Myslím, že málokdo při sportovní jízdě po okreskách touží po tom, aby CVT udržovalo atmosféru v ideálních otáčkách. Obdobně nepotřebuji chránit před nesprávným stupněm - chci si ten správný zařadit sám.
Pochybuji. Vypadá to jen na optický změny. Což je škoda. Ten agresivní design by si o silnou verzi vysloveně říkal a podvozek by, co jsem zatím četl, víc výkonu zvládal. Každopádně palce nahoru, že Toyota začala dělat vizuálně velmi pěkná a sebevědomá auta. :yes:
GR je iba opticke vylepsenie ako R/S/N line, FR atd.. technika ostava nezmenena. Neskor pride vrchol GRMN a ten by mal mat 2.0 DFE so superchargrom a konkurovat GTI, ale to este nie je schvalene, len jedna (vytuzena) z moznosti.. zatial Toyota potvrdila iba to ze to nebude hybrid.
To po com tuzia zakaznici ukazu predaje, uz teraz maju hybridne Aurisy s planetovou prevodovkou prevahu nad stupnovymi Aurismi a Toyota predpoklada ze pri novej Corolle to bude az 80% predajov v EU.
Ja pojdem na skusobnu jazdu hned ako dorazi na predajnu, moju pozornost maju od prvej spravy o 2.0 180k.
Preco by nebol? Hybrid je pre sportovu jazdu ideal, vid hybridne super/hyper sporty a planetova prevodovka udrzuje atmosferu stale v idealnych otackach, ziadny turbo lag, nespravny zaradeny stupen, podtoceny motor, pomale radenie a podobne. Kto je este stale fixovany na audio preajav neefektivneho vyuzivania sily motora znamy zo stupnovych prevodoviek, planetova prevodovka mu ich nasimuluje. Podla mna 180k Corolla bude velmi dobry warm hatch, vacsinou mavaju 150-160k.
To je tvoj milny nazor, Toyota to jasne definuje ako performance hybrid a radiace padla pod volantom, pridane priame vstrekovanie pre vysokootackovu prevadzku a ine upravy su jasnym dokazom jeho urcenia. Urcite to je vhodnejsie na obcasnu sportovu jazdu ako GTD traktorove akoze warm hatche..
To ze je o nejake auto zaujem este neznamena ze to je pre automobilku lakave. Yaris GRMN zobral existujuci motor z Lotusu. Tu hovorime o vyvoji noveho motoru na ktoreho financovanie by bolo treba predat ovela vacsi pocet kusov a kedze sa ziadny vyvoj ani nezacal, uvedenie do predaja by trvalo dlhe roky.. preto dufam ze zakladom bude existujuci 2.0 DFE so superchargrom napr. od Lotusu ako najskorejsia alternativa.
Co je podla teba nepresne? Neviem na ktoru cast reagujes.
Toyota nic nemusi nahradit, o dieslove nepodarky, ci uz vlastne alebo od BMW ktore sa ani len nepriblizili k standardom spolahlivosti Toyoty, nebol zaujem a zakaznici rozhodli - su uz nejaku dobu u Auris/Corolla nahradene ovela uspesnejsimi hybridmi.
Toyota nediktuje co si mozu zakaznici kupit, naopak oni diktuju co chcu mat v ponuke, preto je to najpredavanejsie auto sveta v hystorii aj za posledny rok (aj bez predajov Aurisu). Vacsina zakaznikov voli hybrid a pre mensinu v EU ponukaju 1.6 ako lacnejsiu alternativu, alebo 1.2T pre fixovanych na odchadzajuci downsizingovy trend, v US zase 2.0 pre oblubu vacsich atmosfer. Bolo by hlupe nevyuzit tento trh s uz vyvinutymi motormi. Uz nie je iny motor o ktory by mali zakaznici vacsi zaujem. Mozme byt radi ze sa Toyota rozhodla vyslisat aj poziadavky o vykonnejsi hybrid a cela Corolla je zabavnejsia ako kedykolvek predtym.
Donedavna si nepoznal jediny supersportovy elektricky sedan s ovladanim cez centralny display, vzdy je niekto prvy a teraz to (zase raz) bude Toyota.
Kým sa tu človek prihlási prejde pol života, plus do toho skočí reklama. Pani z auto.cz, neviem ci ma v Cr a Sr niekto sprostejsi spôsob prihlásenia do diskusie ako Vy. Aspoň, že máte normálne reportáže, inak by som sem ani nechodil. A editovať sa vôbec nedá v mobilnej verzii. Fakt ako pred sto rokmi
Zrovna u této verze Trek by to jako u jediné dávalo smysl. Jinak souhlas. K čemu 4x4, když s tím většina lidí dojede po asfaltu na parkoviště pod sjezdovkou ;-)
nebola nikdy silnejsia ako dnes.... a tato nova generacia sa mi paci uz od prvej sekundy a citim jej velky uspech.... toto bude "najsilnejsia" corolla vsetkych cias... konkurentom veru nie je co zavidiet.... navyse uz aj dizlovy golfik celosvetovo pada jak podtate poleno .. a corolla sa len smeje ...
PS: chvalim vyssiu svetlost u trek verzie ... k dokonalosti tu chyba snad len 4kolka ;-\ ... kruci ... snad nabuduce
To je hodně nepřesné. Za prvé, Toyota je už pár let jedinou značkou na trhu s širokou nabídkou dostupných full hybridů. Ty navíc musí nahradit už vyřazené diesely a jedinou alternativou je 1.2 T a 1.6, z nichž ani jeden nepatří mezi trhače asfaltu.
Za druhé, mluvíme o warm hatchi. Neznám jediný hot nebo warm hatch s CVT.
Na těch kolech na střeše je nejdivnější, že to jsou asi silničky (možná gravel biky, těžko říct, rozlišení je strašný i na ofiko toyotím eu webu) a auto je v hustopřísném terénu ;-) Proč dělat "teréňák" z Corolly, když maj k tomu vhodnější RAV4? 8-s