Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500 slaví první narozeniny

Nové pětistovce bude 5. července jeden rok a turínská automobilka se rozhodla toto miminkovské jubileum řádně oslavit.
Zpět na článek
3. 6. 2008 08:34
neregistrovaný "Znalec"
3. 6. 2008 08:38
neregistrovaný "Stillborn"
3. 6. 2008 08:28
3. 6. 2008 08:47
3. 6. 2008 17:12
3. 6. 2008 15:17
3. 6. 2008 17:16
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 6. 2008 17:05
neregistrovaný "baschwek"
4. 6. 2008 14:31
4. 6. 2008 13:20
neregistrovaný "nextrom"
4. 6. 2008 10:00
neregistrovaný "kuní xicht"
4. 6. 2008 10:01
4. 6. 2008 12:28
4. 6. 2008 12:49
4. 6. 2008 13:23
4. 6. 2008 14:14
4. 6. 2008 13:36
neregistrovaný "nextrom"
4. 6. 2008 14:05
3. 6. 2008 08:27
112.000 zoufalců....
.... tak propadák roku si už koupilo 112.000 zoufalců... A ještě ve vyšších výbavách, aby se naivně pokusili zakrýt fakt, že na pořádné auto pro pořádného kovboje prostě nemaj... ;-) Patrně to budou nějací levičáci a ekologičtí zoufalci, když si do města koupili tak směšně malé auto (ani z toho nejdou típat vajgly lidem o hlavy... 8-s ). Skrytý ekokomunismus v myšlení těchto lidí se projevuje v celé své obludnosti tím, že se chtějí spolu scházet a pořádat jakési "srazy" - jasně, naplánují ekopřevrat a to se pak všichni těšme.... Nakonec to dopadne tak, že budem do práce jezdit 10 minut sockou, ikdyž je to autem jen půl hodiny... 8-s No nic, už končím, máme taky sraz: já, moje brutální kára, moje hodinky a moje hypertrofované ego ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Znalec"
3. 6. 2008 08:34
Re: 112.000 zoufalců....
By me zajimalo, kde redakce prisla k tomu cislu 112 000? Zahranicni media totiz uvadeji 205 000 - viz treba - [odkaz] . :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
3. 6. 2008 08:38
Re: 112.000 zoufalců....
ááá, tady někdo vstával levou nohou ;-) V bodě velikosti auta ale s tebou musím souhlasit.... Ve městě se to možná šikne kuli parkování atd., ale sedět v tom je opravdu za trest....
Avatar - MajoThePuk
3. 6. 2008 13:19
Re: 112.000 zoufalců....
Niekto si nepotrebuje kompenzovat dlzku penisu velkostou auta ci objemom motora :-!
3. 6. 2008 15:29
Re: 112.000 zoufalců....
Puku, sakra, ty nevíš, že mezi délkou penisu a délkou auta panuje přímá úměra? Probuď se... to je jeden z nejstarších chlapskejch autoaxiomů. Pokud si nejseš jistej, klidně se zeptej pár maníků na parkovišti u vás na sídlišti. Každej ti ho ráde ukáže. Teda myslím jako auto. Pak už stačí jen provést přepočet známým koeficientem. Nedělej, že ho neznáš.

Ovšem bacha, pokud ti po domácím výpočtu vyjde, že si budeš muset nechat zkrátit i Picanta, pak už je jen jedna cesta. Ani ji raději nechi zde psát... >:D ;-)
Avatar - gld
3. 6. 2008 17:09
Re: 112.000 zoufalců....
súhlas až na ten rozdiel že je to nepriama úmera >:D >:-[]
Avatar - MajoThePuk
3. 6. 2008 18:12
Re: 112.000 zoufalců....
keby som ta nepoznal...normalne som cakal, ze na ten prispevok zareagujes...a nesklamal si. no, neviem ako u vas, ale vsade je to prave naopak...ludia si svoje komplexy odjakziva kompenzovali inymi vecami..cize skor mi vychadza maly vtak velke auto, dokonca o americanoch sa hovori, ze si dlzku kompenzuju objemom motora, to ti dosvedci kazdy amik, opytaj sa ty, ja ich mam v robote niekolko... :-!
3. 6. 2008 19:22
Re: 112.000 zoufalců....
Kurnik, ten koeficient by mě zajímal. Teda určitě nás všechny co jezdíme do háčku šmirglem.
Avatar - radhro
3. 6. 2008 08:28
legenda
bravo!!! :yes: tyto věci jen podpoří image legendy, o tom si můžou ostatní pseudolegendy jenom nechat zdát :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2008 08:47
F500
Jistý pán Vám to tady vysvětlí.. co je image, co je plebs, že plebs má taky právo na své zábavy... tak jim to dopřejme... >:-[]
Zoufalcům s malým "levným" autem.
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2008 09:16
I Fiat má své dny
Je to pěkný číslo, to se musí nechat. Je vidět, že reklama a legenda udělala svoje, ale můj názor je, že ty čísla nakonec dopadnou nějak podobně, jako je křivka výkonu dospělého samce u časopisu se sexuální tématikou. ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2008 11:57
Pětistovka
Jo tohle auto to je kus historie.Je dobře že se prodává.Je otázka, jak dlouho o to bude zájem.Nevím, čeho je moc, není ideální, ale kdo ví, třeba opak bude pravdou a FIATU se povede repete se vším všudy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
3. 6. 2008 17:12
Re: Pětistovka
či sa 500-ke bude dariť aj naďalej je otázne..ja však verím že áno..mierny pokles v nasledujúcich rokoch by bol logický ale rozhodne to nebude nič vážne :-)

áno koncerňáci, učte sa, takto sa má robiť malé auto..aproppo, predalo sa modelu fox aspoň toľko čo fiatu 500 za prvý rok? >:-[]
3. 6. 2008 15:17
ŘÍZKY NEBEREM
No, někdo slaví třicátiny, někdo slaví jeden rok... >:D Tohle opravdu dojme i Bullitta. Na druhou stranu, já ty narozeniny velmi chválím. Holky to maj rády. Zaševelí u dortíku, poklábosí o zkušenostech, proberou voko, myslím jako na punčochách, a tak trochu jako podrbou o světě. Jo... takovej holčičí sraz. Bude to milé.

Pak jsou tu ovšem ještě ostří drzci, tvrďáci. S pilotkama od Ray-Ban na obočí, s Rolexem na levým kloubu, se strništem od Remingtonu kolem ironického úsměvu a hadíma kopytama. Drzci s horkým zvrásněným srdcem, hlubokou duší a neprůstřelnejma tangama. S krví destilovanou přes tři metry dřevěnýho uhlí... jo, to jsou oni, drzci světa. Tihle zase mívaj jiné srazy. 911 panáků na dřevě v jedný řadě a na ex. Do toho ZZ top a holky s výstřihem až k pupíku. Drsná jízda, drsnej svět. Tak si vyber.

P.S. Jo, a vše nejlepší, knoflíčku ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
20
3. 6. 2008 15:48
Re: ŘÍZKY NEBEREM
ale ti ta 500 leží v žalúdku čo? Ano, tá malá dokonala talianská krasavica ;-)
a potom tých tvojich drzkov sveta prejdu talianske fiorána poprípade nejaké to 8C a hviezdy vyhasli :-O
3. 6. 2008 16:07
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Máš v tom pěknej brajgl, Gio. Ještě jednou si mě přečti, já velmi velebím pětistovku. Konečně auto pro holky se šmrncem. Mám k ní sice několik podstatných designových připomínek, ale to jí nemusí mrzet. Holky berušku určitě ocení. Takže v žaludku mi neleží ani pětistovka, ani ty. A 599 GTB už vůbec ne. Právě těm Fioranům zatínají tipec ti dokonalí drzci. Ale tohle je pro tebe zatím italská vesnice...
3. 6. 2008 16:25
Re: ŘÍZKY NEBEREM
nie je mi len jasné prečo by to malo byť auto len pre dievčatá, ale v poriadku tvoj nazor. no určite pochybujem že tých 200 000 nakúpili práve dievčatá, alebo myslíš že hej?
Fiorano nerieš, to je iná kapitola ako 911 >:-[]
3. 6. 2008 16:36
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Nevím co je na fioranu k smíchu, ale nějak se s tím popasuji. Ta beruška že není pro holky? A pro koho asi pak to auto je? Prosím napiš.
3. 6. 2008 16:46
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Ako sám sa predstavit vňom neviem >:D , ale predsudky voči tomu nemám. Ak sa niekomu pači nech si kúpi :yes: (to Fiorano sme sa asi nepochopili)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 6. 2008 17:16
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Musim suhlasit,je to vyslovene auto pre krasne babenky,tak isto ako VW Beetle.
3. 6. 2008 17:51
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Ve Francii jsem v tom videl obecne mlade lidi bez rozdilu pohlavi :-) ...takze i tato prognoza neni pravda...btw: Porsche nema primeho konkurenta k Fioranu, to by musela vyjet rada a la 928 ;-)
3. 6. 2008 18:27
Re: ŘÍZKY NEBEREM
no jo, ve Francii, to jsou ti levicoví ekoteroristi ;-)
neregistrovaný "baschwek"
3. 6. 2008 17:05
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Tím si buď setsakra jistej že tvoje "podstatné designové připomínky" nikoho, kdo má co do činění s tímhle autem autorama počínaje a majitelama konče, nemrzí. Myslím že je mají zcela u koudele :-)
3. 6. 2008 18:38
Re: ŘÍZKY NEBEREM
A čo z toho akože vyplýva? No ako hovorí klasik: "Že jsem průměrná ženská." ;-)
3. 6. 2008 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
4. 6. 2008 07:10
Re: ŘÍZKY NEBEREM
danco mimo ako vzdy
3. 6. 2008 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2008 21:37
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Sponzor MTV říká jediné - je to auto pro mladé lidi.... Co tě na tom zaráží? Měl to Fiat dělat ve spolupráci s Financial Times? >:D
3. 6. 2008 21:48
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Neboj, tvrďáci se sejdou za rok a něco na srazu znovuzrozené značky Abarth :yes: Mimochodem, představ si, jaká to asi bude ženská, když vystoupí z (vlastního) Grane Punta Essesse ;-)

A za volantem F500 si dovedu představit buď slečnu / paní / dámu jakéhokoliv věku nebo naopak osobu do ca. 30 let jakéhokoliv pohlaví.
4. 6. 2008 06:30
Re: DRZKOVA
vyborne. zhruba 90 slovami si vyjadril to, co u mna vyjadria 3 pismena: GÝČ.

neskutocne sa mi paci tvoja predstava drzana, ktorym ty ocividne nie si (a ja, nastastie, v tvojich ociach takisto nie). taky 'drzek' by uspel maximalne tak v klipe od ZZ Top. a to vazne drzek pocuva v 911-ke ZZ Top? no to musi byt tak rocnik 1949 a byt cely zivot odchovany na humornom texaskom hard-rocku. ten ale sotva pochopi, ze Fiat 500 nie je len pre mlade slecinky.

No ale aspon vieme, kde GTI cerpa inspiraciu pre svoje vizie dokonaleho sveta. Jo, jo, holky Z(Z) klipov, to je iny svet. Nie ako pohlad na staru, ktora ti na zlatu svadbu z pomsty za tie roky kupi Yarisa... alebo Fiat 500.

Takze pre teba, GTI, a vsetkych drzkov sveta len jeden gycovy pozdrav z gycoveho mesta od ZZ Top: Viva Las Vegas >:D
4. 6. 2008 14:31
Re: DRZKOVA
>:D Pozdravuj cimbálovku u vás na dědině >:D :yes:
4. 6. 2008 18:16
Re: DRZKOVA
clovece, este som nebol ani v plane rodicov, ked uz dusseldorfska elektraren zhavila hudobne elektrony. v jej prude som vyrastal, takze folklorny/cigansky hudobny mainstream na mna neskusaj. ten v mojom teepee nefici... ;-)
4. 6. 2008 17:09
Re: ŘÍZKY NEBEREM
Hele ten popis mi spis sedi na borce od "Modrý ústřice" ... Zvlast teda ty zarezany tanga.
3. 6. 2008 20:46
Milionove auto?
Zatimco u jakehokoliv maleho vozu rozeznate, jake duvody vedly ke koupi toho ktereho typu, tak u dvou vyjimek se efektu levnosti/drahosti nevyhnete. Mini a 500, kazdy z nich se zrodil pod zastitou legendy, presto pro jinou klientelu. Mini kladouci duraz na jizdni vlastnosti a precizni ovladani, 500 zase na roztomilost a neokazalou radost ze zivota. Obe auta mohou mit milion chyb, presto je malokdo zatrati...

Navic se jedna o vozy, kde se zena muze citit zenou a chlap zase chlapem (snad jen nesmi pouzit kvetinovy vzor polepu FIATu).

Uplne jinou strankou je ziskovost projektu Fiatu, pouziti zakladni platformy z Pandy, beznych motoru a navic prodej komponent Fordu pro Ka, spolu s relativne vysokymi cenami a vysokymi prodejnimi pocty zpusobi jedine...zvyseni ziskovosti a verim ze i konec experimentum a navrat k tradicnim vozum a tridam (nastupce puvodni Cromy, nebo legendarnich Fiatu 124, 131...)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
3. 6. 2008 21:43
Re: Milionove auto?
žigul spyder.. respektive 124 spyder! To bylo dělo! [odkaz]
neregistrovaný "nextrom"
4. 6. 2008 13:20
Re: Milionove auto?
:yes:
Avatar - T613
4. 6. 2008 07:25
A tak šel čas ..
Fiat 500 Nuova (1957-1975) [odkaz]
Fiat 500D (1960-1965)
Fiat 500 Giardiniera (1960-1975) [odkaz]
Fiat 500 Berlina (1965-1972)
Fiat 500 Lusso (1968-1972) [odkaz]
Fiat 500 Rinnovata (1972-1975) [odkaz]%20storia/Fia… />
/>
Fiat 500 Jolly (1957-1966) [odkaz]
Fiat Cinquecento (italsky 500; 1991-1998) [odkaz]
Fiat 500 (2007 - ?)
Rozbalit vlákno
4
4. 6. 2008 07:54
Re: A tak šel čas ..
tak to dalo praci ;-) :yes:
Avatar - T613
4. 6. 2008 09:27
Re: A tak šel čas ..
neříkej to šéfovi >:-[]
4. 6. 2008 14:33
Re: A tak šel čas ..
:yes: Tohle patří na blog. Super.
Avatar - T613
4. 6. 2008 18:40
Re: A tak šel čas ..
Cinquecento si to rozhodně zaslouží. Ale chtělo by to honosný literární úvod ne jen suché chrlení faktů ;-)
neregistrovaný "kuní xicht"
4. 6. 2008 10:00
Tak, všetko naj, "prcku".
Prajem Ti len starostlivých majiteľov ale najmä, aby Ťa Tvoj výrobca skladal kvalitne a neflákal to, aby si sa stala prelomovou károu nielen pre fiatistov, ale najmä pre jeho odporcov, lebo Ty ako nástupca legendy si to nielen zaslúžiš, ale mala by to byť Tvoja povinnosť.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2008 10:01
Fiat 500
Tak už je to tak, Fiat 500 má rok a už predal 112 tisíc kusov, no, sláva, takto asi pred mesiacom som sa chcel konečne do neho posadiť a porovnať tie vnútorné rozmery a všetko ostatné. A viete, čoho som sa v predajni BB Rent v B.Bystrici dožil? Mali ho síce vystavené, s BB ŠPZ, s otvorenými oknami, ale zamknuté, pán vedúci asi nechce, aby mu tam niekto iný sadal. No proste paráda, po potenciálnom zákazníkovi ani pes neštekol, a ja som sa im ešte pokúsil posadiť do Brava. Celkom pekné, ale keď som si nastavil sedačku za volantom, ako na mojom ceede, tak vzadu za šoférom som mal nohy pod bradou. Hanba Fiatu 2x, za neochotu pri 500-vke, a za ten smiešny priestor vzadu v Brave. To i stará Octavia je snáď v tomto lepšia.Možno majú tak veľa zákazníkov, že ich takto treba odháňať. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
4. 6. 2008 12:28
Re: Fiat 500
Psssst, to tady ani nevyslovuj, jinak se dostaneš do řečí. To, že je Cee´d povedený auto (na rozdíl od Brava) asi nikoho soudného nepřekvapí, sice méně okázalosti a pozérství, ale zato mnohem víc poctivě odvedené práce a dotažených detailů. Když k tomu přidáš i uživatelskou logiku (hatch, podařené kombi a milej quasisporťáček u KII a pětidvéřák a sedan u Brava), tak není skoro co řešit. A až na tebe bude někdo machrovat s designem - tedy tím údajně nejlepším - to jest italským - tak si porovnej jak čistě je třeba u KII vyřešenej detail zadního světla a víka od pátých dveří a jak ten samý detail vypadá u Brava - ten trojúhelníkový plech nad světlem, to snad ani není pravda...Že by měl Fiat u vás nebo u nás zas tolik zákazníků, to se říct nedá, problém je v tom, že kvalitní výrobce si hlídá i takové detaily, jako je kvalita prodeje a servisů a dlouhodbě na tom pracuje. Ale to se netýká jenom fiatů....mimochodem, jaký je u vás prodej a servis KII?
4. 6. 2008 12:49
Re: Fiat 500
Tak predaj v predajni, kde som kúpil je naozaj na úrovni, hlavne vďaka mladej predajkyni, ktorá to vie a aj sa autám rozumie, je inteligentná, milá a aj celkom pekná. Horšie to je so servisom, robia tam takí polepetkovia, ktorých treba kontrolovať a bohužiaľ ich aj podozrievam z toho, že mi naposledy nevymenili všetok olej, nabudúce si to fakt pristriehnem.
4. 6. 2008 12:58
Re: Fiat 500
Tak od majitelů Ceedu už jsme si všichni tak nějak zvykli slýchat, že je v tom víc místa než v Mondeu, je to hezčí než Alfa a spolehlivější než Mercedes, takže nic nového.... Ještě jsi zapomněl připomenout tu extra mega záruku ;-) Akorát mě zaráží, že se tady posmíváš Fiatu a níže píšeš, že budeš muset osobně v autorizáku kontrolovat, kolik ti mění oleje :-/
4. 6. 2008 13:23
Re: Fiat 500
No pozor, ja som naozaj nešiel do Fiatu kritizovať, mne sa práveže to Bravo designovo aj celkom páčilo, má výborné nové motory, ale každé auto skúšam tak, že si sadnem za volant, nastavím sedačku pre seba, a potom si sadnem dozadu za vodiča. A viem o vnútotnom priestore hlavnú informáciu. Že Bravo neobstálo u mňa, tak za to nemožem.
P.S. Nie som žiaden Ceedofil, ani Kiafil, čo je na nich dobré pochválim, čo nie, kritizujem. Napokon, keby si čítal moje príspevky na www.kia-klub.org, asi by si dal zapravdu.
4. 6. 2008 14:14
Re: Fiat 500
No, s tím servisem můžu říct, že mně se zase snažili zase pro změnu u Alfy zcela vyloženě a přitom hloupě okrást (pár let tomu nazad) - nezapomenu, jak mi po bouračce zcela drze účtovali díly, které viditelně v autě nebyly (např. gumový koberec na plastovém víku pod motorem) a to už nemluvím o tom, že ono plastové víko použili staré (což zjistili později kamarádi, ke kterým jezdím do pneuservisu). Nejhorší bylo, že když jsem na místě zjistil část těhle věcí a požadoval jsem nápravu, tvářili se, jako bych je chtěl okrást o něco, co jim právoplatně patří. Předtím Honda a teď Mazda jsou ale i z hlediska servisu poněkud o něčem jiném a nemám důvod si stěžovat.

Tak si tu KIU užij, já bych se ale při výběru mezi Bravem a Kiou rozhodl asi pro Kiu, přijde mi nějak tak serióznější....a první dojem z designu (Bravo skutečně není zas takový zázrak, jak se na první pohled a pod některými úhly) by mně asi dneska už nedokáazal natolik zaslepit, abych nezhodnotil i další aspekty....
neregistrovaný "nextrom"
4. 6. 2008 13:36
service
Uspech auta neni zavisly jen od modelu samotneho, ale hlavne take od servisu. V Italii se vystridalo od druhe svetove valky asi 61 vlad. Ne, ze by to melo s Fiatem 500 neco spolecneho, to ne, ale s italskou mentalitou jiste ano. Ma-li Ital uspech okamzite polevi a naroste mu velky hrebinek, zacne ostatnimi opovrhovat. Jiste, trochu prehanim, ale tady od toho aspektu zavisi uspech nebo neuspech obchodu, ne jen krasa a nebo osklivost urciteho modelu se pocita.
Dalo by se to srovnat s praktikami nekterych ceskych podnikatelu, napr. v gastronomii. Jde-li restaurace dobre, zavre se v patek a jede na chalupu pres vikend. Hoste at si trhnou nohou, ja na to prece mam...
Nastesti konkurence tyto praktiky rychle vyleci, jde o to zda-li take u Fiatu... 8-s ...
Rozbalit vlákno
2
4. 6. 2008 14:05
Re: service
Tak tohle je naprosto přesný (včetně charakteristiky některých českých podnikatelů...viz třeba hoteliéři v Krkonoších a okolí), navíc donedávna byl Fiat (jako pseudostátní firma :-), co si budeme povídat) a ostatní domácí automobiloví výrobci daňově zvýhodňován oproti dovozu a jeho poslední krize vyplynula z faktu, že ochrana domácího trhu vzala za své v souvisloti s otevíráním jednotného trhu EÚ a odbouráváním různých více či méně skrytých proteckcionářských opatření. Nicméně charakteristika mentality Italů a její doapd i na automobilový průmysl :yes:

A pak bych ještě dodal - chvástavost (tahle vlastnost byla mimochodem charakteristická pro Mussoliniho, který byl zatraceně typický Ital). Co jiného je chvástavost, než když vám vedoucí servisu Alfy (který se údajně vrátil z Itálie po více jak 20 letech) řekne na vaši námitku, že nejsou schopni vyjet z počítače testy tlumičů a brzd a dát je jako přílohu k faktuře (což vám v jiném servisu udělají automaticky) s nařvanou arogancí : My nejsme žádná škodovka, tohle je pane Alfa!
4. 6. 2008 14:55
Re: service
v určitých věcech máš určitě pravdu, nicméně F500 jede na základu Pandy, který je tak dokonale prověřený, že se opravdu není čeho obávat (Panda teď dokonce byla na čelních místech v nějakém žebříčku spolehlivosti, což je u Fiatu zcela ojedinělé....)