Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Velká gratulace do Turína!
Arese
| 3. 3. 2019 16:26
Tak konečně se v té záplavě článků o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě a jiných eko-nechutnostech objevila nějaká opravdu pozitivní a potěšující zpráva!
Velká gratulace Fiatu ke skvělému výsledku, půl milionu vozů za 3 roky výroby je fakt paráda! Zároveň je tento výsledek tou nejlepší odpovědí všem škarohlídům pomlouvající slavnou turínskou značku a toto mimořádně povedené a líbivé auto, které je vybavené jen tou technikou a výbavou, o kterou normální řidiči opravdu stojí.
Bravo, Fiat, Bravo, Tipo! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - GM.rja
Velká gratulace do Turína!
GM.rja
| 3. 3. 2019 16:41
Taky se mi moc líbí, tedy hlavně jako sedan, takže se připojuji s gratulací! :yes:
Avatar - Blue Sun
Velká gratulace do Turína!
Blue Sun
| 3. 3. 2019 16:57
Tak si vyber, Bravo nebo Tipo? >:D
Velká gratulace do Turína!
Arese
| 3. 3. 2019 17:06
Rozhodně Tipo, Bravo bylo pěkné a spolehlivé, ale s prostorností na zadním sedadle bylo hodně na štíru. ;-) Navíc Tipo je hrdým vítězem ankety Auto Best 2016! :-)
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Xylo
| 3. 3. 2019 18:55
Jde jen o technologický vývoj, ale nikdo nikoho k ničemu nenutí. O víkendu jsem viděl spoustu lidí běhat, jezdit na kole nebo na koni a to nejsou zrovna nejdiskutovanější způsoby jak se přepravovat.
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Arese
| 3. 3. 2019 21:45
Jasně, "nikdo nikoho k ničemu nenutí"! Tak se zeptej jakéhokoliv šéfa některé evropské automobilky, jak je bruselští ekoteroristé dusí prostřednictvím čím dál absurdnějších limitů na emise nejedovatého CO2! Jen kvůli nim třeba musí nabízet tříválcové motory, které by nikdo dobrovolně nevyvíjel ani nekupoval! Nemluvě o razantním osekávání šestiválců např. u BMW atd...
Stačí se třeba jen podívat, kolik verzí různých modelů padlo za oběť novým emisním normám - mj. i Škoda Fabia/Fabia Combi 1.0 TSI/81 kW, která už ve verzi se 6st. manuálem byla vyškrtnuta z nového ceníku!!! Je to neuvěřitelné, ale už je dostupná jen s DSG!!! Jen nám toto skandální rozhodnutí škodovky na auto.cz jaksi zapomněli sdělit! 8-s 8-s 8-s
Avatar - Hammunasakra
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Hammunasakra
| 3. 3. 2019 23:08
To co svádíš na nějaký imaginární nepřátele = je drsná reálná ekonomika. Neni problém nabízet = ale ceny. Připrav se na eště daleko tvrdší omezení = zlevňování nabídky atd.

A Škoda dorazila do vod který celejch těch 30 let růstu v německý režii zatim nepoznala = ceny. Jedna věc je přesvědčit zákazníka že nabízí víc než konkurence = ale teď už za to chce teda potřebuje požadovat i víc peněz = a to může bejt problém. A její růstový pozice minimálně zčásti asi přebere Dacia
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Dixik2
| 4. 3. 2019 08:57
Není to oficiálně potvrzené,ale měla by se vrátit od 27KT/19.Skončila jí homologace,proto není v ceníku a konfigurátoru.
Avatar - Emel
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Emel
| 3. 3. 2019 19:50
Jako jo, není to špatný, v Evropě lepší než i30, lepší než Rapid... ale zase daleko za mainstreamovými premianty.
Avatar - twistedTSD
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
twistedTSD
| 4. 3. 2019 01:35
Tipo je docela super kauf, ale stejně...bude nějaká modelová péče kromě akčních výbav, nebo na to Fiat zase kašle? A kde je nástupce Punta, který měl podle některých Fiatistů přijít s koncem roku?
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Dixik2
| 4. 3. 2019 09:03
Modelová péče byla letos v lednu s novým ceníkem na MY19.

Ohledně Punta jsem našel:

[odkaz]

Ale kdy a jestli bude....
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
webpaja
| 4. 3. 2019 06:16
Pomlouvači a škarohlídi? Těch je tu málo...mnohem víc je těch, kterým vadí rezignace nejen na střední třídu. Obstarožní modelové portfolio, obecně chybějící větší modely, kdysi slavné evropské značky.
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
wolff
| 4. 3. 2019 08:32
Dal sem ti palec, vidím to stejně. Ještě bych s tím neměl problém za předpokladu, že by AR, případně JEEP měly trochu reálnější ceny (zejména ceníkové). Teď je pokus s rozumnou cenou u nějakého modelu u Compassu, ale obecně to teď je u Fiatu tak, že buď koupíš F500, nebo Tipo a nebo pak už potřebuješ min. milion abys koupil trochu auto s trochou výbavy. A to tady jako nemůže fungovat...

Takže... Obecně to koncernové portofolio jako úplně špatné nevidím (samozřejmě díry tam jsou), ale kde mám problém je prostě cenotvorba... To je prostě děs. Krom toho Tipa, nebo F 500 tam není nic, kde bych si řekl..., jo tak tohle je cajk, tady nemusím smlouvat jak na arabským trhu a opravdu za ty peníze dostanu adekvátní nabídku...

Dtto... Giulia... super auto.. střední třída..., ale pod milion v podstatě není, Stelvio... dtto.. a to bych řekl, že ta výbava ani neodpovídá.
Články o elektromobilitě, hybridizaci, autonomní jízdě ...
Mr.Murphy
| 4. 3. 2019 15:57
... no jo, já jako kovaný Fiaťák italská auta do firmy kupuju roky, ale už nám zbylo jen Ducato.... :-( příští rok chci tři nové osobáky a prostě u Fiatu si nevyberu.... Tipo je fajn ale v nižší střední chci něco trošku vymakanějšího.... a pak chci kombi střední třídy a to prostě žádná italská značka nenabízí....
Avatar - 3_diamanty
tyzden a pol po funuse
3_diamanty
| 3. 3. 2019 17:03
[odkaz] .. ale hlavne ze ste si toho vobec vsimli :yes:

pekny milnik za tak kratky cas... avsak chcelo by to uz aj nove punto ... a tie vysledky by mal fiat v eu hned ine... no jo...
Gratulace
Paulie88
| 3. 3. 2019 17:51
Taky Fiatu gratuluju ... Proti té značce sem nikdy nic neměl a Tipo i třeba 500 se mi líbí ale nevím prostě jestli bych do nich šel... Asi nějaký blok >:D

Ale je dobře že se jim daří a prodali toho tolik i když třeba v česku to klasicky není vidět vůbec .... Překvapila i ta náhoda, že zrovna tento kus má pod kapotou přece "naprosto mrtvý" diesel ...
Avatar - Dzakobo
Gratulace
Dzakobo
| 3. 3. 2019 18:52
Docela často chodím kolem červeného hatchbacku s černo-stříbrnými koly a vždy se mlsně ohlédnu :-) Ale přecijen jsem víc Alfa positive. Jinak je to auto za super peníze, s rozumně naceněnými příplatky výbavy a hlavně prověřenou technikou (samozřejmě 1.3JTD nebrat) :yes: Jen výkon 120k je málo, ale asi se jim nechtělo ladit další tužší podvozky...
Gratulace
Arese
| 3. 3. 2019 21:51
Z verze hatchback to není nic neřešitelného, motor 1.4 T-Jet lze bez nejmenších problémů (i převodovka má rezervu) nechat za asi 6000 Kč kvalitně čipnout třeba na rozumných 110 kw a 250 N.m (i více) a sada o cca 25 mm kratších pružin je v Německu taky snadno dostupná (samozřejmě vč. homologace TÜV). Pak už jen stačí nějaký ten spoilírek a sportovní výfuk (nabídka na Tipo je taky bohatá) a je to! ;-)
Avatar - Dzakobo
Gratulace
Dzakobo
| 4. 3. 2019 08:15
To vím, ale stejně to je málo. Ono se dá ledacos, třeba nasadit hlavu multiair (+ příslušenství) ze 170k verze a po chipu to může mít přes 200k... Je otázka, zda by to zvládalo palivové čerpadlo a veškeré další periferie, motor na to má, protože je to oslabená varianta té 170.

Ale např. u Focusu si člověk může koupit 182k ecoboost rovnou bez nějakého nejistého laborování... Ford uvádím kvůli tomu, že převodovky snesou víc Nm, než 250 u konc. VW
Gratulace
Vauban
| 4. 3. 2019 10:24
No neviem ci az tak rozumne, auticko je krasne a velky zmysel dava v budgete 11-13 tisíc € (co je teraz edicia italia), potom tie ceny idu do vysok kde je Hyundai i30 alebo Toyota corolla/konciaci Auris, co je uz fakt uplne ina liga (napr. ked chcem tipo kombik s výbavou ako ma konciaci auris kombik alebo i30 tak som na rovnakej cenovke, takze naco by som to kupoval?). Podobne aj hatchback sa prilis blizi do vod iných hatchbackov (napr. i30 je len o nieco drahsia ako italia extra ale tych par stoviek € prida cloveku parkovaciu kameru a bezpecnostne systemy). Jedine ten sedan je tam celkom vyhodne postaveny ale je to zase sedan a zaujem o taketo karoserie je maly.

Povedal by som, ze to zavisi od toho aky ma clovek budget, ak mam striktne do 13 tisíc € tak je to fajn, ak mam budget 15-16 tisíc tak tam to uz straca vyznam.
Gratulace
Rasto
| 4. 3. 2019 10:59
Presne ako hovoríš a aj predajná realita tomu podľa Arese odpovedá - kupuje sa hlavne s 1.4 70kw - za cenu lepšej fábie mám o triedu väčšie auto.
Za ty peníze
zlysoused
| 3. 3. 2019 20:17
hodně fajn auto. Jenom by to chtělo trochu doplnit nabídku. Vypadla 1,6 s automatem. Zase to jde klasickým fiatím stylem postupného ořezávání motorizací a variant až k postupnému vyhnití.
Za ty peníze
Arese
| 3. 3. 2019 21:54
Tak v tomto je Fiat nevinně, bavil jsem se s tradičně velmi dobře informovaným dealerem. O tuto motorizaci byl zcela minimální zájem, takže nemělo smysl ji protlačovat homologací na nové emisní normy. Velmi mě ale mrzí, že k sedanu (který je z celé řady nejhezčí) nelze zvolit motor 1.4 T-Jet. Velká škoda pro Fiat i pro jeho zákazníky... :-( :-( :-(
Za ty peníze
zlysoused
| 3. 3. 2019 22:05
Přitom to podle mě byla fajn benzínová motorizace pro Tipo, hlavně s tím automatem. Mám ji vyzkoušenou, protože jsme do rodiny vybírali auto s automatem a motor jede hezky (podle mě podobně jako Tjet) a hlavně ten HDM automat řadí naprosto hladce a logicky. Lepší než dnes protěžované dvouspojky.
Za ty peníze
Arese
| 3. 3. 2019 22:11
Tipo je ale cenově orientovaný model. Třeba u nás se cca 90 % prodává se základní atmosférickou 1.4...
Jen pro zajímavost - loni se v ČR Fiatu Tipo prodalo celkem 782 kousků. Mám vypozorované, že výrazně častěji jezdí na Moravě, což je docela zajímavé.
Za ty peníze
zlysoused
| 3. 3. 2019 22:15
Co si pamatuju, tak ve stejných výbavách byla ta 1,6 s automatem cenově podobně jako 1,4T.
Za ty peníze
Arese
| 3. 3. 2019 22:57
Hlavně pro ženské a pro důchodce to mohla být zajímavá volba,ale jak jsem říkal, prý se to skoro vůbec neprodávalo. Hlavně je ale škoda, že tu 1.6 nenabízejí s manuálem, ta 1.4 je mimo město přece jen dost slabá a atmošestnáctistovka by s manuální převodovkou měla díky minimálnímu cenovému nárůstu určitě prodejní úspěch... :-O
Avatar - Emel
Za ty peníze
Emel
| 3. 3. 2019 23:07
Taky myslím, že 1.6 s manuálem by byla odpovídající kombinace. Takhle byl příplatek za 1.6+AT přes 50 a to je přece jen dost.
Za ty peníze
Rasto
| 3. 3. 2019 23:59
Mne to práve príde celkom logické - Tipo presne dáva zmysel v základe 1.4 pre kľudného vodiča, ktorý toho moc nenajazdí ale chce väčšie auto a niečo lepšie ako dáciu. Bohužiaľ pre tipo jediný motor, ktorý drží krok s dobou je 1.6 MJ a s ňou a plnou výbavou sa u nás dostáva do revíra normálnej nižšej strednej....
Avatar - lamal
Za ty peníze
lamal
| 4. 3. 2019 12:25
A ma to dobry antikór, slusnu bezpecnost a ziadne asistencne blbosti + atmoska + 6kvalt a jednoducha a poctiva technika...

V preklade ideal pracant, nenarocny na obsluhu, prevadzku a este aj dobre vyzera, tento recept ak je za dobre prachy vzdy funguje...
Za ty peníze
Rasto
| 4. 3. 2019 15:56
Tak antikor netuším, ale nepoznám značku, kde by prvý majiteľ mal problémy s koróziou, ako to bolo u Felícií, kde ti po 4 rokoch tieklo do kufru. Teda to ťažko bude nejaká výhoda voči konkurencii.

No tak 1.4 je naozaj pre vodiča, čo nemá žiadne očakávania na dynamiku jazdy a nevadí mu bojovať s každým kopcom na diaľnici. Ale inak dôstojný nástupca a upgrade pre thalie, logany, linei a pod...
Avatar - lamal
Za ty peníze
lamal
| 4. 3. 2019 16:43
vacsina z tych co si kupi jednoduche tipo jazdi po dialnici 110-120 a 80% mesto alebo medzi mesto, vesnicky a tak... na toto sa kupuje 1.4 atmo...

prvy majitel moze mat auto aj 15 rokov, toto nie je zrovna auto kt si kupi dochodca na operak >:D
Za ty peníze
Rasto
| 4. 3. 2019 23:13
jo no presne ako hovoríš, len potom ich je ako šafranu v ČR >:D
Avatar - lamal
Za ty peníze
lamal
| 5. 3. 2019 07:48
na fleet tu mas sedan s 1.6 jtd... neviem, u nas dochodcovia a ludia po produktivnom veku tvoria velku skupinu kupujucich lacnych aut... kto kupuje dacie ?? vidis ako sa predava sandero ? klientela je z odjazdenych favoritov, felicii atd to su vsetko cerstvi dochodkaci s odrastenymi detmi cerstvo... cerstve babicky dedovia
Avatar - Dzakobo
Za ty peníze
Dzakobo
| 4. 3. 2019 08:23
Moravané také častěji přestavují auta na LPG, zde navíc možnost LPG přímo z výroby. A nových vozů s MPI už je k sehnání opravdu minimum - takže jasná šetřílkova volba = levné auto + levný provoz. ;-)
Avatar - VDC
...
VDC
| 4. 3. 2019 06:44
Zadní světla inspirovala nový Focus i Scalu.
Avatar - KANKUNEN
Že Fiat prodává je dobře,
KANKUNEN
| 4. 3. 2019 07:17
ale proč ty ódy na turecký lowcost nechápu. I vedle staršího Brava vypadá strašně chudě.
Že Fiat prodává je dobře,
wolff
| 4. 3. 2019 08:38
S tím sem souhlasil, dokud nepřišly právě ty verze S-design a Sport... Jako plnohodnotná náhrada top verzí Brava to není, ale za ty peníze už to udělá docela dost parády a už bych s tím, s xenony, neměl problém... Vůbec. V pohodě auto.
Avatar - KANKUNEN
Že Fiat prodává je dobře,
KANKUNEN
| 4. 3. 2019 08:57
Původní design GrandePunta a Brava je doteď aktuální. To je ten pravý italský a zároveň nestárnoucí design.
Že Fiat prodává je dobře,
zlysoused
| 4. 3. 2019 12:12
GP ano, to je nestárnoucí. Ale Bravo mělo (přes hezký zadek a čumák) nevyvážené proporce. Zejména přední převis.

Tipo sice není vyloženě superstar, ale má vyvážené proporce a zejména v sedanu vypadá elegantně, podle mě líp než např. Octa lift.
Avatar - lamal
Že Fiat prodává je dobře,
lamal
| 4. 3. 2019 12:29
Nie som fiatak, no myslim ze TiPo je vyvazene a skorej ako na nieco nove navazuje viac do minulosti, to plati aj pre techniku a celkove pojatie... na high tech nemaju technologie ani techniku, darmo by vyzeralo ultra moderne keby to ultra modernu techniku ani interier nemalo... myslim, ze je lepsie ked sa drzia trochu pri zemi... male Punto by vsak mohlo vytazit viac, na tu triedu maju stale aktualnu techniku...
Že Fiat prodává je dobře,
JFK
| 4. 3. 2019 12:38
Já teda v kalendáři vidím rok 2019, nikoliv 2009 a GP je naprosto zoufalá designová fosílie, Bravo zrovna tak, ani jedno neni F500. Ale on tenhle národ alfistů a fiatistu není moc objektivní, takže nic nového.

Doby FIATu el avvocata Agnelliho a jeho bratra, kdy udávali směr napříč segmenty a režimy v evropě i globálně, jsou bohužel definitivně v hajz|u. Taky co čekat od obou zůstavitelů, jeden místo sebe delegoval zástupce, druhý je věčně sjetá exhibující bukvice. Je třeba si to přiznat, 500k tipa na tom nic nemění, ale díky Bohu za aspoň za ně a zděděné fabriky v polsku, turecku a srbsku, resp. JEEP s dědictvím Ferrari, které to vsechno včetně AR a Maserati udržují při životě. Akorát škoda toho Magnetti Marelli, ten už nezvládli.
Avatar - Barrichello
Krásné ódy
Barrichello
| 5. 3. 2019 12:51
tak se poplácajte na ramenou a pak se podívejte na výsledky za únor v USA. Všechny značky krom RAMu meziroční pokles oproti 2/2018, už nešlape ani ten Jeep :-) >:D

Tak sme zvědav, zda to Murphyho oblíbené pikapy vytrhnou >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku