Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Kadjar TCe 160 vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Každý podle svého gusta!

Oba aktéři začínají písmenem „K“ a oba míří do ostře nabitého segmentu kompaktních SUV. Zatímco Karoq nahradil známý model Yeti, Kadjar žádné auto ve výrobním programu Renaultu nenahrazuje.
Zpět na článek
22. 2. 2019 19:59
22. 2. 2019 21:26
22. 2. 2019 22:33
23. 2. 2019 08:38
23. 2. 2019 11:43
22. 2. 2019 20:08
22. 2. 2019 20:39
23. 2. 2019 14:40
22. 2. 2019 20:33
22. 2. 2019 21:27
24. 2. 2019 10:27
23. 2. 2019 00:15
23. 2. 2019 06:46
23. 2. 2019 09:03
23. 2. 2019 14:59
23. 2. 2019 18:06
23. 2. 2019 22:50
23. 2. 2019 09:09
23. 2. 2019 09:26
23. 2. 2019 10:12
23. 2. 2019 12:54
23. 2. 2019 13:57
23. 2. 2019 10:58
23. 2. 2019 11:49
23. 2. 2019 12:17
23. 2. 2019 13:33
23. 2. 2019 21:30
23. 2. 2019 09:16
23. 2. 2019 09:23
23. 2. 2019 09:26
23. 2. 2019 09:58
23. 2. 2019 10:35
23. 2. 2019 12:10
23. 2. 2019 16:37
23. 2. 2019 16:16
23. 2. 2019 17:19
23. 2. 2019 18:03
23. 2. 2019 18:09
23. 2. 2019 18:12
23. 2. 2019 18:08
24. 2. 2019 23:57
22. 2. 2019 19:42
Kto vyhral?
Že sa vlastne pýtam...
Rozbalit vlákno
17
22. 2. 2019 19:59
Re: Kto vyhral?
A je to pro tebe důležité, nebo si uděláš závěr sám?
22. 2. 2019 20:39
Re: Kto vyhral?
Je to niečo, čo od porovnávacieho testu asi čakáš, nie? A ACZ je notoricky známy tým, že Škoda vyhrá prakticky vždy...
22. 2. 2019 21:26
Re: Kto vyhral?
Myslím že v poslední době už to opravdu není pravidlem. Už několikrát tu Škoda prohrála
22. 2. 2019 22:33
Re: Kto vyhral?
To jo, ale je ten výsledek pro tebe důležitý?
23. 2. 2019 08:38
Re: Kto vyhral?
Čo si taký otravný? Je pre teba dôležité to vedieť? Však tu na ten spôsob píšu skoro všetci. A majú pravdu.
Avatar - _Karel_
23. 2. 2019 11:33
Re: Kto vyhral?
Ne, to není pravda.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
23. 2. 2019 11:51
Re: Kto vyhral?
Ale hej, výnimka sa v poslednej dobe našla, ako už spomenul koblih. Možno si niekto uvedomil, že tú škodovku tlačia až príliš okato, a občas musia byť objektívnejší. Zatiaľ sú to však skutočne výnimky a prípad tohto článku to nie je.
Avatar - _Karel_
23. 2. 2019 12:02
Re: Kto vyhral?
Houby. Kolik myslíš, že je tu ročně srovnáváků se škodovkou, aby 3 testy byly výjimka?
Já vidím hlavně to, že pro značnou část lidí platí - Škoda prohrála - ok, dobrý test.
Škoda vyhrála - podplaceno.
Asi neexistuje možnost, že by mohla být v některých případech lepší. Mohl bych tu plakat, že v sekci "záruka" má Kadjar o celé 2b(!!!) víc, i když u Škody za stejnou záruku jen připlatíš 2tkč, což je zcela zanedbatelný příplatek, takže pro mě v zárukách téměř plichta.
Všichni tu pláčou nad "o třídu lepším motorem", který je bodově ohodnocený téměř stejně. Ne, není. On je lepší v dynamice, a za tu dostal o celé dva body víc. Ale pokud má stejnou spotřebu a je hůř odhlučněný.....
Pořád stejný pláč nad tím, které auto vyhrálo o tři tisíciny bodu. Někoho kupodivu motor téměř nezajímá a jde mu o prostor, jinému jen o komfort, jinému jen o cenu, kdo vyhraje na body je dost jedno. Já klidně přežiju, když tu moje auto porazila Kia a bylo by fajn, kdyby ostatní dokázali přežít, když Karoq vyhraje nad morálně starším renckem.
23. 2. 2019 14:04
Re: Kto vyhral?
Ty si sa nám nejak rozkokošil, Karolko... Ak už to teda je o plači, tak ak si si nevšimol, je tu skôr plač nad neobjektívnym hodnotením redakcie ako nad tým, či je škodovka lepšia alebo horšia. Donedávna akúkoľvek porovnávačku vyhrala Škoda skoro na 100%. Zrazu, ako mávnutím čarovného prútika je ACZ objektívne... Tip mi vyšiel a po prečítaní textu o úplnej objektívnosti ACZ naďalej pochybujem.
Avatar - _Karel_
23. 2. 2019 14:49
Re: Kto vyhral?
Netvrdím, že je Auto.cz vzorem objektivity. Tvrdím, že se výrazně zlepšili, což jsem doložil na příkladě tří nedávných srovnávaček, kde Škoda prohrála.

" je tu skôr plač nad neobjektívnym hodnotením redakcie ako nad tým, či je škodovka lepšia alebo horšia" - jo, to jsem si všiml, úplně jsi můj argument rozmetal hned svým úvodním příspěvkem do diskuze: "Kto vyhral?Že sa vlastne pýtam...".
Kritika neobjektivity testu par excellence, plná konkrétních postřehů, kde autor testu lže.
:yes:
25. 2. 2019 12:08
Re: Kto vyhral?
Tak ona vyhrává hlavně v prodejích :-)
23. 2. 2019 11:43
Re: Kto vyhral?
Mrkni raději sem: [odkaz]
>:-[]
22. 2. 2019 20:11
Re: Kto vyhral?
Vyhrálo lepší auto :-!
Avatar - holden2
22. 2. 2019 20:27
Re: Kto vyhral?
dik. takze kadjar a cist to nemusim
22. 2. 2019 20:39
Re: Kto vyhral?
Njn, tradiční ostuda české žurnalistiky. To se do závěru napíše, že TCe deklasuje TSI rozdílem třídy a pak v tabulce dostane za motor jen o 2,6 % bodů více. A pak se vymyslí kolonka design (přičemž spousta věcí je tu subjektivních) a tam škodovka nějakým zázrakem dostane mnohem více bodů. A aby toho nebylo málo, ještě se to špatně přepíše. Ze 7,6 vs 8,2 v textu je v závěrečné tabulce najednou 7,4 vs 8,6.
23. 2. 2019 14:40
Re: Kto vyhral?
Pokud je v testu škodofka,tak ji vždy odečti půl až jednu hvězdu a budeš asi tak na správném hodnocení
Avatar - holden2
22. 2. 2019 20:33
ktery slepy
prase hodnotilo design?
Rozbalit vlákno
4
22. 2. 2019 21:27
Re: ktery slepy
teda porovnávať kadjar s karokom podesignovej stránke,
skodovky su v poslednej dobe najhnusnejšie na trhu,
teda hlavne SUV-čka a CITIGO,
fabia tiež slabá
23. 2. 2019 06:56
Re: ktery slepy
Ty jsi to nebyl, tak asi žádný.
Avatar - holden2
23. 2. 2019 10:30
Re: ktery slepy
mas neco k tematu blbecku? jo nemas, ty si z ty particky co pouze napada ostatni diskutery.
Avatar - Dinar
24. 2. 2019 10:27
Re: ktery slepy
Diskutéry? >:-[] >:-[]
Možná si dem-ent tvého typu myslí, že ty jeho jednovětné výkřiky jsou diskuse, ale nejsou, a ty nejsi žádný diskutér, vepřová hlavo!
Avatar - Ozzman
22. 2. 2019 20:40
Ošklivý a ošklivější
Ne, prostě jim to takto nesluší, karoq na černých kolech vypadá otřesně, tam fungují jen světla kola. Kadjar je takový průměr, neurazí, nenadchne ...

Ještě bych rád řekl, že souhlasím s mdlým projevem 1.5 TSI, jezdil jsem s verzí s DSG a ten výkon bych netipoval, takže trochu nechápu tak malý rozdíl v bodování v oblasti motoru, hlavně, když autor v textu píše o rozdílu třídy....Nechte jednou vyhrát lepší auto... Prosím
Rozbalit vlákno
6
22. 2. 2019 23:12
Re: Ošklivý a ošklivější
Vzdyt Renault je lepsi jen v motoru.
23. 2. 2019 08:18
Re: Ošklivý a ošklivější
To je veľmi zjednodušené tvrdenie. Kopa ľudí ti povie, že aj v dizajne ťahá Škoda za kratší koniec. Škodovka je tiež drahšia, má síce širšie možnosti výbavy ale za viac peňazí, príplatky sú vyššie. Lepší motor Renaultu neznamená len lepšie výkony, ale aj nižšie náklady na prevádzku, lebo rozdiel v spotrebe tiež nie je celkom zanedbateľný. S dvojitým dnom a väčšou šírkou medzi podbehmi má Renault lepšie využiteľný kufor a tiež o niečo priestrannejší interiér, hlavne na šírku, aj keď autorovi testu sa zdal stiesnenejší. Plusom sú tiež lepšie predné sedadlá. Nakoniec toho v prospech Renaultu nie je málo a vyššie bodové hodnotenie škody je diskutabilné.
Avatar - _Karel_
23. 2. 2019 11:38
Re: Ošklivý a ošklivější
Jaký rozdíl ve spotřebě? Já teda v testu čtu, že jeli s oběma stejně rychle stejnou trasu za stejnou spotřebu?
23. 2. 2019 11:58
Re: Ošklivý a ošklivější
Máš recht, v tom som sa unáhlil. Spomenul som si len na prvú časť odstavca o spotrebe: "Kdyby měl motor 1.5 TSI výhodu alespoň ve spotřebě paliva. Jenže ani toto v praxi neplní." U oboch potom píšu 8,3, takže spotrebu beriem späť.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2019 11:20
Re: Ošklivý a ošklivější
A v bodovém hodnocení ten rozdíl třídy podchycený není.... pak by v součtu měl vyhrát, ač bych si já nevybral ani jedno, tohle je trochu nefér...
23. 2. 2019 14:05
Re: Ošklivý a ošklivější
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2019 20:41
očekávaný výsledek
Hodnotil to frankofil, tak samozřejmě musel vyhrát rendlík :-!
Nicméně: je fakt, že ta škodovka si za ten hnusný hmyzí ksicht se čtyřma očima a chybějící ruční brzdu nějaké ty trestné body zaslouží. :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
22. 2. 2019 20:52
Re: očekávaný výsledek
Ado... Ale on Rendlik prohrál....
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2019 21:45
Re: očekávaný výsledek
to je přece fuk
Avatar - Ozzman
22. 2. 2019 21:48
Re: očekávaný výsledek
Dobře >:-[]
Avatar - Ronault.
22. 2. 2019 23:15
Re: očekávaný výsledek
Áda prostě nezklame, to je naprostá jistota. Přemýšlím, jestli je na světě něco pevnějšího než Ádova nenávist k Renaultu, ale asi ne... Normálně představa, že by Áda nebyl nebo změnil názor, to by jsem měl pocit, že je na světě něco špatně a byl neklidný. >:D
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2019 23:51
Re: očekávaný výsledek
Dobře to není. Už jen ten samotný fakt, že někdo postaví proti sobě v hodnocení rendlíka a škodovku je pro škodovku hanba na 5 let. A jak už to hodnocení dopadne je přece fuk. Bohužel škodovka (asi befehl VW) své vozy v poslední době tak příšerně zprznila, že se stávají srovnatelné s tím francouzským šrotem. A to je memento, že vývoj jde špatným směrem! Rendlík je etalonem kreaturnosti a křápovosti. Škodovka ztrácí na designu a základních technických atributech, které snižují praktickou hodnotu těch vozů natolik, že pro spoustu spotřebitelů se již staly nekoupitelnými. Namísto toho věší do auta kraviny, které oslňují jen pár zpovykaných *. A to je pro nás, motoristické fandy z České republiky, špatná zpráva.
Avatar - Andromeda
23. 2. 2019 05:36
Re: očekávaný výsledek
>:D Když už jsi u těch "etalonů" Ádo - neboj, na Tebe se nezapomene ... >:-[] :yes:
22. 2. 2019 20:41
Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8 vs
Obě dvě ta auta jsou fakt skvělá, před 3/4 rokem jsem měl v hledáčku a vyhrál Kadjar, protože je lepší. Dát Karoqu na desing oproti Kadjaru o 1,2 bodu, to chce hodně subjektivního přesvědčení, zvlášť když se člověk na ta auta podívá zezadu, ale chápu, Kadjar má zapínání tempomatu u tlačítka ruční brzdy, tak musí mít o 2 body dolů i když to tam explicitně napsáno není ;-) Taky ta tabulka na začátku je divná, ta se jako vztahuje k těm daným teoretickým verzím, nebo k těm verzím co testovali nebo ke všem verzím obecně? Fakt nevím, nejednoznačností je tam dost. Každopádně nehledě na verzi, Kadjar bude mít vždy 6 airbagů, tak nevím, kde autor došel na to, že jich 6 nemá. Specialita je ten dunivý hluk na dálnici, protože Kadjar je jedno z nejlíp odhlučněných aut ve své třídě. Ve všech ostatních testech si toho všimli, akorát na auto.cz jim duní, asi špatnej den.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - xxc
22. 2. 2019 21:01
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ako ste na to prisli, ze Kadjar je jedno z najlepsie odhlucnenych aut? Aj ked som dufal, ze Nissan to zvladol, ale filozofia Renaultu sa nezaprie (Výrazný rozdíl potom panoval při jízdě po dálnici, kde u Kadjaru převládal valivý hluk, který jsme u Karoqu nezaznamenali. Škoda Karoq je tak subjektivně tišším autem než francouzský konkurent.)
Avatar - Andromeda
23. 2. 2019 05:38
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
XXX - Ádovo podtatranské alter-ego >:-[] ...
Avatar - Andromeda
23. 2. 2019 05:40
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ach, mělo být : xxc je Ádovo podtatranské alter-ego ... Omluva za komolení nicku ...
Avatar - xxc
23. 2. 2019 07:11
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
A nieco k veci? Ja som si predsa nevymyslel, ze Renault je subjektivne hlucnejsi a pytam sa na zdroj. Nemci robia pri testoch a testy hlucnosti (Renaulty tam maju vzdy najviac dB).

napr. tu je nejake porovnanie

[odkaz]
23. 2. 2019 08:20
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Netliapaj, ty si celý od veci. Jak sa spomenie Renault, si celý posratý.
Avatar - Ada je zase tady
25. 2. 2019 10:32
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Zase o jednoho potrhlého rendlíkovce méně: [odkaz]
Je to opravdu smutné, když zbytečně (kvůli mizernému rendlíku) vyhasne mladý život. :-(
26. 2. 2019 07:25
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ty si neskutočný k o k o t.
Avatar - Andromeda
23. 2. 2019 08:28
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
K věci, a s Tebou ? Vtipné ... Ale budiž, pokusím se... Popravdě nevlastním Jarmark, ani jiný vůz francouzské produkce, nicméně co jsem měl já tu možnost, si tento vůz zkusit, tak o nějaké vyšší hlučnosti nemohla být řeč.
Kde jsi Ty - mimo občas velmi sporných novinářských výronech, kde jsi sám "obecně" dospěl k exaktnímu výsledku, že v měření hlučnosti ( které se nejen tady neprovádí ) mají vozy této značky nejvyšší dB hlučnost ???
Subjektivně je hlučnější jak kde, jak u koho, a především jak která motorizace. Né já, ale Ty uveď zdroje - páč generalizuješ, tak jich budeš mít v kapse hafo - kde se jednoznačně uvádí hodnoty měření vícero aut různých značek, a jejich výsledky.
Třepeš opakovaně pod každým testovaným Rendlem nesmysly - jednou koroze, pak vrzání interiéru, jízdní vlastnosti, celkové zpracování, jindy výkon motoru, a dnes hlučnost ...
Apropo, jde o 1 test, slovy jeden test , tedy sakra - jaké vždy ??? Na jakou objektivitu si tu hraješ ?
Já sa pýtam, kam na ty generalizující kecy chodíš ???
Avatar - xxc
23. 2. 2019 08:51
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Hore som uviedol zdroj. Na ostatné tvrdenia stačí Google. Vrzanie interiéru je vlastná skúsenosť, plus skúsenosti ľudí, čo tie autá vlastnia. Celkové spracovanie je tiež fakt. Tak isto, ako korózia v interiéri. Keďže hlučnosť merajú len v nemecku, v rôznych testoch vychádzajú Renaulty vždy najhoršie. V číslach.
Avatar - Andromeda
23. 2. 2019 09:26
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Zdroj na 1 test, tečka. Ostatné tvrdenia si vygůgli sám - Ty se s nimi oháníš. A jestli Ti nic neříká význam slov jeden a vždy, subjektivní a objektivní, atd., tak je to těžké.
Je možné nemít rád výrobce kvůli špatné zkušenosti - to je normální. Ovšem hojit si pod každým článkem svoje ego neustálým rýpáním je už patologické. - stačí napsat, že je nesnáším, a tečka. Takhle jde už skoro o ideologii, a konkretizovanou nesmiřitelností , nenávistí, vztažené k jednomu výrobci ( až je to směšné ) tady proslul právě Áda, a Ty jseš pro mne jeho jen zdánlivě sofistikovanější podtatranské alter-ego - to si vygůgli.
Na ty Tvoje "objektivní zkúsenosti" se dá co by oponentní "fakt" použit diskuze, forum nespokojených majitelů pod různými značkami .
Faktem je tedy z Tvé strany pouze to, že si tady léčíš na konto jedné značky svůj mindrák z možná ( jsme na anonymním webu, kdo třeba garantuje, že jsi kdy toho Scénická vlastnil ) vadného kusu, série ...
23. 2. 2019 09:29
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
:-)
Avatar - xxc
23. 2. 2019 09:55
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ale preco by som ich neznasal? Ja Scenica vlastnim a mam ho rad a mam zaujem, aby bol co najlepsi. Je rozdiel len tak neznasat nieco a hluposti pisat a rozdiel upozornovat na fakty. Proste vacsina Renaultov su vrzgajuce a hlucnejsie auta, co dokazuje aj cast testov (kde sa tomu venuju). Uz nech si urobi kazdy na to nazor, mozno to niekomu nevadi, ale potencialni kupujuci by mali o tom vediet.

Sam som stretol spokojneho majitela noveho Scenica (po dialnici nechodi, cize mu hukot nevadi, vrzga mu to menej ako uplne povodny Scenic po 300 000 km a zistoval na parkovisku, aku mam prevodovku a chcel sa porozpravat (tipujem, ze ma so svojou manualnou prevodovkou problem, ako velka vacsina Renaultov (ale ja mam automat)).

Proste keby ste sa nehadali na neoddiskutovatelnych faktoch, diskusia a skusenosti mohli vyzerat inac. Ked je jedna redakcia, kde meraju exaktne hlucnost, tak asi aj ten jediny test je vacsina. Existuje nejaky test, kde tichost a prijemny komfort na Renaulte chvalia? Bud nic nespomenu, alebo par slov o zvysenom hluku a vrzgani.
Avatar - speedfred
23. 2. 2019 10:10
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Tak mal som nového Scénica 2011 (5 rokov a 110t km) a to bolo snád najspoľahlivejšie auto čo som mal (1 drobná oprava na záruku). Panoráma v mrazoch trošku vrzgla inak tiché auto čo sa nedá povedať o súčastnom Galaxy - to je orcherster pazvukov.
Avatar - xxc
23. 2. 2019 10:14
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ano, tie stare nevrzgali, co sa neda povedat o novom Scenicovi. Hlavne v teple, teraz v chlade je to ok (ak by si to niekto chcel ist teraz vyskusat).
Avatar - wakantanka
23. 2. 2019 15:16
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ty o jednom tvojom konkrétnom Scenicu, test je o Kadjare a preto všetky nové Renaulty vŕzgajú a hučia. Fakt postrehy k veci. :-) Inak vieš že nie je hluk ako hluk a každý má iné uši a inak ho vníma však?
Avatar - xxc
23. 2. 2019 16:03
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ja som Scenica urcite pri teste Kadjara nevytahoval. Postrehy su vyssie (ci nizsie) v prehlade testov uvedene. Ano, kazdy ma ine usi. Dokonca mam pocit, ze vacsine ludi nevadi ani hluk a diskomfort. Ale preco sa do mna navazate? Ja tie auta nevyrabam, ani nepredavam, iba poukazujem na tieto skutocnosti.
Avatar - wakantanka
23. 2. 2019 18:45
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Máš pocit že sa do teba navážam?
Avatar - xxc
23. 2. 2019 13:08
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
vyber z testov podla google

Autorevue.cz

Celkově je Kadjar pohodlný. Jen odhlučnění by mohlo být lepší. Proudící vzduch už slyšíte celkem výrazně při 120 km/h.Více na: [odkaz]

Jen ty plasty by tu vážně skřípat nemusely.Více na: [odkaz]

vybermiauto.cz

Dojem kvality trochu sráželo vrzání a praskání některých dílů, o které jsem se opřel. Už přibližně od 100 km/h se chvěla zpěná zrcátka, při 130 km/h to bylo hodně zřetelné. Také odhlučnění kabiny od obtékajícího vzduchu by na autostrádě mohlo být o něco lepší.

Topspeed.sk

Zvláštne je aj to, že pri porovnaní týchto dvoch áut od jedného výrobcu pôsobí Kadjar tak trochu odfláknuto. Spracovanie interiéru Meganu pôsobí oveľa hodnotnejšie a solídnejšie ako uvŕzganý interiér Kadjaru.

Podkapotou.zoznam.sk

Pri prvom teste som sa miestami ľakal, interiér v mnohých prípadoch výrazne „povrzgával“. Úplne to nezmizlo, ale bolo to omnoho lepšie. Prečo musí SUV vŕzgať?

Autohit.cz

Míra komfortu při vyšších dálničních rychlostech je ve třídě nadprůměrná, rozdíl mezi 100, 120 a 150 km/h poznáte prakticky pouze pohledem na rychloměr. Dlouhé přesuny tak neunavují.

Automix.centrum.sk

Čo sa týka odhlučnenia, označili by sme ho za priemerné. Aj čo sa týka aerodynamického hluku aj hluku spôsobeného valivým odporom pneumatík.

Podvozok Kadjaru je o niečo tvrdší ako sme zvyknutí u áut tejto značky. Prekvapila nás aj jeho o niečo vyššia hlučnosť. Auto však pekne filtruje napríklad nerovnosti na okresných cestách.

E-flotila.cz

Kadjar navíc na nerovnostech více odskakuje a už při rychlostech kolem 100 km/h do interiéru začíná pronikat více aerodynamického hluku, než by bylo záhodno.

Este perlicka, hluk v interieri v inom teste (porovnanie).

[odkaz]
Avatar - _Karel_
23. 2. 2019 13:20
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Dobře ty, dal sis práci :yes:
23. 2. 2019 14:11
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Proč tady furt cpeš odkazy na starý model? to nechápu.
Avatar - xxc
23. 2. 2019 14:13
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Na nový ešte veľa testov nie je. Myslím sú tam aj nejaké nové, ten nemecký je z februára 2019. A sú tam čísla.
23. 2. 2019 14:21
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Ten je dobrý s tím testem zcela souhlasím. Ten tam má ale auta s motorama. A rozdíl v hlučnosti je 2 dB. Zajímavý je také v testu údaj opružnosti. Pro předjíždění dost podstatné.
Avatar - Andromeda
24. 2. 2019 15:01
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Fajn, přes 3hodiny jsi pracně sháněl "palivo" pod svá neustále se opakující generalizující tvrzení. Za ty 3hodiny usilovného hledání a čtení pochvala. Jenže ...
Ano, ono je tam sakra velké JENŽE, aneb jak si argumentačně prostřelit vlastní nohu, a to fatálně ...
Shrneme fakta: opakovaně v průběhu Tvé zdejší existence útočíš, pálíš na Rencka ze všech stran, pozic - spolehlivost, vrzání, hluk, výkonnost, zpracování, "filozofie", jízdní vlastnosti - omlouvám se všem dalším neuvedeným, Tebouo atakovaným nešvarům té hrůzy zvané Renault. Lopotně gůglíš a hledáš v textech testů potvrzení svých evergreenů ...
A pak, o kousek níže spácháš diskuzně - argumentační sebevraždu v přímém přenosu potvrzením vlastní kladné zkušenosti s Tebou opakovaně o kus výše kritizovaným produktem ...
Děláš si p.r.d.e.l., nebo jsi skutečně takový JOUZA ??? 8-s ...
Ztrácím čas buď s prázdným tlachalem nebo pubertálním uhrovitým týpkem ...
Hele, lít na něco nebo někoho kýble špíny, zaštiťovat se navíc bordelem odjinud, ve finále přiznat, potvrdit, že nic z toho, do čeho kopu, jsem neshledal, a o kus dále znovu začít kopat, je na ránu mezi oči, kořene ...
HOWGH
Avatar - xxc
24. 2. 2019 20:11
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Nechapem o com vam ide, ved aj Renault ma ako dobre veci, tak aj zle. Ja nie som ziadny fanatik, viem vyzdvihnut dobre veci a nebudem mlcat o zlych veciach len preto, ze som vlastnikom. Ja som pred tym ziadny Renault nemal a na zaklade bezvyhradnej chvaly starych modelov som si jeden kupil. A trosku som zistil, ze nie vsetko je hodne chvaly :-)

Neviem aky mate problem, u Kadjaru som poukazal, ze u mna by nevyhral, lebo je hlucnejsi. O tom nie je ziadna ideologia, ani nenavist.

A ten elaborat trval mozno pol hodiny, co som mal robit, ked mi neverite?
8. 12. 2019 09:22
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Verizone verizone...uvadet jako minus kadjara koroze v interieru je fakt sila...
22. 2. 2019 21:02
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
To už je takový zdejší kolorit.. rozdávat body za nízkou základní cenu, ale pak v testu vychvalovat plně vybavený model.. rozdávat body za papírovou spotřebu.. nebo za čistě subjektivní věci typu design. Karoq je opravdu ošklivé auto, ale někde se ty body nahnat musí, když jízdně je to prohra na plné čáře. Mám kolem sebe pár lidí s autem s ACT a zdejší testeři jsou zdá se jediní, kdo nezaznamená vypnutí dvou válců. Dokonce si na to nedávno stěžovala i jedna kolegyně, která jakožto ženská zvuk motoru běžně prostě neřeší. Taky mě pobavilo testování místa na zadních sedadlech. Nějak nechápu tu logiku, že se sedadlo posune maximálně dopředu nebo dozadu a změří se místo vzadu. Nebylo by smysluplnější, kdyby si někdo běžné výšky přední sedadlo nastavil podle svých představ a potom si za sebe zkusil sednout? To je vlastně to jediné, co mě zajímá. Samotný údaj místa vzadu je irelevantní, když nevím, v jaké dráze se pohybuje přední sedadlo.. ale na placenou reklamu to ještě docela jde..
Avatar - Ozzman
22. 2. 2019 21:13
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Karoq umí vypadat i dobře, ale ten testovany to není...
Avatar - xxc
22. 2. 2019 21:19
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
S tym hodnotenim suhlasim, ze hodnotia aj hluposti. Ale ked Kadjaru v kazdom teste vrzga interier a je hlucny na dialnici, tak kto mal vyhrat? Mozno uz facelift nieco zmenil, ale hluk ostal (aspon podla porovania). Uz nech auta akokolvek jazdia (jedno lepsie, druhe horsie), ale pocuvat hluk a vrzganie pri kazdej jazde (jeden z najvacsich stresorov), na to by mali ludi upozornovat.
23. 2. 2019 08:30
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
To nie je vŕzganie Renaultu, to tebe vŕzga v hlave, asi málo mažeš. :-!
Avatar - Verny_2013
22. 2. 2019 21:18
Re: Kadjar motorem deklasuje Karoq rozdílem třídy, takže 7,8
Test jako takový není špatný, ale ohodnocení jednotlivých oblastí je řekněme nedostatečně reflektující výsledky srovnávacího testu. Naštěstí většina z nás nemá hlavu jen k tomu aby nám nepršelo do krku. Takže každý si může udělat svůj závěr. Některým výsledným známkám jsem se ale opravdu musel zasmát. Namátkou Design - Š 8,2 x R 7,6, nebo sedačky dostaly stejně, ale R má mnohem větší variabilitu, motor rozdíl třídy ale R 7,8 x Š 7,6.
Avatar - Dzakobo
22. 2. 2019 21:01
Renault UP, VW DOWN
Renault, zdá se, opravdu na motoru zamakal a přestože pohled pod kapotu odhalí typickou francouzskou změť trubek, za mě palec nahoru. Asi nejlepší malý čtyřválec. Hondí 1.5T bych moc neadoroval, to je průšvih.

VW si řekl, že 1.4TSI (ta s řemenem a bez ACT) se povedla až příliš, tak zase v duchu tradice by to chtělo malé benzíny trochu zmršit... 1.5TSI má opravdu letargický projev a že motor s ACT začne okolo 100tkm výrazně projevovat přepínání režimů (jak tu někdo nedávno psal) - tomu není důvod nevěřit... ;-\

Karoq je při jízdě takový napružený a v kombinaci s tímto tsíčkem na mě fakt dojem neudělal. A uvnitř jsem se také cítil stísněně, Kadjar v tomhle ohledu musí být fakt "něco"... No, z této dvojky bych si nevybral ani jedno.
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2019 21:42
Je to jasné...
Takže Renault má lepší cenu, o třídu lepší motor, vše ostatní je v podstatě nastejno.. a proto je horší >:D. Jen mi chyběla zmínka o ovládání rádia na volantu u Renaultu, které je podle mě super, ale podle A.cz totální fail.

Myslím si že pro běžného chlapa kupujícího.. je cena 50%, motor 25%...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ozzman
22. 2. 2019 21:44
Re: Je to jasné...
Mám po dlouhé době zase Renault a to ovládání pod volantem je fakt supr, akorát si v druhém autě při snaze zesílit rádio občas omylem zařadím >:D
Avatar - Ronault.
22. 2. 2019 22:11
Re: Je to jasné...
Pravda, jak přeskakuji mezi MEgane-Picasso-Fabia III, tak rozhodně Megane. Fabia má ty tlačítka pidi a dost mi trvá se je naučit a ještě se pletu. Picasso jich má tak hodně, že třeba dneska jsem si místo přidání hlasitosti radia opět zapnul tempomat...ve 35 km/h před křižovatkou 8-s A to s Picassem sice nenajezdím toho tolik co s Meganem, ale pořád dost.
Avatar - xxc
22. 2. 2019 22:19
Re: Je to jasné...
Picasso ma iny problem, tam ked chcem preradit, tak zapnem stierace (volic prevodovky za volantom). Aj ked skor usmevny. Inak na hlasitost maju auta normalne otocne ovladace. A tempomat, neviem ci ide zapnut v rychlosti pod 40 km/h :-)
Avatar - Ronault.
22. 2. 2019 23:10
Re: Je to jasné...
Že bych trefil řadicí páku místo stěračů se mi ještě nestalo. Hlasitost není na otočném kolečku na volantu, ale na +- tlačítkách, které jsou stejné jako u tempomatu [odkaz]
Některé se samozřejmě liší výbavou, já mám přesně ten výše, některér mají tlačítek méně: [odkaz] a některé zase jiné pro funkce třeba udržování v pruzích... ale hlasitost se kolečkem nemění, kolečkem se přehazují stanice.
Možná to bylo 40 km/h, možná 35 km/h, spíše pomalu, přijížděl jsem ke křižovatce po sjezdu z dálnice, chtěl si ubrat zrovna hrající "Kameny" a šup, auto škublo, ještě, že jsem začal zrovna brzdit... to už tam bylo nějak třicet jak jsem se podíval na tachometr, ale mohlo to být i přes při té aktivaci, protože jsem se právě nedíval na tachometr, ale rozhlížel po autech kolem.
23. 2. 2019 19:09
Re: Je to jasné...
Souhlas. Přesedal jsem z různých aut a Renaultí páčka pro mě jednoznačně nejlepší.
Avatar - xxc
22. 2. 2019 21:57
Re: Je to jasné...
Na kolko si cenite rozdiel medzi vrzgajucim a nevrzgajucim interierom? :-) Nie vsetko je len o cene a motore, aj ked su to dost dolezite veci.
22. 2. 2019 22:18
Re: Je to jasné...
No ja Renaultem nejakou dobu jezdim a krom madla (ktere je debilne konstrukcne vyresene a v kodiaqu vrze uplne stejne) nevrze nikde nic. Ale predpokladam, ze mam jediny stredecni poobedni kus v cr a vsechhny ostatni vrzou, to je jasne.

K testu asi jen tolik, ze interier dam skode (nedavno jsem sedel v zakladnim karoqu a to byl KENTUS na urovni cehokoliv o parnik levnejsiho), ale kdo adoruje exterier karoQu, tak by si mel zajit k ocnimu. Zepredu o malicko lepsi, zboku plichta, ale ten zadek s pulkou svetel "za priplatek" je takovy cinsky vtip, vedi a vidi to vsichni.

Motorove srovnani prekvapilo, ale spis bude zajimava spolehlivost toho noveho renaultiho pokusu. Uvidime casem.
Vzhledem k tomu, jake tusim realne konecne ceny po sleve bude pro koncoveho zakaznika - fyzickou osobu - Kadjar temer vzdy jasna volba.

Jo a ovladani radia si nemuzu vynachvalit, ale pripoustim, ze to chce tyden na zvyknuti.
22. 2. 2019 22:41
Re: Je to jasné...
Mne v rencku nevrze nic, krouti 4.sezonu. asi stejna smena.
A to reseni ovladani radia pod volantem mi prijde zdaleka nejpohodlnejsi, co jsem mel.
Jenze Panovi xxc by vrzal i rolls royce
22. 2. 2019 23:29
Re: Je to jasné...
Mně taky v Kadjaru nic nevrže, jenže xxc bohužel kápl na Scénica z páteční směny, který vrže, tak podle něj vržou všechny Renaulty.
Avatar - xxc
22. 2. 2019 23:45
Re: Je to jasné...
Skoro v kazdom teste sa stazuju na vrzganie interieru. Staci si vyhladat test kadjar v googli. Samozrejme som vsetky auta neskusal a som len rad, ze ostatnym sluzi. Len si treba na to davat pozor. Vrzganie bol len priklad (teoreticky kusova zalezitost), ale co taka hlucnost?
Avatar - Ronault.
23. 2. 2019 00:17
Re: Je to jasné...
Ty jsi naprosto marný... budeme ti říkat Matelko asi... už.tu dlouho podobný nebyl...
Avatar - xxc
23. 2. 2019 07:05
Re: Je to jasné...
Diskutujme k veci a autam a nie urazky a hluposti? Mate iny nazor? Napisal som nieco zle?
23. 2. 2019 08:34
Re: Je to jasné...
Píšeš vtákoviny odkedy sem chodíš.
23. 2. 2019 08:34
Re: Je to jasné...
To mu lichotíš. ;-)
23. 2. 2019 19:11
Re: Je to jasné...
Kdy jsi kupoval? Tehdy když jsem kupoval, tak mě tohle odrazovalo, ale nakonec jsem nenašel snad nikoho komu by to dělalo. Prý to dělali jen úplně první série. Po dvou letech co jsem ho prodával nic nevrzalo.
22. 2. 2019 22:33
Problém Karoqu
je, že už při uvedení na trh potřeboval facelift toho zadku. Kor v nějaké výbavě, kdy ten nárazník je z části nelakovaný, tak to vypadá fakt špatně.
O testu nemá smysl psát, to je typická neobjektivní žumpa na auto.cz . I když. Možná je to tak, že v psaném Renault vychválí, protože je objektivně lepší, ale hodnocení je jaké je, přeci jen, koho chleba jíš...
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2019 00:15
ACT, Start/Stop
To je prznění techniky, neúcta a pohrdání tisíců konstruktérů, kteří dotáhli motory tam, kde jsou.

Pomoc, já nechci motor s ACT, já nechi motor se Start/Stop.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2019 06:46
Motor 1.3
No nemam teda Kadjar ale mam Captur 1.3 a 152K a musim povedat ze autor ma pravdu. Ten motor je skutocne velmi dobry. Mercedes a Renault odviedli vybornu pracu. Nakolko Captur vazi o dost menej, je to citit a radost sa s tym vozit.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2019 07:09
Špatné motory
Nic proti 1.3 tce, ale proč bych si proboha mel v roce 2019 koupit mainstreamovy auto, který žere 8,5litru? Oba motory jsou úplně špatně a tenhle test je jasný důkaz ze do suv benzin opravdu nepatří.

Za mne je všechno co žere nad 6 nepodarok.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - xxc
23. 2. 2019 07:19
Re: Špatné motory
Ved nech si kazdy kupi, co sa mu paci. Niekto nehladi na spotrebu. Iny si kupi benzin na kratke trasy, ze sa to bude kazit rovnako uz sa nejak nespomina, resp. spomenulo az po rokoch (pripad 1.2 tce).
Avatar - woody-alien
23. 2. 2019 09:59
Re: Špatné motory
Případ 1.2 TCe je nápadně podobný případům nových motorů jiných automobilek. TSI, EcoBoosty, THP, aktuálně třeba 1.5T u Hondy. Závady se odhalují a odstraňují (a Renault se aspoň nevymlouval a řešil to) za pochodu....i když se nám to nelíbí, tak to je. Můžeš buď spoléhat na záruku (nejlépe prodlouženou) nebo kupovat jenom už vychytané modely. Pokud tu ovšem neustále píšeš elegie na základě jedné zkušenosti, tak si dovolím na stejném základě tvrdit, že 1.2 TCe Euro6 už byl zcela spolehlivý motor. S jedním jsem jezdil čtyři roky v pracovním autě a druhý v rodině jezdí od 2015.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2019 12:22
Re: Špatné motory
Ford i Škodovka to taky řešili za pochodu... prostě ty pomalejší nechali bez povšimnutí stát u cesty a pochodovali dál >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 2. 2019 14:43
Re: Špatné motory
>:-[] :yes:

Jinak já jsem jezdil a jezdím různými "strašáky", který údajně žerou víc oleje než paliva a padaj jako mouchy v zimě ;-) a jediný, co mi po těch autech a motorech doma zbylo, jsou netknutý litrovky oleje "pro jistotu". Už mám docela slušnou sbírku. :-) Ale vždycky to byla auta nová, žádný tréninkový kusy bazarových rallye-meisterů.
Avatar - lamal
26. 2. 2019 16:30
Re: Špatné motory
to je hlavne vizitka teba samotneho, ze nejazdis ako prasa ... aj tie problemove motory su s ohladuplnym zaobchadzanim spolahlive vacsinou...
Avatar - Dinar
24. 2. 2019 10:33
Re: Špatné motory
S tímhle novým 1,3 jsem jel jen v jeho mercedesí inkarnaci a tam se mi líbil moc, celkově určitě lepší nejen než 1,5 tsi, ale i renaultí 1,6 tce. Hodně povedený. ;-)
23. 2. 2019 11:26
Re: Špatné motory
Je to o způsobu jízdy. Dá se jezdit svižně, předvídat, využívat potenciálu a rázem jsi z průměrem na 6,9 l. Podotýkám reálných ne tabulkových vycucaných z prstu.
Avatar - GM.rja
23. 2. 2019 09:02
Udáváná spotřebě???
Co je to proboha za ukazatel? Vždyť je všeobecně známo, že celý Hitlerwagen Gruppppe bezostyšně lže ohledně udávané spotřeby, podvádí v emisních měřeních a měření zrychlení! To může zahrnout do hodnocení jen naprostý bl.bec!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
26. 2. 2019 16:31