Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Takze
| 19. 2. 2019 12:12
vzrastie opat aj kvalita, ktora v poslednych rokoch klesala?
Avatar - 3_diamanty
Takze
| 19. 2. 2019 12:31
no aspon to bude origo japonec jak ma byt... :-| teda aspon tie kusky ktore budu dovazane z japonska >:D

inak aj preto mam napriklad eclispe cross moc rad ze je to proste origo japonec ... optima zase pre europu je origo z korei a pod.... aj ked mitsubishi by v europe nejaky ten zavod stejne potrebovalo ak chce niekedy v buducnosti v europe nielen prezivat ale aj rast a napredovat... po tom co skoncili s vyrobou kedysi v 90 rokoch v holandsku kde sa vytabali carismy spolu s volvami S40/V40 uz dnes vsetko musia do eu cez pol sveta dovazat ... ci uz z domaceho japonska alebo z thajska a pod...
Avatar - 3_diamanty
honda v eu
| 19. 2. 2019 12:25
uz posledne roky aj predajmi fakt slabota... a tento rok zda sa opat padnu hlbsie ;-\ ... vzhladom na modely ake ma... aku maju kvalitu.... a ake su to super vozy su tie jej europske predaje mizeriou .. no a este ked zavru nejake tie tovarne tak to k ich zvyseniu predajov v eu iste nepomoze .... a to som este pred 15 rokmi bol v tom ze z aziatov suzuki a mitsubishi v eu nemaju velku sancu "predavat" ... ani kia ci hyundai .... a ono to nakoniec bude "giganticka" honda ktora je "najviac" zrela na "odchod" z eu uplne ... neskutocne ... svet aut je v tomto vzdy hodne prekvapivy :*) a bohvie ako to bude o dalsich 15 rokov... mozno to tu bude samy cinsky elektromobil a nejaka ta fosilna premia bude uz tiez na kolenach... ktovie ... ale aj vdaka prave takymto "prekvapkam" je svet aut coraz zaujimavejsi :yes:
Avatar - KANKUNEN
Politika Británie je úplně stejně praštěná a zvrácená
| 19. 2. 2019 14:08
jako EU. Naše děti budou stejně časem spíše uznávat Hyundai Kia, za N, za Stinger, za WRC, za WTCC, za Fastback a Proceed. Jediná naděje jak to zvrátit je posadit do čela H/K pro Evropu Vošického. >:D
Avatar - Beefcake
Politika Británie je úplně stejně praštěná a zvrácená
| 19. 2. 2019 22:11
A co ma s touto fabrikou EU, GB ? Nemoze to byt naozaj umysel setrit naklady ?
Avatar - Hammunasakra
Brexit
| 19. 2. 2019 14:19
Doporučuju [odkaz] :yes: ;-)

Brexit bude blbě pro ně i pro nás = Hawking a další moc dobře věděli = proč před nim varovali. A to je prd proti [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Brexit
| 19. 2. 2019 14:25
ten film si urcite mrknem .. dikkk :yes:
Brexit
| 19. 2. 2019 15:00
Svoboda je přece víc než prachy. Alespoň se nám tím léta vymýval mozek. No teď už to není pravda. Každej má raději klepeta, hlavně, že se má "dobře" :no:
[odkaz]

A bude se utahovat pořád víc, hlavně když se to ovcím dobře vysvětlí, že je to pro jejich dobro.

Spíš si dopručuju připomenout [odkaz]

Svět bezmozků.
Avatar - Emel
Brexit
| 19. 2. 2019 16:08
Jsem zvědavý, jak reálně normální Brit pocítí to, že má po Brexitu "více svobody".
Brexit
| 19. 2. 2019 16:21
Prece tak ze uz nebude poslouchat vnucene narizeni z Bruselu, misto toho...
... misto toho si vymysli narizeni vlastni, na spravu a kontrolu kterych najmou vic uredniku nez kolik zamestnavala do ted agenda EU, a budou slobodne poslouchat ta. >:D
Avatar - Beefcake
Brexit
| 19. 2. 2019 17:13
"Nízká informovanost o tom, co ve skutečnosti dělá. "Myslím si, že je nutné občany EU důkladněji informovat, jak to v Bruselu chodí. Přebujelá byrokracie je mýtus. Evropská komise zaměstnává tolik lidí, co Česká pošta či polovinu lidí jako například radnice evropského velkoměsta. A tento počet musí vykonávat službu pro 500 milionů obyvatel celé unie. " - zaujimave info.
Brexit
| 19. 2. 2019 17:30
Tváříš se jak kdyby neexistovaly místní úřady a Brusel musel sloužit sám.
Avatar - Beefcake
Brexit
| 19. 2. 2019 19:25
A kolko ludi robi na tych miestnych uradoch ?
Avatar - twistedTSD
Brexit
| 19. 2. 2019 18:03
Vůbec bych se nedivil, kdyby právě Britové nejvíce tlačili emisní limity a kontrolu nad dodržováním rychlosti. To by k nim sedělo.
Brexit
| 19. 2. 2019 16:26
Nemusel by být. Stačí je nechat v zóně volného obchodu. Jenže na to uražená EU nepřistoupí.
Avatar - Beefcake
Brexit
| 19. 2. 2019 16:51
Neuveritelne....
Avatar - Emel
Brexit
| 19. 2. 2019 17:05
V jaké "zóně volného obchodu"? Oprav mě jestli se pletu, ale nic takového neexistuje. Původní uskupení EHS se postupně transformovalo a podpisem Lisabonské smlouvy se úplně začlenilo do EU.

Ještě tu je EFTA, ale to je zase něco jiného...
Brexit
| 19. 2. 2019 17:26
Oba víme o čem je řeč. Slovíčkařit netřeba ne? Oficiálně se tomu myslím říká jednotný trh, nebo Evropský hospodářský prostor.
Avatar - Emel
Brexit
| 19. 2. 2019 19:53
No právě to úplně jasné není. Plnohodnotný "jednotný trh" platí jen pro členské země EU.

Státy jako Norsko nebo Lichtenštejnsko mají na ten trh částečný přístup. Jsou mimo celní unii, nemusí třeba dodržovat kvóty na rybolov... ale musí aplikovat unijní pravidla, aniž by o nich mohly hlasovat. Tj. máš skoro stejné povinnosti, ale menší práva.
Brexit
| 20. 2. 2019 10:05
Nevím co si představit pod pojmem plnohodnotný trh. Já se bavím o volném pohybu zboží.
Avatar - Emel
Brexit
| 20. 2. 2019 10:51
Co se snažím říct je, že nelze mít práva (volně dodávat na evropský trh) bez povinností (aplikovat evropské normy, přispívat do rozpočtu).

Třeba Norsko má volný pohyb zboží, ale taky respektuje evropské normy (dle studie platilo v Norsku v roce 2012 cca. 5000 unijních norem, což tehdy bylo asi 75%) a přispívá do rozpočtu (asi 400M€ ročně).

A to je právě ten problém - Britové si uvědomují, že odchod z Unie a zachování volného pohybu zboží a osob znamená, že budou muset pořád respektovat stejná pravidla, ale nebudou o nich moci hlasovat.
Brexit
| 20. 2. 2019 11:59
A to je právě špatně. Volný obchod je výhodný pro obě strany a není důvod ho podmiňovat přispíváním do rozpočtu a aplikací nesouvisejících norem.
Avatar - Emel
Brexit
| 20. 2. 2019 13:15
Evropský trh je regulovaný, s cílem (mimo jiné) chránit spotřebitele. Třeba jsou zakázané rtuťové teploměry, protože rtuť je jedovatá (aby se pořád nemluvilo o rumu a máslu). A logicky není možné, aby výrobci z členských států museli vyrábět digitální, zatímco britští výrobci by mohli vyrábět a v celé Unii prodávat rtuťové.

Je to prostě takový klub. Pokud v něm chceš být, pak musíš dodržovat pravidla a platit členské příspěvky.
Avatar - JirkaV8
Brexit
| 19. 2. 2019 18:22
Kampan na Brexit mimojine financovali i Rusove. Takze je jasne, ze Brexit dobry pro UK a EU byt nemuze. Jak moc velka komplikace to bude, to uz je druha vec. EU se mela chytit za nos proc clensky stat odchazi. Misto toho hrajou urazene obe strany.
Automobilky chceli z odísť už dávno
| 19. 2. 2019 18:47
A brexit im zahral do karát ;-)
Automobilky chceli z odísť už dávno
| 19. 2. 2019 21:58
Máš pravdu, v továrně ve Swindonu je jedna linka zakonzervovaná již 10 let od krize 2008. Kapacitu továrny se nedařilo v minulosti nikdy moc naplnit a tak šla ziskovost do kopru.
Brexshit
| 20. 2. 2019 08:34
Neviem ci bola pricina Brexshitu ze Honda tam prepusti 3500 ludi , mozno. vacsina ludi co maju nej ten mozog nechcu no deal a Nemci chcu nadalej predavat svoje MB,BMW,Audi atd. GB je v EU po Nemecku najvacsi automobilovy trh a len blazon z ustavu by to ignoroval...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku