Hmm, více než čtyřtunová hmotnost + několik set kg nákladu - muselo být opravdu zajímavé, jak s tím poradily tehdejší brzdy!
P.S. Po stránce vnějšího designu to trošku připomíná první, u nás málo známou generaci mikrobusu Latvia (tedy samozřejmě až na ten jediný centrální světlomet). :-) >:D
P.S. Jinak již v polovině minulého století ruští soudruzi (vyjímečně správně) usoudili, že cpát elektropohon do dodávek je čirý nesmysl. Některé firmy to ale bohužel nepochopili dodnes - viz nedávný test elektrického Transporteru VW! >:D
Tak menší oprava, aby mě nějaký elektrofanatik radostně netahal za slovo - šlo nikoliv o elektroTransporter, ale o elektrický Crafter. Jinak na žalostném výsledku nasazení elektropohonu to samozřejmě nic nemění... :-!
NAMI, takže tohle je předchůdce Putlerovy matlaniny Auruse >:D Ale v pohodě, včera znamená zítra. Soudruzi Sověti měli už i elektrický traktor! Což je teď novina u John Deere. Akorát ho měli na kabelu a nebyl autonomní.