Novinky
[odkaz] .. ale hlavne ze ste si toho vobec vsimli :yes😒br />
pekny milnik za tak kratky cas... avsak chcelo by to uz aj nove punto ... a tie vysledky by mal fiat v eu hned ine... no jo...
pekny milnik za tak kratky cas... avsak chcelo by to uz aj nove punto ... a tie vysledky by mal fiat v eu hned ine... no jo...
Taky Fiatu gratuluju ... Proti té značce sem nikdy nic neměl a Tipo i třeba 500 se mi líbí ale nevím prostě jestli bych do nich šel... Asi nějaký blok >😁
Ale je dobře že se jim daří a prodali toho tolik i když třeba v česku to klasicky není vidět vůbec .... Překvapila i ta náhoda, že zrovna tento kus má pod kapotou přece "naprosto mrtvý" diesel ...
Ale je dobře že se jim daří a prodali toho tolik i když třeba v česku to klasicky není vidět vůbec .... Překvapila i ta náhoda, že zrovna tento kus má pod kapotou přece "naprosto mrtvý" diesel ...
Docela často chodím kolem červeného hatchbacku s černo-stříbrnými koly a vždy se mlsně ohlédnu 😄 Ale přecijen jsem víc Alfa positive. Jinak je to auto za super peníze, s rozumně naceněnými příplatky výbavy a hlavně prověřenou technikou (samozřejmě 1.3JTD nebrat) :yes: Jen výkon 120k je málo, ale asi se jim nechtělo ladit další tužší podvozky...
Z verze hatchback to není nic neřešitelného, motor 1.4 T-Jet lze bez nejmenších problémů (i převodovka má rezervu) nechat za asi 6000 Kč kvalitně čipnout třeba na rozumných 110 kw a 250 N.m (i více) a sada o cca 25 mm kratších pružin je v Německu taky snadno dostupná (samozřejmě vč. homologace TÜV). Pak už jen stačí nějaký ten spoilírek a sportovní výfuk (nabídka na Tipo je taky bohatá) a je to! 😉
To vím, ale stejně to je málo. Ono se dá ledacos, třeba nasadit hlavu multiair (+ příslušenství) ze 170k verze a po chipu to může mít přes 200k... Je otázka, zda by to zvládalo palivové čerpadlo a veškeré další periferie, motor na to má, protože je to oslabená varianta té 170.
Ale např. u Focusu si člověk může koupit 182k ecoboost rovnou bez nějakého nejistého laborování... Ford uvádím kvůli tomu, že převodovky snesou víc Nm, než 250 u konc. VW
Ale např. u Focusu si člověk může koupit 182k ecoboost rovnou bez nějakého nejistého laborování... Ford uvádím kvůli tomu, že převodovky snesou víc Nm, než 250 u konc. VW
No neviem ci az tak rozumne, auticko je krasne a velky zmysel dava v budgete 11-13 tisíc € (co je teraz edicia italia), potom tie ceny idu do vysok kde je Hyundai i30 alebo Toyota corolla/konciaci Auris, co je uz fakt uplne ina liga (napr. ked chcem tipo kombik s výbavou ako ma konciaci auris kombik alebo i30 tak som na rovnakej cenovke, takze naco by som to kupoval?). Podobne aj hatchback sa prilis blizi do vod iných hatchbackov (napr. i30 je len o nieco drahsia ako italia extra ale tych par stoviek € prida cloveku parkovaciu kameru a bezpecnostne systemy). Jedine ten sedan je tam celkom vyhodne postaveny ale je to zase sedan a zaujem o taketo karoserie je maly.
Povedal by som, ze to zavisi od toho aky ma clovek budget, ak mam striktne do 13 tisíc € tak je to fajn, ak mam budget 15-16 tisíc tak tam to uz straca vyznam.
Povedal by som, ze to zavisi od toho aky ma clovek budget, ak mam striktne do 13 tisíc € tak je to fajn, ak mam budget 15-16 tisíc tak tam to uz straca vyznam.
hodně fajn auto. Jenom by to chtělo trochu doplnit nabídku. Vypadla 1,6 s automatem. Zase to jde klasickým fiatím stylem postupného ořezávání motorizací a variant až k postupnému vyhnití.
Tak v tomto je Fiat nevinně, bavil jsem se s tradičně velmi dobře informovaným dealerem. O tuto motorizaci byl zcela minimální zájem, takže nemělo smysl ji protlačovat homologací na nové emisní normy. Velmi mě ale mrzí, že k sedanu (který je z celé řady nejhezčí) nelze zvolit motor 1.4 T-Jet. Velká škoda pro Fiat i pro jeho zákazníky... 😒 😒 😒
Přitom to podle mě byla fajn benzínová motorizace pro Tipo, hlavně s tím automatem. Mám ji vyzkoušenou, protože jsme do rodiny vybírali auto s automatem a motor jede hezky (podle mě podobně jako Tjet) a hlavně ten HDM automat řadí naprosto hladce a logicky. Lepší než dnes protěžované dvouspojky.
Tipo je ale cenově orientovaný model. Třeba u nás se cca 90 % prodává se základní atmosférickou 1.4...
Jen pro zajímavost - loni se v ČR Fiatu Tipo prodalo celkem 782 kousků. Mám vypozorované, že výrazně častěji jezdí na Moravě, což je docela zajímavé.
Jen pro zajímavost - loni se v ČR Fiatu Tipo prodalo celkem 782 kousků. Mám vypozorované, že výrazně častěji jezdí na Moravě, což je docela zajímavé.
Co si pamatuju, tak ve stejných výbavách byla ta 1,6 s automatem cenově podobně jako 1,4T.
Hlavně pro ženské a pro důchodce to mohla být zajímavá volba,ale jak jsem říkal, prý se to skoro vůbec neprodávalo. Hlavně je ale škoda, že tu 1.6 nenabízejí s manuálem, ta 1.4 je mimo město přece jen dost slabá a atmošestnáctistovka by s manuální převodovkou měla díky minimálnímu cenovému nárůstu určitě prodejní úspěch... 😲
Mne to práve príde celkom logické - Tipo presne dáva zmysel v základe 1.4 pre kľudného vodiča, ktorý toho moc nenajazdí ale chce väčšie auto a niečo lepšie ako dáciu. Bohužiaľ pre tipo jediný motor, ktorý drží krok s dobou je 1.6 MJ a s ňou a plnou výbavou sa u nás dostáva do revíra normálnej nižšej strednej....
A ma to dobry antikór, slusnu bezpecnost a ziadne asistencne blbosti + atmoska + 6kvalt a jednoducha a poctiva technika...
V preklade ideal pracant, nenarocny na obsluhu, prevadzku a este aj dobre vyzera, tento recept ak je za dobre prachy vzdy funguje...
V preklade ideal pracant, nenarocny na obsluhu, prevadzku a este aj dobre vyzera, tento recept ak je za dobre prachy vzdy funguje...
Tak antikor netuším, ale nepoznám značku, kde by prvý majiteľ mal problémy s koróziou, ako to bolo u Felícií, kde ti po 4 rokoch tieklo do kufru. Teda to ťažko bude nejaká výhoda voči konkurencii.
No tak 1.4 je naozaj pre vodiča, čo nemá žiadne očakávania na dynamiku jazdy a nevadí mu bojovať s každým kopcom na diaľnici. Ale inak dôstojný nástupca a upgrade pre thalie, logany, linei a pod...
No tak 1.4 je naozaj pre vodiča, čo nemá žiadne očakávania na dynamiku jazdy a nevadí mu bojovať s každým kopcom na diaľnici. Ale inak dôstojný nástupca a upgrade pre thalie, logany, linei a pod...
vacsina z tych co si kupi jednoduche tipo jazdi po dialnici 110-120 a 80% mesto alebo medzi mesto, vesnicky a tak... na toto sa kupuje 1.4 atmo...
prvy majitel moze mat auto aj 15 rokov, toto nie je zrovna auto kt si kupi dochodca na operak >😁
prvy majitel moze mat auto aj 15 rokov, toto nie je zrovna auto kt si kupi dochodca na operak >😁
jo no presne ako hovoríš, len potom ich je ako šafranu v ČR >😁
na fleet tu mas sedan s 1.6 jtd... neviem, u nas dochodcovia a ludia po produktivnom veku tvoria velku skupinu kupujucich lacnych aut... kto kupuje dacie ?? vidis ako sa predava sandero ? klientela je z odjazdenych favoritov, felicii atd to su vsetko cerstvi dochodkaci s odrastenymi detmi cerstvo... cerstve babicky dedovia
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ale proč ty ódy na turecký lowcost nechápu. I vedle staršího Brava vypadá strašně chudě.
S tím sem souhlasil, dokud nepřišly právě ty verze S-design a Sport... Jako plnohodnotná náhrada top verzí Brava to není, ale za ty peníze už to udělá docela dost parády a už bych s tím, s xenony, neměl problém... Vůbec. V pohodě auto.
Původní design GrandePunta a Brava je doteď aktuální. To je ten pravý italský a zároveň nestárnoucí design.
GP ano, to je nestárnoucí. Ale Bravo mělo (přes hezký zadek a čumák) nevyvážené proporce. Zejména přední převis.
Tipo sice není vyloženě superstar, ale má vyvážené proporce a zejména v sedanu vypadá elegantně, podle mě líp než např. Octa lift.
Tipo sice není vyloženě superstar, ale má vyvážené proporce a zejména v sedanu vypadá elegantně, podle mě líp než např. Octa lift.
Nie som fiatak, no myslim ze TiPo je vyvazene a skorej ako na nieco nove navazuje viac do minulosti, to plati aj pre techniku a celkove pojatie... na high tech nemaju technologie ani techniku, darmo by vyzeralo ultra moderne keby to ultra modernu techniku ani interier nemalo... myslim, ze je lepsie ked sa drzia trochu pri zemi... male Punto by vsak mohlo vytazit viac, na tu triedu maju stale aktualnu techniku...
Já teda v kalendáři vidím rok 2019, nikoliv 2009 a GP je naprosto zoufalá designová fosílie, Bravo zrovna tak, ani jedno neni F500. Ale on tenhle národ alfistů a fiatistu není moc objektivní, takže nic nového.
Doby FIATu el avvocata Agnelliho a jeho bratra, kdy udávali směr napříč segmenty a režimy v evropě i globálně, jsou bohužel definitivně v hajz|u. Taky co čekat od obou zůstavitelů, jeden místo sebe delegoval zástupce, druhý je věčně sjetá exhibující bukvice. Je třeba si to přiznat, 500k tipa na tom nic nemění, ale díky Bohu za aspoň za ně a zděděné fabriky v polsku, turecku a srbsku, resp. JEEP s dědictvím Ferrari, které to vsechno včetně AR a Maserati udržují při životě. Akorát škoda toho Magnetti Marelli, ten už nezvládli.
Doby FIATu el avvocata Agnelliho a jeho bratra, kdy udávali směr napříč segmenty a režimy v evropě i globálně, jsou bohužel definitivně v hajz|u. Taky co čekat od obou zůstavitelů, jeden místo sebe delegoval zástupce, druhý je věčně sjetá exhibující bukvice. Je třeba si to přiznat, 500k tipa na tom nic nemění, ale díky Bohu za aspoň za ně a zděděné fabriky v polsku, turecku a srbsku, resp. JEEP s dědictvím Ferrari, které to vsechno včetně AR a Maserati udržují při životě. Akorát škoda toho Magnetti Marelli, ten už nezvládli.
tak se poplácajte na ramenou a pak se podívejte na výsledky za únor v USA. Všechny značky krom RAMu meziroční pokles oproti 2/2018, už nešlape ani ten Jeep 😄 >😁
Tak sme zvědav, zda to Murphyho oblíbené pikapy vytrhnou >😁 >😁
Tak sme zvědav, zda to Murphyho oblíbené pikapy vytrhnou >😁 >😁
Velká gratulace Fiatu ke skvělému výsledku, půl milionu vozů za 3 roky výroby je fakt paráda! Zároveň je tento výsledek tou nejlepší odpovědí všem škarohlídům pomlouvající slavnou turínskou značku a toto mimořádně povedené a líbivé auto, které je vybavené jen tou technikou a výbavou, o kterou normální řidiči opravdu stojí.
Bravo, Fiat, Bravo, Tipo! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Stačí se třeba jen podívat, kolik verzí různých modelů padlo za oběť novým emisním normám - mj. i Škoda Fabia/Fabia Combi 1.0 TSI/81 kW, která už ve verzi se 6st. manuálem byla vyškrtnuta z nového ceníku!!! Je to neuvěřitelné, ale už je dostupná jen s DSG!!! Jen nám toto skandální rozhodnutí škodovky na auto.cz jaksi zapomněli sdělit! 8-s 8-s 8-s
A Škoda dorazila do vod který celejch těch 30 let růstu v německý režii zatim nepoznala = ceny. Jedna věc je přesvědčit zákazníka že nabízí víc než konkurence = ale teď už za to chce teda potřebuje požadovat i víc peněz = a to může bejt problém. A její růstový pozice minimálně zčásti asi přebere Dacia
Ohledně Punta jsem našel😒br />
[odkaz]
Ale kdy a jestli bude....
Takže... Obecně to koncernové portofolio jako úplně špatné nevidím (samozřejmě díry tam jsou), ale kde mám problém je prostě cenotvorba... To je prostě děs. Krom toho Tipa, nebo F 500 tam není nic, kde bych si řekl..., jo tak tohle je cajk, tady nemusím smlouvat jak na arabským trhu a opravdu za ty peníze dostanu adekvátní nabídku...
Dtto... Giulia... super auto.. střední třída..., ale pod milion v podstatě není, Stelvio... dtto.. a to bych řekl, že ta výbava ani neodpovídá.