Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 08:29
"...Svižné projetí zatáčky následně ukáže přednosti progrese tlumičů s hydraulickými dorazy. Karoserie se sice nakloní, avšak méně, než byste vzhledem k výrazně komfortnímu pojetí šasi očekávali...."

Zajímalo by mě čím je ten menší náklon způsobený.

Za prvé ten hydraulický doraz vstupuje do hry až po určité části zdvihu. Tj. do začátku jeho aktivity by náklony měly být minimálně stejné nebo i větší než u klasických tlumičů, protože ta novinka je ve středním pásmu zdvihu zjevně laděná měkčeji

A za druhé, tlumič je z principu své funkce schopen pouze snížit rychlost náklonu karosérie, ale určitě nezastane funkci příčného stabilizátoru. Tj. náklon proběhne v delším časovém úseku a pérování v té chvíli bude subjektivně tvrdší, ale celkový náklon v zatáčce by se tím snížovat neměl. Samozřejmě s výjimkou rychlých myšek apod.
Avatar - del42sa
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 10:31
že by skrutným stabilizátorem ? ;-)
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 10:45
Nevím proč ten smajlík - autor článku uvádí menší náklony výslovně jako přednost těch zázračných tlumičů. O tvrdších stabilizátorech tam nepadlo ani slůvko
Avatar - del42sa
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 11:01
autor článku není Ježíš, tak proč citovat něco co napsal jako slovo boží ?
Avatar - Blue Sun
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 11:54
Třeba proto, že by autor měl na technickém webu popsat technickou vychytávku a její funkci správně?
Ale jasně, tohle není technicky zaměřený web, tohle je generátor reklam, tak jim to musíme odpustit.
Avatar - del42sa
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 17:44
Vidis , odpovedel sis sam ;-) chces po mistnich redaktorech prilis
Avatar - Blue Sun
náklon v zatáčce
| 26. 1. 2019 18:03
Od "nejlepší jízdy" čekám trošku více, než že je budou muset opravovat čtenáři. :-)
Avatar - _Karel_
Tomáši
| 26. 1. 2019 08:34
libujete si ve zbytečné práci? Jízdní dojmy tu byly před měsícem, a na rozdíl od Vašeho článku přinesly přece jen víc praktických informací [odkaz]
Nechci kritizovat jen pro kritiku, vy jste víc rozebral technické detaily, ale coby "vyzkoušeli jsme na českých silnicích" je to fakt těžká bída. No nic, hurá do Citroenu, vyzkouším sám.
Avatar - Ham.
Tomáši
| 26. 1. 2019 08:54
Místní klasika, na otázku v headline článek neodpovídá ani v náznaku, opsané PR automobilky a odkaz na budoucí test.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Tomáši
| 26. 1. 2019 08:58
Hm, díky, docela kritické. Ty české jsou pochvalnější
Avatar - del42sa
Tomáši
| 26. 1. 2019 10:31
ty zahraniční reakce jsou opravdu kritičtější zatímco místní redakce pějí "ódy" na komfort.
Pravda je taková, že žádný běžný tlumič, byť s hydraulickými dorazy nemůže nahradit vlastnosti hydropneumatického podvozku. To je prostě popírání fyziky a plivanec do tváře všem ostatním výrobcům, kteří investují peníze do vývoje a používají sofistikované podvozky řizené počítačem.

Nic proti Citroenu, nápad je to fajn, ale do levných aut, jako C4- Cactus, C3, Berlingo atd. Všechny velké vozy Citroen použivaly léta velmi propracované podvozky. Takže C5- Aircross, budoucí Sedan C5 III, nebo SpaceTourer by měli mít něco lepšího než jen blbej mechanickej tlumič. Sory jako PSA.... ;-)
Avatar - _Karel_
Tomáši
| 26. 1. 2019 11:02
Svezl jsem se, a žádná plavba na obláčku se nekoná.Naopak je podvozek (příjemně) tuhý. Bouchání jsem nezaznamenal, mě se to líbilo, ale rozhodně jsem čekal něco jiného.
Avatar - Blue Sun
Tomáši
| 26. 1. 2019 11:55
Co sis od toho sliboval, když jsi nakonec spokojený?
Avatar - _Karel_
Tomáši
| 26. 1. 2019 12:02
Čekal jsem velmi měkkou houpavou jízdu. Není to horší, je to jiné.
Avatar - xxc
Tomáši
| 26. 1. 2019 12:03
A mate aj skusenosti, ci pisete len teorie? Ja som hydractive mal, jasne, ide to lepsie, ale pre beznych ludi podla mna stacia aj tie tlmice. Uz obycajne tlmice su celkom v pohode (na novom aute).
Avatar - sgt
Tomáši
| 26. 1. 2019 14:44
Tak to si asi mal niečo iné ako hydractive. Ja na hydraulike jadzím cez desať rokov a keď presadnem do iného auta, tak rozdiel je jasný po pár metroch. Tvoja * to pozná hneď :-!
Avatar - xxc
Tomáši
| 26. 1. 2019 15:04
Hovorim o beznych ludoch, nie o uchyloch :-) Jasne, ze rozdiel je poznat, ale nie je az taky priepastny a da sa v pohode fungovat aj na tlmicoch. Ta hydraulika mala problem aj inde, pf3 platforma ma po rokoch a 200 000 km uz dost problem.
Citroen
| 26. 1. 2019 09:55
Takze Citroen zarizl jedinou vec, ktera jej odlisovala od ostatnich - hydropneoumaticky podvozek a ted se snazi zakazniky presvedcit, ze trosku upravene tlumice to nahradi.

Ta znacka je mimo ....
Avatar - Blue Sun
Citroen
| 26. 1. 2019 11:54
A že si lidi tu hydropneumatiku kupovali ve velkém....
Avatar - del42sa
Citroen
| 26. 1. 2019 17:50
Lidi ji rozhodne ve velkem kupovali, se podivej na prodeje ciste hydraulickych citroenu. Jenze pak nejaka "chytra" hlava v PSA rekla, vyrobime pulku modelu jen s pruzinami. Takze se jich logicky prodalo o polovinu mene a nasledne ta sama chytra hlava rekla , ze prodeje hydrauliky jsou nizke, tak to zariznem ;-)
Citroen
| 27. 1. 2019 09:05
Samozrejme ze ano - v dobe kdy vyrabeli BX/CX a nasledne XM jsi je mel v kazdem aute. Pak v ramci uspor uvedli naprosto prumerny ZX s normalnimi tlumici a to byl zacatek konce.
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 10:45
Neskutečně ošklivý auto. Byly doby, kdy Citroeny měly šarm a jejich design byl na světový špičce.
Avatar - 3_diamanty
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 12:30
dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 13:46
Jsou to nesmysly a Martin má pravdu, z dřívějšího špičkového tvůrce designových ikon je multiplácal jednoho tvaru. :no:
Avatar - _Karel_
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 14:01
Martin nemá žádnou pravdu, tady žádná "pravda" neexistuje. Jen zcela subjektivní pohledy na design.
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 15:02
DS, CX, XM, SM...některé krásné, jiné zajímavé, ale charakteristické a charakteristické.

Tohle o současných Citroenech nenapíše nikdo. Má pravdu ;-)
Avatar - xxc
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 15:19
A kolko ste ich kupili novych? Lebo mozno zaujimave boli, ale doniesli firmu do krachu :-) Zatial co tie nove su celkom pekne a este sa aj predavaju. Na co je dobre plakat za tym, co nikto nechcel? Urcite keby hydractive kupovali za 50 000 € na auto, tak s tym len tak neskoncia.
Avatar - _Karel_
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 15:35
Já si nemyslím, že by Citroen kdykoliv byl stran designu na světové špičce. Svůj charakter mají pořád - i nové modely si s ničím jiným nespletu. Jestli se někomu líbí nebo ne je úplně jiná věc.
Aut, po kterých za 50let neštěkne pes, je většina. Věřím, že víc, než dřív. Drtivá většina. Tyhle citrony k nim klidně můžou patřit, ale křišťálovou kouli nemáme ani ty ani já. Každopádně to z nich objektivně nedělá "neskutečně ošklivý auto".
Tobě se poslední dobou nelíbí skoro nic, což ti nemám a ani nemůžu mít za zlý, ale mám pocit, že to podáváš jako nějakou obecnou pravdu. ;-)
Avatar - 3_diamanty
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 12:30
dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozhodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 13:44
Souhlas, všechno na jedno, nevzhledné a nenápadité brdo.
Avatar - Blue Sun
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 14:57
Proč píšete o Audi, když je článek o Citroënu?
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 15:02
U Audi se modely od sebe poznat dají, u této upadající značky rozhodně ne. 8-s :no:
Avatar - Blue Sun
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 15:07
Jsi (jako tradičně) mimo.
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 26. 1. 2019 18:29
Jasně a tato neustále klesající značka je IN >:-[] :yes:

Normálního fandu musí při představování podobných technických klenotů polévat horko hanbou. Farizejové si tu falešně libují.
Avatar - Blue Sun
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 27. 1. 2019 11:28
Jo jo, neustále klesající značka prodala o dvě a půl procenta více při poklesu trhu o téměř devět procent.
Pájo, ***, nelži. To snad nemáš zapotřebí...
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 27. 1. 2019 17:22
Možná, že prodejně stoupla. Technicky však nabízí zlomek tradiční vyspělosti. Překonaná korejci i většinou evropských výrobců.

Jestli se ti to líbí, pak se spokojíš koukám s lowendem za cenu mainstreamu.
Avatar - _Karel_
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 27. 1. 2019 19:11
A v čem vězí ta lowendovost? Mě tam dráždí absence 4x4, ale jinak - lowend?
Chybí jen bůvolí rohy na kapotě
| 28. 1. 2019 04:33
Oproti tomu, co předváděl Citroen před pár lety? Podívej se na podvozky, podívej se na motory a výkony.
Avatar - 3_diamanty
pekne
| 26. 1. 2019 12:18
presne toto mi tu v ponuke citroenu chybalo... SUV velkosti sportagu tigiho ci tucsonu :yes:

chvalim proporcie tohto SUV... vysoky dlhy predok... ziadne zbytocne rozkysnute zaobleniny na ako na CR-V ... tu mi ten novy citroenovsky dizajn inak zatial najlepsie ladi... jak na predok tak aj na zadok ... vyborne proporcie... v triede SUV momentalne na danom podoryse snad top :yes: ( skoda chybajucej 4kolky ) .... ale snad bude aspon hybrid :yes:
Avatar - _Karel_
pekne
| 26. 1. 2019 12:33
Hybrid nebude, takže ani čtyřkolka. Prodejci se z toho zrovna neradují.
Avatar - xxc
pekne
| 26. 1. 2019 12:38
Uz sa ludia isli potrhat po hybridoch a stvrokolkach :-) Kto to chce, kupi DS7. Tak isto, ze v ponuke citroenu nieco chybalo. Nechybalo, maju 3008, 5008, ople, su to tie iste auta, len ine znaky.
Avatar - _Karel_
pekne
| 26. 1. 2019 12:47
Výborná rada ta DS7! :-) :yes:
Půl milionu sem, půl milionu tam, kdo chce čtyřkolku, nebude troškařit.
Máš ještě další podobně fundované postřehy?
Avatar - xxc
pekne
| 26. 1. 2019 13:07
C5 aircross stoji podla konfiguratoru 888 000 czk a DS7 1 122 500. Cize rozdiel do 250 000. Predpokladam, ze hybridy by navysili cenu porovnatelne.
Avatar - _Karel_
pekne
| 26. 1. 2019 13:22
Benzínová slabší 1,6T začíná v C5 na 675t. U konkurence se za čtyřkolku připlácí okolo 50t, to jsme na 725t.
Je mimořádně nepravděpodobné, že hybrid v DS 7 bude stát pod 1,2M
Avatar - xxc
pekne
| 26. 1. 2019 13:36
Ale porovnavam porovnatelne, cize najdrahsiu C5 so skoro najdrahsou DS7. Kto je ochotny platit za 4 kolku (hybridnu), tak kupuje najsilnejsi motor s plnou vybavou a tam je rozdiel 250 000 czk. Takych ludi bude malo a najskor kupia inde. Cize predajcom je to asi jedno, ze nebude vrcholny C5 hybrid, ktoreho by sa predalo par kusov rocne. A fanatici do PSA si zaplatia rovno DS7 a budu zaujimavi a za relativne lacno dostanu "premiu".
Avatar - _Karel_
pekne
| 26. 1. 2019 13:59
Tak tedy, zpět na můj původní příspěvek - ten "pláč" prodejců se netýkal hybridu, ale čtyřkolky. Že je závislá na hybridu je druhá věc.
Avatar - del42sa
pekne
| 26. 1. 2019 17:53
Hybrid bude
Avatar - _Karel_
pekne
| 26. 1. 2019 18:00
A odkud to info máš?
pekne
| 26. 1. 2019 13:47
Ufff, jsem rád, že jsi z toho nevzhledného designového jazyka nadšen... Tím pádem je v pořádku, že se tinelíbí AR a BMW ;-)
pekne
| 26. 1. 2019 15:11
Jo, a nabízí také dvoulitr....je sice naftový ale je..... ;-) :yes:
Avatar - rohYpnol
pekne
| 26. 1. 2019 17:54
Ano, chybělo. Výsledek je bohužel … špatný. To co na C3 AC funguje tady nemá co dělat :-!
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 14:27
Materiály, zpracování, celkový dojem je úplné automobilové zoufalství. Tohle si koupí jedině úplná automobilová "lama" 8-s 8-s

Za mě jedno z největších zklamání :-!
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 14:37
Ty jsi v tom seděl? Materiály a zpracování jsou zoufalství? Co to plácáš? S čím to srovnáváš? S Bentley? :-O
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 14:39
Ano, seděl jsem v tom.

Bohužel srovávám třeba s naprosto "obyč" Karoq/Kodiaq 8-s 8-s

Kvalita zpracování, provedení detailů a volba materiálů neodpovídá u C5 AC třídě. Bohužel.
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 15:00
Nevím, co odpovědět. Jezdím půl roku v Kodiaq, ceníková cena 1,05mil. Dnes jsem se svezl s C5. A musím (sebe)kriticky uznat, že kabina toho citrónu působí hodnotněji, dráž. Že zavření dveří vydá zvuk podobnější Audi než Škodě. O Karoqu s obřími plochami tvrdého plastu ani mluvit nebudu, to byl od tebe asi jen vtip.
Že se ti nelíbí, je v pořádku. Ale lhát o materiálech a zpracování jako "zoufalství"?
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 15:09
Nikdo nelže, tak si tady laskavě nevymýšlej 8-s 8-s :no:

C5 AC se jen lacině snaží působit hodnotně. Jestli ti to pozlátko stačí, je tvoje věc a tvoje vnímání. Mě nestačí :-!
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 15:16
A tak zase jó. Když vzpomenu na tvou oslavnou ódu na Tucson, chápu, že tobě materiály C5 nestačí. Seš holt gurmán :yes:
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:25
Ne, nejsem žádný gurmán. Jen očekávám v téhle třídě materiály, které nebudou na úrovni dacie. Dacia se sice zlepšuje, ale zas takový skok ještě neudělala.
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:36
Nedávno jsem jel v 540i a říkal jsem si, že to s BMW jde od desíti k pěti. Ten oturbenej šestiválec mi přišel dynamikou tak na úrovni oktávky 1,8TSI. Hrozný.
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:45
Co to má společného s C5AC??
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:49
To jediný tě překvapilo, viď?
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:52
Jak překvapilo? Hulíš trávu?

Ptám se co to má společného, ne že mě to překvapilo nebo nepřekvapilo 8-s
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 18:09
Jen jsem ve tvém stylu zhodnotil šestiválec s 250kw.
Všiml jsem si, že pod novou RAVkou naopak píšeš "skvělé zpracování, skvělé materiály".
Seš dobrej, co ty všechno z fotek poznáš, kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat.
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 18:49
Píšu na základě osobních dojmů ty chytrolíne 8-s 8-s :no:
Avatar - _Karel_
Těžká bída
| 26. 1. 2019 19:20
Vždyť tě chválím, za tvé osobní dojmy z fotek. :yes:
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 20:33
14:39
« Re: Těžká bída
Ano, seděl jsem v tom.

Jako já nevím. Číst snad umíš, tak nevím kde je problém 8-s
Těžká bída
| 26. 1. 2019 15:02
C5 AC srovnáváš s tím skopčáckým autem ??
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 26. 1. 2019 17:53
A s čím to mám srovnávat? S dřevákama z holandska??
Avatar - Ada je zase tady
Těžká bída
| 26. 1. 2019 21:32
A s čím srovnávat francouzský křáp? Ponechme stranou srovnávání: především jde o vozidlo, jehož výrobce zákazníkům lže do očí. Vozidlo bez 4x4 nemůže být SUV. A to ani nemluvím o subjektivních dojmech: je to hnus! Brrr... 8-s
Těžká bída
| 27. 1. 2019 15:02
Na Karoq/Kodiaq se zase neda divat - nebo respektive da, ale je to takova nuda, ze mit to v garazi musi byt opravdu zazitek.
Avatar - rohYpnol
Těžká bída
| 27. 1. 2019 19:09
Tak s ohledem na prodeje asi vedle opravdu nešlápli :-!
Plachteni
| 28. 7. 2019 04:24
Režim plachteni?? Je to normalni volnobezka,ktera se bezne dava do kamionu.
Jinak volnobezku mival uz wartburg a barkas,jen se zapinala manualne,takze nic novyho pod sluncem

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku