Autosalon Ženeva 2019
Informace
V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.
Termín
Kdy: od 7. - 17. 3. 2019
Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.
Ja pojdem na skusobnu jazdu hned ako dorazi na predajnu, moju pozornost maju od prvej spravy o 2.0 180k.
Za druhé, mluvíme o warm hatchi. Neznám jediný hot nebo warm hatch s CVT.
Toyota nic nemusi nahradit, o dieslove nepodarky, ci uz vlastne alebo od BMW ktore sa ani len nepriblizili k standardom spolahlivosti Toyoty, nebol zaujem a zakaznici rozhodli - su uz nejaku dobu u Auris/Corolla nahradene ovela uspesnejsimi hybridmi.
Toyota nediktuje co si mozu zakaznici kupit, naopak oni diktuju co chcu mat v ponuke, preto je to najpredavanejsie auto sveta v hystorii aj za posledny rok (aj bez predajov Aurisu). Vacsina zakaznikov voli hybrid a pre mensinu v EU ponukaju 1.6 ako lacnejsiu alternativu, alebo 1.2T pre fixovanych na odchadzajuci downsizingovy trend, v US zase 2.0 pre oblubu vacsich atmosfer. Bolo by hlupe nevyuzit tento trh s uz vyvinutymi motormi. Uz nie je iny motor o ktory by mali zakaznici vacsi zaujem. Mozme byt radi ze sa Toyota rozhodla vyslisat aj poziadavky o vykonnejsi hybrid a cela Corolla je zabavnejsia ako kedykolvek predtym.
Donedavna si nepoznal jediny supersportovy elektricky sedan s ovladanim cez centralny display, vzdy je niekto prvy a teraz to (zase raz) bude Toyota.