Novinky
Blue Sun
0
Na první pohled to vypadá spíš jako tvarová evoluce, než revoluce. Současná Astra se mi líbí, takže pokud novou moc nezmrší, potěší to.
Pierro
0
Zdar Michale, souhlasím. Novou Astru si umím představit jako zaoblenější, méně technicistní evoluci stávajícího modelu s prvky které jsme viděli u insignie (hlavně předek vozu a interier). Docela jsem zvědav jak se u Oplu pochlapí... 😉
Dinar
0
Hm, já bych zas nechtěl obliny, aut na styl bravích koblížků už je dost a dost, jen ať zachovají ty technicistní hrany. 😉
Blue Sun
0
Podle těch spyfotek to bude něco mezi, zdá se mi. Zjemněná ostrost. Určitě to nebude soubor kuliček a oblin.
Dinar
0
Jo, vypadá to tak.
Pekelná Micinka
0
No zatím je z nich poznat jen to, že zadní světla budou z avie. >😒] >😒]
Při srovnání prodejů v Evropě a u nás už delší dobu sleduji rozdíl v umístění Opelu. Zatímco u nás se drží někde kolem a i pod desátým místem, tak v Evropě se prodává daleko lépe. Příkladem budiž napřílad poměr Megan/Astra u nás a v EU.
Jo, Opel právě obměňuje modely a např. Vectra již dneska je opravdu na odchodu, ale má novou podařenou Corsu. Mezi novinkami v prodejnosti u nás jasně poslední - 3. P207, 4. Clioa Corsa 11.
Myslím, že by se měli na Evropské centrále Opelu zamyslet nad současným vedením prodejce Opelu v ČR, protože marketing jim u ná nejde. Slyšet o Opelu není, vidět ho není... jako by nebyl. Není to škoda?
Jo, Opel právě obměňuje modely a např. Vectra již dneska je opravdu na odchodu, ale má novou podařenou Corsu. Mezi novinkami v prodejnosti u nás jasně poslední - 3. P207, 4. Clioa Corsa 11.
Myslím, že by se měli na Evropské centrále Opelu zamyslet nad současným vedením prodejce Opelu v ČR, protože marketing jim u ná nejde. Slyšet o Opelu není, vidět ho není... jako by nebyl. Není to škoda?
Zřejmě dostatečně nesleduješ média a nedíváš se kolem sebe. Např. v době uvedení nejnovější Corsy na trh byla často reklama několikrát za den v tv i v rádiu a to nemluvím o bilboardech. :-!
Podobně rozsáhlá kampaň byla i na faceliftovanou Astru. O něco slabší byla propagace faceliftu Vectry, ale i přesto reklama byla v tv minálně 2x za den.
Takže ten slabší prodej u nás se asi týká negativního názoru některých Čechů na značku OPEL. ;-\
Podobně rozsáhlá kampaň byla i na faceliftovanou Astru. O něco slabší byla propagace faceliftu Vectry, ale i přesto reklama byla v tv minálně 2x za den.
Takže ten slabší prodej u nás se asi týká negativního názoru některých Čechů na značku OPEL. ;-\
Já bych to neviděl jako negativní, ale spíš prostě chybí nějaký historický daný sympatie většího počtu potencionálních zákazníků. I když v půlce devadesátých let to vypadalo trochu jinak. Ojetý starší i nový Omegy, Astry, pak stále svěží Vectra... Pak bylo takový hluchý období, jak tak o tom píšu, řekl bych že Opel v ČR zažívá takový "vlny".
Jenže reklamy jak vidíš ničemu nepomáhají a Corsa je tam kde je. Míšánci v reklamě na Corsu prostě nezabrali. Vem si negativní názory na Renault nebo Citroen a kde jsou?
No nezabrali...?... Po Praze je Corsa vidět i když asi né tolik, jak si Opel sliboval. A na druhou stranu, mě se její exhaltované tvary nelíbí a ta banda pletenjch šašíků s tou příšernou hudbou "cruisin', yo yo... >😁 " mě teda úplně odrazuje ztotožnit se s takovým produktem. Chápu že Opel chtěl cílit na mladý lidi, ale koukneš-li se kolem sebe, tak mladý co maj peníze, kluci chtěj větší dělo, ty co už maj rodinu, ty zas něco většího a tak zbejvá malá skupina - žen mezi 20 - 25, který to potencionálně osloví. No a ty co nemaj peníze, tak bud jdou do ojetin, nebo koupěj výprodej nějaký předchozí generace. No a starší zas neosloví reklama, nebo se jim to nelíbí... Yo Yo, cruisin'.. >😒] 8-s
Ad. Renault, tam bych hledal velkou část konkurence pro Opel. Taky ale přišla Fabia II, možná není tolik "in", ale Škodovka je tu doma, což je hodně podstatný argument. Citroen sice nemá vyloženě želízko v ohni, ale designem udělal velký skok vpřed.
Ano, právě Renault dělá dokonalého konkurenta Opelu a po stránce marketingu to u nás umí. Stejně jako např. Citroen se svou C3. Přitom Opel má co nabídnout, škoda, že to i neumí prodat.
A taky neopomeň 206ku a 207ku.. Jinak Megane je o třídu výš i když dnes se to všechno stírá. C3 už je hodně letitá a tu bych asi nebral. C4 je krásná, ale není pro každýho, navíc je 5dv. i 3dv. Citroen nemá vyloženě želízko v ohni jak píšu, C4 je nad Corsou a C3 je tak nějak už mimo. Prostě Corsa neurazí, nenadchne.
¨Samozřejmě, 206 auto, které chytilo posdtatnou část trhu a to ženy, 207 ho v tom následuje. Clio zase působí na rodiny a to hlavně v kombi. Corsa? Ta působí na koho? Dříve si Corsu kupovali starší lidé, dneska reklamou je neosloví a nabídkou taky moc ne.
K té nížší střední. Astra. Povedené auto, které by mohlo dělat konkurenta Golfu, stejně jako to dělá v EU, u nás v prodejnosti někde na chvostu.
Opel by měl u nás opět zapracovat na image, stejně jako ji měl v 90. letech s modely Vectry A a B, Omegy a i Astra B se celkem chytla.
K té nížší střední. Astra. Povedené auto, které by mohlo dělat konkurenta Golfu, stejně jako to dělá v EU, u nás v prodejnosti někde na chvostu.
Opel by měl u nás opět zapracovat na image, stejně jako ji měl v 90. letech s modely Vectry A a B, Omegy a i Astra B se celkem chytla.
No já ve svém okolí pozoruju Corsy všech generací-starší auta jsou většinou obětí mladého tunera, o něco novější vozy mají postarší manželé a ty nejnovější Corsy jsou buď firemní, nebo je mají ženy tak do 35.
Jinak nových Aster H vidím spoustu a většinou jsou firemní.
BTW. Astra B neexistuje jsou jen generace F,G,H -označení nových generací Aster navazuje totiž na Kadetta... 😉
Jinak nových Aster H vidím spoustu a většinou jsou firemní.
BTW. Astra B neexistuje jsou jen generace F,G,H -označení nových generací Aster navazuje totiž na Kadetta... 😉
Vidíš to, jak to v tom marketingu u Oplu komplikují, F,G,H >😁
Jo, starších jezdí dost, ale nových poskrovnu vzhledem k potenciálu toho auta.
Jo, starších jezdí dost, ale nových poskrovnu vzhledem k potenciálu toho auta.
Nový Astry jsou, já jich taky vídám dost, nemyslím, že by to byl propadák. VW má u nás má prostě dlouhodobě pevnou pozici a tak prostě Golfů se prodá víc. Golf má taktéž víc konzervativnější design a tak oslovuje širší okruh potenciálních zákazníků i starších ročníků. Astra má relativně individuální střih, který prostě už ze své podstaty nemůže mít takový široký záběr. Viz třeba Vectra B nebyla nikterak radikální, ale krásná je dodnes. Na zrcátka zabíhající do kapoty vzpomíná hodně lidí.
Corsa zase takovej propadák neni, ale ta reklama byla holt cílena na mladý lidi, který si asi za těžko půjdou do autosalonu vybrat nový auto. To, že se tu prodává víc frantíku může být způsobeno jejich vesměs zajímavým designem a oblíbeností značky za dob komančů. Tehdy kdo měl Rencka (5/9/21), nebo Citrona (BX/Visa) byl king. >😁
Kdo měl tehdy jakékoliv zahraniční (myšleno za železnou oponou), tak byl king, v tom to není. Opel měl taky zvuk.
Corsa propadák je. 11 místo v ČR je oproti EU docela slušný propadák.
Corsa propadák je. 11 místo v ČR je oproti EU docela slušný propadák.
Jenže ty frantíky šlo relativně snadno sehnat v Mototechně či v Tuzexu, ale Opel byl těžko k sehnání, takže si tady za komančů nevybudoval takové jméno.
No jak říkám jeden model značku nedělá. Corsa je prostě, vč. marketingu, ukázkou přemíry snahy bejt IN. Jenže takovej mladej metalák se musel u tý reklamy válet v křečích pod stolem. Zvlášť nedomyšlený to je v tom, že u nás je pořád nový auto spíš výsadou starších ročníků, a ty z toho Seana Paula, taky nebudou happy, tudíž to chtělo nějakou míň vyhraněnou reklamu, ne to nutně cpát pro mladý, když ty stejně buď na nový nemaj, nebo si vyberou jinde. To už bych řekl, že by snad víc zabral Míša Dejvid, že sbírá Céčka a C jako Corsa.
Když Astra stojí o sto tisíc víc, než Mégane a když má Opel neůměrně drahý diesly, není se čemu divit. U nás lidé chtějí ušetřit 😉
Je to tak. I ta Corsa, na kterou jsou sice akce, ale cenově například na GP nemá.
Navíc mám pocit, že opravdu Opel na ČR trošinku kašle. Počínaje hroznými www stránky (teď už se to díky bohu zlepšilo, ovšem jsou vyjímky, kdy třeba na stránce dealera je odkaz na německý konfigurátor! ).
V Německu nabízí Opel 6ti letou záruku na své vozy, různé akce, kde si mohou lidi zkusit OPC modely a jiné. Když tady byla akce na možnost si půjčit Opla, tak to byla Meriva, Astra a snad jedna Zafira, toť vše. " Na západě mají" kompletní nabídku. Asi ČR není už pro ně tak zajímavá mě příjde, škoda 😉 . Jinak Opel je má oblíbená značka a i další auto bude klidně Opel.
Navíc mám pocit, že opravdu Opel na ČR trošinku kašle. Počínaje hroznými www stránky (teď už se to díky bohu zlepšilo, ovšem jsou vyjímky, kdy třeba na stránce dealera je odkaz na německý konfigurátor! ).
V Německu nabízí Opel 6ti letou záruku na své vozy, různé akce, kde si mohou lidi zkusit OPC modely a jiné. Když tady byla akce na možnost si půjčit Opla, tak to byla Meriva, Astra a snad jedna Zafira, toť vše. " Na západě mají" kompletní nabídku. Asi ČR není už pro ně tak zajímavá mě příjde, škoda 😉 . Jinak Opel je má oblíbená značka a i další auto bude klidně Opel.
preco opel v cechach podla vas tak padol? (teda aj na slovensku) oproti EU (v nemecku a anglicku patri k spicke) Auta su uz minimalne od roku 2000 v pohode a dnes patria k tym lepsim v triede (corsa je dokonca top)PRE MNA JE TO STALE ZAHADA...