Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XE má po faceliftu. S BMW 3 chce soupeřit moderními prvky a luxusnějším interiérem

Nabídka motorů inovovaného XE se zúžila, zmizely z ní méně prodávané varianty. K dispozici jsou každopádně výhradně dvoulitrové čtyřválce.
Zpět na článek
Avatar - lamal
28. 2. 2019 12:47
Re: Krása
celkovo je to velmi vyvazene, muskulaturne aj dostatocne detajlne a dynamicke... so spravnymi celkovymi proporciami
28. 2. 2019 08:41
Re: v tejto triede je to vcelku jasne
Přesně jak píšeš RWD s R6 Ingenium 400HP bude ta pravá jaguáří dokonalost. ;-)
Avatar - praděda7
27. 2. 2019 22:24
Re: Krása
No jo, já vím, ale tomu ty nemůžeš rozumět.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2019 21:49
Re: Krása
K čemu 1000 koní = zkušenější zahraniční příbuzný řikaj že před lety šlo míň koní využíta daleko víc než dneska násobek. Moje 2-3 cesty přes nebo do Německa za rok = to bohužel jen potvrzujou

Protnulo se to dávno = auta už sou dávno daleko rychlejší = než stíháme stavět odpovídající silnice a dálnice. Navíc sou permanentně přetížený provozem

Je to blbý ale dneska dává čim dál víc smysl nějakej nízkoemisní hybrid s nízkou spotřebou = a v současný realitě víc než dostatečnym výkonem

Chvíle kdy bys při cestě napříč Německem využil auto s vyššim výkonem než má hybridní RAVka spočítáš na jedný ruce = a navíc i to sou jen chvíle = než dojedeš další skupinu co nejede ani těch trapnejch 180 km/h kde má tvý auto omezovač
Tak moc je to zlý = a [odkaz]
Avatar - twistedTSD
27. 2. 2019 21:15
jag
Zvenku výborné, ale vnitřek vypadá, jako by ho někdo navrhl v devadasátkách a pak tam nacpal tři desetipalcové displeje.
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2019 19:33
v tejto triede je to vcelku jasne
XE je za mna jasne numero uno uz od prichodu... a nadalej nazor nemenim... :yes:

verzia v 4kolke benzin .. dokonalost .. ziadne bawo ani meda beda ... tu sa mi najviac paci XE :yes:

PS: verzia s chromovanym lemom masky s tym menej dravym naraznikom [odkaz] sa mi paci viac z danej dvojice "face-ov" :yes:
Avatar - woody-alien
27. 2. 2019 19:09
Re: JAG
Ještě jednu věc dodám. Ať si mě iudex proklíná třeba do sedmého podlaží pekla ;-) ale vsadím boty, že výlučně automat ve střední prémii XE nediskvalifikuje. To je ten nejmenší problém, vlastně to ani problém není.
Avatar - woody-alien
27. 2. 2019 19:01
Re: Krása
Jj, to taky bylo jen ilustrační foto ze setkání s webpajou, konkurencí jsem samozřejmě myslel D3, Jůlii atp. ;-)
27. 2. 2019 18:54
Re: Krása
Ano, zadek se povedl. Nic prekombinovane, ani agresivni. :yes:
Avatar - Dinar
27. 2. 2019 17:01
Re: JAG
S prodejci a servisem v ČR je na tom JLR podobně jako D3, v tom to není, problém XE byl/je spíše absence kombíku, některých kombinací variant motoru a pohonu plus, jak říkáš, vyšší cena. Trojky, céčka lítají v operácích, D3 to má podchyceno, JLR tyhle věci neumí, proč, to je otázka.
Avatar - praděda7
27. 2. 2019 16:42
Re: Krása
Evoluce by byla, kdyby teď měl Jaguár 16 válec a 1000 koní...... ;-) Co poslední roky vidíme je devolution.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2019 16:12
Re: Krása
Ten 4 hrnek má větší výkon než ten V12 tomu se řiká evoluce ;-)
Avatar - iudex
27. 2. 2019 14:53
Re: JAG
Tak predajne prehrával s celou D3 a facelift na tom nič nemení, okrem obmedzenosti ponuky (2 benzíny a 2 nafta, výučne automat atp.) je to najmä kombinácia vysokej ceny, (ne)dostupnosti predajnej/servisnej siete a povedomia o značke, a v tomto ani sebelepší facelift nepomôže.
Avatar - iudex
27. 2. 2019 14:47
Re: Krása
Tu máš k tej tvojej dvojici ešte bližšieho konkurenta: [odkaz]
Avatar - praděda7
27. 2. 2019 14:43
Re: Krása
...já jsem snil o XJ6 v roce 1969....to ještě byl 6 válec v základu, ale v nabídce byl i 12 válec. Dnes si člověk musí vystačit s ussrranným čtyřhrnkem...tomu se říká pokrok..... ;-\
27. 2. 2019 14:26
Re: Krása
Vypadá, krásně, vzpomínám na dobu co jsem snil o S-Typu s V8, 400HP..
27. 2. 2019 14:19
JAG
Super! Interiér prokoukl a Jaguar je tak připraven pustit se do boje s novou trojkou a prohrát se ctí. :-)
Avatar - fOE
27. 2. 2019 13:27
Re: Krása
Po designove strance zvenci nelze rict nic. Uvnitr uz je to klasicky mor dnesnich dni, vsechno dotykove... ne, ne a ne, iDrive proste bude i nadale lepsi reseni (a ne, tohle jaguari setup nevyhraje ani na pohled, staci s tim autem zit 1 tyden a vse bude dokonale zapatlane), ale proti puvodnimu je to minimalne pro oko posun dal, to jo.
Ale to auto dojede na co dojizdelo do ted. Zadne vicevalce, vykonove podprumerne nafty (cekal jsem ze se s FL tech 180k zmenin na neco vic soucasne, 190-200k)...
Nebudu na to plivat, to auto mi vrtalo v hlave pred 3 lety a vrta v ni do ted, je to proste designova pecka, ale neco racionalniho tomu stale chybi. ;-\
PS: Jsem zvedav co "elektrika sedadel v zakladu, automat v zakladu atd" udela s cenou, ktera jiz tak byla velice ambiciozni (a prodejum taky moc nepomahala).
Avatar - praděda7
27. 2. 2019 13:16
Re: Krása
Manuál by k čtyřválci určitě pasoval. Kdyby nabízeli šestiválec, tak tam by ho člověk už oželel..... ;-\
Avatar - woody-alien
27. 2. 2019 12:26
Re: Krása
Popravdě, už před F/L pro mě bylo XE ne jedno z nejhezčích, ale přímo nejhezčí auto mezi svými konkurenty. [odkaz]
Teď je to zvenčí dotaženo k dokonalosti a uvnitř skvěle přepracováno. Nádhera. :yes:

Svůj boj za manuál zřejmě nevzdáš nikdy >:D >:D ;-) , já bych o něj ani myšlenkou nezavadil. Ještě se vykašlat na AWD a zřejmě bych se "smířil" i s 300 koňovým čtyřválcem. Ovšem šestiválec by tomu slušel, to jo. V takovém případě kdybych ještě měl nějakou babičku, kvůli XE bych ji možná vážně prodal. >:-[]
27. 2. 2019 12:15
Moc pěkné
Zvenčí se mi to auto moc líbí, Jaguar naštěstí facelifty opravdu umí (na rozdíl od řady jiných značek). Poněkud méně nadšený jsem z tvarového ztvárnění přístrojové desky, ale na to si lze zvyknout. A otázkou zůstává kvalita výroby, resp. poruchovost elektroniky či preciznost sestavení interiéru. Před pár lety jsem si jedno toto auto detailně prolezl v Ženevě na autosalonu a dílenské zpracování bohužel mělo nepřehlédnutelné kvalitativní mezery... :-O
Avatar - lamal
27. 2. 2019 11:20
Re: Krása
S napatim som ocakaval, co spravili so zadnymi svetlami ... a celkovo zadnou castou a bingo !

Krása
Avatar - Dinar
27. 2. 2019 10:44
Re: Krása
Souhlas, je to krasavec, ty retuše mu velmi pomohly, škoda, že takto dotažený nebyl XE hned od začátku. Zvlášť interier je konečně na výši, šaltr z ftypu, pořádný infotainment, super. Šestihrnek chybí, ale ingenium R6 nakonec JLR porodil, tak zbývá jen doufat, že S verze XE nakonec bude, resp. něco, co by konkurovalo emkům, quadrofoliím jaguar zplichtí. Každopádně facelift XE je na :yes: :-)
Avatar - speedfred
27. 2. 2019 10:22
Re: Krása
V tej červenej je to nádherné,nádherné a nádherné auto. Introš tak isto fajn,ale na môj vkus až moc displejov,chce to vidieť v reále. Za mňa malo ale práve to "kolečko od sporáku" celkom kúzlo a páčilo sa mi.
Nejaká R6 by tomu asi nevadila a manuálna prevodovka asi nejako už nechýba aj keď nejaký kupci by sa možno našli.
Avatar - iudex
27. 2. 2019 09:55
Krása
Jedným slovom nádhera. XE je jedno z najkrajších áut triedy aj pred faceliftom a tieto drobné úpravy ho posunuli ešte ďalej, dizajnovo je to najmä spredu pre mňa dokonalé a celkovo daná konfigurácia (iste kruto príplatková) na promo fotkách je dokonalá. Poteší, že silne prepracovali interiér; infotainment, kvalita materiálov či výmena "kolečka od sporáku" za normálny joystick sú veľmi vítané zmeny.
Horšie je to už s motormi, športový sedan s RWD a takýmto výzorom by proste nemal končiť na R4 ako hocaký mainstream, to je veľký fail najmä v porovnaní s nemeckou prémiou, ktorej chce XE konkurovať. Neviem, čo robia s tým radovým šesťvalcom Ingenium, ale ten tu proste mal byť. No a mne osobne trochu vadí absencia manuálu, k športovému RWD sedanu sa to proste pýta (aj keď je to menší problém než absencia R6/V6).
Avatar - praděda7
27. 2. 2019 09:43
Hezký...opravdu fešák,
ale bez šestiválce to bude mít těžké.... :-!