Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mustang s motorem Ecoboost nabídne více výkonu! Příští rok...

V Evropě nabízí čtyřválcový Ford Mustang EcoBoost výkon 213 kW. V zámoří je na tom s 231 kW o něco lépe. Přesto Ford plánuje ještě vyšší výkon. Od roku 2020.
Zpět na článek
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 15:01
4 - 8 válec
Nedivím se, že u nás se teď nabízí jen 8 válec. Tvořil velkou většinu prodejů. Ty 4 válce jsou pro pseudoeko-bláznivé země, které šikanují všechny, kdo mají rádi auta.
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 15:26
Re: 4 - 8 válec
Menší motory 4 a 6ti válce = byly už v Mustangu II = to je začátek 70. let :-)

Tak jako všude = pro lidi co nemaj na V8 prachy = bláznivej anti-ekologu ;-)
16. 2. 2019 20:25
Re: Svého času to bylo naopak....
Tak důležitý je, že V8 5.0 GT je pořád k mání ;-)
Avatar - praděda7
16. 2. 2019 15:41
Svého času to bylo naopak....
...nyní....USA 231 kW - Euro 6d TEMP = 213 kW.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 22:03
Re: Svého času to bylo naopak....
To nejen v Evropě = dřívější výkony V8 atmo dneska maj prostě 4válce

Čest pár V8 atmosférám který se daj eště koupit :yes:
16. 2. 2019 18:05
Re: 4 - 8 válec
Jo to hodně lidí vždy vytáhne, že historie říká, že Mustang měl tolik a tolik válců. Nicméně měl jsem a pořád mám málo prachů ale spočítal jsem si, že se mi v8 vyplatí. Spotřeba podobná, pojištění podobný, ale spolehlivost, zážitek nesrovnatelný. A navíc pro lidi, co nemaji prachy, právě raději robustní nekomplikované V8, ikdyby měli šetřit o něco dýl.
17. 2. 2019 22:22
Re: Svého času to bylo naopak....
Tfuj tajbl! 8-s
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 22:21
Re: 4 - 8 válec
Shelby GT350 vychází, protože si to tak přáli tamní fandové a takto tam má úspěch. Mělo dávno skončit, původní plán byl na dva rky výroby, ale je po něm takový zájem, že se jeho výroba prodloužila. A je to famózní stroj, sám jsme ho řidil. Ačkoliv při první jízdě tě může zklamat, 5,2 je do 4000 otáček celkem mrtvá, působí pomaleji než klasický 5,0 Coyote. Pak ale nastane peklo.

Bullitt vychází už z nového faceliftovaného mustangu, jen je trochu změněný. Jednoho máme v rodině.
Osobně preferuju předfacelift, sám mám v garáži.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 22:00
Re: Svého času to bylo naopak....
To jo, ale v Evropě V8 atmo s volbou převodovky je už světlá výjimka ;-\.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 17:57
Re: 4 - 8 válec
Já znám celou historii mustangů. Po ropné krizi tam dával malé motory. Pro sekretářky. V minulé generaci pak už ne. Teď tam je jen kvůli zmíněným zemím.
Avatar - praděda7
17. 2. 2019 10:05
Re: Svého času to bylo naopak....
Já to vidím takto. Kdyby se všechna energie a prostředky od 70. let minulého století vynaložily na zlepšení účinnosti spalovacích motorů (místo na kontrolu emisí), tak by dnes už nebylo co kontrolovat.... :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 19:02
Re: 4 - 8 válec
Zase blbost = i v tý minulý generaci byl slabší motor 157 kW = současnej 2.3 nad kterym ohrnuješ nos má 233 kW = to je o dost víc

Co to je ty zmíněný země? Verze 2.3 se prodává všude = v Asii Evropě Austrálii a myslím že i doma na americkym kontonentu
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 21:05
Re: 4 - 8 válec
Podrobně to rozebral Vaculík = a vtipně zaslepeně tady okomentoval Karel >:-[]
Když neřešíš peníze = naprosto jednoznačně a fakt o hodně = je lepší V8 = o tom žádná

Ale nabízet i cenově dostupnější verze je normální a vždycky to tak bylo a nejen u Mustangu. Zajímavej paradox a to obecně u všech modelů je v zemích jako naše = prodávaj se tady větší výkonnější motory = než třeba vedle v bohatym Německu = tam navíc s dálnicema s neomezenou rychlostí ;-)
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 23:33
Re: Svého času to bylo naopak....
Ono ale nejde přeci jen o výkon.
16. 2. 2019 22:10
Re: 4 - 8 válec
To je jasny. Jinak nevis proc facelitovy mustang 2019 ve verzi bullit a gt350/500 vychazi vzhledove ze starsiho modelu 2015? Me se paradoxne predek predfaceliftu zatim porad libi vic, jen jestli nevis :-)
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 21:57
Re: 4 - 8 válec
A co je na tom chybně? Byl to 4 litr 6 válec Cologne, to jsem ti psal. Původně z jiných modelů značky. Žádný menší motor tam nebyl.

Já myslím, že teď kecáš pro změnu ty. Tady není totiž o čem.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 20:23
Re: 4 - 8 válec
U Mustangu jasná věc, ačkoliv špatné nebyly ani ty atmo větší 6 válce. I v minulé generaci, najezdí to spoustu kilometrů s malými náklady. A jinak jo 2,3 ecboost žere stejně jako 5,0 Coyote. O tom jsme se sám přesvědčil.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 20:20
Re: 4 - 8 válec
Chlape, už jsem ti psal, že mustangy znám. V minulé generaci byl nejmenší 6 válec 3,7 litru...Cyclone se jmenoval (305 koní). To co píšeš ty byl jeho předchůdce 4,0 litrový motor Cologne.

Ty země - Holandsko a sever, to ti poví u nás ale každý dealer. Tedy tam, kde jsou řidiči plácáni přes prsty a peněženku za to, že nechtějí 1,0 tříválec nebo Teslu.
16. 2. 2019 18:06
Re: 4 - 8 válec
A o tom, že si to drží hodnotu při prodeji ani nemluvě.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2019 08:58
Re: Svého času to bylo naopak....
Jasně že de o charakter = ale 4válce byly v Mustangu odvždycky = nevim jestli charakterem lepší nebo horší než tenhle aktuální. Ale je nesmysl dneska třeba pro 200 kW používat V8

I šestiválce se posunuly do nedávno nepochopitelnejch čísel [odkaz]

Když na to máš tak ten pocit víc válců za to určitě stojí, ale..

S downsizingem se to nesmí přehánět což před pár lety trochu proběhlo = ale jinak je to přirozenej jev :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 21:01
Re: 4 - 8 válec
Zase chybně = minulá generace 2005-14 V6 157 kW až do roku 2010 = kdy byl nahrazenej tim 227 kW

Nezajímá mě co kecá nějakej dealer = slyšel sem od nich napříč značkama = naprosto neuvěřitelný blbosti = místy se až nechce věřit = že tomu sami věřej a že sou od tý značky placený >:-[]

Momentální levnější verze = se prodává napříč planetou = a nějaká nebo nějaký levnější verze krom jednoznačně zajímavějšího lepší atd. V8 = se prodávaj přes 40 let = od první poloviny 70tejch
Avatar - CHerokee
16. 2. 2019 17:58
Re: Svého času to bylo naopak....
Jo to je výsledek ekofašistů...pseudoekologů, protože osobní doprava tvoří minimum emisí proti nákladní.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2019 09:47
Re: Mustang se 4válcem je nonsenc
ale nikdo to nekupoval, prodeje jestly tvořily tak 20% tak to byo hodně :-) Pak se to přestlao nabízet vůbec a byly jen V6.

Mimochodem Camaro má 3,6 V6 dodnes a těch 340 HP bohatě stačí >:D
Avatar - Barrichello
19. 2. 2019 09:45
Re: 4 - 8 válec
Jo byla tam zdechlá 4,0 V6, ale aspon to byl pořád V6. Pak se naštěstí nahradila 3,7 V6 což už je moderní motor.

Oturbenej 4válec v Mustangu je šidítko, at to má koní kolik chce.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2019 22:54
Re: Mustang se 4válcem je nonsenc
Ty seš nonsens = Mustangy s 4 válcema se dělaj od začátku 70. let ;-)
17. 2. 2019 22:25
Mustang se 4válcem je nonsenc
Ještě jakž takž představitelný je Mustoš se 6válcem, ale se 4válcem jen stěží. Ale pokud má na některých ekoteroristy mimořádně znásilněných trzích odbyt, tak pro ho tam nenabídnout. Majitelé Mustangu i kolem jsoucí se tam alespoň budou moct kochat jeho designem, když už ne jízdními výkony a zvukem.... :-O
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2019 22:56
Re: Svého času to bylo naopak....
Nebuď mimoň = byls tam? Jakou má na Mallorce výhodu spalovací motor? ;-)

Rozumný správný rozhodnutí :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 22:01
Re: 4 - 8 válec
No tak shoda = v minulý generaci bylo nejmíň 157 kW

Dneska je to 233 kW

Něco slabší než V8 a často i několik motorů = bylo vždycky = teda posledních 45 let
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2019 21:40
Re: Svého času to bylo naopak....
Trp [odkaz] ;-)