Ryccardo tuhle prognózoval zlepšení kurzu koruny někam k 25,10 ekonomika ochlazuje a bohužel naznačuje spíš přesnej opak = propad nad 26 kč za euro. No a to věci jako auta = dál zdraží
twistedTSD
0
Pokud se ekonomika ochladí, nemají kam zdražovat.
Mig_35
2
taky bych řekl, že za dva roky auta zlevní víc než inflace😊
celkem mě bavilo,jak se na různých fórech o autech psalo, že "auto budu kupovat tak za rok, až koruna posílí tak na 24 za euro, teď je to uměle vyhoněný, už aby ty intervence skončily" - žel bohu, nestalo se...
R2R2
2
Tech duvodu je cela rada, kurz koruny je samozrejme dulezity, ale dle meho nazoru nas v nejblizsich letech spise budou trapit klimatologicke a bezpecnostni pozadavky.
EU se chysta zavest nekolik povinnych "vylepseni", jako cteni znacek a upozornovani na prekroceni rychlosti, sledovani ridice a upozorneni na nesoustredeni nebo unavu, parkovaci kameru, automaticke brzdeni, system pro udrzovani v pruhu, cernou skrinku a dalsi. Zejmena v kategorii levnejsich aut se to projevi vyraznym narustem ceny.
K tomu nas od roku 2020 ceka nabeh na nove limity CO2 (musi splnit 95 % flotily) a v roce 2021 uz limit dopadne plne.
Oboji se velice pravdepodobne odrazi v narustu cen modernizovanych nebo nove uvadenych modelu a motorizaci, u kterych je treba brat zretel na budouci pozadavky i kdyz zacnou platit "az" od roku 2021.
frite
0
I mala auta mají dnes povinne to co měla dřív pouze prémie a za tučný příplatek a přitom jsou v přepočtu na příjmy levnější.
Tady to bububu, ata budou dražší protože předpisy slýchám už tak 25 let.
Nehledě na to že cena auta (výrobků obecně) není dana výrobními náklady.
Hammunasakra
1
:yes: 😄
R2R2
0
Cena neni dana pouze vyrobnimi naklady, ale to neznamena, ze na ni nemaji vliv. Navic nejde jen o vyrobni naklady, take si jako vyrobce nejak chcete kompenzovat usly zisk z prodeje nadstandardni vybavy a tentokrat to vypada, ze prijdete o pomerne znacne mnozstvi nadstandardu najednou. V neposledni rade predpokladam, ze tentokrat je zdrazeni zakladnich modelu v zajmu vyrobcu vice nez kdykoli drive a to prave kvuli kilmatologickym pozadavkum, vetsina automobilek potrebuje vyrazne zvysit podil hybridu nebo elektromobilu a toho se bude jen spatne dosahovat, pokud budou vyrazne drazsi nez normalni auta.
celkem mě bavilo,jak se na různých fórech o autech psalo, že "auto budu kupovat tak za rok, až koruna posílí tak na 24 za euro, teď je to uměle vyhoněný, už aby ty intervence skončily" - žel bohu, nestalo se...
EU se chysta zavest nekolik povinnych "vylepseni", jako cteni znacek a upozornovani na prekroceni rychlosti, sledovani ridice a upozorneni na nesoustredeni nebo unavu, parkovaci kameru, automaticke brzdeni, system pro udrzovani v pruhu, cernou skrinku a dalsi. Zejmena v kategorii levnejsich aut se to projevi vyraznym narustem ceny.
K tomu nas od roku 2020 ceka nabeh na nove limity CO2 (musi splnit 95 % flotily) a v roce 2021 uz limit dopadne plne.
Oboji se velice pravdepodobne odrazi v narustu cen modernizovanych nebo nove uvadenych modelu a motorizaci, u kterych je treba brat zretel na budouci pozadavky i kdyz zacnou platit "az" od roku 2021.
Tady to bububu, ata budou dražší protože předpisy slýchám už tak 25 let.
Nehledě na to že cena auta (výrobků obecně) není dana výrobními náklady.