Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový SEAT Ibiza: Ceny na českém trhu

České zastoupení SEAT zveřejnilo ceny pro novou Ibizu. Základní verze s tříválcovým motorem 1,2 ve výbavě Reference začíná na 289.900,- Kč. Nabídka sestává z šesti motorů a tří stupňů výbavy. Standard je relativně vysoký, příplatky přijatelné.
Zpět na článek
3. 6. 2008 18:00
3. 6. 2008 08:44
3. 6. 2008 11:54
neregistrovaný "Kovar"
3. 6. 2008 18:01
3. 6. 2008 13:38
3. 6. 2008 06:01
OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym odha
[odkaz]
Rozbalit vlákno
55
Avatar - T613
3. 6. 2008 06:40
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Vypadá dobře :yes: Jen z těch světel mám pocit jako by je na někoho vytřeštil.. Ale dobrý :yes:
3. 6. 2008 07:20
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Jsou trochu vetsi, je to vsak zatim pouze obrazek od jednoho z clenu Carspyshots, pouzil vsechny dostupne spionazni snimky a informace od insideru. Melo by to byt velmi verohodne, tenhle kluk se malokdy myli :-) . Nicmene je to navrat ke klasictejsimu tvaru s pouzitim vsech Bangleovskych detailu, vysledek vypada o 100% lepe nez aktualni model. ;-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 07:23
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Tak, pokud jde o předek, tentokrát se tenhle kluk mýlí, netrefil úplně tvar ledvinek a světla také vypadají jinak, nemají to oblé zakončení v blatnících a překrytí je více nakolmo. Ale jinak celkem věrohodné. ;-)
3. 6. 2008 07:28
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Soudis podle snimku z foceni v Australii? Od zastoupeni v CR se nedozvis absolutne nic, i kdyz chces vypsat objednavku. Dalsi veci je, ze nedokazi potvrdit motorizace, ktere by meli byt v rijnu v prodeji.
V Nemcku se mluvi o V12 od zacatku prodeje, tady vedi pouze o V8Bi-Turbo, pritom prave dvanactivalec by mel dostat ve vrcholne verzi preplnovani take (o tom nevedi jiz zhola nic). Vis neco ty?
3. 6. 2008 07:30
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Omluva..."ktere by mely byt"...shame :-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 07:58
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Viděl jsem nemaskovanou předprodukční verzi, tahle fotomontáž je celkem věrná, jenže i sebelepší retuše původně maskovaných částí vždy ztratí část z 3D dojmu, a tvary pak působí nepřirozeně. V reálu to auto nevypadá tak vytlemeně, předek sedí, i když na můj vkus jsou ledvinky už příliš ledvinami, ale i tak je nová sedma mazel. ;-)
3. 6. 2008 08:00
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Tak to vysekavam hlubokou poklonu, ja i pres veci popsane v SZ jsem se k nicemu nedostal. :-)
Avatar - Pierro
3. 6. 2008 08:57
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
dinare, nepůsobí v reálu pořád tak těžkopádně, jako liftovaná současná produkční verze?? došlo k optickému odlehčení vozu??
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 12:28
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Je přikrčenější, rozkročenější, a nemá to nalepené víko kufru, které hlavně dělá tu těžkopádnost zadku. To je snad jediný prvek, který se mi na banglovských bávech nelíbí, i nová pětka už bude mít spáru kufru zhora a ne z boku. Řekl bych, že nová sedma je prolnutí toho zásadního z banglovštiny (zmohutnění, prolínání konk/konvex ploch) a lehkonohého pontonu E38. Bude to trefa. ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2008 18:27
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Co pořád máte s těma ledvinama? Jako fundovaná osoba, která měla lidské ledviny v ruce vám s klidem můžu říct, že takhle ledvina nevypadá. Když už, tak takhle vypadají z frontálního pohledu játra.>:D

Jinak vím, říká se jim ledvinky od nepaměti, jen čekám, že mě Tatrovák zase sprdne ať neprudím >:D
Avatar - T613
3. 6. 2008 18:31
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Už sis koupil Klébry? >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2008 18:44
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Nic nedostaneš! Klébra by se Ti zachtělo! >:D
Avatar - T613
3. 6. 2008 07:47
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Vypadá to sakra dobře :yes: Tohle je krásný potomek E65 a E38
Avatar - T613
3. 6. 2008 07:40
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Návrat ke klasice mne taky napadl. Zatím to vypadá dobře, sice se netrefí na 100%, ale i 80% by bylo super.
3. 6. 2008 07:43
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Presne, Dinar ma pravdu u masky...horni okraje budou vice protazene do spicky. Jinak jsem spokojen :-) . Jsem zvedavy na ofiko predstaveni.
Avatar - T613
3. 6. 2008 07:46
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Já věděl, že musím přežít jednu generaci >:-[] ;-)
3. 6. 2008 07:57
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Pokud je spravna barva, spravna kola a sedis uvnitr, tak se spousta veci necha snest i u tehle :-) Krasavec to ale nikdy nebyl, ani nebude. ;-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 08:02
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Já ti nevím, ale mě se mastodontní sedma před faceliftem začíná čím dál víc líbit. ;-)
Avatar - T613
3. 6. 2008 08:13
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Tak takový vztah mám k pětkovému sedanu ;-)
3. 6. 2008 08:21
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Jen v M-Packetu! >:-[]
Avatar - T613
3. 6. 2008 08:29
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
od Mattela >:-[]
3. 6. 2008 08:31
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
V kazde slusne hrackarne! >:D
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 08:57
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
:-) jo, jo, E60 je designově dokonalá, jen bych chtěl, aby jezdila jako E39, majíc auto v servisu, jezdil jsem teď pár dní svou starou 528i (má najeto už přes 350 tis.) a jen mě to utvrdilo v tom, že E39 je nejlepší sedan posledních dvaceti let. ;-)
Avatar - T613
3. 6. 2008 09:13
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
polk.. no nic, jdu najít svůj bawoš od mattela ;-) :yes:
3. 6. 2008 12:29
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Naprosto s tebou souhlasím. Pro mě bylo TOP auto 540iA. Žádný auto u mě nikdy nesplňovalo všechny kritéria, jako tohle.
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 12:44
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Souhlas, jen já jsem si na ni v 97 netroufal, tehdy mi spotřeba kolem 13 litrů připadala jako z jiné planety, 528 uměla dlouhodobě i pod devět. Ale E39 byla skvělé auto v jakékoliv verzi, a pokud jde o vzhled, přestože E60 je trefa tref, tak i dnes, když potkám nějakou pofaceliftovou E39 s m-paketem s chutí zamlaskám, pořád pěkné auto. ;-)
3. 6. 2008 12:55
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
13 bylo pro důchodce >:D Brala mě stejně, jako totožný motor v sedmě. "Podstatně" se mi spotřeba snížila až v 745. Je to adekvátní kombinace místo M5. S M5 je vysilující jízda.
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 13:02
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
V podstatě všechno přes tři sta koní a váhou pod dvě tuny je při ježdění v normálním provozu nápor na psychiku, zvlášť když denně musíš, a tucet je tak zoufale málo. :-) ;-)
3. 6. 2008 13:30
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Hlavně tam jsem pochopil, co je to automat. Dodnes si myslim, že ta kombinace motoru a steptroniku je nepřekonatelná! V tom by se meli svézt všichni odpůrci automatů, co si myslí, že po jízdě 2km se 100k automatem to stojí za ho...
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 13:55
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Jenže ty opravdu mluvíš o tom, co bylo v dané době nejlepší na trhu. Ono se tu často plácá, jak je BMW jen marketingová bublina atd. atp., ale jestli se ti nejlepší z konkurence dokázali dotáhnout v podvozcích, motory a převodovky (a dnes zvláště automaty) umí BMW pořád nejlíp. Jestli se ti líbil steptronic v 540i tak teď v 745i musíš být nadšený. Aspoň mě tahle kombinace, sedma s tímto motorem, přijde dokonalá, v man. módu na tlačítka to řadí stejně rychle jako DSG, dá se s tím jet i ostře, a pak na déčko je to v kombinaci s pohodlným podvozkem dokonalej koráb. Dobrá volba. :yes:
3. 6. 2008 14:07
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Přiznám se, že ta absence klasický páky mě vadí, stejně, jako u MB. Pořád jsem se jí tak nějak držel :-)..no a ťukanec "dolevaksobě", bylo jako střela. Taky dnes už je těch kvaltů trochu víc a stačí na to "jen" pořádně šlápnout. Sport. režim už nikdy nevyndavám a ona se mrcha naučí poslouchat >:D 745 už nemam, ale jak přijde další obměna politických letek, tak zase něco z Autecu vypadne.
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 15:02
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Člověče, chtěl jsem v předchozím příspěvku dodat povzdech, že jen ta móda voliče pod volantem mi nesedí, ve sport modu to ani nevadí, když jsou pádla nebo tlačítka, ale jak je člověk zvyklej že vezme za páku, má pak u té páčky pod volantem nepříjemný pocit, že by jim moh´ utrhnout. Navíc se to zařazení kvaltu objeví na displeji až s malým zpožděním, je to takové divné, čumět furt mezi budíky, jestli je zařazeno, nevím, snad je to otázka cviku, se současnou sedmou jsem nikdy nejezdil tak dlouho, abych si na to zvyknul. Když jsem kupoval SUV, tak jedna z věcí, i když ne zas tak podstatná, pro kterou jsem nezvolil ML, bylo právě to řazení pod volantem.
3. 6. 2008 16:12
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Dneska už tak nějak nemáš na výběr... Ten nesmysl u X5 tam spíš překáží u MB si tam zase můžeš dát konvici na kafe. Je to o zvyk. U toho BMW se rukou dalo tak nějak zrychlit a o*** to podřazení a u těch sedmi kvaltů si myslim, že se tomu nepomůže ani těmama tlačítkama pod volantem.
3. 6. 2008 08:19
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Ja mam to same u FL verze, ovsem na 19" v BBS stylu, navic V12 je neco neskutecneho :-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 12:21
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Dobrý vkus, ;-) jen ta V12, já tomu říkám brutální samet, ale nechtěl bych to, provozní náklady jsou příšerné. Ideální se mi do toho auta zdála stará 45i, to je motor s dostatkem síly i na long verzi za ještě relativně slušné náklady. V průběhu času se mi to jeví tak, že 745i v černé s bílými blinkry na 19" je žádoucnější auto než pofaceliftová 750i. ;-)
3. 6. 2008 12:24
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
V12 neni zase tak tragicka, po 270kkm je prumer 17,6. Mas ale pravdu, ze z hlediska kompromisu je V8 lepsi. A uplne nejlepsi bude nova V8 Bi-Turbo >:-[]
Avatar - Dinar
3. 6. 2008 12:32
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Fakt 17,6? Já znám jen jednoho co má 760i a ten s tím jezdí standardně přes 20 litrů.
3. 6. 2008 13:12
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Umi jezdit i za 13, ale kvuli tomu se podobne vozy nekupuji :-) . taky je to o meziclanku mezi sedackou a volantem... :-)
Avatar - marek.g
3. 6. 2008 17:29
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
svetla moc mala v porovnani s ledvinkami.tak se mi to teda aspon zda :-!
3. 6. 2008 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 6. 2008 17:49
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
jediný kdo si myslí, že si něco takového myslíme si ty. Dokonce ani my jsme si nemysleli, že si to budeme myslet, a tak jsme myšlení nechali na tobě, a tys opět nezklamal >:D
3. 6. 2008 17:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2008 17:55
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Zato ty jsi kadr! >:-[] Ty jsi bohuzel natolik tupy, ze nepoznas kam patris :-) . Prijdes vyzvracis se tu a hloupe meles, kdy by ti alespon byla hanba...ostudo webu!
Avatar - T613
3. 6. 2008 18:01
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
GTI pro mne není ani učitel ani modla. Je to pro mne diskutér s jasně vyhraněnými názory, s kterým se rád pobavím o věcech vážných i nevážných. A jak to v životě chodí v ledačem s ním nesouhlasím, a někdy mu dokonce i odporuji. Co je na tom zlého netuším. Je zde pouze několik jedinců, ke kterým mám negativní vztah a onen zmíněný a často zde nenáviděný pán to rozhodně není. Tohoto pána beru jako velice inteligentního, by´t se slabostí pro německý koncern. Pokud se do něj momentálně na blogu "navážím" neznamená to, že se do něj budu navážet vždy. Ale zpět k tobě, neb své věci s GTI si raději vyřídím osobně a tebe k tomu nepotřebuji.
Každému zde bylo jasné, že se jedná o retuš. Tudíž jsme hodnotili pravděpodobnou podobu, resp.vizi nového modelu. Pokud umíš číst tak to dokonce Webpaja v reakci na mou pochvalu přímo říká. Takže pokud by nová sedmička vypadala z velké části takto byl bych spokojen já, Webpaja a Dinar rovněž. Ještě něco mladý pane?
3. 6. 2008 17:54
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Ty bozi hovadko, bud tak laskav a nereaguj na me prispevky. Nauc se cist nadpis a pak neco breptej. Koukej se jit vykoupat at stihnes vecernicek...spino webu.
Avatar - T613
3. 6. 2008 18:03
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
To víš někde je obrázek totéž co fotka. Třeba moje prababička to tak měla, ale ta se narodila za císaře pána..
3. 6. 2008 18:09
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Hezke prirovnani :-) . Me irituje jedna vec, pokud jsem mlady a v zivote jsem ridil jedine kolo, tak pisu k designu, ovsem tady se pan vyjadruje k motorum a jizdnim vlastnostem... To je problem, vsichni jsme na ridicak cekali, pak i vetsina z nas dlouho jezdila a jezdi bazarovymi vozy, na tom nic spatneho neni proboha. Ale delat tu vseznalka a auta rozlisovat olizovanim palubni desky je trestuhodna troufalost.
Avatar - T613
3. 6. 2008 18:13
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Proto mám nejraději dřevěné palubovky. Ale narodil jsem se o 80 let později, než bylo v plánu :-! >:D
Avatar - gld
4. 6. 2008 07:52
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
potom ale pozor na triesky v jazyku ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2008 18:45
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Špína webu... Tak to je krásné :yes: :yes: :yes: >:D
3. 6. 2008 20:18
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Dekuji za podporu, bylo by na case zacit s uklidem ;-)
Avatar - T613
3. 6. 2008 20:23
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
ale všiml sis toho klidu? chlapci nějak došla slova
3. 6. 2008 20:33
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
Nechval dne pred vecerem >:-[] !
Avatar - T613
3. 6. 2008 20:36
Re: OT: BMW 7-posledni neoficialni obrazek pred cervencovym
>:-[] :yes:
3. 6. 2008 18:00
Re: Cekani
Cekam az konecne napises jake mas zkusenosti za volantem, kdyz uz se tak snazis hodnotit auta...stale cekam. Bylo by fajn vedet, ze se mas alespon o co oprit ve svych tvrzenich :-) Rozepis se... ;-)
Avatar - iudex
3. 6. 2008 08:44
Návrat 66 kW
Po rokoch sa opat vracia konfigurácia 1,9 L a 66 kW, to je skvelé >:-[] Majitelia koncernových áut s 1,9 TDI z rokov 1990 az 2000 si mozu madlit ruky, aký skvelý motor majú, ked este v r. 2008 sa ako nový (!) bude predávat motor s objemom 1900 ccm a závratnými 66 kW. Co dodat...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kovar"
3. 6. 2008 11:54
Re: Návrat 66 kW
mne se tomu snad ani n nechce verit, ze to je ten motor..:-D kroutak nepisi, ale max. vykon sedi :-) takze od roku 92 stejny motor az do roku 08? 16let produkce jednoho motoru to se vidi asi uz jen u skodovek a generaci S120>Favorit>Felicie>Fabie... klobouk dolu hochum z koncernu ;-)
Avatar - iudex
3. 6. 2008 12:28
Re: Návrat 66 kW
No ono to zrejme nebude 1,9 TDI s rotacným vstrekovacím cerpadlom ako MR 1990, ale pojde o PD, principiálne to je ale jedno (ak nie pri P-D este horsie).
Avatar - gld
3. 6. 2008 18:01
Re: Návrat 66 kW
veď to..klasické tdi s rotačným čerpadlom by som bral skôr-to bol motor :yes:
3. 6. 2008 09:11
vývoj nezastavíš
Veru tak moje prvé auto bolo TIPO 1,9 TD so 66 kW myslím r.v. 1989 a ejha takmer po 20 tich rokoch je to tu späť.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
3. 6. 2008 18:03
Re: vývoj nezastavíš
veru..vývoj ide dopredu >:D :yes: :yes:

btw-neschopnosť koncernu ponúknuť moderný maloobjemový diesel je patetická..
3. 6. 2008 11:52
pekné auto, ale...
staré krámy v ňom, tak týmto spôsobom veru VW Seatu nepomôže. Veď keby som ho náhodou chcel kúpiť, lebo naozaj nevyzerá na Foto zle, hlavne interiér, tak ani pri najlepšej vôli by som si z tých motorových nepodarkov nevybral. Diesel určite nie, a benzínový možno 1,6 16V, ale ani ten nie je žiaden zázrak. Kde sú 1,6 TDI CR, 2,0 TDI CR, 1,4 TSI a ďalšie, takto Seat zmešká prvý dobrý dojem a zase sa bude len potĺkať na chvoste v predajoch.Škoda. 1,2 HTP to nezachráni. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
3. 6. 2008 12:20
Re: pekné auto, ale...
Hlavne kde je konecne cupra? ;-)
Avatar - iudex
3. 6. 2008 12:31
Re: pekné auto, ale...
Úplný súhlas, Seat ako "sportová" znacka koncernu by mal byt prvým, kto do auta dá vyskokovýkonné a moderné motory (1,4 TSi), a nie staré výbehové sunky (TDI P-D a pod.)
3. 6. 2008 13:38
cena
Řekl bych že cena neni zrovna žádná bomba nato že se potřebuje Seat dostat výše v prodejnosti nezvolil nejlepší ceny a v tak silné konkurenci upadne v zapomění.Pár kousků určitě prodá ale to Seatu trn s paty nevytrhne.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2008 10:47
Kola...................
14" kola, to je vtip, ty už snad používá jen Fabia a Kalina.. >:D :no:
Rozbalit vlákno
0