Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hittman
To raději
Hittman
| 18. 2. 2019 13:22
opel Insignia 2.0 CDTI 154kw v plné palbě.
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 18. 2. 2019 13:24
S novými Volvy jsem ještě nejezdil, s většinou aut předchozí generace, která přesluhovala dost dlouho, ano a i tam jsem si nebyl u dost verzí jistý.

I když testovaný modrý kus nevypadá zle, na živo je V90 obrovská ! Je to loď, na dnešní poměry, kdy automobilky zakulacují hrany a maskují velikost aut, to až bije do očí, více mi sedí menší V60 tka, ke které pasují i čtyřválcové motorizace bez výhrad.

Zajímalo by mne, kdo z reálných kupců tomuto Volvu dá přednost před D3 za ceny, které se D3 celkem vyrovnají, nemyslím to ve zlém, ale osobně mi dává daleko větší smysl V60tka, jako nadstavba mainstreamu.

Chci tím říct, že sice V90 vídám, ale jsou to spíše obyčejnější konfigurace.

P.s. konfigurátor se začíná tvářit, jako konfigurátory V USA, kde není napsáno, co je to za motor, jaký má objem, jen spotřeba, emise a výkon.... :no: :no:
Je to už prémie ?
Kachna
| 18. 2. 2019 13:30
Na ty chybějící údaje o motoru už narazíš bohužel leckde. Nejsmutnější mi to přijde u sportovních značek, třeba u Porsche. Tam zjistit, o jaký jde motor (počet válců, objem, koncepce, o zdvihu a vrtání ani nemluvím), je práce na několik minut. Prostě je to zřejmě nepodstatná informace. Důležitější je gramáž COčka na km, třída energetické účinnosti nebo úhlopříčka tabletu na přístrojovce.
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 18. 2. 2019 13:32
Máš pravdu, všiml jsem si toho vícekrát, ale teď už nevím kde, že proklikat se k nabídce motorizací je čím dál tim horší :/.
Je to už prémie ?
Sup
| 18. 2. 2019 13:42
Dovolím si nesouhlasit, Obsáhlejší technické informace přímo od automobilky pro veřejnost neznám.

[odkaz]

Edit: jinak u V90 je celkem zbytečné udávat zdvihový objem, když veškeré motorizace mají 1969ccm ;-)
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 18. 2. 2019 13:59
Koukal jsem na V60 a český konfigurátor, nevím jak teď, ale dříve tam byly 3 objemy, 1.6/2.0/2.4 u nafty :-) Teď je taky jen 2.0 ?
Avatar - _Karel_
Je to už prémie ?
_Karel_
| 18. 2. 2019 16:12
JJ. Často si po přečtení testu nebo během diskuzí hledám nějaké údaje v ceníku nebo konfigurátoru, od Citroenu po BMW. A bohužel, bohužel - zlatá prachobyčejná Škodovka a její konfigurátor, kde se okamžitě dozvím většinu dat. A nepíšu to proto, že ji mám. Myslel bych, že v dnešní elektronické době jsou webovky alfou omegou, ale některým výrobcům je dělají snad studenti.
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 18. 2. 2019 16:19
Já bych trochu řekl, že je to účel. Dříve se auta hrdě chlubila nápisy na kufru jako 2.0i, 1.9TDI (ideálně vše červené>:-[]) , TURBO, nebo V6, dnes jsou motorizace poloviční a hodně lidí to irituje, takže když pak otevřu konfigurátor nějaké automobilky, první, co na mne vyskočí je, jakou chci verzi, jestli chci benzín, nebo naftu a jestli MT či AT a tím to tak nějak končí. Dozvíš se jen, že ta nafta co sis vybral žere 5.5 na sto a že vypustí do vzduchu nějaké emise, takže co chceš víc ? Víc se o to nemusíš zajímat... že je to tříválec? To ti řekne možná nějaký žvanil až v hospodě...

Ano, Škodovku chválím, ta to má ještě celkem dobře udělané, ale i u VW jsem chvíli hledal, než jsem si mohl zvolit motorizace.
Avatar - _Karel_
Je to už prémie ?
_Karel_
| 18. 2. 2019 16:25
Ano, u VW i Audi mi dá najití informací víc práce. A najít u Audi, o jaký typ Quattra se jedná, to se mi naposledy ani nepodařilo. :no:
Je to už prémie ?
Freddka
| 18. 2. 2019 19:51
Je to smutny, ale je to tak. Minule jsem hledal to quattro u Audi A6 ... a nenasel. Ja nevim jestli si to tam mam prijit na ten showroom rozmontovat nebo co ... :-)
Avatar - Ham.
Je to už prémie ?
Ham.
| 18. 2. 2019 14:39
No u toho Porsche jsi trochu mimo, tam je to přesně na dvě sekundy. Každý model má základní údaje hned na své úvodní stránce a na jeden klik (více informací) máš všechno na jednom místě, počet válců, objem, vrtání, zdvih, výkon, toč. moment, konstrukci náprav, konstrukci brzd, rozměry, spotřeby, zrychlení, prostě všechno. A pokud vím, tak to v tomto formátu mají už asi 10 let.
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Je to už prémie ?
_Karel_
| 18. 2. 2019 16:16
Paráda, takhle to má vypadat! :yes:
Přitom to nemůže dát žádnou práci a stát žádné peníze, je to úplně triviální.
Avatar - Ham.
Je to už prémie ?
Ham.
| 19. 2. 2019 09:13
Myslím, že to je úmysl, ostatní automobilky prostě chtějí maskovat trend nasazování tříválců místo čtyřválců, čtyřválců místo šestiválců, šestiválců místo osmiválců, osmiválců místo dvanáctiválců, torzky místo víceprvků, McPhersonů místo dvojitých ramen, motorů napříč místo motorů podél, mezinápravových spojek místo Torsenů etc. a skrývají tyto informace co nejhlouběji, kam se běžný uživatel nikdy "neprokliká". Pouze Porsche jde s kůží na trh a na dva kliky si zjistíš, že Macan nebo 718 nabízí čtyřválce.
Je to už prémie ?
roubicek25
| 19. 2. 2019 14:04
U Mazdy je to taky děsny...
Avatar - iudex
Je to už prémie ?
iudex
| 19. 2. 2019 15:49
Presne tak, je to zjavný úmysel zahmlievať a skrývať downsizing, ktorý vyzerá častokrát nedôstojne (1,0 R3 v Mondeu budiž najhorší príklad).
Najokatejšie je to pri Audi a jeho aktuálnom zmenenom označovaní motorov. Namiesto jasného uvedenia objemu, príp. v minulosti aj počtu valcov (2,5 V6 TDI) je ničnehovoriace číslo (40TFSI), z ktorého síce za pomoci prevodovej tabuľky vylúštiš výkon, ale nie objem ani počet valcov. 8-s
Avatar - 3_diamanty
Je to už prémie ?
3_diamanty
| 18. 2. 2019 14:25
ja vidavam obcas u nas jednu V90 striebornu a na tychto diskoch [odkaz] proste presne taketo nieco na pohlad .. len neviem aky konkretne ma motor.. ale je to fakt taka megazehlicka... obzvlast v striebornej posobi ako do kamena vytesana.- ten dizajn je proste "majestatny" az akoby tak socharsky stvarneny na pohlad ... kazdopadne bez hanby priznavam ze daleko viac by sa mi za podobne peniaze pacila nejaka ta XC90-tka :*) ktora ma jednoznacne prirodzenejsie a vyvazenejsie proporcie .. obecne ale aj tak volvo dnes uz by som asi ani nechcel ... pred 10 rokmi este hej ale dnes za dane peniaze by som ho urcite obisiel... nejak ma celkovo dnes uz volvo proste moc nezaujima a nepritahuje az tak ako kedysi .... dnes je fakt uz aj vacsia a zaujimavejsia konkurencia a celkovo vacsi vyber .... a tie ich kupelnove interieri? to aj santa fe ma dnes uz daleko krajsi a logickejsi interier ... alebo nejaky ten outback .... mat tie prachy ako vidim v teste co to stoji takato masinka od volva tak o volvo fakt ani nezavadim ... nehrozi .. ta kabina je jednym slovom [odkaz] hruza za danu cenu ... a takyto volant by som dnes uz ani do ceedu nedal .. strasne nieco ... rovnako radicka a cely ten tunel medzi sedackami posobi jak jak spred 10 rokov... vtedy by to bolo asi este cool.. dnes uz za danu cenovku je to skor hanba .. proste premia to nadalej nie je hoc kazdy neviem preco tam volvo tlaci ( ta je nadalej voci volvu uplne inde ) [odkaz] ... aj ked samozrejme ako celok je to dozaista paradne auto .. volvo je proste stale ( len ) volvo... :yes:
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 18. 2. 2019 16:56
Nějak moc netuším, co si chtěl tímto obsáhlým příspěvkem říct... ;)
Je to už prémie ?
webpaja
| 19. 2. 2019 02:43
Až to pochopím, tak už budu opravdu vzhůru. Dobrý tester :yes:
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 19. 2. 2019 08:08
>:-[]
Avatar - wakantanka
Je to už prémie ?
wakantanka
| 18. 2. 2019 20:24
Ja každý deň až očami gúľam koľko nových Volv každý deň v našom má stretnem. A dupľom potom keď z niektorého vystúpi nejeden môj známy, čo doteraz jazdil práve nové D3 a kupodivu sa ani nesťažuje, skôr je v pohode no stress. :-)
Je to už prémie ?
webpaja
| 19. 2. 2019 02:44
Vystoupit třeba z XC90 a mít předtím např. Q7 znamená být nezvykle vyklepaný >:-[]
Avatar - wakantanka
Je to už prémie ?
wakantanka
| 19. 2. 2019 06:47
No je to možné. Očividne im to ale nevadí. :-)
Avatar - Ozzman
Je to už prémie ?
Ozzman
| 19. 2. 2019 08:10
Jednoho v okolí takového znám, přesně tento přechod absolvoval a asi už znovu Volvo ne..
Avatar - KANKUNEN
Proč ty 4 hvězdy nechápu
KANKUNEN
| 18. 2. 2019 13:32
Podle závěru je to na 3 hvězdičky a to dvě jsou z toho za design.
Avatar - 3_diamanty
Proč ty 4 hvězdy nechápu
3_diamanty
| 18. 2. 2019 14:48
cele auto mi pride akesi nemastne neslane.. k tomu za kabinu su aj 3 hviezdy moc vzhladom na cenu vozu ... proste takato kabina mi tu fakt vobec nesedi ( ved si len zoberme kabiny akehokolvek lexusu cu audiny a hned ja jasne ze to ide aj lepsie ) ... to uz aj stinger je dnes o level dalej ako akekolvek volvo .. ale hlavne.. jemu to aspon v kabine ladi... kym mne tie kabiny dnesneho volva vobec neladia a pride mi ze sa viac tu pozeralo na modu ako na skutocny odkaz volva a jeho auru ako taku ... za dane prachy by som o nejake to volvo dnes fakt uz.... proste siel by som inam ... a chyba by to urcite nebola
Proč ty 4 hvězdy nechápu
dr.Remorey
| 19. 2. 2019 23:44
Sedni si do santa fe a pak do xc90/v90. Fotky jsou fotky. Rozdil mezi treba sorentem za 55 tis.a jakymkoliv volvem je fakt velkej. Ale z galerie ho nepoznas. Placas nesmysly, promin
Avatar - Dzakobo
Doba Touaregu V6
Dzakobo
| 18. 2. 2019 13:47
Za 1 mega - je pryč... A co teprve T8, pořád čtyřválec a přitom za 3+ mega? >:D To nechceš. Potom skutečně Insignia, třeba i ve verzi cross country, udělá skoro vše stejně dobře, ale za půlku. A bez přiblblého tabletu.
Doba Touaregu V6
samael
| 18. 2. 2019 14:12
Tablety taky nenávidím, ale tohle auto vypadá luxusně a hlavně jich člověk denně nevidí mraky. Akorát nechápu tu čtyřválcovou strategii, ta mi přijde dost ujetá.
Avatar - 3_diamanty
Doba Touaregu V6
3_diamanty
| 18. 2. 2019 14:43
no a ten novy touareg stoji v zaklade uz ( pre istotu az ) rovno 1,4 mega ... :*) ... ale tak vw obecne nahana premiu tam kde citi ze by to mohlo vyjst... a pri touaregu to fakt funguje :yes:

ja by som napriklad urcite radsej toaurega ako X5 .. uplne vazne
Doba Touaregu V6
99matthew99
| 18. 2. 2019 19:30
A s ktorym z dvojice si uz jazdil ze v tom mas tak jasno?
Doba Touaregu V6
kesumb
| 18. 2. 2019 21:31
Já asi taky, ale museli by udělat něco s převo­dovkou­/moto­rem. Turka s aktivníma stabilizátorama jsem zkoušel a ten podvozek je famozní, to auto se opravdu nenaklání a ani při rychlých změnách směru neznejistí. Do toho je opravdu znát změna nastavení. X5 má buďto aktivní stabilizátory a k tomu nivo a pružiny nebo vzduch. Dohromady to nejde. Každopádně interiér X5 je o třídu lepší. X5 má mezinápravovou spojku, Touareg torsen. Navíc je znát preference zadní nápravy. Co je mrzutý je, že Touareg nenabízí ani příplatkově progresivní řízení.
Se soudama počkám na zkoušku V8 tdi a V6 TSI. 3,0TDI je průšvih a to i při naprosto klidný jízdě. Ty prodlevy jsou naprosto šílený, to i úplně základní DSG je lepší převodovka. Takže aktuálně bych vzal taky radši X5. Ale spíš to chce počkat, zajímavej hráč může být i GLE.
Doba Touaregu V6
webpaja
| 19. 2. 2019 02:47
Včera jsem jel Q8 a jsou to vážně vteřiny čekání. Jinak auto podvozkově fajn, interiér je o zvyku.
Doba Touaregu V6
stealth01
| 19. 2. 2019 06:35
Hlásím stejný problem u Cupry Atecy. Benzin plus dvojspojka.
Doba Touaregu V6
kesumb
| 19. 2. 2019 21:43
Sup 200kW sice neváhá kvůli převodovce, zase ale dole nejde, protože není nafoukanej. A převodovka i ve sportu nechá naprosto v klidu spadnou otáčky pod 1800rpm. Řešením je pouze řadit manuálně. Celkový prodlevy jsou ale zlomkový oproti tomu V6 Touaregu. No a pak nevím, jestli jsi zkoušel start z místa, to je u toho Turka taky peklo. Dáš plnej plyn na oranžový, vyjedeš až v půlce zelený. Nezkoušel jsem ale, jestli to má launchcontrol.
Doba Touaregu V6
webpaja
| 19. 2. 2019 02:46
V tom máme taky jasno ne? ;-)
Avatar - speedfred
Doba Touaregu V6
speedfred
| 19. 2. 2019 12:30
Ty máš jasno z fotiek a tabuliek ,realita je ale občas iná (viz tvoje auto).
Avatar - Dinar
Současná s90, v90
Dinar
| 18. 2. 2019 15:47
jsou pro mně něco jako Superb s lepšími materiály uvnitř, ale za cenu ryzí premie. Vzhledem ke slušným prodejům ta švédská vlaječka v sedačkách zjevně spoustě lidí stačí k tomu, aby za čtyřválcovým předokolku vysolili peníze jako za 530d např., a to je jednoznačně majstrštyk volváckého managementu. Ano, je to hezké auto, ale technikou a projevem prostě podstatně blíže čemukoliv mainstreamovému než premii.
Avatar - KANKUNEN
Současná s90, v90
KANKUNEN
| 18. 2. 2019 17:06
Poučení pro výrobce, hezké auta se prodávají lépe.
Současná s90, v90
Mig_35
| 18. 2. 2019 18:47
A to si troufnu vyslovit svůj skromný názor, že V90je nejhezčí kombi vůbec...
Avatar - iudex
Současná s90, v90
iudex
| 19. 2. 2019 08:42
Nemusí sa nám to páčiť, ale je to proste tak, že pre väčšinu kupujúcich má dizajn väčšiu váhu ako technické parametre. Pre ženy bez debát, ale aj pre mnohých mužov, častokrát ma prekvapil fakt, že viacerí známi ani nevedeli, čo majú pod kapotou (konkrétne až dvaja majitelia Mercedesu s označením 220CDI a 250d ma presviedčali, že majú šesťvalec), resp. ich to vôbec netankovalo.
Kdežto to Volvo sa páči každému. Osobne nemám moc skúseností s Volvami, naposledy som mal požičanú V40ku na dovolenke, ale pri nej som rozhodne nezdieľal nadšenie chlapíka z požičovne, ktorý mi s nadšením odovzdával "brand new Volvo". Thorovo kladivo a všetko síce pekné, ale jazda priemer mainstreamu, proste tie peniaze za auto na úrovni VW by som nikdy nedal. Ale takých ako my je len pár a z ekonomického hľadiska sa Volvo správne zameriava na tú druhú skupinu.
Současná s90, v90
Lacospeed
| 21. 2. 2019 10:41
Dinar, svojim nazorom a porovnanim S90 so Superbom si akurat priznal svoju neznalost automobilov. Niekedy si totiz musis do auta aj sadnut a previezt sa. Nie len citat tabulky na internete. Po presadnuti z S90 do Superbu posobi Skodovka ako hračkarske auto. Vdaka motoru napriec je vo Volve ovela viac miesta ako v BMW a Mercedese. A ktory Superb ma prednu napravu s dvojitymi lichobeznikmi? Ktory mainstream to ma? Inak na SK sa predalo 2x viac 520d ako 530d a to iste Mercedes 220d versus 350d. Takze sa tu vsetci teoreticki internetovi diskuteri ohanaju 6-valcami, ale aj zakaznici nemeckej premie v tomto segmente kupuju viac 4-valce.
Avatar - CarlosOstrava
Současná s90, v90
CarlosOstrava
| 21. 2. 2019 13:42
Zítra přesedám ze Supa III do V90 a musím souhlasit...Nedá se to srovnat...Kdo Volvo haní, ať se jde projet a ošahá si to na vlastní kůži ;-)
Avatar - _Karel_
Volvo
_Karel_
| 18. 2. 2019 16:23
Nechci být hnidopich, ale ad úvod - na koho je značka Volvo zaměřena, když ne na řidiče?
Sice chápu, jak to autor myslel, ale - ten kdo nevyhledává sportovní jízdu není řidič?
Majitelé Volv v nich neradi jezdí? Nemůže řidiče bavit i běžná jízda běžnými rychlostmi?
Volvo
dr.Remorey
| 19. 2. 2019 21:25
Jsou i jine pozitky,nez sportovnost a zppetna vazba. jezdim posledni modelovy rok xc70, ale to pohodli a pocit jakesi betelnosti pro me srovnatelna auta z D3 nemela. Srovnavat s vw muze jen nekdo, kdo volvo nikdy nemel.
K nove generaaci - xc90 des, v90 se da, v90cc - tak to uz muze byt. Urcite bude v top 3 pri vymene, s allroadem a allterrainem. Alr slutecne je to tak krasny, ze ty dva valce clovek odpusti.
Volvo
Greaber
| 18. 2. 2019 17:19
Dobry den, cca pred mesicem jsem zkousel V60 a byla o tridu pohodlnejsi, nez muj Mercedes E350 z roku 2011. Mela ale podvozek za priplatek(+25.000,-), ktery u testovaneho vozu nevidim, ale rekl bych, ze sel dokoupit i k V90...
Volvo
4bytelnýkola
| 19. 2. 2019 17:50
tak projed aktuální éčko a dej vědět jak to proti v60/V90 vypadá..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku