Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 09:15
že ve skutečnosti jde o reakci trhu na použití rendlíkovských motorů :no:
Avatar - 3_diamanty
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 09:22
no hlavne ada medvede su dnes uz odchovane na dizloch... hmm no a tie pomalicky uz vieme kam smeruju.... do kosa alebo do muzea ... takze nic prekvapujuce ze po sprisneni noriem im to uz kusok neslape ako sa cakalo ... ale snad sa tam tie medvede spamataju kym nebude neskoro lebo ak nie tak ich aj cinania zhltnu jak malinu... to bude doslova chutovka pre nich .. mam citak ze este to bude s nasou europskou superdokonalou premiou v nasledujucoch rokoch velmi zaujimave... ;-) ... ono ten ich skutocny pad este len pride...
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 09:46
Kam smeruju dizle?
Mozno realita nie je taka ako nam ju ponuka EKO EU.

Predaj dizlu VW v Nemecku stupol..
Zaciatok videa

[odkaz]

A co zakaz vjazdu dizlov do nemeckych miest?
Zas je realita uplne inde..

[odkaz]

Pre ekofanusikov chapem,ze su to konspiracne teorie dizlovych fanatikov >:-[]
Avatar - speedfred
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 10:08
tak Tooper nie je fanúšik ničoho, iba odporca všetkého súčasného.
Avatar - KANKUNEN
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 10:13
Ale musí se uznat, že Topper uzrál a pár věcí pochopil.
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 11:44
LOL, a aky efekt cakali, ked zakazali vjazd dieselom na dve (!) ulice z celeho Hamburgu? Ze ovzdusie sa nebude miesat a NOx nebude pribudat z inych ulic ci co?

Osobne si myslim ze tato anti-dieselova hysteria je len dalsi lov na carodejnice (ktoru odstartoval skandal s podvadzanim pri merani emisii naftovych motorov, za ktory sa mozeme podakovat Volkswagenu). Lenze nemecke sudy uz odobrili mestam moznost zakazat vjazdu aut s naftovymi motormi, a to je dost znepokojujuce. Dokonca priamo v Stuttgarde (sidle Daimleru) je silna anti-dieselova lobby. Pochopitelne, ze to nepomaha predajom najma premiovej strednej (a vyssej) triedy. Byvat v kdesi v Koline, Mnichove ci Stuttgarde, kupoval by si si teraz auto s naftovym motorom? Ja nie...
Avatar - Ada je zase tady
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 19:29
Já samozřejmě ano. Každá jiná alternativa mimo dieselu je nesmyslná. Budoucnost je v dieselu. Protože mizerná energetická účinnost muzeálních zážehových motorů generuje nadměrné množství skleníkových plynů, které spěje k vyhubení lidské civilizace. Takže se připravte na plošný zákaz zážehových motorů (snad kromě ručního nářadí) a konverzi dieselů na vstřikování CNG. :-!
Avatar - KANKUNEN
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 10:12
Ty jsi dokonalý produkt propagandy. Diesel je stále pro spoustu aut jediná správná volba. Pouze se napravilo používání nafty v pidiautech.
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 10:20
...s výjimkou osobních:)
Avatar - Ada je zase tady
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 19:30
Ne. PRO KAŽDÝ VŮZ JE POUŽITÍ DIESELU JEDINÉ SPRÁVNÉ!
Avatar - wakantanka
Ekonomové si nepřipouštějí
| 7. 2. 2019 22:11
No jasne Daimler je v * lebo predáva najviac z D3. :-) To je logika jak lusk. :-)
Ekonomové ...
| 7. 2. 2019 10:55
Komentář k výsledkům dává management nikoliv ekonomové - ve zprávě je uvedeno, že "firma uvedla"
Avatar - Ada je zase tady
Ekonomové ...
| 7. 2. 2019 19:32
A jaký je v tom dnes rozdíl? :-)
Ekonomové ...
| 8. 2. 2019 08:17
Ekonomická teorie pořád (i dnes) vychází "z předpokladu racionálně jednajícího spotřebitele" . Těžko v mikroekonomii najít důvod, který by vedl k spotřebování důchodu na nákup luxusního vozu. Vyvětlení by měl poskytnout marketing, který pracuje ne s rozumem, ale pocity. Pokud se podívám do výroční zprávy Daimleru, tak vidím jen čísla a jsem schopen tedy odvodit, kde je potřeba zapracovat - jestli ve zvýšení objemu výroby nebo v redukci nákladů, což může být i použití levných součástek nějakého výrobce s méně oceňovaným renomé. Jak to zkomunikovat zákazníkům zase musí rozhodnout odborníci na prodej a marketing a pokud prodeje začnou klesat lze jim jejich doporučení nebo rozhodnutí "omlátit o hlavu".
Avatar - CICERO
Jaj...
| 7. 2. 2019 13:27
No.. Mají pěkný portfolio produktů, za zády čínu, araby, kteří je drží + budou nějaké restrukturalizace po odchodu Dietra... A nakonec pořád lepší zisky jak pan Mlask... Takže o Daimler AG se zatím moc nebojím, ikdyž akcie padají... A kde dneska ne? ;-)

By mě zajimalo, když dá ta nová S W223 ve všech verzích hybrid... Jestli bude normovaná spotřeba 0 >:D By byl dobrej poje. na pány Inženýry a Doctory in da Brusel... Až by to jeden rád zkusil... >:D

Ale nebudeme do toho moc zabrušovat, abychom ztěchto COček vybrousili...

Chcete koblihu, s marmeládou nebo pštrosím jehněčím? Polland LOVE it !!! >:-[]
Drive and Fu.ked >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
Jaj...
| 7. 2. 2019 19:34
Řešení je prosté - je třeba, aby MB vyráběl více modelů s dieselem, ALE NE RENDLÍKOVSKÝM!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku