Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia: první fotografie interiéru

První fotografie karoserie Opelu Insignia zveřejnila automobilka již v druhé polovině dubna a nyní necelé tři týdny před výstavní premiérou je odhalena i podoba interiéru.
Zpět na článek
4. 6. 2008 09:09
4. 6. 2008 09:28
neregistrovaný "Tomáš74"
4. 6. 2008 09:33
4. 6. 2008 09:40
4. 6. 2008 09:50
5. 6. 2008 16:09
5. 6. 2008 11:28
5. 6. 2008 14:38
5. 6. 2008 15:10
5. 6. 2008 15:39
4. 6. 2008 09:29
4. 6. 2008 09:40
4. 6. 2008 09:41
4. 6. 2008 09:44
4. 6. 2008 09:47
4. 6. 2008 14:00
4. 6. 2008 10:23
4. 6. 2008 18:18
4. 6. 2008 10:25
4. 6. 2008 12:20
4. 6. 2008 12:31
4. 6. 2008 12:36
4. 6. 2008 12:44
4. 6. 2008 12:49
4. 6. 2008 13:38
4. 6. 2008 13:00
4. 6. 2008 13:19
neregistrovaný "RON456"
4. 6. 2008 14:15
neregistrovaný "RON456"
4. 6. 2008 13:06
4. 6. 2008 14:07
4. 6. 2008 18:40
4. 6. 2008 14:27
4. 6. 2008 14:55
4. 6. 2008 14:57
4. 6. 2008 17:01
4. 6. 2008 17:56
4. 6. 2008 18:42
4. 6. 2008 16:46
4. 6. 2008 17:05
4. 6. 2008 17:06
neregistrovaný "FX_"
5. 6. 2008 08:42
4. 6. 2008 17:12
5. 6. 2008 08:38
4. 6. 2008 17:19
4. 6. 2008 17:45
5. 6. 2008 22:02
4. 6. 2008 17:17
5. 6. 2008 08:39
4. 6. 2008 17:43
4. 6. 2008 18:24
4. 6. 2008 18:27
4. 6. 2008 18:36
4. 6. 2008 18:39
5. 6. 2008 08:45
4. 6. 2008 18:46
4. 6. 2008 19:09
5. 6. 2008 08:46
5. 6. 2008 08:11
5. 6. 2008 08:45
5. 6. 2008 10:11
5. 6. 2008 12:52
5. 6. 2008 14:17
5. 6. 2008 14:35
5. 6. 2008 14:49
5. 6. 2008 16:26
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:36
5. 6. 2008 16:52
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:58
5. 6. 2008 17:29
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 15:34
5. 6. 2008 16:17
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:27
5. 6. 2008 16:37
5. 6. 2008 16:46
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:58
5. 6. 2008 17:03
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:15
5. 6. 2008 17:21
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:23
5. 6. 2008 17:26
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:28
5. 6. 2008 17:46
5. 6. 2008 17:30
5. 6. 2008 21:51
5. 6. 2008 17:58
4. 6. 2008 19:08
5. 6. 2008 16:22
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:29
5. 6. 2008 16:34
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:07
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
5. 6. 2008 17:11
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:25
4. 6. 2008 18:20
5. 6. 2008 07:57
neregistrovaný "scratch"
5. 6. 2008 06:37
5. 6. 2008 07:18
5. 6. 2008 07:54
neregistrovaný "scratch"
5. 6. 2008 08:10
5. 6. 2008 08:06
5. 6. 2008 08:49
5. 6. 2008 09:05
5. 6. 2008 13:07
5. 6. 2008 14:00
5. 6. 2008 15:48
5. 6. 2008 20:34
6. 6. 2008 13:42
5. 6. 2008 10:00
5. 6. 2008 10:41
5. 6. 2008 10:51
5. 6. 2008 10:58
5. 6. 2008 11:46
5. 6. 2008 12:07
5. 6. 2008 12:11
5. 6. 2008 12:21
5. 6. 2008 12:52
5. 6. 2008 13:00
5. 6. 2008 14:55
5. 6. 2008 20:35
5. 6. 2008 12:39
5. 6. 2008 13:00
5. 6. 2008 13:05
5. 6. 2008 14:15
5. 6. 2008 14:51
5. 6. 2008 15:00
5. 6. 2008 15:16
5. 6. 2008 13:01
5. 6. 2008 11:47
5. 6. 2008 13:11
5. 6. 2008 14:08
5. 6. 2008 15:32
5. 6. 2008 20:38
5. 6. 2008 13:04
5. 6. 2008 14:33
5. 6. 2008 20:50
5. 6. 2008 14:19
5. 6. 2008 14:35
5. 6. 2008 15:35
5. 6. 2008 15:56
5. 6. 2008 16:53
5. 6. 2008 19:30
5. 6. 2008 19:35
5. 6. 2008 14:03
5. 6. 2008 14:21
5. 6. 2008 21:17
5. 6. 2008 15:14
5. 6. 2008 13:33
5. 6. 2008 16:03
5. 6. 2008 14:36
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:09
Insignia
Zvenčí pohledné moderní auto. Sice poněkud přerostlé ale hezké. Jen mám pocit, že tenhle design se rychle okouká. To samé platí i o interieru. Na první pohled zaujme, časem však člověk zjistí, že působí tak trochu pouťově. Zatím soudím jen podle fotek, Aź se do auta posadím a svezu se v něm, třeba změním názor... ;-)
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Tomáš74"
4. 6. 2008 09:28
Re: Insignia
No mám z toho auta stejný dojem... Tak trochu mi to připomíná můj osobní pohled na Mondeo, které se mi nejdříve moc líbilo a dnes... no prostě nic moc.
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:33
Re: Insignia
Čoveče to je snad i to mondeo nadčasovější. Tohle je tak trochu jako Laguna. Jen snad líbivější. Ta má také design, který se stihl okoukat ještě než se ohřála na trhu. Oplů se asi prodá přece jen víc jak Lagun, proces okoukanosti designu se ale projeví zaručeně... No je to každopádně můj názor, se kterým nemusí spousta lidí souhlasit. Ale oproti stávajícím vectrám je to přeci jen krok dopředu. Budoucnost ukáže jak se insignia uchytí... ;-)
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:40
Re: Insignia
dojem možno kazí to pravostranné riadenie a znak vauxhallu :-)
Avatar - T613
4. 6. 2008 09:50
Re: Insignia
spíše to červené podsvícení..
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 13:56
Re: Insignia
Červené podsvícení může být nesmírně elegantní v kombinaci s černým lesklým sklem, tenkými chromovými rámečky a tmavým, leskle lakovaným dřevem. Pravdou je, že do taklo pojatého interiéru by se více hodilo modré podsvícení.
5. 6. 2008 16:09
Re: Insignia
ja mam v astre oranzove podsvietenie a velmi sa mi paci, takze to cervene mozno bude tiaz fajn... modre by som urcite nechcel, to nech si necha VW;)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 11:28
Re: Insignia
Tak tady s Tebou právě vůbec názor nesdílím.

Laguna svým příchodem vůbec nerozpoutala diskuze o senzačním designu plném drsných tvarů, jako Mondeo. Vlastně schytala hned od 80% veřejnosti jen kritiku a to dosti tvrdě. V žádném případě se ale neokoukala. Můj osobní pocit při prvních fotkách bylo zklamání. Osobní setkání a řádné prohlídnutí můj pohled na věc zlepšilo. Pohled na design Laguny je typickým zráním, ne jako u Mondea, kdy jsme unešeni těmi prvoplánovitými křivkami.

Prostě není to taková ta prvolíbivá vizáž laciné * z titulní stránky úpadkového pornočasopisu, ale oduševnělý výraz inteligentní ženy, kterou čím déle znáte tím víc vás dostává.
Avatar - T613
5. 6. 2008 14:38
Re: Insignia
Tak můj názor se na ni teda nezměnil. Byl tam malý záchvěv, ale ustál jsem to. >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 15:10
Re: Insignia
Tak tebe vzruší až "čtverky airbagy", s Tebou je to těžké >:-[]
5. 6. 2008 15:39
Re: Insignia
Laguna je hezka jako Grandtourer, liftback me absolutne nebere. ;-)
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:29
Re: Insignia
ale to tmavé drevo, či imitácia? vyzerá celkom vkusne

vlastne sorry, ked tak znova pozeram tak je to vlastne asi daco ako imitacia karbonu :*)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:40
Re: Insignia
právě že těch imitaí se bojím. odstrašujícím příkladem může být pseuodřevo v mondeu. to vypadá naprosto příšerně... 8-s
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:41
Re: Insignia
tam vyzerá hrozne zrejme kvôli prehnanému použitiu..aj imitácia môže byť pekná keď sa použije s mierou
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 09:44
Re: Insignia
co se týče dřeva (imitace) v interieru, musím naopak vyzvednout právě zmiňovanou lagunu. Ta má interiér naopak krásný. Stylovou čistotou, jednoduchostí a elegancí. ;-)
Avatar - gld
4. 6. 2008 09:47
Re: Insignia
súhlas..laguna sa pochlapila a interiér vyzerá naozaj pekne...možno tie páky automatu mohli byť kus menšie >:D
4. 6. 2008 14:00
Re: Insignia
No ono zase tak přerostlé není, protože tohle auto nesmíš brát jen jako přímého nástupce Vectry- musí částečně nahradit i Omegu, tudíž bude nějaký čas plnit u Opelu funkci vlajkové lodi a to by se standardními rozměry střední třídy asi nešlo. A co se týče designu- je jasné, že auto s dynamickým (sportovním) designem bude stárnout o něco rychleji, než nudná konzervativní auta třeba z produkce VW. Jinak mi přijde auto designově velmi vyvážené, všechny linky na sebe dokonale navazují, což se třeba o Superbu II. říci vůbec nedá. Auto vypadá sportovně i reprezentativně, takže bude mít asi široký okruh zákazníků. :yes:
Zde jsou odkazy na další nové fotky a ofic. Insignia blog : [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 14:25
Re: Insignia
Musím říct, že na obrázku 11 z prvního odkazu vypadá ten interiér moc pěkně, a na následujícím obrázku je k vidění modré podsvícení, které by se opravdu k tomuto interiéru hodilo o chlup víc, i když se zřejmě jedná jen o ideu.

Celočerný interiér není příliš pěkný, protože v něm vyniká "překnoflíkovaná" středová konzola.
4. 6. 2008 10:23
Fajn
Mně se ten interiér líbí. Hlavně ta spousta tlačítek na středovém panelu (jako za starých dobrých časů ve Volvu a Saabu), asi jsem úchyl co? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
4. 6. 2008 18:18
Re: Fajn
ani nie, mne sa tiež páči keď má kokpit kopec tlačítiek..načo mi je treba multimediálny centrálny ovládač, radšej pekne po starom-jedno tlačítko, jedna funkcia...samozrejme vkusne a prehľadne (ako nie viz. peugeot 407) :-)
4. 6. 2008 10:25
Pár
fotek interiéru je i tady. Mně se interiér líbí, ale spíše v černé.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
4. 6. 2008 12:20
Okoukání
Kdo na to přišel ,,okouká,, možná ti co tvrdí já mám škaredou holku, protože hezká se brzy okouká.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:31
Re: Okoukání
Kankunene nevím jakou babu máš ty a jestli se ti okoukala, ale o nadčasovosti a neokoukanosti Insignie si povíme za rok a uvidíš... ;-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 12:36
Re: Okoukání
Pokud bys to přirovnával k holkám, pak spíš tak, že ta "hezká" se jeví krasavicí prvních pět minut, pak zjistíš, že za hluboký pohled očí může šikovná maskara a umělé řasy, ten, na první pohled roztomilý nosánek, je vlastně nevzhledným pršáčkem a plná ústa jsou pouze umně namalována rtěnkou. A co když pak odhrne vlasy a ty místo oušek s roztomilými lalůčky uvidíš odstávající ušiska venkovského uličníka? Ano, je hezká, v baru spoře osvětleném, stějně jako ona "krásná" auta v blýskavých metalízách na megapalcových kolech vyjíždějící za švenkování světel na podium autosalonu. Jenže pak tu "krasavici" (dělo za šestset klacků) potkáš ve firemní kredencové na plechových šestnáctkách a kouzlo je pryč. ;-)

PS. nic z toho si ovšem nemyslím o Insignii, naopak bych řekl, že tenhle design je dostatečně rafinovaný, aby vydržel v běhu času. ;-)
Avatar - Pierro
4. 6. 2008 12:44
Re: Okoukání
no jak povídám, uvidíme jak se na tohle auto budem tvářit za rok za dva. ožná máš pravdu ty, možná já. ;-) V tuhle chvíli se mi líbí. Sice trochu přerostlé s lehce kýčovitým interierem, ale jinak hezké. :-)
4. 6. 2008 12:49
Re: Okoukání
:-) :-) :yes: Silueta je takřka dokonalý mainstreamový klon z BMW5. Což je vlastně velká poklona. Určitě to bude fungovat. To auto vypadá jistě, dotaženě. Myslím, že středněproudé francouzské šarmy nahradily dnes spíše francouzské šermy, a opelácká sošnost je nahrazena opeláckou vzdušností.

BRAVOPEL :yes:
Avatar - KANKUNEN
4. 6. 2008 12:50
Re: Okoukání
Jen souhlasím, dokonalý popis jinak božské Imprezy dvou posledních generací, mimo Sti je to hnus. In. bude hezká i na plecháčích v základu ještě za deset let.
4. 6. 2008 13:00
NEJSLABŠÍ
Nejslabší na tomhle autě je jeho... jméno. Těžce se v češtině skloňuje, ale jinak, je to pancéřová pěst příštích let. Fantastická příď, pětkověbavorácká silueta, včetně obrysů bočních oken (popatři na poslední snímek), ze šikmého nadhledu jasně potentní kára, navíc vyprofilovaná směrem k ostrejm hochům. Žádná lagunozní neuchopitelnost, parádní sportovní šmrnc, lehkej úsměv ve tváři, jisté rozkročení (auto "sedí"), vynikající boky... no, jestli sis včera koupil mondeo, nechtěl bych být v tvé kůži...

Vnitřek (snímky jsou příliš zkreslené) vypadá velmi sympaticky, křivky ve dveřních výplních pasují, takže malý problém zatím vidím jen v jisté obtížnější čitelnostií stupnic rychloměru a otáčkoměru, ovšem tohle ukáže jen reál.

Opel se ve střední (konečně) zvedl. Spolu s Passatem a Citroenem C5 tvoří jasnou trojku nejlepších kastlí středního mainstreamu.

P.S. Je to hodně dobrý :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 13:14
Re: NEJSLABŠÍ
No u prvních snímků exteriéru jsem byl skeptický, počkám s dalším hodnocením až na živý kontakt. Interiér není špatný, možná to červené nadsvícení budíků, jak říkáš ukáže jen reál. Pokud jde o rozkročenost tak Mondeo, sedan, je jak když mu někdo ubral 5 cm na šířku.

Insignia. To mi přijde úplně vpořádku, nepůsobí na mě nikterak negativně. Signum se mi taky líbilo. Tvrdil bych, že je dobře, že Opel odlišil nový model od Vectry i názvem. Insignia má takový "německý" nádech, ale ne zas tak moc, aby bylo moc echt.
neregistrovaný "RON456"
4. 6. 2008 13:19
Re: NEJSLABŠÍ
Ford se nemusi bat, je to znacka aut, ktera je nejuspesnejsi v automobilovych zavodech tudiz tezi ze sportu ne se tak tvari, kde je BMW kde je VW a audi???Takze to ze neco vypada dobre zakazniky neubere.........Ford muze byt v pohode paac beztak brzo opel zrezne jako kastrol GTIho babicky.....Dobry plky i pokus GTtroubo >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 13:30
Re: NEJSLABŠÍ
No nejúspěšnější.... Z celkového součtu možná, ale zákazníci dnes spíše reflektují aktuální výsledky, a pokud vím, tak mimo WRC Ford nikde nijak zvlášť nefiguruje. Německé automobilky mají DTM, je tu WTCC s BMW, momentálně tam dominuje Seat, pokud se nepletu..BMW, MB jsou v F1... Trouba si ty.
neregistrovaný "RON456"
4. 6. 2008 14:15
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
A dalsi podrztaska nebo dokonce poskok??Ja ty inteligente jsem nepasl ted nebo to tam nekde vidis??Zatim je a taky nadale bude...A nezlob se na me treba BMW nepredvadi nic takze jako kdyby tam nebyla, a par druhych a tretich mist...to neni uspech mozna rpo tebe.NEJUSPESNEJSAI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD pROSTE SI NA TO ZVYKNI JE TO TAK......SLEPOUCKY HLUPAKU
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 14:18
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
>:D >:D >:D
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 14:38
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
>:D A jaký teď máte na Marsu počasí?
Avatar - T613
4. 6. 2008 14:54
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
očividně zataženo
4. 6. 2008 19:08
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
>:D :yes:
4. 6. 2008 13:56
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
Ford se nemusí bát, dokud se mu nezlomí klíč v zapalování, nebo při odemykání kapoty... >:-[] >:-[]
4. 6. 2008 18:45
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
Co to meles ty troubo :D??Opel zrezne? Covece v dobe,kdy IOpel daval dozivotky na neproreziveni,tak jeste hnily lemy u vika nadrze na vsech Fordech :-) prubud se tunto :-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2008 13:38
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
Jo, to jméno je slabší. :-)
4. 6. 2008 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:34
Re: NEJUSPESNEJSI ZNACKOU AUTOMOBILOVYCH ZAVODU JE FORD
Dej si čípek.
5. 6. 2008 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2008 13:06
Super Opel
Nie som vôbec fanúšik aut Opel, ale táto Insignia sa im nezvyčajne vydarila, tak exteriér, ako aj interiér. Ak budú montovať aj dobré motory a nepokazia to cenami a kvalitou, myslím, že bude viacerým konkurentom dosť robiť problémy. Super Opel :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2008 14:07
Opel
Mě tahle bezpohlavní značka nikdy moc neoslovovala a tahle bachratá kráska na tom nic nezmění. Ve střední třídě pro mě zůstává královnou střízlivě krásná Laguna. Ikdyž kdo ví. Možná až časem dospěju a vyrazím na zadním sedadle do Paříže za obchodním jednáním, možná změním názor.
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2008 18:40
Re: Opel
Mozna casem budes mit na Opela a upustis od Renaultu za 50% ceny troubo :-!
4. 6. 2008 14:27
Opel
Aha, takže preferuješ ty francouzské, krásné a spolehlivé vozy s ženským přirozením ve znaku, inu proti gustu... >:D
BTW. Poslední krásný auto od značky s kosočtvercem ve znaku, byla Laguna předchozí generace. ;-\
Rozbalit vlákno
5
4. 6. 2008 14:55
Re: Opel
Taky se mi Laguna 2 líbila velice převelice a příchod L3 ve mně vyvolal zmatek, ale postupně se mi velice zalíbila, hlavně Grandtour. A to že nemá DSG, AFS, druhý nejlepší motor na světě, nezaparkuje sama....je mi putna. Prostě se mi líbí >:D
4. 6. 2008 14:57
Re: Opel
Já vůbec tak nějak preferuju ženské přirození.
4. 6. 2008 17:56
Re: Opel
To je v pořádku, že preferuješ tuto (druhou) nejhezčí část ženského těla, ale mít tento symbol i na svém voze mi přijde trochu přehnané... >:D
4. 6. 2008 18:42
Re: Opel
rozhodne mit onen symbol na kapote na prestizi neprida :-!
4. 6. 2008 16:46
SILA JMENA
Insignii beru jako velky krok vpred. Design exterieru se povedl. Zde je dalsi kdo visualne odsune BalVWan niz. Kdoze stale zustava visualne za BalVWanem? Nic me nenapada.
Ocenuji Nissanovsko/Subaruvsky prechod pristrojove desky do dveri. Jde o vyborne a napadite reseni. Doufejme, ze na zadnich sedadlech bude dostatek mista pro hlavu.
Jmeno Insignia je jednim z nejsilnejsich jmen, ktere automobil muze obdrzet. Jedinec se zakladni znalosti jazyku si odvodi, co vlastne znamena. Doufejme, ze se Opelu vydari jeji prodej.
P.S. marne v interieru hledam drzak na hrnicek. Snad se tato "slabost" Vectry nebude opakovat.
Rozbalit vlákno
62
4. 6. 2008 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:36
Re: sila jmena
Ty seš tak strašně moc vtipnej. Držím ti palce.
neregistrovaný "FX_"
4. 6. 2008 17:06
Re: sila jmena
Design hodnotí především zákazníci. Neznám moc lidí, kteří si kupují něco (ještě za tolik peněz), co se jim nelíbí. Design VW je ve své podstatě nadčasový, velmi pozvolna zastarává. :-!
4. 6. 2008 17:14
Re: sila jmena
Co se tyce BalVWanu, tech zakazniku mnoho neni. Prumerne 5 na 100 prodanych automobilu. Uznavam tvuj nazor. Osobne ho beru za okoukanou nudnou nedodelku.
5. 6. 2008 08:42
Re: sila jmena
Prosím, napiš mi, co to je BalVWan?
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 17:07
Re: qscv
Za VW stojí Mondeo, mě se sedan okoukal už na fotkách a po mírném škoku naživo, kde stále cítím vizuální absenci 5 cm šířky, je opět okoukané. To se nedá říct ani o Vectře, ani o Insignii, ale ani o Passatu. Holt rozumně rozvržená dávka chromu dělá svoje. P.S. stojánek na kelímek doplníš u mekdonalda.
4. 6. 2008 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 17:23
Re: qscv
Chyba, pro mě je M6 jedním z favoritů...
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:38
Re: qscv
On má favoritů asi 20. Život je těžkej.
4. 6. 2008 17:19
Re: qscv
Mondeo je povedenym vozem, o tom muze pochybovat jen ... hmm...fanousek BalVWanu. Na rozdil od BalVWanu je Mondeo potesenim pro ridice. Pokud se vyhnes modelu s vybavou Ghia, potom i interier vypada povedene.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2008 17:26
Re: qscv
Mě VW nikdy nevadilo, některé modely se mi líbí. Nechci tě chytat za slova, ale psal si: "Kdoze stale zustava visualne za BalVWanem?" No a já ti píšu, že z mýho pohledu tam zůstává Mondeo. Naopak, myslím, že třeba Mazda 6, bude mít podobné jízdní vlastnosti jako Mondeo, ale vizáží mě oslovuje mnohem víc.
4. 6. 2008 17:45
Re: qscv
Potěšením bude jistě, zvláště s tou motorovou nabídkou >:D
Avatar - miromen
5. 6. 2008 22:02
Re: qscv
Za ww stoji mondeo no tak tobě asi hrablo anebo řadně šilhaš.Ford mazda citroen a ted i ten krasnej opel jsou ve středni to nejkoukatelnějši a za ww stoji nebo spiše se třepe superb.
4. 6. 2008 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:39
Re: qscv
Ten název znamená. Drž pec a dej si čípek Danielku.
4. 6. 2008 17:43
Re: qscv
Je to Opel, takže držáček bude a s ohledem na historii i nějaký kastlíček na šitíčko. Případně si při návštěvě restaurantu McDonald držáček koupíš!
Avatar - gld
4. 6. 2008 18:24
Re: qscv
Pravda, Insignia je veľmi dobré, fonetické meno ktoré (narozdiel od niektorých..že tigu..nič) dáva zmysel :-)

Stále si však myslím že insignia mala byť plnohodnotným nástupcom omegy, nie len akýmsi stupňom medzi vectrou a omegou..proste chcelo to veľký sedan zo zadným náhonom

K interiéru-no očividne je to typický opel-vyzerá pekne a kvalitne no chceš si niečo odložiť? Nesprávna adresa.. >:D ;-\
4. 6. 2008 18:27
Re: qscv
MaRRiánku, ten Nissanovsko/Subarovský přechod... >:D to je opravdu trefa, přímo na vlastní komoru. Ty znáš nějaká silná a slabá jména? Já znám jména zněla a neznělá.

Ovšem perlu na závěr. Držák na hrníček >:-[] >:-[] :yes: to tu ještě nebylo. Myslím, že takovej nějakej hrníček, třeba jak se dostává na narozeniny, víš, jak je tam číslovka ve zlatém věnci, to myslím by bylo vhodné... ale leda do moskviče. My ostatní tam míváme držáky plastových lahví či držáky na nápoje. Když už bys mermomocí trval na označení nádoby, pak šálek, kelímek.

P.S. Já vím, těch 14 se prostě nezapře... vařila myšička kašičku na zeleném... hrníčku či rendlíčku? :-) :yes:
4. 6. 2008 18:36
Re: qscv
Ono se nezapře ani když to 16ti letý stylově nandává 14ti letému ve slovíčkaření, že? ;-)
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:45
Re: qscv
Velmi, velmi přísnej příspěvek.
4. 6. 2008 18:46
Re: qscv
V 16ti toho stylově moc nedokážeš. Na to si budeš muset prožít svoje, játro :-) Leč, učinil jsi mi velkou radost. Většinou to zde schytávám za to, že jsem nerudnej stařík... těch 16... to je balzám. Fakt si toho vážím ;-) :yes:

P.S. O těch 14 se můžeme vsadit. Tedy, nic proti nim... pokud nejsou haleny do hávu světáka autosalonů :-)
4. 6. 2008 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
5. 6. 2008 08:46
Re: qscv
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Mě to snad roztrhá. Dost. Prosím.
5. 6. 2008 08:11
Re: qscv
O tom, jestli v tom věku něco stylově dokážeš nebo ne, to není. Krom toho, tohle "stylově", bylo pochopitelně myšleno ironicky.
Nerudnej stařík, co nemá na práci nic jiného než básnit na adresu VW? :-) Úsměvné.. a nebo smutné, kdo ví :-)

PS: Ať už 14, 20 nebo třeba 60, nic proti komukoli.. pokud nejsou haleny do hávu světáka jediného autosalonu ;-)
5. 6. 2008 08:45
Re: qscv
Tebe se těch 14 nějak dotklo. Že by stejný ročník jako Marianek?
5. 6. 2008 10:11
Re: qscv
Anonymita internetu dává tušit, že ať ti řeknu jakýkoli věk, je to skoro stejné jako bych neřekl nic ;-) Ale přesto, těch 14 se mě nijak nedotklo, nevím podle čeho tak soudíš, nicméně je to krásnej věk a mít tolik znova, nestěžoval bych si. No ale řekni, který člověk v pokročilém věku, co má všech 5 pohromadě, by zesměšňoval dítě na základě slovíčkaření o významu slova hrníček a kelímek? To je fakt k zamyšlení a toť na co jsem v případě GTIho poukazoval.
5. 6. 2008 12:52
Re: qscv
Myslím, a není asi potřeba GTIho obhajovat, to zvládne nejlíp sám, že spíš zesměšňuje tu hysterickou snahu mariánka (a nejenom v téhle diskuzi) bejt něco extra, vyjadřovat se s rádobyodborností až blazeovanou, vymýšlet za každou cenu vtipno-odborné termíny a dokonce až bonmoty a la Miloš Zeman (dneska jsme byli obohaceni o Nissanovsko/Subarovský přechod a jakési slovo, jehož součástí bylo VW) - no a nakonec - hrníček. Mně to pobavilo, GTI to hned sjel.... Asi před půl rokem tady psal kluk, který narovinu uvedl že chodí na gympl a žije s rodiči v Německu a názory měl zatraceně dobrý a podle toho co psal byl opravdu chytrej - ale nemachroval a nevydával se za něco, co není. A to je to, co u Marianka řadě lidí na tomhle fóru vadí. Stačí připomenout jeho diskuzi o placení pokut u nás a "údajně" ve Finsku včetně dojímavého intra s matkou samoživitelkou (ve starém favoritu) a zpupným bohatým podnikatelem (tuším že v Mercedesu). Najdi si to na jeho blogu - je to víc než vypovídající.
5. 6. 2008 14:17
Re: qscv
Ano, Beranku, ten clanek na mem blogu zahral na tu spravnou notu. Ted, po case, kdyz si nektere nazory znovu prectu, je videt, jak se nekteri az panicky obavaji moznosti udelovani pokut timto zpusobem. Neni divu, tento zpusob funguje presne tak, jak ma.
Beranku, me stari, je veci podruznou. GTI se zde pred casem hystericky snazil obhajit jeden z jeho casto omilanych nesmyslu (jak jinak) a prisel s napadem oznacit me za kluka. Nekolik jeho prikyvovacu (vcetne tebe) mu na to skocilo. Jednoduchost mnohych je velice usmevna.
;-)
5. 6. 2008 14:35
Re: qscv
Nemám potřebu svůj věk a zkušenosti využívat k vození se po dětech a vyvyšování se nad ně, to zavání komplexem.

Že si nějaké dítě hraje na odobrníka? Nevidím v tom nic hrozného, co je na Mariánkově názoru (k palubní desce) tak špatného? Je vidět, že kluk věci zkoumá a přemýšlí o nich. Do jaké míry se pak strefuje, je věc jiná. Co Mariánkovi neschvaluju je nenávistné postavení vůči VW, z toho nic nekouká, nicméně právě GTI svojí do krvepotu jdoucí propagandou a chvalozpěvem na značku VW potažmo pak kritikou mnoha konkurentů vytváří ono nepřátelské prostředí mezi jednotlivými přívrženci - myšleno vytváří horší stav, než by byl bez něj. Děti a nejen ony sedají na lep a zamysli se, GTIho dlouhodobě opravdu baví se (nejen) s nimi dohadovat a mluvit si pořád dokola tu svou písničku...zeptej se proč. O vystoupeních GTIho v diskusích všeobecně by se dalo dalekosáhle klábosit, ale na to není čas. Zkráceně - GTI píše opravdu krásně, vše úžasně zaobalí a i dostatek informací má, bohužel mu chybí objektivita, pod jejíž rouškou se ale snaží vystupovat při mnohých prognózách a hodnoceních, přestože je tím nejryzejším srdcařem na značku VW. Její úspěchy mu slouží jako opěrný bod a základna pro podporu jeho "vystoupení".

PS: Nezatracuj snaživé děti, které se snaží prosadit a relativně rozumným (pochopitelným) způsobem zviditelnit a naopak, neklaň se pozlátku, které má možná podstatně zakalenější mysl i úmysly.
5. 6. 2008 14:49
Re: qscv
Toto "uzasne" zaobaleni by mohlo chybne vest k domence, ze informace pochazi z fundovaneho zdroje. Opak je ale pravdou. Literarni nadani + minimum znalosti + umeni presvedcit = GTI.
Necitim zadnou nenavist k VW. Mnohokrat jsem i zde chvalil VW za DSG, jako jeden z mala obhajoval nove Scirocco. Navic jakozto novy majitel automobilu teto znacky mam k VW jakysi vztah. Diky osobnim zkusenostem mam moznost objektivne posuzovat klady i zapory nekolika modelu teto znacky.
Nemam zapotrebi ani cas se snazit napsat ody na to ci ono. Pokud napisu svuj nazor, chci pouze aby mozny ctenar pochopil jeho vyznam. Styl psani je zde nedulezity.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:26
Re: qscv
Jo, a kterýho VW sis koupil?
5. 6. 2008 16:36
Re: qscv
S tim se tady rozepisovat nebudu. Jsou tady elementy (nebo spis elementi) kteri by to nepochopili. GTIho srdce by ale zaplesalo.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:52
Re: qscv
Koukni se na GTIho blog. Nějakej frajer ho tam parádně pčeválcoval přes ty jeho SUPERMAINSUBblbosti. >:D Jo vymýšlení Supermainsubnesmyslu, to GTi umí.
5. 6. 2008 16:58
Re: qscv
No on Jirka VWyronek ani jinak nedopadne. Co bys chtel od Jirky VWyronka, ktery si plete BalVWan s apostolem? Promin, Premdo, ale ja ty jeho SUPERMAINSUBnesmysly >:D nectu.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:29
Re: qscv
Škoda, bavil by ses. :yes:
5. 6. 2008 15:34
Re: qscv
Jo jasně, dobř jsi to napsal - já se neklaním nikomu, ale stejně to dopadne vždycky tak, že s někým souhlasíš víc, s někým míň, ledacos užtečného se dozvíš, ale malér je, že řada jenom předstírá a opakuje záplavu nejrůznějších pitomostí a problém je - že jsou to stále tíž lidé. Jsou zady provařené a dobré značky, GTI se tady baví, jiní se bavit chtějí (to je můj případ) a část si tady chce něco dokazovat nebo dokonce i léčit komplexy. Mám-li být upřímný, pokud by tady byli samí rozumní lidé, bylo by to příjemné, ale byla by to i nuda - nicméně ti děkuji za reakci, stojí nejen za přečtení.

P.S. Mariankovy reakce skutečně jenom potvrzují to, co GTI píše nahoře, ale pokud jde o zviditelnění - ať se hoch snaží.....
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:17
Re: qscv
Píšeš jako GTI. Ten se svoje fantaie snaží předkládat jako fakta.
Beru radši Mariánkovy vyhraněný názory, než GTIho vymyšlený nesmysly. Pak je tady několik přicmrdávačů, kteří GTImu odkývou léto i zimu.
5. 6. 2008 16:27
Re: qscv
Dekuji, toho si vazim. :yes:
5. 6. 2008 16:37
Re: qscv
MaRRiánkových 14 je tak tutovejch, že jsem schopen se i vsadit. Všechna ta naivita - tišší zimní gumy než letní, hrníček (to jsme přece zásadně říkali, když jsme byli dětmi), ty naivity z pokutování ve finsku, nedávno Indulona RRols... tedy zajeďte si dío finska, nazpátek pojedete svým novým vozem za babku, a jiné a jiné... jsou jen úsměvné roztomilosti, kterými se tu mladý kluk maRRiánek prozrazuje ze svého věku. Kdybych mu to psal jen já... opakovaně na jeho blogu, na diskuzi zde ho na to načapávají kolegové... má asi nějakou razantnější pubertu, jinak si to nedovedu vysvětlit. Přitom bychom jeho zoficiálnění těch 14 nijak nesnižovali, naopak, všichni bychom mu určitě fandili.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:46
Re: qscv
DiGTInáre, ty ale umíš střílet do vlastní brány. Ve Finsku tyhle pokuty takhle fakt fungujou. Bohužel to můžu potvrdit. A že už takhle rychle radši nepojedu? To se vsaď!
S těma gumama jseš tady za šaška. Tady má Mariánek úplnou pravdu frajere. Chybí ti zkušenost a vykřikuješ tady jen jak jseš blbej. Nová zimní guma bude za mrazu vždycky tišší, než zmrzlej letňák.
Na téch 14 vidím spíš tebe. A neber to jako poklonu, protože to tak není myšleno.
5. 6. 2008 16:58
Re: qscv
Já reagoval na naivitu MaRRiánkových sdělení... ta pokuta ve Finsku na jeho blogu, no to by snad neotiskla ani Mateřídouška. Uděljte si v těch gumách s MaRRiánkem už konečně pořádek, neb u mě na blogu najdeš Mariánkovo přiznání, že přestřelil... 8-s >:D >:-[] Tuším je to v diskuzi pod testíkem Q7.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:03
Re: qscv
DiGTInáre spíš si dej 1+1 dohromady.
Jasně, ty čteš Mateřídoušku. Já tu pokutu ještě cáluju, takže jseš zase vedle. DiGTInáre počkej pár let, uděláš si řidičák, táta ti pujčí fáro a jeď se projet. Pak přiď a něco o tom napiš.
5. 6. 2008 17:15
Re: qscv
Tak jak je to, maRRiánek na blogu svou myšlénku o tichosti zimních gum popřel a ty teď na tom trváš dál. Chápu to správně?

P.S. Nemusíš se tak křečovitě snažit, piš uvolněně, já tě také nenapadám. Otázky jsou přece jasné - tichost gum. maRRiánkův názor jsi jistě na mém blogu našel.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:21
Re: qscv
Já to spíš vidím na ¨s bláznama kvůli klidu souhlas¨.
Hlučnější jsou hřebíky, pak letňáky, pak zimáky. Rozdíl hluku letňáků za +10 a -10 je 20 procent. DiGTInáre, nechce se mně to vysvětlovat. Stejně to nepochopíš.
5. 6. 2008 17:23
Re: qscv
>:D >:D Jo, je to vořech.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:26
Re: qscv
Hele, Auto Tip hledá redaktory. Třeba tě tam nechaj psát o angličákách. Aspoň si tam vyhřeješ místečko a až budeš mít řidičák, nechaj te s něčím projet.
5. 6. 2008 17:46
Re: HRNÍČKU
No, že ji chytíš tam, takové přiznání bych nečekal :yes:
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 21:41
Re: HRNÍČKU
A já se k Mariánkovi přidám. Budu ukamenován, ale moje bývalé letní gumy byly hlučnější než zimní a to za jakékoliv teploty. Byl to zvláštní kombinace kvalitních zimáků a šmejdů letních, jejichž výrobce mi už nesmí přes práh garáže
Avatar - Ronault.
6. 6. 2008 13:38
Re: HRNÍČKU
Tak to se pleteš, Klébr ještě zlatá guma proti tomu šmejdu.. 8-s
5. 6. 2008 17:58
Re: HRNÍČKU
No nevím, jestli to co produkuje GTI je zdravý způsob zábavy.. Osobně němusím jeho vtíravý styl, nadřazenost co z něj často číší a hraní si na doborníka (jestli ti tohle vadí) se taky zrovna nebrání. Dobrou polovinu jeho názorů nejen že nesdílím, ale prokouknu je, což u něj není zase tak těžké, že. Nemám rád, když někdo druhé přesvědčuje mervomocí o čemkoli, ať už to bylo o správnosti režimu, víře nebo teď něčem nadřazeném z Wolfsburgu. Věc ještě zhoršuje tím, jak si samolibě chrochtá v úspěších dané značky, čímž podporuje svou úspěšnost čehokoli co tu poví, efekt to má působivý, bohužel.

K výše uvedenému by mi asi napsal, že to nemusím číst a to taky často dělám, ale s frekvencí s jakou tu vystupuje (co ten člověk asi dělá - nebo spíš nedělá ;-)) se tomu zkrátka nevyhnu a tak ani já se nezdržím podobných postřehů.

Přesně jak si napsal, chci se tu něco dozvědět, prohodit řeč o tom, co tu máme všichni rádi - o autech.

Mariánek, no nevím, na 14 bych ho netipoval. GTI taky není žádnej starej páprda, jen se podle mě nenápadně pokusil zahrát do autu mou narážku, 14 už mu ale taky nebude. Hádal bych mu pod 30 a přes 17, rozhodně nezná a asi teda ani nemá děti v tom věku nebo starší, jinak by věděl, že 14ti letí se vyjadřují dnes trochu jinak. Leda by byl Mariánek výjimka, což je taky možnost, ale moc v to nevěřím. Zda mu jde o zviditelnění opravdu nevím, ale co si psal prve mluví za dost - pokud jsou ti dva ve sporu, jakože s GTIm pár lidí asi bude, pak to lecos vysvětluje. Nejsem ani na Mariánkově straně, ale chápu, že někdo může mít na GTIho pifku, mě to taky popadlo, když se zase začal vyvyšovat..
4. 6. 2008 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:22
Re: HRNÍČKU
BalVWan sedí ještě líp než nesmysl apoštol. >:D Dobrý postřeh s tim Nissanem a Subaru. To tady nekteří nestrávili. Evropskej mainstream přebírá designérský kumšty od japonců. No, děti GTIovy tohle nepřeberou.
Jméno Insignia má dnes sílu Passatu před 30 lety. Kde je ale >:D BalVWan >:D dnes...
5. 6. 2008 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 16:34
Re: HRNÍČKU
Jo frajere, ty se radši pod ten BalVWan schovej. Šašku. >:-[]
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
5. 6. 2008 17:07
Re: HRNÍČKU
Dnes je první v Evropě ... ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
5. 6. 2008 17:11
Re: HRNÍČKU
Vizuelně pokořenej. :-)
5. 6. 2008 17:25
Re: HRNÍČKU
Zásah, přímo na komoru :-) :yes:
4. 6. 2008 18:20
Parkovací brzda
Všimnul si vůbec někdo, že místo klasické parkovací brzdy, je na středovém tunelu pouze elegantní tlačítko elektrohydraulické parkovací brzdy se symbolem (P) no a taky bude možnost změny rozsahu podsvícení přístrojů, vše je vidět na tomto obrázku:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
4. 6. 2008 18:38
Re: Parkovací brzda
rekni to jednoduse..je to sqely! :-!
neregistrovaný "scratch"
5. 6. 2008 07:57
Re: Parkovací brzda
GTS podsvietenie by malo vraj nejako suvisiet so sportovym rezimom. Vies ako u saabu nocny rezim len opacne.
5. 6. 2008 13:06
Re: Parkovací brzda
Jojo už to vím a myslím, že to bude velmi příjemná novinka... ;-)
5. 6. 2008 08:12
Re: Parkovací brzda
Pekné, ale žiadna prevratná novinka. ;-)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 11:34
Re: Parkovací brzda
Nechci Ti do toho kecat, ale ¨tahle ruční brzda je na trhu v mainstreemu už tak minimálně 5 let. Má ji Passat, dokonce Laguna II po faceliftu, Scénic a hromada dalších aut :-!

No a regulaci podsvětlení je snad standardní výbava už několik let. Tuším předešlá Astra to měla taky a to je nižší střední. Volvo dokonce už v 90. letech mělo ve výbavě to, že v noci se dalo podsvícení přepnout tak, že svítila jen ručička tahometru, což už je tedy parádní a neunavuje to ;-)
5. 6. 2008 11:41
Re: Parkovací brzda
Ale tak regulaci podsvícení měla už i Omega v základní výbavě z roku 1986 a možní i Kadetty. Domnívám se, že bylo myšleno něco jiného. Na konkurenčním servru autorevue je psáno, že se dá měnit podsvícení displaye. Standart je prý bílé a po stisknutí tlačítka sport se mění na červené.
ad. ručka, stejně mám nejradši brzdu ruční pedálovou, jako mají Mercedesy či třeba Citreon XM, na tom se nemá co podělat vypadá to dobře:-)
5. 6. 2008 12:45
Re: Parkovací brzda
No já myslel regulaci v tom smyslu, že třeba půjde vypnout ta červená záře kolem přístrojů, tak aby to v noci neobtěžovalo, něco podobného jako Night panel u Saabu. A o změně barvy podsvícení z bílé na červenou jsem také něco četl na Insignia blogu.
5. 6. 2008 13:02
Re: Parkovací brzda
To, že ji používá konkurence samozřejmě vím. BTW. ten Passat ji má pouze tři roky, ale to je jedno. Já to myslel tak, že Insignia je první Opel bez klasické ruční brzdy, tak jsem na to chtěl jen upozornit, toť vše. Co se týče regulace podsvícení, přečti si vlákno, kde odpovídám Rafovi.
Avatar - Emel
5. 6. 2008 13:45
Re: Parkovací brzda
My pravověrní nedáme na klasickou ruční brzdu dopustit...
5. 6. 2008 14:00
Re: Parkovací brzda
asi si ešte elektrickú neskúšal...
4. 6. 2008 18:33
Tohle auto je proste
BOMBA! :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
4. 6. 2008 18:59
konečně Rüsselheim zavře kecalům tlamy definitivně
je to paráda cy woe... fakt pecka. S timhle se mondeo v jakýkoli myslitelný verzi nemůže ani srovnávat, natož myslet na něco víc. Nehodlam to pitvat...s C5kou a Mazdou6 designově nejpovedenější auto poslední doby. A tim myslim i nitro vozidla.

Jo, sem srdcař Opelu.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2008 19:02
Jo, to docela jde!
Insignia se povedla. Z venku velmi zajimava (snad se rychle neokouka), vevnitr to taky vypada zajimave. Chtel bych ten interier ale videt i v jinem odstinu, abych si mohl udelat konecny obrazek. Ale vypada slusne. Jen to jmeno, nerikam, ze nema styl, ale Vectra mi proste prijde lepsi jmeno.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2008 06:37
OPEL
Kde sú časy, keď Opel platil za lepšiu značku ako Mercedes?
Či už predaje tomu nasvedčujú alebo nie, nemám zo súčasného profilu značky najlepší pocit. Latku si nastavila vysoko - idea kvality je poraziť najväčšieho rivala Volkswagen. Hodnotnosť materiálov, precíznosť spracovania, luxusný vzhľad - to plní Opel na jednotku. Ale dizajnovo, zdá sa mi, nemôže nájsť svoju tvár. V tomto smere môže Volkswagenu závidieť, ten nasadil face ako má byť, hoci už pôsobí nudne a okukane, ale mnohým práve to vyhovuje, VW nastúpil na správny vlak (aj keď mne napríklad sa nepáči).
Insignia - Opel chce asi na staré časy zabudnúť a začať niečím novým, menom počnúc. Hoci Vectra je už docela pojmom, od začiatku sú to slušné a pomerne vydarené autá. Budovať nový image je novou cestou z doliny na vrchol. Insignia vyzerá trochu prerastene, ostatne to je problém naprieč celou strednou triedou - prvá Vectre merala na dĺžku 4430 mm(ak sa nemýlim), dnes táto trieda okupuje hodnotu 4,8 metra, a to už sú riadne opachy. (Najčastejšie to sledujem pri hypermarketoch - chudáci majitelia týchto áut už mávajú problém kvôli rozmerom slušne zaparkovať)
Aj keď Insignia vyzerá dobre, sleduje najnovšie trendy a bude bezpochyby dobrým automobilom, na prevratný úspech to neidím. Oplu chýba zručnosť marketingových špecialistov, tu má asi najväčšiu medzeru. Potrebuje nájsť svoju tvár a svoju pečať dôkladne otlačiť na tvár svetu. Nemôžem si pomôcť, Mondeo ma celkom zaujalo, pri novej Lagune som tiež zdvihol zrak, C5 ma zdvihla zo stoličky - Insignia ma zatiaľ necháva chladným. Uvidíme po stretnutí naživo.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 07:18
Re: OPEL
No, vidíš, nechává tě chladným, a přitom z těch, tebou zmíněných aut, má Insignie nejkvalitnější design, a i když s C5 je to v kvalitě designu tak nastejno, pokud jsi člověk, usuzuju z tvých slov, kterým musejí při pohledu na auto cloumat emoce, aby se mu mohlo líbit, pak nechápu, že s tebou "cvičí" sice elegantní, ale relativně usedlá kastle C5 a při pohledu na velmi dynamicky střiženou Insignii zůstáváš na stoličke.
neregistrovaný "scratch"
5. 6. 2008 07:54
Re: OPEL
hm... klaudius mas velmi zaujimavy nazor prakticky s tebou vo vsetkom suhlasim az na to ze mna insignia zaujala velmi. Myslim ze je to v ramci znacky prelom a velky krok spravnym smerom. Co sa tyka tych ludi od marketingu tak v tom maju riadne rezervy to suhlasim na 100 pro.
5. 6. 2008 08:10
Re: OPEL
Áno, masírka motoristickej verejnosti a´la Volkswagen chýba Oplu ako soľ.
Insignia nie je nezaujímavá, len mi k dokonalosti niečo chýba. Pôsobí na mňa mierne "opuchnutým" dojmom - veľké auto by malo byť strihnuté športovejšie, aby nevyzeralo jak nafúknutá obluda. Ale dizajnovo Opel tú správnu cestu stále hľadá, o tom niet pochýb - najväčší rival VW ide s kľudom a pokojom na istotu (uvidíme aký bude ďalší Passat, ten súčasný, pravdaže, na novinky čo sa týka dizajnu už nemá).
5. 6. 2008 08:06
Re: OPEL
Dizajn je vec názoru, "kvalita dizajnu" je vec, povedal by som, dosť diskutabilná.
C5 na mňa pôsobí dynamickejšie ako Insignia, pre pocit štíhlosti C5 a miernej nadváhe Insignie. Menej oblín a výraznejšie strihnuté hrany by situáciu otočili.
Ale, ako som napísal, nechávam to až na priamy kontakt. Stalo sa mi už, že som po stretnutí naživo zmenil názor, a nie raz (Fiat Bravo - k horšiemu, nový Renault Kangoo taktiež, Superb skôr pozitívnym smerom, aj keď nie úplne, Peugeot 308 ma prekvapil veľmi pozitívne).
5. 6. 2008 08:49
Re: OPEL
Jenom dotaz. Kdy byl Opel lepší auto než Mercedes? Asi jsem příliš mladej, ale nevybavuje se mi, kdy to asi mohlo být?
5. 6. 2008 09:05
Re: OPEL
Zalistuj v histórii....do časov asi desať-pätnásť rokov po druhej svetovej vojne:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Toto staval proti Oplom Mercedes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zastarané, staromódne a drahé mercedesy proti lacnejším, moderným Oplom. V tomto čase bol Opel výrazne úspešnejší ako mercedes. To nie je výmysel, ale fakt. Že to neskôr Mercedes dobehol a dopracoval sa vyššie ako Opel, je zase iná pesnička.
5. 6. 2008 13:07
Re: OPEL
To chceš skutečně tvrdit, že Olympia Rekord je o tolik lepší auto než Mercedes 180D? A Kapitán - americký typ auta převzatý v Evropě taky? To je jako srovnávat hrušky s jabky. A jak víš, že Mercedes byl staromódní a zastaralý? Opel získal technologie z USA, protože Moskviče se vyráběly na linkách, které Sověti zabavili v rámci reparací firmě Opel. V Evropě se v té době (a dneska taky)dělala jiná auta a ameriky byly prostě dost jiné....obrovské kastle a obrovské motory - to není ukázka pokrokovosti, alespoň podle mně ne. Jinak obrázky pěkný, ale nedělá to trochu taky ten rozdíl v barevné a černobílé fotce?
5. 6. 2008 14:00
Re: OPEL
Vieš čo, kámoš? Zožeň si nejaké materiály, poštuduj históriu, a mysli si čo chceš. Ja píšem o faktoch a že tomu Ty neveríš, je mi srdečne jedno. Nič o tom nevieš a len trepeš blbosti. Ja nevychádzam z obrázkov, len ich dokladám na dokreslenie. Nemienim o tom ďalej debatovať.
5. 6. 2008 15:48
Re: OPEL
Tvoje fakta jsou tady dost provařený, jestli je pro tebe faktem, že něco prohlásíš a pak to pro tebe skončí tvrzením, ať si to seženu sám, tak to jenom dokládá, že seš obyčejnej plácal. Nakonec, pamět mám dobrou, diskuze projedu, holt se snažíš dohnat kvalitu kvantitou (pro tebe množstvím příspěvků a reakcí - 4761 příspěvků, úžasné....).

Hlavně, že ty víš všechno, ty místní všeználku - dneska jsem se docela zasmál, jak jsi psal, že jsi jel s plně naloženou oktávkou s mototrem 1,4.....na takový auto se internetovej žvanil tvýho typu (odborník přes design a jeho hodnocení, historik, technik, závodník - prostě takovej malej místní cimrman) nezmůže, takže klidně dál slintej na internetu a za plotem bazarů....
5. 6. 2008 20:34
Re: OPEL
Snáď si nemyslíš, že zrovna kvôli tebe pôjdem hľadat kde som tieto fakty čítal...
Môj počet príspevkov nech ťa netrápi, diskutujem a mám o čom....niekto zase iba rýpe, lebo na viac nemá, pretože má v hlave prázdno. Tvoj druhý odstavec je toho žiarivým príkladom.
6. 6. 2008 13:42
Re: OPEL
A na co kromě prázdnejch keců, který tady předvádíš máš ty? Nejseš ty vlastně ten DanielDesign, kterýho tady furt na druhou stranu tak okatě kritizuješ?
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 10:00
Re: OPEL
Design není věc názoru, a na kategorii kvalita designu nic diskutabilního není. Jiná věc je, že to nemá co dělat s kategorií líbí/nelíbí a já chápu, že než v této kategorii se na zdejších diskusích diskutovat nedá.
Ale nedá mi, abych nedodal, že pokud je pro tebe u designu C5 nosným prvkem vyjádření jeho dynamiky štíhlost, doporučuju raději se k designu vůbec nevyjadřovat.
5. 6. 2008 10:41
Re: OPEL
Človeče, ako to robíš, že u mňa vždy nakoniec vzbudíš úsmev...
C5 vyzerá voči Insignii štíhlo, ale nepozeraj na čísla, tie pri pohľade na dizajn a optické záležitosti láskavo vynechávaj... :-)
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 10:51
Re: OPEL
No, můj úsměv nad tvými texty v poslední době, už je jen útrpný. Myslím, že nejlíp ti to jde v diskusích, jak kdo otvírá zadní okna.
5. 6. 2008 10:58
Re: OPEL
Ale kámo, osobné invektívy si nechaj. Že má niekto iný názor ako Ty neznamená, že má zlý názor. Nie je samozrejmosť, že je svätá pravda to, čo si myslíš Ty a tí čo si myslia niečo iné, sú blbci...Trochu rešpektu voči názoru iných by nezaškodilo, čo povieš. Ja s Tebou nesúhlasím, ale nikde som sa neznížil k tomu, aby somrozoberal Tvoje schopnosti a čo môžeš alebo nemôžeš hodnotiť... :no:
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 11:46
Re: OPEL
Ale klidně rozoberej, od toho je debata. Já se zas divím, že ti vadí, pokud napíšu, že tvůj názor je špatný. Ano, moje mínění je, tvůj názor na danou věc je špatný. Nebo se mám schovávat za obezličku, jo, jo, design, každému se líbí něco jiného, každý máme svůj názor, budem se tu plácat po rameni a přitom si myslet, že ten druhý mele nesmysly? Takové to zdejší diskusní porkytectvíčko, že. Na to se ale můžu... A pokud jde o můj útrpný úsměv, Klaudie, věz, že čtu pečlivě, a nenapsal jsem tu větu jen proto, že se neshodnem nad designem Insignie. Kdybych se měl vyjádřit kulantně, pak tvé vstupy do diskusí v poslední době se nesou v duchu ryzího populismu-auto.cz debat navíc říznutého proletářským pohledem na svět. To mi neimponuje, promiň. :-|
5. 6. 2008 12:07
Re: OPEL
Debata je o výmene názorov, nie o hodnotení úrovne toho druhého.
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 12:11
Re: OPEL
Skrze prezentované názory nahlížíme jeden na druhého, to k debatě patří, ostatně, s úsměvy jsi začal sám. ;-)
5. 6. 2008 12:21
Re: OPEL
Na Tvoj záver bol úsmev jedinou odpoveďou, ktorá nemohla uraziť. ;-)
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 12:52
Re: OPEL
Hm, a jsme zpátky u toho pokrytectví, Klaudie, pokud jdu do internetových diskusí, nemůžu být urážlivý, a pokud jde o mou upřímnost k tobě, nemůžu říct, že by mě to, co jsem napsal, nějak těšilo, víš sám, že před půl rokem jsem měl názor jiný. ;-)
5. 6. 2008 13:00
Re: OPEL
Keď to myslíš takto, tak to beriem, veď som s Tebou doteraz nemal problém, aj keď sa naše názory diametrálne líšili. O.K, čo sa týka Teba, pridám pancieru 1 mm navyše aby odrážal aj o niečo väčšie kalibre. ;-)
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 14:55
Re: OPEL
Netreba, dal jsem si kafe, kolty zastrčil do pouzder, a slibuju, že příště nebudu tak jízlivý. ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2008 12:39
Re: OPEL
No koukám není nad upřímnost. Ale nazývat pokrytectvím to, že dokážu tolerovat názor druhého a ne hned kvůli názorové neshodě vést spor mi nepřijde jako diskuzní pokrytectví. Já si o tobě budu myslet co budu chtít a nebudu mít zapotřebí vést hádku. Pokud buu mluvit sám za sebe, musím se při hodnocení C5 a Insignie přiklonit na klaudiovu stranu. A s tím proletářským pohledem na svět... nějak tě asi nechápu... :-!
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 13:00
Re: OPEL
Tohle pokrytectví se netýká názoru nebo názorů obecně, Pierro, to o čem tu píšu je pokrytectví v debatách o designu, ano, je to docela obtížné téma, od kterého ale opravdu nelze utéct tím způsobem, že tobě se líbí to, mně zas něco jiného a hotovo, je to kategorie stejně popsatelná a diskutovatelná jako technika, jen k diskusi o ní nestačí "zbraně" líbí/nelíbí. Před časem tu na téma, jak uchopit hodnocení designu, napsal pěknou stať Patrik, doporučuju přečíst.
A to ke Klaudiovi se netýká této diskuse, on ví, proč to tam je.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 13:05
Re: OPEL
Když teda tak fundovaně hovoříš o designu a jeho hodnocení, tak buď jsi z oboru nebo jen plácáš.

Když se v tom tedy vyznáš, tak jakým způsobem se design měří a jaká je jeho jednotka? V soustavě SI ani v jejich odvozených jednotkách jsem ji nenašel.

Pokud hovoříme o designu mainstreemových a prémiových značek, tak jediným hodnocením kvality designu je ohlas veřejnosti právě způsobem líbí/nelíbí. I samotní designéři jiným způsobem nehodnotí. Není to jako matematika, kdy se sejde pár matematiků a po chvíli počítání dojdou k stejnému výsledku (pokud někdo neudělal chybu). A není to jako medicína, kdy se sejdou kardiologové a nad kardiogramem dojdou k závěru, že se jedná o blokádu AV uzlu.
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 14:15
Re: OPEL
Hm, dobrá argumentace, takže když v tancích na ledě nepadají góly jako ve fotbale, nelze hodnotit jinak než v kategoriích líbí/nelíbí? Tedy, pokud jsi schopen pouze takového pohledu na věc, těžko o designu diskutovat.

A jen poznámku, jsa "vyškolen" desítkami zdejších debat na téma designu, nemám nejmenší zájem provádět tu jakoukoliv "osvětu", dovolím si tedy jen náznak, abys pochopil, jakým směrem se v úvahách vůbec ubírat... pokud by sami designéři resp. lidé z oboru byli schopni posuzovat své výtvory pouze optikou trhu líbí/nelíbí, neměla by např. multipla nikdy šanci dostat se do Muzea moderního umění. Knih o průmyslovém designu, potažmo tom automobilovém, bylo vydáno x, pokud tě téma opravdu zajímá, začni tam, tady se v tom na pár diskusních řádcích můžem jen plácat.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2008 14:51
Re: OPEL
Nechceš to přece srovnávat s krasobruslením či sportovním tancem. Pokud aspoň trochu sleduješ dění kolem tohoto sportu, tak dobře víš, že není pouze jeden rozhodčí a jen málokdy se rozhodčí kompletně shodnou. Navíc hodnotí i složitost jízdy a prvků. Určitě jsis také všiml řady kauz ohledně rozhodčích a pracování na změně hodnocení tak, aby bylo objektivnější.

Tvé směřování v úvahách nepotřebuji a ani ho bych ho nikdy nechtěl ;-) Když už mluvíš o knihách o průmyslovém desgnu, tak třeba nějakou,k terou jsi četl doporuč. Co se týče Multiply nebo třeba Avantimu a podobných designových experimentů. Tyto auta se do historie zapíšou právě tím experimentem, novátorstvím a průkopnictvím, ne způsobem líbí/nelíbí, v tom s Tebou souhlasím. Ale stále nemáš objektivní způsob "měření" designu jinou metodou, než líbí/nelíbí. A to ať to hodnotí veřejnost nebo designéři.
5. 6. 2008 15:00
Re: OPEL
Kvalita designu se muze merit na kvalitni/nekvalitni pouze z technickeho pohledu. Tudiz rozmery, bezpecnost chodcu/osadky, odpor vzduchu, ergonomie, apod. Kvalitu visuality merit nemuzeme. Zde jde o konfrontaci libi/nelibi.
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 15:16
Re: OPEL
Začínáš to chápat, není žádný gól ani bod, to objektivní hodnocení designu je ve stejné rovině jako u toho tance. Design se učí, má svá pravidla a zákonitosti, a jako takový je i posuzovatelný a hodnotitelný mimo kategorie líbí/nelíbí. Pokud jde o knížky, hledej, je to u nás dost bída, v češtině nemám nic než pár obtahů přednášek V.Krále z 80. let, v AJ mám dvě knížky, které ale dle mého pro orientaci v této oblasti zcela vyhovují. Jedna nese lakonický název Pininfarina s letopočtem od do, nepamatuju se přesně, druhá ještě lakoničtější, Ferarri, tu ale napsali sice odborníci, ale Němci, nevím jestli by ses přes to přenesl. ;-)
5. 6. 2008 13:01
Re: OPEL
Díky, ale nechaj to tak, nemá cenu sa o tom hádať. Už to nejak vyriešime k spokojnosti oboch (prípadne viacerých) strán...
5. 6. 2008 13:11
Re: OPEL
Čo tým chcel básnik povedať? ;-)
5. 6. 2008 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
5. 6. 2008 15:32
Re: OPEL
"pyšne vystrčený zadok"..ty vole mna raz *ebne z tohto chlapca >:D >:D
5. 6. 2008 20:38
Re: OPEL
Ani sa nesnaž, nemáš na to. Radšej študuj automobilizmus a naberaj vedomosti a informácie, ako vidno v niektorých blogoch, to ti docela ide ;-)
5. 6. 2008 13:04
Re: OPEL
Mimochodom, pozri sa na tú C5 ešte raz a poriadne... ;-)
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 14:33
Re: OPEL
Klaudie, štíhlost, tady mluvíme o základních proporcích karoserie, tedy, dojmu štíhlosti se dosahuje co největším poměrem hmoty (většinou prosklení) nad pontonem karoserie, v tomto jde C5 přesně opačnou cestou, stejně jako ostatní poslední výtvory v sedanech, má mohutný ponton na úkor výše oblouku střechy a prosklení, dojem má být, a je, přesně opačný než štíhlost, tedy robustnost, solidnost. Pozor nezaměňovat s nedostatkem dynamiky, tu lze ve výrazu dosáhnout i přes mohutný ponton, u C5 ji dělá ta základní linka prolisu zpředu přes kliky v kontrastu s rovnou linií prahů, navíc je tam, skvěle, k odlehčení oblouku střechy a zvýšení dojmu prosklení použito "okénko" v c-sloupku. Dynamicky karoserie působí, to ano, ale o štíhlosti nemůže být řeč. Např. pěkný příklad velkého a přitom štíhlého sedanu, což se v posl. 20 letech vidí málo, je BMW E38. ;-)
5. 6. 2008 20:50
Re: OPEL
Tak toto vidíme trochu inak, vysoký pontón je jasný, ale je výrazne odľahčená pozdĺžnym prelisom cez kľučky. Ak sa zameriame na pomer výšky plechových a presklených plôch, je jasné, že verdiktom bude robustnosť, ak pozerám na auto ako celok, je to štíhly atlét, spredu začína nízkymi pretiahnutými svetlami, boky opticky rozdelené na dva dlhé štíhle pásy, k nim dlhé a nízke okná. Dynamika a štíhlosť, tie veci mi C5 pasujú spolu, proste mám z toho auta taký pocit. Ak by na bokoch chýbali prelisy (napríklad ako na niektorých Volkswagenoch), asi by som napísal, že vyzerá robustne. Ale ten bočný profil je geniálny. Štíhlosť nemusí tvoriť len veľký pomer skla voči plechu, napriek veľkým oknám môže auto vyzerať robustne (VW Beetle napríklad?)

Suma-sumárum mám pocit, že tú istú vlastnosť a ten istý pocit pomenúvame každý iným výrazom - Ty vravíš dynamika, ja oponujem štíhlosťou - ale myslíme zrejme na to isté.
5. 6. 2008 14:19
Re: OPEL
Myslím ale Dinare, že kladeš moc vysoký nároky na zdejší komunitu. Ač s tebou souhlasím, je to téma, který dokáže fundovaně řešit jen hrstka lidí. Sám se do těch vod nerad pouštím, protože v tomhle případě i seberacionálnější argument, aniž by byl podloženej esteticko-historickou výchovou adresáta, neuspěje. Vem si třeba diskuze nad Fabií. Před pár dny obdržela RedDot, což je ohromnej úspěch. Ovšem ocením ho já, oceníš ho ty... Většině zůstane lhostejnej, třeba jen proto, že netuší o co jde.
Avatar - Dinar
5. 6. 2008 14:35
Re: OPEL
Když mně to nedá, ale máš pravdu, a jak jsem napsal výše Ronaultovi, už na to ... ;-)
Avatar - gld
5. 6. 2008 15:35
Re: OPEL
fábia môže dostať ocenenie za dizajn ale čo z toho keď sa 2/3 ľudí nepáči..? :-O
5. 6. 2008 15:56
Re: OPEL
A co ta zbylá jedna třetina - to je dost ne? Stačí, aby si z té třetiny zase třetina Fabku koupila a kapacita je vyprodána. Problém je v tom, že řada lidí jenom stádně opakuje to, co někde slyší a další problém je v tom, že si řada lidí myslí, že musí být něco, co se bude líbit všem. Není to tak. Když by diskutující měli napsat (bez rozdílu pořadí) pět aut z nižší střední, která se jim nejvíc líbí, nebyli by tady dva naprosto shodné názory. Kdyby se všem lidem lidem líbilo to samé, měli bychom pouze jedno jediné auto, ostatní by nebyly potřebný.
Avatar - gld
5. 6. 2008 19:30
Re: OPEL
neviem prečo s tým názorom "každému sa páči niečo iné" súhlasíš práve ty...pravda naša jediná blahoslavená :-!
Avatar - gld
5. 6. 2008 19:35
Re: OPEL
ber to tak že z ľudí ktorí pôvodne o fábke uvažovali, zostala potom ako ju uvideli, iba tá tretina ktorej sa páči..ostatní šli ku konkurencii...keby mala fábia tretinový podiel na trhu B segmentu tak to by bol nával..ale nie je..

p.s.-mne sa nová fábia vcelku páči no tú disproporčnosť rozmerov neprehryznem asi nikdy
5. 6. 2008 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 6. 2008 14:21
Re: OPEL
Jenom dvě věci:
1) již od roku 2003 činí délka současné Vectry Caravan 4839 mm, sice je to kombi, které mělo částečně nahradit Omegu Caravan, ale pořád je to střední třída. Navíc Insignia bude nějakou dobu vlajkovou lodí Opelu, takže si myslím, že větší rozměry jsou na místě.
2) velikost parkovacích míst (nejen) u hypermarketů je často projektována na rozměry Škody 120, resp. v mnoha případech jsou cíleně poddimenzované, z důvodu zvýšení počtu parkovacích míst.
5. 6. 2008 21:17
Re: OPEL
O tom sa s Tebou predsa nehádam. Pointa bola trošku o inom ;-)
5. 6. 2008 15:14
Re: OPEL
Myslim, ze Insignia bude mit trvanlivejsi design nez C5, ackoliv i ta na me nazivo pusobi velmi dobre. Za nejvice podarenou a vyjimecnou povazuji cast zadnich oken a velmi subtilni D sloupky, predni cast u vozu se zakladnimi 16" koly vypada jakoby zrala deti na chodniku, s vetsim rozmerem kol jiz tak prehnane nepusobi. Naproti tomu se mi zda Opel tvarove cistejsi bez vetsich extravaganci a interier na me pusobi technicistne a precizne.
5. 6. 2008 08:09
V porovnání s Vectrou..
..jsou to nebe a dudy. V této třídě to začíná věru vřít, ale chci tuhle krásku vidět naživo, možná ještě více než jinde se mi zdá, že fotky neukazují vše moc věrně. A pak nezbývá než se těšit na srovnávací test těch krás co vyjíždí poslední dobou...
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2008 09:41
V porovnání s Vectrou..
Nepovídej.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2008 10:20
OT: BMW 7 info...oficialni predstaveni oznameno na 7.7.2008
Did the ugly duckling really turn into a swan, or did we get so familiar with it that it became a close friend whose side we took, whose ugliness we saw through to recognise its inner beauty? Hans Christian Andersen is no longer around to answer, but Adrian van Hooydonk certainly is. Come July 7th 2008 we will find out when the new 2009 BMW 7 Series is shown to the public, according to the fanatics of the Bavarian brand BMWBlog. There is something to be said about a 7 Series reveal on the 7th day and 7th month of the year...What else do these foreseers see a month and a bit ahead?

A few things really, very interesting things. The first of these is a twin-turbo V12 engine, which we guess will be afforded the M7. Yes, the M7 is coming, finally, to instigate a case of power-theft against the 450kW, 1000Nm Mercedes-Benz S 65 AMG and a possible twin-turboed Audi A8 MY2010. At least 450kW is coming from this high-end ‘bahnbuster. As is BMW tradition, don’t expect M7 to boast huge capacity; it will rather be light for its size and pack a mean punch. M Power strikes back? Looks that way. But wait, there’s more. A twin-turbo V8 bomber expected to be the same as the one found in the X6 and the upcoming 405kW X5.

Following Lexus, which lead the way with its 8-speed automatic gear changer, the 2009 BMW 7 Series will feature this technology probably from ZF systems. XDrive will be a new option for the 7, and as you can probably see from the interior pics, the driver-focused console (tilted to face the driver) will make a comeback on 7. Other techno wizardry will include Dynamic Performance Control and ConnectedDrive. Cosmetically a number of changes appear, notably the flat rectangular slanted exhaust pipes and an improved rear end.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
5. 6. 2008 13:33
Dobry pokus
Jojo, z boku krasna kopie BAWA 5, ale jeste to chtelo dotahnout ty predni svetla, nevim proc tam naprali svetla s fabky. S vice hranami by byly pravdepodobne sportovnejsi. Holt BAWO jw BAWO
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2008 16:03
Re: Dobry pokus
No možná by sis měl vzít brejle, protože přední světla z Fóbie II. vypadají úplně jinak... :-! A to, že v tomhle autě vidíš jen kopii BMW 5 hovoří za vše. >:-[]
5. 6. 2008 14:36
Nádhera
Opravdu krásný kousek.Kdysi jsem vlastnil Opel Kadet a po mých zkušenostech s ním jsem se zapřísahal že už mi Opel nesmí do baráku.Po zhlédnutí těchto obrázků bych zřejmě změnil názor a dokázal bych si ho představit ve své garáži.Bude mě velmi zajímat jeho prodej.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2008 15:06
Neříkej hopla!
Auto je to pěkný, ale co s tim, když to má volant na druhý straně??
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
5. 6. 2008 15:39
Re: Neříkej hopla!
predsa vieme..hodíme to do priekopy a zapálime..prípadne zaujmeme tradičnú pozíciu vľavo a necháme šoférovať spolujazdca >:D
Avatar - www.skodaoctavia.cz
5. 6. 2008 16:29
krása
fakt pěkné autí
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
6. 6. 2008 00:43
Interier dobrej ...
... ale ty hokejky na dveřích, to je tedy hrůza :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2008 01:03
Insignia na 55 HD fotkách + nové video
Dnes přidávám odkaz na 55 fotek ve vysokém rozlišení a jako bonus nové video. ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0