Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Nové Volvo S60 prozrazuje české ceny. Na turbodiesely zapomeňte!

78 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja len žasnem ako ty dokážeš z "obrázka" zistiť aké má ktoré auto jazdné vlastnosti. A potom sadneš do Golfa alá Audi a peješ ódy aká je to pecka prémiová. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
se 140kW za milión......no nekup to... 😉
pcwifi
228kW ze 4 valce... to bude zajimava zivotnost takoveho motoru, tomu par set krat nekdo protahne perka a kdovi co se pak stane... a jak to chytre znaci T6, naoko dojem V6-tky >😁
Avatar - eLzyx
eLzyx
FWD vs. AWD ?
Avatar - _Karel_
_Karel_
"A kdo chce Volvo" - no, v Evropě zhruba čtyřikrát víc lidí, než Jaguar. Minulý rok. To budou asi ty starý SUV.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takhle si tupouni léčí komplexy? >😁 >😒]
Šimpanz
Číňani se orientují na Čínu. Na tom bych neviděl nic divného ani neočekávaného.
webpaja
Hele vocas, nechceš jít na nějaké forum, kde ti pomohou s tvým psychickým postižením a nezas.írat tu stránky o něčem, čemu nehovíš?
ericn
Tak XC90 se používá v drtivě většině jako “mama taxi” pro odvoz dětí do školy, na to je přece velké SUV s malým motorem nejlepší 😉
RADEK1
Mám známého co jsi koupil jako novou (předchozí) xc 60. Když jsme se potkali a on mě ukazoval svůj nový vůz, tak jsem se ho zeptal jaký motor to má. Odpověď... Nějaký dizl. Kolik koní, válců se ptám... Odpověď.. Já ani nevím.
Pro mě typický jezdec Volva.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Už to a nielen tu v diskusii odznelo veľakrát, že je dosť problém odlíšiť naozaj firemného zákazníka. Typicky lekár so súkromnou praxou a pod. Z pohľadu predaja je to firemný zákazník, defacto ale to auto je užívané ako súkromné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aj ten závodný motor ale má nejakú predpokladanú životnosť, práve kvôli naladeniu a súčiastkam, z ktorých je poskladaný.
Šimpanz
Že nejsou firmy prioritní zákazníci Volva? Větší blbost napsat nejde.
[odkaz]
webpaja
A lidi to stejně berou, nebo ti připadá, že si kupují jen odborně zdatní na základě zevrubných technických analýz?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tyvole… ty jsi fakt tragéd. Kdo chce Volvo, fakt nebude přemýšlet o Jaguaru.
webpaja
Co je na AMG R4 v GLA závodního?
car
Když je někdo ochotný dat za 1.0 85kw třeba 700t..tak co by ne.
Avatar - eLzyx
eLzyx
čtyřhrnek jako čtyřhrnek. A že by to ruční skládání nějak pomohlo vyšší odolnosti si nech zdát. I Volvo má dlouhodobě zavedenou selekci motorových dílů a jejich kombinaci pro dosažení co nejvyšší odolnosti, vyváženosti a tolerancí vůlí. Jediný rozdíl mezi ručním skládáním u AMG a u Volvo resp. u ostatních je ve vyšším výrobním taktu. Tak jako tak na to musí sáhnout lidské ruce.
To co dělá motor odolným a výkonným je výběr materiálu a jeho správný návrh. A ani jeden z nás nemůže říci, že by AMG používalo lepší - ani jeden z nás netušíme z čeho je to vyrobené.
Kvasoň
... nejdřív zařízneme pětiválce a šestiválce... a teď naftu... tomu říkám prémiová značka... 8-s 😒
Avatar - eLzyx
eLzyx
ne že bych chtěl hájit zahození vývoje skvělého Volvího pětiválce, ale Mercedes z podobného motoru tahá 280kW. A taky to lidé hromadně nereklamují na infarkt motoru po 100t km. Pravda, milion kilometrů to asi nedá. Otázkou je, jestli je to potřeba.
Např. ten motor co mám já ve Volvu milion dá. Jenže autu je 18 a má najeto 180t km.
Avatar - Markus1
Markus1
Kolkokrat si sedel v nejakom modernom volve a nebodaj ho este soferoval.... tieto tvoje hodnotenia aut podla obrazka a hodnotenia predajov podla toho kolko aut beha po vasom sidlisku naozaj mimo chodim na tuto stranke uz strasne vela rokov a skoro nikdy sa nezapajam do diskusie ale uz sa mi na to neda pozerat >😒] >😒] >😒] >😁 >😁 >😁
webpaja
Tak to ano.
webpaja
Měl jsem 3 Jagy za sebou. Poslední bylo vůbec první XE-S v republice. Je tu dost kluků, kteří vědí, že jsem neřešil žádné zásadní věci nebo nefunkčnosti. Vše v mezích běžných servisů.
Snad jen na XF odcházely dříve destičky oproti konkurenci.
RADEK1
No myslím, že jich je vidět dost. Svého kupce si ta auta najdou.
RADEK1
Tak se podívej kolem sebe. Většina Volv bude v naftě. Absence dizlu, normálních motorů (v6) a v neposlední řadě i špatná koncepce pohonu vykazuje auto z prémiových vod.
Avatar - praděda7
praděda7
Protože je to čínský křáp...... 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A znovu se ptám, co je na tom špatného? Tohle byl typický majitel nového auta napříč historií od Fordu T.
Jen dnes se vůči tomu čím dál více vymezujete.
ProchyTom
Malé rozdíly mezi cenami u jednotlivých motorizací je sympaticky. Sice dáte mega za 140kw, ale radeji bych pridal trochu vic a nebo zkusil dealery za hranicemi a za podobny a treba i stejny penize sel do silnejsi verze.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Oni to maj pro Čínu a USA, jenže Čína šla v prodejích o 15% dolů.
V Evropě to prodávat nechtějí, Čína padá …. zvláštní strategie.
Američanům chtějí nacpat 4-válce a plug-iny vyznačující se vysokou spotřebou. Tak fajn, uvidíme.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
6 valce uz bohuzial casom zmiznu aj z daleko drahsich aut... problem ja vidim inde.. a to je akasi sterilita volva ako takeho... sterilne jazdne vlastnosti... kabina a la kupelnove studio vhodna akurat pre kadernika ... pritom XE v podobnej cenovke alebo aj lexus IS su za mna daleko lepsie auta po kazdej stranke ... mat ten melon dvesto tak volvo minam oblukom ... to uz potom radsej aj toto [odkaz] [odkaz] ... aspon to ma gule ked uz nic ine :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je uz premiovy jaguar XE ktory po facelifte je skratka dokonaly ...
XE 2.0 turbo 184kw zadokolka 8A .. cca 1.200 000 kc .. tu nie je o com [odkaz] :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Moc volví krásy to auto nepobralo, interiér a hlavně volant až nehezké a bez dieslu to úplně tratí pověst dálničního polykače kilometrů.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V čem je rozdíl mezi verzí 1.167.900 a 1.227.900 kč?
Avatar - CHerokee
CHerokee
Raději nad autem než nad mobilem a sdílením toho videa na twitteru a facebooku 😉.
Avatar - speedfred
speedfred
....len sa pýtam čo na tom introši od Volva vypadá ako kúpeľnové študio ? No a ten Arteon na ringu.... >😁
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Jaguar je pekny len ma dost much. Mame vo firme XF 3d sport nalietanych len 20000 Mil uz bol min 5 x v service odisla AC , central lock , neco 's brzdami 's baterkou atd. Anglicka kvalitka. ..
Orm
Ne typický jezdec Volva, ale typický nový majitel dnes jakéhokoli auta. Důležitá je velikost displeye, konektivita, asistenti ... konstrukce a vlastnosti motoru už ne. A tak to tlačí i automobilky, pro které je velmi úsporné vyrábět pokud možno jeden motor do všech modelů, maximálně to rozlišovat naladěným výkonem.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ta tři písmenka?
RADEK1
Dávám ti za pravdu. Jezdil jsem xf 1 generace a před nedávnem ho vyměnil. Před koupí nástupce se šel se kouknout i do Volva. Ta auta se mě líbí, ale motory a koncepce pohonu je nepřijatelná.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jenže, nevážený indiáne, těch pár nadšenců moderní autoprůmysl neuživí. Neuživili ho nikdy.
A jestli honění si brka nad autem je symbolem "normálního chlapa", pak rád nebudu normální chlap. To je totiž pravěk.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo hodně lidí skočilo na pěknej design a styl novejch Volv. Ale maj docela velký problémy se spolehlivostí a na to že tohle je víceméně jedinej motor v nabídce celý automobilky tak je tristně (ne)spolehlivej [odkaz]

Jagy sou technicky jinde = furt auta Volva sou spíš přepravníky a co sem slyšel dřívější nic moc podvozky = dál zůstaly jednim z rysů automobilky >😒]

Takže taková klasika = lidi ve volbě jednoznačně lepší auta vs horší auta = volej 4x víc 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nenapadá mě důvod, proč by mělo být výrazně levnější než Superb.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co je na takovém jezdci špatného? To fakt musíme být všichni pořád dokola trapně "sportovní"?
webpaja
Jak můžeš takovouto kravinu vůbec napsat? Kolik majitelů Volv, co je kupovali jako nové znáš?!

Přestaň pít nebo psát, obojí evidentně nejde dohromady.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A kdo chce Volvo? Moc jich tu nejezdí a když, tak většinou starší SUV a kombíky, výjimečně novější SUV.
Šimpanz
No a co? To je skoro všude, u nás ve firmě je cca 120 aut, z toho cca 10 používá management, 70 používají technici, 30 obchoďáci a 10 dodávek. Mimo těch dodávek jsou všechna ta auta používána jak pro účely firmy (v pracovní době těch lidí), tak pro soukromé účely daných lidí (v mimopracovní době), takže jsou vedená jako firemní, ale zároveň se používají jako soukromá auta stejně jako u toho doktora, žádný rozdíl.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Se slušnou výbavou, kolik by podle tebe měl stát? Nevidím na tom nic nestandardního. Naopak se divím, že to není víc.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím, nevím, proč tu honorují předraženou čínskou káru. Nevypadá to špatně, ale když srovnám s Jaguarem...
Avatar - praděda7
praděda7
750 - 800k max....
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jsou tu i tací, kteří nevnímají auto jako pračku. A je to pro ně koníček, způsob individualizace...a to tahle snaha o unisex bezpohlavní a stejná auta zabíjí. Každý probůh nechce čumět furt do mobilu a sledovat sociální sítě... ještě jsou i normální chlapi.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Prostě blondýna.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
měl zapomenout, že bez normálního motoru si to někdo koupí. :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
volvo stejne dizel k stastiu nepotrebuje... jeho prioritni zakaznici nikdy neboli setrilci ani firmy ako u D3 ... aspon v tomto volvo chvalim ze dizle uz odpisalo :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
280kW pečlivě vyrobený AMG motor nelze srovnávat s běžným čtyřhrnkem....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… odepsat Evropu. Otázka zní - mohou si podobný přístup jaký má Lexus dovolit?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Wauuu, extra porce duševního exkrementu ... Apropo, změna nicku by bodla... Je vcelku nechutné, aby takový kýbl výměšků byl zaštítěn zrovna tímto jménem ...
webpaja
Děkuji za odbornou a všeobsažnou přednášku >😒] :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Ano...
webpaja
To číst můžu stále dokola, jen se ptám, co je na třeba na motoru GLA 45 závodního.
Nebo v čem je lepší než R4 od kluků z Polestaru,Hondy atd...
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Takto zhuleny uz rano budes to mat tazke...
Avatar - praděda7
praděda7
Přečti si něco o AMG....
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ve všem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Proto by to mělo být levnější, než skoroprémiová Škodovka. Ustupuji tvé neochvějné logice. Ty a Cherokee jste se hledali, až jste se našli. :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
To docela sedí. Těm zákazníkům to je jedno jak to jede, jak se to řídí. I proto může dávat nejmenší motory do největších aut. A taky proto se prodávají kombíky a SUV a na nějaké kupé a sedan mezi těmito lidmi sere pes. A jim je taky jedno, že to je čínská značka.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… s prémiovou nabídkou výbav a motorů. Přístup Volva napodobuje přístup Lexusu.
Avatar - praděda7
praděda7
Je vidět, že jsi nikdy neskládal závodní motor.... :-!
Adamantium
A nebo ještě něco přidat a jít do šestiválce?
Adamantium
Volvo nikdy nebyla prémiová značka.. Jen si na prémii hrající..
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Malickosti ako pisem ano aj desticky uz boli menene. Len to stve ten Jaguar service si vie pekne vypytat aj za malickosti... >😁
mazlik.uzlik
Všude okolo nás probíhá restrikce dieselů od zákazu vjezdů do měst až po přísnější emisní kontroly. Diesel tady sice ještě nějakou dobu bude, ale je na ústupu. Navíc diesel byl a je záležitostí převážně Evropy.
Ono je samozřejmě možné postavit dieselový motor, který všechny normy splní, ale postupně se to zařízení stává složitější a složitější a tím pádem dražší - především na servis. I na to je zapotřebí myslet. Kdyby tomu bylo jinak tak se i jen s obyčejně vykuchaným flitrem pevných částic setkávat nebudeme.
Že nebude Volvo polykačem dálničních kilometrů je nesmysl, protože v Americe jezdí sto dvě stě mil třebas jen do práce a nikoho tam diesely zrovna netrápí. Vlastně je tam trápil především VW se svou produkcí. Továrna na S60 v USA je. Ostatně tlaky na spotřebu v Evropě pokračují a starší diesel rozhodně není méně žíznivý než nový srovnatelný benzín.
Já mám také diesely rád, pro charakteristiky motoru, ale další už si pořizovat nebudu. Za ty problémy to nestojí a to nemluvím ani o poklesu ceny vozů (v západní Evropě). Odtud se ta auta začínají lifrovat k nám, ale je jen otázka času, než to samé nastane tady.
Jestli někdo chce diesel tak jedině nový a po 4 letech prodat. Je ale otázka, jak se mu za čtyři roky bude prodávat. Boj proti dieselům postupuje.
Jinak S60 je pěkné auto, stačí se podívat na již existující testy či reálná videa. Jestli něco neodpovídalo charakteru Volva, tak to byl spíš předchozí model, který aktuální S60 nahrazuje.
andy2214
Nebo typicky taxikar, at uz ma auto svoje nebo ma OL. Jedna taxisluzba v Praze ted vyjednala OL na V90. Tu 140kw FWD verzi. Hodnocení ridicu - pomala prevodovka, liny motor, vysoka spotreba. Vetsinou přecházeli ze Sup LaK a MB E220d. Ja v tom sedel a interier neni o nic lepsi nez Superb, spis mi prisel na nekterych mistech lacinější. Co vim, tak na to vsichni nadavaji navic cenově vychází nejdražší.
vor
VOLVO došlo totiž do podobných problémov ako Škoda so Superbom - do problémov priestorových.
Moderný 8-stupňový automat v kombinácii s motorom naprieč jednoducho nedá priestor na viac ako štyri valce v rade.
Že to navyše hrá s trendom doby je tiež pravda, ale dôvod je prozaický.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přísahal bych že to v tabulce nebylo = ale malíček [odkaz] bych na to nevsadil >😒]
RADEK1
Ne nejde o to být sportovní. Chtěl jsem tím říct, že on jako majitel auta (Volva) ani nevěděl jaký má motor pod kapotou. A takových kupců je asi dost. Proto jde Volvo cestou 4 válců a těm kupcům to vlastně nevadí. Nezajímá je jestli je hnací náprava přední, zadní. Je jim jedno jakou techniku mají pod kapotou.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tak...někteří lidé jsou divní..... 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
co motor? :no: