Novinky
Auto CZ
3
>😁
twistedTSD
2
Myslím, že Octavia se v top 10 drží o hodně déle než tamagoči.
Ano mám radost, jsme vlastenci, jako auto.cz atd. Ale dám jiný titulek: VW v krizi! I když jediný zástupce Škoda auto obsadil krásné bramborové místo, tak ostatní koně ze Škody v top 25 hledáte marně. Z VW klanu tu máme 5 zástupců, zatímco PSA jich tu má rovnou 7.WTF! Tak radost je opravdu jen malinká asi jako Citigo
Jaky vlastenectví v souvislosti se škodofkou.nevim,no.Jak moc jsou asi vlastenečtí Němci s opelem..?
Škoda je v evropských prodejích za minulý rok osmá. To, že je oktávka čtvrtá za leden je podobně hodnotné, jako být čtvrtá za 18. únor mezi 12-14hod. Pokud si pamatuju, stabilně je Oktávka snad desátá, což je pěkné a reálnější, než čvrtá za leden.
Dúfam, že auto.cz bude uverejňovať cifry každý mesiac, a nie len vtedy, keď sa Octavii zadarí! 😉
...vždy, když si uvědomím, jak pěkný a sympatický kukuč Octavia III měla, než ovšem nějaký designérský ignorant bez špetky vkusu a estetického cítění schválil do výroby tuto pidlookou hmyzí kreaturu! Měl by být ze Škodovky na hodinu propuštěn! 8-s 8-s 8-s :no:
Nebo celej jeho CLEVER tým běhat v mrazu nahej kolem Kvasin!
U Octavie jsou facelifty snad nějaké prokletí od konkurence nebo co. Povedený byl vlastně jen ten u I. generace, u faceliftu II. genrace zase nějaký magor pro změnu na auto narval odporné rozteklé lampy ve stylu starých korejských křápů, které ke zbytku poměrně hranaté karoserie absolutně nepasovaly... 8-s 8-s 8-s
Jediný, co bylo na dvojkový octě hranatý, byly akorát ty přední světla.
Octavia není jen skvělý model. Je to především skvělý koncept auta. Je vidět, že i západ už se naučil vnímat Škodu. Je to prostě tak, dělá skvělá auta.
Podívejme se kde byl kdysi třeba Focus a kde je dnes. Proti Octavii.. Je vidět, že zákazníci stále oceňují v prvé řadě dobře udělaný automobil. Pokud výrobce sejde z cesty, pak smůla.
Podívejme se kde byl kdysi třeba Focus a kde je dnes. Proti Octavii.. Je vidět, že zákazníci stále oceňují v prvé řadě dobře udělaný automobil. Pokud výrobce sejde z cesty, pak smůla.
navyse ako 4-ocka v cervenej uz aj docela stylovka... vedel som ze facelift zaberie... ale octavia bola vzdy z tych mala aut ktore cim boli dlhsie v danej geenracii vo vyrobe tym lepsie slapali... takze v tomto sa nadalej nic meneni :yes😒br />
tak octavka je voci pokrutenemu cinskemu focusu krasavica :yes:
tak octavka je voci pokrutenemu cinskemu focusu krasavica :yes:
Ano. 4. místo je tou nejlepší odpovědi pro všechny ty kritiky kabaneho práce u Škody. Je to prostě trefa do evropskeho vkusu.
Jj v chudnoucí Evropě je to aktuálně dík souhře okolností = pro spoustu lidí náhrada za vůz střední třídy. Která naopak silně upadá = v Evropě snad víc a rychlejš než ve zbytku světa
Víš že Škoda je německá a i ten nápad na Golfa s kufrem je německej = nebo? 😉
Nevím, kdo reálně přišel s myšlenkou golf + kufr zabalený do o třídu větší krabice. Ale to je vcelku jedno. Podstatné je, že to prostě funguje. Dokonce mám pocit, že právě v dobách krizí a poklesů trhu získávala Škoda nejvíc na síle. A je to logické.
Ale funguje i v době konjunktury. SUV prostě nestíhá vyrábět. Škoda zkratka umí vyrábět skvělá auta.
Ale funguje i v době konjunktury. SUV prostě nestíhá vyrábět. Škoda zkratka umí vyrábět skvělá auta.
Jo,jo..nestíhá vyrábět.. tak 3008 +6, Duster +12..
Správná připomínka: Škoda -4% Dacia +14% viz já 17:40 Dacia dost možná částečně převezme to čim jela Škoda celý roky v německym vlastnictví nahoru
Zajímavej je trvalej propad Audi = tenhle měsíc sice "jen" o 16% ale jinak -16% je v normálnim světě docela síla. Zvlášť když je to měsíce za sebou = a asi se počítá i s měsícema pokračování [odkaz]
Zajímavej je trvalej propad Audi = tenhle měsíc sice "jen" o 16% ale jinak -16% je v normálnim světě docela síla. Zvlášť když je to měsíce za sebou = a asi se počítá i s měsícema pokračování [odkaz]
Dacia dělá to, o čem se u Škodovky mluvilo, ale reálně to nikdy nenastalo. Už Octavia I i Fabia I byla auta s nadprůměrnou technikou (myšleno šíře nabídky motorů apod.) za mainstreamové ceny (u nás spíše vyšší).
Přišel s tim nějakej němčour jméno si samozřejmě už nepamatuju ale asi by to šlo dohledat
Už sem to tu psal = Škoda aktuálně začíná narážet na problém kterej celý ty německý roky vzestupu neznala = ceny
Co to přinese dál uvidíme
Už sem to tu psal = Škoda aktuálně začíná narážet na problém kterej celý ty německý roky vzestupu neznala = ceny
Co to přinese dál uvidíme
Myšlenka liftbacku sama o sobě není nic revolučního... Přímý předchůdce bylo Toledo, jinak ale i auta typu Escort.
Myšlenka liftbacku s velkým kufrem za cenu hatchbacku samozrejme revoluční je. Všichni ostatní takový typ auta dělají jako sedan, v Evropě bez úspěchu. Viz jetta, chamade,306 sedan, Astra sedan. Vymysleli ji Němci, Češi dotáhli k dokonalosti.
Někteří... ale těch liftů bylo taky dost. Tohle všechno jsou přece liftbacky... některé kratší, jiné delší...
Ford Escort: [odkaz]
Opel Astra: [odkaz]
Honda Civic: [odkaz]
Citroen Xsara: [odkaz]
Peugeot 309: [odkaz]
Fiat Brava: [odkaz]
Ford Escort: [odkaz]
Opel Astra: [odkaz]
Honda Civic: [odkaz]
Citroen Xsara: [odkaz]
Peugeot 309: [odkaz]
Fiat Brava: [odkaz]
No ono je to vždy na dlouhou diskuzi, ty definice lift x hatch jsou nejednoznačné. Ale vodítko pro nižší střední je takový😒br />
- jedna se o označení typu karoserie, ne jen tvaru
- hatch jsou všechna auta se základní délkou karoserie a vyklopnou zadní stěnou. Většinou poměrně “dost kolmou”, ale ne jen to.
- liftback je naproti tom splyvavá záď, na delší karoserii - delší zadní previs
-lift je tedy rodinnou variantou hatche, na rozdíl od sedanu s vyklopnou stěnou, na rozdíl od kombi velmi šikmou.
Což z vyseuvedenych aut není žádný. To vše jsou hatche, konkurenti golfa. Zatímco octavia byla ve své třídě skoro unikat a když už něčemu konkurovala tak spis sedanum než hatchum. Tedy Vent👋bora/jetta.
- hatch jsou všechna auta se základní délkou karoserie a vyklopnou zadní stěnou. Většinou poměrně “dost kolmou”, ale ne jen to.
- liftback je naproti tom splyvavá záď, na delší karoserii - delší zadní previs
-lift je tedy rodinnou variantou hatche, na rozdíl od sedanu s vyklopnou stěnou, na rozdíl od kombi velmi šikmou.
Což z vyseuvedenych aut není žádný. To vše jsou hatche, konkurenti golfa. Zatímco octavia byla ve své třídě skoro unikat a když už něčemu konkurovala tak spis sedanum než hatchum. Tedy Vent👋bora/jetta.
No, já nesouhlasím. Když vezmu třeba Escorta nebo Civica, dobového Golfa a Octavii I, tak podle mě má Escort blíž k té Octavii. Přímý předchůdce je jak jsem psal to Toledo... ale těch liftů bylo víc a ve své době taky nabízely více prostoru proti hatchům.
[odkaz]
[odkaz]
S toledem to je bez diskuze. Však dodnes Španělé spatne nesou ze ten koncept octavia převzala a oni museli jit jinou cestou. Jinak nesouhlasím a to zásadně. Zkus se na to podívat jinak. Pokud Focus a Astra jsou lift, jaký auto mají ty značky jako hatch jako konkurent golfa? Navíc by hopsali od generace ke generaci od jednoho typu karoserie jinému typu karoserie. A to by byly sebevrazi. Proste to je jine pojetí hatche. Ale je to hatch. Jediná brava byl tokovej půlkrok liftu. Byla delší než bravo, ale jen o fous.
A nebo ještě jinak- lift je typ karoserie odpovídající délkou +- kombi a sedanu, jen je elegantnější a má vyklopnou zad. Hatch je vždy kratší než kombi.
A nebo ještě jinak- lift je typ karoserie odpovídající délkou +- kombi a sedanu, jen je elegantnější a má vyklopnou zad. Hatch je vždy kratší než kombi.
Když si najdeš definici liftbacku, tak tam nic o "délce jako kombi" není, jen o tvaru zadního víka. Podle mě... pokud je za sklem zřetelná "kapota", tak už to je lift a ne hatch. Třeba taková Xantia byla v liftbacku o víc než 20cm kratší než kombi a taky nikoho nenapadlo říkat tomu hatch.
Focus není lift, Focus je hatchback. Escort byl liftback, se změnou z Escortu na Focus přešel Ford v nižší střední z liftu na hatch... nevím, proč by to mělo být sebevražedné, i liftback konkuruje hatchbacku, to zase není tak striktní. Větší "risk" podle mě bylo opustit zavedené jméno Escort.
Ale takhle... jde jen o terminologii, beru že to není úplně jasné a celkem o nic nejde.
Focus není lift, Focus je hatchback. Escort byl liftback, se změnou z Escortu na Focus přešel Ford v nižší střední z liftu na hatch... nevím, proč by to mělo být sebevražedné, i liftback konkuruje hatchbacku, to zase není tak striktní. Větší "risk" podle mě bylo opustit zavedené jméno Escort.
Ale takhle... jde jen o terminologii, beru že to není úplně jasné a celkem o nic nejde.
Focus se v Evropě prodává +- stejně, jako Oktávka.
Fakt tě vzali jako prodejce ke Škodovce?
Fakt tě vzali jako prodejce ke Škodovce?
Opět dalši ukazka jak tě ten ford pěkně štve a musi tě štvat i to jak dobře se prodava i přes zavedenou strategii, prodeju za vyšši ceny.
Jinak je smutne jestli je tedy nějaky pokles, že na vzestupu nejsou auta, ale předevšim pruměrne až podpruměrne přepravniky jakymi jsou pravě škodovky nebo dačie. A třeba v teto tabulce neni žadny japonsky kompakt, osobně je mi to lito u civicu, byť jde pouze o kratky časovy usek. Ale i na něm jde pěkně vidět včetně titulku tohoto članku jakou ti dokaže udělat radost a jake nesmyslne zavěry z něj dokažež vyvodit.
Jinak je smutne jestli je tedy nějaky pokles, že na vzestupu nejsou auta, ale předevšim pruměrne až podpruměrne přepravniky jakymi jsou pravě škodovky nebo dačie. A třeba v teto tabulce neni žadny japonsky kompakt, osobně je mi to lito u civicu, byť jde pouze o kratky časovy usek. Ale i na něm jde pěkně vidět včetně titulku tohoto članku jakou ti dokaže udělat radost a jake nesmyslne zavěry z něj dokažež vyvodit.
Nedivím se, že je Octavie pořád tak prodávaná. Je to stále kvalitní auto a poměr kvalita a výkon je super. My jsme k prodeji taky přispěli. Vloni jsme si koupili novou Octavii z [odkaz] a jsme s ní spokojeni. Má dobrou spotřebu i výkon a to je pro mě důležitý.
Náhrada za strednú triedu?
Bez čalúnenia a odhlučnenia v kufri, bez čalúnenia dverí?
Octavia je dobre auto. Sam ho mam.
Ale dnes du na trhu ak lepsie aj krajšie modely.
S lepším servisom.
Takze moja octavia ke posledná skoda, ktori som si kupil.
Bez čalúnenia a odhlučnenia v kufri, bez čalúnenia dverí?
Octavia je dobre auto. Sam ho mam.
Ale dnes du na trhu ak lepsie aj krajšie modely.
S lepším servisom.
Takze moja octavia ke posledná skoda, ktori som si kupil.
Ano, Audi ide trvalo dole. 😞
Objednávky klesajú aj dodávateľom.
Mozno pre chýbajúce hybridy a elektro?
Objednávky klesajú aj dodávateľom.
Mozno pre chýbajúce hybridy a elektro?