Ekonomika
[odkaz]
Nebo P608, uvidime jak to nazvou. Je otazka nakolik je animace duveryhodne, vypada to, ze novinari vychazeli ze zakladnich tvaru C5 a aplikovali "pazoutovske" prvky.
moc citroenoidné..prvky peugeotu na tom vyzerajú vulgárne 😐
Tak ti doufám, aby člověk jenž měl tuto vizi nové vlajkové lodi Peugeotu nebyl žádný vizionář. Brr.. Vlajkové lodi Peugeotu mám spojené s elegancí a šarmem, ale tohle mám k obému stejně daleko jako T613 k předohrabu 8-s
No, na první pohled se se Honda pochlapila. Když rychle porovnám ceny se Superbem, vidím propastné rozdíly. Nebudu porovnávat i-DTEC se základním neandrtálským PD motorem, ale zvolím CR motor se 125 KW. Honda stojí 709.900, Superb přibližně 812.900 Kč - doplnil jsem jen Climatronic a tempomat, musel bych s tím pohrát víc. Jasně, v Superbu bude asi více místa vzadu, ale že bych za to dal navíc 100.000?
Tyto dva modely nebudou mit stejne zakazniky, Honda je jednoznacne sportovnejsim sedanem, Superb naproti tomu spise konzervativnim. Je zajimave, ze se ztratila jista designova cistota sedanu a naopak kombi je snad nejhezci nas trhu. U SII bude to same.
Nicmene souhlasim, ze Accord je technologicky na vysi a dostat plne vybaveny model se vsemi moznymi elektronickymi hrackami za 1,0mio vypada jako ferova nabidka. Jen si jeste pockat na silnejsi i-DTEC, nebo zvolit 2,4i. 😉
Nicmene souhlasim, ze Accord je technologicky na vysi a dostat plne vybaveny model se vsemi moznymi elektronickymi hrackami za 1,0mio vypada jako ferova nabidka. Jen si jeste pockat na silnejsi i-DTEC, nebo zvolit 2,4i. 😉
a miestni plácali nezabudnú dodať že nemá 7st. DSG dotykový displej, parkovací automat a šesťvalcový motor 8-s
uplny suhlas! Honda je uplne niekde inde (technologicky) ako Superb. Hondu si kupia ludia, ktori vedia co je auto a co od auta pozaduju. Superb nakupi statna sprava, urady, firmy a pod. Len mala cast pojde do sukromnych ruk.
Nezapomínejme také, že Superb můžeš mít i jako sedan v N1 😄 Po dpočtu DPH vychází cenově mnohem lépe. Pravda, s tou mříží si budeš připadat jako magor.
je možné že honda bude tiež v úprave N1
Kombi určitě. Ale nacpat mříž do sedanu, to napadlo až Škodu. Pochybuji, že by Honda se něčím takovým u sedanu přišla.
debilite sa medze nekladú >😁
Měl by sis zjistit význam slova technologie, než začneš plácat o tom jak je Honda (technologicky) jinde... :no:
Accord ma podobny rozsah elektronickych pomocniku, jen posazeny do jine sfery, kolega to zrejme myslel takto. Btw vcera jsem si projel Mazdu6, po vsech tech recenzich jsem ji mel tendenci pasovat vyse...pri pohledu do ceniku jsem se ale uklidnil, snaha o subpremii, ci technologickou nadrazenost asi ani nebyla...zaver: Dobre auto. 😉
Honda by mela byt vyse...
Honda by mela byt vyse...
Milý kolega to samozřejmě myslel tak, že Accord je proti Superbu technologický klenot, což je tvrzení vypovídající pouze o tom, že on sám není než automobilovým ignorantem.
Pokud jde o Mazdu6, rád ti věřím, žes po přečtení nějakých testů musel do tohoto auta usedat s očekáváním zážitků srovnatelných alespoň s Mtrojkou... které se ale jaksi nekonaly. Mazda 6 je výborné auto za svou cenu, tohle je jako její charakteristika nejvýstižnější. Ovšem, ta nízká cena sebou nese jistá úsklalí při srovnání s dražšími konkurenty své třídy, omezená nabídka variant, podprůměrné motorizace. Úspora kil sice znamená špičkovou ovladatelnost mezi předokolkami, jenže chybí komfort, jak "zadkový" tak akustický, konkurenti vesměs zatáčejí o poznání méně poslušně, ale poskytují standardní komfort střední třídy, Mazda 6 je v tomto ohledu srovnatelná s nižší střední. Nakonec není to nic proti ničemu, a jistě to byl záměr Mazdy, nemyslím, že by neuměli udělat auto s více tlumícími hmotami nebo lepšími materiály v interiéru, oni prostě dobrovolně volí cestu zábavného auta za míň peněz. Je to z jejich strany už druhé kolo, jednička byla postavena stejně, otázkou je, jestli se v kombinaci nízké ceny s výbornou pověstí Mazdy co by držáku, podaří šestce zaujmout pozici fleetového auta, pokud ne, bude její výskyt sporadický, nejvíce bude "jezdit" ve snech zdejších mladíků, "ty voe, super brko ve střední za pětsetpade, řidičský auto, nic pro páprdy." Chjo, jen ty love tak nějak chybí. 😉
Pokud jde o Mazdu6, rád ti věřím, žes po přečtení nějakých testů musel do tohoto auta usedat s očekáváním zážitků srovnatelných alespoň s Mtrojkou... které se ale jaksi nekonaly. Mazda 6 je výborné auto za svou cenu, tohle je jako její charakteristika nejvýstižnější. Ovšem, ta nízká cena sebou nese jistá úsklalí při srovnání s dražšími konkurenty své třídy, omezená nabídka variant, podprůměrné motorizace. Úspora kil sice znamená špičkovou ovladatelnost mezi předokolkami, jenže chybí komfort, jak "zadkový" tak akustický, konkurenti vesměs zatáčejí o poznání méně poslušně, ale poskytují standardní komfort střední třídy, Mazda 6 je v tomto ohledu srovnatelná s nižší střední. Nakonec není to nic proti ničemu, a jistě to byl záměr Mazdy, nemyslím, že by neuměli udělat auto s více tlumícími hmotami nebo lepšími materiály v interiéru, oni prostě dobrovolně volí cestu zábavného auta za míň peněz. Je to z jejich strany už druhé kolo, jednička byla postavena stejně, otázkou je, jestli se v kombinaci nízké ceny s výbornou pověstí Mazdy co by držáku, podaří šestce zaujmout pozici fleetového auta, pokud ne, bude její výskyt sporadický, nejvíce bude "jezdit" ve snech zdejších mladíků, "ty voe, super brko ve střední za pětsetpade, řidičský auto, nic pro páprdy." Chjo, jen ty love tak nějak chybí. 😉
Na Slovensku sa predáva najlacnejšia Mazda 6 Sedan 1.8 88kW za 789t SK, Hatchback za 804t SK. Pre porovnanie s inými autami, C5 1.8i 92kW začína na 794t SK, a A4 1.8T FSI 88kW vyjde na 26100 EUR (čo je momentálne 801t SK) Nepovedal by som, že Mazda cenovo nejak podlieza. Samozrejme v Čechách môžu byť tie ceny iné.
Hm, tak jestli je mazda 6 s 1,8kou za stejné peníze jako A4 1,8 TFSI, pak bych jí moc šancí na prodeje nedával. Ty ano?
V príde toho TFSI ide ale samozrejme o slabšiu, 88lW verziu. Ak mám správne čísla, tak predaje strednej triedy z minulého mesiaca vyzerajú nasledovne: A4 68, Passat 63, BMW3 30, Vectra 25, P407 23, Avensis 22, MB-C 20, Mazda6 18, Laguna 15. Prémiové značky, zdá sa, pritiahli kupcov z mainstreamu.
ide o to ze tvoja teoria podliezania nefunguje
Základní cena nejprodávanějších verzí, tedy dvoulitrové dýzly: Mondeo 765tis., Laguna 769tis., A4 899tis., Mazda 6 659tis.
a ešte pohľad na dieselove dvojlitre od susedov 😄
Mondeo (140k) 929000, Laguna (150k) 961000, v akcii - samozrejme trvalej 😄 841900, C5 (138k) 947900, A4 (143k) 32500EUR/931000 SK.
Mondeo (140k) 929000, Laguna (150k) 961000, v akcii - samozrejme trvalej 😄 841900, C5 (138k) 947900, A4 (143k) 32500EUR/931000 SK.
dobre, krátky pohľad na slovenský trh😒br />
Mazda 6 1.8i...789 900 Sk
Peugeot 407 1.8i...789 000 Sk
Opel Vectra 1.8i...792 900 Sk
VW Passat 1.4TSi...798 700 Sk
takže ja sa pýtam kde sa mazda "podbízí" cenou? Ide samozrejme o cenníkové ceny, možnosť jednania s predajcom nerátam
p.s.-vectra má ešte aj slabší motor 1.6...passat nemá objemovo porovnateľný motor tak som ako príklad vybral výkonom najpodobnejší
Peugeot 407 1.8i...789 000 Sk
Opel Vectra 1.8i...792 900 Sk
VW Passat 1.4TSi...798 700 Sk
takže ja sa pýtam kde sa mazda "podbízí" cenou? Ide samozrejme o cenníkové ceny, možnosť jednania s predajcom nerátam
p.s.-vectra má ešte aj slabší motor 1.6...passat nemá objemovo porovnateľný motor tak som ako príklad vybral výkonom najpodobnejší
VW určuje cenu áut v euro, Passat 1.4 TSI Trendline vyjde na 23542 EUR/ 722t SK
kurz eura určuje cenu viacerých áut..nielen volkswagenov..ja som len uviedol krásny príklad toho ako sú v strednej triede vyrovnané ceny..čerpal som pritom z oficiálneho cenníka na mesiac máj
Nemecká trojka a VW predáva na Slovensku za eurá. Cena auta v SK sa vypočítava podľa aktuálneho kurzu. Ostatné automobilky majú pevné ceny v korunách a menia ich až pri väčšej zmene kurzu, alebo vôbec. Tým pádom sú pri aktuálnom trende poklesu eura oproti konkurencii trochu predražené. Tiež som uviedol cenu z cenníka - Passat 1.4 TSI Trendline 23635EUR
Tak dvoulitr jen v základu. 2,4 bude okrajový motor, těch moc nebude, nafta pomalu ztrácí výhodu a dvoulitr si nejde pořídit ve vyšší výbavě. Pak se divme, že je to sám Pašík
pravda..ten môžeš mať v benzínovej jedna-šestke >😁 :yes:
Anebo taky v 1,4 1,8 2,0 s turbem nebo 3,2 a 3,6 V6, všechno špičkové motory. Chlapci, já nemám nic proti nadšení z Accordu, jen, pokud se chcete tvářit jako odborníci, neplácejte tu známé a laciné pitchoviny na téma VW, myslím ty o jednašestkách a traktorových dýzlech. :no:
Či to gld nemyslel tak, že Passat 1.6 75kW doplnený o 16" alu a metalízu kúpiš za cca rovnaký peniaz ako Accord 2.0 115kW 8-s
Vykladač cizích textů? Ondore, zbytečně plýtváš energií, tenhle tupínek to myslel přesně tak, jak to napsal. A pokud jde o to cenové srovnání, něco tě snad nutí, abys koupil ten starý motor? Troufnu si tvrdit, že lidí, kteří jeli jak passat 1,4 TSI tak Accord 2,0 tu moc nebude, já ano, a klidně ti řeknu, že ten papírově slabší motor, je v autě velikosti Passatu/Accordu jednoznačně lepší volbou. Ceny si porovnej sám.
Já bych teda také nedal přednost passatu s 1,4 TFSI před hondou... :-!
O to tu přece vůbec nejde, je to otázka osobní volby, pouze tvrdím, na základě svezení se, že ta 1,4TSI je, přes papírový handicap, jako motorický základ pro auto střední třídy velikosti passatu nebo accordu, lepší.
Jinak v tomhle vlákně nešlo ani o tohle, moje první reakce byla na něco zcela jiného. 😉
Jinak v tomhle vlákně nešlo ani o tohle, moje první reakce byla na něco zcela jiného. 😉
Já vím cos chtěl říci... 😉 Jako základ samozřejmě lze chápat 1,4 TFSI coby odpovídající motorizaci. Ale on tím základem u Passatu není. A co navíc vychází dráž než ta 2,0 u hondy. Nicméně je to otázka každého jednotlivce jaké klade na auto požadavky a co od něj očekává. Mě by prostě z těhle dvou vyšla jako jasný vítěz honda. 😉
Nezastávam sa ho, ale ja nehľadám automaticky za takými poznámkami degradovanie VW.
Fakt je, že motory 1.6 a 1.9 presluhujú, do auta veľkosti Passat je minimálne ten prvý tragédia a jeho jedinou úlohou je marketingové vyhlásenie "Passat už od 599.000,-". Základ je prilákať zákazníka, potom sa s ním dá pracovať a len blázon tú 1.6-ku skutočne kúpi. Nič nové pod slnkom, aj Compaq sa stal top vďaka tomu, že kým v US všetci udávali ceny kompletu, on inzeroval ceny bez monitora.
A súhlas s Pierrom, bez ohľadu na to, že oproti Passatu 1.4TSI je Acco ešte výhodnejší, tak neviem, čím by ma VW presvedčil, aby som sa priklonil na jeho stranu. Btw., písal si niekde o jazde s tou 1.4? Tvoju Hondu som čítal a celkom by ma zaujímali aj Tvoje pocity k Passatovi.
Fakt je, že motory 1.6 a 1.9 presluhujú, do auta veľkosti Passat je minimálne ten prvý tragédia a jeho jedinou úlohou je marketingové vyhlásenie "Passat už od 599.000,-". Základ je prilákať zákazníka, potom sa s ním dá pracovať a len blázon tú 1.6-ku skutočne kúpi. Nič nové pod slnkom, aj Compaq sa stal top vďaka tomu, že kým v US všetci udávali ceny kompletu, on inzeroval ceny bez monitora.
A súhlas s Pierrom, bez ohľadu na to, že oproti Passatu 1.4TSI je Acco ešte výhodnejší, tak neviem, čím by ma VW presvedčil, aby som sa priklonil na jeho stranu. Btw., písal si niekde o jazde s tou 1.4? Tvoju Hondu som čítal a celkom by ma zaujímali aj Tvoje pocity k Passatovi.
hlásím se k ondoremu 😉 Dinare, poděl se o zážitek s 1,4 TFSI/Passat. Já měl tu čest povodit 1,4 TFSI pouze v Golfu... 😄
Nepsal, nemám chuť se tu s někým dohadovat, mně to auto tak překvapilo, že jej považuju, celkem jednoznačně, za momentálně nejlepší základní variantu auta střední třídy, stejně jako současného passata 2,0 tdi PD za jednu z nejhorších dýzlových nabídek ve střední. Pokud bys chtěl můžu ti k tomu pár vět poslat přes SZ.
no já se rozhodně s tebou nehodlám dohadovat. naopak tě beru jako člověka který jednotlivá auta jezdí a nejen o nich plká. proto by mě zajímal objektivní názor odborníka právě na tuhle motorizaci v tomto voze.. 😉
No, když tak hezky lichotíš... 😄 😉
V hlavní roli - váha, mě to auto tak překvapilo, že jsem nahlédnul do tech. dat a zjistil, že nejen Mazdu 6 je možné opěvovat za nízkou váhu. Passat 1,4 TSI váží jen o nějakých 20kg víc než nejlehčí mazda 6, tedy 1,8ka. Hlavní ale je, že pašík s 1,4kou je lehčí o skoro sto kilo oproti 2,0 tdi, a většina toho rozdílu se rozvalovala nad přední nápravou. Přes tu spoustu plků o passatu je to v současné generaci auto s velmi schopným podvozkem, a s lehkým motorem jeho mrštnost dostává jiný rozměr. To auto je opravdu obratné, což u slabších a lehčích motorizací bývá doplňováno větou ve smyslu, jen škoda, že motor se zadýchá dřív než by mohlo dojít na nějakou tu zábavu, jenže tohle u 1,4 TSI neplatí, ten motor autu naprosto stačí, má krásnou benzinovou charakteristiku, točivý s lineárním tahem, a k tomu turbo dává pružnost potřebnou pro běžný provoz, navíc ani přes absenci kompresoru tahle verze netrpí turboefektem (např. ve srovn. se stejným motorem od Fiatu). Prostě, dokáže se slušně rozjet, když na něj tlačíš je povolný, a dřív se dočkáš ztráty gripu než nedotáčivosti. Jo, zapoměl jsem na výbornou převodovku (i když Honda to není) a umí být i velmi pohodlný (měkce nastavený podvozek v této verzi bych i doporučil vzít v nabídce sportovní, byť u jiných motorizací jak Audi tak VW bych od toho dal ruce pryč). Řízení je VW standar, přesné a dobře vyvážené, ale při tak lehké motorizaci bych čekal přece jen nějakou zpětnou vazbu, ta ale není, což je spolu s klasickými VW brzdami (vše v prvním centimetru pedálu), byť nevadnoucími, asi jediným řidičsky slabším momentem toho auta. Přičti ostatní vlastnosti, ve kterých ve třídě passat udává tón, ergonomie, prostor a máš přeborníka třídy v ceně do sedmi set. Ideální fleetové auto, které nezklame svého řidiče. 😉
V hlavní roli - váha, mě to auto tak překvapilo, že jsem nahlédnul do tech. dat a zjistil, že nejen Mazdu 6 je možné opěvovat za nízkou váhu. Passat 1,4 TSI váží jen o nějakých 20kg víc než nejlehčí mazda 6, tedy 1,8ka. Hlavní ale je, že pašík s 1,4kou je lehčí o skoro sto kilo oproti 2,0 tdi, a většina toho rozdílu se rozvalovala nad přední nápravou. Přes tu spoustu plků o passatu je to v současné generaci auto s velmi schopným podvozkem, a s lehkým motorem jeho mrštnost dostává jiný rozměr. To auto je opravdu obratné, což u slabších a lehčích motorizací bývá doplňováno větou ve smyslu, jen škoda, že motor se zadýchá dřív než by mohlo dojít na nějakou tu zábavu, jenže tohle u 1,4 TSI neplatí, ten motor autu naprosto stačí, má krásnou benzinovou charakteristiku, točivý s lineárním tahem, a k tomu turbo dává pružnost potřebnou pro běžný provoz, navíc ani přes absenci kompresoru tahle verze netrpí turboefektem (např. ve srovn. se stejným motorem od Fiatu). Prostě, dokáže se slušně rozjet, když na něj tlačíš je povolný, a dřív se dočkáš ztráty gripu než nedotáčivosti. Jo, zapoměl jsem na výbornou převodovku (i když Honda to není) a umí být i velmi pohodlný (měkce nastavený podvozek v této verzi bych i doporučil vzít v nabídce sportovní, byť u jiných motorizací jak Audi tak VW bych od toho dal ruce pryč). Řízení je VW standar, přesné a dobře vyvážené, ale při tak lehké motorizaci bych čekal přece jen nějakou zpětnou vazbu, ta ale není, což je spolu s klasickými VW brzdami (vše v prvním centimetru pedálu), byť nevadnoucími, asi jediným řidičsky slabším momentem toho auta. Přičti ostatní vlastnosti, ve kterých ve třídě passat udává tón, ergonomie, prostor a máš přeborníka třídy v ceně do sedmi set. Ideální fleetové auto, které nezklame svého řidiče. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ta 1.4 - ano, to som este nesiel a zrovna to moze byt dost velka vyhoda - odlahcenie prednej napravy. Ale ak clovek nechce byt stale v pravom pruhu za nejakym kamionom na dialnici a podobne a motor aj trochu toci, aby dostal vykon, tak spotreba podla mna bude vyssia, ako v nejakej 1.8 atmosfere, dokonca novy 2.0 SOHC od HONDA bude podla mna uspornejsi...
Ovladatelnost ale moze byt fajn, tomu verim :yes:
Ovladatelnost ale moze byt fajn, tomu verim :yes:
Nemusíš sa báť, pokojne to sem daj. Konfrontačný som iba v prípade nezmyslov a bezhraničného uctievania (čohokoľvek) >😁 a Tvoje články týkajúce sa jázd považujem za to najlepšie, čo sa tu dá k veci prečítať.
Ak by som sa rozhodoval pre túto kategóriu, tak Passat považujem za zaujímavý s 1.8TSI a 2.0TSI*, diesel je t.č. pod konkurenciou. Priamo k týmto dvom ponukám má Honda svoje dva benzíny + lepší diesel, ktorý bude dúfajme onedlho ešte lepší. Bonusom oproti VW je cena a nepochybujem o väčšej istote za volantom.
*(3.2FSI je určite super, ale je to čerešnička, ktorej bežné miesto vidím skôr v A4)
Ak by som sa rozhodoval pre túto kategóriu, tak Passat považujem za zaujímavý s 1.8TSI a 2.0TSI*, diesel je t.č. pod konkurenciou. Priamo k týmto dvom ponukám má Honda svoje dva benzíny + lepší diesel, ktorý bude dúfajme onedlho ešte lepší. Bonusom oproti VW je cena a nepochybujem o väčšej istote za volantom.
*(3.2FSI je určite super, ale je to čerešnička, ktorej bežné miesto vidím skôr v A4)
Souhlas, z hlediska srovnání s konkurencí, postavení na trhu nebo z pohledu "investice" ve smyslu value for money nejlepší nabídkou se mi jeví Passat 1,8TSI s nějakou prostřední výbavou. Mainstream střední s cenou přes milion přestává dávat smysl, to je na vrub té 3,2ky. A dík za pochvalu. 😉
Vacsinou s Tebou Dinare suhlasim a a vautach sa na rozdiel od ostatnych "odbornikov" vyskutujucich na tomto webe vyznas, vsak hold robis v automobilovom priemysle.
PASSAT nema zly podvozok, ale s tazzsimi motormi typu 2.0 tdi, 3.2 FSI, 3.6... Je to len dialnicna strela. A nepomoze tomu ani "sportovy" podvozok, ono vsak si niekde pisal, ze sportovy podvozok by si dal tam mozno k 1.4 a to nebude nahoda. Auto je proste tazke na cumak a naklana sa hodne aj v "sporte", ovladatelnost je podla mna stale daleko za MONDEO (obzvlast za tym starsim), ACCO 7G, nova MAZDA 6, AR 159. A to aj s velmi podarenym motorom 1.8 TSI.
PASSAT nema zly podvozok, ale s tazzsimi motormi typu 2.0 tdi, 3.2 FSI, 3.6... Je to len dialnicna strela. A nepomoze tomu ani "sportovy" podvozok, ono vsak si niekde pisal, ze sportovy podvozok by si dal tam mozno k 1.4 a to nebude nahoda. Auto je proste tazke na cumak a naklana sa hodne aj v "sporte", ovladatelnost je podla mna stale daleko za MONDEO (obzvlast za tym starsim), ACCO 7G, nova MAZDA 6, AR 159. A to aj s velmi podarenym motorom 1.8 TSI.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ľahké to nebude, ale s tým nízkym hodnotením od Teba sa budem musieť naučiť žiť >😒]
Píšeme tu o novom Accorde. Okrem iného o tom, že Passat 1.6 v najslabšej výbave s alu a metlou stojí cca toľko, ako Accord 2.0. Nájdi mi jediný argument, prečo si nezvoliť Accord. Reálny súboj sa začína až s motormi, ktoré som vymenoval vyššie, aktuálny cenník si pozri.
1.9TDI som do úplnej tragédie nezaradil, ale od dobrého má hodne ďaleko, možno dostatočný v zmysle známkovania v škole, s prižmúrením oka. Ako vravia puberťáci, je hlučný ani kultúra nič moc. Aj dvojliter je pod všetkou konkurenciou, ktorú momentálne má. Ešte nejaké otázky?
Píšeme tu o novom Accorde. Okrem iného o tom, že Passat 1.6 v najslabšej výbave s alu a metlou stojí cca toľko, ako Accord 2.0. Nájdi mi jediný argument, prečo si nezvoliť Accord. Reálny súboj sa začína až s motormi, ktoré som vymenoval vyššie, aktuálny cenník si pozri.
1.9TDI som do úplnej tragédie nezaradil, ale od dobrého má hodne ďaleko, možno dostatočný v zmysle známkovania v škole, s prižmúrením oka. Ako vravia puberťáci, je hlučný ani kultúra nič moc. Aj dvojliter je pod všetkou konkurenciou, ktorú momentálne má. Ešte nejaké otázky?
je svata pravda, minimalne 1.8 je fakt super extra klasa :yes: . 3.2 a 3.6 ale do PASSATU nepatria, jazdil som 3.2 na sport podvozku a nebola to ani ryba, ani rak. Pomerne nekomfornte a aj tak hodne tazke na cumak pri ostrej jazde v zakrutach a stale aj dost velke naklony v zakrutach, velke prenasanie taziska pri striedani zakrut (viacnasobna zmena smeru). Proste nie, ked od koncernu 3.2 tak jednzonacne A4 a v PASSATE by to ani nemali ponukat. Uz stary B5 s 2.8 motorom bol tazky a nie moc dobre ovladatelny
Trosku hranaty a poskakany cumak na to ze je to Honda nemyslite? A ten zadek u stribrneho sedanu? Kdo to navrhoval? Ten kdo delal prvni X5, ktera vypadala jako dva sesrotovane osobaky???
Osobne o to auto zaujem mam, sedan Accord splna to co od auticka ja ako FO vyzadujem. V kombiku, ktory je inak veeelmi krasny, snad najkrajsi v triede dost vsak zamrzi nizsi objem kufra ale dobra truhla na streche a par krat do roka, to snad by sa este dalo prezit. 😒 Ohladne motorizacie, myslim si ze na nase cesty, ale aj v zahranici bohate staci 2l motor, rychlejsie sa aj tak neda jazdit ( v ramci predpisov a nie notoricke porusovanie vsetkeho a obmedzovanie vsetkych), na dialnici vykon tohto 2l tiez postacuje a stihackovy raj v Nemecku je tiez otazkou casu. Tak naco extra silny motor. Honda Accord + cena :yes:
sorry Asterix, asi som blbý, ale čo znamená to "FO"?
No ceny vyborne, ale chapu to dobre, ze nema v zakladu kozeny volant, tempomat a dalkovy central a nepujde to (jako vzdy) dokoupit? Takze 2.0 jedine s plastovym volantem a bez dalkoveho centralu, genialni 8-s
Kup verziu Elegance a mas takmer vsetko co potrebujes pre tvoj autozivot. Kup Exekutive a mas raj na kolesach 😉 : Samozrejme pozeram si ponuky od nemeckeho dilera www.honda.de, kde jednotlive stupne vybavy maju iny rozsah vybavy.
Mě se teda nelíbí předchozí verze byla hezcí
jediná,ale dosti podstatná je velikost zavazadlového prostoru u kombi---460l je skutečně málo s ohledem na rodinu...rodinne kombi ;-\?
jediná,ale dosti podstatná je velikost zavazadlového prostoru u kombi---460l je skutečně málo s ohledem na rodinu...rodinne kombi ;-\
uz si ju videl nazivo? A co sa Ti paci z terajsej ponuky SKODA? O chvilu tu bude F/L OII, daju jej priserne svetla a este horsiu masku a bude po poslednom peknom aute od SKODA.
ACCO 8G je dizajnovo nesmierne podareny, najprv som na sedan pomerne nadaval, ale teda na zivo je to ina (cakal som, ze to tak bude aj u SUPERB II ale to je disproporcionalna obluda)
ACCO 8G je dizajnovo nesmierne podareny, najprv som na sedan pomerne nadaval, ale teda na zivo je to ina (cakal som, ze to tak bude aj u SUPERB II ale to je disproporcionalna obluda)
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dneska jsem v tom potkal jednoho "pseudointelektuála". Modrá nebeská metla, uvnitř žluťounký tesílek, světlá košilka a pecička s modrým světýlkem za uchem. Byl na dálnici nejrychlejší a každej kdo ho musel předjet pravým pruhem neuvěřitelnou 100 km rychlostí, byl počastován až histerickou gestikulací jeho končetin, které se podobalo italskému rozhodčímu Pierluigi Collinovi! Asi nevěděl, že jsem taky majitelem skvělého stroje Honda HRX 537 C1 HXEA... "hondisti" by si měli pomáhat, ne?
Je vidět že Honda vsadila na hodně euroatlantický design, tohle auto by se neztratilo ani ve státech. Z některých úhlů přímo čiší inspirace, či odkaz na současné americké "spotřební" vozy. Není to ošklivka, to určitě ne, ale ne každému takhle střižený auto musí sedět. Sportovní akcent z něj přímo čiší a jasně mu předurčuje cílovou skupinu. Já jsem konzerva a tak bych volil M6, která na mě působí přeci jen uvolněnějším dojmem.
1. ano, ACCORD 8G bude opat aj ACURA TSX co je v amerike premium, takze sa musi pacit aj v USA
2. Kazdemu prudko odporucam si ho pozriet na zivo, na fotkach je to obcas naozaj nic moc
3. M6 - stale snazi len podobat ACCORDU... Pozrite sa na novu M6 sedan z boku - linia podobna ako 7G, klucky sice tak pekne az nezapadaju do nej, chromove oblozenie okien... ;-\
2. Kazdemu prudko odporucam si ho pozriet na zivo, na fotkach je to obcas naozaj nic moc
3. M6 - stale snazi len podobat ACCORDU... Pozrite sa na novu M6 sedan z boku - linia podobna ako 7G, klucky sice tak pekne az nezapadaju do nej, chromove oblozenie okien... ;-\
Ano, tohle auto to je trefa.Trefa do černého.Umí skoro to samé co Passat,v něčem je i lepší, ale nevyčnivá.Lidé neznají jeho kvality.Dlouhé trasy zvládá s jistotou, pohodlností a rychlostí Japonského pendolína a když chceš řádit na okresce, nemáš problém.Prostě nabídne vše, umí vše a není vidět.Kdo tohle chce, je to jasná volba....závist je hrozná věc a proto kup se Hondu Accord,budeš mít vše a nikdo ti nebude závidět.Teda nikdo, jen pár lidí co vědí... 😉
Auto moc pěkný,líbí se mi,na fotkách i na živo,jen ta kombinace výbav.Chcete mlhovky?Kupte dražší verze,tempomat to samé.Přiznám se,to mi trochu nesedí.Protože mě by stačil úplně ten 2litr,ale jak se zdá,ten zas nekoupím z věšší výbavou.Takže vlastně musím zaplatit za něco,co vůbec nechci.Dovozce si nejspíš hodně šetří práci.Jinak by Honda by byla mezi auty o kterých uvažuju.Mám SupaI a je nejvyšší čas na změnu,jenže z výše uvedených důvodů to Honda asi nebude 😢
pockaj do buduceho roku, vybavy budu rozsirene, momentalne dostal importer pre CZ a SK urcite kvoty, nema moc na vyber. na buduci rok sa situacia zmeni, pribudnu vybavy aj kombinacie...
www.honda.de a tam mas uz lepsie kombinacie motorizacie a vybavy 😄 a prave pre teba 2l Elegance so slusnou vybavou za 26.300;EUR a 2l Exekutive za 30.350,-EUR
a hmlovky sa dokupit daju, to si bud isty... Pockaj si na to, ked bude ELGANCE aj v CR, budes mat vsetko, co potrebujes. Alebo ozelej tempomat, to jedine COMFORTU chyba, vsetko ostatne sa da poriesit (no OK, ten volant by mi trochu vadil)
CoolBreeeze oficialna cena 859000,- sa tyka akej motorizacie a vybavy u Accorda??
Oficialny cennik na www.honda.sk pod Accordom zobrazuje len stary model a ten zacina s 2l motorom Comfort na cene 859.000,-SK. Ak mas cennik noveho Accorda poprosim o link. Dik.
Oficialny cennik na www.honda.sk pod Accordom zobrazuje len stary model a ten zacina s 2l motorom Comfort na cene 859.000,-SK. Ak mas cennik noveho Accorda poprosim o link. Dik.
cenník nám poslal importér tento týždeň, neviem ho presne z hlavy, ale 859 000 je cena 2,2i-DTEC Elegance, 2,0 Comfort nepametám, ale viem že 2,4i-VTEC Executive je 969000, čo je dosť dobrá cena, diesel stojí úplne rovnako, Top Exe o 150 000 viac. Kombi pre Exe a Top Exe je o 60 000 drahšie. Ak chceš, pošli mi cez súkromnú správu mail, pošlem ti cenník z roboty. A mimochodom, príď sa odviezť, máme v Trenčíne prvú predvádzačku na Slovensku 😄 2,4 Exe MT
Dik za info. Ak je cena taka ako pises a aj vybava bude sediet a zodpovedat Nemeckej taaak klobuk dole a snad to pohne aj s predajom Accorda. V sobotu idem na oficilane otvorenie predaja Hondy Accord v SRN , takze budem mat moznost sa povozit , hm len neviem s akou motorizaciou. 😉
presne tak chlapci 969 2.4 MT EXECUTIVE. Tak tu nech povie nieco SUPERB, PASSAT, A4, MONDEO, M6, cokolvek... Kozenne sedadla automaticky (daju sa vybrat aj svetle), nastavitelne v 8-smich smeroch aj s pamatou, parkovacie senzory, stresne okno, xenony 17-ky, spusta, spusta vybavy.... V Nemecku sa da dokupit zvlast NAVI alebo LKAS a adaptivny tempomat, parkovacia kamaera u nas by to tentokrat mohlo byt mozne tiez (nie len zobrat rovno TOP EXECUTIVE, ktory je o dost drahsi)
Ano, ano ....su tu aj ine spickove auta - BMW a MB, ale nie kazdy ma chut na nemecku produkciu. Niekto chce splynut sa davom, niekto nie.
IS-F je jiná liga, jede jako ďábel ale jak říkám já chová se "lexusně". Ve srovnání s M3 - výkonově i váhově zhruba stejně, ale jízdním projevem rozdíl. M3 je lehkonohá a mrštná, IS-F je těžkopádnější a vláčnější. Motor IS-F je do 3600ot. kliďas a velmi tichý po překročení této hranice začně "bručet" jako amer. osmiválce. M3 má takový "mechanický-kovový" zvuk, pro sportovně založeného řidiče je hudba. Bylo to "krásné, uvolněné odpoledne". :yes: >😁 >😒]