Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pěkné
CICERO
| 22. 2. 2019 12:31
Sympatické, milé vozítko PSA :-) Určitě bude v základu zahubičku a 1,2 pure tech mňam! :yes:
Pěkné
webpaja
| 22. 2. 2019 12:54
1,2 Puretech atmo je mňam? Tak to musíš ujíždět leda na junioru s houskou.
Avatar - Bubáq
Pěkné
Bubáq
| 22. 2. 2019 13:18
:-)
Avatar - Hammunasakra
Pěkné
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 14:01
Nojo je to rána = ve dvou různejch srovnávacích megatestech = vyšel 2x excelentně = jednou nej- a jednou druhej

A nehaň motor mý babičky = je s nim MOC spokojená >:-[]
Pěkné
webpaja
| 22. 2. 2019 15:04
Pro babi možná dobré >:D
Avatar - Hammunasakra
Pěkné
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:21
No pro každýho = viz všechno od Engine of the Year až po ten megatest všech 3 válců od Vaculíka a spol.

Lepší je nejen podle mýho novej 1,5 [odkaz] ale to už je 4válec
Pěkné
webpaja
| 22. 2. 2019 15:47
Vaculík, Vaculík...to je ten agent AAA a ten co tvrdí, že Octavia vypráší 3er F30 v každé zatáčce? Tak tomu věřím >:-[]
Pěkné
moan78
| 22. 2. 2019 22:50
Proste je to o viere: ty veris, ze bawo da octavku, pan Vaculik veri opaku. Viera (víra po vasom) je o tom. Btw. Trochu z minulosti: felda 1.6 si dala kedykolvek e30 318i. Vyskusane na rovinke, nie v zakrutach. Inak ja verim tomu, ze vyhonena a cez budku 2x pretocena bazarova f30 je horsia ako octavka, preco nie.
Pěkné
CICERO
| 22. 2. 2019 23:05
znáte ten nový song od chinasky je to nějak tákhle jo:

F30 je BMW NA PI.U jezdí sní povoláním synovéééé
pod vlivem rodičuuuu... Jedou sní napi.u...
Milují svoje drifty a jejich stááályyyy příjem
>:-[] >:-[] >:-[]

F30 je BMW na pi.u...

....modlí se rodiče...
Dej to BMW už Do Pi.e,...
Modlí se rodiče...

atd... >:D :yes: >:-[] >:-[] >:-[] :-!
Avatar - white label
Pěkné
white label
| 23. 2. 2019 00:49
A Octávka nemůže být "vyhonena a cez budku 2x pretocena bazarova"?
Pěkné
CICERO
| 22. 2. 2019 22:56
Jo no... Bylo tu video, kde říkal něco podobného, ale pravda je taková, že to bylo video o Favoritu !!!! Sorry jako >:D A lital tam stím jak ´´stýv McQeen´´ Ale kdo ví... možná to byl taky trochu Alan Delon... >:D >:D a žádnej Zaculík

Tyyjo dneska Trump: „Chci, aby USA vyhrály díky konkurenci, ne blokováním nyní více vyspělých technologií,´´
To mu nasadil do hlavy pán Baviš! A ten to má od Taťuldy Zemana, zkušeneho matadora cz politiky, protože ho rád poslechne, né že by chtěl a musel ale vlastně je to taková hra... ;-) A kdo teda ovládá světovou politiku? Chvile překvapení....
hm

hm

hm

hmmm

no přece....

Voliči! Háááá hahahaha ;-)

Ne tenhle agent prosím tvrdí muzyky >:D ale ale ...Já Vás tu multikulty naučím >:D ASIO MY NIGGA ASIO TELL NO FRIENDS GRUPPIES ADIOS >:D

>:-[]
Avatar - Hammunasakra
Pěkné
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:26
To bys měl = je to nadstandardní test :yes: :-)

Ale hlavně odpovídá všem ostatnim = v opozici [odkaz] si jen ty ;-)
Avatar - twistedTSD
Pěkné
twistedTSD
| 22. 2. 2019 17:02
1.2 atmo žádný megatest nevyhrál.
Avatar - white label
Pěkné
white label
| 22. 2. 2019 15:40
Ideální hlavně pro tchyni, která ráda předjíždí ostatní... ;-)
Avatar - LuCZiano
Pěkné
LuCZiano
| 22. 2. 2019 13:59
Vypadá fantasticky, ale právě z ceny mám obavy.
Avatar - pumpkin
Nerozumiem
pumpkin
| 22. 2. 2019 12:32
Začínajú mi tieto úniky vadiť a malo by za ne niesť zodpovednosť aj tí, čo ich ďalej šíria. Hlavne v čase, keď je na 208 aj Kamiq vydané embargo.

Človek si už potom neužije tú premiéru a celý proces odhaľovania tak stráca svoje čaro.
Nerozumiem
H/K_svwet
| 22. 2. 2019 13:11
cele to je divne ako sa dnes tie auta odhaluju ...... aj fotky clia boli unikom ... divna to moda dnes... ;-\
Avatar - xxc
Nerozumiem
xxc
| 22. 2. 2019 15:45
je to marketing, ziskaju vacsiu pozornost, ked je nieco uniknute a tajne a po castiach a kazdy tyzden nieco nove
Nerozumiem
jam2015
| 23. 2. 2019 05:52
Vieš, s tým únikom je to marketing ako krava!
Jedni ho zatajujú do poslednej chvíle, aby ľudia kupovali výbehový model.
Druhí, napr. Škoda, vo veľkom predstihu masívne"informujú" len preto, aby ľudia nekupovali konkurenciu. A tí potom na auto čakajú rok, pokiaľ ho začnú vyrábať. ;-)
Avatar - woody-alien
Nerozumiem
woody-alien
| 23. 2. 2019 08:41
A další rok od objednávky. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Zvenku to jde
Ada je zase tady
| 22. 2. 2019 12:35
uvnitř je to na blití :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
Zvenku to jde
KANKUNEN
| 22. 2. 2019 12:42
A když si uvědomíš, že je to pro holky, tak přes ten displej v kapličce ty menší neuvidí nic.
V SUV se to dá vyřešit, v nízkým autě pomůže jedině periskop v příplatkové výbavě.
Zvenku to jde
4bytelnýkola
| 22. 2. 2019 14:23
tak nějak jako u vás doma ;-)
Avatar - Verny_2013
Zvenku to jde
Verny_2013
| 22. 2. 2019 14:41
Zvenku krásný sexy auto a uvnitř - kokpič.
Avatar - Jaros71
Zvenku to jde
Jaros71
| 22. 2. 2019 17:01
PŘESNĚ !
Pěkný design karoserie , interier děs.. ;-\
Avatar - rokyta.p
Zvenku to jde
rokyta.p
| 22. 2. 2019 15:17
To už je dost expresivně řečeno. Ale také se mi to více líbí zvenku, než zevnitř ;-)
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 22. 2. 2019 12:40
tak sa ukaž, prcku.
OK, zvenku skvělé. Interiér je tedy slušná divočina, snad naživo bude působit líp. Vadí mi hlavně ta bezúčelná kaskáda před spolujezdcem.
Ale, kurwa, Kolmane! Peugeot má ve znaku LVA, tak jdi s tím blábolem s "tygřími" drápy už do prĐele! Tygři jsou u Kie.
Avatar - KANKUNEN
No,
KANKUNEN
| 22. 2. 2019 12:45
No to by mě zajímalo jak to je. Buď se v kočkách nevyzná Kolman nebo to jsou tradiční zmatky PSA. Jak to je?
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 22. 2. 2019 13:14
Peugeot všude uvádí jen "tři drápy", žádné zvíře.
Avatar - _Karel_
No,
_Karel_
| 22. 2. 2019 15:09
Tak tak, je to od Kolmana neuvěřitelně urážlivé, zaměnit lva za tygra, a o to víc obdivuju, že ty ses na rozdíl od něj udržel.
Já v 89r. teprve maturoval, tak toho z komančů moc nepamatuju, ale nevím proč - přijde mi tykání+oslovování příjmením takový nějaký komunistický.
Avatar - rokyta.p
No,
rokyta.p
| 22. 2. 2019 15:13
Komunistické nevím, to by podle mě zavánělo soudruhem, ale nezdvořilé ano. Buď je to pan Novák, nebo kamarádsky Franta. Ale volat někde Nováku, Nováku mi přijde jak když přísný kantor kárá problémového výrostka. Paradoxně u sportovců se to ale používá a nikomu to divné nepřijde. Sáblíková vyhrála a Koukalové to sluší.
Avatar - white label
No,
white label
| 22. 2. 2019 15:23
Karel psal o oslovování, což je něco výrazně jiného, než tvůj příklad se Sáblíkovou a Koukalovou v 1. pádě (bez oslovení), je něco jiného o nich psát příjmením a oslovovat je/ volat na ně (pouze) příjmením. Oslovovat někoho pouze příjmením je nezdvořilé a zní to nadřazeně - vojensky, komunisticky apod.
Avatar - Hammunasakra
No,
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:26
No vzhledem k hrubý chybě profesionála = to ale bylo od Blue Suna skoro na místě :-|
Avatar - white label
No,
white label
| 22. 2. 2019 15:43
Psal jsem to v obecné rovině, pokud jde o ten konkrétní případ, tak tam snad bylo horší to "kurwa".
Avatar - _Karel_
No,
_Karel_
| 22. 2. 2019 15:27
Oslovování příjmením budiž, ale Kolamane VY! Pak nevidím problém. Nepamatuju, kdy jindy než za komárů se říkalo "Nováku ty jsi..." - bavíme-li se o oslovování dospělých, ne dětí ve škole.
Avatar - white label
No,
white label
| 22. 2. 2019 15:51
Když někomu vykám a chci jej oslovit pouze příjmením, tak samozřejmě "pane Kolmane".
Avatar - _Karel_
No,
_Karel_
| 22. 2. 2019 16:07
Bez "pane" je to asi neuctivé, ale vyloženě urážlivé mi to nepřijde. Já osobně používám (když oslovuji redaktory) křestní jméno+vykání, už jen proto, že oni si taky nedovolí nám v diskuzích tykat a přijde mi neadekvátní nechat si vykat a sám tykat.
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 22. 2. 2019 18:14
Já z komunismu pamatuju ještě méně, ale tohle byla prostě jen obyčejná nasranost na mizernou práci novinářů.
Avatar - Andromeda
No,
Andromeda
| 23. 2. 2019 04:33
Asi tak, ale je nezbytné si uvědoměle kopnout do mrtvoly ...
No,
jam2015
| 23. 2. 2019 05:42
Je to také boľševické "súdruh Bláha sem, súdruh Bláha tam" ;-)
No,
jam2015
| 23. 2. 2019 05:54
Na kaskády a "Knoflíkové války" je macher Ford. ;-\
Avatar - Emel
Jak co
Emel
| 22. 2. 2019 12:43
Předek i zadek dost dobrý.
Z boku je to nějaký divný... není ta klika zadních dveří nějak nízko?
Interiér jsem se ani nedíval.
Jak co
Nonsens
| 22. 2. 2019 15:51
divokej hoch, nosí kliky prokletě nízko
pekne
H/K_svwet
| 22. 2. 2019 12:55
mam male auta moc rad a tento maly levik uz z fotiek posobi moc pekne ... ja viem.. i-cocpit plus 3 valce ... niekto aj nadalej pojde do yarisu alebo mazdy 2 .. ale za mna je novy levik skutocne atraktivny a pasuju mi aj tie hrany v konfrontacii s oblinami.... cakam teda opat velky uspech..... no a oproti novemu cliu tu uz islo o dizajnovu revoluciu nie evoluciu ale popravde ... na rozdiel od clia ju lev potreboval ako sol.... ale inak sam som zvedavy na suboj P208 vs clio... to vyzera na suboj jak za starych dobrych cias z konca 90 rokov .. vtedajsi duel P206 vs clio je dodnes pamatna udalost aspon pre mna .... oblubeni su dodnes obaja... tak zeby po 21 rokoch opat nejake to repete? ozaj.. vtedy som fandil P206 a aj predajne to vtedy voci cliu vyhrala v europe... a aj teraz to vyzera opat na velmi vyrovnany suboj aky sa casto nevidi :yes:

PS: tentokrat sa mi uz zda clio predsa len kusok krajsie z dvojice ... ale je to skutocne hodne tesne ...
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 12:59
...již tradičně umí :yes: . Supermini má mít hravost a určitou roztomilost. To v této třídě téměř vždy Peugeot uměl a umí. Dokonce mi nijak nevadí plastové lemy blatníků, kola hezky zapadají, světla jsou akorát.
Interiér je jako rozháraný věžák. Přestože třeba klavír vypadá pěkně, zůstává volant nízko a kaplička vysoko. Středová konzola jako celek není pohledná.

Teď ještě konejšivý podvozek, žádný atmo R3 a vyjma posazu to bude skvělé auto. ;-)
Peugeot design malých aut...
H/K_svwet
| 22. 2. 2019 13:08
mne na nelubi ten interier... clio je za mna v tomto predsa len skusnutelnejsie.. rovnako pohlad zboku ma za mna clio krajsi ten bocny profil .... ale to je samozrejme len moj pohlad... pezotik zase posobi akosi dravejsie a ostrejsie .. clio pohodovejsie a elegantnejsie ... vsetko su to super auta dnes uz... osobne by som ale asi kabinu clia prekusol skor... hoc aj to nie je moja salka kavy ...
Avatar - Blue Sun
Peugeot design malých aut...
Blue Sun
| 22. 2. 2019 13:13
Proč "žádný atmo R3"? Jako základní motor je fajn, a pro žádostivé vyšších výkonů jsou tu PureTechy.
Avatar - Emel
Peugeot design malých aut...
Emel
| 22. 2. 2019 13:21
Jj, 1.2 r3 jako základ proč ne
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 13:31
Kolegyně ho mají v C3, výpadky ve výkonu při akceleraci, silné vibrace, nekonzistentní fungování jednotky. Za mě horší než kdysi kritizovaná haťapka.
Všechny reklamované "vady" jsou údajně vlastnostmi a servis je neumí řešit.
Avatar - Blue Sun
Peugeot design malých aut...
Blue Sun
| 22. 2. 2019 13:34
Vidíš, já mám zkušenosti z 208 a o ničem takovém nevím. Motor krásně táhne na svůj objem a výkon, 208 s ním jede hezky i na dálnici.
Ty podle jednoho kusu odsoudíš celou výrobu, no jak typické... Optikou tohoto jsou všechny TSI šmejdy, protože pár kusů mělo problémy. A vlastně všechny motory jsou šmejdy, protože se vždycky najde problémový kus.
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 13:38
Optikou jednoho kusu? To by snad autorizovaný servis uměl reagovat. Evidentně jde o vlastnosti a přijít při předjíždění náklaďáku i na zlomek vteřiny o výkon je silně nebezpečné. Holkám se líbil, tak jsem ho vzal. Auto jinak špatné není, podvozek je fajn, sedačky na krátké vzdálenosti stačí, řazení je stále stejná bída, ale to bych překlepal. Motor mi ale vadí.
Peugeot design malých aut...
Reco
| 22. 2. 2019 13:49
Tak ocividne nejaky problem bude a zacal by som tym, ze vymenit servis a ist to riesit inde. Dva mame v rodine a jeden ma sused. Nikto taky problem s motorom nema.
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 14:42
Servis Lípa a Valmez
Peugeot design malých aut...
Reco
| 22. 2. 2019 15:00
Ak mi to malo nieco povedat, tak ta sklamem. Ak si nevedia dat rady v jednom servise treba ist do druheho.
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 15:48
To jsou dva servisy. Oba tvrdily to samé, není to vada, ale vlastnost motoru.
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:28
Nech toho = snad víš že je to ptákovina. Jestli je motor eště v záruce = za příplatek 5 let = osolil bych jim to i u PSA
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:01
A nejen Vaculík v jeho megatestu litrovejch 3 válců + tenhle o fous větší = ho viděj jako nejlepší

A na tom autě je ten motor = možná to nejlepší

Tak sakra = kde může bejt chyba? ;-)
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 15:04
U PSA ;-) nebo v jeho autorizovaných servisech?
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:06
Tak v Praze máš několik Peugeotích servísů a kvalita je vážně dost různá ;-)
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:31
No jak víme v motoru to neni = a tuhle blbost že se zjevně vadnym kusem jestli sis to nevymyslel odmítá jít do jinýho servisu si psal už před delšim časem. Takže chyba je jedině v uživateli :-!

Jestli je to pravdivej příběh = chtělo by to ztěžovat si na servis = případně 2 jestli je to fakt pravda. Jinak tu budem navěky postsocialistickej východ
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:02
Tady musím souhlasit z Blue Sunem, mám atm 3hrnek 1.2VTi doma v Citroenu C3 a musím říct, že dost poupravil můj názor na 3hrnky. Motor je živý a pěkně tak do 120km/h táhne. Dost mě překvapil, jako nový nic moc, ale jako vždy po 10tis km jakoby ožil.
Propady výkonu budou otázkou jednoho kusu = šup s ním na servis do jiného servisu ;-)
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 15:05
Teď má cca 11tkm, bylo to ve dvou servisech, nejdřív jen kolegyně, podruhé jsem jel taky a výsledek stejný.
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:09
To je vážně divný, prošel bych fóra, jestli s tím měl někdo podobný problém, případně hodil dotaz na Pug club a pak našel servis - mám jeden dobrej, ale v Praze, kde jsem byl velmi spokojený a vždy zafungovali ;-)
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:33
No hlavně víme že to je obecně silně nadprůměrně hodnocenej motor = stejně hodnocenej ze všech různejch stran = dneska už i včetně zpětnýho hodnocení spolehlivosti = ostatně to vyšlo i tady na ACZ

Takže příběh je buď absurdní anomálie = nebo dokonce vymyšlenej = to tu bohužel taky neni zrovna výjímka :-|
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:06
:yes: :-!

Moje skoro 80ti letá babička s nim loni trhla svuj rychlostní rekord = na německý dálnici tachometrovejch +170 km/h :yes: :-)

A hlavně funguje jak píšeš = člověk by si skoro poupravil názor na 3hrnky = a k tomu samýmu došli v TECHNICE ve velký srovnávačce 3 hrnků Vaculík a spol. a předtim v sólo materiálu Svět motorů = že to je nejlepší malej motor. A k tomu samý roky po sobě Engine of the Year

No a viz tahle diskuz = proti sou.. >:D >:-[]
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:09
Jen ten zvuk >:D
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:15
Já s ní jedu tak jednou za rok = ale z Vršovic nahoru na Vinohrady to vyjede pěkně = to je trasa kterou s ní jednou za dlouhej čas jedu ;-)

A ona je fakt spokojená = v drtivý převaze jezdí krátký trasy po Praze ale přitom skoro denně = je to takovej docela netypickej českej prduch = a je moc spokojená :-)

Nicméně ta chvála zleva zprava je realita
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:18
Na město to dokonale stačí, dal jsem s tím Citroušem i chalupu cca 140km - čast dálnice, část okresky. Na okreskách se cítí dobře a na dálnici to není. Jako 130 to jede, když to rozkulíš i víc, ale už to není moc komfortní zóna ;-)
Avatar - rokyta.p
Peugeot design malých aut...
rokyta.p
| 22. 2. 2019 15:15
Moje babička už nějaký ten pátek není mezi námi. Ale jak jsem jí vezl do divadla, tak jsme dali na konci města nad 200 a tuze se jí to líbilo. Pomalu víc než představení >:D
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:35
:yes: :-)
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 15:49
Na 170 se to z kopce rozjet nechá, o tom žádná. To uměla i haťapka. problém je v podání výkonu a nekultivovanosti.
Avatar - Ozzman
Peugeot design malých aut...
Ozzman
| 22. 2. 2019 17:09
HTP 47kw 190km/h tacho (Cordoba) , HTP 51 kW 195 km/h (Fabia 2 kombi) a v Německu držel 160 ve 4 lidech.... ... Hnusný koncernový motor >:D
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 09:47
Nojo ale to se dá snadno spočítat = že HTP 190 ani 195 km/h nejel žejo = hnusnej koncernovej tachometr = holt ukazuje totální kraviny >:-[]

Zatimco tohle = je přibližně reálná rychlost = tý 80ti letý babičky :-)

Proč by ve 4 lidech nešlo jet 160? Nevliv hmotnosti na maximálku tu tuhle vysvětloval kalousek = dálnice má mj proto omezený stoupání. Že u nás Sobotka navýšil o stovky km jakodálnic naší dálniční síť převedenim rychlostních komunikací = který parametry dálnice nesplňujou = to je jinej příběh >:D

Takže fyzika asi základka už si nepamatuju = těch tachometrovejch 190-195 km/h s hnusnym koncernovym fakt nepovedenm motorem = je v reálu nejspíš míň než těch babiččinejch tachometrovejch lehce přes 170 km/h :-)

A to je jeden z tisíce důvodů = proč nemám rád koncern ;-)
Avatar - Ozzman
Peugeot design malých aut...
Ozzman
| 23. 2. 2019 12:27
To, že 190-195tacho u HTP není 190 raeal, na tom se snad shodneme všichni starší 15ti let >:D (u 47kw verze to bylo z kopce a né zrovna malého, ale chtěl jsem tě vyprovokovat >:D >:D )

Ale už jestli je u PSA 170 kmh tacho víc, než u VW 190-195 tacho... no, tak na to bych nevsadil ani starý boty, to by se muselo leda přeměřit, kdo víc lže >:D .

Kamarád mi nedávno tvrdil, že jeho naftová Fabie RS v základu (96kw 1.9TDI) jela 240 ! >:D To už je ale dost silná káva...
Avatar - woody-alien
Peugeot design malých aut...
woody-alien
| 23. 2. 2019 15:43
Že to vůbec zkoušíš... ;-)

Pro maximální povolenou odchylku tachometru platí 0 <= V1 – V2 <= (V2/10) + 4 km/h
Čili při 190 km/h tacho nesmí auto jet reálně pomaleji než 170 km/h, při 130 km/h tacho pomaleji než 115 km/h. Auto nesmí v reálu jet rychleji než ukazuje tachometr. Už z toho vyplývá, že zcela určitě nebude 170 km/h tacho v Hamunově oblíbeném autě v reálu víc než 190 km/h v autě, které rád nemá.

Tady jsou změřené hodnoty pro 130 km/h. [odkaz]
Ani jedno z aut se maximální odchylce tachometru moc neblíží, i když je C3 při 130 o něco rychlejší.

Zkráceně - zase kecy.
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 17:28
Shrnul si to dobře = 47 kW a 190 km/h = sou kecy :-!

Neni to poprvé co Ozzy na tohle téma = kecá = tolik k povolený odchylce tachometru ;-)

A výkon a z něho vyplývající maximálka = nemá až tak moc co dělat se značkou

Narozdíl od odchylky tachometru :-)

Myslel sem že ty všechno tohle víš = nebo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 17:29
96 kW a 240 je dost podobná káva jako 47 kW a 190 km/h = dobrou chuť ;-)

Vyprovokovat? Jako = tak to neprošlo? :-)

Viz co tu už padlo = maximálka je převážně jen o výkonu = že ty nevidíš HTP jako průser průserů je fuk = má prostě menší výkon takže spíš i nižší reálnou maximálku

Hlavně je to drtivě horší motor
Tu maximálku využiješ jednou za.. a spousta lidí nikdy = ten lepší motor.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 23. 2. 2019 17:37
HaŤaPka je nejen v podání výkonu a nekultivovanosti fakt horší [odkaz] o tom snad žádná

Ale maximálka je v podobnejch autech zjednodušeně jen o výkonu = takže 170 km/h pochopitelně na rovině
Papírově sem našel 168-173 km/h = a hlavně babička neni jako místní bajkaři = zdravim Ozzyho >:-[] Když s nedědou řikaj že tam bylo delší dobu tachometrovejch +170 = tak prostě bylo :-! ;-)
Vliv má všechno možný od pneu po palivo = na mý doporučení v Němcích tankuje [odkaz] :yes:

Z kopce to tu rychlejš opakovaně jezdí Ozzymu = no nejen jemu :-)
Avatar - xxc
Peugeot design malých aut...
xxc
| 22. 2. 2019 15:50
Ja som tiez s tym motorom nemal problem. Len radenie je cudne, lebo 5ka uz bola daleko vpredu a musel som sa predklanat a po radivejsej jazde ma bolela ruka :-)
Peugeot design malých aut...
leon250
| 22. 2. 2019 16:25
Máš vadnu niektorú el. Cievku pri vstrekovacích,tam je problém.Tento problém mávajú aj VW group a na diagnostike im neukazujú žiadnu závadu.
Avatar - Blue Sun
Peugeot design malých aut...
Blue Sun
| 22. 2. 2019 18:17
Mnoho lidí ti tu opakovaně napsalo opak, protože to meleš jak kolovrátek stále dokola, ale ty ne, prosté máš problém. Ale to auto za to nemůže a motor už vůbec ne.
Avatar - Emel
Peugeot design malých aut...
Emel
| 22. 2. 2019 14:57
Však HTP by taky takovej průšvih nebyl... nebýt toho, že se Fabia dělala v kombíku a v tehdejší ČR to bylo nejčastější (nové) rodinné auto... a dával se do Roomstera.
Avatar - Hammunasakra
Peugeot design malých aut...
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:00
Tohle musí jako hovadina znít i tobě = je to nejhorší servis v kraji nebo fakt věříš tý blbině = že nejlíp hodnocenej motor v kategorii = má fungovat tak jak popisuješ >:-[]
Peugeot design malých aut...
ZZ
| 22. 2. 2019 14:04
Nějak mi připomeň, která malá auta máš na mysli. Marně pátrám v paměti, ale poslední výraznější úspěch měli s 206 a pak už ten design byl jen slábnoucí odvar. Jinak ty plastové lemy v klavírním laku jsou pro městský provoz supr >:-[]
Avatar - Ozzman
Peugeot design malých aut...
Ozzman
| 22. 2. 2019 14:07
208 i doteď umí vypadat slušně, mne na tom totálně kazí chuť i-cockpit, jinak to auto vypadá fakt dobře.
Avatar - woody-alien
Peugeot design malých aut...
woody-alien
| 22. 2. 2019 14:28
Tak tady se neshodneme. Aktuální 208 je pro mě nanicovatej beztvarej knedlík bez kouska šmrncu. To tohle vypadá o dva řády líp. Klů jsem se obával, ale asi to půjde...instalace drápů (btw: tahle světla se Peugeotu vážně povedla, bez ohledu na model) dopadla uspokojivě. Interiér nejspíš nebude pro mě, neumím si správně sednout, nemám rád malý šišatý volanty a naopak mám rád svý tlačítka a kroutítka. ;-)
Peugeot design malých aut...
traveldrive
| 22. 2. 2019 14:35
Na kly si si už asi zvykol. Interiér neimponuje mnohým. Celé to auto na mňa pôsobí divne, akoby šité horúcou ihlou a bez rozmyslu. Ako keby schválili do výroby prvý návrh, bez akýchkoľvek retuší a ladenia. Mojim pohľadom hrubý, prvoplánový dizajn.
Peugeot design malých aut...
ericn
| 22. 2. 2019 15:15
Současná 208 vypadala nejlíp ve verzi GTI a červené metalíze ;-)
Peugeot design malých aut...
Nonsens
| 22. 2. 2019 15:57
ale je fakt, že končiaca 208 bola tvarovo taká nakysnutá buchta. Mnesa nepáčili ani zadné blatníky vytiahnuté po bokoch až nad uši a predné ledky boli divne vysoko uprostred kapoty, nebolo to ono, namala šmrnc 206.
Peugeot design malých aut...
ZZ
| 22. 2. 2019 15:59
"nanicovatej beztvarej knedlík" BINGO :yes:
Peugeot design malých aut...
webpaja
| 22. 2. 2019 15:06
205, 206 bez jakýchkoliv dohadů, mě osobně i nástupci včetně odcházející 208 ;-)
nič neodvolávam
Nonsens
| 22. 2. 2019 13:24
pri kliu som sa opravil a reál sa mi páči, tu som levíka chválil hneď a tento super nečakaný únik je super, po 206 zas pecka.
Karikatura
ZZ
| 22. 2. 2019 14:00
Tohle mě při pátku pobavilo. To je karikatura na větší modely? Maska co se u 508 dá ještě zkousnout, je teda naprosto komická. Při pohledu na fotky mi není jasné, jestli je to auto užší nebo vyšší >:D Nafouknutá kapota, jak se tam nemůže vejít ten supersilný tříválec >:D Interiér totální disharmonie. Až zase bude někdo říkat, že má Honda palubku jak ve Star Treku... muhehe. Úplně nejlepší je ten integrovaný stoleček přímo spolujezdcem. Nebo je to příprava pro počítač servisního technika? >:D Fakt pobavilo >:D >:D >:D
CHCEM 3 DVERE
andrijoshka
| 22. 2. 2019 14:14
Super dizajn, chcem to ale s tromi dverami a automatom :-) Aj vás vytočila Honda s Urban EV iba s piatimi dverami?
Avatar - Emel
CHCEM 3 DVERE
Emel
| 22. 2. 2019 14:39
Co jsem viděl se mi líbí i v tom 5d. Na Hondu posledních let je to nečekaně čistý design.
Desivý dizajn
traveldrive
| 22. 2. 2019 14:33
Nechápem tú snahu kresliť celé portfólio značky podľa jednej línie. Na čo je to dobré? Jednotlivé modely značky sme predsa spoľahlivo identifikovali vždy, aj keď bol každý iný. Nemôže ten istý dizajn a rovnaký výraz fungovať na aute strednej triedy aj aute do mesta, to je nezmysel. Predok je fakt divný, k malému autu sa ten drsný výraz fakt nehodí. A čo mysleli autori tými mega čiernymi lemami blatníkov. Kolesá tak vyzeraj veľké ako z traktora, vôbec mi to k tomu malému autu nesedí. Taktiež nízko položené a k autu akési priveľké kľučky dverí oko nepotešia.
Interiér je ako zo zlého sna, podivné nepríjemné tvary a prakticky celočierna úprava vo mne vyvolávajú odpor. Všetko zle...
Avatar - Emel
Desivý dizajn
Emel
| 22. 2. 2019 14:42
Souhlasím s těma klikama, ty mi tam taky nesedí.

Naopak čumák je za mě super a vůbec mi nepřijde, že by to aplikací na menší auto nějak ztratilo jiskru. Ok, tohle jsou top verze... ono u současné 208 taky ty lepší varianty vypadaly slušně, ale halogeny to dost zabily.
Avatar - white label
Desivý dizajn
white label
| 22. 2. 2019 15:14
Jakoby nestačilo, že jsou ty malé hb samé dveře, tenhle je ještě samá klika.
To jsou snad kliky (velikostí) přímo z 508ičky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Desivý dizajn
Hammunasakra
| 22. 2. 2019 15:18
To je dost možný [odkaz] ;-)
Avatar - white label
Desivý dizajn
white label
| 22. 2. 2019 15:58
Tyhle nejsou úplně stejné ani velikostí ani tvarem, a že jsou si tvarově podobné, tak to je u klik dveří neuvěřitelné... >:-[]
Desivý dizajn
Nonsens
| 22. 2. 2019 15:59
zas nemôžu mať detskú veľkosť aj malé auto otvárajú veľké ruky
Avatar - iudex
Desivý dizajn
iudex
| 22. 2. 2019 15:46
Už som to písal a musím znova, Ty tuším starneš a ofrfleš snáď úplne všetko, čo vyjde na trh. >:-[] Kedy si naposledy niečo pochválil, čo sa Ti páčilo?
Naopak ja to považujem za veľmi vydarený dizajn a (hoci som mal určité obavy) veľmi dobre zvládli aj implementáciu novej masky na malé auto, ktorému to sadlo a nepôsobí to vôbec neadekvátne, naopak, sedí mi to snáď viac, ako na 508. Malé auto má byť trochu veselé a vzbudzujúce pozitívne emócie a to sa (zvonka) novej 208ke darí. Súčasne tou mohutnosťou trochu ide smerom ku crossoverom, čo je módne a iste bude trhom priaznivo reflektované.
Interiér je samozrejme iná káva, tam sa plne stotožňujem s kritikmi, tu ide snaha o originalitu priamo proti ergonómii a užívateľskej prívetivosti a jednoduchosti a najmä z tohto dôvodu by som ho nechcel. Ale som presvedčený, že exteriér to pre väčšinu prebije a auto sa bude predávať najmä vďaka výzoru výborne.
Osobne mám v triede B aktuálneho favorita nové Clio (vizuálne/dizajnovo), ale tento levík sa na neho doťahuje. Proste za mňa výborné.
Avatar - xxc
Desivý dizajn
xxc
| 22. 2. 2019 18:51
Kto chce retro interier, bude tu taka ista Corsa. Este do novej C3 dat budiky do stredu a ludia budu spokojni :-)
Desivý dizajn
traveldrive
| 22. 2. 2019 20:33
Na tom možno niečo bude. Ale s tými dnešnými autami to je problém, kámo, ono totiž nič nejak zvlášť na pochvalu neprichádza. Bude to asi aj tým, že automobilová móda sa rapídne mení a môj vkus až tak nie, resp. nejde s vetrom.

Vysvetlíš mi, čo je na novej dvestoosmičke veselé? Kde je tam nejaký príjemný kukuč malého auta? Naopak, pozerá sa rafinovane a drsne, jak o dve triedy väčší športiak. Nejakú tú emóciu možno vzbudí, ale pozitívnu veľmi nie. Keby si povedal, že z nej ide energia a sebavedomie, tak budem súhlasiť. Ale od malého auta proste očakávam niečo iné. Prehnaná mohutnosť kľučiek a lemov blatníkov je zrejmá, sorry, na tom sa mi nemá čo páčiť.

Čo sa týka interiéru, tiež to nevidíme rovnako. Ergonómia ma až tak netrápi, hlavne nie takto z obrázkov, u Peugeotu je to prípad od prípadu, jeden mi do ruky sadne, iný nie. Napr. nový Rifter mi celkom sadne - s výnimkou šaltpáky, tú zmrvili totálne - ale aj to je možno vec zvyku. Tu negatívne hodnotím podivný dizajn, tá polica pred spolujazdcom napr. nemá veľmi vyvýšený okraj, čiže je to len fičúra bez zvláštneho praktického využitia.
Búdka s prístrojovou doskou je nepríjemná už na pohľad, vyzerá ako Kennyho kapucňa... A čo stredový panel, ovládacie tlačidlá vyzerajú ako starý ošarpaný hrebeň trčiaci do interiéru. Ako neviem, ty by si chválil, keby si nemal čo?

Malý Peugeot rozhodne nie je to, čo od malého auta čakám. S Cliom s Tebou súhlasím. Inak v tejto triede podľa mňa vyberať nie je veľmi z čoho, o triedu vyššie je to trochu veselšie. Celkovo je to dnes s autami dosť bieda, takže sorry, väčšina sa mi fakt nepáči. Nebudem pokrytec, nepochválim čo sa mi nepáči iba preto, že nič lepšie nie je.
Avatar - Blue Sun
Desivý dizajn
Blue Sun
| 22. 2. 2019 18:22
Tady se hezky povedlo propojit design tří modelů v jedno. Spojit rysy 508 s krás ou přídí stávající 208 a siluetou 308. Mně se tedy moc líbí. A vnitřek si v klidu osahám naživo, až k nám dorazí...
Desivý dizajn
ericn
| 22. 2. 2019 18:43
Mě se exteriér líbí taky, ta kaplička uvnitř už míň ;-)
Desivý dizajn
TT
| 23. 2. 2019 08:52
Tak určite, naživo môže byť dojem iný. Nie raz sa mi stalo, že po obhliadke alebo vyskúšaní som názor zmenil. Napr. posledný Scenic/GrandScenic. Podľa fotiek nič moc, hlavne mi nesadli veci ako menej priestoru a variability a posun od MPV k crossoveru, ale naživo to bolo iné a keď čas dospeje k výmene auta, určite v hľadáčiku bude.
Desivý dizajn
andrijoshka
| 25. 2. 2019 12:47
Mne dlho vadilo, že malé autá sa začali robiť s veľmi expresívne povedané "iba babským" dizajnom - pre mňa je takýto dizajn vhodný aj pre chlapa, s malým parkovacím miestom :-) Moje prvé auto bola 205 - žiaľ nie GTI, len obyčajný červený trojdverový model, ale bola drsnejšia ako čokoľvek čo po nej nasledovalo - 206, 206+, 207 (to bol model, pri ktorom som už tieto autá úplne prestal brať vážne) a 208 síce potešila novým dizajnom, ale pre mňa veľmi dievčenským - nechcem uraziť chlapov, čo s tým jazdia, je to len môj pohľad na priveľa mäkkých kriviek a celkový dojem. Toto je niečo, kde si viem predstaviť aj seba. Mrzí ma 5 dverí, lebo to je podľa mňa úplne zbytočné, čo je znova iba vec preferencií. V každom prípade ak by bola verzia s 3 dverami - tak by aj kľučka na dlhších dverách vyzerala menšia a celkový dojem by bol športovejší - hodnejší generácie 205ky.
Avatar - VDC
...
VDC
| 22. 2. 2019 14:46
Městské auto v Itálii, Francii a vlastně všude, je dojebaný ze všech stran. Tady to ťukne do nárazníku a vysype se to denní svícení. To bude pohoda.
Avatar - Emel
...
Emel
| 22. 2. 2019 15:01
Tak musej na něčem vydělávat, ne? Tuším, že v nějakém testu stálo světlo na 208 35t... :-)
Avatar - twistedTSD
...
twistedTSD
| 22. 2. 2019 17:27
Pežot to moc neřeší, viz zadní mlhovka na dnešní 208.
Avatar - _Karel_
208
_Karel_
| 22. 2. 2019 15:00
Je to sice asi verze GT a základ bude horší, ale - pro mě nejhezčí auto třídy, a to docela suverénně! A i interiér vypadá parádně, pokud se oprostím od ajkokpitu.
208
Nonsens
| 22. 2. 2019 15:10
tak je a to píšem ako hrdý majiteľ nového svištíka
Avatar - iudex
208
iudex
| 22. 2. 2019 15:48
Súhlas, toto sa (zvonka) veľmi podarilo, jedno z najkrajších áut triedy (pre mňa je jednotkou asi Clio, ale toto mu dýcha na krk).
Avatar - twistedTSD
208
twistedTSD
| 22. 2. 2019 17:31
Mně se z propagačních fotek víc líbí Clio. 208 mi přijde jako roztomilá parodie na 508. Nechápu ty černé lemy kol. Interiér zatím nehodnotím, není z čeho.
Avatar - woody-alien
208
woody-alien
| 22. 2. 2019 17:54
No, chápat nemusíš, ale jinde (Fiesta, i20) se za černý lemy těžce připlácí, páč v tu ránu nemáš malý auto, ale Activní krosouvr. ;-)
208
Arese
| 22. 2. 2019 18:47
No proč by to cenově neosolili, když jim někteří oslové jsou za kus hnusného plastu ochotni takto královsky platit_ >:D
Avatar - wakantanka
205
wakantanka
| 22. 2. 2019 15:12
Vidím v tom takého moderného nástupcu podarenej a pohľadnej 205. U mňa fajn a ešte aj ten interiér k tomu pasuje.
Avatar - pratel
205
pratel
| 22. 2. 2019 15:23
Fantasticka reinkarnacia 205ky. Skoda tej debilnej palubky...
Spíše zklamání
Arese
| 22. 2. 2019 15:53
Zvenku to docela ujde (i když na Punto III. generace to rozhodně nemá), ovšem ten rádoby hypermoderní interiér je učiněná tragédie, která by mě od koupě spolehlivě odradila... :'-( 8-s :no:
Avatar - Jaros71
Spíše zklamání
Jaros71
| 22. 2. 2019 17:07
Interier to auto docela zabíjí... 8-s
Spíše zklamání
ericn
| 22. 2. 2019 19:28
Souhlas, ta kaplička + displej audia jako k tomu nepatřili... ;-)
Avatar - _Karel_
pežó
_Karel_
| 22. 2. 2019 17:07
Jsem jediný, komu už třetí den nejdou otevřít stránky www.peugeot.cz ?
Avatar - woody-alien
pežó
woody-alien
| 22. 2. 2019 17:51
A nemáš tam nějakej BAN ? Mně normálně fungujou, jenže já jsem se do vozů PSA tolik nenavážel. >:-[] ;-)
Avatar - _Karel_
pežó
_Karel_
| 22. 2. 2019 20:36
Dyť já sem na pažouty docela hodnej, jako na většinu značek. :-)
Avatar - white label
pežó
white label
| 22. 2. 2019 20:43
Zkusil jsem a jde mi to.
Avatar - _Karel_
pežó
_Karel_
| 22. 2. 2019 21:18
Tak jsem asi vážně zlobil. ;-)
Avatar - white label
pežó
white label
| 22. 2. 2019 21:40
Ale už ti to jde, ne?
Avatar - _Karel_
pežó
_Karel_
| 22. 2. 2019 21:43
Ne, píše mi to "IP adresa serveru www.peugeot.cz nebyla nalezena.". Problém je tedy jen u mě.
Avatar - white label
pežó
white label
| 23. 2. 2019 00:43
A když napíšeš jen "peugeot.cz" a dáš enter?
Tak som asi prvý
NAD
| 22. 2. 2019 17:31
Tak som tu asi prvý, ktorému sa interiér páči. Zvykajte si, nová doba :-) A na spolujazdcovom mieste vpredu riadne veľka plocha, to bude skvelá odkladacia plocha na ženuškinu kabelku, myslím, že týmto detailom sa predaje ešte o pár percent zvýšia :-)
Avatar - twistedTSD
Tak som asi prvý
twistedTSD
| 22. 2. 2019 17:34
Spíš bych řekl, že ta plocha na odkládání využitelná nebude, což je škoda.
Tak som asi prvý
NAD
| 22. 2. 2019 18:41
Alebo bude, ale pod tou kabelkou bude zároveň airbag... no to bybolo... radšej nepomyslieť, trochu čierny humor :-)
Avatar - woody-alien
Tak som asi prvý
woody-alien
| 22. 2. 2019 18:02
Psal jsem to o i-cockpitu od začátku. Nakonec by si člověk třeba i zvyknul.....ale proč, když nemusí ? Dokud je tu konkurence, která mi svým uspořádáním a provedením vyhovuje víc, zvykat si nepotřebuju. ;-)
Tak som asi prvý
NAD
| 22. 2. 2019 18:38
Peugeot sa chce pasovať za francúzsky Volkswagen. A zároveň chce mať punc inovátora. (Chce sa nejako odlíšiť) Marketingovo tomu úplne rozumiem, predpokladán, keďže už toto riešenie ide do druhej generácie, sa im to vypláca. Tým teda toto riešenie, zo svojho pohľadu neobhajujem, resp. nemám s tým dlhodobú osobnú skúsenosť. Takže hodnotím len z pohľadu dizajnu. Ale: svojho času porichádzali hlavne francúzi s digitálnymi ukazovateľmi rýchlosti. To bolo kritiky.... Ja mám ale možnosť osobne vyskúšať oboje (používam headup displej) ... a konštatujem, že na analógový ukazovateľ ani nepozriem, príde mi totiž hrozne nepraktický. To uvádzam ak príklad.
Avatar - xxc
Tak som asi prvý
xxc
| 22. 2. 2019 18:57
Potom sa dobre hodnotia budiky, ked mate head up displej. Ale skuste vypnut head up displej a pozerat len na budiky a potom skuste zakryt budiky a nechat len head up displej, kedy sa bude soferovat lepsie :-)
Tak som asi prvý
NAD
| 22. 2. 2019 19:07
No tak dobre, vyskúšam :-)
Tak som asi prvý
Arese
| 22. 2. 2019 18:39
Přesně. A to jsme tu ještě nemluvili o té odporné el. P brzdě, která v tomto autě hrozí (z dosud dostupné fotky to ale ještě nění úplně jisté...) 8-s
Avatar - xxc
Tak som asi prvý
xxc
| 22. 2. 2019 18:54
Aj ked prisli prve pocitace, ludia sa tazko lucili s pisacimi strojmi. Este sa najdu ludia, co vyzaduju tlacitkove telefony a pod.
Avatar - twistedTSD
Tak som asi prvý
twistedTSD
| 23. 2. 2019 01:28
Jak to s tím souvisí?
Tak som asi prvý
sachs800
| 23. 2. 2019 07:00
To jsi trefil...
Avatar - woody-alien
Tak som asi prvý
woody-alien
| 23. 2. 2019 08:38
Tak to je dost chabej pokus, jak ze mě udělat vola. >:-[]
Já tvrdím, že přesouvání ovládacích prvků na dotykový displej je špatně. Odvádí to pozornost řidiče a je to nebezpečné. Nevidím tam zásadnější rozdíl mezi pidláním na displeji a zakázaným používáním mobilů za jízdy.

A i když se automobilky ve snaze vlézt do zadku "příznivcům moderních technologií" mohou strhat a předhánějí se kolik displejů a jak velkých tam nacpou, existují stále výjimky. Třeba Mazda. Ta si na nebezpečnost ovládání dotykových displejů udělala vlastní průzkum a její displeje nejsou dotykové. Já na to žádnej průzkum nepotřebuju, mně stačí selskej rozum.

Avatar - euro89
Tak som asi prvý
euro89
| 22. 2. 2019 19:06
Design je otazkou vkusu, osobne povazuju ten interier za ohavny... ovsem ta myslenka s odkladaci plochou pro kabelku na palubce je primo genialni napad. Okamzite jsem si predstavil, jak by se to pri nehode po vystreleni airbagu premenilo na paradni katapult a zenuska by dostala kabelkou do cumaku. >:-[] :yes:
Tak som asi prvý
NAD
| 22. 2. 2019 19:09
No veď, ako píšem vyššie >:D
Avatar - twistedTSD
Tak som asi prvý
twistedTSD
| 23. 2. 2019 01:30
Punto mělo na palubce tři odkládací plochy včetně jedné velké před spolujezdcem a ničemu to nevadilo. Stačí při návrhu interiéru použít mozek.
Tak som asi prvý
jam2015
| 23. 2. 2019 06:06
Kabelka je babský eufemizmus. Tie kabele, čo v skutočnosti vláčia, sú pre otroka. Tie by im pri náraze zlomili krk raz-dva! :-)
Tak som asi prvý
sachs800
| 23. 2. 2019 06:13
To nebude tak horké. Airbag bude pravděpodobně ve stropě, podobně jako u Riftera.
Exterier
cjoctavian
| 22. 2. 2019 20:58
Kam sa podela ta lahkost, ba priam genialnost PUG 206... [odkaz]

Toto je uz obluda - posobi to bachrato, tazkopadne, vpredu (na male auto nepatricne) agresivne a ta wannabe Audi maska je uz len rana z milosti...
Avatar - Blue Sun
Exterier
Blue Sun
| 23. 2. 2019 08:54
206 jsem pět let měl. Fajn auto, ale jsem rád, že nová jsou větší. Byla fakt maličká.
A moc nechápu tu poznámku s maskou, zaspal jsi posledních dvacet let evoluce Peugeotů? Stejnou masku měla i současná 208 a jsem rád, že ji zachovali.
Exterier
cjoctavian
| 23. 2. 2019 21:45
No tu Audi masku ma z malych len 208, predtym to boli len tie obludne papule ktore hypertrofovali po uspechu povodnej 206...
V Peugeote si mali dať bacha!
jam2015
| 23. 2. 2019 06:01
"Tři drápy" má leňochod ;-)
....
p1234
| 24. 2. 2019 18:15
pezot aspon ma vlastny dizajn-podpis, a nevykradaju konkurenciu..

napr, vid citrony s ich osobitymi led drl..
uz to stihla vykradnut skoda a korejci... fakt trapne. :no:
QOTQODÁK vehikle.. >:-[] :no: