Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejvýznamnější modely Renaultu s turbodmychadlem: Začalo to ve formuli 1
10 komentářů
Arese
...vidět takto po letech červené Fuego na titulní fotce. Dodnes nádherné auto! 😄 :yes: :yes: :yes:
Arese
Tak teprve teď jsem si prohlédl všechny přiložené fotky. A ani ty další Renaultíky nevypadá vůbec špatně, hlavně ta 3dv. R11 a nabroušená Superpětka! 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Ádo, radši to vůbec neprohlížej, mohl bys utrpět infarkt! >😁
P.S. Ádo, radši to vůbec neprohlížej, mohl bys utrpět infarkt! >😁
Kdepak, on je masochista a články o renaultech čte rád, je to to jediný co ho ještě vzruší. :-!
NeviM1983
"Tohle auto nebylo zaměřeno na nějaké sportovní, či dokonce závodní choutky, šlo o velkého, komfortního a rychlého polykače dálničních kilometrů."
Jiste... proto má biturbo třeba mezinápravovej samosvor, nebo s nim Michael Schumacher najezdil po Nurburgringu 20tkm kvuli odlazeni vejšky a tvrdosti pruzin vs. tlaku v měchách a odlazení třech úrovní tuhosti adaprivních tlumičů... Realita je totiz takova, ze je toho auta na dalnici skoda, mnohem vic si ho clovek uzije na okreskach, krom toho, ze je to univerzalne ultrapohodlny a ultrarychly premistovadlo s obříma koulema na jakykoliv cesty a vzdalenosti. Nerikam, ze je to zavodni stroj, nebo ze nema chyby, samozrejme nejvetsi slabinou vychazejici z koncepce pohonu a rozlozeni hmotnosti je mirna nedotacivost, ale skutecne jen mirna a velmi citelna a jednodusse podychtitelna. Celkove ale na okreskach funguje takovym zpusobem, ze by mu horko tezko ujizdely i imprezy a lancery, nejspis by neujely.. Doporucuju pohledat na youtube "safrane biturbo serpentines" a mrknout se pro predstavu jak se to chova mimo dalnici.. 😊
PS: krom designu narazniku (i zadniho) to auto vyvijel Hartge, u Irmschera se "pouze" tech 806 kusu skladalo na zaklade renaultem dodanejch atmosfer V6 quadra, z navrhu ma irmscher na svedomi jen ty narazniky s koncovkou vejfuku a castecne interier, ony se u Irmschera skladaly interiery vsech Baccar, nejen biturb.. Co se podvozku tyce, ten renault daval i do obycejnejch safranu v lepsich vybavach s lepsima motorama, pro biturbo byl jenom trochu prelazenej, ale nic novyho na nem nebylo oproti ostatnim safranum, i na biturbech byly ty samy adaptivni tlumice s mechama od sachs/boge, jenom proste pro biturba prenastaveny behem testovani na nurburgringu s Michaelem Schumacherem za volantem. 😊
Jiste... proto má biturbo třeba mezinápravovej samosvor, nebo s nim Michael Schumacher najezdil po Nurburgringu 20tkm kvuli odlazeni vejšky a tvrdosti pruzin vs. tlaku v měchách a odlazení třech úrovní tuhosti adaprivních tlumičů... Realita je totiz takova, ze je toho auta na dalnici skoda, mnohem vic si ho clovek uzije na okreskach, krom toho, ze je to univerzalne ultrapohodlny a ultrarychly premistovadlo s obříma koulema na jakykoliv cesty a vzdalenosti. Nerikam, ze je to zavodni stroj, nebo ze nema chyby, samozrejme nejvetsi slabinou vychazejici z koncepce pohonu a rozlozeni hmotnosti je mirna nedotacivost, ale skutecne jen mirna a velmi citelna a jednodusse podychtitelna. Celkove ale na okreskach funguje takovym zpusobem, ze by mu horko tezko ujizdely i imprezy a lancery, nejspis by neujely.. Doporucuju pohledat na youtube "safrane biturbo serpentines" a mrknout se pro predstavu jak se to chova mimo dalnici.. 😊
PS: krom designu narazniku (i zadniho) to auto vyvijel Hartge, u Irmschera se "pouze" tech 806 kusu skladalo na zaklade renaultem dodanejch atmosfer V6 quadra, z navrhu ma irmscher na svedomi jen ty narazniky s koncovkou vejfuku a castecne interier, ony se u Irmschera skladaly interiery vsech Baccar, nejen biturb.. Co se podvozku tyce, ten renault daval i do obycejnejch safranu v lepsich vybavach s lepsima motorama, pro biturbo byl jenom trochu prelazenej, ale nic novyho na nem nebylo oproti ostatnim safranum, i na biturbech byly ty samy adaptivni tlumice s mechama od sachs/boge, jenom proste pro biturba prenastaveny behem testovani na nurburgringu s Michaelem Schumacherem za volantem. 😊
A je čistě zásluhou buldočí výdrže a snahy Renaultu, že v polovině 80. let turba v F1 přetlačila atmo cosworthy a ferrári. 😄 :yes:
ked som ho prvýkrát videl, skoro som padol na sedací sval,
neskutočný design, dodnes ikona