To je dobře, ne každý chce krabici a v rozmanitosti je krása. Jen by to chtělo změnit marketingové strategie a myšlení některýc dealerů. Jen ono to všechno může zabít brexit... teda dokud nepřesunou výrobu do EU.
Hammunasakra
1
Brexit je pěkná ptákovina [odkaz]
Slovo pro czexit mě nenapadá [odkaz]
Slovo pro čechy který si obojí přejou ale jo >😁 >😒]
Magister
2
Brexit je krávovina, ale Mayová je jak posedlá, takže k němu asi dojde. A ztratí všichni, i my, ale nejvíce právě VB. Znám majitele dealerství BofB a ten je z toho hodně nervózní...
Hammunasakra
1
Plnej souhlas = ale i tady se najdou diskutující = který si ho přejou 😐
Magister
3
Hlupáci nebo provýchodní trollové. Nikdo jiný než Rusové z oslabení EU nebude těžit. Naopak.
Niemand
0
Oslabenie EU pomáha iným ekonomickým veľmociam a tam sa Rusko pokiaľ viem neradí.
Anonym
1
Británie bude mít volné ruce ohledně migrantů, nebude se muset řídit EU směrnicemi a regulacemi co smí pěstovat, jaké musí mít emise atd a nebude muset nic platit do společný kasy.
EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.
A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit 😄
webpaja
0
Mluvíš o Británii jako o solitéru nezávislém na Evropě, to je lež a uvědomují si to čím dál tím více právě britové.
Dinar
1
Tak ono je v případě elektromobilů technicky i technologicky opravdu jedno, jestli baterky a elektromotor strčí do dvou nebo tříprostorové karoserie, stačí trocha marketingu, viz. tento článek, a hned tu někdo bude jásat nad rozmanitostí.
Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
wakantanka
1
XE malo byť kombi? Mám za to, že namiesto kombi pustili F-Pace a inšpirovala sa tým aj Alfa keď zarezala Giuliu SW a radšej vypustili len Stelvio.
Dinar
0
Sami prodejci jaguaru ho chtěli od začátku, ona X3 taky jezdí roky vedle trojkových kombíků, stejně jako A4, C kombi vedle svých suv ekvivalentů. A těch kombíků je přes nárůst obliby suv pořád násobně víc.
wakantanka
0
To čo píšeš mi je jasné, očividne ale marketingové oddelenie v JLR si to nemyslí. 😄
Dinar
0
No, právě, pak se můžou divit, že třeba XE prodají 28 tis, zatímco bmw trojek jen v Evropě víc než 120 tis. ročně.
speedfred
0
BMW či VAG si asi vie a dokáže zafinancovať vývoj dalších modelov pri tých predajoch, kdežto Jag či Fiat asi na to nemajú €.
Dinar
0
Jo, bohužel, jedno podmiňuje druhé. Ale ty zprasené kombinace pohonů s motory a nenasazení hotového R6 ingenium, to nebyla otázka peněz na vývoj.
wakantanka
0
:yes:
Anonym
0
To že Jaguar není schopen vyvinout a dát do série nové motory je jeho problém. A právě na to ted doplácí.
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >😁
webpaja
0
JLR má R6 vyvinuté, to je ten problém. Porsche klesly prodeje kvůli vypuštění nabídky naftových motorů.
99matthew99
0
Jag XJ pride ako ciste elektro.
Dinar
0
Stejně jako všechny ostatní jaguary. Tím, že končí, myslím, že už tu měla být dva roky nová generace.
99matthew99
0
JLR stavial svoje predaje na diesloch. Teraz vdaka vsetkym tym zakazom sa dostali pod tlak. Akoze Range Rover je uz aj ako Plug in ale pomaha mu to asi tak 0.5%. Myslim ze to urobili len preto aby sa nepovedalo. Uvidime co bude dalej.
Machýrek
0
Přesně. GLC jsem vzal nakonec proto, že ta pani co tak příšerně smrdí potem (modří vědí) mi rovnou řekla, že o slevě se bavit nebudeme a ceníková cena prostě platí.
webpaja
0
Kde jsi byl nakupovat? Zlín? 😉
Machýrek
0
V Čestlicích, na Zlín mám lepší vzpomínky.
webpaja
0
V Čestlicích? Paní S? To jsem si nikdy nevšiml upřímně a jsem na to extra citlivý.
Machýrek
0
Jj paní S. Bylo to enormní. Ale osobně jsem s ní jednal jen jednou. Takže nevim jistě, jestli to je její standard.
webpaja
0
Shrnul jsi to (bohužel) naprosto dokonale. Letos se představí velký FL XE, XF, možná i F-Pace. Jestli se v něm neobjeví Ingenium R6, pak si vsadím, že už nedojde ani na jeho nasazení v F-Type. Tam už by dožila stávající a z uživatelského hlediska skvělá paleta kompresorových V6 a V8.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
0
Zatím jsou úpadkem pouze tvoje sáhodlouhé a nicneříkající cinty 😉
Anonym
0
řidič požitkář si nepůjde pro koncern. Řidič požitkář šel pro ten jaguar, když holt neumí dělat motory, bude muset jinam.
Možností je stále vela...
Slovo pro czexit mě nenapadá [odkaz]
Slovo pro čechy který si obojí přejou ale jo >😁 >😒]
EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.
A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit 😄
Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >😁