Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang s motorem Ecoboost nabídne více výkonu! Příští rok...

31 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Nedivím se, že u nás se teď nabízí jen 8 válec. Tvořil velkou většinu prodejů. Ty 4 válce jsou pro pseudoeko-bláznivé země, které šikanují všechny, kdo mají rádi auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Menší motory 4 a 6ti válce = byly už v Mustangu II = to je začátek 70. let 😄

Tak jako všude = pro lidi co nemaj na V8 prachy = bláznivej anti-ekologu 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Já znám celou historii mustangů. Po ropné krizi tam dával malé motory. Pro sekretářky. V minulé generaci pak už ne. Teď tam je jen kvůli zmíněným zemím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zase blbost = i v tý minulý generaci byl slabší motor 157 kW = současnej 2.3 nad kterym ohrnuješ nos má 233 kW = to je o dost víc

Co to je ty zmíněný země? Verze 2.3 se prodává všude = v Asii Evropě Austrálii a myslím že i doma na americkym kontonentu
Avatar - CHerokee
CHerokee
Chlape, už jsem ti psal, že mustangy znám. V minulé generaci byl nejmenší 6 válec 3,7 litru...Cyclone se jmenoval (305 koní). To co píšeš ty byl jeho předchůdce 4,0 litrový motor Cologne.

Ty země - Holandsko a sever, to ti poví u nás ale každý dealer. Tedy tam, kde jsou řidiči plácáni přes prsty a peněženku za to, že nechtějí 1,0 tříválec nebo Teslu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zase chybně = minulá generace 2005-14 V6 157 kW až do roku 2010 = kdy byl nahrazenej tim 227 kW

Nezajímá mě co kecá nějakej dealer = slyšel sem od nich napříč značkama = naprosto neuvěřitelný blbosti = místy se až nechce věřit = že tomu sami věřej a že sou od tý značky placený >😒]

Momentální levnější verze = se prodává napříč planetou = a nějaká nebo nějaký levnější verze krom jednoznačně zajímavějšího lepší atd. V8 = se prodávaj přes 40 let = od první poloviny 70tejch
Avatar - CHerokee
CHerokee
A co je na tom chybně? Byl to 4 litr 6 válec Cologne, to jsem ti psal. Původně z jiných modelů značky. Žádný menší motor tam nebyl.

Já myslím, že teď kecáš pro změnu ty. Tady není totiž o čem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak shoda = v minulý generaci bylo nejmíň 157 kW

Dneska je to 233 kW

Něco slabší než V8 a často i několik motorů = bylo vždycky = teda posledních 45 let
Avatar - Anonym
Anonym
Jo byla tam zdechlá 4,0 V6, ale aspon to byl pořád V6. Pak se naštěstí nahradila 3,7 V6 což už je moderní motor.

Oturbenej 4válec v Mustangu je šidítko, at to má koní kolik chce.
ProchyTom
Jo to hodně lidí vždy vytáhne, že historie říká, že Mustang měl tolik a tolik válců. Nicméně měl jsem a pořád mám málo prachů ale spočítal jsem si, že se mi v8 vyplatí. Spotřeba podobná, pojištění podobný, ale spolehlivost, zážitek nesrovnatelný. A navíc pro lidi, co nemaji prachy, právě raději robustní nekomplikované V8, ikdyby měli šetřit o něco dýl.
ProchyTom
A o tom, že si to drží hodnotu při prodeji ani nemluvě.
Avatar - CHerokee
CHerokee
U Mustangu jasná věc, ačkoliv špatné nebyly ani ty atmo větší 6 válce. I v minulé generaci, najezdí to spoustu kilometrů s malými náklady. A jinak jo 2,3 ecboost žere stejně jako 5,0 Coyote. O tom jsme se sám přesvědčil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Podrobně to rozebral Vaculík = a vtipně zaslepeně tady okomentoval Karel >😒]
Když neřešíš peníze = naprosto jednoznačně a fakt o hodně = je lepší V8 = o tom žádná

Ale nabízet i cenově dostupnější verze je normální a vždycky to tak bylo a nejen u Mustangu. Zajímavej paradox a to obecně u všech modelů je v zemích jako naše = prodávaj se tady větší výkonnější motory = než třeba vedle v bohatym Německu = tam navíc s dálnicema s neomezenou rychlostí 😉
ProchyTom
To je jasny. Jinak nevis proc facelitovy mustang 2019 ve verzi bullit a gt350/500 vychazi vzhledove ze starsiho modelu 2015? Me se paradoxne predek predfaceliftu zatim porad libi vic, jen jestli nevis 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Shelby GT350 vychází, protože si to tak přáli tamní fandové a takto tam má úspěch. Mělo dávno skončit, původní plán byl na dva rky výroby, ale je po něm takový zájem, že se jeho výroba prodloužila. A je to famózní stroj, sám jsme ho řidil. Ačkoliv při první jízdě tě může zklamat, 5,2 je do 4000 otáček celkem mrtvá, působí pomaleji než klasický 5,0 Coyote. Pak ale nastane peklo.

Bullitt vychází už z nového faceliftovaného mustangu, jen je trochu změněný. Jednoho máme v rodině.
Osobně preferuju předfacelift, sám mám v garáži.
Avatar - praděda7
praděda7
...nyní....USA 231 kW - Euro 6d TEMP = 213 kW.... ;-\
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jo to je výsledek ekofašistů...pseudoekologů, protože osobní doprava tvoří minimum emisí proti nákladní.
ericn
Tak důležitý je, že V8 5.0 GT je pořád k mání 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
To jo, ale v Evropě V8 atmo s volbou převodovky je už světlá výjimka ;-\.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To nejen v Evropě = dřívější výkony V8 atmo dneska maj prostě 4válce

Čest pár V8 atmosférám který se daj eště koupit :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ono ale nejde přeci jen o výkon.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jasně že de o charakter = ale 4válce byly v Mustangu odvždycky = nevim jestli charakterem lepší nebo horší než tenhle aktuální. Ale je nesmysl dneska třeba pro 200 kW používat V8

I šestiválce se posunuly do nedávno nepochopitelnejch čísel [odkaz]

Když na to máš tak ten pocit víc válců za to určitě stojí, ale..

S downsizingem se to nesmí přehánět což před pár lety trochu proběhlo = ale jinak je to přirozenej jev 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Já to vidím takto. Kdyby se všechna energie a prostředky od 70. let minulého století vynaložily na zlepšení účinnosti spalovacích motorů (místo na kontrolu emisí), tak by dnes už nebylo co kontrolovat.... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trp [odkaz] 😉
Arese
Tfuj tajbl! 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebuď mimoň = byls tam? Jakou má na Mallorce výhodu spalovací motor? 😉

Rozumný správný rozhodnutí :yes: :-!
Arese
Ještě jakž takž představitelný je Mustoš se 6válcem, ale se 4válcem jen stěží. Ale pokud má na některých ekoteroristy mimořádně znásilněných trzích odbyt, tak pro ho tam nenabídnout. Majitelé Mustangu i kolem jsoucí se tam alespoň budou moct kochat jeho designem, když už ne jízdními výkony a zvukem.... 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty seš nonsens = Mustangy s 4 válcema se dělaj od začátku 70. let 😉
Avatar - Anonym
Anonym
ale nikdo to nekupoval, prodeje jestly tvořily tak 20% tak to byo hodně 😄 Pak se to přestlao nabízet vůbec a byly jen V6.

Mimochodem Camaro má 3,6 V6 dodnes a těch 340 HP bohatě stačí >😁