Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

fiktivny milion
| 27. 2. 2019 13:06
no jo fiktivne miliony sa lahko utracaju ;) ..
ta cena ( s tymto motorom ) je proste nezmysel :-)
k tomuhle testu..
| 27. 2. 2019 13:08
.. jen jedno. Simce naplacat zadek
Avatar - N6600
k tomuhle testu..
| 27. 2. 2019 13:33
Preco? Ved je to jej fiktivny milion :-) Realny si myslim, ze by bola uplne ina story...
k tomuhle testu..
| 27. 2. 2019 13:57
Reálně tak Fabka fkombíku fčipu s mračítkama ? Ne konkrétně Simča, ale tenhle typ lidí ...
k tomuhle testu..
| 27. 2. 2019 18:42
Asi by ses tohoto úkolu rád zhostil, že? ;-)
Avatar - traveldrive
k tomuhle testu..
| 28. 2. 2019 10:12
Skús niekomu tvrdiť, že ty nie...
Takze
| 27. 2. 2019 13:39
vysolit vyse 1 mega za 1.0 trojvalec, dostat tvrde plasty v interieri a este sa nazyvat premiovou znackou? Nieco mi tu nesedi. Hlavne ak sa na ovela lacnejsich autach obcas vytyka absencia makcenych plastov.
Takze
| 28. 2. 2019 12:35
V com potom spociva premiovost tohoto auta? V motore a interieri to nebude.
Za mega
| 27. 2. 2019 13:40
I kdyby to auto bylo za 3/4 milionu bez výbavy. Dosažena nová meta. Za 3/4 milionu si opravdu někdo koupí 1.0 TSI a říká tomu prémie ? Tomu už fakt nemůžu uvěřit. Ani tak nejde o to, že je motor tříválec, ale o výkon a jízdní projev. A velikost automobilu.

Ok, vše se zdražuje. Ochota vysolit takové peníze rozhodně nemůže být racionálně podložena. Skoro se mi to chce říct lidověji: "Za ty peníze to auto nestojí a může si ho koupit jenom naprosto duševně slabý jedinec". Cílovka pro taková auta jsou asi takovíto "kupci": [odkaz]

Na tomhle autě není skoro vůbec nic extra, rozhodně ne cokoliv, co by ospravedlňovalo tu cenu. Toto opradu není "prémie" či auto pro bohaté, ale auto pro blbé. Jednak to není auto pro opravdu bohaté a druhak v něm není protihodnota v podobě luxusu(což byly za mých mladých časů vždycky poznávací znaky prémie). Kde je tady nějaký luxus ? Vždyť ten interiér je totální recyklát z černých plastů. Luxusní dojem u někoho může vytvářet maximálně znak Audi. Dosaďte si na volant logo levné značky a rázem budete celý interiér hodnotit jinou optikou.

Čtyři hvězdičky za tu cenu ? Opravdu ne. Dvouhvězdičkové auto. Navíc dělá opravdu hodně kompromisů, viz tento test. Podvozek: rány na čemkoliv kromě náplastí na asfaltu. Tvrdé plasty ... brr
Za mega
| 27. 2. 2019 13:49
zaklad je za pul mega, to ze to je za mega znamena jen to, co vsechno tam je mozny nacpat.
mozna kdyz porovnas zakladni ctyrkrouzkovou konfiguraci s podobne nakonfigurovanou konkurenci, tak to zas takovej ulet nebude, jako tohle autosalonni auto ..
Za mega
| 27. 2. 2019 13:51
V tabulce se píše: Základ s testovaným motorem 607.900 Kč (1.0 TSI/85 kW Advanced)

To, že je někdo schopen do prémie dát tříválec 70 kW a někdo si to koupí, je na jinou debatu a nechal bych to asi radši plavat :-! 8-s
Za mega
| 27. 2. 2019 13:53
ja vidim zaklad 525kkc
Za mega
| 27. 2. 2019 13:56
To ano, ale testovaný motor v základní výbavě je za 607k. Holobyt. Totální.
Za mega
| 27. 2. 2019 13:59
nevim jestli audi nabizi holobyt neco jako onehda fabia junior, dost me ale prekvapuje rozdil v cene mezi 70kW a 85kW 80tis pri stejne vybave, tak je otazka jestli advanced je zaklad a jestli neopsali spatne
Avatar - Ozzman
Za mega
| 27. 2. 2019 14:50
Ano, i u A4 je základ celkem zoufalost, nedávno jsem koukal na katalog..... ale reálně jsem takové auto nikdy neviděl.
Avatar - Blue Sun
Za mega
| 27. 2. 2019 15:19
V Reichu docela běžně, ale předpokládám, že jsou to služebáky.
Za mega
| 27. 2. 2019 19:15
Smutnou pravdou je že za 600 tisíc dostaneš auto s třemi hrnci bez rádia...
Bohatí
| 27. 2. 2019 13:47
Mladí, krásní a bohatí lidé - přesně tihle lidé definují cílovku Audi A1.

Za prvé: pokud si koupíte auto za 3/4 míče nebo za milion, opravdu nejste bohatí.

Za druhé: Nikdo, kdo si ten milion vydělal vlastním úsilím, by si tohle auto nekoupil z milionu a jednoho důvodu. Jedním z nich může být i to, že má v hlavě mozek a ne nasráno. Dávat za techniku v ceně max 400 tisíc 3/4 milionu opravdu může jenom ten, kdo ty peníze dostal a tak v nich nevidí žádnou větší hodnotu.
Bohatí
| 27. 2. 2019 13:52
zkus se na to podivat pohledem zapadniho prijmu. jestlize ty prineses treba 30tis mesicne a za rok si sotva poridis fabii, na zapade by sis na takhle nakonfigurovany auto vydelas taky za ten rok.
Bohatí
| 27. 2. 2019 13:53
Spíše se na to dívám optikou srovnání ceny a protihodnoty. Ale asi opravdu nejsem cílovka. Cílovka dostane "roztomiloučké" auto jako protihodnotu.

Ale ano, na západě jsou auta dostupnější.
Bohatí
| 27. 2. 2019 13:55
cilovka je simca, to ze my bychom neco takovyho nekoupili neznamena, ze to nekoupi nikdo.
navic co to ma pod kapotou spoustu lidi vubec nezajima a to nejen holky
Chudí duchem
| 28. 2. 2019 05:38
Už jsi se vydávil ty bolševiku? Běž do prčic se svými měřítky, s určováním co si kdo má nebo nemá koupit.
To co jsi napsal je projevem mentální žebroty.

Hanba omezencům, co má neustále potřebu se navážet do jiných a zřejmě z hlediska výdělku (nevím, proč brát peníze jako měřítko všude) úspěšnějších.

Vzchop se a nakopej sám do zadku, než to udělá někdo jiný...
Chudí duchem
| 28. 2. 2019 08:19
Ze zrovna ty Websaso z ACZ toto napises je komicke >:D
Ty tu furt poucujes a len tvoj nazor je ten pravy,vsak Websaso?
Chudí duchem
| 28. 2. 2019 08:38
Taky máš potřebu jako Ernesto se navážet do lidí a dělat závěry na základě výběru auta? Nikde napíšu, že můj názor je ten pravý,píšu, že podobné úsudky jsou pouze pro slabomyslné. Kam se sám řadíš, je tvá věc.
volba z rozumu?
| 27. 2. 2019 13:48
"...jestli by sis vybrala radši takhle vybavenou A1-ku, anebo třeba míň (!) vybavené suv?..."

Ak zostaneme u Audi, tak za ten melon by mohla mat aj Q3 35 TFSI "advanced" s lepsim motorom (1.5tsi/110kW/DSG). A este by jej par Kc zostalo aj na tu navigaciu za 50 litrov (962900,-Kc). Postavte tie auta vedla seba, a potom sa jej spytajte co by si vybrala!

Ak by sme porovnavali s suv "ne-premiovej" znacky (ale rovnakej ceny ~milion Kc), tak to by bolo asi lepsie vybavene, nez testovana A1-ka.
volba z rozumu?
| 27. 2. 2019 13:54
A dokonce by takové auto bylo prémiovější než prémiovka. Audi NENÍ a nikdy nebyla prémie. Spíše taková skoroprémie.Kromě ceny, tou je Audi prémiové.
volba z rozumu?
| 27. 2. 2019 21:50
Audi JE prémie. Technika, technologie, motory, pohony, podvozky, hliníkové karoserie, individualizace, luxusní materiály a dekorace, servis a prodejní síť (na západ od nás).
Skoro prémie nabízí motory r3 až W12? Která z premiovych značek má atmosférický desetiválec nebo vyspělý naftový osmiválec? Která z těch značek ti nabídne takovou míru individualizace (dekorace z pravých hodnotných materiálů, laky (710 odstínů), kola, volitelné barvy nití, volitelné potahy a barvy)?
Obavám se, ze je to jen tvá neznalost věci. To je celé.
Avatar - _Karel_
volba z rozumu?
| 27. 2. 2019 22:12
Plýtváš na pitomce.
volba z rozumu?
| 28. 2. 2019 06:28
Třeba JLR nebo personifikační programy. Nedělal bych z toho takovou vědu, Audi místy převyšuje konkurenci, stejně jako konkurence ji jinde. Je to prémie a tím bych to uzavřel. Ernesto jen trollí a neví.
volba z rozumu?
| 28. 2. 2019 06:26
Jistě, takové A6, A7, A8, R8 jsou přímo mainstreamy. To tu máme zase dalšího cancozvěsta >:D
volba z rozumu?
| 28. 2. 2019 11:46
R8 je Lambo motorově.
volba z rozumu?
| 28. 2. 2019 12:08
A plati to kdo prosim?!
Avatar - _Karel_
volba z rozumu?
| 28. 2. 2019 13:41
Ne. Na tom motoru pracovalo Audi. [odkaz]
volba z rozumu?
| 1. 3. 2019 07:01
Není. Ale v tomto případě (nenavistnych lidi vůči čemukoliv z koncernu) “neznalost omlouvá”.
Avatar - Hammunasakra
Fakt 4 hvězdy?
| 27. 2. 2019 14:03
4 kroužky takže 4 hvězdy? Sorry jako :no: ;-\

Eště že ta půlhvězda neni naopak [odkaz] :-)
Fakt 4 hvězdy?
| 27. 2. 2019 15:03
Koncern = -1 hvězda..automaticky..pak to máš zhruba správně.
Náskok díky cenovce
| 27. 2. 2019 14:03
První co bije do očí je novinářská konfigurace, která je dle mého maximálně neatraktivní. Už jen když se podívám na fotku, tak mi přijde, že sleduji nějakou Kiu Rio za 300 8-s
[odkaz]

A celý test vlastně stejně zabíjí úvodní odstavec. Milion za supermini? To se opravdu v Ingolstadtu zbláznili a je jedno jaká je kupní síla potencionálních zájemců.
Klíček pod volantem, chybějící kamera..., to už ani nepotřebuje komentář...
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 14:05
.... za hodně vybavený, kvalitní auto s maximálkou přes 200 a zrychlením na sto pod deset? to mi nepřijde předražený. Jediný co že je to malý auto, a takový polo bude asi za půlku. Je ale evidentní že toto má v sobě zbytečnou výbavu - např. navigace za pade? No way.

Ale když se budu bavit o tom jestli tohle nebo mini, tak na rozdíl od minulých generací tady vyhrává audi. MIni je strašně vykulený, tohle má říz.
Avatar - Blue Sun
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 14:21
Říz? Já tu vidím kombinaci i20 a Kony, což tedy žádný říz nemá.
Avatar - 3_diamanty
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 17:42
predok mi proipomina kusok aj stonic.. aspomn teda ta vrchna cast... ono to chce proste chromovanu masku .. tieto cierne radoby sportove pakety su pekne mozno na kasni alebo v kabine ale zasahovat do masky by uz nemuseli ako v tomto pripade ... skoda ... mne pride ze za melon mame uz predsa paradne vacsie A3 ... tak preco mensie A1 v rovnakej cene... jedine ak niekto chce vyslovene kompaktne rozmery... ale tak to radsej dve F500-vky za mna za melon :*)
Avatar - Hammunasakra
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 14:29
Jj Audi je poslední dobou na výherní vlně [odkaz] na takový že [odkaz]

Na takový že musí nasazovat fakt absurdní ceny za holobyt s 3 válcem = sakra za to samý se dá koupit [odkaz]
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 15:15
No, taky mi najednou nepřipadá být Lexus ES 300h tak drahý. Ale Audi jasně míří na BMW 1, které má pravda taky tříválec 118, ale má alespoň objem 1500 a výkon 100 kW. No nic, nejzábavnější mi připadá to označení 3.0 (nebo 30?), doufám, že to bude na kufru nějakým extra velkým písmem.
Avatar - _Karel_
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 16:31
To slyším prvně, že A1 míří jasně na BMW 1. Celou dobu žiju v tom, že proti A1 nemá BMW ani MB co nabídnout, protože začínají o třídu výš.
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 17:09
Pravda, to jsem se trochu ukvapil. Ale marketing dokáže zázraky, takže přesvědčit kupce, že Audi A1 je v podstatě konkurent BMW 1 (oboje má v označení jedničku) by už neměl být takový problém. A ve finále bude A1 i o něco levnější ;)
Avatar - 3_diamanty
vysolit mega....
| 27. 2. 2019 17:40
A1 je na plosine pola.. ide o male auto... kdezto bmw 1 je auto velkosti golfu ... marketing sice tu a tam dokaze divy ale kto vie kolko je dva a dva a nie je uplne priblbly tomu musi byt jasne ze bmw 1 je o level dalej ako nejaka A1 snad vo vsetkom nielen rozmerovo
vysolit mega....
| 28. 2. 2019 06:21
Dá a stejně to nikdo nechce...protože novinářská konfigurace a realita je něco zcela jiného. Ten, kdo běžně kupuje u čtyř kroužků a potřebuje auto do města, tak odjíždí solidně vybaveným šmudlou za dvoutřetinovou cenu.
vysolit mega....
| 28. 2. 2019 09:52
Platilo mozna v pozdejsi casti zivotniho cyklu minule A1, kdyz to auto ale bylo jeste relativne nove tak rozumna (cti nekrici do sveta za co vsechno si majitel nepriplatil) vybava byla za 800 papiru a i po debatach a emailech s prodejcem cenovka furt zacinala sedmickou. Tedy zadna lace, coz by u premie prekvapit nemelo, ale vzhledem k velikosti auta a furt jen "rozumne vybave" to i tak nepotesilo.
Paradoxne mi cenovy odskok mainstream / premie prisel o tridu nebo i o 2 tridy vys proporcne mensi nez u minule generace teto nejmensi z audi.
Cena
| 27. 2. 2019 16:29
No milion ceskych dukatov za vybavene A1? ja by som radsej dal milion za Superba ked sme uz v takych cenovych hladinach. MB A je krajsie auto a mozno aj cenovo? Co uz...
Avatar - 3_diamanty
Cena
| 27. 2. 2019 17:34
za milion ma clovek uz 4kolkoveho outbacka... alebo sorento... to je pravda... pripadne fakt naslapaneho superba suhlas....

ale tento audi-kauf nie je o co najvacsom aute za co najlepsie prachy... A1 je proste stylovka akurat ze tentokrat to asi fakt uz kusok prepiskli... testovana kombinacia je sice na papieri krasna ale v reale docela nekupitelna... :*) .. auto pritom iste paradne... ja som mal moznost jazdit v novej vacsej A3 pred necelym rokom v nemecku a za melon si viem predsatvit uz aspon nieco ako A3-ku ked uz teda audinu za melon .. alebo za melon je uz aj slusna Q2-ka .. ale za A1 je aj 600 litrov moc nie to este melon...
Avatar - wakantanka
Cena
| 27. 2. 2019 19:26
Čo je štýlové na Pole/Ibize s markantami Audi? Technika rovnaká, cena dvojnásobná.
Avatar - _Karel_
Cena
| 27. 2. 2019 19:46
Od kdy je stylovka o technice?
Avatar - 3_diamanty
Cena
| 27. 2. 2019 19:50
dnes uz to nie je moc o technike v tomto ... vid napriklad aj taky juke alebo soul... ci povedzme maly F500.. mini ... a pod ... skor tu uz ide o stylovejsi dizajn.. pripadne exkluzivnejsiu vybavu ...
Cena
| 28. 2. 2019 01:57
Tady je to jak u blbejch. Nechápu proč tu kdekdo píše ze za milion lze koupit jiný auta. To je snad logicky, mega je dost peněz. I u audi muže člověk mít člověk lecos, třeba za 770 a1 z 200 k dvoulitrem. Tahle testovací spěchá je proste Kurna vybavena. Ale stylovejch solidních malejch aut na trhu moc není, a tento konkurent miniho jej podle mne ve stylovosti poráží svou moderností. Přináší svěží vítr. :yes:
Cena
| 28. 2. 2019 09:57
Proc pod kazdym jedn clankem, proc i pod tim kazdym clankem dokonce opakovane...
Pochopte uz ze ne kazdy kupuje auta stylem: koupit co nejvetsi krabici za ty penize co jde. To by vsichni jezdili v VW Caddy, tranzitech atd. Ne, vazne si A1 nekonkuruje se sorentem, vazne si A1 nekonkuruje se superbem. Prima konkurence A1 je mini, neprima pak zespod stejne velky mainstream (polo, fiesta...) nebo neprima shora je zase o tridu vyssi premie (A Klasse, A3 atd.), tedy auta trochu jinde image (a cenou) anebo trochu jinde vlastnostma...
... s durazem na to trochu.
kdyz uz mega za mini
| 27. 2. 2019 16:46
Tak mini cooper s. Jede to, styl to ma jak pro singles ale i pro mladou rodinu co nejezdi na chatu a nemusi mit kufr, co kdybych potreboval prevezt lednicku. Nevim noo
Avatar - 3_diamanty
auto krasne
| 27. 2. 2019 17:27
ale v tejto cene defakto sukromnikom nekupitelne :*) .. rovnako ked uz audi tak to chce aj nejaky poriadny motor a nie takuto kosacku.... ta modra kombinacia s ciernou tu aj pasuje ( malemu autu toto nevadi ) aj ked klasicka chromovana maska je za mna vzdy krajsia ... ;-) :yes:
Audi umi
| 27. 2. 2019 18:12
Audi proste umi, to je bez debat, i kdyz si za to necha taky jaksepatri zaplatit - tady je to zase samozrejme umocneny nesmyslama typu navi za 50 a tak.

Neobavam se, ze by o A1 v zapadnich zemich nebyl zajem - muzes mit treba 100 milionu volnejch penez, ale pokud potrebujes casto jezdit a parkovat ve velkomeste (nebo ses proste uspesna zenska, ktera zadnou velkou obludu nepotrebuje, protoze uz doma jednu A6 v allroadu mate), tak si proste pujdes pro nabusenou A1 a nebudes ani v nejmensim uvazovat, ze za ty prachy muzes mit nejakou lod typu Schade Superb.
Plusy a mínusy
| 27. 2. 2019 18:51
Tak že je to auto absurdně cenově přestřelené, o tom není nejmenších pochyb. Stejně jako to, že použití výhradně tvrdých plastů na palubce a výplních dveří je u takto drahé prémiovky prostě ostuda. Ovšem jedna megavýhodu by tu přece jen byla - mechanická P brzda! :-) :yes: Jinak vnější design je docela povedený, až přehnaně hranaté tvary palubky už méně.
Plusy a mínusy
| 27. 2. 2019 19:09
Ta brzda je daná platformou, všechna koncernová auta na A0 (nebo jak se to jmenuje) včetně Skály a Kamýka mají "jen" mechanickou brzdu. Ona je to ve finále opravdu spíše výhoda. Akorát nevím, co cílová klientela...
Plusy a mínusy
| 27. 2. 2019 19:13
Tak hlavně, aby tuto supervýhodu nezlikvidovali při budoucí modernizaci! :-O :-( 8-s
Avatar - Jaros71
Plusy a mínusy
| 27. 2. 2019 23:01
Cena mini autíčka je zcela mimo realitu...
Design karoserie je velmi pěkný , interier v digi verzích nežeru.
Pěkné auto za nesmyslnou cenu.
Prodeje budou v ČR minimální , němci si to asi koupí.
Avatar - ZZ
30 TFSI
| 27. 2. 2019 23:14
Až příště uvidím A6 s tímto označením, tak budu vážně pochybovat, kolik že má válců. Jak k tomu proboha došli? :-)
30 TFSI
| 28. 2. 2019 06:24
Nová doba, někdo musel vymyslet alter označení co má BMW, M-B nebo Lex. S realitou to je jiná. ;-)
Závěr redaktora...
| 28. 2. 2019 06:39
...tohle bereš jako rodinné auto mladých? Nechápu to. Že by v A1 chlap hledal vyžití za volantem? To už vůbec ne.

Děkuješ Audi za co? Za A1 s R3 nebo za konkurenci Mini? Opravdu nechápu tvůj závěr testu. Byl by jsi tak hodný a vysvětlil?
Závěr redaktora...
| 28. 2. 2019 11:17
No, asi tak. Základ je navíc opravdu holobyt, či spíše takový prapodivný pelmel. Má to 15" plecháče, manuální klimu, halogenová světla, nelakované černé "dekorativní elementy", dálkový základní centrál, ale digitální kokpit. Jenže ani vyšší výbavy nic moc nepřinášejí, snad jen jiná kola a nějaké optické činčurády. Vše ostatní se musí dokupovat pěkně v paketech nebo úplně extra.
No, a a pak z toho vyleze taková cena.
Popravdě dát 550 (s manuálem) za tříválcového prcka na plecháčích, to bych asi musel být opravdu přítulná blondýna. Ale i ta jen lehce obarvená by si řekla aspoň o pěkná kola, automatickou klimu...
Mimochodem cena Pola GTI je nějakých 575, jenže to má dvěstěkoňový dvoulitr, DSG a plný pytel výbavy. S tím by si chlap užil daleko víc. A i ta blondýna.
Závěr redaktora...
| 28. 2. 2019 15:00
Jo, vtipná představa, že by si pár s dítětem pořídil jako jediný auto za mega A1. Ale zas musí bejt (hypotetická) sranda očumovat tu mamku, jak se tam snaží narvat velkej kočárek.. bych si tipnul, že pan Kolman a Simča dohromady zas tak úplně moc dětí nemaj:)
Problem premie...
| 28. 2. 2019 18:32
Je ten, ze mainstreamove automobilky se naucily za poslednich 10-15 let delat auta tak dobre a prejimaji "spickove" technologie tak rychle, ze tahle mensi "premiova" auta v relativni holote zpusobi, ze si koupite realne horsi auto (na pohled, dynamika, VSECHNO), nez nabidne nejaka slusne vybavena bezna znacka v nizsi stredni.

Premie ma dnes smysl, pokud si kupujete vyssi (nebo top) modely a hlavne s peknou priplatkovou vybavou.
Zaklad je takovy chudak, ze ho dorovna(trumfne) leccos za pulku, ale ta premiova cena tak nejak zustava :-)
Avatar - Emel
Problem premie...
| 28. 2. 2019 23:29
To celkem dává smysl... akorát realita je úplně jiná. Prémie už vyštípala mainstream z vyšší střední a pomalu ho válcuje ve střední, krom toho roste díky SUV. Když se podíváš na evropské prodeje, tak prémie nikdy nebyla tak silná.
Problem premie...
| 3. 3. 2019 20:12
Jo, to je možný. Protože v tomhle segmentu už to dneska není prémie, byť je na kapotě ta stejná značka. Prodává se image, ne kvalita. Ti co ta auta řídí to stejně nepoznají.

Například toto už lidi co to skutečně jezdili ví už dlouho: [odkaz]

Prémium je na tom opravdu jenom cenovka. A válcuje ji právě proto, že je tam "premium" image. Za 1,2 mega je možné mít BMW 3, nebo Superba. A protože se lidé čím dál častěji zaměřují na styl, kupují tu trojku, i když stojí zaprd.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku