Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
508
Magister
| 20. 2. 2019 13:04
Pěkné auto, dnes jsem jej potkal. Odrazují mě dvě věci - za prvé malé benzínové motory a za druhé přepálená cena. A to tak, že fest. Když už chce člověk něco v této třídě stylového, tak za ty peníze je XE nebo Giulia.
508
jiras_
| 20. 2. 2019 13:14
Kupce bude možná odrazovat spíš zasloužená pověst 1.6 thp, než jeho objem.
Avatar - WinDiesel
508
WinDiesel
| 20. 2. 2019 13:27
předpoklad: problémy vyřešeny … ale bude se to s těmito motory dlouho táhnout
HODNĚ BÍDNÁ VIZITKA BMW
508
p1234
| 20. 2. 2019 18:26
slavny motor bmw prince...
proste ziadny nemec nedokaze urobit bezporuchovy motor s retazou... >:-[]
made in germany = odpad >:-[]
Avatar - iudex
508
iudex
| 20. 2. 2019 13:29
Neviem o žiadnych aktuálnych problémoch 1,6 THP (tá skratka mi stále evokuje technicko-hospodárskeho pracovníka, pamätníci socialistických čias vedia). Prvá generácia 1,6THP bola známa problémami, ale to sú už roky a novšie verzie už by problémami trpieť nemali.
Avatar - KANKUNEN
508
KANKUNEN
| 20. 2. 2019 13:33
Pokračování názvu THP je marketingově špatně.
508
Reco
| 20. 2. 2019 13:35
Akurat, ze nova 1.6 sa oznacuje ako Puretech, nie ako THP.
Avatar - xxc
508
xxc
| 20. 2. 2019 14:32
Ano puretech, ale je to vraj stary thp. Aj ked marketingovo uz to nazvali inac.
Avatar - Blue Sun
508
Blue Sun
| 20. 2. 2019 15:19
Tak na to "vraj" zapomeň, protože to není pravda.
Avatar - xxc
508
xxc
| 20. 2. 2019 16:50
Máme nejaký zdroj s popisom? Ja by som bol len rád, ak by už nemali problémy.
508
Reco
| 20. 2. 2019 17:41
Ako pisal Shrek v davnejsej diskusii. Novy 1.6 puretech je evolucia motora Prince. V predchadzajucej generacii oznacovany ako THP. Takze nova 1.6 ma zaklad v THP, ale ide o evoluciu toho motora. THP si vysluzilo zlu povest prave s tou prvou verziou a odvtedy sa to s nim taha, pricom posledne verzie vyzeraju uz OK. Servisaci tvrdili, ze nova 1.6 by uz mala mat vsetky tieto chyby vychytane a malo by to byt uz vsetko OK. Cas samozrejme ukaze.
Avatar - xxc
508
xxc
| 21. 2. 2019 06:31
Bolo by čudné, keby servisaci hovorili ináč :-) Čas ukáže, ale kto by riskoval. Thp sa kazilo aj potom, mne ešte nedávno neodporúčali ten motor (ale skôr preto, že mali na sklade diesle).
508
Reco
| 21. 2. 2019 16:58
Ja to kludne risknem ked sa mi preda aktualne. Pripadne podla situacie koncom roku pride vykonejsia 1.2 114kW. Uvidim podla okolnosti.
Avatar - Verny_2013
508
Verny_2013
| 20. 2. 2019 13:55
To je největší chyba PSA, tím že jen potichu inovují pověst těchto motorů určitě nevylepšili. Naopak táhne se to s nima jako mrak. Měli se od 1,6 THP marketingově úplně odříznout. VW to přeci jen udělal o něco lépe s TSi, aspoň jasně marketingově oddělili generacemi motorů.
508
ericn
| 20. 2. 2019 16:25
Jo průser byla první generace se 110kW a bohužel i druhá se 115KW (měl jsem), ale tam kde to první majitel vyřešil novými rozvody většinou v záruce a sem tam koupit N98/100 byl klid. U další generace motoru EP6 se 121kW už to bylo OK. Tj nynější verze bych se nebál ;-)
Avatar - iudex
508
iudex
| 20. 2. 2019 13:34
Čo Ťa odradzuje na 1,6T? V danej triede je to štandard a reálne všetko, čo potrebuješ. Z 508 aj tak nikdy hot model nebude a na normálne jazdenie je 133 kW absolútne dostačujúce (a 165 kW viac, než postačujúce). Z imidžového hľadiska by iste bolo lepšie, aby tu bol dvojliter s 200+ kW, ale reálne by aj tak 90% záujemcov o benzín skončilo pri 1,6ke. No a technicky pri výkone cez 200 kW by musel byť AWD, čo 508 nemá.
S výhradami k cene ale súhlasím, ono veľkostne/priestorovo je 508 na hranici medzi strednou a nižšou strednou, pričom však stojí ako autá na hornom okraji strednej triedy.
Avatar - Magister
508
Magister
| 20. 2. 2019 14:10
Za ty peníze je u konkurence dvoulitr. Cenově přes milion. 1,6 je objem pro nižší střední. Nejde jen o výkon.
508
ericn
| 20. 2. 2019 16:22
Také nevidím v objemu 1.6 problém, s výkony 133/165kW je to víc než dostatečné na váhu 1450kg. Já mél v P5008 původní THP se 156k a jelo to taky velmi svižně a to by 5008 ještě o cca 150kg težší. Passat měl i 1.4TSI a Mondeo je také s 1.5EB s nižšími výkony, takže o co jde? ;-)
Avatar - CHerokee
508
CHerokee
| 20. 2. 2019 16:48
Jenže Mondeo s 1,5 ecoboost nestojí milion. ;-), ale skladovky kolem 600 000, co jsem viděl. Za ty prachy s v této třídě jsou běžné 2 litry.
508
ericn
| 20. 2. 2019 17:02
Tak P508 je proti Mondeu pořád novinka a skladovky jsou od 780k za Allure... ale netvrdím, že bych to za to dal ;-)
508
p1234
| 20. 2. 2019 18:29
ecoboom motory nemaju moc dobru povest, ked sa bavime o zivotnosti...
508
Reco
| 20. 2. 2019 19:00
Ale ano maju. Problem zleho materialu chladiacej hadice sa tykal uzkej casti vyroby a naviac davno odstraneny. Mas este nieco okrem toho? Lebo ja neviem o nicom, za to v rebrickoch spolahlivosti na top poziciach. Tak teda ako?
Avatar - Ozzman
508
Ozzman
| 20. 2. 2019 20:56
Pověst má špatnou 1.6tka, která se už nevyrábí, nicméně, dnes sem s ní po delší době jel v jeji 110kw verzi, už je zase dobře zajetá (syrová moc nejede) a na dálnici jsem se nestačil divit, co ten motor umí na to, jak má jen 150k, na akceleraci 70-130 jsem s tím ujel i O3 2.0TDI..to jsem sám nečekal.
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 21. 2. 2019 02:18
Proč by při výkoně přes 200 kW muselo bejt AWD? Většina AWD se při vyšších rychlostech = stejně odpojuje :-)

Třeba 2 milionový prémiový Audi A6 je paradoxně lepší jako předokolka s 4válcem = jednoznačně horší jako V6 TDI [odkaz]
508
kesumb
| 21. 2. 2019 07:25
Protoze ten vykon jeste ke vsemu servirovanej s turbo dirou nejde prenest na silnici. Bezmocne hrabalo predkem i xc90t8. Jinak xdrive zasadne snizuje spojeni spojky od 140km/h, ale jeste do 180 umi reagovat pri plokluzu. Audi s torsenem (q7 treba) nic neodpojuje. Vetsina 4matic ma diferencial (krom a, amg 43 a 63), takze taky nic neodpojuje. Neni mi znamo, ze by se odpojoval haldex v navaznosti na rychlost.

Avatar - Ozzman
508
Ozzman
| 21. 2. 2019 07:34
Potvrzuji, můj Haldex se taky při plném plynu sepne i v dalnicnich rychlostech a to neni prémiovka.
Avatar - _Karel_
508
_Karel_
| 21. 2. 2019 07:48
Chceš říct, že v dálniční rychlosti poznáš, že se připojil i zadek? To seš dobrej.
Avatar - woody-alien
508
woody-alien
| 21. 2. 2019 09:00
A ty bys to v těch 50 km/h nepoznal ? >:-[] ;-)
508
adamzprahy
| 21. 2. 2019 16:12
Když objíždíš ty sněhuláky co tam lidi staví, tak jasně >:D
Avatar - woody-alien
508
woody-alien
| 21. 2. 2019 22:34
>:D
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 21. 2. 2019 13:47
No mám maličko zkušenost s přenosem jen přes předek s 177 kW a 450 Nm a dost zkušenost se 150 kW a 450 Nm ani vzdáleně problém = mimochodem stejnej výrobce
508
adamzprahy
| 21. 2. 2019 16:14
Moje OPC s 206kw na zimních gumách na mokru hrabe i na trojku okolo 100 km/h. Na těch zimních je do 100 km/h prakticky nereálné nemít problém s trakcí. Na letních je taky potřeba to už umět dávkovat. Mít AWD tak to bude vypadat úplně jinak.

A to mám vyzkoušené, že na semaforu mě pak na prvních metrech předjede obyčejná Octávka když má Haldex...aspoň mají obchoďáci radost >:D
508
kesumb
| 21. 2. 2019 18:04
Je to nesmysl, ani zadokolky s takovým výkonem to nejsou schopný přenést a to ani na suchu. Natož pak předokolka.
Avatar - _Karel_
508
_Karel_
| 21. 2. 2019 18:15
To se samozřejmě mýlíš. Citroen, Lexus. Toyota - přenesou cokoli, i s naftovým šestiválcem na přední nápravě zaručeny fantastické jízdní vlastnosti.
Audi - v podstatě bez trakce, bez ohledu na výkon.
508
kesumb
| 21. 2. 2019 19:56
Mimochodem kolaga má RX450 a jezdí na dovolenou oktávkou TDI 4x4 s tím, že má podstatně lepší trakci a lépe se ovládá. Pohon zadní nápravy je prý šíleně nevyzpytatelný a spíš k ničemu.
A to tedy už musí bejt, když je lepší současnej haldex..

Ptal se, jak se mi jezdilo s Touaregem, že by to vyměnil...

Avatar - _Karel_
508
_Karel_
| 21. 2. 2019 20:26
Tak to je smutný.
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:36
Tak to se shodnem = fakt hodně hodně hodně smutný = jakej blábolum lidi věřej >:-[]

Hele ty tomu fakt věříš? Nebo jen kvůli ideologi..? :-)

4x4 a realita [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:47
Černej humor je = že se možná fakt najdou lidi který takovejm blábolovinám věřej :yes: >:D

Podívej se co je nejprodávanější v největší zemi světa [odkaz] >:-[]
Avatar - Emel
508
Emel
| 28. 2. 2019 23:13
Pak záleží, jestli je pro tebe vzor Rusko nebo Švýcarsko
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:35
Ne ty rádobyvtipný pako = a opět zopakuju že tohle ti vysvětloval MT + já několikrát ;-)
Avatar - woody-alien
508
woody-alien
| 21. 2. 2019 22:37
Věřím. Když jsem zkoušel Cupru FWD, byl to s trakcí taky docela boj. Nakonec i slabší GTI Performance si rádo zahrabalo.
Avatar - Emel
508
Emel
| 22. 2. 2019 08:56
Zase C5 je dost těžké auto, těžké na čumák... a ten automat je dost líný.
Avatar - woody-alien
508
woody-alien
| 22. 2. 2019 09:39
To jo, ale já komentoval tu Astru OPC. Není to jednoduché u těch silných FWD H-H udělat tak, aby z odšťuchu nebyla spíš frustrace. Překvapivě dobře si s tím prý poradili u aktuální Hondy C-TR. Ale s tím jsem nejel.

Pokud se týká nějakých 200 koní a 450 Nm ve střední třídě, nevzpomínám si, že by s Mondeem byl nějaký zvláštní problém, ani na mokru. Těžkej diesel na předku plus ten automat....jak říkáš.
508
webpaja
| 22. 2. 2019 04:24
Realista ;-)
508
kesumb
| 21. 2. 2019 18:03
Shodou okolností Citroen C5 3,0 HDI měl kamarád a co si pamatuju, tak to taky hrabalo kde mohlo. Ale je možný, že prostě jezdíš jinak a chceš od toho něco jinýho. Já mám rád, když se koně můžou napít.
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:38
Tohle neni po1vé kdy si vymejšíš = boha proč? ;-)

Je to jen o konstrukci a těžišti atp. = ne o značkách = vono de jít i dál.. >:-[]
508
webpaja
| 22. 2. 2019 04:28
A když nastartuješ motor a rozjedeš se? ;-)

Tohle podprahové podsouvání, že stačí FWD, protože...Lexus nasadil vyretušovanou Camry, která je podvozkově bída neřešme. Vím, že tě to štve, stejně jako majitele GS, kteří nemají reálnou náhradu.

A vzhledem k tomu, že jsem měl možnost před pár lety zažít na okruhu Jirku Č, toho už vůbec nemá smysl řešit. >:D
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:39
Camry je podvozkově bída :yes: >:D

Kam ty na to chodíš = že tvrdíš dokonce přesnej opak = než ostatní?

[odkaz] spousta diskutérů netušim proč dodnes odmítá vliv hybridu na rozložení hmotnosti a těžiště :-)
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:43
Shodnem se leda v tom že je škoda že se tu GS přestalo prodávat = holt ho kupovalo málo lidí :-|
A jak správně zmiňuješ = evidentně si nikdy nenastartoval a nerozjel se ;-)

Vedle v Polsku je GS furt v nabídce [odkaz] no nejen v Polsku
[odkaz] tady holt frčí spíš.. :-)
508
webpaja
| 22. 2. 2019 04:22
Ano, z článků se to tak zdát může. A Jirka Červenka není Honza Červenka. Nežer ty psané nesmysly tolik a víc jezdi. ;-)
Avatar - Hammunasakra
508
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:46
Nemyslim že bys najezdil nějak dramaticky víc než já = nebo třeba Jirka Červenka nebo třeba Martin Vaculík = takže ti zbylo to popírání popírání popírání ;-)

Co konkrétně se ti na tom článku nezdá? Co vidíš tak ostře jinak?
508
Reco
| 20. 2. 2019 13:34
Stylova gulia v zaklade moc stylova nebude. To je vecna debata, ci radsej vybavenejsie auto, alebo skoro premiovu socku.
Avatar - CHerokee
508
CHerokee
| 20. 2. 2019 16:07
Stylová Giulia RWD má v základě benzínový 2 litr 200 k motor a s ním z 0 - 100 za 6,5 sekundy s tím, že může být osazena i samosvorem, takže stylově jezdit opravdu bude.
Avatar - Dinar
508
Dinar
| 20. 2. 2019 16:26
Výraz “stylový”, chápu v kontextu článku, resp. následné diskuse, jako “designově vydařený”. Jasná věc, že 508 za podobné peníze jako zadokolka s větším motorem nedává smysl, cena je prostě přepálená, ale mluvíme-li čistě o designu, tak si 508 namaže fádní bublinoidní design giulie na chleba. ;-)
Avatar - white label
508
white label
| 20. 2. 2019 16:43
Až na ty přední "kly" 508ičky, to je jak odkaz na šavlozubého tygra z Doby ledové...
[odkaz]
Jinak z profilu částečně evokuje současný styl Volva.
508
abc
| 20. 2. 2019 16:45
nemáš pravdu, stačí sa k Giulii priblížiť v skutočnosti a pochopíš
Avatar - Dinar
508
Dinar
| 20. 2. 2019 16:49
A jak se dá ke giulii přiblížit v neskutečnosti?
Avatar - CHerokee
508
CHerokee
| 20. 2. 2019 16:46
S tím nesouhlasím, ale je to věc osobní preference. Byl jsem se podívat na skladovky, ty šly hodně dolů, i benzíny 800 - 900 000. Moc pěkné auto. To je i tento Peugeot, ale FWD + 1,6 ...s tou cenou to fakt ujeli. To se nemůže prodat...
Avatar - Dinar
508
Dinar
| 20. 2. 2019 16:53
Mluvit o reálné volbě mezi těmi dvěma, nemám se o čem rozmýšlet i kdyby byla julča o 200k dražší, je to prostě zadokolka, větší motor, normální vnitřek. Ale znova, pokud jde o stylovost ve smyslu dojmu z extetiéru, je na tom 508 výrazně lépe.
Avatar - Emel
508
Emel
| 20. 2. 2019 17:14
Tobě to asi i věřím, ale podobně velkorysý přístup má málokdo. Já na chvíli hodil na Giulii okem... ale při zjištění, že v tom základu za 980t ceník jsou 16" a halogeny a tak jsem usoudil, že takový purista už holt nejsem. Kdyby byl ten dvoulitr s manuálem a o 60t levnější...

PS: mně se Giulia líbí, na druhou stranu by mi asi byla trošku malá.
508
Arese
| 20. 2. 2019 21:09
Jo jo, dvoulitr s manuálem. Ale toto nabídnout je pro AR asi neřešitelný problém! 8-s :no:
508
Reco
| 20. 2. 2019 16:48
Ano a zakladna cena je 37,2k €. 508 s porovnatelnym vykonom a prevodovkou stoji 29,9k €. A ak sa ideme hrat na zlavu u 508ju budu vediet lepsie. Takze sa nebavime ani nahodou o rovnakej cene. Urcite sa najdu ludia, ktorym to za tie peniaze stat bude, ale tej vecsine, ktora robi predajne cisla, nie. Pod stylom som ale myslel tu dizajnovu stranku veci/
Avatar - H/K_svwet
508
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 13:39
1,6 litrovy objem motrta je dnes na strednu triedu v podstate taky "stred" ... ak zvazime ze dnes uz aj auta ako 1200kg 4x4 vitara alebo 4,3m dlhy ceed maju v ponuke litrove 3 valce tak je 1,6tka 4 valec na strednu triedu vlastne "dokonala" ... ja viem... aj mne by sa tam pacila viac nejaka ta 2 litrova motorizacia po vzore arteonu ci superbu ale asi to nema cenu nejak riesit.... napriklad aj v optime by my take1,6tgdi uplne ale uplne stacilo ... skor ide o celkove zladenie motora s autom a prevodovkou... a tie papierove udaje dynamiky P508 vyzeraju az moc dobre.. az vyborne... navyse tu nie je ziadne vypinanie valcov ako u 1,5tsi ... podla mna prave tato 133kw 1,6tka bude u sukromnikov asi aj najziadanejsia ... ale inak suhlasim... cenovky XE alebo nejakeho toho lexusu IS su uz nebezpecne blizko a to uz konci vsetka sranda.... ... ono ked uz dat melon alebo melon dvesto za auto tak aj odo mna radsej nieco ako outback v 4kolke alebo arteon s 2.0tsi ... pripadne uz SUV ako sorento alebo tarraco ) .. ale svojich zakaznikov si podobne ako aj cenovo "sebavodome" C5 aircross iste najde .. otazne je ci to vsak bude stacit ... a casom nedopadne P508 rovnako ako klasicka C5 ... ale aj tak vdaka pezotiku ze strednu triedu zatial stale este neopusta a drzi sa jej zubami nechtami navzdory vsade pritomnej SUV manii :yes:
508
abc
| 20. 2. 2019 16:43
veru veru, alebo volvo je nádherné,
asi volvo alebo giulia,
ale totoje tiež krásne, len to asi zatial nepatrí medzi prémiovky,
aj ked štýl to má
Avatar - KANKUNEN
Osud této 508ky trefil asi Dinar
KANKUNEN
| 20. 2. 2019 13:31
Krásné, nádherné, auto určené pro fajnšmekry, nevím nevím jestli fajnšmekři ocení budíky naruby, ale to je jedno. Je to takové auto, které obdivuješ v showroomu, když si jdeš pro Riftera, protože dáváš přednost praktičnosti.
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 13:52
Hlavně nevím, jestli to psal i Dinar, ale myslím, že ano, ale to auto funguje jen v červené. V sobotu jsem byl na saloně Peugeotu, kde stála testovaná šedá a ten wow efekt je pryč. Je to škoda, je to zajímavé auto, ale domu bych ho nepotřeboval.
Avatar - _Karel_
Osud této 508ky trefil asi Dinar
_Karel_
| 20. 2. 2019 14:43
Já bych bral červenou i šedou, ale černá mu nesluší.
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:58
Já jen červenou, na živo i ta šedá auto celkem zabije :-)
Osud této 508ky trefil asi Dinar
ericn
| 20. 2. 2019 16:28
No tak to není tak docela pravda, včera jsem ho viděl v černé a je parádni ;-) Ikdyž bych upřednostnil tu červenou nebo tmavě modrou :yes:
Avatar - Dinar
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Dinar
| 20. 2. 2019 16:29
Zářivá barva a velká kola, to je recept pro většinu aut, ale 508 přiznám, že vypadá velmi slušně už v základu, jen ten wow efekt designového majstrštyku tam už prostě není. ;-)
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:35
:yes:
Avatar - H/K_svwet
Osud této 508ky trefil asi Dinar
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 13:53
asi tak.. ale tak to je aj s alfou.... kazdy ju chce a kazdy chvali do nebies ale nakoniec v reale ja tak predaje ma mizerne... kusok sa obavam aby sa taketo nieco neprihodilo aj novej P508 ....osobne by som viac stavil na praktickost a istu prestiz v tejto cenovke ... takze mat 1,2melona asi by som si najprv skusil Lexus IS 200T ( 2.0t 180kw ) [odkaz] a az potom skusil levika... obavam sa vsak ze lexus proste bude jasne lepsi ... stejne ale porovnat tie auta ako vidime minimalne cenou sa da v poho :yes:

PS: mne by tento levik daval zmysel tak za 900 tacov.. kedze uz za melon su fakt aj premianti a dokonca este aj silnejsi motoricky a celkovo viac naslapani v kazdom smere...0

PS: za 1.095.000 asi naj kauf [odkaz] tu levik za 1.200.000 mi nedava ziadny zmysel zrazu ... lexus :yes:
Avatar - xxc
Osud této 508ky trefil asi Dinar
xxc
| 20. 2. 2019 14:02
Ved stoji nejakych 31 000 € cennikovo aj s nocnym videnim. Alebo 33 000 €, tie auta su z lacnejsich. Vyzera celkom pekne, ale lezat by som v tom nechcel :-)

Lexus zacina na 36 000 € s halogenmi, bez prkovacich senzorov a snad s manualnou klimatizaciou.
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:05
Nezkusil bys Lexx, zkusil a koupil bys Arteon TSI... známe tě >:D
Avatar - H/K_svwet
Osud této 508ky trefil asi Dinar
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:12
v tomto pripade je to ine ako ked kupujes male auto a mas obmedzeny rozpocet plus pozadujes maximalnu praktickost a servisnu dostupnost .. mat uz ale milion dva hore dole a zit na inej nohe tak iste lexusa skusim ;-) .... verit nemusis... ale inak pravdu mas v tom ze tohto leva by som nechcel urcite
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:22
Mohu se zeptat, když si kupoval Polo, která auta si uvažoval a na která si opravdu došel do salonu a zkusil-projel? Já jen, že takhle od stolu má hodně lidí široký záběr, ale pokud by si měl 1milion na auto přemýšlíš úplně stejně, že chceš dostat co nejvíce za co nejméně a i ten servis budeš hledat dostupný. Nic proti Lexxi, mne se nelíbí, ale vsadím se, že by si taky zase spadl nohama na zem a přemýšlel, jestli ti něco konvenčnějšího nebude sloužit lépe.
Avatar - H/K_svwet
Osud této 508ky trefil asi Dinar
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:29
najprv som chcel corsu ... a uvazoval som aj o yarise.... v opli ale na mna "nemali cas" a celkovo som mal pocit ze tam "zavadziam" pristup bol hodne divny ( mozno som mal len smolny den ) .. yaris som skusal na predajni a nesadol mi.. vyhlad spatny... sedacka akosi vysoko... stredovy tunel praskal por rukami ... predne okno meter od teba... pocit ako v mpv.... este aj fabiu som pozrel staticky... ale bola paradoxne drahsia ako polo a horsie vybavena za danu cenu.. k tomu jej zakladnejsie kusky s tymi gigantickymi halogenami su nekukatelne skatule brr.... i20 volant otrasny... celkov nafuknuta kara ale akasi "prazdna" to iste este to predosle rio... jak sa mi najprv pacilo tak po nasadnuti som mal pocit akejsi "prazdnoty" ... a lacnoty... dvere plasty a pod... pacil sa mi aj predosly swift ale bol maly... kufor mini... a sedis nalepeny na bocnom okne ... mazda 2 sa mi asi najviac pozdavala este spolu s polom .. ale bola uz na hranici limitu k tomu stale len 55kw verzia na plechacoch .. a vlastne tiez je vnutri uzka... budiky ma mazda 2 v zaklade tiez hodne mizerne.. ako zo skutru s taiwanu ... no ale posadil som sa nakoniec do pola a za 10s som vedel ze ho proste vezmem ... bolo tam vsetko ako ma byt .. sedacky super.. aj volant budiky...vyhlad z auta... aj ta vnimatelna kvalita... nikde nic gycove .... ale normalne auto

PS: sedel som aj v cliu punte a fieste....ale nieje to moja salka kavy proste ... hoc su to atraktivne vozy urcite .... ale jak kabinami tak aj par dalsimi detailami mi az tak nesedia.... do PSA som ani neliezol ... stacila mi jazda v kamaratovej P208 aby som vedel ze v reale i--cocpit proste nechcem no a C3 sa mi nelubi absolutne ... a nakoniec to najdolezitejsie skoro som zabudol ... chcel som hlavne 4 valce ... preto skusat neajkyu 3 valcovu C3 vybevenu za 13 litrov nemalo ziadny zmysel aj keby sa mi cirim zazrakom nejak zapacila ( ale inak prave este ta predosla generacia bola o dost krajsia ako ta dnesna nafuknuta )
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:59
Vidíš, právě si mi popsal naprosto reálné chování zákazníka, který chce za své peníze dostat co nejvíce, přesně to odporuje tomu, co píšeš v diskuzích, proto do tebe rýpu ;)

Takhle by sis počínal i s milionem v kapse.
Avatar - H/K_svwet
Osud této 508ky trefil asi Dinar
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:09
nejde o to ze som chcel co najviac.. ale hlavne o to co ti sadne a co pozadujes... a to je rozdiel... velky rozdiel... ono polo nema za dane prachy ani najvacsi razvor ani najvacsi vykon ani najvyspelejsie technologie ani najvacsi kufor v triede ... ide defakto v tomto o priemerne a bezne auto .. ale proste ako auto mi aj pocitovo aj vizualne sadlo a voslo sa mi aj do limitu ... splnalo dane poziadavky proste celkovo najlepsie .. pritom nema ani zasadne slabiny ktore by som musel "prekusavat" ( povedzme ako i-cocpit v P208 ci nejake nekukatelne mini budiky v zakladnej mazde 2 ) a ma relativne este aj normalny motor.. a aj sa mi skutocne v reale paci na rozdiel od takej skatulovitej kocky fabie ... takze bolo rozhodnute ... uz dnes je to samozrejeme zase kusok ine.. kedze napriklad dnes uz nove polo stvorvalec za 12 lirov nekupis... vsade je to uz samny trojvalec v tychto cenach... takisto mame uz nove rio novy swift... kazdopadne nelutujem... naopak.. mam to auto cim dalej tam radsej... dokonale si rozumieme... sme taki dvaja "klasici" a to je to najdolezitejsie ... ladime spolu

ono mat uz financnu rezervu tak kludne kupi clovek lexusa ... samozrejme ani milionari nie su rovnaki... nie kazdy si potrpi na super auto pripadne bude ochotny prevadzkovat nejaku drahu supermasinu... je to uz aj vec toho kolko je ochotny potom clovek do toho vrazat... ale mat na to a mat nejaku ru rezevu a nic neriesit.. tak urcite radsej lexus ako levika.. v tomto by som problem nemal
Avatar - speedfred
Osud této 508ky trefil asi Dinar
speedfred
| 20. 2. 2019 16:11
...ale to isté sa ti môže stať aj pri Lexe - sadneš a nepasuje ti, Jag - servis je daleko/nemá motory a nakoniec skončíš pri VW. Korejcov ani nepôjdeš pozrieť. Ako píše Ozzy, každý chce za svoje peniaze najviac/najpraktickejšie pokial nekupuješ niečo iba pre zábavu. Podľa fotiek chváliš/odsudzuješ autá ale realita je nakoniec iná.
Mne to pripadá akoby si si stále chválil susedovu peknú manželku a ani ju poriadne nepoznáš čo vie/nevie.
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Reco
| 20. 2. 2019 14:17
Pozri si cennik gulie. Najlacnejsia verzia je 2.2jtdm s 6 stupnovym manualom za 34k€. Pricom vykonovo je na urovni mojej benzinovej 1.2 Tam hladaj jediny dovod slabych predajov. Za 34k zacina 508 vo vybave Allure s 8st automatom a dalsich 33kW naviac + staci ti par priplatkov a si v nabitom aute oproti premiovej socke.
Avatar - H/K_svwet
Osud této 508ky trefil asi Dinar
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:21
ono hlavne dizel a alfa... to nejde dokopy... kto uz kupi dizlovu alfu .... fajnsmeker nie .. firma radsej passaty... a setrilek camry... proste chce to ine motorizacie do alfy... plus spravit kombik a nejak to cele inak nacenit a hadam by to aj slo.. ale to skor opat zacne chrlit lavu etna ako to tam s tym daco spravia... alfa je marna...
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Reco
| 20. 2. 2019 14:31
Ale to neplati len pre guliu, tak je to aj s dalsimi autami v premii a ozzman vyssie ti to uz naznacil. Jednoducho auto sa dokaze vysplhat vybavou na cenu premie pri zaklade. Otazka znie, ci si kupis najlacnejsie premiove auto, ktore nema ani polovicu toho co ten v nepremiovom. Jeho auto bude aj dobre vyzerat vdaka priplatkom z vonku, tvoje bude zvonku robit dojem len znackou, vyzorom nie, nizsi vykon, menej vybavy a casto aj horsi interier. Zaplatis rovnako a dostanes ovela ovela menej.
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Mr.Murphy
| 20. 2. 2019 15:02
Giulii v plné výbavě s 2.0T se ZF 8st. koupíš do výroby tak +/- lehce nad mega.... (samozřejmě ne podle ceníku, ale při reálném jednání). V té samé výbavě a s výkonnějším benzínem bude 508 stát asi v reálu to samé.... možná to ukecáš na trošku nižší cenu.... pak už samozřejmě záleží co kdo ve výbavě má a jestli ti víc záleží na výbavě nebo na výkonech, protože Giu s 2.0T je na stovce o propastné 1,3 rychleji než 508....

a přecejen kdybych chtěl nepraktický stylový sedan, tak bych spíš koukal po Alfě nebo D3 než po Peugeotu....
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Redmex
| 20. 2. 2019 15:49
Jeden podstatny rozdiel medzi Guliou a P508 je, ze 508 je liftback. To ho robi vyrazne praktickejsim.
Ako sa mi Gulia paci, strkat do kufra kociar ma prilis nelaka. Do 508 to pojde vyrazne lahsie a to este existuje kombi...
Avatar - Ozzman
Osud této 508ky trefil asi Dinar
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:07
On ten 508 lift má kufr spíš jen tak aby se neřeklo...
Avatar - speedfred
Osud této 508ky trefil asi Dinar
speedfred
| 20. 2. 2019 16:15
Mám predchádzajúcu 508GT ale novú by som nekúpil kvôli tomu že je lift aj keď sa mi hodne páči.
Avatar - Ada je zase tady
Auto plné rozporů
Ada je zase tady
| 20. 2. 2019 13:43
Tak, jak příď vozu je mimořádně povedená (gratuluji!), tak interiér je příšerná slátanina. Nechápu to lkaní nad benzínovým motorem - vždyť takový motor dnes do auta už vůbec nepatří. :-!
Avatar - xxc
Auto plné rozporů
xxc
| 20. 2. 2019 13:59
Ved maju aj diesle a interier treba vyskusat, nie len tak pisat.
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:04
Já zkusil a i když je to asi nejlepší i-cockpit ( rozuměj, nejzkousnutelnější, co jsem zkoušel), tak bych své peníze radši utratil jinde.
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:16
ani nemusim i-copti skusat ( hoc v 208 som ho uz skusil a minimalne ten maly volant je super ) aby som vedel ze taketo nieco proste v reale stejne nechcem... za melon je pritom dnes uz aj premia... take preco 1,6tkoveho llevika... nedava mi jeho cena vyse melona nijaky uchopitelny zmysel... arteon ho proste prevalcuje aj dokonca aj premiovky ak neupravia cenu na uchopitelnu uroven .....
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 14:25
Za 1milion to bude vždy kompromis, vybavený mainstream, nebo základnější prémie... myslím, že ani jedna volba není špatná, já taky tak chvíli uvažoval, ale nakonec jsem si i díky cenám servisu radši vybral zase mainstream, protože na "krev" kupovat auto není nejlepší.

Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:51
lenze aj ta zakladnejsia premia je celkovo lepsia vykonnejsia a kvalitnejsia ako vybavenejsi mainstream.. tak aky kompromis... tu predsa nie je o com... o kompromise by sa dalo rozpravat keby takyto levik stal este do tych 850 litrov... ;-)

alebo chces povedat ze lexus za melon je vykonom slabsi aj materialmi menej kvalitny a vybavou menej vybaveny a celkovo menej naslapany ako P508 za melon? ... tak vidis ... kompromis by bol leby tento levik stal o 300 litrov menej... takto je to ale brutalny debakel .. bohuzial v neprospech leva.. takisto o praktickosti pomlcime... ale aj tam lexus bude asi inde ako tento "prikrceny" nasrany kocur pardon levik >:D
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:18
To přece není pravda !

Za ten milion máš většinou Top motorizace mainstreamu v nejvyšších výbavách, uvedu srovnatelnější naftu, protože u benzinů to někde moc srovnávat není pro absenci motorů u některých značek:

Superb 140Kw TDI AT 4x4 LaK 1 080 000

Passat (stejný pohon i výkon) Highline 1 028 000

Mondeo 132Kw TDCi 4x4 AT ST line 1 052 000* (Titanium 966 tis. - ceník předfaceliftu)

Insignia 154Kw biturbo CDTi 4x4 AT Ultimate 1 099 000

Mazda 6 136kw 4x4 AT takumi plus 1 045 000

508 130Kw HDi FWD GT 1 070 000

A prémie základní výbava v obdobné motorizaci:

A4 140kw TDi 4x4 Quattro - 1 165 000

3er 140kw 320xd AT - 1 125 000

C220d 4matic AT - 1 133 000

A do dalšího vlákna ti hodím, co dostaneš v mainstreamu za auto proti největšímu žebrákovi z prémie.
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:22
tak za mna radsej A4 4x4 s rovnakym motorom ako superb 4x4 .. cenovy rozdiel ako sam vidis je hodne maly pritom ale audi je uz uplne ina liga :yes:

proste nepremiovky nahanaju premiu aj cenou ale potom sa nemozu cudovat preco im padaju predaje... zatial co D3 si svoju pocitciu stale drzi tak nepremiova stredna trieda prave na toto "nahananie" raz dojede :*) ak uz nedojela...
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:41
Ale Audi je základ na 16", Superb je Laurin za tuto cenu. Jinak v této motorizaci a pohonu začíná na 944 tisíc a to už je rozdíl přes 200 tisíc a když budeš přihazovat výbavu, nůžky se rozevřou.
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:54
ma A4 v zaklade uz digitalny kokpit? .... kazdopadne aj podvozkovo a celkovym spracovanim ( aj materialy ) ocakavam ze A4 bude predsa len inde ako superb .. vzdy sa budu kusok prelinat ceny .. ale za mna radsej "zakldnejsiu" premiu ako nejaky mainstream za melon dvesto... nie je o com tu ak vidim tie ceny jagu alebo lexusu tak nejaky levik za melon zmysel proste nedava
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:58
Jistě, že nemá, má informační systém s monochromatickým displejem... ale má aspon rádio.... >:D No to je právě celkem omyl, že vysolíš o 100 tisíc více, ale dostaneš hůře vybavené auto, to se ti snažim říct....
Avatar - twistedTSD
Auto plné rozporů
twistedTSD
| 20. 2. 2019 16:11
Cenový rozdíl hodně malý? Je to Sup v nejvyšší výbavě vs. A4 v holobytu, i tak o 85 tisíc dražší. Zkus si někdy ten konfigurátor Audi otevřít. Jestli už mají v základu aspoň základní autoklimu, tak to bude zázrak...
Auto plné rozporů
Reco
| 20. 2. 2019 15:20
Ukaz mi, ktora premia je v zaklade lepsia, vykonejsia a kvalitnejsia ako vybaveny mainstream za porovnatelnu cenu.
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:25
lexus je podla mna daleko lepsie auto ako P508 v podobnej cene ;-)
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:44
Lexus IS 200t začíná na 980 tisících.
Peugeot 508 1.6THP začíná na 800 tisících.

Opět rozdíl 200 tisíc...
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:47
pisem v podobnej cene.. to znamena mam na mysli asi to ze lexus za melon je za mna vzdy lepsi ako P508 za melon ;-) .... alebo pisem snad japonsky?
Auto plné rozporů
Redmex
| 20. 2. 2019 15:52
Problem bude skor to, ze si najskor ani jedno auto v danej konfiguracii nevidel, nie to este, aby si skusil.
Lexus v zaklade je dost holota a posobi v interieri horsie ako ten zakladny Peugeot. S vybavou je to zase slusny rozdiel v cene
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:54
A já píšu japonsky, že nechápeš, že zatímco P508 za 1 M je ve verzi GT (nejvyšší výbava), ale Lexus je základ?!!!

Lex nemá ani dvouzonovou klimu, vyhřívaný volant a sedačky, navigaci, nemá Full LED, ani dešťový senzor...To u auta za 1M bych asi zase chtěl do auta...
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:57
ze destovy senzor... moj ty boze... ale ze celkovo je lexus inde to nevidis... no jo.. mozem sa ja tu snazit... ;-)
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:01
Jediné, kde je ten Lex dále je, že má silnější motor,než 508. ale jinak je to holobyt. Ta výbava, co uvádím, mají auta za 0,5-0,6M, každé druhé, co se prodává, ano, dešťový senzor je hodně dobrá věc, stejně jako dvouzonová klima a LED světla... proto buď přisolit 200 tisíc za výbavu, nebo koupím něco jiného, když už chci silný benzín, Superb 200KW TSI je tu taky, nebo ušetřím a koupím Insignii, či Mazdu6....

A to nemluvím o tom, jak ten interiér vypadá a jaké má materiály... je to základ.
Avatar - xxc
Auto plné rozporů
xxc
| 20. 2. 2019 16:41
Vyššie som písal, koľko stojí ten lexus a co má. Nemá nič
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:46
:yes:
Avatar - wakantanka
Auto plné rozporů
wakantanka
| 20. 2. 2019 15:23
Nebol si to náhodou ty, čo ešte nedávno tvrdil že prémia v podstate už nie je prémiou a teraz BY si kupoval prémiu? :-)
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:27
tak lexus je proste lepsi... v tomto pripade by som nevahal ... ale P508 si iste svojich zakaznikov najde... aj ked ocakavam "uspech" na urovni giulie... trhak to predpokladam fakt nebude ... :*)
Avatar - wakantanka
Auto plné rozporů
wakantanka
| 20. 2. 2019 21:29
Mám tomu rozumieť tak, že jedna skúsenosť s prémiovou A3 ktorá má v podstate nepremiovu techniku obrátila tvoj dlhoročný názor naruby?
Avatar - twistedTSD
Auto plné rozporů
twistedTSD
| 20. 2. 2019 16:13
ale to bylo včera... >:-[]
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 17:03
>:-[]
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:39
A ještě obráceně:

Nejzákladnější a nejlevnější A4 co lze koupit:

Benzin: 1.5TSI 110 KW FWD MT (doufám, že je to 1.5, protože to už nikde není napsané)

840 tisíc

Nafta: 2.0TDi 110kw FWD AT

998 tisíc

Nejzákladnější a nejlevnější 3er co lze koupit:

320d 140kw RWD, MT - 1 milion, benzín je jen 330i aktuálně v nabídce

Nejzákladnější a nejlevnější Cklasse co lze koupit:

benzín

C160 92kw 851 tisíc

nafta

C180d 90kw 924tisíc

Takže v naftě viz výše +/- 900 tisíc až 1 milion, za to koupíš vše, co jsem napsal výše, jen v trochu nižších výbavách v automatu a 4x4 převážně.

A v benzínu aktuálně moc výběr v mainstreamu není:

Buď jsou tam menší turba kolem 100-120kw, za ceny kolem 700 tisíc (Superb, Mondeo, Insi)

Kolem 800 je 2.5skyactiv 194k u Mazdy 6, Insi 1.6T 200k za 850 tis

A pak kolem 1M začínají třeba 2.0 TSI 200kw...

Pořád ti to moc nevychází ta teorie >:D

Auto plné rozporů
koblih
| 21. 2. 2019 17:48
To už je snad jednodušší snažit se něco dokázat Hammunovi >:D
Avatar - Hammunasakra
Auto plné rozporů
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 12:47
Dej příklad >:D
Avatar - twistedTSD
Auto plné rozporů
twistedTSD
| 20. 2. 2019 16:01
Brutální debakl je prodejně spíš ten Lex.
Avatar - xxc
Auto plné rozporů
xxc
| 20. 2. 2019 16:49
Arteon bude drahší.
Avatar - xxc
Auto plné rozporů
xxc
| 20. 2. 2019 14:31
Jasne, ja som mal 3 roky 208 s ikokpitom a pohoda. Teoreticky je to ergonomickejsie, kto si normalne sadne, pre toho je to dobre. Aj ked je otazka, ci sa v 508ke da normalne sadnut :-) Treba to aj trosku pouzivat, nie len v predajni sadnut a odsudit. Je to normalna reakcia ludi na vsetko nove.
Avatar - _Karel_
Auto plné rozporů
_Karel_
| 20. 2. 2019 14:45
To jsou zase kecy. Když nevidím ve SVÉ řidičské pozici na budíky na prodejně, neuvidím na ně ani v provozu. 8-s
Avatar - iudex
Auto plné rozporů
iudex
| 20. 2. 2019 15:28
Presne. :yes:
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:08
Třeba se při jízdě ten volant vydrncá a změní polohou... je to Peugeot, tam se to stát může >:-[] Nebo vypadnou budíky >:D
Avatar - _Karel_
Auto plné rozporů
_Karel_
| 20. 2. 2019 16:35
>:-[]
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:58
jedine ten maly tucny volant je super... uz budiky su o nicom... kukat ponad volant ktory mas stale skor kdesi medzi nohami ( aj v najvyssej polohe ) pochopitelne nemoze sadnut kazdemu.. obzlast vyssie postavy asi s tym budu mat problem.. ale mozno ze zenam taketo riesenie asi bude vyhovovat... kedze ony tiez velakrat idu logike navzdory .. vid aj moja... ale ok ... kde by sme bez bab boli ze jo ;-)
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 15:19
Tak hlavně, jestli ti tekla voda po skle správným směrem >:D

Hele, to je trochu divné hodnocení, já to zkoušel, od 208, přes 2008,308,5008 až po 508 a nikde nic.. ani ťuk, nechtěl bych to. Nevím, proč bych si měl na to zvykat, když mi to jinde dají pro mne pohodlnnější a přehlednější, mám 188cm, takže jsem neviděl na budíky a ano, se sedačkou jsem si hrál.
Avatar - xxc
Auto plné rozporů
xxc
| 20. 2. 2019 16:56
Ja nehovorím, že voda niekam tečie, ja som písal, že kvôli tej vode nie je nič vidieť v spätných zrkadlách!!!! A to je rozdiel. Kto to nevidel, nevie si ani predstaviť.

A komu nevyhovuje ikokpit, tak by mohol mat voľbu "retro" kokpitu. S tým súhlasím. Už nia insignia pravdepodobne bude nejaké dvojča a každý si vyberie. Alebo nevyberie. S čím nesúhlasím, odsúdiť niečo len tak bez vyskúšania.
Avatar - Ozzman
Auto plné rozporů
Ozzman
| 20. 2. 2019 17:05
Já to ale zkoušel, proto to odsuzuji, nerad bych, aby za pár let nebyl výběr a musel bych mít i-cockpit. Pro mne je Peugeot díky tomu nekoupitelný.
Auto plné rozporů
Arese
| 20. 2. 2019 21:17
Pro mě bohužel též... :-O :'-(
Auto plné rozporů
webpaja
| 20. 2. 2019 16:16
Co je normálně? Denně vidím mnoho řidičů, kteří považují za normální to, co je špatné.
Avatar - Dinar
Auto plné rozporů
Dinar
| 20. 2. 2019 16:35
V icockpitu najde ideální posaz jen někdo, kdo má nohy o třetinu kratší než trup a hlava mu sedí na třiceticentimetrovém krku. Napadá mě jedině zmutovaný šimpanz. ;-)
Avatar - speedfred
Auto plné rozporů
speedfred
| 20. 2. 2019 16:43
>:D >:D >:D kde ty na to chodíš ? Močíci kočka, auto co má 2 kníry a teraz toto :yes:
Avatar - white label
Auto plné rozporů
white label
| 20. 2. 2019 16:51
Ty woe..., no já už jsem se pomalu (než jsem to dočetl úplně do konce) lekl, že si teď někde potkal Blue Suna. :-O :*)
Avatar - Blue Sun
Auto plné rozporů
Blue Sun
| 20. 2. 2019 19:28
Marně přemýšlím, jak to se svýma dlouhýma nohama dělám... nu což, zase jsem chytřejší o něco, co dělám špatně.
Avatar - H/K_svwet
Auto plné rozporů
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 14:05
v strednej triede za melon za mna najskor asi lexus IS 200t [odkaz] :-) :yes: ... ale urcite by to chcelo omrknut aj XE s 2.0T .... levik je kazdopadne ako vidime hodne odvazne naceneny :*) tak snad si nevylame zubky :yes:
Avatar - Hammunasakra
Auto plné rozporů
Hammunasakra
| 20. 2. 2019 23:19
Kupa :no: za to že se ti líbí Lexus a Jag? Zajímavý
Avatar - Verny_2013
Adaptivní tlumiče
Verny_2013
| 20. 2. 2019 14:07
Nevím proč se všichni novináři do nich zamilovali a nekriticky je doporučují. Já je mám teď u prvního auta, ale žádný zázrak to není. Opravdu použitelný je jen standartní režim. sportovní je zbytečně tvrdý, a drncavý, a ten komfortní houpavý a nejistý. Je to spíš jen taková drahá hračka bez praktického přínosu. Není nad dobře odladěný standartní podvozek.
Avatar - xxc
Adaptivní tlumiče
xxc
| 20. 2. 2019 14:35
Presne tak.
Avatar - Bubáq
Adaptivní tlumiče
Bubáq
| 20. 2. 2019 14:37
U kterého auta, prosím?
Avatar - Verny_2013
Adaptivní tlumiče
Verny_2013
| 20. 2. 2019 15:08
golf 7, popisuju to v recenzi.
Je to pekny,
dr.Remorey
| 20. 2. 2019 14:54
Ale 1 a ctvrt mega za pezot s benzinem 1.6... za to se da koupit gulia, lexus is200t, naka skladovka trojky nebo cecka. Jasny, jsou to o fous mensi auta, ale i toto je spis na paradu
Smysl bude davat nizsi specifikace
Avatar - H/K_svwet
Je to pekny,
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:19
suhlas... aj ked nie som na drahe velke kary ( bodaj by som aj bol ked na ne nemam >:D ) .. ale tak uz mat melon dva... tak pezot minam oblukom ... a prve co skusam tak lexus IS a jaguar XE :yes:
Avatar - Blue Sun
Je to pekny,
Blue Sun
| 20. 2. 2019 15:22
To je fajn, srovnávat skladovky s ceníkovou cenou. Kolik pak bude stát skladovka toho Peugeotu, hm?
Avatar - H/K_svwet
Je to pekny,
H/K_svwet
| 20. 2. 2019 15:31
lexus ma za mna velmi dobre ceny ak zvazis ake su to kvalitne a prestizne auta... s lexusom ozaj dostavas produkt ktory za to stoji ... ja by som dokonca dnes uz radsej lexusa ako nejakeho medu bedu ... a bawo uz vobec... skoda len ze v eu nema lexus moc silne zazemie... uz v amerike je to ale o inom... aspon tam sa tejto znacke dostava patricneho zadostucinenia :yes:
Je to pekny,
webpaja
| 20. 2. 2019 16:15
JJ, takže by jsi odjel ve 3er. Na to vsadím boty. Jako u Pola ;-)
Avatar - xxc
Je to pekny,
xxc
| 20. 2. 2019 16:45
Prečo sa nepredávajú, keď sú lexusy také super? Ten is lexus stojí 50 000€
Avatar - Ozzman
Je to pekny,
Ozzman
| 20. 2. 2019 17:06
Protože většina lidí je jako Topper, na diskuzi je chválí, ale v reálu si koupí koncern, protože si uvědomí, že splní více jeho potřeby.
Je to pekny,
Reco
| 20. 2. 2019 17:14
Alebo este inymi poetickejsimi slovami: Vies presne co chces, kym na to nemas.
Avatar - wakantanka
Je to pekny,
wakantanka
| 20. 2. 2019 21:33
Lebo najbližší showroom a servis z Košíc je v Žiline. :-) Jedine žeby medzičasom nejaký pribudol aj u nás na východe. A na to sa prevažná väčšina reálnych kupcov vykašle.
Avatar - Ozzman
Je to pekny,
Ozzman
| 20. 2. 2019 16:24
[odkaz]

Třeba takhle by to šlo :-)
Avatar - Blue Sun
Je to pekny,
Blue Sun
| 20. 2. 2019 19:31
Hezký, ale stejně do toho nedám kolo... >:D
Avatar - Ozzman
Je to pekny,
Ozzman
| 20. 2. 2019 19:43
Ne....a ani kočárek, ledničku a myslím, že do kufru ani sudd piva... Pro Čecha nekoupitelne >:D
Je to pekny,
Arese
| 20. 2. 2019 21:19
Oktávka je holt Oktávka! :-) :yes:
Je to pekny,
dr.Remorey
| 20. 2. 2019 17:41
Ano, bude stat min. Za 800 by davalo smysl i tohle. Vlastne, nedavalo. Je tu totiz mazda 6.
Avatar - speedfred
Je to pekny,
speedfred
| 20. 2. 2019 16:24
Kupoval som predchádzajúcu 508GT s komplet výbavou čo tam išla dať (vrátane nezávislého topenia) a ceníkovka bola tesne pod 1.2m Kč - predajná 880t Kč. Ktovie za koľko by bola skladovka.
Avatar - xxc
Je to pekny,
xxc
| 20. 2. 2019 16:48
A aký to malo význam, keď Citroen c5 bol to isté, len s hydractive? A bol lacnejší. To som nikdy nepochopil. GT malo aspoň lichobežník vpredu (ako aj najzákladnejší Citroen)
Avatar - speedfred
Je to pekny,
speedfred
| 20. 2. 2019 17:42
Tak ty si kúp Citróna, mne je jedno na čom jazdíš a je mi to úplne fuk.Boli to moje peniaze a kupoval som to ešte kapánek za inú cenu.
Avatar - xxc
Je to pekny,
xxc
| 21. 2. 2019 06:37
Veď v pohode, ja som Citroen mal, len vždy som rozmýšľal, čo na starej 508 ľudia videli :-)
Avatar - speedfred
Je to pekny,
speedfred
| 21. 2. 2019 08:21
Páčila sa mi,čo o C5 povedať nemôžem.
Je to pekny,
webpaja
| 21. 2. 2019 08:25
Být tomu naopak, asi máš C5, že? >:-[]
Avatar - speedfred
Je to pekny,
speedfred
| 21. 2. 2019 08:32
508 som kúpil za veľmi dobré peniaze + komplet servis do 200t km grátis.
C5 som dávno skúšal ale ten pevný stred volantu,no neviem.
hmm...
p1234
| 20. 2. 2019 18:33
sice skusobna jazda nebola, ale dizajn, posed, a spracovanie zanechali dobry dojem.
>:D
ceny a výbava
multicar
| 20. 2. 2019 21:02
V článku se píše , že 1.6 PureTech 180 GT Line stojí bez příplatků 1.070.000 Kč ... přitom ceník Peugeotu říká 930 tisíc?
viz
[odkaz]

Dále autor doporučuje připlatit si adaptivní tlumiče, přitom dle ceníku jsou s motorem PureTech 180 zahrnuty vždy bez ohledu na úroveň výbavy.

Mohu poprosit o vysvětlení?
Avatar - _Karel_
ceny a výbava
_Karel_
| 20. 2. 2019 22:09
Evidentně si to spletli s BlueHDI180, který skutečně stojí 1,07mil.
Klasika.
Jak to mysleli s adaptivním podvozkem, to by zajímalo i mě. Dle ceníku je pro tento motor standardem, v testu píší, že ho na autě neměli?!
To už vypadá jako neuvěřitelná amatérština - buď u Pažoutů, že si ani neumí sestavit správný soupis výbavy, nebo redaktor nepozná, že si může podvozek nastavovat.
DOTAZ AUTOROVI TESTU
webpaja
| 21. 2. 2019 04:23
Martine Tolare, dá se k tomu vyjádřit?
DOTAZ AUTOROVI TESTU
webpaja
| 21. 2. 2019 06:46
Dávám ještě odkaz. GT Line stojí od 930k: [odkaz]

GT pak od 1,045k:
[odkaz]

Každopádně s Puretech 225 má vždy adaptivní tlumiče. Co tedy autor vůbec testoval? Jak se o testované auto zajímal??? 8-s :-!
Avatar - speedfred
DOTAZ AUTOROVI TESTU
speedfred
| 21. 2. 2019 07:42
Mal tú slabšiu verziu,nie ?
DOTAZ AUTOROVI TESTU
webpaja
| 21. 2. 2019 08:09
Tak omluva, GT Line s benzínem má vždy adaptivy, resp i 180HP verze jak píše kolega výše u všech výbav ;-)
Avatar - woody-alien
DOTAZ AUTOROVI TESTU
woody-alien
| 21. 2. 2019 09:10
Redakce se nějak s ceníkem P508 nemůže popasovat. Při minulém testu tam měli taky chyby. I když tentokrát jim to "ustřelilo" o dost víc. ;-)
Avatar - _Karel_
DOTAZ AUTOROVI TESTU
_Karel_
| 21. 2. 2019 09:26
Na chyby v cenách, tabulkách, jsme coby otrlí čtenáři Auto.cz zvyklí. Ale "v autě nebyl adaptivní podvozek", to je vyšší level. Zhruba na úrovni "měli jsme v Audi haldex, ne quattro" [odkaz]
Avatar - woody-alien
DOTAZ AUTOROVI TESTU
woody-alien
| 21. 2. 2019 10:26
508 jsem nejel, takže přesně nevím.....ale počítám, že kdyby pan redaktor zmáčknul to tlačítko napravo, zřejmě by se něco stalo. Minimálně by se přítomný adaptivní podvozek nabídl k nastavení. ;-)
[odkaz]
Avatar - _Karel_
DOTAZ AUTOROVI TESTU
_Karel_
| 21. 2. 2019 10:39
Nelze vyloučit, že tlačítko redaktora zmátlo tím, že spouštělo vyhřívání sedadel, což by situaci vysvětlovalo.
DOTAZ AUTOROVI TESTU
webpaja
| 21. 2. 2019 09:27
Hlavně si pan redaktor neumí ani přečíst reakce, opravit text a vysvětlit jak mohl jezdit ve verzi bez adaptivních tlumičů, když tam jsou v základu.

Trapné a takto neomluvitelné. 8-s