Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Tak ono přeplňování
| 23. 1. 2019 19:07
bylo už dřív, ale kopressorem.
Ale informace je to zajímavá.
Klíčovým bodem pro
| 23. 1. 2019 19:42
rozšíření motorů s turbem bylo zdokonalení elektroniky potřebné pro ovládání a kontrolu přeplňování. Zrovna tak to platilo u motorů se 4 ventily na válec počátkem 80 let. Jen díky elektronickému vstřikování paliva se tenkrát zamezilo "zachlastávání" motorů při přeřazování.
Avatar - Barrichello
Žádná novinka
| 23. 1. 2019 20:04
jen někdo zas objevil ameriku, a to doslova aneb [odkaz] >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 08:09
Ano, první, ale v mnoha případech málem taky poslední, protože pro nespolehlivost dané novinky ji americký průkopník následně rychle opustil, aby ji jako funkční za pár let předvedl někdo jiný, většinou Němci. Týká se to nejen turba, ale třeba airbagu, vypínání válců, pásů...
Avatar - Barrichello
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 10:36
no tak v době vzniku většinou nebyli technologie na takové úrovní, aby to blyo 100%. Ale jde o ten nápad a odvahu to uvést do série. A to amíci měli. Němci s tím většinou přišli 10-20 let po nich >:D >:D
A německá spolehlivost je kapitola sama pro sebe, co se kde po*ralo za díly, na tom bylo Made In Germany. Jen jednou made in japan a mexico. Zajímavý co >:D
Avatar - Dinar
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 11:02
Motáš věci dohromady, funkčnost a spolehlivost.

Jde právě o to, že ty nové technologie uváděné Američany, často nefungovaly, ne že by jejich zavedení nebylo na pochvalu, ale německý přístup je prostě jiný, Amíci třeba zavedli airbag, jenže pořádně nefungoval, tak ho přestali nabízet, Němci ho, a nutno říct, že na trochu jiném principu, vyvíjeli léta, a až byl funkční, skutečně funkční, začali ho prodávat. Tak to prostě je, evropští výrobci museli v 60., 70. letech být mnohem opatrnější na to, co prodají, protože síla evr. trhu, a tedy i tendence zákazníků odpustit a zapomenout na průser, byla mnohem menší a zákazníci v tomto směru náročnější, chyby automobilek vedly i k jejich krachu, na us trhu si velká trojka mohla dovolit nějaký ten fail, ať už výbavového prvku nebo celého modelu mnohem snáze, a taky to dělala...
Avatar - white label
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 12:15
No, děkuji pěkně za takovou odvahu bez přiměřeného ohledu na funkčnost.
Dotáhnou to do použitelné podoby obvykle musel někdo jiný.
Avatar - Barrichello
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 12:57
Lepší je když tam nebylo nic vid a nejlépe za cenu vyšší než kolik stál ten americkej model :))
To já radši tu odvahu a věc co fungovala občas :-)
Avatar - white label
Žádná novinka
| 24. 1. 2019 13:36
Pro mě je zase lepší, když to, co tam je, funguje častěji, než jen občas. >:-[]
Moc tomu nerozumím
| 23. 1. 2019 20:14
....Díky systému ochlazování zápalné směsi tak Jetfire nabídl do té doby nevídaně nízkou spotřebu paliva, hlavně těm, kteří jezdili defenzivně ....Kdo jezdil pouze defenzivně, z výhod přeplňování nevytěžil v tomto případě takřka nic....

A už tradiční je tápání p.Dusila na téma samozápalů a klepání. Jsem zvědavý jestli někdy pochopí že samozápal NENÍ klepání. Fakt bych mu to přál.

Ale celkově jsou ty články docela fajn
Hlavně si pamatuju
| 23. 1. 2019 20:17
“Mercedes Kompressor”, tedy vedle toho Saabu Turbo.
Avatar - Ada je zase tady
A je to venku!
| 23. 1. 2019 21:17
[odkaz]
A je to venku!
| 24. 1. 2019 14:49
V článku ani zmínka o lokálních topeništích, které jsou jedním z hlavních zdrojů smogu a popela v ovzduší. Podle nedávného výzkumu MU Brno, je v Brně díky tomu, že se topi plynem, méně zamořený vzduch než v okolních vesnicích, kde i po zavedení plynu většina domů topí uhlím.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku