Pěkné auto, dnes jsem jej potkal. Odrazují mě dvě věci - za prvé malé benzínové motory a za druhé přepálená cena. A to tak, že fest. Když už chce člověk něco v této třídě stylového, tak za ty peníze je XE nebo Giulia.
Neviem o žiadnych aktuálnych problémoch 1,6 THP (tá skratka mi stále evokuje technicko-hospodárskeho pracovníka, pamätníci socialistických čias vedia). Prvá generácia 1,6THP bola známa problémami, ale to sú už roky a novšie verzie už by problémami trpieť nemali.
Ako pisal Shrek v davnejsej diskusii. Novy 1.6 puretech je evolucia motora Prince. V predchadzajucej generacii oznacovany ako THP. Takze nova 1.6 ma zaklad v THP, ale ide o evoluciu toho motora. THP si vysluzilo zlu povest prave s tou prvou verziou a odvtedy sa to s nim taha, pricom posledne verzie vyzeraju uz OK. Servisaci tvrdili, ze nova 1.6 by uz mala mat vsetky tieto chyby vychytane a malo by to byt uz vsetko OK. Cas samozrejme ukaze.
Bolo by čudné, keby servisaci hovorili ináč :-) Čas ukáže, ale kto by riskoval. Thp sa kazilo aj potom, mne ešte nedávno neodporúčali ten motor (ale skôr preto, že mali na sklade diesle).
To je největší chyba PSA, tím že jen potichu inovují pověst těchto motorů určitě nevylepšili. Naopak táhne se to s nima jako mrak. Měli se od 1,6 THP marketingově úplně odříznout. VW to přeci jen udělal o něco lépe s TSi, aspoň jasně marketingově oddělili generacemi motorů.
Jo průser byla první generace se 110kW a bohužel i druhá se 115KW (měl jsem), ale tam kde to první majitel vyřešil novými rozvody většinou v záruce a sem tam koupit N98/100 byl klid. U další generace motoru EP6 se 121kW už to bylo OK. Tj nynější verze bych se nebál ;-)
Čo Ťa odradzuje na 1,6T? V danej triede je to štandard a reálne všetko, čo potrebuješ. Z 508 aj tak nikdy hot model nebude a na normálne jazdenie je 133 kW absolútne dostačujúce (a 165 kW viac, než postačujúce). Z imidžového hľadiska by iste bolo lepšie, aby tu bol dvojliter s 200+ kW, ale reálne by aj tak 90% záujemcov o benzín skončilo pri 1,6ke. No a technicky pri výkone cez 200 kW by musel byť AWD, čo 508 nemá.
S výhradami k cene ale súhlasím, ono veľkostne/priestorovo je 508 na hranici medzi strednou a nižšou strednou, pričom však stojí ako autá na hornom okraji strednej triedy.
Také nevidím v objemu 1.6 problém, s výkony 133/165kW je to víc než dostatečné na váhu 1450kg. Já mél v P5008 původní THP se 156k a jelo to taky velmi svižně a to by 5008 ještě o cca 150kg težší. Passat měl i 1.4TSI a Mondeo je také s 1.5EB s nižšími výkony, takže o co jde? ;-)
Ale ano maju. Problem zleho materialu chladiacej hadice sa tykal uzkej casti vyroby a naviac davno odstraneny. Mas este nieco okrem toho? Lebo ja neviem o nicom, za to v rebrickoch spolahlivosti na top poziciach. Tak teda ako?
Pověst má špatnou 1.6tka, která se už nevyrábí, nicméně, dnes sem s ní po delší době jel v jeji 110kw verzi, už je zase dobře zajetá (syrová moc nejede) a na dálnici jsem se nestačil divit, co ten motor umí na to, jak má jen 150k, na akceleraci 70-130 jsem s tím ujel i O3 2.0TDI..to jsem sám nečekal.
Protoze ten vykon jeste ke vsemu servirovanej s turbo dirou nejde prenest na silnici. Bezmocne hrabalo predkem i xc90t8. Jinak xdrive zasadne snizuje spojeni spojky od 140km/h, ale jeste do 180 umi reagovat pri plokluzu. Audi s torsenem (q7 treba) nic neodpojuje. Vetsina 4matic ma diferencial (krom a, amg 43 a 63), takze taky nic neodpojuje. Neni mi znamo, ze by se odpojoval haldex v navaznosti na rychlost.
No mám maličko zkušenost s přenosem jen přes předek s 177 kW a 450 Nm a dost zkušenost se 150 kW a 450 Nm ani vzdáleně problém = mimochodem stejnej výrobce
Moje OPC s 206kw na zimních gumách na mokru hrabe i na trojku okolo 100 km/h. Na těch zimních je do 100 km/h prakticky nereálné nemít problém s trakcí. Na letních je taky potřeba to už umět dávkovat. Mít AWD tak to bude vypadat úplně jinak.
A to mám vyzkoušené, že na semaforu mě pak na prvních metrech předjede obyčejná Octávka když má Haldex...aspoň mají obchoďáci radost >:D
To se samozřejmě mýlíš. Citroen, Lexus. Toyota - přenesou cokoli, i s naftovým šestiválcem na přední nápravě zaručeny fantastické jízdní vlastnosti.
Audi - v podstatě bez trakce, bez ohledu na výkon.
Mimochodem kolaga má RX450 a jezdí na dovolenou oktávkou TDI 4x4 s tím, že má podstatně lepší trakci a lépe se ovládá. Pohon zadní nápravy je prý šíleně nevyzpytatelný a spíš k ničemu.
A to tedy už musí bejt, když je lepší současnej haldex..
Ptal se, jak se mi jezdilo s Touaregem, že by to vyměnil...
To jo, ale já komentoval tu Astru OPC. Není to jednoduché u těch silných FWD H-H udělat tak, aby z odšťuchu nebyla spíš frustrace. Překvapivě dobře si s tím prý poradili u aktuální Hondy C-TR. Ale s tím jsem nejel.
Pokud se týká nějakých 200 koní a 450 Nm ve střední třídě, nevzpomínám si, že by s Mondeem byl nějaký zvláštní problém, ani na mokru. Těžkej diesel na předku plus ten automat....jak říkáš.
Shodou okolností Citroen C5 3,0 HDI měl kamarád a co si pamatuju, tak to taky hrabalo kde mohlo. Ale je možný, že prostě jezdíš jinak a chceš od toho něco jinýho. Já mám rád, když se koně můžou napít.
Tohle podprahové podsouvání, že stačí FWD, protože...Lexus nasadil vyretušovanou Camry, která je podvozkově bída neřešme. Vím, že tě to štve, stejně jako majitele GS, kteří nemají reálnou náhradu.
A vzhledem k tomu, že jsem měl možnost před pár lety zažít na okruhu Jirku Č, toho už vůbec nemá smysl řešit. >:D
Shodnem se leda v tom že je škoda že se tu GS přestalo prodávat = holt ho kupovalo málo lidí :-|
A jak správně zmiňuješ = evidentně si nikdy nenastartoval a nerozjel se ;-)
Vedle v Polsku je GS furt v nabídce [odkaz] no nejen v Polsku
[odkaz] tady holt frčí spíš.. :-)
Nemyslim že bys najezdil nějak dramaticky víc než já = nebo třeba Jirka Červenka nebo třeba Martin Vaculík = takže ti zbylo to popírání popírání popírání ;-)
Co konkrétně se ti na tom článku nezdá? Co vidíš tak ostře jinak?
Stylová Giulia RWD má v základě benzínový 2 litr 200 k motor a s ním z 0 - 100 za 6,5 sekundy s tím, že může být osazena i samosvorem, takže stylově jezdit opravdu bude.
Výraz “stylový”, chápu v kontextu článku, resp. následné diskuse, jako “designově vydařený”. Jasná věc, že 508 za podobné peníze jako zadokolka s větším motorem nedává smysl, cena je prostě přepálená, ale mluvíme-li čistě o designu, tak si 508 namaže fádní bublinoidní design giulie na chleba. ;-)
S tím nesouhlasím, ale je to věc osobní preference. Byl jsem se podívat na skladovky, ty šly hodně dolů, i benzíny 800 - 900 000. Moc pěkné auto. To je i tento Peugeot, ale FWD + 1,6 ...s tou cenou to fakt ujeli. To se nemůže prodat...
Mluvit o reálné volbě mezi těmi dvěma, nemám se o čem rozmýšlet i kdyby byla julča o 200k dražší, je to prostě zadokolka, větší motor, normální vnitřek. Ale znova, pokud jde o stylovost ve smyslu dojmu z extetiéru, je na tom 508 výrazně lépe.
Tobě to asi i věřím, ale podobně velkorysý přístup má málokdo. Já na chvíli hodil na Giulii okem... ale při zjištění, že v tom základu za 980t ceník jsou 16" a halogeny a tak jsem usoudil, že takový purista už holt nejsem. Kdyby byl ten dvoulitr s manuálem a o 60t levnější...
PS: mně se Giulia líbí, na druhou stranu by mi asi byla trošku malá.
Ano a zakladna cena je 37,2k €. 508 s porovnatelnym vykonom a prevodovkou stoji 29,9k €. A ak sa ideme hrat na zlavu u 508ju budu vediet lepsie. Takze sa nebavime ani nahodou o rovnakej cene. Urcite sa najdu ludia, ktorym to za tie peniaze stat bude, ale tej vecsine, ktora robi predajne cisla, nie. Pod stylom som ale myslel tu dizajnovu stranku veci/
1,6 litrovy objem motrta je dnes na strednu triedu v podstate taky "stred" ... ak zvazime ze dnes uz aj auta ako 1200kg 4x4 vitara alebo 4,3m dlhy ceed maju v ponuke litrove 3 valce tak je 1,6tka 4 valec na strednu triedu vlastne "dokonala" ... ja viem... aj mne by sa tam pacila viac nejaka ta 2 litrova motorizacia po vzore arteonu ci superbu ale asi to nema cenu nejak riesit.... napriklad aj v optime by my take1,6tgdi uplne ale uplne stacilo ... skor ide o celkove zladenie motora s autom a prevodovkou... a tie papierove udaje dynamiky P508 vyzeraju az moc dobre.. az vyborne... navyse tu nie je ziadne vypinanie valcov ako u 1,5tsi ... podla mna prave tato 133kw 1,6tka bude u sukromnikov asi aj najziadanejsia ... ale inak suhlasim... cenovky XE alebo nejakeho toho lexusu IS su uz nebezpecne blizko a to uz konci vsetka sranda.... ... ono ked uz dat melon alebo melon dvesto za auto tak aj odo mna radsej nieco ako outback v 4kolke alebo arteon s 2.0tsi ... pripadne uz SUV ako sorento alebo tarraco ) .. ale svojich zakaznikov si podobne ako aj cenovo "sebavodome" C5 aircross iste najde .. otazne je ci to vsak bude stacit ... a casom nedopadne P508 rovnako ako klasicka C5 ... ale aj tak vdaka pezotiku ze strednu triedu zatial stale este neopusta a drzi sa jej zubami nechtami navzdory vsade pritomnej SUV manii :yes:
Krásné, nádherné, auto určené pro fajnšmekry, nevím nevím jestli fajnšmekři ocení budíky naruby, ale to je jedno. Je to takové auto, které obdivuješ v showroomu, když si jdeš pro Riftera, protože dáváš přednost praktičnosti.
Hlavně nevím, jestli to psal i Dinar, ale myslím, že ano, ale to auto funguje jen v červené. V sobotu jsem byl na saloně Peugeotu, kde stála testovaná šedá a ten wow efekt je pryč. Je to škoda, je to zajímavé auto, ale domu bych ho nepotřeboval.
Zářivá barva a velká kola, to je recept pro většinu aut, ale 508 přiznám, že vypadá velmi slušně už v základu, jen ten wow efekt designového majstrštyku tam už prostě není. ;-)
asi tak.. ale tak to je aj s alfou.... kazdy ju chce a kazdy chvali do nebies ale nakoniec v reale ja tak predaje ma mizerne... kusok sa obavam aby sa taketo nieco neprihodilo aj novej P508 ....osobne by som viac stavil na praktickost a istu prestiz v tejto cenovke ... takze mat 1,2melona asi by som si najprv skusil Lexus IS 200T ( 2.0t 180kw ) [odkaz] a az potom skusil levika... obavam sa vsak ze lexus proste bude jasne lepsi ... stejne ale porovnat tie auta ako vidime minimalne cenou sa da v poho :yes:
PS: mne by tento levik daval zmysel tak za 900 tacov.. kedze uz za melon su fakt aj premianti a dokonca este aj silnejsi motoricky a celkovo viac naslapani v kazdom smere...0
PS: za 1.095.000 asi naj kauf [odkaz] tu levik za 1.200.000 mi nedava ziadny zmysel zrazu ... lexus :yes:
Ved stoji nejakych 31 000 € cennikovo aj s nocnym videnim. Alebo 33 000 €, tie auta su z lacnejsich. Vyzera celkom pekne, ale lezat by som v tom nechcel :-)
Lexus zacina na 36 000 € s halogenmi, bez prkovacich senzorov a snad s manualnou klimatizaciou.
v tomto pripade je to ine ako ked kupujes male auto a mas obmedzeny rozpocet plus pozadujes maximalnu praktickost a servisnu dostupnost .. mat uz ale milion dva hore dole a zit na inej nohe tak iste lexusa skusim ;-) .... verit nemusis... ale inak pravdu mas v tom ze tohto leva by som nechcel urcite
Mohu se zeptat, když si kupoval Polo, která auta si uvažoval a na která si opravdu došel do salonu a zkusil-projel? Já jen, že takhle od stolu má hodně lidí široký záběr, ale pokud by si měl 1milion na auto přemýšlíš úplně stejně, že chceš dostat co nejvíce za co nejméně a i ten servis budeš hledat dostupný. Nic proti Lexxi, mne se nelíbí, ale vsadím se, že by si taky zase spadl nohama na zem a přemýšlel, jestli ti něco konvenčnějšího nebude sloužit lépe.
najprv som chcel corsu ... a uvazoval som aj o yarise.... v opli ale na mna "nemali cas" a celkovo som mal pocit ze tam "zavadziam" pristup bol hodne divny ( mozno som mal len smolny den ) .. yaris som skusal na predajni a nesadol mi.. vyhlad spatny... sedacka akosi vysoko... stredovy tunel praskal por rukami ... predne okno meter od teba... pocit ako v mpv.... este aj fabiu som pozrel staticky... ale bola paradoxne drahsia ako polo a horsie vybavena za danu cenu.. k tomu jej zakladnejsie kusky s tymi gigantickymi halogenami su nekukatelne skatule brr.... i20 volant otrasny... celkov nafuknuta kara ale akasi "prazdna" to iste este to predosle rio... jak sa mi najprv pacilo tak po nasadnuti som mal pocit akejsi "prazdnoty" ... a lacnoty... dvere plasty a pod... pacil sa mi aj predosly swift ale bol maly... kufor mini... a sedis nalepeny na bocnom okne ... mazda 2 sa mi asi najviac pozdavala este spolu s polom .. ale bola uz na hranici limitu k tomu stale len 55kw verzia na plechacoch .. a vlastne tiez je vnutri uzka... budiky ma mazda 2 v zaklade tiez hodne mizerne.. ako zo skutru s taiwanu ... no ale posadil som sa nakoniec do pola a za 10s som vedel ze ho proste vezmem ... bolo tam vsetko ako ma byt .. sedacky super.. aj volant budiky...vyhlad z auta... aj ta vnimatelna kvalita... nikde nic gycove .... ale normalne auto
PS: sedel som aj v cliu punte a fieste....ale nieje to moja salka kavy proste ... hoc su to atraktivne vozy urcite .... ale jak kabinami tak aj par dalsimi detailami mi az tak nesedia.... do PSA som ani neliezol ... stacila mi jazda v kamaratovej P208 aby som vedel ze v reale i--cocpit proste nechcem no a C3 sa mi nelubi absolutne ... a nakoniec to najdolezitejsie skoro som zabudol ... chcel som hlavne 4 valce ... preto skusat neajkyu 3 valcovu C3 vybevenu za 13 litrov nemalo ziadny zmysel aj keby sa mi cirim zazrakom nejak zapacila ( ale inak prave este ta predosla generacia bola o dost krajsia ako ta dnesna nafuknuta )
Vidíš, právě si mi popsal naprosto reálné chování zákazníka, který chce za své peníze dostat co nejvíce, přesně to odporuje tomu, co píšeš v diskuzích, proto do tebe rýpu ;)
nejde o to ze som chcel co najviac.. ale hlavne o to co ti sadne a co pozadujes... a to je rozdiel... velky rozdiel... ono polo nema za dane prachy ani najvacsi razvor ani najvacsi vykon ani najvyspelejsie technologie ani najvacsi kufor v triede ... ide defakto v tomto o priemerne a bezne auto .. ale proste ako auto mi aj pocitovo aj vizualne sadlo a voslo sa mi aj do limitu ... splnalo dane poziadavky proste celkovo najlepsie .. pritom nema ani zasadne slabiny ktore by som musel "prekusavat" ( povedzme ako i-cocpit v P208 ci nejake nekukatelne mini budiky v zakladnej mazde 2 ) a ma relativne este aj normalny motor.. a aj sa mi skutocne v reale paci na rozdiel od takej skatulovitej kocky fabie ... takze bolo rozhodnute ... uz dnes je to samozrejeme zase kusok ine.. kedze napriklad dnes uz nove polo stvorvalec za 12 lirov nekupis... vsade je to uz samny trojvalec v tychto cenach... takisto mame uz nove rio novy swift... kazdopadne nelutujem... naopak.. mam to auto cim dalej tam radsej... dokonale si rozumieme... sme taki dvaja "klasici" a to je to najdolezitejsie ... ladime spolu
ono mat uz financnu rezervu tak kludne kupi clovek lexusa ... samozrejme ani milionari nie su rovnaki... nie kazdy si potrpi na super auto pripadne bude ochotny prevadzkovat nejaku drahu supermasinu... je to uz aj vec toho kolko je ochotny potom clovek do toho vrazat... ale mat na to a mat nejaku ru rezevu a nic neriesit.. tak urcite radsej lexus ako levika.. v tomto by som problem nemal
...ale to isté sa ti môže stať aj pri Lexe - sadneš a nepasuje ti, Jag - servis je daleko/nemá motory a nakoniec skončíš pri VW. Korejcov ani nepôjdeš pozrieť. Ako píše Ozzy, každý chce za svoje peniaze najviac/najpraktickejšie pokial nekupuješ niečo iba pre zábavu. Podľa fotiek chváliš/odsudzuješ autá ale realita je nakoniec iná.
Mne to pripadá akoby si si stále chválil susedovu peknú manželku a ani ju poriadne nepoznáš čo vie/nevie.
Pozri si cennik gulie. Najlacnejsia verzia je 2.2jtdm s 6 stupnovym manualom za 34k€. Pricom vykonovo je na urovni mojej benzinovej 1.2 Tam hladaj jediny dovod slabych predajov. Za 34k zacina 508 vo vybave Allure s 8st automatom a dalsich 33kW naviac + staci ti par priplatkov a si v nabitom aute oproti premiovej socke.
ono hlavne dizel a alfa... to nejde dokopy... kto uz kupi dizlovu alfu .... fajnsmeker nie .. firma radsej passaty... a setrilek camry... proste chce to ine motorizacie do alfy... plus spravit kombik a nejak to cele inak nacenit a hadam by to aj slo.. ale to skor opat zacne chrlit lavu etna ako to tam s tym daco spravia... alfa je marna...
Ale to neplati len pre guliu, tak je to aj s dalsimi autami v premii a ozzman vyssie ti to uz naznacil. Jednoducho auto sa dokaze vysplhat vybavou na cenu premie pri zaklade. Otazka znie, ci si kupis najlacnejsie premiove auto, ktore nema ani polovicu toho co ten v nepremiovom. Jeho auto bude aj dobre vyzerat vdaka priplatkom z vonku, tvoje bude zvonku robit dojem len znackou, vyzorom nie, nizsi vykon, menej vybavy a casto aj horsi interier. Zaplatis rovnako a dostanes ovela ovela menej.
Giulii v plné výbavě s 2.0T se ZF 8st. koupíš do výroby tak +/- lehce nad mega.... (samozřejmě ne podle ceníku, ale při reálném jednání). V té samé výbavě a s výkonnějším benzínem bude 508 stát asi v reálu to samé.... možná to ukecáš na trošku nižší cenu.... pak už samozřejmě záleží co kdo ve výbavě má a jestli ti víc záleží na výbavě nebo na výkonech, protože Giu s 2.0T je na stovce o propastné 1,3 rychleji než 508....
a přecejen kdybych chtěl nepraktický stylový sedan, tak bych spíš koukal po Alfě nebo D3 než po Peugeotu....
Jeden podstatny rozdiel medzi Guliou a P508 je, ze 508 je liftback. To ho robi vyrazne praktickejsim.
Ako sa mi Gulia paci, strkat do kufra kociar ma prilis nelaka. Do 508 to pojde vyrazne lahsie a to este existuje kombi...
Tak, jak příď vozu je mimořádně povedená (gratuluji!), tak interiér je příšerná slátanina. Nechápu to lkaní nad benzínovým motorem - vždyť takový motor dnes do auta už vůbec nepatří. :-!
ani nemusim i-copti skusat ( hoc v 208 som ho uz skusil a minimalne ten maly volant je super ) aby som vedel ze taketo nieco proste v reale stejne nechcem... za melon je pritom dnes uz aj premia... take preco 1,6tkoveho llevika... nedava mi jeho cena vyse melona nijaky uchopitelny zmysel... arteon ho proste prevalcuje aj dokonca aj premiovky ak neupravia cenu na uchopitelnu uroven .....
Za 1milion to bude vždy kompromis, vybavený mainstream, nebo základnější prémie... myslím, že ani jedna volba není špatná, já taky tak chvíli uvažoval, ale nakonec jsem si i díky cenám servisu radši vybral zase mainstream, protože na "krev" kupovat auto není nejlepší.
lenze aj ta zakladnejsia premia je celkovo lepsia vykonnejsia a kvalitnejsia ako vybavenejsi mainstream.. tak aky kompromis... tu predsa nie je o com... o kompromise by sa dalo rozpravat keby takyto levik stal este do tych 850 litrov... ;-)
alebo chces povedat ze lexus za melon je vykonom slabsi aj materialmi menej kvalitny a vybavou menej vybaveny a celkovo menej naslapany ako P508 za melon? ... tak vidis ... kompromis by bol leby tento levik stal o 300 litrov menej... takto je to ale brutalny debakel .. bohuzial v neprospech leva.. takisto o praktickosti pomlcime... ale aj tam lexus bude asi inde ako tento "prikrceny" nasrany kocur pardon levik >:D
Za ten milion máš většinou Top motorizace mainstreamu v nejvyšších výbavách, uvedu srovnatelnější naftu, protože u benzinů to někde moc srovnávat není pro absenci motorů u některých značek:
Superb 140Kw TDI AT 4x4 LaK 1 080 000
Passat (stejný pohon i výkon) Highline 1 028 000
Mondeo 132Kw TDCi 4x4 AT ST line 1 052 000* (Titanium 966 tis. - ceník předfaceliftu)
Insignia 154Kw biturbo CDTi 4x4 AT Ultimate 1 099 000
Mazda 6 136kw 4x4 AT takumi plus 1 045 000
508 130Kw HDi FWD GT 1 070 000
A prémie základní výbava v obdobné motorizaci:
A4 140kw TDi 4x4 Quattro - 1 165 000
3er 140kw 320xd AT - 1 125 000
C220d 4matic AT - 1 133 000
A do dalšího vlákna ti hodím, co dostaneš v mainstreamu za auto proti největšímu žebrákovi z prémie.
tak za mna radsej A4 4x4 s rovnakym motorom ako superb 4x4 .. cenovy rozdiel ako sam vidis je hodne maly pritom ale audi je uz uplne ina liga :yes:
proste nepremiovky nahanaju premiu aj cenou ale potom sa nemozu cudovat preco im padaju predaje... zatial co D3 si svoju pocitciu stale drzi tak nepremiova stredna trieda prave na toto "nahananie" raz dojede :*) ak uz nedojela...
Ale Audi je základ na 16", Superb je Laurin za tuto cenu. Jinak v této motorizaci a pohonu začíná na 944 tisíc a to už je rozdíl přes 200 tisíc a když budeš přihazovat výbavu, nůžky se rozevřou.
ma A4 v zaklade uz digitalny kokpit? .... kazdopadne aj podvozkovo a celkovym spracovanim ( aj materialy ) ocakavam ze A4 bude predsa len inde ako superb .. vzdy sa budu kusok prelinat ceny .. ale za mna radsej "zakldnejsiu" premiu ako nejaky mainstream za melon dvesto... nie je o com tu ak vidim tie ceny jagu alebo lexusu tak nejaky levik za melon zmysel proste nedava
Jistě, že nemá, má informační systém s monochromatickým displejem... ale má aspon rádio.... >:D No to je právě celkem omyl, že vysolíš o 100 tisíc více, ale dostaneš hůře vybavené auto, to se ti snažim říct....
Cenový rozdíl hodně malý? Je to Sup v nejvyšší výbavě vs. A4 v holobytu, i tak o 85 tisíc dražší. Zkus si někdy ten konfigurátor Audi otevřít. Jestli už mají v základu aspoň základní autoklimu, tak to bude zázrak...
Problem bude skor to, ze si najskor ani jedno auto v danej konfiguracii nevidel, nie to este, aby si skusil.
Lexus v zaklade je dost holota a posobi v interieri horsie ako ten zakladny Peugeot. S vybavou je to zase slusny rozdiel v cene
A já píšu japonsky, že nechápeš, že zatímco P508 za 1 M je ve verzi GT (nejvyšší výbava), ale Lexus je základ?!!!
Lex nemá ani dvouzonovou klimu, vyhřívaný volant a sedačky, navigaci, nemá Full LED, ani dešťový senzor...To u auta za 1M bych asi zase chtěl do auta...
Jediné, kde je ten Lex dále je, že má silnější motor,než 508. ale jinak je to holobyt. Ta výbava, co uvádím, mají auta za 0,5-0,6M, každé druhé, co se prodává, ano, dešťový senzor je hodně dobrá věc, stejně jako dvouzonová klima a LED světla... proto buď přisolit 200 tisíc za výbavu, nebo koupím něco jiného, když už chci silný benzín, Superb 200KW TSI je tu taky, nebo ušetřím a koupím Insignii, či Mazdu6....
A to nemluvím o tom, jak ten interiér vypadá a jaké má materiály... je to základ.
tak lexus je proste lepsi... v tomto pripade by som nevahal ... ale P508 si iste svojich zakaznikov najde... aj ked ocakavam "uspech" na urovni giulie... trhak to predpokladam fakt nebude ... :*)
Jasne, ja som mal 3 roky 208 s ikokpitom a pohoda. Teoreticky je to ergonomickejsie, kto si normalne sadne, pre toho je to dobre. Aj ked je otazka, ci sa v 508ke da normalne sadnut :-) Treba to aj trosku pouzivat, nie len v predajni sadnut a odsudit. Je to normalna reakcia ludi na vsetko nove.
jedine ten maly tucny volant je super... uz budiky su o nicom... kukat ponad volant ktory mas stale skor kdesi medzi nohami ( aj v najvyssej polohe ) pochopitelne nemoze sadnut kazdemu.. obzlast vyssie postavy asi s tym budu mat problem.. ale mozno ze zenam taketo riesenie asi bude vyhovovat... kedze ony tiez velakrat idu logike navzdory .. vid aj moja... ale ok ... kde by sme bez bab boli ze jo ;-)
Tak hlavně, jestli ti tekla voda po skle správným směrem >:D
Hele, to je trochu divné hodnocení, já to zkoušel, od 208, přes 2008,308,5008 až po 508 a nikde nic.. ani ťuk, nechtěl bych to. Nevím, proč bych si měl na to zvykat, když mi to jinde dají pro mne pohodlnnější a přehlednější, mám 188cm, takže jsem neviděl na budíky a ano, se sedačkou jsem si hrál.
Ja nehovorím, že voda niekam tečie, ja som písal, že kvôli tej vode nie je nič vidieť v spätných zrkadlách!!!! A to je rozdiel. Kto to nevidel, nevie si ani predstaviť.
A komu nevyhovuje ikokpit, tak by mohol mat voľbu "retro" kokpitu. S tým súhlasím. Už nia insignia pravdepodobne bude nejaké dvojča a každý si vyberie. Alebo nevyberie. S čím nesúhlasím, odsúdiť niečo len tak bez vyskúšania.
V icockpitu najde ideální posaz jen někdo, kdo má nohy o třetinu kratší než trup a hlava mu sedí na třiceticentimetrovém krku. Napadá mě jedině zmutovaný šimpanz. ;-)
v strednej triede za melon za mna najskor asi lexus IS 200t [odkaz] :-):yes: ... ale urcite by to chcelo omrknut aj XE s 2.0T .... levik je kazdopadne ako vidime hodne odvazne naceneny :*) tak snad si nevylame zubky :yes:
Nevím proč se všichni novináři do nich zamilovali a nekriticky je doporučují. Já je mám teď u prvního auta, ale žádný zázrak to není. Opravdu použitelný je jen standartní režim. sportovní je zbytečně tvrdý, a drncavý, a ten komfortní houpavý a nejistý. Je to spíš jen taková drahá hračka bez praktického přínosu. Není nad dobře odladěný standartní podvozek.
Ale 1 a ctvrt mega za pezot s benzinem 1.6... za to se da koupit gulia, lexus is200t, naka skladovka trojky nebo cecka. Jasny, jsou to o fous mensi auta, ale i toto je spis na paradu
Smysl bude davat nizsi specifikace
suhlas... aj ked nie som na drahe velke kary ( bodaj by som aj bol ked na ne nemam >:D ) .. ale tak uz mat melon dva... tak pezot minam oblukom ... a prve co skusam tak lexus IS a jaguar XE :yes:
lexus ma za mna velmi dobre ceny ak zvazis ake su to kvalitne a prestizne auta... s lexusom ozaj dostavas produkt ktory za to stoji ... ja by som dokonca dnes uz radsej lexusa ako nejakeho medu bedu ... a bawo uz vobec... skoda len ze v eu nema lexus moc silne zazemie... uz v amerike je to ale o inom... aspon tam sa tejto znacke dostava patricneho zadostucinenia :yes:
Lebo najbližší showroom a servis z Košíc je v Žiline. :-) Jedine žeby medzičasom nejaký pribudol aj u nás na východe. A na to sa prevažná väčšina reálnych kupcov vykašle.
Kupoval som predchádzajúcu 508GT s komplet výbavou čo tam išla dať (vrátane nezávislého topenia) a ceníkovka bola tesne pod 1.2m Kč - predajná 880t Kč. Ktovie za koľko by bola skladovka.
A aký to malo význam, keď Citroen c5 bol to isté, len s hydractive? A bol lacnejší. To som nikdy nepochopil. GT malo aspoň lichobežník vpredu (ako aj najzákladnejší Citroen)
Evidentně si to spletli s BlueHDI180, který skutečně stojí 1,07mil.
Klasika.
Jak to mysleli s adaptivním podvozkem, to by zajímalo i mě. Dle ceníku je pro tento motor standardem, v testu píší, že ho na autě neměli?!
To už vypadá jako neuvěřitelná amatérština - buď u Pažoutů, že si ani neumí sestavit správný soupis výbavy, nebo redaktor nepozná, že si může podvozek nastavovat.
Na chyby v cenách, tabulkách, jsme coby otrlí čtenáři Auto.cz zvyklí. Ale "v autě nebyl adaptivní podvozek", to je vyšší level. Zhruba na úrovni "měli jsme v Audi haldex, ne quattro" [odkaz]
508 jsem nejel, takže přesně nevím.....ale počítám, že kdyby pan redaktor zmáčknul to tlačítko napravo, zřejmě by se něco stalo. Minimálně by se přítomný adaptivní podvozek nabídl k nastavení. ;-)
[odkaz]