Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
Dotaz
| 26. 2. 2019 12:06
A bude ten "Sport" taky ohodnocen koňově? 250 - 300 k? Nebo to je jen na oko?
Avatar - ZZ
Dotaz
| 26. 2. 2019 12:35
Pochybuji. Vypadá to jen na optický změny. Což je škoda. Ten agresivní design by si o silnou verzi vysloveně říkal a podvozek by, co jsem zatím četl, víc výkonu zvládal. Každopádně palce nahoru, že Toyota začala dělat vizuálně velmi pěkná a sebevědomá auta. :yes:
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 26. 2. 2019 13:25
GR je iba opticke vylepsenie ako R/S/N line, FR atd.. technika ostava nezmenena. Neskor pride vrchol GRMN a ten by mal mat 2.0 DFE so superchargrom a konkurovat GTI, ale to este nie je schvalene, len jedna (vytuzena) z moznosti.. zatial Toyota potvrdila iba to ze to nebude hybrid.
Avatar - twistedTSD
Dotaz
| 26. 2. 2019 14:13
To rád slyším, ale warm hatch s dvoulitrem atmo by byl taky fajn.
Dotaz
| 26. 2. 2019 14:21
Proboha..jakýho skauta,zase?
Dotaz
| 26. 2. 2019 14:22
To je zkratka pro SlovaKia Edition Limited
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 26. 2. 2019 14:25
No warm hatch v ponuke Corolly bude 180k hybrid. Je to dvojliter atmosfera takze ti vyhoveli :-) Nehybrid 2.0 DFE s manualom v EU neponukaju.
Avatar - twistedTSD
Dotaz
| 26. 2. 2019 15:58
Hybrid s eCVT moc warm není.
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 26. 2. 2019 18:02
Preco by nebol? Hybrid je pre sportovu jazdu ideal, vid hybridne super/hyper sporty a planetova prevodovka udrzuje atmosferu stale v idealnych otackach, ziadny turbo lag, nespravny zaradeny stupen, podtoceny motor, pomale radenie a podobne. Kto je este stale fixovany na audio preajav neefektivneho vyuzivania sily motora znamy zo stupnovych prevodoviek, planetova prevodovka mu ich nasimuluje. Podla mna 180k Corolla bude velmi dobry warm hatch, vacsinou mavaju 150-160k.
Avatar - twistedTSD
Dotaz
| 26. 2. 2019 18:35
Myslím, že málokdo při sportovní jízdě po okreskách touží po tom, aby CVT udržovalo atmosféru v ideálních otáčkách. Obdobně nepotřebuji chránit před nesprávným stupněm - chci si ten správný zařadit sám.
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 26. 2. 2019 18:54
To po com tuzia zakaznici ukazu predaje, uz teraz maju hybridne Aurisy s planetovou prevodovkou prevahu nad stupnovymi Aurismi a Toyota predpoklada ze pri novej Corolle to bude az 80% predajov v EU.
Ja pojdem na skusobnu jazdu hned ako dorazi na predajnu, moju pozornost maju od prvej spravy o 2.0 180k.
Avatar - twistedTSD
Dotaz
| 26. 2. 2019 22:56
To je hodně nepřesné. Za prvé, Toyota je už pár let jedinou značkou na trhu s širokou nabídkou dostupných full hybridů. Ty navíc musí nahradit už vyřazené diesely a jedinou alternativou je 1.2 T a 1.6, z nichž ani jeden nepatří mezi trhače asfaltu.

Za druhé, mluvíme o warm hatchi. Neznám jediný hot nebo warm hatch s CVT.
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 27. 2. 2019 00:13
Co je podla teba nepresne? Neviem na ktoru cast reagujes.
Toyota nic nemusi nahradit, o dieslove nepodarky, ci uz vlastne alebo od BMW ktore sa ani len nepriblizili k standardom spolahlivosti Toyoty, nebol zaujem a zakaznici rozhodli - su uz nejaku dobu u Auris/Corolla nahradene ovela uspesnejsimi hybridmi.
Toyota nediktuje co si mozu zakaznici kupit, naopak oni diktuju co chcu mat v ponuke, preto je to najpredavanejsie auto sveta v hystorii aj za posledny rok (aj bez predajov Aurisu). Vacsina zakaznikov voli hybrid a pre mensinu v EU ponukaju 1.6 ako lacnejsiu alternativu, alebo 1.2T pre fixovanych na odchadzajuci downsizingovy trend, v US zase 2.0 pre oblubu vacsich atmosfer. Bolo by hlupe nevyuzit tento trh s uz vyvinutymi motormi. Uz nie je iny motor o ktory by mali zakaznici vacsi zaujem. Mozme byt radi ze sa Toyota rozhodla vyslisat aj poziadavky o vykonnejsi hybrid a cela Corolla je zabavnejsia ako kedykolvek predtym.

Donedavna si nepoznal jediny supersportovy elektricky sedan s ovladanim cez centralny display, vzdy je niekto prvy a teraz to (zase raz) bude Toyota.
Avatar - Hammunasakra
Dotaz
| 26. 2. 2019 19:15
Takže ty seš ten co mě na každym semaforu každej den ráno i odpoledne znova a znova zdržuje? ;-)
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 26. 2. 2019 18:02
hybrid s cvt ako warmhatch..... neblazni... ved to auto ma uplne ine priority ;-)
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 27. 2. 2019 10:13
To je tvoj milny nazor, Toyota to jasne definuje ako performance hybrid a radiace padla pod volantom, pridane priame vstrekovanie pre vysokootackovu prevadzku a ine upravy su jasnym dokazom jeho urcenia. Urcite to je vhodnejsie na obcasnu sportovu jazdu ako GTD traktorove akoze warm hatche..
Avatar - ZZ
Dotaz
| 26. 2. 2019 14:35
Když byl Yaris GRMN a byl hned vyprodaný, tak je Corolla GRMN dost pravděpodobná :yes:
Avatar - .StenLi.
Dotaz
| 27. 2. 2019 00:28
To ze je o nejake auto zaujem este neznamena ze to je pre automobilku lakave. Yaris GRMN zobral existujuci motor z Lotusu. Tu hovorime o vyvoji noveho motoru na ktoreho financovanie by bolo treba predat ovela vacsi pocet kusov a kedze sa ziadny vyvoj ani nezacal, uvedenie do predaja by trvalo dlhe roky.. preto dufam ze zakladom bude existujuci 2.0 DFE so superchargrom napr. od Lotusu ako najskorejsia alternativa.
Najdebilnejsie prihlásenie do diskusie
| 26. 2. 2019 13:42
Kým sa tu človek prihlási prejde pol života, plus do toho skočí reklama. Pani z auto.cz, neviem ci ma v Cr a Sr niekto sprostejsi spôsob prihlásenia do diskusie ako Vy. Aspoň, že máte normálne reportáže, inak by som sem ani nechodil. A editovať sa vôbec nedá v mobilnej verzii. Fakt ako pred sto rokmi
Avatar - KANKUNEN
Proč ten úžasně účinný motor není
| 26. 2. 2019 15:28
i bez baterek. Kromě toho to ilustrační foto s kolama na střeše je pro hybrid katastrofa.
Avatar - Hammunasakra
Proč ten úžasně účinný motor není
| 26. 2. 2019 16:05
Proč tě ty baterky tak berou? Když o nich nechceš vědět = můžeš dělat že tam nejsou = prostě šlapeš na plyn a na brzdu jako v čemkoli jinym ;-)

Neni to katastrofa = vždycky má z principu menší spotřebu a ten motor vyšší účinnost = takže menší spotřebu = s kolama i bez :-)
Avatar - ZZ
Proč ten úžasně účinný motor není
| 26. 2. 2019 17:00
Na těch kolech na střeše je nejdivnější, že to jsou asi silničky (možná gravel biky, těžko říct, rozlišení je strašný i na ofiko toyotím eu webu) a auto je v hustopřísném terénu ;-) Proč dělat "teréňák" z Corolly, když maj k tomu vhodnější RAV4? 8-s
Avatar - Blue Sun
Proč ten úžasně účinný motor není
| 26. 2. 2019 18:44
Třeba prostě proto, že to lidi chtějí a kupují. RAVka není pro každého.
Avatar - .StenLi.
Proč ten úžasně účinný motor není
| 27. 2. 2019 10:34
Pretoze je onho vacsi zaujem s baterkami :-) tak jednoduche a preto, aj ked existuje a uz sa nejaku dobu predava v US, v EU onho nie je zaujem.

Kola na streche su uplne rovnakou aerodynamickou "katastrofou" pre kazde auto. Pre 180k hybrid su uplnou brnkackou :-)
Avatar - 3_diamanty
corolla
| 26. 2. 2019 17:55
nebola nikdy silnejsia ako dnes.... a tato nova generacia sa mi paci uz od prvej se*** a citim jej velky uspech.... toto bude "najsilnejsia" corolla vsetkych cias... konkurentom veru nie je co zavidiet.... navyse uz aj dizlovy golfik celosvetovo pada jak podtate poleno .. a corolla sa len smeje ...

PS: chvalim vyssiu svetlost u trek verzie ... k dokonalosti tu chyba snad len 4kolka ;-\ ... kruci ... snad nabuduce
Avatar - Hammunasakra
corolla
| 26. 2. 2019 19:19
Technickej problém 4kolka neni [odkaz]

Ale 4kolka rozhodně neni dokonalost = jen v posledních letech až nesmyslně rozšířenej prvek
Avatar - ZZ
corolla
| 26. 2. 2019 19:43
Zrovna u této verze Trek by to jako u jediné dávalo smysl. Jinak souhlas. K čemu 4x4, když s tím většina lidí dojede po asfaltu na parkoviště pod sjezdovkou ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku