Peugeot si pro autosalon v Ženevě připravil první ochutnávku svých elektrifikovaných sportovních modelů v podobě 508 Sport Engineered Concept, za jehož vývojem stojí divize Peugeot Sport.
Je obdivuhodný že sou paka který takovýhle základy = který sou všude možně napříč testama a značkama veřejně dostupný = furt a furt popíraj >:D
A sou tak mimo = že si opakovanym vyhlašovánim svý blbosti = přijdou sami sobě vtipný >:-[]
Tady na ACZ to myslim psal Machala o Lexusu LC = atmo V8 a desetistupňovej automat sou fenomenální = ale hybrid je díky lepšímu těžišti eště trochu lepší = v zatáčkách a na okreskách
koncepty Frantíci celkem umí, ale pak to dojde na finanční oddělení a tam to shodí ze stolu.
Takže ano, je to skvělé, ale toužit po tom nemá smysl, tohle nikdy do produkce nepošlou. Stejně jako 308 R Hybrid.
Nanestastie pre vsetkych, ci ekologov alebo petrolheadov je nastup hybridov neskutocne pomaly. Pre petrolheadov prave preto, ze hybrid je ta jedina zachrana ICE zvuku v buducich sportovych autach, aj ked sa tu stale najde par debilkov s hlaskami o mixeroch.. raz by si mali pustit doma 150kW mixer..
Hybridy tu mame uz 22 rokov ale stale su to extremy, bud su super usporne alebo su to hypersporty (LaFerrari, 918, P1...) a ten stred stale bieda. Vcera som sa viezol v CR-V hybrid a neviem si predstavit toho experta co by siel do 1.5 turba, neskutocne premakane pohonne ustrojenstvo, lepsie ako u Toyoty a to je uz co povedat. Preto ma tesi (sice neskory) prichod hybridov 508 a 3008, a snad raz aj 308 R, 508 Sport a AWD RCZ.
Sportovo ladene verzie ICE aut zazivaju tazke casy kvoli vykonom a spotrebe EV a ich jedina moznostu konkurovat im zvukom a cenou bez odpisania kvoli spotrebe a emisiam su prave taketo auta.. prajme si/im co najrychlejsie etablovanie sa..
Ak sa toto pytas na auto webe tak si bud potrebujes precitat pred diskutovanim par clankov, alebo sa chystas na trollovanie o autach ktore si nikdy nevlastnil.. v oboch pripadoch si vystacis sam.. :-!
"... Přeplňovaný zážehový čtyřválce Puretech 200 o objemu 1,6 l a výkonu 147 kW, který spolu s elektromotorem o výkonu 81 kW (110 k) pohání přední kola, byl u konceptu doplněn o elektromotor s výkonem 147 kW (200 k) roztáčející kola zadní nápravy. Celkový točivý moment této soustavy má být rovných 500 N.m...."
Autora článku můžu ubezpečit, že soustava dvou samostatných hnacích agregátů určitě žádný celkový točivý moment nemá. Ledaže by chtěl sčítat hrušky s jabkama
Mozem ta ubezpecit ze slova samostatny a agregat su protiklady, keby si cital pozorne tak zisitis ze motory su 3 a nie dva a v hybridoch si asi novy, lebo u kazdeho hybridneho pohonneho ustrojenstva sa udava celkovy vykon a krutiaci moment.
Čital som pozorně ale ty zjevně nevíš o čem je řeč. Tak dávej pozor - moment se může týkat vždy pouze jedné hřídele ! Což logicky není případ dvou samostatných agregátů a tak pro ně žádný celkový moment neexistuje.
Ovšem u jednoho hybridnícho agregátu se za určitých podmínek o celkovém momentu dá mluvit.
Nový jsi v hybridech asi ty když neznáš ani základní věci a nejspíše jsi nový i ve fyzice. Kdyby ses problematice aspoň trochu věnoval, věděl bys tohle všechno už dávno sám.