Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tohle je modernizovaný VW Passat. Má nové 2.0 TDI Evo a zvládne jezdit skoro sám

100 komentářů

Arese
Facelift je rozeznatelný pouze při důkladném přímém porovnání s předchůdcem,ale vzhledem k povedenému stylingu předchůdce (hlavně předku) na tom nevidím nic špatného.
Ovšem z dalších inovací oceňuju jen ten nový superčistý 2.0 TDI, jinak je to jen o ještě větší náloži do jízdy kecajících asistentů, což mě opravdu neláká...
P.S. Zadek se mi u tohoto auta vždy líbil daleko víc u verze sedan, naopak záď kombíku nevyzařuje ani špetku nějakého espritu (konec konců, zadek současného Golfu Variant je na tom úplně stejně).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas ... mne sa tiez nepaci golf v kombiku ( tie zadne vpasovane stlacene svetla a celkova plocha zad sa mi nelubi a neladi to ani opticky taziskom s predkom ... tu je aj octavka kombi daleko krajsia a na pohlad vyvazenejsia to tvrdim stale ) ... a ano aj passat je daleko krajsi v sedane stale to tak bolo ( ale predsa len ten kombi passat uz na pohlad kasnou je na tom lepsie ako golfik kombi ) ... ovsem ten americky passat ma od toho nasho zapr.deneho dizloveho proste aj tak nieco navyse ... hmm nieco proste ako to povedat.... zeby gule? [odkaz] ... ach jo... skoda no ze ho tu nemame ale chapem ...
Arese
Boční profil té US verze se mi taky líbí, ale ten kýčovitý předek je jak z lunaparku... 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kromě subjektivního designu asi není jediný důvod, proč toužit po americkém Passatu.
Arese
O jedné bych přece jen věděl. Je v interiéru... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
>😒] Co to asi může být...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Souhlas, jen v tom posledním odstavci se neshodneme. Sedan mi vedle konkurentů přijde jak generický model z nějakého GTA, za to kombi funguje lépe.
Avatar - Floyd
Floyd
Souhlas :yes:
Avatar - iudex
iudex
Vidím to podobne. Zvonka facelift aby človek hľadal lupou, rozdiel dva pásiky v maske vs tri pásiky bude pod rozlišovaciu schopnosť 99% ľudí. Na druhej strane netreba opravovať, čo nie je pokazené a týmto by sa mohli riadiť pri facelifte Superba.
Ani technicky tam nevidím nič, čo by som považoval za prínos, viac asistentov, ktoré nechcem, motory emisne zošnurované, ale našťastie aspoň na rozdiel od konkurencie sa nepokúšajú nahradiť benzínové dvojlitre nejakou downsizovanou 1,5/1,kou.
Páči sa mi nová zelená na tom Alltracku, táto oplastovaná verzia vyzerá dosť dobre a osviežuje inak nudný kombík. Ak už "športovo úžitkové vozidlo" na chatu k nórskemu fjordu: [odkaz] , tak radšej takýto zdvihnutý kombík, než SUV.
Avatar - Avanti
Avanti
Zelená sa konečne vrátila do ponuky väčšiny automobiliek.. Pritom vždy pôsobili zelené metalízy hodnotným dojmom. Aspoň na mňa..

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Jj. Vo mne naviac zelená vzbudzuje nostalgiu, takú mala naša prvá rodinná Škoda 105. A na Škodovkách sa mi tá ich zelená rallye dodnes páči: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tmavozelena je pekna aj na jaguaroch ci nejakom tom novom tarracu ... v tomto nie je problem... tmava je tmava... ovsem klasicka svetlejsia nejaka ta ostrejsia zelena [odkaz] z aut mizne tej moc nepribuda ... a inak na stelviu mi ani tato tmavozelena moc nepasuje .. tam jednoznacne to chce cervenu alebo ostru modru...
Arese
Téměř každé rozšíření nabízené barevné škály je přínosem, ale já bych po zelené nikdy dobrovolně nesáhl.
Avatar - Dinar
Dinar
Je to paradox, kdysi se podle VAG strategie měla Škoda profilovat proti Volvu, dnes to vypadá, že pojetím designu je to spíše VW, kdo jede volváckou brázdu, ve smyslu užitkověji pojatých kastlí (a to nejen kombíky a nejen passat) a Škoda naopak jde designově spíše cestou levnější alternativy Audi. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kombi je překvapivě... kombi. Žádný "sportstourer" nebo "sportwagon", ale prostě kombi. V první řadě zaměřené od pohledu na užitek a prostor. Připomíná mi to pojetí dřívějších generací Volva nebo Hondy Accord. Mezi dnešními na sportovnost si hrajícími kombi je tohle příjemná odlišnost.
Avatar - iudex
iudex
Myslím, že sa to dá zvládnuť aj menej fádne pri zachovaní rovnakej miery praktickosti, viď Superb kombi, ktoré podľa mňa vyzerá o dosť lepšie, menej utilitaristicky, pritom to nie je vôbec na úkor praktickosti.
[odkaz]
[odkaz]
_Teddy_
Ta sklonena zadna cast jednak dodava Superbu urcity "smrnc", opticky ho "pritlaca" k ceste, a navyse sikovne pridava litre objemu natiahnutym zadnym previsom.

Ale aj vyslovene "sportovo" orientovane kombi moze vyzerat dobre, ked sa spravi s citom. Tam uz sa ale urcity kompromis ohladom praktickosti urobit musi...
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Každé zkosení zádi je na úkor praktičnosti, bohužel. U Supa je záď pak delší a vizuálně těžší, mně se zkrátka nelíbí.
Nonsens
ale všetky 3 uvedené kombíky (pasat, sup, mazda) sú podľa mňa pekné, len každý trochu iným spôsobom. Kým sa niekto nepustí do úletov, šikmých líšt a nesúrodých línií, nemôže to dopadnúť vyslovene zle. Aj mne príde sup trochu dynamickejší, ale ak niekto kupuje kombi doslova kvôli krabiciam a litrom, nebude mať s pasatom problém.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Já neříkám, že je Sup ošklivý, to vůbec. Nelíbí se mi těžká záď, stejně jako u Mazdy. Dynamická silueta působí taky hezky, ale já to neocením.
Nonsens
s tým nemám žiadny problém, ja som vlastne reagoval na celé vlákno, nielen na teba
Avatar - Floyd
Floyd
A tak to má byť, bo tak si to lid žádá >😁 >😁 >😁 >😁 >😁

Za mě :yes:
freferg
Facelift má malé změny, ale konečně trochu více odlišili verze jako GTE a R-line. Teď mají mnohem lépe rozeznatelný design a vypadá to dobře. Překvapila taky zelená barva, snad nebude pouze u Alltrack. Nyní byla nabídka barev hodně omezená na neutrální barvy. V tomto ohledu superb nabízel mnohem zajímavější paletu barev.
Avatar - Floyd
Floyd
No vzhledem k tomu, že B8 Alltrack má taky jednu specifickou barvu (oranžovou), nedivil bych se ani trochu, kdyby tomu stejně tak bylo i v případě B9 Alltrack a té zelené.
Avatar - Floyd
Floyd
A tak to já s tebou souhlasit nebudu ani trochu. Předek i zadek se od přechůdce B8 liší dostatečně na to, aby si to člověk nespletl. Je jasné, že na zcela nový model nebyly prachy, kvůli slavné elektromobilitě, a že tedy bylo potřeba vytáhnout ze šuplíku co bylo a oprášit to do modernějšího kabátu. A to se povedlo. Zvláště verze Alltrack je hodně podařená.
Co však zatím příliš nedávám, je ten "korejský" volant, a pak ty umělý budíky před volantem - klasika je u mě víc. Z motorů chválím vstup 1.5 TSI do nabídky, to se bude hodně dobře prodávat. Protože hon na naftové čarodějnice v podobě dalšího snižování emisí bude pokračovat.
Za mě dávám :yes: :yes: :yes: a už jen čekám na ceny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vcelku kozmeticke zmeny .... napis passat na kufri tak zda nakoniec predsa len nebude len pre americku verziu ale ma ho uz aj ta europska [odkaz] ... kazdopadne ta americka sa mi aj tak paci viac :😉
Freddka
Jent akova otazka - ten americkej passat je stale jeste ta predchozi generace po dalsim faceliftu nebo konecne dostali to, co mame v evrope?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ked pozeram na ten predosly americky passat tak to bocne zadne okienko za zadnymi dverami ma inak tvarovane aj inak tvarovany ten C stlpik takze dovolim si tvrdit ze tento "novy" americky passat uz nie je len bezny facelift toho predosleho.... takze asi bude predsa len uplne novy ( co by davalo aj logiku vzhladom na vek predchodcu ) ... uprimne... moc tieto veci ohladom americkych verzii vw stale este nesledujem aj ked po prichode tiguana allspace aj atlasu uz zacina vw konecne chapat co tam asi v amerike frci.. a aj tento najnovsi passat uz konecne viac ladi na americku notu a tak uz aj ja pomaly zacinam viac pokukavat po tych "americkych" vw... este to nie je ono ale ja to dobehnem ... otazka par tyzdnov 😉

PS: predosly americky passat [odkaz] vs novy americky passat [odkaz] teda uz podla toho spominaneho zadneho bocneho okienka aj podla tej bocnej skoro az tornado "linky" na kasni noveho passatu to na bezny facelift fakt nevyzera... proste je to uz nove auto podla mna
Freddka
Sorry, antenu mame jen v cerne ... :-! [odkaz]
Arese
Přitom taková blbost! >😁
_Teddy_
Nieco si musia odlozit aj na dalsiu modernizaciu... 😄
Avatar - Floyd
Floyd
To mi ani trochu nevadí. Kola jsou taky černý...
overdrive
pořád stejně hnusné
Avatar - Bubáq
Bubáq
...dosti výrazného efektu- a navíc se mi výsledek opravdu líbí. Autu navíc hodně sluší velká a extrémně vystrčená kola, která takto v sérii působit nebudou. Fotografové volkswagenu se v tomto bodě vyznají... Kombinace loga a jména modelu uprostřed víka kufru je rozhodně povedenější, než novinka u škodovek, které o logo přicházejí. Je třeba také znovu ocenit odvahu designérů VW, kteří od BMW převzali Hoffmeisterovu křivku a aplikovali ji na Passatu sedan velice podařeným způsobem.
Uvnitř je vše při starém: naštěstí a bohužel zároveň. Naštěstí proto, že nepřišel šílený displej jako např. v Golfu, bohužel proto, že výtvarné pojetí přístrojové desky a dveřních výplní je pořád stejně takové no... ne moc řidičské.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Jakkoli mám VW produkty rád a sám jezdím v golfu, tak Passat je pro mě synonymem naprosté designové sterilnosti. Není snad bezpohlavnější auto na trhu než tohle. A to už v několika generacích. Ono to ale na zákazníky funguje. Vše je podtrženo skvělou a funkční technikou a výsledek je neoddiskutovatelný prodejní úspěch.
Atila_
V jinem clanku napsali, ze IQ Drive umi nove zasahnout do rizeni pokud detekuje prekazku. Vzhledem k tomu jak blbe stavajici asistenti v koncernovych autech funguji, tak bych se docela bal, ze kvuli tehle nove feature skoncim s autem na strome az si usmysli, ze spinavy flek na silnici je stojici auto.
kesumb
Nebudu tvrdit, že jsem s asistenty ve VW nějak extra spokojený, ale třeba oproti Mercedesu a jeho nevypnutelnýmu line assistu či poblázněný předkolizní brzdě, nebo oproti Volvu, kde přestane v rychlosti 131km/h fungovat tempomat, případně proti Tucsonu, kterej se vás snaží pomocí asistentu držení se čar trvale zabít, jsou asistenty ve VW nebo ve škodovce úplnej etalon funkčnosti.
Atila_
Jestli to bude fungovat jako VW rear assist, ktery zaslapne brzdu naplno a udela pasazerum whiplash jen proto, ze na parkovisti zrovna prejizdi odvodnovaci kanalek nebo vetsi sparu mezi dlazdicemi, tak teda potes prso.
Adamantium
Tak nějak. Před každou jízdou člověk teď musí vypínat nejen start stop, ale i front assist, protože na brždění kdy si auto usmyslí není zvědavej..
Avatar - Floyd
Floyd
Ale jdi ty kecko, SS se dá dneska už zcela normálně trvale vypnout a ničemu a nikomu už pak nevadí 😄
Adamantium
Jasně, jde to, ale dokud bude auto v záruce, tak s tím nic dělat nebudu..
Avatar - Dinar
Dinar
Se vším souhlas, ale jak říká kesumb, ostatní jsou na tom s funkčností mnohdy ještě hůř, rear asist u MB tě vycuká, když za autem při couvání přeletí motýl, tyhle "vymoženosti" prostě nefungují pořádně u nikoho.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nejhorší na všech asistentech je to, že se u mnoha nových aut objevují už v základních výbavách. A nejlépe ještě ve verzi, kdy nejdou vypnout.
cz_coxx
Ne ne nejhorší na všech asistentech je to že lide nechapou rozdíl mezi asistentem a autonomnim řízemní. Asistent je porad jen asistent neni to mozek - takze obcas zabrzdí priliš brzy nebo v situaci kdy by clovek nebrzdil protze si dokaze odvodit ze v situace je proměnlivá a v danem čase ke kolizi nedojde - asistent funguje jednoduše - podmínka slněna vykona ukon (vidi překažku v kolizním miste brzdí...) to že auto předemnou ma vyhozeny blinkr takže s 99ˇpravdepodobnosti kdyz budu projiždet tak bude už mimo kolizni pozici to jaksi asistent nemuze resit... Takže zapnout asistenty ale hlavne zapnout MOZEK...
Avatar - Dinar
Dinar
Zjevně nechápeš, co se na asistentech kritizuje, tedy to, že reagují přehnaně. Takže pokud je máš zapnuté, můžeš mozek zapínat, jak chceš a stejně tě asistent třeba při couvání nesmyslně vycuká. Kapiš?! :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě front asist zabrzdil už třikrát, a pokaždé odůvodněně - nedával jsem pozor. Párkrát mi falešně zablikal, ale nikdy planě nebrzdil.
Avatar - Hittman
Hittman
Mě jednou bezdůvodně, naštěstí jsem jel 30
Avatar - xxc
xxc
Presne tak, ja mam tiez dobru skusenost s asistentmi. Asi to maju odladene, ked to pustaju do predaja (aj ked nemusi to byt pravidlo 😄
Avatar - Bubáq
Bubáq
Co je to za auto, Karle?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kodiaq
Avatar - Floyd
Floyd
Mě většinou jen zabliká a zapípá, pořád jsem si myslel že snad nefunguje. Až cca před 14 dny mi do toho hrábnul tak nečekaně a tak vehementně, až jsem z toho měl dva dny hnutou krční páteř 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, já si poprvé taky cvrknul do textilu.
Avatar - peprnik
peprnik
Ve volvu, to v novych verzich? Ja mam V60 D3 manual predchozi generace a tempomat funguje nad 130 km/h
kesumb
xc90 t8 rok 2017 tusim..
Je to kvuli “bezpecnosti”, kde to neumozni pouzivat asistenty, pokud clovek prekracuje rychlost.
Mimo jine je tohle pozadavek EU na funkci prvnich cernych skrinek..
Avatar - Floyd
Floyd
Tak to mi ho vyndej >😁 >😁 >😁
Arese
No prostě ***smus eurozelených mozků dosáhl nové, ještě vyšší úrovně! 8-s :no:
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
_Teddy_
...vraveli uz Habsburgovci. Passat tradicne stavia na konzervativnom dizajne bez vacsich modnych vystrelkov, a v tomto smere sa blizi k dokonalosti. Ziadne velke zmeny neboli potrebne. To co zakaznik u Passatu ocakava, to tam vzdy najde.

Plusove body davam za moznosti motorizacie. Sice diesel to ma aj v strednej triede uz nahnute, ale VW ponuka aj slusne benzinove motory. A ked uz hybrid, tak aspon s poriadnou bateriou (13kWh).

Dost velky rozdiel oproti vcerajsiemu clanku o "modernizovanom" Mondeu, kde je k dispozicii len jeden benzin (u ktoreho stale neviem ci je to 3- alebo 4-valec), a iba "symbolicky" hybrid so smiesnou baterkou 1.4kWh...
Avatar - iudex
iudex
Jj, síce viacerí tu kritizovali filtrové benzíny, že stratili iskru, ale presne ako píšeš v porovnaní s Mondeom či inou konkurenciou je ponuka 3 klasických benzínov do 200 kW a štyroch dízlov do 176 kW vysoko nadštandardná a stále je na výber.
Avatar - Dinar
Dinar
Myslím, že dřív Cicero než Habsburgové 😉 , ale jinak souhlas, ty motorizace jsou s ohledem na konkurenci prostě mainstreamová špička. :yes:
kesumb
Škoda, že se neodhodlali nabídnout k PHEV i zadní elektromotor a trošku mě mrzí, že tam pořád nevidím VR6. Což je ale všechno, co se mi nelíbí. Takže vlastně je výběr téměř perfektní😊
Avatar - Dinar
Dinar
Už jsem na to někde narazil, možná motor1, nevím přesně, ale bylo to info o vr6 s tím, že passat ho dostane od příští generace.
kesumb
Slibovali ho s Arteonem Shootingbrake, ale takových slibů už bylo...
Avatar - Floyd
Floyd
VR6 už tam ani neuvidíš - holt tlak na flotilové emise 😢
PeterX
Na VR6 mozes urcite zabudnut. V passate sa neplanuje ani s R modelom. Podla info od VW bude niekedy v lete Arteon R to ze aky motor tam bude je otazne ale podla mna urcite 2.0 tsi vyslahany na 300 az 350k cokolvek ine je velmi nepravdepodobne 😄
st.paul
VW nikdy nee😜erimentoval, vždy išlo o hru na istotu a Passat je toho dokonalým dôkazom. Vykalkulovaný studený Nemecký produkt bez duše. Nie som fanúšikom VW, ale na Passate objektívne nie je čo kritizovať. Dokonalý mainstream, ktorý robí všetko dobre, ale nič výnimočne a možnosťou tučných príplatkov za funkcie z vyššej strednej triedy. Dizajn bez akýchkoľvek e😜erimentov, ktorý bude rovnako stráviteľný aj po 10 rokoch. Samozrejme, „krása“ auta stúpa s výškou špecifikácie, ale to je samozrejmé u všetkých automobiliek. Praktická stránka po skúsenosti v rodine po najazdení 130 000 km v služobnom kuse, auto stále ako nové, interiér bez akýchkoľvek pazvukov. Dokonale fungujúci model na denné použitie pre 90% ľudí, čo zodpovedá predajným výsledkom. A sumár? Aj tak by som si ho nikdy nekúpil 😄 J
Avatar - Dinar
Dinar
Může být, já bych je hrozně rád nějaký příklad passatova konkurenta s duší, dáš?
Avatar - iudex
iudex
Mal som suseda, ktorý mal jedno z tých "áut s dušou", Alfu 159 Sportwagon. Furt sa v nej hrabal, až ju napokon predal a kúpil si... Volkswagen. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Místo Giulie pašíka? Taky bych se mu smál 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pro běžného cesťáka s 1.6 TDI, max 2.0 TDI Giulie moc konkurent není...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To se shodnem 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prostě je ten Passat zase "jen" etalonem třídy. Mondeo je pro mne hezčí 😉 Před i po faceliftu... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne etalon neni ani náhodou = dokonce nejspíš ani nikdy nebyl 😉

Vtipný je číst klidně i ze stejnýho zdroje o nastupujicim autě a pak po pár letech zpětný hodnocení občas i fatálních chyb a nedostatků >😒]

Takže viz já 9:52 = zřejmě nejlepší platforma ve třídě, nový 3er si jí dávalo za vzor a historicky = skoro vždycky lepší motory než měl VW

Ale je fakt že spousta lidí co neví nezná = to z nějakýho důvodu vidí = přesně opačně >😁 >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
159 byla předokolka s mainstreamovou technikou, jako passat, žádná přidaná hodnota. Giulia je jiná liga, konkuruje premii, ne mainstreamu, máš v tom hokej, sluchátko. 😉
FLV
Kukuč 159 za mě duši má, podobně i nteriér. Dost dobře si dokážu představit, že vizuál někoho osloví natolik, aby zbytek konkurence vyškrtl ze seznamu. S ohledem na ježděnky mohla pod kotlíkem výrazně přitopit i prodejní cena 😄
Chápu, že si mířil jiným směrem, ale zrovna 159 umí oslovit i bez technických fíčur, které by ji dodávaly punc něčeho mimořádného
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale fuj
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zajímavé je, že mínusáři dají mínus namísto aby přihodili to správné auto. Mínusáří ví , že VW je plečka, ale nikdy neuvedou tu nejlepší volbu. Ani na to vytáhnutí MZD6 se nezmůžou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Třeba Laguna měla duši, tam fakt někde něco žilo v útrobách a občas zatáhlo okna, nebo vyplo klimošku, ale třeba se to taky probudí i u jiných aut >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, pořád čekám na to auto s duší, a pořád nic, u renaultu si to umím představit přesně v těch intencích, ve kterých to popisuješ, byl tam duch. >😁
Ale, že by nějaký majitel vyšel ráno z domu a láskyplně se zahleděl na svého talismana s duší? Nebo třeba na insignii, nebo na koho? Fakt bych rád aspoň nějaký příklad. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Upřímě ? Já se po půl roce pořád rád dívám na Mondeo, mne se líbí, sice to není to auto s duší o kterých tu všichni plakáti píšou, nemám ho v té TOP barvě, za kterou se pokaždé otočím, ale já se pokaždé těším na další jízdu 😄 Tím neříkám, že by to Passat neuměl taky, v něčem je i lepší, ale tolik se mi nelibí. Ale je to jen můj názor 😄 Protože Mondeo, stejně jako Passat je tuctové auto střední třídy... nic víc 😄

Na Lagunu jsem se taky rád díval... někdy jsem se ale musel jen dívat.... >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, ta duše je úplná pitomost, tady se bavíme o konfekci ve střední třídě.

Pokud jde čistě o vizuál, tak passat vs. mondeo u mně jednoznačně passat, je to klasický sedan, přikrčená silueta, dobře zasazená kola, dokonalý postoj na silnici, prostě ok, není na něm žádná designová finesa, ale základní linka funguje a detaily (optika např.) jsou propracované. Mondeo v této generaci se mi nelíbí, základní linka je knedlík, a to je pak už jedno, jestli lištička támhle nebo tuhle, potřebuje óbr kola, aby nevypadal směšně, prostě ne, pro mně tato generace ne, ale proti gustu... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, mne se poslední Passat opravdu líbil v generaci B6, ale tam to zabili nekvalitní technikou u značné části aut. Taky proti gustu 😄

Já beru v potaz hlavně kombi, když už sedan, nebo lift, tak za mne asi vede Superb, nebo hezká a vybavená Mazda 6 😄

Nicméně z těchto jmenovaných bych si uměl v garáži představit všechny, na rozdíl od takových skvostů, jako je I40, nebo Avensis, který naštěstí končí... >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, pokud sedan/lift, pak superb nebo mazda6, každé stylisticky jinak pojaté, ale oboje na jedničku. 😉
simson33
Osobní zkušenost s tím nemám, ale hádal bych, že Passat sedan bude proti Superbu liftback o dost pevnější, protože má za zadními sedadly a pod zadním sklem karoserii "spojenou" tou pro sedany klasickou příčkou, což liftbackům schází...
Karoserii liftback bývá v torzní tuhosti horší dokonce i než kombi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, toto jsem taky slyšel.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mazda 6
st.paul
Auto je samozrejme stroj, dopravný prostriedok, ktorým sa dostaneme z bodu A do bodu B. Sú ale autá, pri ktorých sa na ten presun vcelku tešíme, pretože je radosť ich šoférovať. Dôležité je, čo človek od auta čaká, ja osobne šoférujem rád a napr. spätná väzba od podvozku, čitateľnosť, strmosť riadenia atď. dnes už nie je niečo úplne bežné, naopak. V tomto je Passat úplne hluchý a slepý, nakoniec ako 2/3 áut na trhu. Takže čo je to duša u auta? Schopnosť ponúknuť majiteľovi niečo navyše, ako len presun. Čo to je, nech si každý za seba dosadí sám. Mazda 6, Honda Accord, AR Giulia a napr. aj Jaguar XE za mňa aspoň časť tej „duše“ majú. A spomínaná AR 159? Napriek ťažkému predku (diesel), mala a stále má, jazdné vlastnosti, ktoré by jej mohli závidieť aj mnohé „etalóny“.
Duda17
Halvna zmena je, ze zmizli analogove hodinky z interieru >😁
Avatar - Floyd
Floyd
Což je naopak velká škoda, protože ty dosavadní měly styl, kouzlo, image
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] fakt? 😢
Avatar - Floyd
Floyd
Ano, mě se líbí. Sice už nejsou tak povedené jako v B7, je tam znát nástupcovské šetření, ale pořád jsou stylové a v interiéru se vymykají a vyjímají. Můj názor.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Passat je rana na istotu tak ako Golf. Motorizacia super interier a exterier neurazia. osobne by som bral 2 Tsi alebo 2 BiTdi . Vyberal by som v tych vodach mozno este medzi Insigniou a Mondeom .
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
interier za mna parada... uz v case prichodu tohto passatu som ho chvalil... hoc jak bezi cas tak minimalne ten exterier uz potreboval retuse... teraz ich aj dostal... ale kedze je to vw a nie opel ci hyundai dalo sa cakat ze to bude nieco na sposob "najdi 5 rozdielov" ... no a za mna u passata jednoznacny vyber je verzia s 2.0tsi ...
simson33
Jak si vysvětlujete slova "adaptivní tempomat navíc dostal funkci prediktivní kontroly rychlosti, díky níž zvládne reagovat na značky omezující rychlost"???
To jako adaptivní tempomat přestane fungovat v rychlosti nad 130 km/h???
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Spíš tak, že pokud poletíš na ACC a kamera zaznamená značku omezující rychlost, samočinně tě zpomalí. Jakmile padne konec omezení, zase zrychlí na původní hodnotu.
Avatar - xxc
xxc
To by ani nemalo pustit cez 130, ale to by bola trosku blbost. Okrem Nemecka asi ani nemame cesty, kde by bolo koniec obmedzenia a mohlo sa ist cez 130 😄
Seabow
Mne sa paci ten R-line interier vyzera dobre, kombik v tej zelenej a R-Line interier 2.0 tsi aj ten slabsi by mi stacil. Motorizacie v ramci konkurencie na spici.
přezdívka (nick)
Toto je akože čo..? Nafotili nejaký nedorobený kus, kde strčili na dieru nejaký kúsok plastu s nápisom Passat? To tam dali namiesto hodín čo vlastne..?
[odkaz]
PeterX
Pre mna je najvacsim sklamanim ze zostali pri head up display s premietanim na vyklopne sklo namiesto toho aby to spravili poriadne a dali to na celne sklo. Asi si to odkladaju ako velku novinku pre novu generaciu. V casoch ked uz ja Mazda a Opel maju HUD na celnom skle si vsak mohli svihnut.