Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Accord: Ceny na českém trhu začínají od 619.900,- Kč

Osmá generace Hondy Accord přichází opět v provedení sedan a kombi Tourer s dvojící benzinových motorů a jedním turbodieselem. Čtyři stupně výbavy obsahují slušný základ i bohatě vybavenou vrcholnou verzi.
Zpět na článek
4. 6. 2008 05:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 6. 2008 08:24
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 08:39
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 08:42
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 08:56
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 09:16
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 09:44
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:10
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:17
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:52
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 11:08
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 11:30
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 13:00
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 18:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 6. 2008 08:42
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 12:00
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 12:30
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:06
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:07
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:10
4. 6. 2008 13:25
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:25
4. 6. 2008 13:11
4. 6. 2008 13:24
4. 6. 2008 13:40
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 15:00
4. 6. 2008 16:51
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 18:04
4. 6. 2008 18:45
neregistrovaný "nick02"
8. 6. 2008 20:52
neregistrovaný "babo"
4. 6. 2008 14:39
8. 6. 2008 20:42
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:36
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:10
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:14
neregistrovaný "babo"
4. 6. 2008 09:44
4. 6. 2008 10:13
4. 6. 2008 10:18
4. 6. 2008 12:07
4. 6. 2008 14:54
4. 6. 2008 10:42
neregistrovaný "tommy.xy"
4. 6. 2008 14:07
neregistrovaný "hraboš"
4. 6. 2008 14:09
neregistrovaný "hraboš"
8. 6. 2008 21:54
neregistrovaný "babo"
4. 6. 2008 16:59
8. 6. 2008 20:34
neregistrovaný "babo"
5. 6. 2008 15:12
neregistrovaný "fabius"
5. 6. 2008 15:43
5. 6. 2008 16:15
5. 6. 2008 17:15
8. 6. 2008 20:35
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 23:49
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 11:24
neregistrovaný "hebron"
8. 6. 2008 20:39
neregistrovaný "babo"
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 6. 2008 05:19
Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Jinak bych mel ted vazne dilema :-! . Je tu ted spousta vybornych aut za vynnikajici ceny- Accord, 9-3, 159 .... Ovsem nakonec muj vitez je pomoci ruznych nestandartnich praktik ( prostituce, korupce, brutalita )pouze jeden- XC60 . Navrh na A4 Avant byl nemilosrdne smeten ze stolu. Jen si ted budu muset chvili pockat :-( . Jinak Tatro a Pierro- posilam Vam velke TERVE z Finska >:-[]
Rozbalit vlákno
33
4. 6. 2008 07:12
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Natlakove metody byly opravdu silne...pak si clovek i pres vlastni odpor toho gazika koupi ;-)
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 08:24
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Ahoj Vadere, včera jsem měl možnost se svézt s novým Accordem, sedan 2.4. Na živo vypadá mnohem lépe než na obr., uvnitř je velice prostorné a jízdní vlastnosti na rodinný sedan super. Za celou dobu kroužení na okruhu se nám nepodařilo ho dostat do smyku ani s vypnutou elektronikou. Řízení citlivé a přesné, podvozek výborný a motor je fajn jen to chce více řadit a využívat to správné pásmo otáček. Mimochodem, kromě Accordu jsem ještě jezdil IS-F. >:D >:-[]
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 08:39
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
typicka Honda ;-) nie je co riesit!
Ano, ano ....su tu aj ine spickove auta - BMW a MB, ale nie kazdy ma chut na nemecku produkciu. Niekto chce splynut sa davom, niekto nie.
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 08:42
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Honda je výborná, ale s BMW a M-B bych ji srovnávat nechtěl a to z jednoho prostého důvodu. Němci jsou oba "zadohrab" a to je to je přece jen něco jiného na jízdu. ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 08:56
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
to je pravda. Ovsem niekto povie, ze len NEMCA a niekto zase len JAPONCA ;-) Mna na japoncoch tesi to, ze nemusim tam dokupovat alarm, defendlock a pod, pretoze to odstavim kde chcem, necham to tam ako dlho chcem, v noci nebeham k oknu na kazdu sirenu, nikdo to neukradne. ;-)
Avatar - gld
4. 6. 2008 08:59
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
no najmä hondy sa v poslednom čase začínajú kradnúť..
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 09:16
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
:-O
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:18
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
veru
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2008 10:27
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Nestraš.
5. 6. 2008 14:42
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Ano přesně jak říkáš neni co řešit je to auto ve špičkové kvalitě kde bude zákazník 100% spokojen nelze jinak než doporučit.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:25
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Zdar carmiku. Tak kde jsi ji projel?? Na kterém okruhu?? Taky budu muset ozkoušet, slyšel jsem na Accorda zatím jen a jen chválu. Dvoulitra jste nejezdili?? Anebo naftici taky ne?? A co ten Lexus?? To bylo v rámci jedné akce??
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 09:44
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Jezdili jsme v Sosnové a měli jsme tam obě auta najednou. Accord mě opravdu příjemně překvapil. Na silnici vypádá opravdu skvěle. Přesné a citlivé řízení, ostré brzdy a velice schopný podvozek. Pokud bych volil rodinné auto za dobré peníze jdu do Accordu s 2.4. :yes:
IS-F je jiná liga, jede jako ďábel ale jak říkám já chová se "lexusně". Ve srovnání s M3 - výkonově i váhově zhruba stejně, ale jízdním projevem rozdíl. M3 je lehkonohá a mrštná, IS-F je těžkopádnější a vláčnější. Motor IS-F je do 3600ot. kliďas a velmi tichý po překročení této hranice začně "bručet" jako amer. osmiválce. M3 má takový "mechanický-kovový" zvuk, pro sportovně založeného řidiče je hudba. Bylo to "krásné, uvolněné odpoledne". :yes: >:D >:-[]
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 10:00
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Tak to ti upřímně závidím. Malý okruh v sosnové mám rád. Byl jsem na něm zajezdit již vícekrát a například na kroužení s Focusem ST budu vždy rád vzpomínat... ;-) Na hondu se budu těšit, Vyzkouším jak nejdříve to půjde. A ten Lexus?? Vizuálně se mi sice nelíbí ale technicky i podvozkově bude určitě zajímavý. Kdoví jak by dopadl ve srovnání s BMW M3, Audi RS4 a Mercedesem C 63 AMG...???
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:10
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Tato 4 auta se samozřejmě staví proti sobě jako konkurence, ale ... M3 je opravdu úžasná lehkonohá atletka a je radost ji řídit, RS4 je quattro a to se chová zase jinak než zadohrab a to mě moc nesedí, C63 AMG je povedené auto, ale je příliš brutální a to mě osobně to přijde trochu zbytečné, ale každý to má nastavené jinak, no a IS-F je příjemný svou "lexusní" jízdou ale pokud bych šel do sportovního sedanu této třídy byla by to M3 >:D >:-[]
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:17
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
V dohledné době bych měl mít možnost porovnání Accordu a Passatu, oba v naftě, tak pak napíšu jak to vidím já. ;-)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 10:19
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
jo jo, jsem zvědav. jen pro upřesnění se kterým motorem bude ten passat?? A k výběru supersedanů?? Já bych se dlouze rozhodoval mezi RS4 a M3... ;-)
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 10:52
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Já bych se mezi těmito dvěma vůbec nerozhodoval - zadokolka a skvělý motor BMW :yes:
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:03
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Vidíš, já bych asi po tuzedlouhém váhání vzal tu Audinu.Jinak jak se ti IS-F líbilo naživo?? Myslím po vizuální stránce. Nevypadá to jako IS vylepšené tuzérem??
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 11:08
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Vypadá dobře,obr. klamou. Trochu jsem se bál té "boule" na kapotě, ale v reálu vypadá dobře. :-!
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:15
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
maj to už na showroomu??
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 11:30
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Zatím ne, prorože jsou momentálně v ČR jen 2 (pokud vím) z toho jeden už stačili novináři crashnout! 8-s :no:
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:32
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
proboha kterýmu dobrákovi se to povedlo??
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 13:00
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Nevím, ale něco by se mělo objevit v sobotu v TV, jenom nevím jestli v Autosalonu anebo jiném pořadu. :no:
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:23
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Zdar vadere, no konečně že se rozhoupal a rozhodl pro auto svých snů. K volvu gratuluju, jen to asi chvíli po svatbě bude muset počkat co?? nevím, kdy má začít prodej u nás ale tuším že až někdy od podzimu... Jinak co děláš ve finsku?? služebka anebo snad předsvatební cesta?? ;-)
Avatar - T613
4. 6. 2008 10:43
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
byl tam koupit to Volvo >:-[]
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:04
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
no jen se nesměj - ve finsku jsou auta levnější jak u nás... >:-[] zato za chlast a jídlo se nedoplatíš... :-|
Avatar - T613
4. 6. 2008 11:13
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
"a jak je to s pojistkou? a co když ti to sjede z přívěsu? a tady musíš zaplatit 19% navyše" myslím, že tahle debata už tu byla ;-)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:16
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
hmmm no to je fakt. a navíc ta dlouhá cesta... :-|
Avatar - T613
4. 6. 2008 11:21
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Aspoň by sis dovolené by sis dovezl hodnotný suvenýr >:-[]
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:47
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
no když z finska, tak to bych si přivezl ponejlépe vodku a třeba i nějakou pěknou vzpomínku na pěknou finskou šťabajznu... ;-)
Avatar - T613
4. 6. 2008 10:43
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Zdravíčko, mladý pane. Chytáš tam lelky nebo ryby? ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 6. 2008 18:55
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
Na rozdil od zdejsich internetovych flakacu- jsem tu pracovne. Ceny aut jsem nezkoumal bo na oblizovani vyloh nemam cas. Slozeni autoparku v pohode- mene VW, vice japoncu ostani auto v normalnich poctech - az na Soby a Volva tech vic a Skoda- auto chudiny nebo taxikaru. JJ XC60 si dame asi pod stromecek. Rad slysim ze novy Accord je super- mam pro Hondy slabost :-! . Vodka je tu v pohode, zenske blondyny ale nic moc postavy
Avatar - T613
4. 6. 2008 18:59
Re: Jeste ze uz jsem si rodinne auto vybral
jj, pracovně.. to známe >:-[]
4. 6. 2008 07:14
OT: Mozna podoba P609
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
4. 6. 2008 07:15
Re: OT: Mozna podoba P609
Nebo P608, uvidime jak to nazvou. Je otazka nakolik je animace duveryhodne, vypada to, ze novinari vychazeli ze zakladnich tvaru C5 a aplikovali "pazoutovske" prvky.
Avatar - gld
4. 6. 2008 07:20
Re: OT: Mozna podoba P609
moc citroenoidné..prvky peugeotu na tom vyzerajú vulgárne :-|
4. 6. 2008 07:24
Re: OT: Mozna podoba P609
Jen obrazek ;-) . Alespon je o cem diskutovat.
Avatar - gld
4. 6. 2008 07:26
Re: OT: Mozna podoba P609
ved jasne..poobede sem zo školy dorazí daniel a vysvetlí nám že sme blbci lebo to je len retuš >:D
Avatar - T613
4. 6. 2008 10:46
Re: OT: Mozna podoba P609
Tak ti doufám, aby člověk jenž měl tuto vizi nové vlajkové lodi Peugeotu nebyl žádný vizionář. Brr.. Vlajkové lodi Peugeotu mám spojené s elegancí a šarmem, ale tohle mám k obému stejně daleko jako T613 k předohrabu 8-s
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:18
Re: OT: Mozna podoba P609
No já nemyslím,že by to měla být až taková divočina. Ale ten pežotí look (tlama) tam určitě bude. No nechme se překvapit co se z toho vyklube... :-|
Avatar - Ronault.
4. 6. 2008 13:40
Re: OT: Mozna podoba P609
Doufám, že je to jen výsledek nudy v práci motoristických novinářů, jinak si toho hybrida C5 a 308 vysvětlit neumím 8-s
4. 6. 2008 07:45
Velmi slušné ceny
No, na první pohled se se Honda pochlapila. Když rychle porovnám ceny se Superbem, vidím propastné rozdíly. Nebudu porovnávat i-DTEC se základním neandrtálským PD motorem, ale zvolím CR motor se 125 KW. Honda stojí 709.900, Superb přibližně 812.900 Kč - doplnil jsem jen Climatronic a tempomat, musel bych s tím pohrát víc. Jasně, v Superbu bude asi více místa vzadu, ale že bych za to dal navíc 100.000?
Rozbalit vlákno
33
4. 6. 2008 07:51
Re: Velmi slušné ceny
Tyto dva modely nebudou mit stejne zakazniky, Honda je jednoznacne sportovnejsim sedanem, Superb naproti tomu spise konzervativnim. Je zajimave, ze se ztratila jista designova cistota sedanu a naopak kombi je snad nejhezci nas trhu. U SII bude to same.
Nicmene souhlasim, ze Accord je technologicky na vysi a dostat plne vybaveny model se vsemi moznymi elektronickymi hrackami za 1,0mio vypada jako ferova nabidka. Jen si jeste pockat na silnejsi i-DTEC, nebo zvolit 2,4i. ;-)
Avatar - gld
4. 6. 2008 07:55
Re: Velmi slušné ceny
a miestni plácali nezabudnú dodať že nemá 7st. DSG dotykový displej, parkovací automat a šesťvalcový motor 8-s
4. 6. 2008 10:09
Re: Velmi slušné ceny
ani druhý najlepší motor na svete, AFS (či jak se ten bazmek nazýva) a hlavne, pozor hlavne nemá tie parádne plasty! Len sa ich dotkneš a už ti sto...(proste sa ti odkrví mozog) >:D
neregistrovaný "antiVW2"
4. 6. 2008 08:42
Re: Velmi slušné ceny
uplny suhlas! Honda je uplne niekde inde (technologicky) ako Superb. Hondu si kupia ludia, ktori vedia co je auto a co od auta pozaduju. Superb nakupi statna sprava, urady, firmy a pod. Len mala cast pojde do sukromnych ruk.
4. 6. 2008 09:22
Re: Velmi slušné ceny
Nezapomínejme také, že Superb můžeš mít i jako sedan v N1 :-) Po dpočtu DPH vychází cenově mnohem lépe. Pravda, s tou mříží si budeš připadat jako magor.
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:24
Re: Velmi slušné ceny
je možné že honda bude tiež v úprave N1
4. 6. 2008 09:30
Re: Velmi slušné ceny
Kombi určitě. Ale nacpat mříž do sedanu, to napadlo až Škodu. Pochybuji, že by Honda se něčím takovým u sedanu přišla.
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:33
Re: Velmi slušné ceny
debilite sa medze nekladú >:D
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 10:09
Re: Velmi slušné ceny
Ano, a je to škoda, takový BAN by kolikrát nebyl od věci.
Avatar - gld
4. 6. 2008 13:04
Re: Velmi slušné ceny
mozno ked slusne poprosis redakciu tak ti vyhovie
4. 6. 2008 10:15
Re: Velmi slušné ceny
SII neni sedan, spise liftback s oddelenym vikem, pokud tedy mriz nacpes do HB, proc ho nedat i sem. ;-)
4. 6. 2008 10:22
Re: Velmi slušné ceny
No, oni mají liftbacky sklopné zadní sedačky atd. Superb má "jen" otevíratelné celé víko, sedačky jsou ale pevné. Je to prostě takový paskvil.
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 10:02
Re: Velmi slušné ceny
Měl by sis zjistit význam slova technologie, než začneš plácat o tom jak je Honda (technologicky) jinde... :no:
4. 6. 2008 10:14
Re: Velmi slušné ceny
Accord ma podobny rozsah elektronickych pomocniku, jen posazeny do jine sfery, kolega to zrejme myslel takto. Btw vcera jsem si projel Mazdu6, po vsech tech recenzich jsem ji mel tendenci pasovat vyse...pri pohledu do ceniku jsem se ale uklidnil, snaha o subpremii, ci technologickou nadrazenost asi ani nebyla...zaver: Dobre auto. ;-)
Honda by mela byt vyse...
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 11:54
Re: Velmi slušné ceny
Milý kolega to samozřejmě myslel tak, že Accord je proti Superbu technologický klenot, což je tvrzení vypovídající pouze o tom, že on sám není než automobilovým ignorantem.
Pokud jde o Mazdu6, rád ti věřím, žes po přečtení nějakých testů musel do tohoto auta usedat s očekáváním zážitků srovnatelných alespoň s Mtrojkou... které se ale jaksi nekonaly. Mazda 6 je výborné auto za svou cenu, tohle je jako její charakteristika nejvýstižnější. Ovšem, ta nízká cena sebou nese jistá úsklalí při srovnání s dražšími konkurenty své třídy, omezená nabídka variant, podprůměrné motorizace. Úspora kil sice znamená špičkovou ovladatelnost mezi předokolkami, jenže chybí komfort, jak "zadkový" tak akustický, konkurenti vesměs zatáčejí o poznání méně poslušně, ale poskytují standardní komfort střední třídy, Mazda 6 je v tomto ohledu srovnatelná s nižší střední. Nakonec není to nic proti ničemu, a jistě to byl záměr Mazdy, nemyslím, že by neuměli udělat auto s více tlumícími hmotami nebo lepšími materiály v interiéru, oni prostě dobrovolně volí cestu zábavného auta za míň peněz. Je to z jejich strany už druhé kolo, jednička byla postavena stejně, otázkou je, jestli se v kombinaci nízké ceny s výbornou pověstí Mazdy co by držáku, podaří šestce zaujmout pozici fleetového auta, pokud ne, bude její výskyt sporadický, nejvíce bude "jezdit" ve snech zdejších mladíků, "ty voe, super brko ve střední za pětsetpade, řidičský auto, nic pro páprdy." Chjo, jen ty love tak nějak chybí. ;-)
neregistrovaný "carmik"
4. 6. 2008 12:00
Re: Velmi slušné ceny
Souhlas :yes:
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 12:30
Re: Velmi slušné ceny
Na Slovensku sa predáva najlacnejšia Mazda 6 Sedan 1.8 88kW za 789t SK, Hatchback za 804t SK. Pre porovnanie s inými autami, C5 1.8i 92kW začína na 794t SK, a A4 1.8T FSI 88kW vyjde na 26100 EUR (čo je momentálne 801t SK) Nepovedal by som, že Mazda cenovo nejak podlieza. Samozrejme v Čechách môžu byť tie ceny iné.
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 12:49
Re: Velmi slušné ceny
Hm, tak jestli je mazda 6 s 1,8kou za stejné peníze jako A4 1,8 TFSI, pak bych jí moc šancí na prodeje nedával. Ty ano?
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:06
Re: Velmi slušné ceny
V príde toho TFSI ide ale samozrejme o slabšiu, 88lW verziu. Ak mám správne čísla, tak predaje strednej triedy z minulého mesiaca vyzerajú nasledovne: A4 68, Passat 63, BMW3 30, Vectra 25, P407 23, Avensis 22, MB-C 20, Mazda6 18, Laguna 15. Prémiové značky, zdá sa, pritiahli kupcov z mainstreamu.
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:07
Re: chybička
samozrejme 88kW
4. 6. 2008 13:10
Re: chybička
Nezabudol si na Mondeo?
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:25
Re: chybička
Aha, tie údaje boli len M1, takže M1+N1 (apríl, zdroj ZAP)
Passat 102, A4 73, MB-C 40, BMW3 39, Vectra 33, P407 31, Mondeo 31, Avensis 28, Laguna 15
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 13:25
Re: chybička
Tomu se ani nedivím, pokud je to u vás s cenami jaks napsal nahoře.
Avatar - gld
4. 6. 2008 13:11
Re: chybička
ide o to ze tvoja teoria podliezania nefunguje
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 13:24
Re: chybička
Základní cena nejprodávanějších verzí, tedy dvoulitrové dýzly: Mondeo 765tis., Laguna 769tis., A4 899tis., Mazda 6 659tis.
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 13:40
Re: chybička
a ešte pohľad na dieselove dvojlitre od susedov :-)
Mondeo (140k) 929000, Laguna (150k) 961000, v akcii - samozrejme trvalej :-) 841900, C5 (138k) 947900, A4 (143k) 32500EUR/931000 SK.
Avatar - gld
4. 6. 2008 15:00
Re: chybička
dobre, krátky pohľad na slovenský trh:
Mazda 6 1.8i...789 900 Sk
Peugeot 407 1.8i...789 000 Sk
Opel Vectra 1.8i...792 900 Sk
VW Passat 1.4TSi...798 700 Sk

takže ja sa pýtam kde sa mazda "podbízí" cenou? Ide samozrejme o cenníkové ceny, možnosť jednania s predajcom nerátam

p.s.-vectra má ešte aj slabší motor 1.6...passat nemá objemovo porovnateľný motor tak som ako príklad vybral výkonom najpodobnejší
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 16:51
Re: chybička
VW určuje cenu áut v euro, Passat 1.4 TSI Trendline vyjde na 23542 EUR/ 722t SK
Avatar - gld
4. 6. 2008 18:04
Re: chybička
kurz eura určuje cenu viacerých áut..nielen volkswagenov..ja som len uviedol krásny príklad toho ako sú v strednej triede vyrovnané ceny..čerpal som pritom z oficiálneho cenníka na mesiac máj
neregistrovaný "nick02"
4. 6. 2008 18:45
Re: chybička
Nemecká trojka a VW predáva na Slovensku za eurá. Cena auta v SK sa vypočítava podľa aktuálneho kurzu. Ostatné automobilky majú pevné ceny v korunách a menia ich až pri väčšej zmene kurzu, alebo vôbec. Tým pádom sú pri aktuálnom trende poklesu eura oproti konkurencii trochu predražené. Tiež som uviedol cenu z cenníka - Passat 1.4 TSI Trendline 23635EUR
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 20:52
Re: chybička
Akurat ze TRENDLINE je smiesna vybava pre auto strednej triedy, ale uplne. ACCORD 2.0 ELEGANCE sa da, prakticky az na ten tempomat (ma aj stabilizacny a podobne)
4. 6. 2008 14:39
Re: chybička
Tohle je dobrej text :yes: :yes:
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 20:42
Re: chybička
uz som isiel novou M6... fajn auto, najlepsia vlastnost je asi, ze je pomerne lahka. Ale aj tak ta 2.5 nie je ani tak dobra, ako stary ACCO 7G 2.4... Ani podvozokom, ani motorom, ani prevodovkou - proste soferskostou v ziadnom pripade
Avatar - KANKUNEN
4. 6. 2008 07:59
Výbavy na hlavu
Tak dvoulitr jen v základu. 2,4 bude okrajový motor, těch moc nebude, nafta pomalu ztrácí výhodu a dvoulitr si nejde pořídit ve vyšší výbavě. Pak se divme, že je to sám Pašík
Rozbalit vlákno
27
Avatar - gld
4. 6. 2008 08:02
Re: Výbavy na hlavu
pravda..ten môžeš mať v benzínovej jedna-šestke >:D :yes:
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 10:08
Re: Výbavy na hlavu
Anebo taky v 1,4 1,8 2,0 s turbem nebo 3,2 a 3,6 V6, všechno špičkové motory. Chlapci, já nemám nic proti nadšení z Accordu, jen, pokud se chcete tvářit jako odborníci, neplácejte tu známé a laciné pitchoviny na téma VW, myslím ty o jednašestkách a traktorových dýzlech. :no:
Avatar - Ondore
4. 6. 2008 11:25
Re: Výbavy na hlavu
Či to gld nemyslel tak, že Passat 1.6 75kW doplnený o 16" alu a metalízu kúpiš za cca rovnaký peniaz ako Accord 2.0 115kW 8-s
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 11:39
Re: Výbavy na hlavu
Vykladač cizích textů? Ondore, zbytečně plýtváš energií, tenhle tupínek to myslel přesně tak, jak to napsal. A pokud jde o to cenové srovnání, něco tě snad nutí, abys koupil ten starý motor? Troufnu si tvrdit, že lidí, kteří jeli jak passat 1,4 TSI tak Accord 2,0 tu moc nebude, já ano, a klidně ti řeknu, že ten papírově slabší motor, je v autě velikosti Passatu/Accordu jednoznačně lepší volbou. Ceny si porovnej sám.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 11:49
Re: Výbavy na hlavu
Já bych teda také nedal přednost passatu s 1,4 TFSI před hondou... :-!
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 11:59
Re: Výbavy na hlavu
O to tu přece vůbec nejde, je to otázka osobní volby, pouze tvrdím, na základě svezení se, že ta 1,4TSI je, přes papírový handicap, jako motorický základ pro auto střední třídy velikosti passatu nebo accordu, lepší.
Jinak v tomhle vlákně nešlo ani o tohle, moje první reakce byla na něco zcela jiného. ;-)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:37
Re: Výbavy na hlavu
Já vím cos chtěl říci... ;-) Jako základ samozřejmě lze chápat 1,4 TFSI coby odpovídající motorizaci. Ale on tím základem u Passatu není. A co navíc vychází dráž než ta 2,0 u hondy. Nicméně je to otázka každého jednotlivce jaké klade na auto požadavky a co od něj očekává. Mě by prostě z těhle dvou vyšla jako jasný vítěz honda. ;-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 12:47
Re: Výbavy na hlavu
Reálně, Piero, tím základem je, ten minimální rozdíl v ceně oproti 1,6 znamená už jen čas pro výprodej starých jednašestek, pak ten motor stáhnou z ceníků.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 13:21
Re: Výbavy na hlavu
to pak jo beru. Spousta lidí má ale jakýsi blok u takhle malého motoru do relativně velkého auta... ;-)
Avatar - Ondore
4. 6. 2008 12:24
Re: Výbavy na hlavu
Nezastávam sa ho, ale ja nehľadám automaticky za takými poznámkami degradovanie VW.
Fakt je, že motory 1.6 a 1.9 presluhujú, do auta veľkosti Passat je minimálne ten prvý tragédia a jeho jedinou úlohou je marketingové vyhlásenie "Passat už od 599.000,-". Základ je prilákať zákazníka, potom sa s ním dá pracovať a len blázon tú 1.6-ku skutočne kúpi. Nič nové pod slnkom, aj Compaq sa stal top vďaka tomu, že kým v US všetci udávali ceny kompletu, on inzeroval ceny bez monitora.

A súhlas s Pierrom, bez ohľadu na to, že oproti Passatu 1.4TSI je Acco ešte výhodnejší, tak neviem, čím by ma VW presvedčil, aby som sa priklonil na jeho stranu. Btw., písal si niekde o jazde s tou 1.4? Tvoju Hondu som čítal a celkom by ma zaujímali aj Tvoje pocity k Passatovi.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:39
Re: Výbavy na hlavu
hlásím se k ondoremu ;-) Dinare, poděl se o zážitek s 1,4 TFSI/Passat. Já měl tu čest povodit 1,4 TFSI pouze v Golfu... :-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 12:45
Re: Výbavy na hlavu
Nepsal, nemám chuť se tu s někým dohadovat, mně to auto tak překvapilo, že jej považuju, celkem jednoznačně, za momentálně nejlepší základní variantu auta střední třídy, stejně jako současného passata 2,0 tdi PD za jednu z nejhorších dýzlových nabídek ve střední. Pokud bys chtěl můžu ti k tomu pár vět poslat přes SZ.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:48
Re: Výbavy na hlavu
no já se rozhodně s tebou nehodlám dohadovat. naopak tě beru jako člověka který jednotlivá auta jezdí a nejen o nich plká. proto by mě zajímal objektivní názor odborníka právě na tuhle motorizaci v tomto voze.. ;-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 13:15
Re: Výbavy na hlavu
No, když tak hezky lichotíš... :-) ;-)
V hlavní roli - váha, mě to auto tak překvapilo, že jsem nahlédnul do tech. dat a zjistil, že nejen Mazdu 6 je možné opěvovat za nízkou váhu. Passat 1,4 TSI váží jen o nějakých 20kg víc než nejlehčí mazda 6, tedy 1,8ka. Hlavní ale je, že pašík s 1,4kou je lehčí o skoro sto kilo oproti 2,0 tdi, a většina toho rozdílu se rozvalovala nad přední nápravou. Přes tu spoustu plků o passatu je to v současné generaci auto s velmi schopným podvozkem, a s lehkým motorem jeho mrštnost dostává jiný rozměr. To auto je opravdu obratné, což u slabších a lehčích motorizací bývá doplňováno větou ve smyslu, jen škoda, že motor se zadýchá dřív než by mohlo dojít na nějakou tu zábavu, jenže tohle u 1,4 TSI neplatí, ten motor autu naprosto stačí, má krásnou benzinovou charakteristiku, točivý s lineárním tahem, a k tomu turbo dává pružnost potřebnou pro běžný provoz, navíc ani přes absenci kompresoru tahle verze netrpí turboefektem (např. ve srovn. se stejným motorem od Fiatu). Prostě, dokáže se slušně rozjet, když na něj tlačíš je povolný, a dřív se dočkáš ztráty gripu než nedotáčivosti. Jo, zapoměl jsem na výbornou převodovku (i když Honda to není) a umí být i velmi pohodlný (měkce nastavený podvozek v této verzi bych i doporučil vzít v nabídce sportovní, byť u jiných motorizací jak Audi tak VW bych od toho dal ruce pryč). Řízení je VW standar, přesné a dobře vyvážené, ale při tak lehké motorizaci bych čekal přece jen nějakou zpětnou vazbu, ta ale není, což je spolu s klasickými VW brzdami (vše v prvním centimetru pedálu), byť nevadnoucími, asi jediným řidičsky slabším momentem toho auta. Přičti ostatní vlastnosti, ve kterých ve třídě passat udává tón, ergonomie, prostor a máš přeborníka třídy v ceně do sedmi set. Ideální fleetové auto, které nezklame svého řidiče. ;-)
Avatar - Ondore
4. 6. 2008 13:22
Re: Výbavy na hlavu
:yes:
No vidíš, chváliš VW a biť Ťa nebudem ;-)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 13:35
Re: Výbavy na hlavu
díky za vyčerpávající hodnocení... ;-)
4. 6. 2008 14:38
Re: Výbavy na hlavu
:yes: :yes: věcné a hlavně fakta
4. 6. 2008 14:44
Re: Výbavy na hlavu
:yes: :yes:
4. 6. 2008 16:34
Re: Výbavy na hlavu
A co hovoris na 2,0 TDI ale CR kedze PD uz skoncilo ? Ci uz 140 alebo 170 PS.
4. 6. 2008 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:36
Re: Výbavy na hlavu
Ta 1.4 - ano, to som este nesiel a zrovna to moze byt dost velka vyhoda - odlahcenie prednej napravy. Ale ak clovek nechce byt stale v pravom pruhu za nejakym kamionom na dialnici a podobne a motor aj trochu toci, aby dostal vykon, tak spotreba podla mna bude vyssia, ako v nejakej 1.8 atmosfere, dokonca novy 2.0 SOHC od HONDA bude podla mna uspornejsi...

Ovladatelnost ale moze byt fajn, tomu verim :yes:
Avatar - Ondore
4. 6. 2008 13:17
Re: Výbavy na hlavu
Nemusíš sa báť, pokojne to sem daj. Konfrontačný som iba v prípade nezmyslov a bezhraničného uctievania (čohokoľvek) >:D a Tvoje články týkajúce sa jázd považujem za to najlepšie, čo sa tu dá k veci prečítať.

Ak by som sa rozhodoval pre túto kategóriu, tak Passat považujem za zaujímavý s 1.8TSI a 2.0TSI*, diesel je t.č. pod konkurenciou. Priamo k týmto dvom ponukám má Honda svoje dva benzíny + lepší diesel, ktorý bude dúfajme onedlho ešte lepší. Bonusom oproti VW je cena a nepochybujem o väčšej istote za volantom.

*(3.2FSI je určite super, ale je to čerešnička, ktorej bežné miesto vidím skôr v A4)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 13:30
Re: Výbavy na hlavu
Souhlas, z hlediska srovnání s konkurencí, postavení na trhu nebo z pohledu "investice" ve smyslu value for money nejlepší nabídkou se mi jeví Passat 1,8TSI s nějakou prostřední výbavou. Mainstream střední s cenou přes milion přestává dávat smysl, to je na vrub té 3,2ky. A dík za pochvalu. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:10
Re: Výbavy na hlavu
Vacsinou s Tebou Dinare suhlasim a a vautach sa na rozdiel od ostatnych "odbornikov" vyskutujucich na tomto webe vyznas, vsak hold robis v automobilovom priemysle.

PASSAT nema zly podvozok, ale s tazzsimi motormi typu 2.0 tdi, 3.2 FSI, 3.6... Je to len dialnicna strela. A nepomoze tomu ani "sportovy" podvozok, ono vsak si niekde pisal, ze sportovy podvozok by si dal tam mozno k 1.4 a to nebude nahoda. Auto je proste tazke na cumak a naklana sa hodne aj v "sporte", ovladatelnost je podla mna stale daleko za MONDEO (obzvlast za tym starsim), ACCO 7G, nova MAZDA 6, AR 159. A to aj s velmi podarenym motorom 1.8 TSI.
4. 6. 2008 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
4. 6. 2008 17:37
Re: Výbavy na hlavu
Ľahké to nebude, ale s tým nízkym hodnotením od Teba sa budem musieť naučiť žiť >:-[]

Píšeme tu o novom Accorde. Okrem iného o tom, že Passat 1.6 v najslabšej výbave s alu a metlou stojí cca toľko, ako Accord 2.0. Nájdi mi jediný argument, prečo si nezvoliť Accord. Reálny súboj sa začína až s motormi, ktoré som vymenoval vyššie, aktuálny cenník si pozri.

1.9TDI som do úplnej tragédie nezaradil, ale od dobrého má hodne ďaleko, možno dostatočný v zmysle známkovania v škole, s prižmúrením oka. Ako vravia puberťáci, je hlučný ani kultúra nič moc. Aj dvojliter je pod všetkou konkurenciou, ktorú momentálne má. Ešte nejaké otázky?
neregistrovaný "babo"
9. 6. 2008 13:14
Re: Výbavy na hlavu
je svata pravda, minimalne 1.8 je fakt super extra klasa :yes: . 3.2 a 3.6 ale do PASSATU nepatria, jazdil som 3.2 na sport podvozku a nebola to ani ryba, ani rak. Pomerne nekomfornte a aj tak hodne tazke na cumak pri ostrej jazde v zakrutach a stale aj dost velke naklony v zakrutach, velke prenasanie taziska pri striedani zakrut (viacnasobna zmena smeru). Proste nie, ked od koncernu 3.2 tak jednzonacne A4 a v PASSATE by to ani nemali ponukat. Uz stary B5 s 2.8 motorom bol tazky a nie moc dobre ovladatelny
4. 6. 2008 08:38
Trosku hranate na to ze je to Honda nemyslite?
Trosku hranaty a poskakany cumak na to ze je to Honda nemyslite? A ten zadek u stribrneho sedanu? Kdo to navrhoval? Ten kdo delal prvni X5, ktera vypadala jako dva sesrotovane osobaky???
Rozbalit vlákno
2
4. 6. 2008 09:16
Re: Trosku hranate na to ze je to Honda nemyslite?
Viděl si ho ve skutečnosti?
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 10:15
Re: Trosku hranate na to ze je to Honda nemyslite?
Že je to hranaté... jen dobře, té asijské oblé unylosti už je dost jinde. Honda má svůj vlastní výraz, G8 sice opravdu trochu ztratil z optické lehkosti a ladnosti G7, ale pokud nemá ten příšerný "spojlerový paket" vypadá naživo opravdu dobře. ;-)
4. 6. 2008 09:44
Honda
Osobne o to auto zaujem mam, sedan Accord splna to co od auticka ja ako FO vyzadujem. V kombiku, ktory je inak veeelmi krasny, snad najkrajsi v triede dost vsak zamrzi nizsi objem kufra ale dobra truhla na streche a par krat do roka, to snad by sa este dalo prezit. :-( Ohladne motorizacie, myslim si ze na nase cesty, ale aj v zahranici bohate staci 2l motor, rychlejsie sa aj tak neda jazdit ( v ramci predpisov a nie notoricke porusovanie vsetkeho a obmedzovanie vsetkych), na dialnici vykon tohto 2l tiez postacuje a stihackovy raj v Nemecku je tiez otazkou casu. Tak naco extra silny motor. Honda Accord + cena :yes:
Rozbalit vlákno
4
4. 6. 2008 10:13
Re: Honda
sorry Asterix, asi som blbý, ale čo znamená to "FO"?
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 10:18
Re: Honda
fyzická osoba... >:-[]
4. 6. 2008 12:07
Re: Honda
tak, tak ako pise Pierro, FO =fyzicka osoba, (ale nie zivnostnik) ktora krasne plati vsetko zo svojho a tak ta uz riadne bude zaujimat co kupujes.
4. 6. 2008 14:54
Re: Honda
Snad si nemyslíš, že živnostníkovi kupuje auta FÚ = Finanční úřad.
neregistrovaný "tommy.xy"
4. 6. 2008 10:42
Zakladni vybava
No ceny vyborne, ale chapu to dobre, ze nema v zakladu kozeny volant, tempomat a dalkovy central a nepujde to (jako vzdy) dokoupit? Takze 2.0 jedine s plastovym volantem a bez dalkoveho centralu, genialni 8-s
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2008 12:10
Re: Zakladni vybava
Kup verziu Elegance a mas takmer vsetko co potrebujes pre tvoj autozivot. Kup Exekutive a mas raj na kolesach ;-) : Samozrejme pozeram si ponuky od nemeckeho dilera www.honda.de, kde jednotlive stupne vybavy maju iny rozsah vybavy.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
4. 6. 2008 11:06
Nic moc
Mě se teda nelíbí předchozí verze byla hezcí
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hraboš"
4. 6. 2008 14:07
Re: Příliš malý kufr
jediná,ale dosti podstatná je velikost zavazadlového prostoru u kombi---460l je skutečně málo s ohledem na rodinu...rodinne kombi ;-\?
neregistrovaný "hraboš"
4. 6. 2008 14:09
Re: Příliš malý kufr
jediná,ale dosti podstatná je velikost zavazadlového prostoru u kombi---460l je skutečně málo s ohledem na rodinu...rodinne kombi ;-\
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 21:54
Re: Příliš malý kufr
uz si ju videl nazivo? A co sa Ti paci z terajsej ponuky SKODA? O chvilu tu bude F/L OII, daju jej priserne svetla a este horsiu masku a bude po poslednom peknom aute od SKODA.

ACCO 8G je dizajnovo nesmierne podareny, najprv som na sedan pomerne nadaval, ale teda na zivo je to ina (cakal som, ze to tak bude aj u SUPERB II ale to je disproporcionalna obluda)
4. 6. 2008 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2008 17:15
MUDr.BLAŽEJ CAR
Dneska jsem v tom potkal jednoho "pseudointelektuála". Modrá nebeská metla, uvnitř žluťounký tesílek, světlá košilka a pecička s modrým světýlkem za uchem. Byl na dálnici nejrychlejší a každej kdo ho musel předjet pravým pruhem neuvěřitelnou 100 km rychlostí, byl počastován až histerickou gestikulací jeho končetin, které se podobalo italskému rozhodčímu Pierluigi Collinovi! Asi nevěděl, že jsem taky majitelem skvělého stroje Honda HRX 537 C1 HXEA... "hondisti" by si měli pomáhat, ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 17:20
Globalizováno, podtrženo.
Je vidět že Honda vsadila na hodně euroatlantický design, tohle auto by se neztratilo ani ve státech. Z některých úhlů přímo čiší inspirace, či odkaz na současné americké "spotřební" vozy. Není to ošklivka, to určitě ne, ale ne každému takhle střižený auto musí sedět. Sportovní akcent z něj přímo čiší a jasně mu předurčuje cílovou skupinu. Já jsem konzerva a tak bych volil M6, která na mě působí přeci jen uvolněnějším dojmem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 20:34
Re: Globalizováno, podtrženo.
1. ano, ACCORD 8G bude opat aj ACURA TSX co je v amerike premium, takze sa musi pacit aj v USA
2. Kazdemu prudko odporucam si ho pozriet na zivo, na fotkach je to obcas naozaj nic moc
3. M6 - stale snazi len podobat ACCORDU... Pozrite sa na novu M6 sedan z boku - linia podobna ako 7G, klucky sice tak pekne az nezapadaju do nej, chromove oblozenie okien... ;-\
4. 6. 2008 17:33
Pšššššššššššššš
Ano, tohle auto to je trefa.Trefa do černého.Umí skoro to samé co Passat,v něčem je i lepší, ale nevyčnivá.Lidé neznají jeho kvality.Dlouhé trasy zvládá s jistotou, pohodlností a rychlostí Japonského pendolína a když chceš řádit na okresce, nemáš problém.Prostě nabídne vše, umí vše a není vidět.Kdo tohle chce, je to jasná volba....závist je hrozná věc a proto kup se Hondu Accord,budeš mít vše a nikdo ti nebude závidět.Teda nikdo, jen pár lidí co vědí... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fabius"
5. 6. 2008 15:12
Výbava?
Auto moc pěkný,líbí se mi,na fotkách i na živo,jen ta kombinace výbav.Chcete mlhovky?Kupte dražší verze,tempomat to samé.Přiznám se,to mi trochu nesedí.Protože mě by stačil úplně ten 2litr,ale jak se zdá,ten zas nekoupím z věšší výbavou.Takže vlastně musím zaplatit za něco,co vůbec nechci.Dovozce si nejspíš hodně šetří práci.Jinak by Honda by byla mezi auty o kterých uvažuju.Mám SupaI a je nejvyšší čas na změnu,jenže z výše uvedených důvodů to Honda asi nebude :'-(
Rozbalit vlákno
6
5. 6. 2008 15:43
Re: Výbava?
pockaj do buduceho roku, vybavy budu rozsirene, momentalne dostal importer pre CZ a SK urcite kvoty, nema moc na vyber. na buduci rok sa situacia zmeni, pribudnu vybavy aj kombinacie...
5. 6. 2008 16:15
Re: Výbava?
www.honda.de a tam mas uz lepsie kombinacie motorizacie a vybavy :-) a prave pre teba 2l Elegance so slusnou vybavou za 26.300;EUR a 2l Exekutive za 30.350,-EUR
5. 6. 2008 17:15
Re: Výbava?
teraz mi skoro vypadli oci z jamiek... 2,2i-DTEC Elegance stoji v nemecku po prepocte na nase 869 000,- (kurz 30,3) , oficialna cena u nas je 859 000,-
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 20:35
Re: Výbava?
presne tak - v SR bude v tomto roku snad len 30 aut, takze si treba pockat...
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 23:49
Re: Výbava?
a hmlovky sa dokupit daju, to si bud isty... Pockaj si na to, ked bude ELGANCE aj v CR, budes mat vsetko, co potrebujes. Alebo ozelej tempomat, to jedine COMFORTU chyba, vsetko ostatne sa da poriesit (no OK, ten volant by mi trochu vadil)
neregistrovaný "hebron"
9. 6. 2008 11:24
Re: Výbava?
Tak se koukni na stranky nemeckych prodejcu, dvoulitr muzes mit ve vyssi vybave nez u nas, navic i ceny jsou daleko zajimavejsi pri soucasnym kurzu :yes:
Jinak klobouk dolu panum z Hondy, naprosto neuveritelnym zpusobem se mi kazdou generaci accorda trefuji do vkusu...
5. 6. 2008 21:12
Vybava a Sk cennik
CoolBreeeze oficialna cena 859000,- sa tyka akej motorizacie a vybavy u Accorda??

Oficialny cennik na www.honda.sk pod Accordom zobrazuje len stary model a ten zacina s 2l motorom Comfort na cene 859.000,-SK. Ak mas cennik noveho Accorda poprosim o link. Dik.
Rozbalit vlákno
3
5. 6. 2008 22:10
Re: Vybava a Sk cennik
cenník nám poslal importér tento týždeň, neviem ho presne z hlavy, ale 859 000 je cena 2,2i-DTEC Elegance, 2,0 Comfort nepametám, ale viem že 2,4i-VTEC Executive je 969000, čo je dosť dobrá cena, diesel stojí úplne rovnako, Top Exe o 150 000 viac. Kombi pre Exe a Top Exe je o 60 000 drahšie. Ak chceš, pošli mi cez súkromnú správu mail, pošlem ti cenník z roboty. A mimochodom, príď sa odviezť, máme v Trenčíne prvú predvádzačku na Slovensku :-) 2,4 Exe MT
5. 6. 2008 22:26
Re: Vybava a Sk cennik
Dik za info. Ak je cena taka ako pises a aj vybava bude sediet a zodpovedat Nemeckej taaak klobuk dole a snad to pohne aj s predajom Accorda. V sobotu idem na oficilane otvorenie predaja Hondy Accord v SRN , takze budem mat moznost sa povozit , hm len neviem s akou motorizaciou. ;-)
neregistrovaný "babo"
8. 6. 2008 20:39
Re: Vybava a Sk cennik
presne tak chlapci 969 2.4 MT EXECUTIVE. Tak tu nech povie nieco SUPERB, PASSAT, A4, MONDEO, M6, cokolvek... Kozenne sedadla automaticky (daju sa vybrat aj svetle), nastavitelne v 8-smich smeroch aj s pamatou, parkovacie senzory, stresne okno, xenony 17-ky, spusta, spusta vybavy.... V Nemecku sa da dokupit zvlast NAVI alebo LKAS a adaptivny tempomat, parkovacia kamaera u nas by to tentokrat mohlo byt mozne tiez (nie len zobrat rovno TOP EXECUTIVE, ktory je o dost drahsi)