím ?
23. 1. 2019 09:58
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ono to neplati ani u malych "imidzovych" aut. Jedna vec je zvycajny zalostny vyber - mas na vyber, bielu, bielu, ciernu, 4-5 odtienov sivej, nejaku modru, nejaku cervenu pripadne hnedu/bezovu a skoncili sme. A to este mat modru alebo cervenu aj peknu je velky problem. Bavil som sa s chalanom z importu a povedal, ze aj na male auto, kde boli 2 pekne pestre farby, si ludia kupili v jednej z farieb na celom SVK "az" 3 take auta. Ludia moc zaujem o ine farby nemaju a povedal by som, ze to presne suvisi s tym obligatnym - co na to povedia ti druhi. Presne rovnako to totizto dopada aj pri vybere dekoru do kuchyne - to som sa rozpraval zase s chlapom co ich montuje na mieru stovky rocne. Ludom sa aj tie farby pacia, ale nakoniec sa rozhodnu pre nieco ine - zvycajne nieco fadne.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:08
Re: Bílá je vhodná na pračku
Však to přeci přesně popisuji. Lidem se líbí pestrá barva, ale málokdo si na auto na delší dobu koupí něco takového, protože po roce ho to třeba omrzí. Ještě třeba u sportovního auta ta barva podtrhne odlišnost a vyjímečnost daného stroje, ale u běžných aut je to ta nudná šeď okořeněná modrou a červenou.

U menších aut jsou pestré barvičky vidět častěji, přecijen menším autům občas sluší a nevypadají tak fádně, kdežto na SUV či kombik střední třídy už váží většina lidí mnohem více, jestli takovou barvu chtějí mít doma v garáži. Třeba pokud vím, tak Škodovka má obrovskou paletu barev a takový Kodiaq si můžeš koupit i výrazně zelený.
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 10:18
Re: Bílá je vhodná na pračku
Že to není fádní ještě nemusí znamenat, že je to i hezký. Navíc při výběru zohledňuješ i údržbu a jak to bude vypadat zas..aný. Já třeba momentálně mám na autě barvu oranžovej slaneček. >:-[]
Se Škodovkou máš pravdu, výběr je docela zajímavej a stejně bys barvy jezdících Kodiaqů a Superbů spočítal na prstech jedné ruky majitele samo-domo cirkulárky. :-)
Přitom třeba Dragon Skin na Superbu by byla můj favorit.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:22
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tvůj Slaneček je hezkej... na tvém autě >:D Doma bych byl opatrnější. S údržbou máš pravdu.

Vždy jsem chtěl černé auto, po 7 letech s černým Mondeem jsem vystřízlivěl, nyní jsem za tu šedou rád >:D Clio je ale červený ! >:D

Však o tom píšu, u větších aut moc lidí neriskuje. Se Superbem mám dvě polohy vozidla >:D

Když liftback, tak sportline červená s černými prvky. Když kombik, tak něco usedlějšího.

[odkaz]

U nás ve městě je ale jedna vínová Octa3 a ještě vídám fialovou O3, obě velmi zajímavé barvy. Tady to Škdovka má dobře navrženo, pokud chceš, máš možnost...
23. 1. 2019 10:21
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ano, ja som to pochopil, akurat ten dovod, preco ich farba "omrzi" je casto dane aj tym co povie na to ich okolie. Ludia sa snazia skor nevytrcat z radu a casto si aj svoje tuzby rozmyslia len aby to nemuseli riesit. A tiez to suvisi s tou paletou. Ja mam rad cervenu farbu a uprednostnim ju predcimkolvek. Lenze pokial ta cervena nie je pekna, tak si ju nasilu nedam, dam si radsej modru. Ale ak ani ta nie je pekna, skoncim u niektorej obycajnej a automobilka to potom vyhodnocuje, ze ludia aj tak kupuju najradsej tie "skarede" farby a nema motivaciu hladat krajsie farby. Skodovka je jedna z mala vynimiek, kde paleta je fakt siroka, lenze tam to tiez podla mna zabija skreslovanie z konfiguratora - nevyplazis za farbu 500€, ked konfiguratora sa ti ta farba nepozdava a na zivo ju nemas skoro sancu vidiet.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:27
Re: Bílá je vhodná na pračku
Já si nemyslím, že je to okolím, je to i tou údržbou, jak psal Woody, navíc na velkých autech některé pastelové barvy nevypadají tak elegantně. Mne se taky vždy líbila červená, respektive její tmavý metalický odstnín, shodou náhod jedno takové auto teď máme, ale tam jsem si barvu nevybíral. Pak mne hodně berou různé varianty modré, nebo modrozelené, ale takových aut jezdí už méně.
23. 1. 2019 10:33
Re: Bílá je vhodná na pračku
Urcite nie kazda pekna farba pristane urcitemu autu. Je to individualne a s tym suhlasim, lenze tyh peknych farieb je ako safranu napriec celym spektrom aut.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:38
Re: Bílá je vhodná na pračku
Skoro každé auto prezentují v jedné zajímavé barvě, která je někdy i celkem odlišná od té šedi. Ať už to jsou různé modré barvy u Škodovek, červná u Mazdy, nebo třeba Zlatá u VW (Arteon), či barvy ostřejších modelů značek, namátkou žlutá (Mégane RS,Clio RS), chvíli frčela světle zelená Octavie RS, pastelová modrá (Fokus RS).

A v těchto barvách, prezentačních, se také pár aut objeví, protože taková barva je automobilkou vybrána záměrně, aby auto odlišila a podtrhla jeho tvary. I když je v nabídce více barev, tak se ve větší míře objeví jen tyto prezentační + šeď.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 11:53
Re: Bílá je vhodná na pračku
Připomínáš mi lidi co nikdy nic nového nevymyslí, ale honosně přepíše a zopakuje to co už někdo dávno před nim řek nebo napsal, aby se cejtil chytřejší než.. jednomu z nich řikáme šmírák >:D

Poznávací znamení = vždycky si začne = ale to samý zpátky = se mu sakra nelíbí ;-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 12:44
Re: Bílá je vhodná na pračku
Pekná sebareflexia - z vlastnej hlavy nič, len kopa odkazov a reprodukcia myšlienok niekoho iného. >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2019 18:34
Re: Bílá je vhodná na pračku
No jo, kdo z výrobců taky dělá zajímavé barvy na auta? V tom se s Reco shoduju, najít hezké barvy je dnes vzácnost, je to padesát odstínů šedi.
Kdo se dnes odváží dát žlutou či oranžovou pastelovou barvu? Přitom jsou pěkné.
Další věc je, že jen málokdo je ochotný si připlatit patnáct-a-více tisíc za barvu.
Avatar - Beefcake
26. 1. 2019 21:25
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ja jedneho poznam.
Toto je defaultna nepriplatkova: [odkaz]
23. 1. 2019 09:48
Re: Bílá je vhodná na pračku
U Mazdy je to fakt extrém. Kromě Red Soul Crystal nic pěkného nemají.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 09:51
Re: Bílá je vhodná na pračku
[odkaz]

Za tu bych se asi taky nezlobil :-)
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 10:10
Re: Bílá je vhodná na pračku
Machine Grey není zlá....ale jasně, Red Soul je prostě nejhezčí.
Avatar - palix
23. 1. 2019 14:23
Re: Bílá je vhodná na pračku
Akože Mazda nemá pekné farby?. Väčšina ľudí kupuje červenú. Mne sa na 3-ke páčila červená, ktorú som nechcel a biela perleť. Nakoniec som vzal tú perleť. Je trochu iná ako biela a za istých svetelných podmienok vyzerá akoby bola matná. Je to síce stále len biela, ale nie je biela, ako biela ;).
Taká Mazda 3 pre mňa vyzearla následovne - čierna nezajimavo až som mal pocit, že skrýva nádherné tvary, machine gray - OK, strieborná - tak pre sedan... a potom ešte nejaké svetlejšia modro-sivá metalíza - v pohode. Červená a biela mi navodzuje u toho konkrétneho auta tak trochu športový "look".

Predtým som mal tmavo modré auto (nemetalické). Bolo rýchlo špinavé, viditeľný bol každý najmenší škrabanček od nechtu... Navyše ak sa neumylo na 100% ostali na ňom viditeľné fľaky. Nikdy viac nechcem tmavé auto!

Biele auto? Čisté vydrží dlho, škrabance absolútne žiadne viditeľné, navyše je dobre viditeľné v noci a samozrejme sa oveľa lepšie umýva ako tmavé (aj tu však treba robiť poriadne)... A ak ma po rokoch omrzí, hodím na strechu čiernu fóliu, disky strieknem na bielo a mam decentnú úpravu ;).

Samozrejme biela sa spája so základným modelom. Je to pravda a preto jazdí toľko bielych služobných áut.
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 14:31
Re: Bílá je vhodná na pračku
Plně souhlasím- červená nebo bílá perleť, já jsem při nákupu před pár lety řešil stejné dilema, nakonec to rozhodla skladovka.
Ale jinak - podle mě vážně nic jiného aktuálním Mazdám nesluší. Stříbrná je vyloženě hnus, ani šedá, o černé ani nemluvím...
Avatar - palix
23. 1. 2019 17:38
Re: Bílá je vhodná na pračku
Aj ja som vzal skladovku. Zhodou okolnosti som chcel bielu perleť - Challenge a jedna taká vtedy bola na druhej strane Slovenska. Tak som ju vzal :).
Na klasickej bielej by som ušetril, ale vraj sú metalízy a perlete kvalitnejšie ako obyčajné laky.
Ináč biela perleť je podľa mňa farba, ktorú si nepriplatí veľa ľudí - lebo biela ako biela. A základná biela je bez príplatku. Letmým pohľadom to ani nie je poriadne vidieť, pokiaľ človek tie farby nepozná. Pri bližšom pohľade je rozdiel značný.
Červená je najdrahšia, ale vedia prečo.
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 18:00
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jj, bílých perletí všeobecně moc nepotkávám. Už se těším, až si nějakou konečně pořídím. :-)
Avatar - palix
23. 1. 2019 18:31
Re: Bílá je vhodná na pračku
Napr. u Toyoty bola pre Auris biela perleť len pre hybrid. Väčšinou je ale v ponuke.
Podľa mňa 80% ľudí aj tak nerozozná na pár metrov bielu perleť od bielej :). Ale ináč je skvelá.
Avatar - white label
23. 1. 2019 19:57
Re: Bílá je vhodná na pračku
Já nevím, co na té bílé perleti kdo vidí, zvlášť pokud je za to příplatek jako kráva, viz onyx u VW. Pokud to není úplně čisté a neopírá se do toho slunce, tak ze tří metrů už to od klasické bílé nerozeznáš a pokud je to výrazněji perleťové, tak to zase obvykle vypadá jako dámský odstín (podobný laku na nehty). ;-)
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 20:04
Re: Bílá je vhodná na pračku
Většinou to vídám o pár jednotek tisíc dražší, než běžná metla, což beru jako irelevantní.
Já bych řekl, že hezkou bílou poznám od levné i víc, než na 3m. Parkovala tu u nás perleťová Mazda 6, a rozdíl to byl výrazný. U koncernu si moc jistej nejsem, myslím, že jich moc nejezdí, ani nevím, kdy jsem si nějaké bílé perleti všiml.
Avatar - white label
23. 1. 2019 20:08
Re: Bílá je vhodná na pračku
Právě o tom jsem psal, že to v mnoha případech ani nepoznáš, myslím když to auto potkáš někde (ve svém voze) na cestě. A pokud je to výrazně perleťové působí to na mě dámsky, někdy až kýčovitě.
Avatar - palix
24. 1. 2019 07:25
Re: Bílá je vhodná na pračku
Veď práve preto som niekde písal, že 80% ľudí aj tak nepozná, že to nie je obyčajná biela :).
Ja som chcel perleť viacmenej preto, lebo na starom aute som mal nemetalickú farbu a bola dosť veľmi slabá. Vraj sú metalické farby odolnejšie. a keďže som chcel biele auto (Mazda 3 je u mňa naj v červenej a bielej), tak som vzal bielu perleť.
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2019 18:35
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak to píšeš sám... má JEDNU pěknou barvu, červenou.
23. 1. 2019 14:27
Re: Bílá je vhodná na pračku
To je ta cervena, kde na vsetkych Mazdach su narazniky vzdy tmavsie ako zvysok auta? >:D
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 09:49
Re: Bílá je vhodná na pračku
Firemní auta, operáky, všude bílá jako barva bez příplatku, v tom je "kouzlo" její "oblíbenosti".
Ta mazdí červená soupeří s renaultí, v mých očích je to plichta, každopádně dvě z nejlepších červených na trhu.
Avatar - fOE
23. 1. 2019 10:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
Za me si mazdi cervena nezada s fordi
[odkaz]
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:08
Re: Bílá je vhodná na pračku
Samochvála smrdí.... >:-[]
Avatar - fOE
23. 1. 2019 10:40
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak v jednom vlaknu jsem v tom ani nejel, tady zase slepe chvalim svou garaz. Slovy klasika: Ani óčkó nénásádíš.... past vedle pasti. >:D
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:44
Re: Bílá je vhodná na pračku
Za to, že si v tom nejel jsem se ti omluvil, doložil si mi důkaz, důkaz měl tuhle barvu... a byl to vtip.
Avatar - fOE
23. 1. 2019 10:51
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jaka omluva probuh zase. Bral jsem to s humoremm predtim, beru to s humorem i ted. Nic vic za tim nehledej kapitane. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:55
Re: Bílá je vhodná na pračku
S tím, že si v tom nejel, jsem ti vysvětlil, že se tady ozývají Topperové a podobní, jak je auto těžké a nejede, ale i když není tak rychlé, jako některé konkurence, tak pomalé není. To jsem řešil a protože jsem zapoměl, že ho máš, tak jsem vyjel. Za to se omlouvám.

Toto byl vtip, mne se ta červená taky moc líbí. :-)
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 11:28
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak ale zase si hezky Ozzy naběhl na vidle. >:D ;-)

Trochu se ho zastanu s tím, že jsem taktéž nevěděl, čím jezdíš. Krom několikrát zmiňovaného Jukea.
No a na druhou stranu ho trochu pokárám za to, že už se tady pohybuje dost dlouho na to, aby z diskuzí odhadl, kdo tady jenom kecá a kdo má opravdu najeto. Slouží ti ke cti, že z toho neděláš vědu.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 11:59
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jo, naběhl, taky to Ozzy uznal :-)

A s tím odhadem - ano fOE nepatří mezi plácaly, ale kolikrát se nestačím divit, co někdo i do té doby velmi důvěryhodný, musí v zápalu boje za svojí pravdu říct a i u mnohých lidí jsem se zmýlil.

Nejsem Sakra, takže uznávám chybu, sypu popel na hlavu a s fOEm jsme si to vyříkali i přes SZ, tak doufám, všechno dobré :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:01
Re: Bílá je vhodná na pračku
Sakra to teda fakt nejsi >:D

Že nepochopíš že se nepletu = a když občas jo klidně řeknu sorry = to je další slabina ;-)
Avatar - fOE
23. 1. 2019 12:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Delat vedu neni z ceho. Nicku je tu nespocet, sam se priznam, ze si zaradit umim kdyz dobre tak mozna 10 mistnich, a ze nekdo kdo me nezna nevi v cem jezdim, inu, jak by na to taky prisel (necitim potrebu to psat vzdy a vsude, neni duvod)? Navic, teoretiku je tu tolik ze obezretnost je jistojiste na miste. Kdyz se tohle spoji s tim co mohlo vyznit jako plivnuti neznalka na ozzmanuv oblibeny ford... vysledek byl na svete. >:D
Na muj vkus se v tom uz zbytecne stourame. V tomhle vlakne neslo vubec o nic (Ozzmanove stouchnuti bylo trefne a pobavilo), a vtom predeslem vlakne hodne pobavilo hlavne proto, ze se mi uz nekolikrat stalo ze me nekdo (treba i v ramci jednoho vlakna) obvinil z hejtu a o par radku nize nekdo jiny z bezmezne adorace. Oba koukajic na muj koment optikou sveho (ne)fandovstvi k te nebo one znacce. At napisu co napisu, furt spatne. >:D ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:30
Re: Bílá je vhodná na pračku
A ty seš kerej? >:D ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 10:17
Re: Bílá je vhodná na pračku
Možná, mě se stejně asi nejvíc líbí ta renaultí. >:D [odkaz]
Avatar - speedfred
23. 1. 2019 11:08
Re: Bílá je vhodná na pračku
To si asi ešte nevidel červenú “competiozione” na Alfe & Rómeovi
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Myslíš tuhle? [odkaz] Ta je fakt super, jen mi přijde, že ta renaultí má malinko víc metalického prvku, to mám rád. :-)
Avatar - speedfred
23. 1. 2019 12:20
Re: Bílá je vhodná na pračku
Áno,keď som ju videl na živo tak vypadá parádne. Len je potreba nasvetliť a najlepšie slnkom. ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:28
Re: Bílá je vhodná na pračku
Pamatuju si na díl TG, kde Jeremy jezdil s Alfou (C8) disco volante, to auto mělo naprosto úžasnou červenou, čehož dosáhli tak, že nejdřív auto nastříkali zlatou a až na ni červenou, výsledek byla neskutečně zářivá červená metla, nádhera. :-)
Avatar - speedfred
23. 1. 2019 12:43
Re: Bílá je vhodná na pračku
Hmm ,to mohlo byť zaujímavé potešenie pre oči. Nevidel som to.
AR chce za tú competizione,ale aj za bielu perleť 65t Kč príplatok ;-\
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:48
Re: Bílá je vhodná na pračku
[odkaz]
;-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 14:26
Re: Bílá je vhodná na pračku
Disco Volante ... to je už iná káva >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 12:32
Re: Bílá je vhodná na pračku
mesiac dva dozadu som u nas videl take perletovo lagunovo modre levante od maserati.... proste pecka... ale tak uz na nejakej fabii kombi by to asi neladilo samozrejme ... proste pecka auto potrebuje aj pecka farbu... ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2019 13:19
Re: Bílá je vhodná na pračku
Akorát na to, aby takhle vypadala potřebuje optimální světlo. Tohle auto v téhle barvě u nás stálo pár dní na náměstí (prezentace prodejce), chodil jsem několikrát denně kolem něj a záleželo nejen na počasí (jasno, zataženo), ale i na úhlu pohledu, takže někdy ten odstín vypadal výborně, a z toho zase jindy sotva průměrně.
Avatar - iudex
23. 1. 2019 12:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Presne, flamme rouge je parádna, napr. na Megane by som ju jednoznačne volil (bežné verzie) a pri RS by som silne uvažoval medzi promo oranžovou a práve flamme červenou.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:21
Re: Bílá je vhodná na pračku
Mě se ještě velmi líbí tahle, [odkaz] vypadá skvěle na suvku, ale pásla by i na sport kupé, parádní barva. :yes:
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:25
Re: Bílá je vhodná na pračku
To je ta perleť co má Mégane RS? Ta je na živo opravdu nádherná.
23. 1. 2019 12:36
Re: Bílá je vhodná na pračku
Mně se z těch žlutooranžovejch metalíz vždy líbila Seatí Eclipse:
[odkaz]
Přítelkyně ale bohužel vydala rezolutní zákaz oranžovejch, tak mám auto jen modrý. Jako malou náplast beru aspoň to, že si neprosadila stříbrný >:D
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:39
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak se vykašli na přítelkyni a začni si s Woodym, něco mi říká, že v oblasti aut a barev by si byl spokojený >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 13:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
To teda nevím, jak jsi na to přišel.... >:-[]
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:07
Re: Bílá je vhodná na pračku
>:-[]
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 13:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ne ne, to není tatáž barva. M-RS má jako speciál buď žlutou Sirius nebo oranžovou Tonic - obě za 40t. To v Dinarově odkazu je žlutá Miel, ta je pouze na Scéniku.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:07
Re: Bílá je vhodná na pračku
Budu se muset zase na ty Renaulty trochu zaměřit, takže moje chyba.
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:33
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ale musím říct, že i ta žlutá perleť z meganu je super barva. Tu scenicovou bych si klidně uměl představit i na sedanu střední nebo vyšší střední, živá a přesto elegantní. :yes:
Avatar - white label
23. 1. 2019 20:14
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ten SiRiuS je dobře trefený odstín, ale ta medová ze Scéniku (za mě) už tolik ne.
Avatar - white label
23. 1. 2019 13:51
Re: Bílá je vhodná na pračku
A nejsi už trochu ovlivněn tou spoluprací Mercedesu s Renaultem? >:D ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:35
Re: Bílá je vhodná na pračku
Mě se ty renaultí barvy prostě líbí, mergl má s výjimkou červené metly v barvách stejné šedo***vé zoufalství, jako bmw. ;-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 12:49
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ja keď počujem Megane R.S. vybavím si tú ich sýtu žiarivú žltú. :-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:51
Re: Bílá je vhodná na pračku
Bývavalo

[odkaz]

Dnes je to tahle žlutooranžová :-) Na živo je to velká paráda :-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 12:57
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak vieš ako :-) starého psa novým kúskom nenaučíš >:D To tak isto mám u FoFo II ST - pastelová oranžová :-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:06
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ta je super :-) Trojkové STčko bylo zase žluté a v perleti, taky moc hezké ;)
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 13:09
Re: Bílá je vhodná na pračku
....a pětiválec. Jj, kdyby se měnily jenom barvy. ;-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 13:10
Re: Bílá je vhodná na pračku
:yes: :-)
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 13:11
Re: Bílá je vhodná na pračku
:-) :yes:
Avatar - white label
23. 1. 2019 16:14
Re: Bílá je vhodná na pračku
Pastelová? Byla to metalická/perleťová - electric orange.
[odkaz]
Mimochodem, nedávno jsem vedle takového auta parkoval a to auto hrozně zestárlo...
Avatar - wakantanka
23. 1. 2019 17:08
Re: Bílá je vhodná na pračku
No asi som mal dať odkaz, popis farieb mi očividne nejde. :-) A jeden taký stretávam skoro denne a nezdieľam tvoj pohľad naň. Mne sa páči stále a svoj vek maskuje výborne, narozdiel od ostatných verzií.
Avatar - white label
23. 1. 2019 17:20
Re: Bílá je vhodná na pračku
Myslel jsem druhou g. Focusu obecně (zejména před face). První g. Focusu zdaleka tak rychle nezestárla, myšleno designem exteriéru.
Stál jsem vedle Fo2ST (před face) v electric orange s bílým G5 GTI (tedy oba ze stejného období), a to srovnání naživo bylo pro ST poměrně nemilosrdné. Podotýkám, že obě auta byla ve velmi zachovalém originálním stavu a čistá, obě na origo 18" a 3dv.
Avatar - wakantanka
24. 1. 2019 08:31
Re: Bílá je vhodná na pračku
No ja stretávam často takýto [odkaz] to je tá istá farba nie? A stále mi príde vzhľadovo príťažlivý a zaujímavý, obyčajného FoFo II mal kedysi otec a tam ten vek bol vidieť rýchlo. O jednotkovom RS samozrejme nehovorím, ten starne do krásy >:D
Avatar - white label
24. 1. 2019 14:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jo, barva je stejná.
Jo, jedničkový Fo1 RS je důkazem, že ten design Fo1 (zejména 3dv. hb) je dokonalý. Běžná produkce stárne rychleji hlavně fyzicky, ale o to tu nejde.
[odkaz]
To je design do učebnic designu, předběhl svou dobu, dokonalost v jednoduchosti - majstrštyk!
Avatar - wakantanka
25. 1. 2019 08:25
Re: Bílá je vhodná na pračku
:yes: :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 10:09
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ovšem u některých značek už na to přišli....z bílé základní je bílá hogofogo...a šup tam příplatek. >:-[] Ford například. Jako základní ti tam pak daj nějakou dodávkovou modrou, kterou už si fakt neobhájíš ani sám před sebou.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 10:16
Re: Bílá je vhodná na pračku
Něco proti modrému Tranzitu?! >:-[]

Léty zraje, například po vzoru nevzhledného oplastování Škody Octavia Scout má většina Tranzitů tyto části v krásné oranžovoměděné barvě !
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 10:20
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jo, třeba zrovna u škodovek bude ta dodávková modrá druhá "nejoblíbenější". >:D
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 11:13
Re: Bílá je vhodná na pračku
Ta modrá na plot?
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 11:29
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jo, ta. Když stojíš před plotem, svoje auto nevidíš. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 11:49
Re: Bílá je vhodná na pračku
:yes:
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:01
Re: Bílá je vhodná na pračku
Auto sice nevidíš, ale aspoň nemáš bílou, páč tu má každej blbec... >:D
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 12:56
Re: Bílá je vhodná na pračku
Jj, bílá by před tím plotem byla jak pěst na oko. >:D
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 13:20
Re: Bílá je vhodná na pračku
A kdyby přišel borec v červených trenýrkách, byla by z toho edice trikolor...
ale to je zas jiná značka. >:D
Avatar - Emel
28. 1. 2019 08:42
Re: Bílá je vhodná na pračku
Skoro bych řekl, že už je to většinový přístup... Škodovka, Ford i Opel mají základ nějakou tu tmavou modrou, VW má už nějakou dobu tu šedou urano.

Dobré to měla Kia, ta mívala bez příplatku červenou... a Nissan myslím taky.

Na druhou stranu ale nemám pocit, že bych těch modrých potkával nějak hodně, třeba Superb je fakt výjimka.
23. 1. 2019 11:04
Re: Bílá je vhodná na pračku
Aj biela moze byt k dispozicii ako metaliza...
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 11:50
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak to jsem skutečně netušil.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 11:58
Re: Bílá je vhodná na pračku
Viz já už 9:38 = dokonce i jako perleť >:-[]
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 12:41
Re: Bílá je vhodná na pračku
Viz Ozzman 9:43.
Avatar - white label
23. 1. 2019 12:57
Re: Bílá je vhodná na pračku
Třeba já mám pračku černou a přitom auto bych si černé určitě nekoupil... ;-)
Avatar - fOE
23. 1. 2019 13:46
Re: Bílá je vhodná na pračku
[odkaz] ?
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 14:32
Re: Bílá je vhodná na pračku
>:-[]
Vypadá, že má modřinu na čele, že by vodní kámen?
Avatar - fOE
23. 1. 2019 14:40
Re: Bílá je vhodná na pračku
To nevim, ale ted koukam ze uz je k dispozici i novej model [odkaz] , tak doufam ze jsem WL nejak neurazil kdyz jsem naznacil ze mu pradlo resi ojetina. :*)
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 14:51
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak ten novej model mi nic neříká, ale od této značky jsem slyšel chválu na [odkaz]
Avatar - fOE
23. 1. 2019 15:11
Re: Bílá je vhodná na pračku
Tak to zalezi co od toho ocekavas. Do ted jsme resili jen pracky a susicky, tohle vypada spis na lesticku. A zkus lesticku primet aby ti poprala. :-)

PS: Tohle je duvod proc nikdo z nas tady uz nikdy neudela zadnou karieru v politice. Podobne vtipy proste neexistuje aby nas nekdy nedohnaly a nekdo to na nas za 20 let nevytahl.
fOE: "Oznamuji kandidaturu na p...."
Novinar: "Ale pane fOE, co ta diskuse na auto.cz z 23.1. 2019 13:46 ?!"
>:D
Avatar - white label
23. 1. 2019 15:31
Re: Bílá je vhodná na pračku
Prý: "...pane fOE,..." >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 15:34
Re: Bílá je vhodná na pračku
Leštička dobrý :-)
Jinak - hrozná doba. U nás ještě - podobně jako v mnoha jiných věcech - je svět relativně normální- třeba proti vyblblé americe. Korektnost je děs. Na tohle dojedem. ;-\
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 14:39
Re: Bílá je vhodná na pračku
>:-[] Tahle už je samozřejmě i se sušičkou. :yes:
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 15:00
Re: Bílá je vhodná na pračku
mám rád tenhle černý humor... >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2019 15:26
Re: Bílá je vhodná na pračku
[odkaz]
Ta moje pračka není živá..., ale taky (i přes svůj nick) nemám nic proti "černým", dokonce tvrdím, že každý by měl mít aspoň jednoho/jednu doma... >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 16:05
Re: Bílá je vhodná na pračku
wl: Jako dobrý...ale tahle je taková odtažitá, má necitlivé řízení a vůbec mi tam chybí nějaký větší vtažení do děje. O poctivé ručce ani nemluvím. ;-\ >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2019 16:38
Re: Bílá je vhodná na pračku
>:-[] Jak necitlivé řízení, dyť má "Direct Drive" a taky 10 let záruku na motor, a to ti dneska nedají ani ke KIA. ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 18:37
Re: Bílá je vhodná na pračku
>:D :yes:
23. 1. 2019 10:42
myslel jsem, že to pomine?
už je to pár let co přišla bílá do módy a pořád se drží... osobně bych ji na auto nechtěl ani zadarmo, no bohužel ji tam mám, co už
černá jednou provždy a všechny šedivé, antracitové apod. sluší skoro každému autu. ve stejné době jako se vynořila bílá se objevila hnědá a s ní slogany "hnědá je nová stříbrná" ale houby s voctem...
jsem rád, že z módy taky vyšly matné odstíny, hlavně ty vytvořené papírovým polepem...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
23. 1. 2019 11:03
Re: myslel jsem, že to pomine?
Bila znaci nedostatek penez nebo naprostou rezignaci na vzhled. Cerna znaci ze penize sice jsou, ale fantazie chybi. Obojimu je nejlip se vyhnout. Alespon tim jsem se jeste donedavna ridil, ze neni auto ktere by v bile/cerne vypadalo nejlip jak muze, ale musim priznat, ze aktualni superb se mi proste nejvic libi prave v bile. Skoda ze je to krom obecne "oblibenosti" bile jeste tak proflakla taxikarska kombinace, protoze jinak bych nemel asi zadny padny duvod nerict ze kdyz superb, tak v bile.
PS: nevim jestli ma skodovka bilych barev vic, treba i nejakou perlet, ale pokud ano tak samozrejme v te.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 11:25
Re: myslel jsem, že to pomine?
biela auto opticky zvacsi ... pripadne dava mu akusi elegantnejsiu tvar... v kombinacii s ciernymi detailami na kasni ( stlpiky, maska a pod ) posobi napadne ... ono dnes mas uz aj kdejake biele farby za fajne priplatky takze ozaj nie je to vzdy len o tom ze je bez priplatku... dokonca aj ta moja pure biela na pole je akoze bez priplatku ale ofiko v cenniku co mam sa za nu stejne co to priplaca ( tusim moja stala 120 eur ) hoc samozrejme menej ako u nejakej 400 eurovej metly

mne sa osobne asi najviac na malych autach paci nejaka taka ostra cervena ale aj biela mi nakoniec vyhovuje a malym autam pristane nakolko psoobi vyrazne na rozdiel od nejakej ciernej ci sivej .. napriklad ale uz na nejakom tom SUV ako vitara alebo outlander ci CR-V tak tam by som ale uz bielu asi fakt nechcel... tam skor nejaka bordova ... modra metla alebo nakoneic aj taka cierna ( ktora opticky uz auto uhladi a zmensi ) a pod ...
Avatar - _Karel_
23. 1. 2019 11:25
Re: myslel jsem, že to pomine?
Já mám bílou spolu s červenou suverénně nejradši. Určitě je lepší perleť, ale snad není auto, kterému by v mých očích bílá neslušela. Tak přemýšlím, kam se zařadit dle tvých závěrů.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 11:31
Re: myslel jsem, že to pomine?
biela sa nakoniac aj mne paci aj ked najprv som bol skepticky priznavam .... ale nakoniec biele male auto je ovela napadnejsie a elegantnejsie psoobi ako nejake cierne male auto alebo sive a to mi napriklad vyhovuje ;-) .. hoc cervena je cervena... na malom aute asi vzdy top.. ale aj vacsia cervena astra je daleko krajsia ako cierna ze jo
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 11:35
Re: myslel jsem, že to pomine?
To tedy aby sis na našich silnicích ukroutil krk. Jedno hezčí auto než druhý... ;-)

Ne, prostě jsme každej jinej. Mně se bílá na autě líbí spíš vyjímečně, a ještě to nesmí být ta základní. Ale jsou modely, kde sám rád musím uznat bílou i pro sebe jako nejlepší volbu.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 11:46
Re: myslel jsem, že to pomine?
nie kazda farba samozrejme sadne kazdemu autu... rovnako mi napriklad nesedi biela na pande... takato skatulka proste musi byt cervena alebo nejaka zlta ci orandzova uz ale napriklad biela F500 je paradna.. iste krajsia ako orandzova

ale hlavne k bielej kasni rozhodne nie tmave disky.. toto je najvacsi fail za mna... a kolkokrat inak pekne biele auto dokazu tmave disky uplne vyzorovo dodrbat.. tejto mode asi nikdy nepridem na pointu ... navyse tmavy disk opticky kolo len zmensi.. kym naopak biela kasna auto este opticky zvacsi co je dalsi rozpor

takisto biely cherokee je priserny.. ale cierny alebo bordovy je za mna paradny :yes:
Avatar - iudex
23. 1. 2019 12:01
Re: myslel jsem, že to pomine?
V tom sa s Tebou (opäť) zhodujem. Biela nie, základná pastelová už vôbec, len na niektoré veľmi vydarené karosérie beriem bielu metalízu (alebo perleť). Ale to sú potom autá, ktoré sú proste vydarené samé osebe a farbu nepotrebujú. A tiež pomáha, ak je to auto trošku vyzdobené, napr. kontrastné čierne lakovanie či červené linky, ktoré na tej bielej dobre vyniknú (napr. GTI či vedľa diskutovaný Proceed GT).
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:24
Re: myslel jsem, že to pomine?
Ano, bílá perleť na nějakém kupé s black paketem atp., proč ne, na konfekci (a ještě bílá základní) je to prostě jen mus. ;-)
Avatar - Emel
28. 1. 2019 08:55
Re: myslel jsem, že to pomine?
Bílá bývala japonská klasika. Integra, TypeR... i aktuální TypeR je v bílé fajn.

Líbí se mi bílý Up!, v nějaké té lepší konfiguraci to k tomu autu patří. Podobně to má i Ignis.

Fredova bílá Alfa je taky ok, sice červená je nej, ale bílá je lepší než něco tmavého.

Je spousta aut, na kterých mi nesedí stříbrná (nejčastěji taková ta úplně klasická stříbrná bez odstínu. Pokud někdo chce světlou barvu, pak tedy raději bílou. Například: Mazda 6, Octavia (vč. RS), Megane, Talisman... ten Talisman v kombíku byl asi nejhorší, brr. Přitom na spoustě hlavně starších aut byla stříbrná ok (Fabia I, Octavia I, Focus II, Golf 6)... možná je to jen zvyk?
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 11:17
no jo
:*) poznam to moc dobre ... staci mi kuknut ci uz na svoje male auto alebo vonku z okna na parkovisko ... kazde druhe auto je dnes uz biele...

na druhej strane kedysi oblubena strieborna akoby zmizla ... nevidim ju na novych autach uz nikde.. jedine starsie golfy octavky focusy a pod ... aj odtienov zelenej je stale akosi menej... no ktovie co pofrci zase o 10 rokov... mozno modra s bielymi bodkami ktovie...
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2019 11:27
Ano, taky jsem koupil bílé auto
Bílá barva byla asi o 13 000Kč "hezčí", než ostatní barvy. Bohužel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 11:36
Re: Ano, taky jsem koupil bílé auto
tak ja som prisiel k predajcovi pred vianocami koncom roku 2016 a povedali mi... toto biele polo co tu mame je ihned k odberu ak chcem... stoji 12 litrov.. ma to taky a taky motor.. taku a taku vybavu.... take a take somarinky k tomu.. dalsia sada pneu na diskoch k tomu ( vianocny bonus 1100 eur ) .... auto som hned rezervoval a bolo... farba sa uz vtedy ani vobec neriesila priznavam ;-) .. ale nakoniec spokojnost.. lepsie ako napriklad cierne auto kde ani nevyniknu detaily ako cierne B-stlpiky ci kdejake tie cierne otvory v narazniku a pod

podla mna v reale zase az tak farbu ludia moc neriesia.. aj moj kolega kupoval nedavno auto a mali dostupne modre tak kupil modre ;-) -- modreho focusa

PS: inak ani nejaky ten suchanec na bielej kasni ci obity lak ani nevidis kym na brachovom ciernom lanceri vidis kazdu bielu obitu bodku na kasni ked pozeram fakt zblizka ... ale tak kazda farba ma nieco pre a nieco proti ... povedzme siva zase auto spravi neviditelnym :-)
23. 1. 2019 12:07
Rozdil
Asi bude velkej rozdil mezi nejoblibenejsi, nejlevnejsi a sluzebni... Pochybuju, ze by v nejake ankete o nejoblibenejsi barvu auta vyhrala bila...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:16
Re: Rozdil
Však to je jako s tím rohlíkem. Je nejprodávanější, neznamená to, že je nejlepší a nejkrásnější... nebo v analogii aut - Toyota Corolla >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2019 12:19
Re: Rozdil
Jj [odkaz] :yes: :yes: :-)

Zatimco českej tukovej rohlík je fakt hnus = u celoplanetárně nejprodávanějšího auta je to trochu jinak [odkaz] ale to je o autech = takže chápu že to nechápeš >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 12:30
Re: Rozdil
ta nova corolla je fakt paradna .. a snad prva corolla ( aj ked starucke corolly boli svojho casu pekne ) kde uz aj ten dizajn je to co na nej dokaze zaujat nielen "vnutornosti" :yes:

PS: inak aj ta biela astra na uvodnej fotke by vyzerala este daleko lepsie akeby nemala tie tmave kola... lebo tie tmave kola to je proste hnus
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:38
Re: Rozdil
Jojo... Corolla je taková ženská, která sice průměrně vaří, průměrné pere, průměrně se stará o děti, je podprůměrná v posteli (jízda), je věrná (kvalitní - vydrží hodně km), a právě proto se na ní stačí jen průměrně snažit ji sbalit, protože taky průměrně, až podprůměrně vypadá.

Tady v té generaci už snad bude alespoň celkem hezká.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 12:42
Re: Rozdil
ale noooo.... ta nova je nahodou pekna .. uz predosla po facelifte sa mi pacila ( az na kombik ) .. aj ked ta americka verzia bola este krajsia ....

a aj cenovo to uz tiez nie je ziadne orezavatko v triede ( lacna vlastne nikdy nebola ) ... ale je fakt ze stale mi pride daleko vyhodnejsia ako mazda 3 ci civic
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:47
Re: Rozdil
Cenově na tom špatně nebyla, ale motoricky ano. Vrchol nabídky byla utrápená atmosféra 1.6l. Zase za cenu kolem 400 tisíc, té ženě oželíš i ten špatný výkon >:-[]
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 12:53
Re: Rozdil
no dnes sa uz jej motorova ponuka nastastie zmenila... ale napriklad kedysi mal auris ( vtedajsi hatch ktory tu bol miesto corolly ) aj 130kw dizel a ani sa pritom nehral na RSku ako octavka ;-)

ono coskoro bude stejne kazdy uz nutne siahat po hybridoch... potom mnohych ten smiech z corolly prejde ;-)

na corolle sa mi paci aj ta "zakladna" 1,2T verzia ale asi by to chcelo uz rovno hybrida... proste tu pojde cesta
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:00
Re: Rozdil
O tom motoru vím, jeden čas jsem koukal na Avensis s tímto motorem, ale nějak jsem na to nečetl zrovna chválu, navíc i spolehlivost prý nebyla kdovíjaká. To auto ničím nevynikalo.

Kdyby ta Corolla měla 1.2T, třeba by to lepší bylo (neodvážím se hodnotit něco ,co se ještě neprodává, takže hodnotím stávající generaci), pak by jí slušel ještě jeden silnější motor kolem 150k a nějaký diesel kolem 130k. To je tak průměr nabídky nižší střední.

U Toyoty vlastně ani nemáš na výběr, protože Hybrid ti alespoň pomůže dorovnat tu otřesnou dynamiku atmosféry na nějaké silnější třívalcové turba konkurence >:-[]

Jak bude jezdít nový hybrid s dvoulitrem, si rád počkám.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 13:03
Re: Rozdil
bude to urcite fajn.. teda ten hybrid.... verim ;-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2019 12:48
Re: Rozdil
Ozzmane přesně. A vůbec perla největší jsou kecy o průměrnosti Golfu a že ta světová jednička je Corolla, přitom je to Fluence, který ale vydrží úplně všechno zacházení .
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 12:54
Re: Rozdil
Golf je průměrný.... ale Golf je jako takový desetibojař :-)

On jednoduchý Renault vlastně není o moc horší, než ta Toyota, filozofie je podobná, jen Renault za 20 let nezrezne >:-[]
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 12:59
Re: Rozdil
tak ani nasa felda ( cuduj sa svete ) neodisla po 16 rokoch na hrdzu.. problemy boli inde ... ja to inak vzdy vravim.. auto nikdy neodide na plasty v kabine ani kasnu samotnu.... pritom to sa najviac vsade riesi ... aku to ma super palubku a dizajn a aku zaruku na prehrdzavenie.. a nakoniec stejne kazde auto po xy rokoch skonci na srotovisku a nebude to ani pre zozratu kasnu ani znicenu palubku ;-) ...
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:05
Re: Rozdil
To je logické, když kupuješ nové, nebo zánovní auto, nezajímá tě, jak bude vypadat po 15-20 letech. Tak dlouho ho většina lidí nemá >:D

Já jsem to psal minulý týden, sháněl jsem něco pro přítelkyni na rozježdění, a našel jsem ideál v dosti zatracované značce právě pro ty kvality, kterými by jako nové auto neobstálo, protože je nikdo nehodnotí, ale s léty a kilometry tyto aspekty převýšily hezké plasty a výbavu. Přesně jak to asi bude umět i ta Corolla, akorát ta možná i zrezne, narozdíl od jiných.

Felicie byla první věc ,která mne napadla, když jsem do ní vždy sedl po letech co jsme ji prodali (měli jsme ji v letech 95-2003, já ji nikdy neřídil, nemohl jsem), tak mne překvapila, jak je dobře ovladatelná a na auto na pár km na rozježdění naprostý ideál. Ale podívej se, v jakém stavu ta auta jsou a ta která nejsou, tak si lidé váží zlatem >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 13:12
Re: Rozdil
jo felda dokazala prekvapit.... jednoduchostou ovladatelnostou.... vyhladom ..... a jednotka na felde to mas jak redukciu ;-) ... presla aj tam kde sa dnes nepusti ani nejeden crossover

len ten rejd pri otacani.. to je ako na kamione... to aj brachov 4,6m sportback je pri parkovani obratnejsi ... ale v principe felda ako jednoduche ( nema sa tam ani co pokazit kedze tam nic nemas :- ) premiestnovadlo bolo dokonale... nam sluzila poctivo 16 rokov... posledne roky uz kusok boli problemy .. aj pri emisnej na kontolea aj vyfuk aj tu a tam s motorom ( unik chladiacej kvapaliny ) ... plus netesna hlava valcov ako aj dalsie pridruzeen mensie problemy ... proste nasidiel jej cas... a hoc oprava by mozno vysla na 500 eur... tak samotne auto malo uz mensiu hodnotu takze clovek potom ma uz jasno... chce to uz nieco novsie ... ja som mal inak feldu moc rad... stale tvrdim ze zabavnejsie a lepsie auto v tomto smere ako ola felda uz nikdy v ziivote riadit nebudem... zlate auto ... bezne opravy boli za par babiek.. 10 ecka tu 10 tam kde ini pritom cvakali stovky eur .. ach jaj... vymena ziarovky v prednom svetle otazky minuty.. aj po slepo by som to dal... ach jo.. take vozy proste uz nebudu... to boli zlate casy... zlate vozy
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:34
Re: Rozdil
Felicia má kouzlo v jednoduchosti a prostornosti, jenže měřítkem dnešní doby je to silně zastaralé slabé auto s tristní bezpečností. Navíc koroze se na většině kusů silně podepsala.

Takové auto je dobré leda na dojíždění někde pár km, protože očekáváš nízké náklady a je ti jedno, co se s autem stane, jestli ho někdo odře, nebo ťukne. Abych s takovým autem jel někam dál, tak to už jen z pohledu bezpečnosti nehrozí.

Ale nic zábavného na ní nevidím >:D Ovladatelná je, ale to hodně takhle malých autíček, které mají navíc i lepší podvozek a výkon. Z těchto malinkých aut, které jsem řídil, je pro mne nejlepší zatím předchozí Swišť. A je úplně jedno s jakým motorem.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 22:58
Re: Rozdil
jasne... vek nepusti... ved aj prvy mini je uzasny jednoduchy ale v dnesnej premavke to uz s takymto autom proste nie je ono ... casy sa menia.. auta takisto ;-) presne tak

ajaj.. tak to by si musel s feldou jazdit aby si pochopil ( vzhladom na to ze si odo mna o 5 r mladsi a v case ked ste mali feldu si este nemal vodicak ) tak je jasne ze si si to s nou neuzil ale v tom aute citis od podvozka vsetko... aj pri riadeni.... to na pole uz nemam sancu uhadnut limity bez sance.. felda bola citatelna ... ale ano.. dnesne auta su uz kusok o inom a riadit ich mozu uz aj mlade slecny v lodickach ze jo... ale tie stare automobilove casy boli stejne na nezaplatenie.. a to som estze pred feldou jazdil jeden cely rok so skodou 105L ktoru sme predtym mali ( taku bezovu peknu ) .... tam si mal pri radiacej pake normalne este tiahlo sytica ... popolniky vo dverach... ale uz vteda mala vyhrievane zadne okno... proste L --- Luxe jak ma byt >:D
Avatar - Beefcake
26. 1. 2019 20:45
Re: Rozdil
Ach ten spomienkovy optimizmus : "presla aj tam kde sa dnes nepusti ani nejeden crossover".
Avatar - Dinar
23. 1. 2019 12:51
Re: Rozdil
Ty mu zas dneska dáváš kouř. >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 1. 2019 13:13
Re: Rozdil
Jak si kdo ustele.... ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2019 13:36
Re: Rozdil
Spíš každej si lehne tak.... Tak to zpívá mistr Olda Říha >:-[]
Avatar - rokyta.p
23. 1. 2019 12:39
aby bílá byla bílá
Před 20 lety se dávalo v bazarech za tzv. syndrom dodávek 10tis dolů >:D Jak jde vidět, trendy jsou proměnlivé až hrůza >:D Osobně mi bílá neva, ale nepreferuji ji.
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2019 19:51
bílou nebrat
Bílá leda tak na služebáku nebo na spotřebičích do kuchyně, ale na soukromé auto, fakt nee. Hned za bílou pak červená, oranžová, žlutá, zelená a stříbrná. Tyhle barvy bych si nekoupil ani na ojetině, natož na novém voze. Hnědá je zase oblíbená mezi majiteli Dacií, na kterých ta barva i sedí. Za mě černá, tmavě šedá nebo modrá. Snad jediná modrá, kterou bych nechtěl ani zadarmo je odstín, co je k vidění na i20. Dobře vypadají i některé barvy kovů, kterých je na autech jako šafránu, protože patří do nejdražší skupiny barev.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2019 23:07
Re: bílou nebrat
ale zase nie vsade pasuje cierna alebo nejaka sediva v 50 odtienoch ..... naopak biela je dnes v mode... koniec koncov kazdy si vyberie to co uzna za vhodne pripadne co mu nevadi..... neviem ako u vas ale u nas je uz hodne bielych aut.. a je jedno ci je to yaris swift polo fabia alebo ASX.... kazde druhe auto je uz biele... takze to mas tak... a nie je to iste len o tom ze ludia nemaju 300 eur na nejaku metlu.... lebo ked mas na ASX na 18tkach za 17 tacov tak mas aj na bordovu alebo modru metlu... takze z toho vysplyva jedine.. a to to ze jednoducho biela dnes leti a vacsine ludom vyhovuje ... tak ako kedysi letela strieborna ( a pritom taka nijaka farba a ako frcala kedysi ) ... a v sirsej rodine mame aj bieleho tucsona s gdi ... takze proste biela frci s tym nic nenarobis.. aj ked osobne na malom aute sa mi najviac paci cervena.. a na SUVecku by som bielu tiez nechcel...
24. 1. 2019 07:59
Re: bílou nebrat
Vyssiu vypovednu hodnotu by mala asi anketa stylom - ak by ste si mohli zvolit farbu na auto, ktora sa Vam paci, aku by ste zvolili? Predpokladajme, ze cena je rovnaka u kazdej farby a odtien konkretnej farby nehra ulohu. To by sme mozno ziskali relevantnejsie data ako tie, ktore su predajne.
Nemyslim si, ze clovek co aj ma 17k na auto, tak neriesi par € na farbu. Jednoducho ak sa mu dana paleta inych farieb nepaci, nevidi zmysel za ne priplacat a vezme to v zakladnej bielej, ktora je relativne neutralna a hoci by si ju tiez mozno nezaplatil ak by bola za priplatok, nema s nou problem a aspon usetril. Riesim teraz 5008. Na vyber mam 2 biele (zakladna alebo perlet), ciernu, 3 sive, modru a emerald. [odkaz] posledna strana. Ciernu nechcem, bielu nemam rad, sive nemam rad, modru odflakli a aj nazivo bieda a pekna je ta emerald. Lenze uz v mojom okoli jazdia uz 3 take, takze nedam si taku istu. Takze z tohto konkretneho vyberu to vidim pravdepodobne na Smart Grey(ako najmensie zlo a netradicna), alebo to nechat v zakladnej bielej a priplatit si aspon za ciernu strechu. A to som chvilu zvazoval, ze zoberiem zakladnu bielu a dat na to foliu.
Avatar - Londonbridge
23. 1. 2019 20:34
Biela
Zalezi. ja mam bielu metalizu a ciernu panoram. strechu nevyzera to zle. pravda je ze biela je trosku nudnab taka nemastna neslana. Mne sa napr lubi ta hneda metla na Mondeo Vignale neviem ako to volaju ale sekne mu to. napr. Fabia Monte Carlo s bielou a cierne doplnky nevyzera moc lakavo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
23. 1. 2019 20:41
Re: Biela
Nocciola-Braun/Haselnuss-Braun
[odkaz]
Avatar - Londonbridge
24. 1. 2019 10:17
Braun
To je ono. Kupovat Mondeo tak rad priplatim za Vignale braun ,to sa neda prehliadnut ako biela >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
26. 1. 2019 20:43
N
Nuda, vratane farby, je velmi popularna pri autach :-)
Rozbalit vlákno
0