Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Avanti
Vitajte v roku 2002. Ale vec názoru..
Subaru melo dycky svuj nepodbízivý design, který uprednostnoval funkcnost. Pro vetsinu evropských zákazníku, krmených od detsví koncernem VW a D3 nepochopitelné,ale má to svoje kouzlo.
Nebo stačilo říct, že designéři Subaru stáli za prd.
Co si mám představit pod pojmem "nepodbízivý design"? Design, kterému je jedno, jestli se mi líbí? Třeba design aktuálního Forestera tedy považuji za velmi, velmi nepodbízivý. BRZ se naopak naštěstí podbízí.
A co takhle neoperovat neustále s nějakým koncernem a D3? To skoro vypadá, jako by se lidem, kterým se třeba líbí Volkswagen, měla vzít svéprávnost. Ale možná je to jen pocit.
Větší blbost ani nejde vymyslet, právě VW klade funkčnost před design. A třeba takový Levorg vypadá moc dobře, ale chybí mu motory a převodovka.
Napisal si to sice nasieracim stylom, ale ciastocne to pravda je.
Ano, někdo prostě potřebuje nepřítele za každou cenu. A co tě čtu - ty o tom něco víš.
Co sa tyka mna - ano, casto sa neudrzim a regujem na kadejakych blbov, arogantnych frajirkov a hejterov.
Inak sa mylis.
Inak sa mylis.
Ale no tak panove, nezlobte se hned. Je to jen nazor. Ale tolik ostrilenych diskuteru v jednom vlaknu jsem ani necekal >:D
Podobně jako třeba "designově nepodbízivé" ženy, ty mají taky své (obvykle nepochopené, někdy až téměř neviditelné) kouzlo, a má to i své výhody, např. že ti je nikdo nezávidí a tím pádem ani nechce vzít, na druhou stranu, celý život na to budeš sám..., ani kamarádi ti nakonec zřejmě nepomohou. :-O ;-)
mne sa naopak tento subarovsky fungujuci a nevtieravy dizajn ktory nestarne paci ... ziadne nefunkcne vystrelky ani nejake lacne wow efekty ale skutocne vzdy seriozna kasna ako ma byt... prave aj vdaka tomu je podla mna subaru tak uspesne u ludi ktori ozaj chcu nieco poriadne a trvacne ;-)
a podla mna novy velky ascent ktory maju v amerike je paradny aj vizualne... proste nadalej klasicke subaru ale pritom uz ziadna nuda [odkaz] uplne genialna kasna ... proste nadhera :yes:
a podla mna novy velky ascent ktory maju v amerike je paradny aj vizualne... proste nadalej klasicke subaru ale pritom uz ziadna nuda [odkaz] uplne genialna kasna ... proste nadhera :yes:
No to je zase vyblitek, hodnotit nieco na zaklade tmavej ciastocnej fotografie.
Skor ty zijes v tom roku 200x, kedy si mozno videl nejaky katalog.
Legacy vyzerali vzdy paradne, ci uz sedany alebo kombik. K tomu naviac vzdy mali spickove jazdne vlastnosti.
Skoda, ze toto auto sa sem nedostane. Ale pokial to dokazala Camry...
Skor ty zijes v tom roku 200x, kedy si mozno videl nejaky katalog.
Legacy vyzerali vzdy paradne, ci uz sedany alebo kombik. K tomu naviac vzdy mali spickove jazdne vlastnosti.
Skoda, ze toto auto sa sem nedostane. Ale pokial to dokazala Camry...
subaru su vsetky pekne.... a inak aj novy forester je paradny len neviem preco tu o nom stale skoro nic neviem najst ... v podstate by som povedal ze prave ten velky ascent je akoby taky zvaceny forester ;-) [odkaz] ... osobne sa mi tento dizajnovy styl paci a aj ked niekto moze mat pocit ze posobi az moc "klasicky"" tak prave na takychto tvaroch perfektne vyniknu jak krivky tak lemy aj obliny a celkova "muskulatura" vozu.... no a za mna uplne ze najkrajsie subaru? jednoznacne nove XV [odkaz] ... dokonale ( a ta svetlost panecku ) :yes:
Myslím, že by se měl víc snažit dovozce, Emil Frey. O novém Foresteru je opravdu málo informací. Čeká se asi na nacenění hybridu (jestli bude vůbec prodejný, při vyšší ceně). Po Ženevě budeme moudřejší. Čekám dva motory: atmosféra 2.0, mild hybrid 2.0. V USA prodávaný 2.5 litr se k nám nedostane.
Tak nový Forester dle mých informací do Evropy minimálně letos nepřijde (info od dovozce).
Jinak problém jsou u Subaru momentálně opravdu motory. Levorg je momentálně úplně bez motoru, XV a Impreza má jen 1,6 (2,0 končí) , Forester přišel o verzi XT a Outback má 2,5 atmosféru. Kromě toho Outbacku (ten motor je naprosto "v pohodě") přišli všechny modely vždy o tu lepší motorizaci. Velká škoda.
Naopak zde permanentně kritizované CVT mi vůbec nevadilo, naopak jsem byl vždy mile překvapen (testoval jsem ale vždy verzi s přednastavenými stupni a s tou lepší motorizací).
Co bude Subaru letos prodávat je "ve hvězdách". Na hybrid bych moc nesázel, Legacy nebude a Outback někdy za dlouho ... ;-\
Jinak problém jsou u Subaru momentálně opravdu motory. Levorg je momentálně úplně bez motoru, XV a Impreza má jen 1,6 (2,0 končí) , Forester přišel o verzi XT a Outback má 2,5 atmosféru. Kromě toho Outbacku (ten motor je naprosto "v pohodě") přišli všechny modely vždy o tu lepší motorizaci. Velká škoda.
Naopak zde permanentně kritizované CVT mi vůbec nevadilo, naopak jsem byl vždy mile překvapen (testoval jsem ale vždy verzi s přednastavenými stupni a s tou lepší motorizací).
Co bude Subaru letos prodávat je "ve hvězdách". Na hybrid bych moc nesázel, Legacy nebude a Outback někdy za dlouho ... ;-\
GeekStar
Exteriér podle všeho zůstane typickým Subaru jak řemen, a je to dobře. Prodeje jim jdou, nemají důvod dělat veletoče.
Interiér vypadá přímo parádně, doufejme, že infotainment bude funkčně bez přešlapu.
Jsem hodně zvědav na pohonné ústrojí Evropského Outbacku, pokud skutečně i tady nabídnou turbenou 2.4, bude to zajímavé! Rovněž hybrid by byl zajímavý.
Interiér vypadá přímo parádně, doufejme, že infotainment bude funkčně bez přešlapu.
Jsem hodně zvědav na pohonné ústrojí Evropského Outbacku, pokud skutečně i tady nabídnou turbenou 2.4, bude to zajímavé! Rovněž hybrid by byl zajímavý.
Pokud by Subaru zapracovalo na nabídce motorů a nezařízlo manuál, mohli by v Evropě prodávat mnohem více. Ale prý o to ani nestojí, protože i mimo Evropu je po jejich autech větší poptávka, než jsou vůbec schopni vyrobit, tak proč by se namáhali... 8-s
×
Sdílení komentáře
×
[odkaz]