Novinky
praděda7
4
jak dlouhodobě zastavit ilegální migraci z Afriky....dát jim práci a budoucnost doma.. :yes:
Přejít do diskuze
Vzhladom na to, ze Afrika je znacne specificka, nenapada mi ani jeden model, ktory by tam mohli vyrabat. Auta tam musia vydrzat zataz a nemyslim, ze turbo je to prave orechove.
Netrep sprostosti. Jak niektorí vidíte VW, tak ste z neho hotoví...
K čomu by bol väčší zisk, keď ostane len na papieri, ak chceš niečo predať, musíš na to dať cenu, za ktorú ho predáš, nie podľa toho, koľko si vymyslíš zisk... :-!
K čomu by bol väčší zisk, keď ostane len na papieri, ak chceš niečo predať, musíš na to dať cenu, za ktorú ho predáš, nie podľa toho, koľko si vymyslíš zisk... :-!
Byla tam nějaká finta se zdaněním a proclením, import aut byl zatížen řádově 100% daní, zatímco dovoz součástek ne, tak se tam dost aut montovalo.
Tam jsou ale už prodejní jednička s 20% trhu, tam už asi velký prostor na e😜ansi nemají. Navíc je to trh na africké poměry velmi bohatý, takže když chtějí větší podíl v Africe, tak musí do chudých zemí a s jinou skladbou modelů než v JAR, tam se prodávají auta pluis mínus podobná jako v EU.
Dec. 2018
VW 5,311 20.0%
Toyota 4,349 16.4%
Renault 2,933 11.0%
Dec. 2018
VW 5,311 20.0%
Toyota 4,349 16.4%
Renault 2,933 11.0%
VW nie je jednicka na trhu. Tvoje percenta ukazuju predaj osobakov za 12/2018, nie overall market share. Ale to je jedno. Inak samozrejme suhlasim.
máš patent na rozum, takých nám treba v parlamente, nechceš kandidovať? síce budeš tam mať silnú konkurenciu, na to sa priprav, ak...
Osobně si myslím, že to spíše opravdu ukazuje na přicházející změnu ve výrobě (objemu) aut se spalovacím motorem, takže hledají nové trhy, kam stávající výrobky prodat. Nevím kolik výrobců vyrábí v Bulharsku, ale poměrně dobře znám Rumunsko a tam levno ani levná pracovní síla už nejméně deset let není .
Podľa môjho názoru, ide o plánovanie presunu časti výroby z Európy do Afriky.Tu nejde o hľadanie nového trhu, tu ide o zníženie výrobných nákladov. Viaceré spoločnosti v dodávateľskom reťazci sa začínajú správať rovnako. Rumunsko a Bulharsko už nie sú tak lacné krajiny, ako si väčšina nezainteresovaných myslí. VW si chce len zabezpečiť čo najväčší zisk na aute. Keďže podnikanie je chápané ako generovanie zisku, tak VW ide tam, kde to bude vyrábať za čo najmenšie náklady a tie autá nebudú končiť na africkom kontinente, ale značná časť z nich bude končiť v Európe!
Vyrábať iný model v už fungujúcej fabrike s už zaškolenými ľuďmi je podľa mňa jednoduchšie ako stavať novú fabriku, zaškoľovať ľudí, nastavovať logistické procesy atď.
Na druhú stranu lacná pracovná sila a domáce zdroje zlacnia aj finálny produkt a tiež si myslím, že kým postavia fabriku, tak si dobre zmapujú všetky tamojšie dostupné trhy a odhadnú ich potenciál na X rokov dopredu.
Zas je otázka, kolik toho v těch chudých zemích prodáš. Viděl jsem nějaký starý článek, kde se spekulovalo (ofiko data nejsou), že roční prodeje nových aut v Etiopii budou kolem 3000 aut ročně.