Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S končí. Jaké dvanáctiválcové limuzíny na trhu zůstávají?

81 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Byl to fakt veterán = M275 byl zase jen evolucí krátce používanýho M137 = a to máme Léta Páně 1998

A pravej základ je M120 = rok 1990
kesumb
Tohle neni pravda, m120 je uplne jinej motor, kterej nema s nastupcem spolecnyho vubec nic. Jsou to fakticky dva r6 spojeny dohromady. Ma zasadne jinej management, uplne jiny hlavy, zapalovani atd.
Radsi nepis o cem nevis.
Avatar - Dinar
Dinar
Jenže to by nemohl napsat ani řádku... >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim že ti tvý včerejší plácání o emisích včetně těch v lodní dopravě nestačilo = nepoučitelnej a furt bude plácat a plácat ;-)

No tak je to stejný jako s těma emisema o desetinu a jako když si skočil na Ormovy žvásty o lodní dopravě = a [odkaz] >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
No, ano, dostals naloženo, kňourat můžeš, jak chceš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tys to fakt doteď nepochopil? >:-[]

No přesně opačně = je to tak jak sem řek já = Orm prostě jen kecal + a ty mu na to skočil >:D

Co místo dalšího a dalšího plkání plácání = použít třeba Google? ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Google je tvoje parketa, tentokrát ti ovšem pomoct nemohl, protože žádné “nařízení” IMO neexistuje, trumpeto, tak zas zkus ty sluchátka... >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tvá zoufalá snaha o to nepřiznat vlastní chybu = no jak řek Blue Sun ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Potřeboval sis napsat svou bajku = a v zaslepení se vůbec nesoustředil? :-)

Zkus to eště jednou = proto je to oddělený a prapůvod dvanáctiválců MB napsanej zvlášť = pravej základ V12 od MB je M12 rok 1990 ;-)
kesumb
opet nemas pravdu, prapuvod MB v12 je z druhy svetovy valky. Byl pouzitej v nejakym tanku.

proste kecas jako vzdycky
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neuvěřitelný = kam člověk dovede klesnout >:-[]

No tak my normální nevykřečovaný jako ty považujeme za původ motorů V12 v osobních vozech Mercedesu M120 = jak se na mnoha místech můžeš dočíst :-)

Když chceš zoufale najít chybu = tak mi v minulym příspěvku vypadla 0 v tom M120 = tak si to užij >:D >:-[]
Avatar - white label
white label
Zdravá sebereflexe hned na úvod reakce. :yes:
Nevypadávají z tebe ty nuly nějak příliš často? :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebejval si vtipnější? ;-)

Jj je to tak = stala se mi naprosto šílená skoro nepředstavitelná věc = vypadla mi nula. A když se ptáš = dlouho předtim ne :-!

Jak u tebe? Nevypadávaj z tebe nuly jako tenhle příspěvek = až příliš často? :-)

Proč mě nemáš rád? Protože píšu = většinou = pravdu? ;-)
Nojo tu skoro nikdo = nemá rád >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Během chvilky jen 4 :no: ? Neměl bys na to pořádně přitlačit? >:D >:-[]
Avatar - Anonym
Anonym
pro vysmívaný Aurus. Ten V12 mít bude >:D
comper
To je akurat tvoj vlhky sen ze by ten rusky pekac bol konkurenciou pre mercedesy. A ak sa aj dozije dvanastvalca, bude to len nejaky stary vybehovy prave od Nemcov.
Avatar - Anonym
Anonym
bude to motor z vývoje Porsche/nami, jako současná V8 :-)
comper
Ano ano, zarucene uplne novy motor od podlahy, lebo jeho vyvoj pre auto vyrabane na kusy sa urcite vyplati, ked mercedesu nie. Zloz si tie ruzove okuliare, teda vlastne cervene s kosakom a kladivom.
augustin
Trosku vyvoj tohto modelu a celej rady sledujem, takze.......ci bude model ziskovy alebo nie, ja nie som ekonom a nesprtam sa do toho, comu nerozumiem ale zaciatok je zatial uspesny. Objenavky su uz na 2 roky, teraz v Dubaji mal na vystave velky uspech a niekolko desiatok novych objednavok. A okrem toho sa rozhodli miestni sejkovia investovat do modelu dalsich 110 milionov euro [odkaz]
Aky to bude model alebo nie a ci bude uspesny alebo nie ukaze len buducnost ale pozastavujem sa nad niektorymi, ze uz vedia vsetko dopredu.
Avatar - Anonym
Anonym
Na kusy? Maj se toho vyrábět tisíce (myslím dohromady V8 + V12) a ten motor se možná objeví i v SUV :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tisíce? ;-)

Vývoj stál přes 4 tisíce milionů a zatim jen navýšili teoretickou cenu na zhruba 2násobek = určitě o to bude rvačka :-)
Avatar - mariov8
mariov8
Pánové, vyvinout motor je sice drahý proces, ale pokud ho nechcete nacpat celému světu a hlavně do regulací posedlé EU, ještě jste na skutečně vysoké náklady nenarazili.
comper
No ved ako hovorim - bude mat vybehovu techniku spred 20 rokov, ale pre efekt a do Ruska bude dobry.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, Porsche mělo před 20 lety 4,4 V8.
V čem? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo vono to letí = už je to 17 let = co se objevil Porsche V8 4,5 :-)
webpaja
Auris s V12? nebo myslíš Putinův křižník Potěmkin? ;-)
Avatar - Anonym
Anonym
Potěmkin neznam čéce, znam jen křižníky Petr Veliký, Admirál Nachimov a Admirál Lazarov, které se modernizují na nové zbranové systémy a probíhá renovace :-)
Jinak sou to největší křižníky na světě, navíc na atomový pohon :-)
kesumb
a nezapomnel bych na nejvetsi srot z dejin novodobyho namornictvi a to Kuznetsova. To muze jezdit miliony hamunivych passatu a neudelaji tolik emisi jako tahle plovouci popelnice. To je prava ukazka sovetskyho strojirenstvi:DD
Avatar - Anonym
Anonym
na letadlovky se SSSR jak známo nespecializovalo, Kuzněcov taky probíhá modernizací a no hlavní problém jsou slabé turbíny no.

Jinak má se znovu vyrábět modernizovaná verze ekranoplánu LUN, už vybavená novými motory, elektronikou, raketami a eletronickou stablizací, címž by se odstranily veskeré porblémy které ekranoplány měly v 80. let (koroze motorů a obtížná pilotáž) :-)

První Armaty jdou letos armádě ze sérivoé produkce, Suchoj Su57 (PAK-FA) se testuje už s novými motory, bombardér PAK-Da schválen vč dokumentace, začíná výroba prototypů.....

Ale rusové neuměj vyrobit matičku, víme >:D >:D
Avatar - Magister
Magister
Kdyby raději investovali do rozvoje infrastruktury (dodělali zpevněné cesty k městům) a upadajícího školství (aspoň základní proplatili), udělali by lépe. Místo toho Putin na Štědrý den představí novou hypersonickou raketu jako dárek světu... země kde zítra znamená včera.
Avatar - Anonym
Anonym
jak chceš budovat asfaltku na permafrostu? Už někde 800 km za Moskvou je asfaltka pitomost. Právě proto maj auta, co projedou leccčím a kde neprojedou ani auta, maj speciály :-)

Politika sem vůbec nepatří, ale neustále mě fasicuje jak Rusko nic neumí. Přitom pokud potkám někoho z fochu (strojírenství, věda, výzkum, energetika atd) tak mluví trošku něco jiného a obidvuje co tam postavili, vyrobili a vymysleli....
augustin
Ako pravidelny navstevnik Ruska mozem tvoje slova len potvrdit ale kym som sam nenavstivil Rusko a nerozpraval som sa s miestnymi obyvatelmi, tak ani ja som mnohe veci nechapal. V plovicke Ruska by boli asfaltove cesty pocas zimy roztrhane na kusky....mimochodom v auguste idem do Ojmiakonskej oblasti (Republika Sacha), kde byva i minus 70 :-) , tuto zimu len minus 69,6.
A ze niektori urcite veci nechapu, nelam si s tym hlavu. Ono to uz tak byva, ze ti najmudrejsi su prave ti, ktori o tom nic nevedia. :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Jako pravidelný návštěvník Ruska určitě víš, že debata nemusí být o tom, co je 5 tis. km od Moskvy, ale co je 50 km od Moskvy, ty asfaltky nejsou mimo hlavní tahy nikde. Ale protože jsou na hlavních tazích od Moskvy až po Ural (v takovém Jekatěrinburgu umí mrznout velmi pěkně) není fakt, že mimo hlavní trasy jedeš po blátě dán tím, že zde nejdou postavit normální silnice, ale tím, že Rusko utrácí za jiné věci než za infrastrukturu. Argumentace nějakým Jakutskem je v tomto ohledu k ničemu, tam asfalt nikdo nečeká. Rusko mám za dvacet let autem projeto od Brestu po Novosibirsk, východ jen místně, a dovolím si tvrdit, že podstata problému je v tom, co říká Magistr.
augustin
Neviem, ci nehovoris skor so skusenostami z minulosti ale ja vidim doslova kazdy rok ako sa Rusko meni a kolko novych 100-viek km ciest sa za posledne 3 roky postavilo a tym nemyslim len na Krym a jeho Tauridu, kde je to tempo najrychlejsie. Pre cloveka, ktory bol v Rusku pred 10-rokmi a teraz bude sucasne Rusko iny svet a ak pravidelne chodis do Ruska, tak to musis potvrdit.
Co sa tyka Magistra a jeho reakcie, suhlasim s tym len ciastocne. Rusi su si isti, ze NATO nema iny ciel priblizovania sa k hraniciam Ruska, ktore je uz skoro cele obkolesene ich nepriatelom(z vychodu Juzna Korea a Japonsko z juhu Gruzinsko, zo zapadu nase oblasti) ako utok na ich vlastnu krajinu. Ci je to opodstatnene alebo nie, je odpoved pre politikov, nie pre nas ale vyzbrojovanie Ruska treba chapat v tomto kontexte-zo strachu pred nepriatelom, ktory stoji na ich hranici. Takto to chape kazdy rusky clovek a je im jedno ako to chapeme my. :-)
Ale to je uz skor o politike ako o automobilovom priemysle.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ruskej človíček to tak chápe protože mu je to tak podávaný = že v reálu naopak přepadává Rusko sousední státy = mu asi naopak tajej >:-[]

Takže Rusko má dneska obsazený kus Ukrajiny, kus Japonska, kus tý Gruzie.. no a ruskej člověk ví = že ty * by ty svý území chtěli zpátky >:D
augustin
Uz ideme prilis do politiky a s tym nie som na auto-stranke moc nadseny ale este tak naposledy vyjadrim moj nazor:
Takze vlastne kazdy rusky clovek je blazon, kazdy je zmanipulovany a nepozna pravdu. Ked uz spominas, ze Rusko vlastni cast Japonska (Kurylske ostrovy), to snad nechces popriet medzinarodne zmluvy? Nie som sice odbornik na dejiny ale tak potom musime PODOBNE my slovaci zrusit Trianon a vratit cast uzemia Madarsku a zrejme by to malo dopad na i CR. O Abchazii (Gruzii) viem svoje, bol som tam.
Nech uz mam akykolvek nazor na dnesnu politiku a agresiu Ruska, ci Ameriky, ci ktorehokolvek naroda, v jednej veci ale s Putinom na 100% suhlasim a jeho odpoved moze len malokto, kto nie je a nechce byt uplne slepy, popriet: [odkaz]
Ale viac o politike sa tu uz vyjadrovat nebudem. Laska a vasen k autam nas ma zblizovat a to by mal byt i vyznam tohto webu aj ked casto je to opakom :'-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč každý = hodně. Teda většina

Ono jich totiž od krachu nadvlády komunistů už 20 milionů těch schopnějších inteligentnějších odešlo a aktuálně to asi pětina plánuje = to sou ty co vědi a znaj ;-)

Ty co zůstali = to je ta většina :-)

Já taky s Putinem souhlasim = že jen brání svý zájmy = velkej problém je jak. Fakt že nikdo nepřepadává Rusko ale Rus fakt ty sousední země = opravdu obsadil a drží části jejich území = to snad víš ne?
Nemluvíme o nějakejch dějinejch dohodách = mluvíme o mezinárodně respektovanejch hranicích států. Který neporušily okolní státy vpádem do Ruska = ale naopak :-! ;-)
Avatar - Anonym
Anonym
Ty rakety namířené na ruska amerika vůbec nikde neměla vid, když nebyly družice tak pravidelně špionážní éra nad SSSR a to že podporuje všechny sousedy ruska kolem (vyjma číny a mongolska) vojensky i ekonomicky taky nic.

Takže Putin nebo kdokoliv jinej bude sedět v Kremlu, popíjet vodku a koukat na to něčinně.
To dělal ožungr a bývalý komunista Jelcin, sehnat druhou takovou drátkovou loutku už bude asi problém no :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jakej problém = Zeman skáče jak.. ;-)
Avatar - Anonym
Anonym
pro američany, ty trumpeto >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jak loutka Putina [odkaz] a [odkaz] nemělo by tě tohle zajímat víc? Trumpeto? >:-[]

Už sis tipnul? [odkaz] :-)
Avatar - Anonym
Anonym
Pitomosti mě nezajímaj.....
Niemand
Hammunasakra
Tvrdíš, že Rusom vymývajú mozgy. A pozri sa na seba. Žiješ v krajine, kde nik nespochybňuje slobodný prístup k infomáciam. Ale aj tak ťa fakty nezaujímajú.
Dám taký jeden politický príklad na zamyslenie. Aj keď pre teba je to asi zbytočné.
Kosovo dostalo autonómiu po vybombardovaní Srbska a 8 rokov na to už boli samostatný štát, ktorý uznáva celý západ vrátane ČR. Teraz sa pomaly politicky zjednocujú s Albánskom a nik na západe s tým nemá problém(až na pár štátov v susedstve).
Krymská autonómna republika existuje od 1978 a všetky medzinárodné pravne dokumenty ju uznávajú, vrátane Ukrajinskej ústavy z 1998 platnej do dnes. Ale keď Krym využije právo na sebaurčenie, tak ho západ neuzná. Jeho dobrovolné pričlenenie k Rusku nazveme anexiou a uvalíme sankcie.
Mne politika smrdí, ale v tejto diskusii vidím, že nie je problém sfanatizovať ľudí ani v krajine kde sa vieš dostať k infomáciam. Lebo ľudia sú leniví vzdelávať sa a radšej budú stále opakovať jednu vec dokola.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
augistin - jeho vyjadřování vykazuje známky typického Moskvou placeného internetového trolla. :-!
(že vás to kluci baví) :-)
augustin
Nie, len sa o veci zaujimam, osobne navstivim miesta a rozpravam sa s ludmi, zistujem informacie, snazim sa vidiet vzdy veci zo sirsieho pohladu a nie len z toho, ktory nam tu predhadzuju "nezavisle a demokraticke media".
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jj, mluvíš jako z učebnice. :yes:
(teda z tej vašej brožury)
augustin
J@W, ja som ten posledny, kto by mal nejaku ideologiu alebo rezim zastavat. Mozno nik tu z diskutujucich nebol pocas komunizmu tak persekuovany ako ja. Vyrastal som v hlboko veriacej rodine, starsia sestra nebola kvoli viere pripustena na vysoku skolu, policajti boli u nas na "navsteve" pravidelne. Povolavania do riaditelne na "rozhovory" som zazival pravidelne, moji rodicia dostali len "podradnu pracu" (aj ked si vazim kazdu pracu). Ja som ten posledny, koho by Rusko platilo a komu by som mal byt za nieco vdacny. Za hodenie prvomajoveho symbolu z krepoveho papiera mi chceli dat dvojku zo spravania a to za komunizmu uz nieco znamenalo. Obycajna retiazka na krku s malym krizikom bola zo mna strhnuta ako keby som tam mal snad neviem co a mnohe hodiny na chodbe skoly ako trest za to, absolutna segregacia nas troch-styroch deti z triedy kvoli viere, to su veci, ktore len malokto zazil, takze mne o "dobrom Rusku" a jeho vplyve na moj zivot rozpravat nemusis. Ale ja na rozdiel od mnohych inych vidim, ze mnohe veci sa zmenili a prave to mnohi nechcu vidiet.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 17:28 ;-)
Niemand
J@W
Ja žiadne rozprávanie ako z učebnice nevidím, len doporučuje osobnú skúsenosť. Za to ty s Humanom ste jasný produkt vymývania mozgov.
Mate svoju vieru a nič vás nemôže presvedčiť o opaku. Aspoň že už nežijeme v dobe kde ho za iný názor môžeš upáliť. Dnes to skončí nanajvýš označením za trolla.
Ešte by ste mohli doložiť fotky zo štyridsiateho siedmeho ako dôkaz, že Rusi nepoznaj cesty a farebnú fotografiu.
Kto tu trollil diskusii bol hlavne Humana, ktorý tradične písal o niečom o čom nič nevie.
Okolo MS vo futbale sa dalo do Ruska dostať bez viz a prebehnúť čo ťa zaujíma, auta sa tam požičiavajú lacno. Poznám človeka čo to po kolesách dal až do Japonska, takže už asi niečo videl. A úplne sa to nezhoduje s tým čo sa do nás snažia tlačiť masmédia. Ale veď čo nazveme každého fanúšika futbalu, alebo tých čo jazdia pre dobrodružstvo Moskvou pleteným trollom. Nenecháme si predsa otriasť našu vieru.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Niemand
Hlavne ťahy sú vybudované a hlavne udržiavané, čo zhltne nemalé prostriedky. Na pomery západu je tam infraštruktúra žalostná a asi navždy bude.
Ale magister tvrdí, že podstata problému je súčasná vláda, to by ale znamenalo, že pred tým bolo lepšie. Čo ale nie je pravda. A ak tam chodíš pravidelnejšie, tak vidíš, že trend je taký, že v oblastiach kde je vyššia hustota obyvateľstva sa to zlepšuje.
My sme malý štat so skoro nulovou šancou, že nás niekto napadne. Infraštruktúra nič moc, ale peniaze na pre nás zbytočné množstvo stíhačiek sa našli. Prečo? Lebo to niekomu zarobilo na dôchodok.
V Rusku asi zbrojný priemysel lobuje podobne a určite majú lepšie argumenty. S ohľadom na to, že NATO majú všade okolo a sedia na množstve cenných surovín. Osud Iraku, na ktorý sa zaútočilo bez mandátu OSN si ešte asi vybavíš. Proste politika nie je čiernobiela. Nemôžeš jasne povedať, že ten je dobrý a ten zlý. Rusi boli súčasnou mnohých veľkých vojen a skoro vždy to začalo vpádom na ich územie. Toto si národ pamätá.
augustin
:yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Tvl, 800 km, to je tak Kazaň, tvé oblíbené Togliati atp., kde tam máš permafrost? >:D >:D
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Krtek_no1
To zase někdo koupil vyběhlý formy na starý Rollsy ? To bude mít úspěch jako ta linka co Audi dalo do Španělska na následnou výrobu Seatů. Dodnes tu potkávam jednu předváděčku a fut je to na prodej s logem salónu
Avatar - Anonym
Anonym
žádný vyběhlý formy nikdo nekoupil, je to vlastní kontrukce, vlastní převodovka a motor z vývoje Porsche/NAMI. Komponenty pak dodává kdekdo, my, čína, německo atd
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
My? Co?
Avatar - Anonym
Anonym
skla
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] :-)
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
kesumb
Je to škoda, ale s ohledem na nemoznost kombinace s pohonem vsech kol to nebyla bezne prodejna verze. Pak MB nacpal hodne penez do vyvoje novych motorizaci, tak tohle dal na druhou kolej uz pred lety.
Navic krom r4 phev prijdou r6 phev a je planovany i v8 phev.

Kazdopadne je cas podivat se po bazarovym sl65 amg..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V8 PHEV? [odkaz] Určitě? Nesplet sis to? S560e je šestiválec

Vidíš takhle se to dělá když si myslíš že někdo napsal kravinu ;-)

Slušně se zeptáš = jestli si je jistej. Případně na zdroj nebo odkud to má nebo jestli by k tomu eště něco nedodal. Takovej pravej opak = Dinara >:-[]
Kterej to zmastil včera = a dneska zas >:D
kesumb
achjo..
ne, ma byt 800hp 73amg...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj to by mohlo bejt zajímavý [odkaz] :yes: :-)

Už před nějakou dobou sem se tady o tom s někym bavil = nebyl si to ty? ;-)
Avatar - mariov8
mariov8
500 je šestiválec, tfuj, to byl vždy u MB správný V8.

Od 560 je to dnes teprve V8.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak fuj = to je přirozenej vývoj = nekoukej jen na válce a objem = výkon logicky celý roky roste. Končí i 2 VR6 = W12
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
V12 měly smysl v době, kdy se z nich "vymáčklo" 300 koní (což bylo ještě docela nedávno - např. 850i).

Nyní 4.0T může nabídnout kolik PS? 750 bezpečně, k tomu dnes už téměř povinný elektromotor... Doba holt poskočila

Otázka kultury chodu - V8 je pořád super konfigurace (teď stealth dělal test s miskou vody na V8 TDI a voda byla úplně v klidu oproti R6 50d). A v limuzínách s předimenzovanou izolací stejně není slyšet prakticky nic.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!

Brzy stačej už jen 6tiválce [odkaz]
Avatar - Magister
Magister
Hlavně je to škoda, protože to byl technický skvost. Varhany. Nejde přeci o výkon. Nabídka je zase o něco chudší...a proč?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přes 6 :yes: co si dostal de předevšim o ten výkon = viz Dzakobo 13:28
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Je extrémně neefektivní vyvíjet motor, který se vedle ostatních konfigurací prodává asi ani ne v procentech, ale promilích... Zbytečně moc železa, horší nárazové testy, vyšší spotřeba. Racionálně V12 opravdu už moc smyslu nedává. Skvost to sice je, ale když jsem fanoušek nějaké automobilky, určitě bych nechtěl, aby na něčem prodělávala a táhlo ji to zbytečně dolu. Ještě lepší je být akcionářem, to má člověk hned zdravější názory >:D
Tueurix.
12 válců to je královská disciplína, když porovnám S63 s S65 tedy V8 vs V12 tak S65 má prostě daleko hladší chod a příjemnější projev při akceleraci. Pokud by dalších 10-15 let zůstala alespoň ta V8 tak sice budu se slzou v oku vzpomínat na V12, ale dokážu se s tím smířit. Co by mě ovšem opravdu ranilo by byl přechod k V6 nebo R6, to už má k plynulosti a hladkosti chodu V12 extrémně daleko.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mercedes už přešel na R6 a viz já 13:29 brzy stačej ty R6

V8 jen v extrémních modelech
kesumb
Hlavně je tu doba, kdy BMW cpe do V12 v 760 umělej zvuk z repráků, protože motor ho už nemá. Takže to tam klidně může být V8 s elektromotorem.
Ale ten zvuk atmosférický V12 v tunelu dá člověku vzpomenout na F1...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No hlavně že ten V12 = furt do svejch aut cpe. A nejen do Rollse = v Bentley brzy skončí W12 mimochodem
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
doba sa proste zmenila ... a ani 8 valce uz coskoro nepreziju... este 10 rokov a bude aj po nich.. vsadim sa :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V běžnejch vozech? Viz já 13:29 asi jo ;-)
Avatar - Anonym
Anonym
Ale přežijou.

Co dáš do pikapu co bude tahat 7 tun?

2,2 R4 quadroturbo?
6ivotnosat tak 120 tis, když se nepovede série, tak 40 tis km >:D >:D >:D >:D

To bude na svolávačkách při produkci pikapů stát ročně tak 15....miliard dolarů ovšem >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zážehový 12-ti válec - koho taková kravina napadla... :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si fakt dement