Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pionýři slepých uliček - tudy ne, přátelé|!
Arese
| 3. 3. 2019 12:51
Hmm, více než čtyřtunová hmotnost + několik set kg nákladu - muselo být opravdu zajímavé, jak s tím poradily tehdejší brzdy!
P.S. Po stránce vnějšího designu to trošku připomíná první, u nás málo známou generaci mikrobusu Latvia (tedy samozřejmě až na ten jediný centrální světlomet). :-) >:D
P.S. Jinak již v polovině minulého století ruští soudruzi (vyjímečně správně) usoudili, že cpát elektropohon do dodávek je čirý nesmysl. Některé firmy to ale bohužel nepochopili dodnes - viz nedávný test elektrického Transporteru VW! >:D
Avatar - wakantanka
Pionýři slepých uliček - tudy ne, přátelé|!
wakantanka
| 3. 3. 2019 13:47
Prečo by to malo mať problém s brzdami? Veď to malo maximalku 36 km/h a predpokladám že gro ubrzdilo motormi.
Oprava
Arese
| 3. 3. 2019 14:22
Tak menší oprava, aby mě nějaký elektrofanatik radostně netahal za slovo - šlo nikoliv o elektroTransporter, ale o elektrický Crafter. Jinak na žalostném výsledku nasazení elektropohonu to samozřejmě nic nemění... :-!
Avatar - bystron
Věrchuška a kleptokracie
bystron
| 3. 3. 2019 15:48
NAMI, takže tohle je předchůdce Putlerovy matlaniny Auruse >:D Ale v pohodě, včera znamená zítra. Soudruzi Sověti měli už i elektrický traktor! Což je teď novina u John Deere. Akorát ho měli na kabelu a nebyl autonomní.
Věrchuška a kleptokracie
Arese
| 3. 3. 2019 16:34
>:D >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku