Novinky
Magister
3
Hlupáci nebo provýchodní trollové. Nikdo jiný než Rusové z oslabení EU nebude těžit. Naopak.
Přejít do diskuze
To je dobře, ne každý chce krabici a v rozmanitosti je krása. Jen by to chtělo změnit marketingové strategie a myšlení některýc dealerů. Jen ono to všechno může zabít brexit... teda dokud nepřesunou výrobu do EU.
Brexit je krávovina, ale Mayová je jak posedlá, takže k němu asi dojde. A ztratí všichni, i my, ale nejvíce právě VB. Znám majitele dealerství BofB a ten je z toho hodně nervózní...
Británie bude mít volné ruce ohledně migrantů, nebude se muset řídit EU směrnicemi a regulacemi co smí pěstovat, jaké musí mít emise atd a nebude muset nic platit do společný kasy.
EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.
A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit 😄
EU je takovej spolek šasků, který se oslabil už dávno.
A sankce vůči rusku naprosto nefungují, rusové si umí poradit 😄
XE malo byť kombi? Mám za to, že namiesto kombi pustili F-Pace a inšpirovala sa tým aj Alfa keď zarezala Giuliu SW a radšej vypustili len Stelvio.
Tak ono je v případě elektromobilů technicky i technologicky opravdu jedno, jestli baterky a elektromotor strčí do dvou nebo tříprostorové karoserie, stačí trocha marketingu, viz. tento článek, a hned tu někdo bude jásat nad rozmanitostí.
Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
Problém sedanů jaguaru není v suv, ale v tom, že si mysleli, že je spasí znak na kapotě a prodávali svou, pro Evropu nedostatečnou, nabídku za vyšší ceny než konkurence. Jak to dopadlo, vidíme, XJ končí, XF a XE v porovnání s konkurencí paběrkují. Kde je nový ingenium R6 dýzl, benzín, kde je XE kombi, kde jsou kombinace dýzlů se čtyřkolkou atp., tohle byly otázky na jaguar v posledních min. pěti letech, odpovědi byly ve stylu, bude, přijde... no přišlo a bude, konec klasických jaguarů, nástup elektrojaguarů, za to rozmanitých. :-!
Brexit je pěkná ptákovina [odkaz]
Slovo pro czexit mě nenapadá [odkaz]
Slovo pro čechy který si obojí přejou ale jo >😁 >😒]
Slovo pro czexit mě nenapadá [odkaz]
Slovo pro čechy který si obojí přejou ale jo >😁 >😒]
Jj paní S. Bylo to enormní. Ale osobně jsem s ní jednal jen jednou. Takže nevim jistě, jestli to je její standard.
Mluvíš o Británii jako o solitéru nezávislém na Evropě, to je lež a uvědomují si to čím dál tím více právě britové.
JLR má R6 vyvinuté, to je ten problém. Porsche klesly prodeje kvůli vypuštění nabídky naftových motorů.
řidič požitkář si nepůjde pro koncern. Řidič požitkář šel pro ten jaguar, když holt neumí dělat motory, bude muset jinam.
Možností je stále vela...
Lexus, Cadillac, Dodge, Buick...
Možností je stále vela...
Lexus, Cadillac, Dodge, Buick...
To že Jaguar není schopen vyvinout a dát do série nové motory je jeho problém. A právě na to ted doplácí.
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >😁
ostatně jako Porsche kterému loni na podzim raketově klesly prodeje v Evropě >😁
Shrnul jsi to (bohužel) naprosto dokonale. Letos se představí velký FL XE, XF, možná i F-Pace. Jestli se v něm neobjeví Ingenium R6, pak si vsadím, že už nedojde ani na jeho nasazení v F-Type. Tam už by dožila stávající a z uživatelského hlediska skvělá paleta kompresorových V6 a V8.
Přesně. GLC jsem vzal nakonec proto, že ta pani co tak příšerně smrdí potem (modří vědí) mi rovnou řekla, že o slevě se bavit nebudeme a ceníková cena prostě platí.
JLR stavial svoje predaje na diesloch. Teraz vdaka vsetkym tym zakazom sa dostali pod tlak. Akoze Range Rover je uz aj ako Plug in ale pomaha mu to asi tak 0.5%. Myslim ze to urobili len preto aby sa nepovedalo. Uvidime co bude dalej.
Jo, bohužel, jedno podmiňuje druhé. Ale ty zprasené kombinace pohonů s motory a nenasazení hotového R6 ingenium, to nebyla otázka peněz na vývoj.
Stejně jako všechny ostatní jaguary. Tím, že končí, myslím, že už tu měla být dva roky nová generace.
No, právě, pak se můžou divit, že třeba XE prodají 28 tis, zatímco bmw trojek jen v Evropě víc než 120 tis. ročně.
BMW či VAG si asi vie a dokáže zafinancovať vývoj dalších modelov pri tých predajoch, kdežto Jag či Fiat asi na to nemajú €.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.