Novinky
bravo!!! :yes: tyto věci jen podpoří image legendy, o tom si můžou ostatní pseudolegendy jenom nechat zdát 😄
Jistý pán Vám to tady vysvětlí.. co je image, co je plebs, že plebs má taky právo na své zábavy... tak jim to dopřejme... >😒]
Zoufalcům s malým "levným" autem.
Zoufalcům s malým "levným" autem.
Je to pěkný číslo, to se musí nechat. Je vidět, že reklama a legenda udělala svoje, ale můj názor je, že ty čísla nakonec dopadnou nějak podobně, jako je křivka výkonu dospělého samce u časopisu se sexuální tématikou. 😉
Jo tohle auto to je kus historie.Je dobře že se prodává.Je otázka, jak dlouho o to bude zájem.Nevím, čeho je moc, není ideální, ale kdo ví, třeba opak bude pravdou a FIATU se povede repete se vším všudy.
No, někdo slaví třicátiny, někdo slaví jeden rok... >😁 Tohle opravdu dojme i Bullitta. Na druhou stranu, já ty narozeniny velmi chválím. Holky to maj rády. Zaševelí u dortíku, poklábosí o zkušenostech, proberou voko, myslím jako na punčochách, a tak trochu jako podrbou o světě. Jo... takovej holčičí sraz. Bude to milé.
Pak jsou tu ovšem ještě ostří drzci, tvrďáci. S pilotkama od Ray-Ban na obočí, s Rolexem na levým kloubu, se strništem od Remingtonu kolem ironického úsměvu a hadíma kopytama. Drzci s horkým zvrásněným srdcem, hlubokou duší a neprůstřelnejma tangama. S krví destilovanou přes tři metry dřevěnýho uhlí... jo, to jsou oni, drzci světa. Tihle zase mívaj jiné srazy. 911 panáků na dřevě v jedný řadě a na ex. Do toho ZZ top a holky s výstřihem až k pupíku. Drsná jízda, drsnej svět. Tak si vyber.
P.S. Jo, a vše nejlepší, knoflíčku 😉 :yes:
Pak jsou tu ovšem ještě ostří drzci, tvrďáci. S pilotkama od Ray-Ban na obočí, s Rolexem na levým kloubu, se strništem od Remingtonu kolem ironického úsměvu a hadíma kopytama. Drzci s horkým zvrásněným srdcem, hlubokou duší a neprůstřelnejma tangama. S krví destilovanou přes tři metry dřevěnýho uhlí... jo, to jsou oni, drzci světa. Tihle zase mívaj jiné srazy. 911 panáků na dřevě v jedný řadě a na ex. Do toho ZZ top a holky s výstřihem až k pupíku. Drsná jízda, drsnej svět. Tak si vyber.
P.S. Jo, a vše nejlepší, knoflíčku 😉 :yes:
ale ti ta 500 leží v žalúdku čo? Ano, tá malá dokonala talianská krasavica 😉
a potom tých tvojich drzkov sveta prejdu talianske fiorána poprípade nejaké to 8C a hviezdy vyhasli 😲
a potom tých tvojich drzkov sveta prejdu talianske fiorána poprípade nejaké to 8C a hviezdy vyhasli 😲
Máš v tom pěknej brajgl, Gio. Ještě jednou si mě přečti, já velmi velebím pětistovku. Konečně auto pro holky se šmrncem. Mám k ní sice několik podstatných designových připomínek, ale to jí nemusí mrzet. Holky berušku určitě ocení. Takže v žaludku mi neleží ani pětistovka, ani ty. A 599 GTB už vůbec ne. Právě těm Fioranům zatínají tipec ti dokonalí drzci. Ale tohle je pro tebe zatím italská vesnice...
nie je mi len jasné prečo by to malo byť auto len pre dievčatá, ale v poriadku tvoj nazor. no určite pochybujem že tých 200 000 nakúpili práve dievčatá, alebo myslíš že hej?
Fiorano nerieš, to je iná kapitola ako 911 >😒]
Fiorano nerieš, to je iná kapitola ako 911 >😒]
Nevím co je na fioranu k smíchu, ale nějak se s tím popasuji. Ta beruška že není pro holky? A pro koho asi pak to auto je? Prosím napiš.
Ako sám sa predstavit vňom neviem >😁 , ale predsudky voči tomu nemám. Ak sa niekomu pači nech si kúpi :yes: (to Fiorano sme sa asi nepochopili)
Musim suhlasit,je to vyslovene auto pre krasne babenky,tak isto ako VW Beetle.
A čo z toho akože vyplýva? No ako hovorí klasik: "Že jsem průměrná ženská." 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj, tvrďáci se sejdou za rok a něco na srazu znovuzrozené značky Abarth :yes: Mimochodem, představ si, jaká to asi bude ženská, když vystoupí z (vlastního) Grane Punta Essesse 😉
A za volantem F500 si dovedu představit buď slečnu / paní / dámu jakéhokoliv věku nebo naopak osobu do ca. 30 let jakéhokoliv pohlaví.
A za volantem F500 si dovedu představit buď slečnu / paní / dámu jakéhokoliv věku nebo naopak osobu do ca. 30 let jakéhokoliv pohlaví.
vyborne. zhruba 90 slovami si vyjadril to, co u mna vyjadria 3 pismena: GÝČ.
neskutocne sa mi paci tvoja predstava drzana, ktorym ty ocividne nie si (a ja, nastastie, v tvojich ociach takisto nie). taky 'drzek' by uspel maximalne tak v klipe od ZZ Top. a to vazne drzek pocuva v 911-ke ZZ Top? no to musi byt tak rocnik 1949 a byt cely zivot odchovany na humornom texaskom hard-rocku. ten ale sotva pochopi, ze Fiat 500 nie je len pre mlade slecinky.
No ale aspon vieme, kde GTI cerpa inspiraciu pre svoje vizie dokonaleho sveta. Jo, jo, holky Z(Z) klipov, to je iny svet. Nie ako pohlad na staru, ktora ti na zlatu svadbu z pomsty za tie roky kupi Yarisa... alebo Fiat 500.
Takze pre teba, GTI, a vsetkych drzkov sveta len jeden gycovy pozdrav z gycoveho mesta od ZZ Top: Viva Las Vegas >😁
neskutocne sa mi paci tvoja predstava drzana, ktorym ty ocividne nie si (a ja, nastastie, v tvojich ociach takisto nie). taky 'drzek' by uspel maximalne tak v klipe od ZZ Top. a to vazne drzek pocuva v 911-ke ZZ Top? no to musi byt tak rocnik 1949 a byt cely zivot odchovany na humornom texaskom hard-rocku. ten ale sotva pochopi, ze Fiat 500 nie je len pre mlade slecinky.
No ale aspon vieme, kde GTI cerpa inspiraciu pre svoje vizie dokonaleho sveta. Jo, jo, holky Z(Z) klipov, to je iny svet. Nie ako pohlad na staru, ktora ti na zlatu svadbu z pomsty za tie roky kupi Yarisa... alebo Fiat 500.
Takze pre teba, GTI, a vsetkych drzkov sveta len jeden gycovy pozdrav z gycoveho mesta od ZZ Top: Viva Las Vegas >😁
Zatimco u jakehokoliv maleho vozu rozeznate, jake duvody vedly ke koupi toho ktereho typu, tak u dvou vyjimek se efektu levnosti/drahosti nevyhnete. Mini a 500, kazdy z nich se zrodil pod zastitou legendy, presto pro jinou klientelu. Mini kladouci duraz na jizdni vlastnosti a precizni ovladani, 500 zase na roztomilost a neokazalou radost ze zivota. Obe auta mohou mit milion chyb, presto je malokdo zatrati...
Navic se jedna o vozy, kde se zena muze citit zenou a chlap zase chlapem (snad jen nesmi pouzit kvetinovy vzor polepu FIATu).
Uplne jinou strankou je ziskovost projektu Fiatu, pouziti zakladni platformy z Pandy, beznych motoru a navic prodej komponent Fordu pro Ka, spolu s relativne vysokymi cenami a vysokymi prodejnimi pocty zpusobi jedine...zvyseni ziskovosti a verim ze i konec e😜erimentum a navrat k tradicnim vozum a tridam (nastupce puvodni Cromy, nebo legendarnich Fiatu 124, 131...)
Navic se jedna o vozy, kde se zena muze citit zenou a chlap zase chlapem (snad jen nesmi pouzit kvetinovy vzor polepu FIATu).
Uplne jinou strankou je ziskovost projektu Fiatu, pouziti zakladni platformy z Pandy, beznych motoru a navic prodej komponent Fordu pro Ka, spolu s relativne vysokymi cenami a vysokymi prodejnimi pocty zpusobi jedine...zvyseni ziskovosti a verim ze i konec e😜erimentum a navrat k tradicnim vozum a tridam (nastupce puvodni Cromy, nebo legendarnich Fiatu 124, 131...)
Fiat 500 Nuova (1957-1975) [odkaz]
Fiat 500D (1960-1965)
Fiat 500 Giardiniera (1960-1975) [odkaz]
Fiat 500 Berlina (1965-1972)
Fiat 500 Lusso (1968-1972) [odkaz]
Fiat 500 Rinnovata (1972-1975) [odkaz]%20storia/Fia… />
/>
Fiat 500 Jolly (1957-1966) [odkaz]
Fiat Cinquecento (italsky 500; 1991-199😄 [odkaz]
Fiat 500 (2007 - ?)
Fiat 500D (1960-1965)
Fiat 500 Giardiniera (1960-1975) [odkaz]
Fiat 500 Berlina (1965-1972)
Fiat 500 Lusso (1968-1972) [odkaz]
Fiat 500 Rinnovata (1972-1975) [odkaz]%20storia/Fia… />
/>
Fiat 500 Jolly (1957-1966) [odkaz]
Fiat Cinquecento (italsky 500; 1991-199😄 [odkaz]
Fiat 500 (2007 - ?)
Prajem Ti len starostlivých majiteľov ale najmä, aby Ťa Tvoj výrobca skladal kvalitne a neflákal to, aby si sa stala prelomovou károu nielen pre fiatistov, ale najmä pre jeho odporcov, lebo Ty ako nástupca legendy si to nielen zaslúžiš, ale mala by to byť Tvoja povinnosť.
Tak už je to tak, Fiat 500 má rok a už predal 112 tisíc kusov, no, sláva, takto asi pred mesiacom som sa chcel konečne do neho posadiť a porovnať tie vnútorné rozmery a všetko ostatné. A viete, čoho som sa v predajni BB Rent v B.Bystrici dožil? Mali ho síce vystavené, s BB ŠPZ, s otvorenými oknami, ale zamknuté, pán vedúci asi nechce, aby mu tam niekto iný sadal. No proste paráda, po potenciálnom zákazníkovi ani pes neštekol, a ja som sa im ešte pokúsil posadiť do Brava. Celkom pekné, ale keď som si nastavil sedačku za volantom, ako na mojom ceede, tak vzadu za šoférom som mal nohy pod bradou. Hanba Fiatu 2x, za neochotu pri 500-vke, a za ten smiešny priestor vzadu v Brave. To i stará Octavia je snáď v tomto lepšia.Možno majú tak veľa zákazníkov, že ich takto treba odháňať. >😁 >😁 >😁
Psssst, to tady ani nevyslovuj, jinak se dostaneš do řečí. To, že je Cee´d povedený auto (na rozdíl od Brava) asi nikoho soudného nepřekvapí, sice méně okázalosti a pozérství, ale zato mnohem víc poctivě odvedené práce a dotažených detailů. Když k tomu přidáš i uživatelskou logiku (hatch, podařené kombi a milej quasisporťáček u KII a pětidvéřák a sedan u Brava), tak není skoro co řešit. A až na tebe bude někdo machrovat s designem - tedy tím údajně nejlepším - to jest italským - tak si porovnej jak čistě je třeba u KII vyřešenej detail zadního světla a víka od pátých dveří a jak ten samý detail vypadá u Brava - ten trojúhelníkový plech nad světlem, to snad ani není pravda...Že by měl Fiat u vás nebo u nás zas tolik zákazníků, to se říct nedá, problém je v tom, že kvalitní výrobce si hlídá i takové detaily, jako je kvalita prodeje a servisů a dlouhodbě na tom pracuje. Ale to se netýká jenom fiatů....mimochodem, jaký je u vás prodej a servis KII?
Tak predaj v predajni, kde som kúpil je naozaj na úrovni, hlavne vďaka mladej predajkyni, ktorá to vie a aj sa autám rozumie, je inteligentná, milá a aj celkom pekná. Horšie to je so servisom, robia tam takí polepetkovia, ktorých treba kontrolovať a bohužiaľ ich aj podozrievam z toho, že mi naposledy nevymenili všetok olej, nabudúce si to fakt pristriehnem.
Tak od majitelů Ceedu už jsme si všichni tak nějak zvykli slýchat, že je v tom víc místa než v Mondeu, je to hezčí než Alfa a spolehlivější než Mercedes, takže nic nového.... Ještě jsi zapomněl připomenout tu extra mega záruku 😉 Akorát mě zaráží, že se tady posmíváš Fiatu a níže píšeš, že budeš muset osobně v autorizáku kontrolovat, kolik ti mění oleje 😡
No pozor, ja som naozaj nešiel do Fiatu kritizovať, mne sa práveže to Bravo designovo aj celkom páčilo, má výborné nové motory, ale každé auto skúšam tak, že si sadnem za volant, nastavím sedačku pre seba, a potom si sadnem dozadu za vodiča. A viem o vnútotnom priestore hlavnú informáciu. Že Bravo neobstálo u mňa, tak za to nemožem.
P.S. Nie som žiaden Ceedofil, ani Kiafil, čo je na nich dobré pochválim, čo nie, kritizujem. Napokon, keby si čítal moje príspevky na www.kia-klub.org, asi by si dal zapravdu.
P.S. Nie som žiaden Ceedofil, ani Kiafil, čo je na nich dobré pochválim, čo nie, kritizujem. Napokon, keby si čítal moje príspevky na www.kia-klub.org, asi by si dal zapravdu.
No, s tím servisem můžu říct, že mně se zase snažili zase pro změnu u Alfy zcela vyloženě a přitom hloupě okrást (pár let tomu nazad) - nezapomenu, jak mi po bouračce zcela drze účtovali díly, které viditelně v autě nebyly (např. gumový koberec na plastovém víku pod motorem) a to už nemluvím o tom, že ono plastové víko použili staré (což zjistili později kamarádi, ke kterým jezdím do pneuservisu). Nejhorší bylo, že když jsem na místě zjistil část těhle věcí a požadoval jsem nápravu, tvářili se, jako bych je chtěl okrást o něco, co jim právoplatně patří. Předtím Honda a teď Mazda jsou ale i z hlediska servisu poněkud o něčem jiném a nemám důvod si stěžovat.
Tak si tu KIU užij, já bych se ale při výběru mezi Bravem a Kiou rozhodl asi pro Kiu, přijde mi nějak tak serióznější....a první dojem z designu (Bravo skutečně není zas takový zázrak, jak se na první pohled a pod některými úhly) by mně asi dneska už nedokáazal natolik zaslepit, abych nezhodnotil i další aspekty....
Tak si tu KIU užij, já bych se ale při výběru mezi Bravem a Kiou rozhodl asi pro Kiu, přijde mi nějak tak serióznější....a první dojem z designu (Bravo skutečně není zas takový zázrak, jak se na první pohled a pod některými úhly) by mně asi dneska už nedokáazal natolik zaslepit, abych nezhodnotil i další aspekty....
Uspech auta neni zavisly jen od modelu samotneho, ale hlavne take od servisu. V Italii se vystridalo od druhe svetove valky asi 61 vlad. Ne, ze by to melo s Fiatem 500 neco spolecneho, to ne, ale s italskou mentalitou jiste ano. Ma-li Ital uspech okamzite polevi a naroste mu velky hrebinek, zacne ostatnimi opovrhovat. Jiste, trochu prehanim, ale tady od toho aspektu zavisi uspech nebo neuspech obchodu, ne jen krasa a nebo osklivost urciteho modelu se pocita.
Dalo by se to srovnat s praktikami nekterych ceskych podnikatelu, napr. v gastronomii. Jde-li restaurace dobre, zavre se v patek a jede na chalupu pres vikend. Hoste at si trhnou nohou, ja na to prece mam...
Nastesti konkurence tyto praktiky rychle vyleci, jde o to zda-li take u Fiatu... 8-s ...
Dalo by se to srovnat s praktikami nekterych ceskych podnikatelu, napr. v gastronomii. Jde-li restaurace dobre, zavre se v patek a jede na chalupu pres vikend. Hoste at si trhnou nohou, ja na to prece mam...
Nastesti konkurence tyto praktiky rychle vyleci, jde o to zda-li take u Fiatu... 8-s ...
Tak tohle je naprosto přesný (včetně charakteristiky některých českých podnikatelů...viz třeba hoteliéři v Krkonoších a okolí), navíc donedávna byl Fiat (jako pseudostátní firma 😄, co si budeme povídat) a ostatní domácí automobiloví výrobci daňově zvýhodňován oproti dovozu a jeho poslední krize vyplynula z faktu, že ochrana domácího trhu vzala za své v souvisloti s otevíráním jednotného trhu EÚ a odbouráváním různých více či méně skrytých proteckcionářských opatření. Nicméně charakteristika mentality Italů a její doapd i na automobilový průmysl :yes😒br />
A pak bych ještě dodal - chvástavost (tahle vlastnost byla mimochodem charakteristická pro Mussoliniho, který byl zatraceně typický Ital). Co jiného je chvástavost, než když vám vedoucí servisu Alfy (který se údajně vrátil z Itálie po více jak 20 letech) řekne na vaši námitku, že nejsou schopni vyjet z počítače testy tlumičů a brzd a dát je jako přílohu k faktuře (což vám v jiném servisu udělají automaticky) s nařvanou arogancí : My nejsme žádná škodovka, tohle je pane Alfa!
A pak bych ještě dodal - chvástavost (tahle vlastnost byla mimochodem charakteristická pro Mussoliniho, který byl zatraceně typický Ital). Co jiného je chvástavost, než když vám vedoucí servisu Alfy (který se údajně vrátil z Itálie po více jak 20 letech) řekne na vaši námitku, že nejsou schopni vyjet z počítače testy tlumičů a brzd a dát je jako přílohu k faktuře (což vám v jiném servisu udělají automaticky) s nařvanou arogancí : My nejsme žádná škodovka, tohle je pane Alfa!
Ovšem bacha, pokud ti po domácím výpočtu vyjde, že si budeš muset nechat zkrátit i Picanta, pak už je jen jedna cesta. Ani ji raději nechi zde psát... >😁 😉