Chevrolet kompletně odhaluje Silverado HD pro modelový rok 2020. Zcela nová generace full-size pick-upu zaujme svým designem, technikou, výbavou i výkony.
V8 nafta 6.6litru
na kouli 16 tun
Paráda.
V Evropě počítáme virtuální mikrogramy a jezdíme na gumách, co nás můžou zabít, hlavně že majj malej valivej odpor. >:D
Protoze ta znama americka pneumatika Goodyear G159 jeste nikoho nezabila a vubec neni obecne povazovana za snad nejnebezpecnejsi pneumatiku vubec, vid? :-)
Jinak kazdej ma neco, no - zkus se tim americkym kramem vytocit nekde v podzemnich garazich nebo ulickach v centru typickyho historickyho evropskyho mesta. Nicmene jednu dobrou pointu mas, prodava se vubec v Evrope neco (krome tahacu), co utahne 16t (ani nevim, jestli je legalni tahat tolik za plus minus obycejnym autem, hadam, ze ne) a neni to sedej import prave z 'Muricy?
To nezpochybnuju (navic se v AT gumach fakt nevyznam, jsem odkojenej asfaltem :-) ). Jen tvrdim, ze ne vsechny gumy na emerickejch autech jsou dokonaly (zrovna tak jako ne vsechny evropsky jsou je*ky).
Zrovna rano jsem cetl na Jalopniku clanek o tom, ze nekdo chce v kalifornii zavest neomezenou rychlost na jedne z dalnic, a par komentaru tam bylo zhruba ve smyslu "I can’t wait for the typical CA car to attempt v-max on this and have its bald tires explode or some suspension piece fail after its life of neglect."
[odkaz] Vubec je to zajimava diskuse a zajimavej nahled, jak moc se lisi ta "nase" idealizovana predstava motoristicky ameriky a jejich vlastni nahled. Po US mam neco malo najeto a vetsinou s tema nazorama souhlasim.
Kazdopadne souhlasim, ze mit v Porsche 718 neco lepsiho nez dvou(apul)litrovej ctyrvalec by spatny nebylo, ne ze ne. Kdyz jsem byl naposled v US, mel jsem pujcenou Pacificu se sestivalem s 290 konmi tusim... zakladni a tusim jedinej motor. To tady do Sharana nedostanes. :-)
pricin je viac ... ale nieco za mna bude aj v preludnenosti eu ako takej ... kym usa velkosti celej europy maju len 300 mil. obyv. tak europa na takejto podobnej ploche hadam aspon 800-900 milionov ... uz asi inak by na tie kdejake normy a s tym spojene pridruzne problemy pozerali v amerike keby sa im pocet obyv ( a tym aj aut ) strojnasobil ze jo ... takisto ludoprazdna australia nemusi riesit taketo kdejake problemy ako napr japonci alebo prehustena zapadna eu a pod ... netvrdim ze je to len o hustote obyv. a tym padom aj aut ... ale iste nieco na tom bude... lebo kde "nic nezije" a je "cisty vzduch" .. tam netreba nic riesit .. tolko moj geograficky pohlad :*)
PS: to silverado inak vyzera uzasne .. v tomto niet o com suhlas ... americke vozy sa mi pacia coraz viac ... napriklad novy jeep gladiator ( aneb pickup wrangler [odkaz] ) by som hned zobral na zahradu ... nadherny kusok :yes:
Pro zájemce kteří preferují diesel máme dobrou zprávu
Už si nemusí objednávat jen obří motor vhodný hlavně pro vyšší řady. K dispozici je i vznětový 6-válec o objemu 3,0 litru. Informace v článku o pohonných jednotkách je tedy nekompletní.
....mohli jsme se posouvat v kolonách ve městech 20kmh se spotřebou 15 litrů, zaclánět si na parkovištích a smrdět děckám u školy když je vysazujeme a rozvážíme na kroužky!!!!
místo toho tam jezdíme relativně čistýma autama s bídným objemem do 2.0 litru..... :-(
Ne vážně, kdo potřebuje takovou káru jako užitkáč a využije to, proč ne.... ale adorovat to jako správné chlapské auto, nezlobte se na mě, to patří do doby tak 30 let zpět.... ;-)
VELKÉ AMERICKÉ MOTORY ZA STUDENA GENERUJÍ HODNĚ ZPLODIN
krátkých studených jízd mají Amíci dost
mezi tím se pár VW dieselů ztratilo jako jehla v kupě sena
Amíci odhalili ako v EU staviame potemkinove dediny.
Vôbec by ma neprekvapilo keby európske trojhrnky produkovali viac škodlivín, ako americké motory. Len to nemá kto odhaliť, do USA sa nevozia :-)
jako že by nějaké 1.5TSi generovalo víc emisí než obligátní 3.0V6? o CO2 se bavit vůbec nemusíme a ostatní sviňstva budou maximálně nastejno.... ono z poloviční spotřeby vygenerovat víc emisí není moc reálné.....
a co se diesel gate týče, ony limity "mimo fyzikální zákony" se daly v pohodě splnit, jak dokazují automobilky nyní, kdy jsou hluboko hluboko pod nimi.... jen se do toho soudruhům od VW (a asi i jiným) nechtělo investovat, tak podváděli..... to není žádná potěmkinova vesnice, to je prostě kriminální jednání....
Klasická V8 benzín produkuje určitě méně spolodin, než cinklá nafta nebo těžba, reckylace lithia, mědi, hliníku a stavba nových zbytečných továren na elektromobily, stavění větníků a topení uhlí.
Ty fabriky na ty V8 už totiž dávno stojí >:D
Jediný problém je, že vymíraj klasické V8 sedany, i když jich ještě pár je - 300,Charger, CTS-V, CT6-V.... nahradily je právě pikapy a SUV
Souhlas. Rednecks na tom vozí balíky slámy a asi to potřebují, ale když někoho takového vidím provozovat to jako "stylovku", naordinoval bych mu nějakou medikaci...
je to stylovka, lidem se to líbí a občas využijí co to může táhnout. Někdo má RAM, někdo jezdí denně do práce 35 let starým Chevy Caprice... každej má něco. Všichni nejsou stádní ovce s oktávkou no ;-) Smiř se s tím...