Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Že se tolik prodává, tady jde image značky stranou Renault/Dacie se tímto autem dokonale trefuje do mezery na trhu, která již po mnoho let nemá konkurenci..
Jsem rád, že takové vozy ještě existují ;)
Jsem rád, že takové vozy ještě existují ;)
suhlas.... paradna trefa.... skutocne fungujuce 4X4 SUV za babku pre realneho sukromnika ... kolko ze dnes ich takych mame na trhu kde je to uz sama navonana lestenka v dvojkolke za dvojnasobnu cenu..... zlaty duster.. ale urcite v tomto este aj vitara... a tesim sa aj na "nove" ASX v 4x4 ktore by mohlo byt tiez razom zaujimave z pohladu sukromnika ( teda nie zeby doteraz nebolo kvoli fajn cene a slusnemu priestor v kabine ale vyslovene benzinova dostupna "rodinna" stvorkolka mu dodnes v eu vzdy chybala ) .. takze dobre auta v tomto nastastie este nevymreli..... este by to za mna chelo aj 5 dverove jimny ktore razom mohlo byt trhakom u nejedneho sukromnika pozadujuceho funkcnu a dostpunu 4 kolku s primeranym priestorom aj pre rodinu .... ale ok... asi este neprisiel spravny cas :yes:
Já ti nevím, ale ASX je pro mne takové auto, které bych ani nešel projet... nelíbí se mi, uvnitř je hodně plastové, to i ten Duster v dobré výbavě alespoň umí působit minimálně jako průměrné auto.
Ty leštěnky, jak popsiuješ, jsou jiné typy aut, malý a levný "offroad" (píšu to s nadsázkou, ale SUV už je dnes spíše auto jen na silnici) je pouze tento Duster a Niva. Nové Jimny možná také, ale moc ho neznám, tak netuším.
Ty leštěnky, jak popsiuješ, jsou jiné typy aut, malý a levný "offroad" (píšu to s nadsázkou, ale SUV už je dnes spíše auto jen na silnici) je pouze tento Duster a Niva. Nové Jimny možná také, ale moc ho neznám, tak netuším.
som zvedavy na jeho facelift teraz v zeneve .. je mozne ze tam uz budu "nove" materialy ... kazdopadne v tomto smere nie je problem... palubka je prakticka a robustna a funkcna ... tu ani moc nie je co menit... lepsia urcite ta sucasna architektura ako nejaka super nova s plavajucim displejom a s nejakymi tintitkami tlacitkami miesto sucasnych masivnych 3 kolecok ktore su ( aj z lacnera poznam ) uzivatelsky vyborne.... hlavne to chce proste len lusok uz lepsie matierialy ... lebo displej je vsadeny za mna dokonale.. aj budiky su paradne a celkova priestrannost a funkcnost kokpitu je jednoducho vyborna ...
tak napriklad P3008 vie stat majland ale 4kolka ziadna.. k tomu za mna neprakticky hyperkokpit... hlavne ze ma x druhov elektronov v ponuke... proste toto je viac uz hra na styl co ale kazdemu tiez nemusi vyhovovat... ale je mi jasne ze uspech dnes maju prave stylovky... len skoda ze mnohe prichadzaju uplne zbytocne o 4kolky aj o akusi "drsnejsiu" tvar.... ktora byakekolvek SUV nadalej nemala opustat
tak napriklad P3008 vie stat majland ale 4kolka ziadna.. k tomu za mna neprakticky hyperkokpit... hlavne ze ma x druhov elektronov v ponuke... proste toto je viac uz hra na styl co ale kazdemu tiez nemusi vyhovovat... ale je mi jasne ze uspech dnes maju prave stylovky... len skoda ze mnohe prichadzaju uplne zbytocne o 4kolky aj o akusi "drsnejsiu" tvar.... ktora byakekolvek SUV nadalej nemala opustat
Hele, ty vidíš oblíbenou značku a máš temno >:D Jde o to, že interiér auta vypadá jak před 15ti lety včetně materiálů, takže ano, tam by se měnit mělo hlavně. Grafika přístrojů, displaye... pak je auto nekonkurenceschopné.
P3008 je spíše MPV, ne ? Které vypadá jako SUV.
P3008 je spíše MPV, ne ? Které vypadá jako SUV.
P3008 je dnes uz fakt taketo nieco ako krizenec crossu a MPV.... ale pezo stale prehlasuje ze je to proste SUV.... ale ono je dnes uz v podstate SUV aj rapid scout pohladom dnesneho pokriveneho makertingu ... ved zakaznik je stejne coraz "sprostejsi" vdaka neustalemu vymyvaniu mozgov prave tym coraz "uzasnejsim" marketingom zo sveta aut....
3008 je typický crossover/SUV, (zatím?) okleštěný o 4x4. Nepřiznané MPV je 5008.
Pokud jde o interiér, ten hyperkokpit zrovna v 3008/5008 vypadá výborně.
Pokud jde o interiér, ten hyperkokpit zrovna v 3008/5008 vypadá výborně.
KANKUNEN
Nejlevnější a zároveň má svůj osobitý design. Vypadá hodně dobře a zároveň jako pracant. Do všech těchto podobných aut mi pasuje podladěný mazdí dvoulitr . 1,6ka je v dnešní době dýchavičná.
ono by to chcelo okrem atmo aj to 1,3tce v 4kolke :yes: .. a samozrejme ano.. ako atmo v 4kolke by tu iste lepsie sadol nejaky ten benzinovy dvojliter z mazdy alebo mitsu ci toyoty .. ono ta 1,6 atmo v 4kolke aj mne uz pride tak na hrane.... ale duster nie je tazke velke auto a takto s 1,6tkou je aspon aj dostupne... ked uz nic ine
Myslím, že v dnešní době je atmosféra i většího objemu na takové auto zbytečná a jen ti poleze spotřeba. S 4x4 v terénu, kdy potřebuješ výkon i v nízkých otáčkách prostě funguje nejlépe turbodiesel ;)
V sobotu jsme měli na srovnání dinosaura, typ auta, které všichni diskuzně obdivují, velký atmosférický motor - 3.0 H6 4x4 v automatu (Outback H6 180kw) a dostal na "*" od daleko slabších aut, protože než se motor roztočí, všichni už jsou pryč. Neříkám, že to auto nemá něco do sebe... má, ale já bych v takovém typu auta bral radši diesel ;)
V sobotu jsme měli na srovnání dinosaura, typ auta, které všichni diskuzně obdivují, velký atmosférický motor - 3.0 H6 4x4 v automatu (Outback H6 180kw) a dostal na "*" od daleko slabších aut, protože než se motor roztočí, všichni už jsou pryč. Neříkám, že to auto nemá něco do sebe... má, ale já bych v takovém typu auta bral radši diesel ;)
tak mysliet si to mozes... nie ja na tom nic spatne ;-) ale pravda je taka ze nejake tie atmosfery tu stale budu a ludia ich budu chciet aj v SUV.. za mna atmosfera neuskodila ani vitare ( hoc dnes uz ju nema ) a neskodi ani mazde ani toyote ...
subaru outback bol vzdy kusok o inom ako o nejakej super dynamike ... je to predpokldam taky ten rodinny kriznik ktory pohodlne motoricky odvezie ale nie je to moc o zrychleni ... ale ten motor urcite ma nejake tie ine vyhody ked uz pretekar to nie je ;-)
subaru outback bol vzdy kusok o inom ako o nejakej super dynamike ... je to predpokldam taky ten rodinny kriznik ktory pohodlne motoricky odvezie ale nie je to moc o zrychleni ... ale ten motor urcite ma nejake tie ine vyhody ked uz pretekar to nie je ;-)
Já si to nemyslím, já ti říkám, jak to je >:D Proto atmosféry kupuje dnes už jen pár nadšenců (v těch konvenčních autech pro denní používání), jelikož turbo benzín, nafta, nebo hybrid jsou v běžných rychlostech o dost dynamičtější a to nemluvím o tom, kdyby se srovnaly auta se stejným výkonem, tak by byl rozdíl propastnější v neprospěch atmosféry.
Ten Outback jsem dal jako příklad, s jinými těžkými kombíky s downsizovanými R4 turbo-benzínem a naftou o nižším výkonu prostě prohrával. >:-[]
Ten Outback jsem dal jako příklad, s jinými těžkými kombíky s downsizovanými R4 turbo-benzínem a naftou o nižším výkonu prostě prohrával. >:-[]
par nadcencu? tak to je potom nadsenec u nas kazdy druhy majitel auta na ulici >:D .... vies kolko je tu u nas ASX, yariov aj mazd .. dva tri roky starsich vitar a pod?
inak je problem priznat ze aj atmo ma svoj zmysel a nejake tie svoje vyhody? hadam nie
inak je problem priznat ze aj atmo ma svoj zmysel a nejake tie svoje vyhody? hadam nie
Nebo nemaj na silnější prachy >:D Já to nedopsal, pár nadšenců a nebo trh, kdy berou základní motor. Sry.
ludia kupovali vitary aj prave aj kvoli kombinacii klasickej atmo s 4kolkou... uz sa tesim na nebeh ASX s 2.0 v 4kolke.... to bude paradny mohykan pre nadsencov... >:D :yes:
Jo? V jakém roce? >:D Lidi kupovali i Felicie a Fabie s atmosférou... v té době ;)
Jo, bude a hodně by mě zajímalo, jak obstojí proti 1.5T z vlastní stáje ;)
Jo, bude a hodně by mě zajímalo, jak obstojí proti 1.5T z vlastní stáje ;)
inak by ma zaujimalo ci nejaky porovnatelny konkurent ASX-ka bude mat este 4kolku s atmo dnes v ponuke ( CX-3 ma 4kolku tusim len s dizlom ) .. kedze uz aj vitara ma len turba... snad jedine prave 1,6tka v dusteri ( ale aj ten je kasnou kusok dlhsi uz hoc razvorovo sa porovnat da s ASX ) .. potom samozrejme su este atmo 4kolky ale uz vo vyssom segmente... CX-5, outlander, RAV4 a pod ..
No asi nebude... hele, proč sis koupil TSI a né třeba nějakou atmosféru? >:D Vždyť sám musíš vědět o čem mluvím...
problem u maleho auta spociva v tom ze tam uz nemas nejakslusne 11,4tky a 1,6tky ako kedysi... ale mas uz len nejake zakladne atmo motorizacie ( neraz zvacsa uz len 3 valce ) a tie fakt uz moc nejedu.... ale motor 2,0 v ASX iste uz pojde pekne ... to je uz o inom aj vykonom aj objemom ;-)
ale keby polo malo este aj dnes 1,4tku 74kw ako kedysi atmo tak ju berem... :yes:
tak snad chapeme ono tiez nie je atmo ako atmo :-)
ale keby polo malo este aj dnes 1,4tku 74kw ako kedysi atmo tak ju berem... :yes:
tak snad chapeme ono tiez nie je atmo ako atmo :-)
Jenže ten motor v ASX není výkonově brán zrovna za vrchol, takže to bude spíše takový průměr.
Opravdu by si vzal radši 1.4 ku? Poslední generace měla 63kw tuším, jezdil jsem s Ibizou s tímto motorem, kterou měla teta a fakt ani ty by si to za TSI nevyměnil, věř mi...
Opravdu by si vzal radši 1.4 ku? Poslední generace měla 63kw tuším, jezdil jsem s Ibizou s tímto motorem, kterou měla teta a fakt ani ty by si to za TSI nevyměnil, věř mi...
moj byvaly spoluziak ma to 63kw polo 1,4ku rocnik 2010.... a nestazuje sa .. ono uz tiez to bol kusok "uduseny" motor ( ale ten by som asi tiez nechcel uz to je fakt ) .. ale este ta starsia 74 kw 1,4ka tak o tej pisem... tak ta este v starsom pole sla krasne... viem aj z fabie I. ktoru som v tymto motorom skusal.... krasne sa tocila... ziva na plyn... nebolo to spatne
Tou starou jsem nikdy nejel, ale mnozí tvrdí, že prý nejede o moc lépe, než ta slabší 55kw verze a že je prý ještě méně spolehlivá, ale.. toto nemohu vůbec komentovat, protože zkušenost nemám.
Živá se ti může zdát, ale TSI je smázne všechny ;)
Živá se ti může zdát, ale TSI je smázne všechny ;)
jo tsi je zive nestazujem sa ... paci sa mi ta pruznost ... malemu autu zivy prejav aj pasuje.... je to potom hrave mrstne ... a male auto ma byt predsa mrtsne a zive a nie brzda premavky a la tazkotonazny traktor ci kombajn ... ono mozno keby som dnes presadol do tej starej 100 konovej 1,4ky so 74kw tak by som sa rehotal... ale tak v tom case mi to prislo ako hodne zive auto ( obzvlast ked som vtedy jazdil feldou ) .. ale ono to starsie polo bolo zase aj mensie a lahsie ako tieto novsie dnesne male vozy ... a malo s tou 100 konovou atmo aj krasny zvuk...
Tá 1,4 74kW nebola náhodou celohlinník od Škody? To dávali aj do Pola? Vyslovene zlý motor to nebol, ale zase ani žiadna hitparáda.
"ASX s 2.0 v 4kolke" - a to bude kedy ? Cakas nejaky zazrak ?
Ako som teraz pozeral, ASX sa ponuka momentalne v 4x4 jedine v minulorocnej verzii aj to iba s chrochtom, co za 27K kupi blazon.
Ako som teraz pozeral, ASX sa ponuka momentalne v 4x4 jedine v minulorocnej verzii aj to iba s chrochtom, co za 27K kupi blazon.
Mě by zajímalo, jaký čekáš rozdíl kroutícího momentu na kolech mezi dvoulitrem a dieslovou, 1,5kou. Duster není zrovna auto na štreky a mohl by nastat problém s vypalováním. Kdo jezdí moc tak pro toho už ano
Tak atmo dvoulitr, když budu vycházet od Renaultu, tak ty poslední z Laguny III mívali 195 NM, 1.5DCi má 260 NM, to už poznat docela bude, hlavně v té nižší rychlosti ;)
dulezita je hodnota na kolech, ne na motoru
benzinak ma o polovinu vyssi vyuzitelny otacky nez chrocht, tak si tech 200 atmosferickych Nm vynasob 1.5
a atmosfera nema zadnou turbo diru jako turbochrocht
jedno auto mam dvoulitrovou benzinovou atmo ctyrkolku se 150k, proti turbobenzinu to je lemra lina, ale ve meste a v terenu to je docela prijemny auto
benzinak ma o polovinu vyssi vyuzitelny otacky nez chrocht, tak si tech 200 atmosferickych Nm vynasob 1.5
a atmosfera nema zadnou turbo diru jako turbochrocht
jedno auto mam dvoulitrovou benzinovou atmo ctyrkolku se 150k, proti turbobenzinu to je lemra lina, ale ve meste a v terenu to je docela prijemny auto
Ty nejsi objektivní, ty nemáš naftu rád >:D
Já třeba jezdil hodně staršíma Vitarama, kdy to bylo buď 2.0 atmo a nebo 1.9diesel a z pohledu příjemné jízdy a na nezpevněném povrchu, to s 4x4 bylo v naftě vždy lepší a jistější auto s dostatkem výkonu od nízkých otáček.
Já třeba jezdil hodně staršíma Vitarama, kdy to bylo buď 2.0 atmo a nebo 1.9diesel a z pohledu příjemné jízdy a na nezpevněném povrchu, to s 4x4 bylo v naftě vždy lepší a jistější auto s dostatkem výkonu od nízkých otáček.
dyt to pri nizkejch otackach vubec nejede, protoze nefouka turbo a od 3.5-4tis to je zase mrtvy
benzinova atmosfera ma krivku tociveho momentu podstatne plossi, coz je v terenu mnohem vyhodnejsi nez turbokopance starejch turbochrochtu
navic ten co je odkojenej turbochrochtem neumi atmosferickym benzinem vetsinou vubec jezdit
a porovnavat 2.0atmo s 1.9turbochrocht je trochu nefer
zustanme u 2.0atmo vs 1.5turbochrocht
benzinova atmosfera ma krivku tociveho momentu podstatne plossi, coz je v terenu mnohem vyhodnejsi nez turbokopance starejch turbochrochtu
navic ten co je odkojenej turbochrochtem neumi atmosferickym benzinem vetsinou vubec jezdit
a porovnavat 2.0atmo s 1.9turbochrocht je trochu nefer
zustanme u 2.0atmo vs 1.5turbochrocht
Porovnal jsem zrovna srovnatelné stejné SUV, kterými jsem jezdil >:D Výkonově byly podobné, jako ten Duster, jen větší objem motoru. Nemůžeme porovnat 2.0 atmo, protože ji Duster nemá >:D Nebo jaké 4x4 SUV má atmo i naftu srovnatelného výkonu dnes? Nic mne fakt nenapadá, možná Mazda ?
propira se 2.0atmobenzin vs. 1.5 turbochrocht
je jasny, ze cim vyssi objem, tim vyssi a priznivejsi tocivy moment
takze porovnavat 2.0atmo vs. 1.9turbo fer neni
jak pises, snad jedine ta mazda.
kazdopadne atmosfera vyzaduje jiny styl
a tomu co presedne z turba do atmosfery se muze zdat, ze atmo vubec nejede, protoze s tim jezdi jako s turbem
je jasny, ze cim vyssi objem, tim vyssi a priznivejsi tocivy moment
takze porovnavat 2.0atmo vs. 1.9turbo fer neni
jak pises, snad jedine ta mazda.
kazdopadne atmosfera vyzaduje jiny styl
a tomu co presedne z turba do atmosfery se muze zdat, ze atmo vubec nejede, protoze s tim jezdi jako s turbem
Tá 1,5 dci bude mať zrejme ťažšie prevody a iba veľmi obmedzené otáčky, kde bude ten moment dostupný....V porovnaní s tým atmo dvojlitrom ;-)
Kde se doctu obsirnejsi popis tohoto vaseho setkani?
Neboj, Škodovka nebyla, jinak by vše vyhrála :D... Ale na blogu, nebo později vyjde článek, ale až po Ženevě..
Povedal by som že u Outbacku bol problém v prevodovke (nemyslím mechanický) ,ale akoby prenos výkonu na kolesá. Je to predsa už starší model.
Ale i to, že výkon má až ve vyšších otáčkách, já s tím zkoušel řadit i pádly a o moc lepší to nebylo. Na druhou stranu když už jede, třeba na dálnici, tak ve stovce zabere hodně solidně ;)
Však výkon to má slušný a ešte není moc zviazaný emisným škrtením.Takže tam je problém akoby iba sa nejako dať do pohybu z miesta a mal som pocit že v prevodovke sa vtedy toho stratilo hodne.
Jo, to se shodneme, spíš do Dusteru, když už benzín, tak by mi více smyslu dávala ta 1.3 TCe (na tu jsem zvědavý, že snad půjdu zkusit Mégana), než nějaký obstarožní atmosférický a ještě podladěný dvoulitr, hlavně ve spojení 4x4. V nižších rychlostech to bude příjemější svezení.
v nizsich rychlostech je prijemnejsi vykonove srovnatelna atmosfera proti turbu
Nesouhlasím, opět je to asi kus od kusu, jaký motor máš konkrétně na mysli. Vždyť turbobenzín vlastně jede jako atmo, než se sepne turbo...
no prave.
rozjezdy s atmosferou jsou prijemnejsi, protoze tahne uz od volnobeznych otacek.
turbo musi mit aspon 1500ot aby zacalo trochu foukat a jeste mu to trva.
do ty doby to je jen obycejna atmosfera, ale s nizsim objemem a tocivym momentem nez srovnatelne vykonna rizi atmosfera.
ja nekolik let presedal mezi 150k atmosferou a 160k turbem
a jak pisu, ve meste a v terenu se mi jezdilo lip s atmosferou, protoze tahla uz od volnobeznych otacek a reagovala okamzite, ale jakmile jsem vyjel za mesto, atmosfera se na turbo nechytala.
rozjezdy s atmosferou jsou prijemnejsi, protoze tahne uz od volnobeznych otacek.
turbo musi mit aspon 1500ot aby zacalo trochu foukat a jeste mu to trva.
do ty doby to je jen obycejna atmosfera, ale s nizsim objemem a tocivym momentem nez srovnatelne vykonna rizi atmosfera.
ja nekolik let presedal mezi 150k atmosferou a 160k turbem
a jak pisu, ve meste a v terenu se mi jezdilo lip s atmosferou, protoze tahla uz od volnobeznych otacek a reagovala okamzite, ale jakmile jsem vyjel za mesto, atmosfera se na turbo nechytala.
1,3TCe, pokud je alespoň způlky naladěná jako M-B A200 je něco, po čem po opuštění 1,4TSI touží koncerňáci. Pružný, úsporný, rychlý, kultivovaný.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ernesto01
Opět rýpnutí do Japonským interiéru v článku.
Pro srovnání přidávám fotografii interiéru Škoda Rapid (napadl mě jako první a také ho všichni znají): [odkaz]
Toto o dost dražší auto má nějak lepší interiér ? Co ty levné plastové otočné ovladače, ve kterých není žádný cit ? Nebo pověstná ergonomie loketní opěrky ?
Takto například vypadá Superb: [odkaz] Opět plasty, za milion je tam navíc obrazovka a některé plasty jsou barvené do chromu.
Opět nic proti tomu. Je to v pohodě. Co mě ale vytáčí jsou ty kecy na Japonské interiéry.
Toyota Camry: [odkaz]
Subaru Levorg: [odkaz]
Mazda 3: [odkaz]
Všechno stejný plasťák. Nechápu, co je na těch interiérech jiného, všechno se to liší jen stylizací podle toho, jaký styl zákazník očekává. Ale naprosto všechno jsou to ty samé plasty. Neliší se to ani v kvalitě zpracování. Například pověstní povrzávání přístorjovky Passatu B6 a později i B7, to byla panečku lahoda.
Totální zaujatost a předsudky vůči Japoncům.
A jen tak mimochodem, ten interiér Mazdy 3 je v ceně průměrně vybaveného Rapida. Doporučuji porovnat jak fotky, tak naživo. Přímé přesednutí v rámci těchto dvou aut za stejnou cenu může způsobit menší šok.
Pro srovnání přidávám fotografii interiéru Škoda Rapid (napadl mě jako první a také ho všichni znají): [odkaz]
Toto o dost dražší auto má nějak lepší interiér ? Co ty levné plastové otočné ovladače, ve kterých není žádný cit ? Nebo pověstná ergonomie loketní opěrky ?
Takto například vypadá Superb: [odkaz] Opět plasty, za milion je tam navíc obrazovka a některé plasty jsou barvené do chromu.
Opět nic proti tomu. Je to v pohodě. Co mě ale vytáčí jsou ty kecy na Japonské interiéry.
Toyota Camry: [odkaz]
Subaru Levorg: [odkaz]
Mazda 3: [odkaz]
Všechno stejný plasťák. Nechápu, co je na těch interiérech jiného, všechno se to liší jen stylizací podle toho, jaký styl zákazník očekává. Ale naprosto všechno jsou to ty samé plasty. Neliší se to ani v kvalitě zpracování. Například pověstní povrzávání přístorjovky Passatu B6 a později i B7, to byla panečku lahoda.
Totální zaujatost a předsudky vůči Japoncům.
A jen tak mimochodem, ten interiér Mazdy 3 je v ceně průměrně vybaveného Rapida. Doporučuji porovnat jak fotky, tak naživo. Přímé přesednutí v rámci těchto dvou aut za stejnou cenu může způsobit menší šok.
Hele, ty máš ze Škodovky trochu mindráček, ne? Už jen ten výstup u článku Rapidu s vozíkem.... >:-[]
Staci cist poradne a nesnazit se ze sebe delat pitomce, specialne pro tebe citat z toho "rypnuti": "povrchová úprava je velmi zdařilá, v zásadě na úrovni některých japonských automobilů, například vozů značky Suzuki." Tedy Camry, Levorg, i Mazda 3 v plne palbe, tedy vse auta, ktera cenove zacinaji podstatne vyse, nez Dacia konci, jsi tu uvadel zcela zbytecne. A Rapida a Superba taky, ale to ti snad doslo, ne?
A jentak mimochodem, ten interier Mazdy 3, na ktery odkazujes, je verze GT, ktera je u nas za cenikovych 602 tisic, k tomu kuze za dalsich 52 500,- a za typrachy mas ty Rapidy hned dva, tak neplacej hlouposti o prumerne vybave...
A jentak mimochodem, ten interier Mazdy 3, na ktery odkazujes, je verze GT, ktera je u nas za cenikovych 602 tisic, k tomu kuze za dalsich 52 500,- a za typrachy mas ty Rapidy hned dva, tak neplacej hlouposti o prumerne vybave...
Hele, interiéry japonců JSOU slabinou. I když:
1) výjimky se určitě najdou
2) Škoda není vždy zrovna skvělý příklad toho jako to má ideálně vypadat.
Přirovnání Dacie k Suzuki trohu přitažené je, tedy aspoń pokud zůstaneme v rámci třídy. Mimochodem, Vitara má v rámci FL měkčenou a hezkou palubku, jestli to pan redaktor ještě nezaznamenal... >:-[] ;-)
1) výjimky se určitě najdou
2) Škoda není vždy zrovna skvělý příklad toho jako to má ideálně vypadat.
Přirovnání Dacie k Suzuki trohu přitažené je, tedy aspoń pokud zůstaneme v rámci třídy. Mimochodem, Vitara má v rámci FL měkčenou a hezkou palubku, jestli to pan redaktor ještě nezaznamenal... >:-[] ;-)
Beefcake
No ale stale som neochopil, preco ma byt najuniverzalnejsi prave Duster - snad nie vdaka cene.
Ale uz sa postupne zbavuju nezmyslov v interieri a podoba sa to na auto.
Fkat ale nechapem tie obmedzenia motor vs pohon. Tak ale sudruhovia asi vedia, co robia.
Ale uz sa postupne zbavuju nezmyslov v interieri a podoba sa to na auto.
Fkat ale nechapem tie obmedzenia motor vs pohon. Tak ale sudruhovia asi vedia, co robia.
Když si přečtu popis pohonu všech kol u Dustera, napadá mě otázka, jestli mají díly dimenzované na výkony té 1.3 TCe. Pokud má trvale točit hřídelí zadní nápravy a spojka je až u ní, může to být problém. Myslím, že se dočkáme i téhle kombinace, jen to prostě chvíli potrvá.
dr.Remorey
Samozrejme, ze pro cloveka, kterej jezdi ve stredni, vyssi stredni premii je to auto stredovek, ale cena/uzitna hodnota na trhu konkurenci nema. Za 400 velky, robustni auto, umi v terenu, dost uveze...tak dela rachot, moc nejede a zere. Za cenu trivalcove fabie pohoda.
Balík
Atmosférická jednašestka není špatný motor, ale kdo chce 4x4, je prostě lepší volbou 1.5 dCi, který to v pohodě utáhne/ukroutí. Nechtít 4x4 ale předokolku, tak bych 1.6 SCe bral všemi deseti.
JirkaV8
Duster, to je sikulka. Pro ty kteri se nechteji zaobirat ojetym Japonskym off roadem (Evropa toho moc nema, kde ze jsou casy Frontery) ale za stejny peniz chteji nove, asi jedinna volba. Jimny je totiz v realu dost male a na asfalte to zazrak neni. Duster sice cistokrevny offroad zdaleka neni, jak si mnozi mysli, ale ucebnicove SUV. Ale jeho prujezdnost na spravnych AT gumach je ve vetsine pripadu dostacujici a provozni naklady pro denni pouzivani stale levne. Mozna ve srovnani prvni a druhe generace chybi veta, ze dvojka je podvozkove daleko tvrdsi. Pro stredni kategorii mozna nova Vitara, ktera mi prijde take sympaticka.
ZZ
Neexistuje nikdo, kdo by Dustera chtěl. Každej, kdo ho má, by chtěl něco jiného, lepšího, akorát na to nemá. Takže Duster je čistě a jen ekonomickou volbou. Jezdit Dusterem znamená, že prostě nevyděláváš dost.
Prý neexistuje nikdo kdo by Dustera chtěl >:D . Mám na německou prémii, prachů že nevím co s nimi, ale nepotřebuju si hrát na lepšího člověka. Dustera jsem si koupil protože jsem ho chtěl, rád s ním jezdím a nestydím se v něm. Tak že máte mylné úvahy.
To nemusí být hned mylné úvahy, může to být i výjimka potvrzující pravidlo, podobně jako ten "Balík v balíku".
Absolutně neplatí prakticky nic.
Absolutně neplatí prakticky nic.
Zdaleka ne každý, kdo si kupuje německou prémii (apod.), si ji primárně kupuje proto, aby si hrál na lepšího člověka. V podstatě jedno klišé, vyvracíš jiným klišé.
Něco mi říká, že bychom všichni chtěli pořád něco lepšího. Když vidím stometrovou jachtu, taky si říkám, že by mi nevadila:)
Kdysi jsem četl rozhovor s českým prodejcem Rolls-Royců někde v Americe. Psal tam něco v tom smyslu, že nikdy neprodáš Rollse pánovi v obleku a kravatě. Pán v obleku a kravatě má tak akorát na Mercedes nebo BMW. ;-) Jj, všechno je relativní. Ve tvém příspěvku se míchá pravda (Duster je ekonomickou volbou) s fikcí (neexistuje nikdo, kdo by ho chtěl, znamená to že nevyděláváš dost). Nevím o tom, že by třeba ČEZ nevydělal na lepší auta...a ani soukromým majitelům ho tuším nikdo nenutí s pistolí u spánku.
Zrovna s tím ČEZem to nevidím jako trefný příklad, leda, že by v tom běžně jezdil i nejvyšší management ČEZu. ;-)
P.S. S prodejcem Rollsu souhlas. :-)
P.S. S prodejcem Rollsu souhlas. :-)
Tvůj příspěvek je naopak symbolem debility...
1) Spousta Dusterů je služebních. Proč bych měl kupovat svým zaměstnancům /do lesa/eneregtikům.../ lepší auta než Dacie, když je stejně zničí??
2) Klidně mám v garáži lepší a drahá auta, ale třeba na myslivost/na zahradu/polnosti je nechci ničit... Koupím Dacii, protože na to abych dojel k posedu, naložil krmivo či seno pro příkrm a dojel si do lesa je to úplně ideální.
1) Spousta Dusterů je služebních. Proč bych měl kupovat svým zaměstnancům /do lesa/eneregtikům.../ lepší auta než Dacie, když je stejně zničí??
2) Klidně mám v garáži lepší a drahá auta, ale třeba na myslivost/na zahradu/polnosti je nechci ničit... Koupím Dacii, protože na to abych dojel k posedu, naložil krmivo či seno pro příkrm a dojel si do lesa je to úplně ideální.
Jinými slovy jsi potvrdil, že je to ekonomická volba. Na tebou jmenované potřeby jsou lepší auta, která jsou ovšem dražší a ty na ně nemáš ;-)
Ne, to podsouváš ty. Já na uvedené ty auta nepotřebuji, tudíž ani nechci.
Uvažuješ jako ... ani nevím jak to nazvat správně >:-[] Možná pozér bude to správné slovo.
Potřebuji auto do lesa, koupím si auto do lesa. Pozér si koupí to nejlepší auto do lesa i když je mu na nic. Ale dokáže si "že na to má".
Uvažuješ jako ... ani nevím jak to nazvat správně >:-[] Možná pozér bude to správné slovo.
Potřebuji auto do lesa, koupím si auto do lesa. Pozér si koupí to nejlepší auto do lesa i když je mu na nic. Ale dokáže si "že na to má".
Auto do lesa = Duster? Jestli on není třeba lepší poradnej pickup, Ranger, Hilux. Pořádná 4x4, korba a možnost tahat těžký přívěs. Duster mi do toho zapadá jako podprůměrná levná alternativa, když nemáš peníze. Duster ve městě je zase levná alternativa SUV.. Sama Dacia to ví, ale ty to ňák nechceš pochopit :-)
Budeš se divit, ale pickup kolikrát lepší do lesa opravdu není. A to právě proto, že jsou velké a těžké. Lesákům klidně stačí prostor pro pily a příslušenství, a to se ti do Dusteru vleze v pohodě.
Jimny
Příliš malý. Terénní auto ve velikosti Dusteru prostě na trhu chybí a SUV jiných značek se na Duster opravdu moc nechytají, to bychom museli někam do prémiovek.
Ale chápu, ty bys do Dustera nevlezl, ego té nepustí. Naštěstí je svět plný rozumnějších lidí.
Ale chápu, ty bys do Dustera nevlezl, ego té nepustí. Naštěstí je svět plný rozumnějších lidí.
Nechápeš. Není to o egu. Jen prostě říkám, že Duster je volbou nutnou z důvodu ekonomických. Kazdej by si radši válel šunky v něčem od Land Roveru, než v Dacii. Kromě otázky peněz. A v tom to spočívá ;-)
rohYpnol
Kvalita interiérů Suzuki není zrovna pýchou, ale tohle přirovnání úplně nesedí. Japonci jsou lépe sestavení a preciznější. A interiéry u Suzuki... Jako nevím, k jakému Suzuki to autor chce přirovnávat. K Vitaře? K S-Crossu? Ty jsou o dost dál než Duster. I Ignis vypdá lépe.
Ale jestli to mělo být něco ve smyslu - interiér Dusteru se nemá za co stydět, pak OK.
Ale jestli to mělo být něco ve smyslu - interiér Dusteru se nemá za co stydět, pak OK.
rohYpnol
A dost možná také bez budoucnosti... Mám obavy, jak se Dacia bude schopna vyrovnávat s eurodemencí a požadavky na emise, výbavové a bezpečnostní prvky...
Kdo chce benzin + AWD, dost možná poslední příležitost. 1,3 TCe se do toho prostě nehodí...
Kdo chce benzin + AWD, dost možná poslední příležitost. 1,3 TCe se do toho prostě nehodí...
Bohumil47
Tož chlapci, za svůj poměrně dlouhý život jsem už vystřídal dost aut.
A od 2013 mám Dustříka 1600, 4x4., 1 generace, ještě s atmosféričákem.
Absolutní spokojenost, nenáročný, spolehlivý, pohodlný i pro mou výšku 186 cm. Jízdy na chatu v zimě, v kopcích, žádné větší problémy. A i delší jízdy nejsou žádný problém. Jak do rychlosti, hluku i pohodlí.
Ke srovnání mohu dát Jeep Cherokee své dcery, se kterým občas rovněž jezdím. Není špatný, ale raději volím svého Dustříka. :yes:
A od 2013 mám Dustříka 1600, 4x4., 1 generace, ještě s atmosféričákem.
Absolutní spokojenost, nenáročný, spolehlivý, pohodlný i pro mou výšku 186 cm. Jízdy na chatu v zimě, v kopcích, žádné větší problémy. A i delší jízdy nejsou žádný problém. Jak do rychlosti, hluku i pohodlí.
Ke srovnání mohu dát Jeep Cherokee své dcery, se kterým občas rovněž jezdím. Není špatný, ale raději volím svého Dustříka. :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Skoda ze ta 1,6 konci behem dvou mesicu kvuli eurohujerum.
ASX není konkurent, to je zvýšený hatch, navíc ošklivý >:D Vitara je fajn, ale už to taky není ta Vitara, která byla ještě opravdu trochu offroadem.
ASX ma v tomto aj robustny podvozok... uz v case vzniku totiz bolo robene prave ako SUV a nie ako nejaka vyvysena dvojkolkova stylovka... len to by si si ho musel omrknut zblizka a to asi moc nehrozi ja viem ....
za mna je krajsie prave uz to "nove" ASX .. . ale samozrejem paci sa mi aj vitara ... obe auta maju pekne tvary :yes:
ano aj ja by som uz tiez radsej eclipse cross ako ASX ale predpokladam ze ASX bude v stvorkolke aj o 2000-3000 eur lacnejsie ako eclipse cross a to pritom maju zhodny razvor a defakto aj porovnatelnu priestrannost ... :yes:
Eclipse Cross - seděl jsi v tom autě? A seděl si v zadu? Viděl si kufr? Chápu, že si takové coupé SUV koupí někdo v podobě X6, má to výkon, je to velké a opulentní, ale Eclipse Cross moc nechápu. Pro rodinu to rozhodně není, po B sloupek je i hezké, ale proč Coupé? Kdyby takto vypadalo nové ASX, nabízelo 1.5Turbo, který jak ještě nedávno psali, nové ASX mít nebude, tak pak ano, pak by to bylo zajímavé auto.
inak ten touchpad v eclipe cross v stredovom tunely je vyborny skus si ho.. funkcny a da sa to aj naslepo .... tu nejaky karoq je v danej cenovke zaj slaby jak caj vedla skutocnej SUV znacky :yes:
PS: inak uz z kasne je jasne ze eclispe nejde po litroch v kufri .... ale hra uz aj na styl... kym ASX je este take to klasicky "az na krv" prakticky tvarovane auto ;-) ... mne sa pacia obe... obe maju kusok aj iny styl a asi je to aj takdo fajn... vzajomne sa doplnaju aj ked predpokladam ze po nabehu 4kolky do vfaceliftovanej verzie ASX uz eclipse to predsa len bude mat tazsie a nejeden zakaznik sa uspokoji uz aj s "lacnejsim" ASX v 4kolke .-. uvidime ....
a prave v tomto je eclipse paradny.. vie byt stylovy ale nadalej je aj velmi prakticky ... a aj ako rodinne auto na kazdy den by som ho kludne bral ... :yes:
ale inak dobry testik ze jo... sadol teraz jak * na serbel ;-)
Inak prečítal som si test (čo si dal odkaz) Arteon vs Stinger a Kia nič-moc.