Novinky
...nyní....USA 231 kW - Euro 6d TEMP = 213 kW.... ;-\
Jo to je výsledek ekofašistů...pseudoekologů, protože osobní doprava tvoří minimum emisí proti nákladní.
Tak důležitý je, že V8 5.0 GT je pořád k mání 😉
To jo, ale v Evropě V8 atmo s volbou převodovky je už světlá výjimka ;-\.
To nejen v Evropě = dřívější výkony V8 atmo dneska maj prostě 4válce
Čest pár V8 atmosférám který se daj eště koupit :yes:
Čest pár V8 atmosférám který se daj eště koupit :yes:
Ono ale nejde přeci jen o výkon.
Jasně že de o charakter = ale 4válce byly v Mustangu odvždycky = nevim jestli charakterem lepší nebo horší než tenhle aktuální. Ale je nesmysl dneska třeba pro 200 kW používat V8
I šestiválce se posunuly do nedávno nepochopitelnejch čísel [odkaz]
Když na to máš tak ten pocit víc válců za to určitě stojí, ale..
S downsizingem se to nesmí přehánět což před pár lety trochu proběhlo = ale jinak je to přirozenej jev 😄
I šestiválce se posunuly do nedávno nepochopitelnejch čísel [odkaz]
Když na to máš tak ten pocit víc válců za to určitě stojí, ale..
S downsizingem se to nesmí přehánět což před pár lety trochu proběhlo = ale jinak je to přirozenej jev 😄
Ještě jakž takž představitelný je Mustoš se 6válcem, ale se 4válcem jen stěží. Ale pokud má na některých ekoteroristy mimořádně znásilněných trzích odbyt, tak pro ho tam nenabídnout. Majitelé Mustangu i kolem jsoucí se tam alespoň budou moct kochat jeho designem, když už ne jízdními výkony a zvukem.... 😲
Tak jako všude = pro lidi co nemaj na V8 prachy = bláznivej anti-ekologu 😉
Co to je ty zmíněný země? Verze 2.3 se prodává všude = v Asii Evropě Austrálii a myslím že i doma na americkym kontonentu
Ty země - Holandsko a sever, to ti poví u nás ale každý dealer. Tedy tam, kde jsou řidiči plácáni přes prsty a peněženku za to, že nechtějí 1,0 tříválec nebo Teslu.
Nezajímá mě co kecá nějakej dealer = slyšel sem od nich napříč značkama = naprosto neuvěřitelný blbosti = místy se až nechce věřit = že tomu sami věřej a že sou od tý značky placený >😒]
Momentální levnější verze = se prodává napříč planetou = a nějaká nebo nějaký levnější verze krom jednoznačně zajímavějšího lepší atd. V8 = se prodávaj přes 40 let = od první poloviny 70tejch
Já myslím, že teď kecáš pro změnu ty. Tady není totiž o čem.
Dneska je to 233 kW
Něco slabší než V8 a často i několik motorů = bylo vždycky = teda posledních 45 let
Oturbenej 4válec v Mustangu je šidítko, at to má koní kolik chce.
Když neřešíš peníze = naprosto jednoznačně a fakt o hodně = je lepší V8 = o tom žádná
Ale nabízet i cenově dostupnější verze je normální a vždycky to tak bylo a nejen u Mustangu. Zajímavej paradox a to obecně u všech modelů je v zemích jako naše = prodávaj se tady větší výkonnější motory = než třeba vedle v bohatym Německu = tam navíc s dálnicema s neomezenou rychlostí 😉
Bullitt vychází už z nového faceliftovaného mustangu, jen je trochu změněný. Jednoho máme v rodině.
Osobně preferuju předfacelift, sám mám v garáži.