V Evropě nabízí čtyřválcový Ford Mustang EcoBoost výkon 213 kW. V zámoří je na tom s 231 kW o něco lépe. Přesto Ford plánuje ještě vyšší výkon. Od roku 2020.
Nedivím se, že u nás se teď nabízí jen 8 válec. Tvořil velkou většinu prodejů. Ty 4 válce jsou pro pseudoeko-bláznivé země, které šikanují všechny, kdo mají rádi auta.
Já znám celou historii mustangů. Po ropné krizi tam dával malé motory. Pro sekretářky. V minulé generaci pak už ne. Teď tam je jen kvůli zmíněným zemím.
Chlape, už jsem ti psal, že mustangy znám. V minulé generaci byl nejmenší 6 válec 3,7 litru...Cyclone se jmenoval (305 koní). To co píšeš ty byl jeho předchůdce 4,0 litrový motor Cologne.
Ty země - Holandsko a sever, to ti poví u nás ale každý dealer. Tedy tam, kde jsou řidiči plácáni přes prsty a peněženku za to, že nechtějí 1,0 tříválec nebo Teslu.
Zase chybně = minulá generace 2005-14 V6 157 kW až do roku 2010 = kdy byl nahrazenej tim 227 kW
Nezajímá mě co kecá nějakej dealer = slyšel sem od nich napříč značkama = naprosto neuvěřitelný blbosti = místy se až nechce věřit = že tomu sami věřej a že sou od tý značky placený >:-[]
Momentální levnější verze = se prodává napříč planetou = a nějaká nebo nějaký levnější verze krom jednoznačně zajímavějšího lepší atd. V8 = se prodávaj přes 40 let = od první poloviny 70tejch
Jo to hodně lidí vždy vytáhne, že historie říká, že Mustang měl tolik a tolik válců. Nicméně měl jsem a pořád mám málo prachů ale spočítal jsem si, že se mi v8 vyplatí. Spotřeba podobná, pojištění podobný, ale spolehlivost, zážitek nesrovnatelný. A navíc pro lidi, co nemaji prachy, právě raději robustní nekomplikované V8, ikdyby měli šetřit o něco dýl.
U Mustangu jasná věc, ačkoliv špatné nebyly ani ty atmo větší 6 válce. I v minulé generaci, najezdí to spoustu kilometrů s malými náklady. A jinak jo 2,3 ecboost žere stejně jako 5,0 Coyote. O tom jsme se sám přesvědčil.
Podrobně to rozebral Vaculík = a vtipně zaslepeně tady okomentoval Karel >:-[]
Když neřešíš peníze = naprosto jednoznačně a fakt o hodně = je lepší V8 = o tom žádná
Ale nabízet i cenově dostupnější verze je normální a vždycky to tak bylo a nejen u Mustangu. Zajímavej paradox a to obecně u všech modelů je v zemích jako naše = prodávaj se tady větší výkonnější motory = než třeba vedle v bohatym Německu = tam navíc s dálnicema s neomezenou rychlostí ;-)
To je jasny. Jinak nevis proc facelitovy mustang 2019 ve verzi bullit a gt350/500 vychazi vzhledove ze starsiho modelu 2015? Me se paradoxne predek predfaceliftu zatim porad libi vic, jen jestli nevis :-)
Shelby GT350 vychází, protože si to tak přáli tamní fandové a takto tam má úspěch. Mělo dávno skončit, původní plán byl na dva rky výroby, ale je po něm takový zájem, že se jeho výroba prodloužila. A je to famózní stroj, sám jsme ho řidil. Ačkoliv při první jízdě tě může zklamat, 5,2 je do 4000 otáček celkem mrtvá, působí pomaleji než klasický 5,0 Coyote. Pak ale nastane peklo.
Bullitt vychází už z nového faceliftovaného mustangu, jen je trochu změněný. Jednoho máme v rodině.
Osobně preferuju předfacelift, sám mám v garáži.
Jasně že de o charakter = ale 4válce byly v Mustangu odvždycky = nevim jestli charakterem lepší nebo horší než tenhle aktuální. Ale je nesmysl dneska třeba pro 200 kW používat V8
I šestiválce se posunuly do nedávno nepochopitelnejch čísel [odkaz]
Když na to máš tak ten pocit víc válců za to určitě stojí, ale..
S downsizingem se to nesmí přehánět což před pár lety trochu proběhlo = ale jinak je to přirozenej jev :-)
Já to vidím takto. Kdyby se všechna energie a prostředky od 70. let minulého století vynaložily na zlepšení účinnosti spalovacích motorů (místo na kontrolu emisí), tak by dnes už nebylo co kontrolovat.... :-!
Ještě jakž takž představitelný je Mustoš se 6válcem, ale se 4válcem jen stěží. Ale pokud má na některých ekoteroristy mimořádně znásilněných trzích odbyt, tak pro ho tam nenabídnout. Majitelé Mustangu i kolem jsoucí se tam alespoň budou moct kochat jeho designem, když už ne jízdními výkony a zvukem.... :-O