Novinky
JirkaV8
4
Kampan na Brexit mimojine financovali i Rusove. Takze je jasne, ze Brexit dobry pro UK a EU byt nemuze. Jak moc velka komplikace to bude, to uz je druha vec. EU se mela chytit za nos proc clensky stat odchazi. Misto toho hrajou urazene obe strany.
Přejít do diskuze
Svoboda je přece víc než prachy. Alespoň se nám tím léta vymýval mozek. No teď už to není pravda. Každej má raději klepeta, hlavně, že se má "dobře" :no😒br />
[odkaz]
A bude se utahovat pořád víc, hlavně když se to ovcím dobře vysvětlí, že je to pro jejich dobro.
Spíš si dopručuju připomenout [odkaz]
Svět bezmozků.
A bude se utahovat pořád víc, hlavně když se to ovcím dobře vysvětlí, že je to pro jejich dobro.
Spíš si dopručuju připomenout [odkaz]
Svět bezmozků.
no aspon to bude origo japonec jak ma byt... 😐 teda aspon tie kusky ktore budu dovazane z japonska >😁
inak aj preto mam napriklad eclispe cross moc rad ze je to proste origo japonec ... optima zase pre europu je origo z korei a pod.... aj ked mitsubishi by v europe nejaky ten zavod stejne potrebovalo ak chce niekedy v buducnosti v europe nielen prezivat ale aj rast a napredovat... po tom co skoncili s vyrobou kedysi v 90 rokoch v holandsku kde sa vytabali carismy spolu s volvami S40/V40 uz dnes vsetko musia do eu cez pol sveta dovazat ... ci uz z domaceho japonska alebo z thajska a pod...
inak aj preto mam napriklad eclispe cross moc rad ze je to proste origo japonec ... optima zase pre europu je origo z korei a pod.... aj ked mitsubishi by v europe nejaky ten zavod stejne potrebovalo ak chce niekedy v buducnosti v europe nielen prezivat ale aj rast a napredovat... po tom co skoncili s vyrobou kedysi v 90 rokoch v holandsku kde sa vytabali carismy spolu s volvami S40/V40 uz dnes vsetko musia do eu cez pol sveta dovazat ... ci uz z domaceho japonska alebo z thajska a pod...
Máš pravdu, v továrně ve Swindonu je jedna linka zakonzervovaná již 10 let od krize 2008. Kapacitu továrny se nedařilo v minulosti nikdy moc naplnit a tak šla ziskovost do kopru.
No právě to úplně jasné není. Plnohodnotný "jednotný trh" platí jen pro členské země EU.
Státy jako Norsko nebo Lichtenštejnsko mají na ten trh částečný přístup. Jsou mimo celní unii, nemusí třeba dodržovat kvóty na rybolov... ale musí aplikovat unijní pravidla, aniž by o nich mohly hlasovat. Tj. máš skoro stejné povinnosti, ale menší práva.
Státy jako Norsko nebo Lichtenštejnsko mají na ten trh částečný přístup. Jsou mimo celní unii, nemusí třeba dodržovat kvóty na rybolov... ale musí aplikovat unijní pravidla, aniž by o nich mohly hlasovat. Tj. máš skoro stejné povinnosti, ale menší práva.
Prece tak ze uz nebude poslouchat vnucene narizeni z Bruselu, misto toho...
... misto toho si vymysli narizeni vlastni, na spravu a kontrolu kterych najmou vic uredniku nez kolik zamestnavala do ted agenda EU, a budou slobodne poslouchat ta. >😁
... misto toho si vymysli narizeni vlastni, na spravu a kontrolu kterych najmou vic uredniku nez kolik zamestnavala do ted agenda EU, a budou slobodne poslouchat ta. >😁
Doporučuju [odkaz] :yes: 😉
Brexit bude blbě pro ně i pro nás = Hawking a další moc dobře věděli = proč před nim varovali. A to je prd proti [odkaz]
Brexit bude blbě pro ně i pro nás = Hawking a další moc dobře věděli = proč před nim varovali. A to je prd proti [odkaz]
Co se snažím říct je, že nelze mít práva (volně dodávat na evropský trh) bez povinností (aplikovat evropské normy, přispívat do rozpočtu).
Třeba Norsko má volný pohyb zboží, ale taky respektuje evropské normy (dle studie platilo v Norsku v roce 2012 cca. 5000 unijních norem, což tehdy bylo asi 75😖 a přispívá do rozpočtu (asi 400M€ ročně).
A to je právě ten problém - Britové si uvědomují, že odchod z Unie a zachování volného pohybu zboží a osob znamená, že budou muset pořád respektovat stejná pravidla, ale nebudou o nich moci hlasovat.
Třeba Norsko má volný pohyb zboží, ale taky respektuje evropské normy (dle studie platilo v Norsku v roce 2012 cca. 5000 unijních norem, což tehdy bylo asi 75😖 a přispívá do rozpočtu (asi 400M€ ročně).
A to je právě ten problém - Britové si uvědomují, že odchod z Unie a zachování volného pohybu zboží a osob znamená, že budou muset pořád respektovat stejná pravidla, ale nebudou o nich moci hlasovat.
Vůbec bych se nedivil, kdyby právě Britové nejvíce tlačili emisní limity a kontrolu nad dodržováním rychlosti. To by k nim sedělo.
Oba víme o čem je řeč. Slovíčkařit netřeba ne? Oficiálně se tomu myslím říká jednotný trh, nebo Evropský hospodářský prostor.
V jaké "zóně volného obchodu"? Oprav mě jestli se pletu, ale nic takového neexistuje. Původní uskupení EHS se postupně transformovalo a podpisem Lisabonské smlouvy se úplně začlenilo do EU.
Ještě tu je EFTA, ale to je zase něco jiného...
Ještě tu je EFTA, ale to je zase něco jiného...
"Nízká informovanost o tom, co ve skutečnosti dělá. "Myslím si, že je nutné občany EU důkladněji informovat, jak to v Bruselu chodí. Přebujelá byrokracie je mýtus. Evropská komise zaměstnává tolik lidí, co Česká pošta či polovinu lidí jako například radnice evropského velkoměsta. A tento počet musí vykonávat službu pro 500 milionů obyvatel celé unie. " - zaujimave info.
Nemusel by být. Stačí je nechat v zóně volného obchodu. Jenže na to uražená EU nepřistoupí.
Evropský trh je regulovaný, s cílem (mimo jiné) chránit spotřebitele. Třeba jsou zakázané rtuťové teploměry, protože rtuť je jedovatá (aby se pořád nemluvilo o rumu a máslu). A logicky není možné, aby výrobci z členských států museli vyrábět digitální, zatímco britští výrobci by mohli vyrábět a v celé Unii prodávat rtuťové.
Je to prostě takový klub. Pokud v něm chceš být, pak musíš dodržovat pravidla a platit členské příspěvky.
Je to prostě takový klub. Pokud v něm chceš být, pak musíš dodržovat pravidla a platit členské příspěvky.
A to je právě špatně. Volný obchod je výhodný pro obě strany a není důvod ho podmiňovat přispíváním do rozpočtu a aplikací nesouvisejících norem.
uz posledne roky aj predajmi fakt slabota... a tento rok zda sa opat padnu hlbsie ;-\ ... vzhladom na modely ake ma... aku maju kvalitu.... a ake su to super vozy su tie jej europske predaje mizeriou .. no a este ked zavru nejake tie tovarne tak to k ich zvyseniu predajov v eu iste nepomoze .... a to som este pred 15 rokmi bol v tom ze z aziatov suzuki a mitsubishi v eu nemaju velku sancu "predavat" ... ani kia ci hyundai .... a ono to nakoniec bude "giganticka" honda ktora je "najviac" zrela na "odchod" z eu uplne ... neskutocne ... svet aut je v tomto vzdy hodne prekvapivy :😉 a bohvie ako to bude o dalsich 15 rokov... mozno to tu bude samy cinsky elektromobil a nejaka ta fosilna premia bude uz tiez na kolenach... ktovie ... ale aj vdaka prave takymto "prekvapkam" je svet aut coraz zaujimavejsi :yes:
Neviem ci bola pricina Brexshitu ze Honda tam prepusti 3500 ludi , mozno. vacsina ludi co maju nej ten mozog nechcu no deal a Nemci chcu nadalej predavat svoje MB,BMW,Audi atd. GB je v EU po Nemecku najvacsi automobilovy trh a len blazon z ustavu by to ignoroval...