Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo má novou zbraň v boji za vyšší bezpečnost!

Vozy značky Volvo jsou veřejností vnímány jako jedny z nejbezpečnějších na trhu a od roku 2020 mají být ještě bezpečnější. Švédská automobilka toho chce dosáhnout omezením maximální rychlosti na 180 km/h.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 17:56
Re: predpokladam
Klid..taková trága to nebude, Hamuna taky nemůže jet víc, než 180 a jak vesele závodí ve městě >:-[] ani mu to neva >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 15:12
predpokladam
ze toto bude dalsi krok ako konecne raz a navzdy "dotlacit volvo k premii" a konecne bude pokoj >:D ... ved cez 180 uz da aj moje male auto a vlastne akekolvek male auto dnes uz ktore uz ma aspon nejaky ten "pouzitelny" spalovaci motor pod kapotou.. kam kracas volvo?

ved 180 da aj spacestar s atmo 1,2 trojvalcom za 300 tacov :-) .. proste bravolvo ... cesta k premii je zda sa navzdy pre volvo uz zahatana .. ale asi to tak ma byt :yes:
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2019 17:04
Re: proste cinska automobilka
já ti to desítko říkal že snahou uvalit ban na diesely to jen začíná
soudruzi v Číně už zabanovali život 23 000 000 lidí a teď budou přikazovat i automobilkám

židé svého času spořádaně napochodovali do plynových komor, když jim sdělili že je to pro jejich očistu

na řadě je SVOBODA dělat to či ono, vybírat si, ne ne ne, budeš dělat co ti stát a strana nařídí
Avatar - peprnik
4. 3. 2019 16:56
Jako vlastnik V60 nechapu
Nechapu rozhodnuti Volva, 180 km/h davam v Nemecku normalne a jete me ostatni rpedjizdeji. S autem jsem jel 240 km/h a drzelo dobre, ani hluk nebyl
4. 3. 2019 16:38
proste cinska automobilka
a dalsi krok bude sledovani kam a kdy jezdis
a co poslouchas za hudbu a s kym a o cem se bavis
a kdyz se to strane a vlade nebude libit, tak to auto uz nenastartujes
anebo te rovnou posle proti kamionu nebo vzrostlymu stromu
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2019 15:28
Špatně načasovaný apríl?
Dokážu pochopit, když pohonný řetězec Lexusu více než 180/190 km/h nepřežije, ale tahle argumentace je mazec. Pokud nejsem úplný idiot, pojedu takovou rychlostí jen na vhodně dimenzované dálnici a za nízkého provozu, nebo někde na track days - jaký je pak přínos takového omezení?

Auto, která ze mě dělá nesvéprávného a cíleně mě omezuje v jízdě, bych si nekoupil. :no:
4. 3. 2019 15:41
V Nemecku
to budu tym padom v podstate nepredajne auta. Ked ma maximalku na 180 km/h obmedzeny hybrid od Toyoty, tak to sa este da pochopit. Ale ked to urobi Volvo, ktore sa tvari ako premia, tak to moze byt u cielovej skupiny zakaznikov sost velky problem.
Avatar - narona
4. 3. 2019 17:28
Proč ne?
Volvy je stejně vo hubu jezdit víc (vlastní zkušenost). Kdo chce rycheji ať si koupí Porsche a vlastní silnici >:D Drtivé většině majitelů volva to absolutně vadit nebude.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 3. 2019 17:26
Už si
naběhli se čtyřválci do prémie, a asi jim to nestačilo? :-!
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 16:43
Re: proste cinska automobilka
pokrok nezastavime >:D
4. 3. 2019 19:49
Zapadá to
ideálně do koncepce čínské strany a vlády. Regulovat, sledovat, postihovat.
[odkaz]
4. 3. 2019 18:04
Re: predpokladam
Jj, tak pořád se dá sehnat starší auto s vmax 250, takže v klidu. Nicméně si myslím, že Volvo spláče nad výdělkem, už vidím tu tlupu pozérů, co dá za XC90 2mil s foukaným 4válcem a maximální rychlostí 180km/h, kterou na německý dálnici nakouří Lupo GTI >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 17:44
Re: predpokladam
ide o princip ak si nepochopil.... ale s volvom v nemecku by urcite aj 200 bolo v pohode... skoda takychto failov.. pritom ideme sami proti sebe... az skoncime v autonomnych skrupinkach jazdiacich vo vlaciku ovladanych na dialku bohvie kym ... divny to svet... a clovek prtiom by povedal ze by sme sa mali mat v 21 storoci uz kusok aj slobodnejsie a lepsie ale ono to ide akoby opacnym smerom ... ;-\
4. 3. 2019 16:30
Re: V Nemecku
Čo vieš o čare Volva, koľko si ich už vlastnil a riadil?
Možno by si niekedy mal radšej múdro mlčať...
4. 3. 2019 17:07
Re: predpokladam
Kriste, to je argument. Zatimco Volvo tech 180 udela za dvacet vterin, ty se na to se svym polem budes skrabat hodne dlouho. O jizdni stabilite tveho pola a volva v takovy rychlosti netreba psat. Kolikrat jsi tech 180 jel, kdyz to ta tvoje raketa umi?

Komu se to nelibi, at nekupuje. Neobhajuju Volvo, ale pokud se tak rozhodlo, je mi to sumak a nemusim se kvuli tomu rozcilovat. Natoz vypisovat auta, co se na to snad nekdy dostanou...
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 15:56
Re: V Nemecku
pamatam jak pred rokmi v nemecku sme sli aj okolo 190 s brachovym lancerom ( teda aspon podla tachaca ) a to nas este stale niektori v pohode predbehovali .. takze suhlas ;-) .. caro volva tu uz v tomto strati svoju moc ... aj ked volva caro nejake motoricke stejne nikdy nemali a aj dnes ich riadia skor "nevodici" ... teda taki ti "soferi" co neradi "krutia" volantom... v tomto je napriklad klientela audi ci bmw ale aj subaru ci hondy uplne inde ..
Avatar - iudex
4. 3. 2019 21:06
Veľkému bratovi naproti
Tak tento krok v ústrety Veľkému bratovi som nečakal. Ale keď sa nad tým trochu zamyslím, dáva to zmysel.
Volvo nedokázalo súperiť s nemeckou trojkou, tak to hrá (a veľmi úspešne) na dizajn a dúfa, že zákazníci, súc očarení vydarenými tvarmi, nebudú priveľmi rozmýšľať, že majú pod kapotou maximálne štvorvalce. A k tomu zdôrazňovanie imidžu bezpečnosti (treba uznať, že dlhodobo budovaného), takže nebolo treba veľmi rozmýšľať a spojili užitočné s nevyhnutným, zabijúc dve muchy jednou ranou. Teda jednak to môžu vydávať za ďalší príspevok k ich trademarku (bezpečnosti) a súčasne tým eliminujú objektívny nedostatok, že proste tie ich štvorvalce (najmä vo väčších modeloch) proste nestíhajú za konkurenčnými šesťvalcami (o viacvalcoch už vôbec nehovorím). A k tomu nastupujúca elektrifikácia, keď baterkáčom rýchla jazda moc nevonia, takže keď budú spaľováky rýchlostne obmedzené, nové hybridy nebudú pôsobiť tak poddimenzovane.
Petrolhead vo mne sa búri a pľuje na celé (už ani trochu prémiové) Volvo, ale skôr sa obávam, aby v tomto nebolo Volvo trendsetterom a nenasledovali ho ďalší.
Nejde mi o to, aby som mohol lietať po diaľnici 250kou (popravde s poslednými 3 autami som ani maximálku nedosiahol, najviac 220 na okruhu), ide o princíp dobrovoľného nastavovania rúk do pút. 8-s
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 20:48
Re: predpokladam
Orwell už dávno toto předpovídal......kua borec :yes:
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2019 18:30
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Ty by si chtěl aby se tady Géčka proháněla vyšší rychlostí než 180?
Střílíš trochu mimo terč.
4. 3. 2019 18:22
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Tak samozřejmě reálně člověk 180km/hod+ využije relativně málokdy a to i v Německu, ale nějak se mi to omezování svobodné vůle nelíbí.
Nicméně jsem si téměř jistý, že pokud Volvo nabídne omezovač, do pěti let přibude jedna či dvě automobilky, které udělají to samé. Už tu ostatně bylo i jednání Evropské komise zda v Evropě od r. 2020 či 2022 (teď si nepamatuji) nezavést omezovače rychlosti povinně.
A troufám si tvrdit, že do r.2030 nastane konec zvonec a maximálka bude končit někde okolo aktuálního limitu Volva. Ty trendy jsou jasné včetně konce řidičů a nástupu autonomního řízení, které rozhodně mít neomezenou rychlost provozu nebude.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 17:57
Re: predpokladam
Hlavně, k čemu je ti, že tvé auto je omezeno, když to do tebe nakouří stará Oktávka, co jede 210 >:-[] Tady to o bezpečnosti nebude tak, jako spíš o tom, co píšeš ty...
Avatar - Mikesus
4. 3. 2019 17:56
Re: predpokladam
180 si myslím, že je bohatě dostačující. Ovšem pokud budou chtít prodávat v Německu, tak asi budou muset změnit strategii. Tam vyšší rychlost má smysl, obzvlášť s takovými auty.
Trochu mám obavu, že ale omezení rychlosti není tolik o tom, že chtějí mít nulovou úmrtnost, ale že se chtějí soustředit na hybridy. A tam kvůli živostnosti ta nižší rychlost je potřeba
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 17:53
Re: Špatně načasovaný apríl?
Nemyslím si, že by někdo po dálnici hojně lítal v ČR 180 + .

Většinou jezdím tempomatových 140 a málokdy mne někdo předjíždí a když už, tak rozdílem 10-20 km/h.
4. 3. 2019 17:53
Re: Už si
Nn, Volvo se rozhodlo omezit rychlost, předtím objem motorů na 2l a co bude dál? No zmizí pedály a volant - cíl Volva je dotlačit své zákazníky k "neřízení", vždyť jim je to jedno...

Volvo jede na sluníčkový vlně v rámci všeobecného dobra. Naštěstí je tu konkurence a nikdo nikoho nenutí Volva kupovat. Kupci prémie tento nový krok určitě ocení >:D

Ale jim vlastně o zisk nejde a ani o zákazníky, kteří rádi řídi. Pro Volvo je nově důležitý sociálně kredit a jistě budou řidiče vyhodnocovat a omezovat jim jednotlivé funkce jako v jejich domovské krajině. Nedáš blinkr, sníží ti rychlost na max 130km/h. Budeš poslouchat hudbu moc hlasitě, nespustíš si klimatizaci nebo navigaci atd... Budeš to dělat opakovaně? Auto tě prostě nenechá nastoupit ;-)
Avatar - CHerokee
4. 3. 2019 20:29
Sever
Švédsko. vyscat se tam ve stoje chlap nesmí a teď toto. Nejezdím 180, jen výjimečně. Ale nevím, proč by mi tu svobodu měl takto někdo uzmout. Co to bude příště?

Volvo si nikdy nekoupím, není mi tato čínská značka vůbec sympatická. Ale nejhorší na tom ježe že této kraviny se chytnou další...
4. 3. 2019 18:33
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Německo není víkendová cesta z Livigna. Nad 180 km/h se tam jezdí naprosto běžně ač jsou plné diskuse českých odborníků, kteří tvrdí, že tam už ani úseky s neomezenou pomalu nejsou. To všichni mají jen z těch cest na dovolenou na jih.

Na druhou stranu nevěřím, že si neudělali na tak důležitém trhu, jako je ten německý, průzkum a tak je možné, že to majitelé Volva moc nevyužívají.

Po Německu se 200+ pohybuji často a rozhodně nejsem sám, ale jsou to všechno auta BMW, Audi, Mercedes a další prémie....je fakt, že rychlé Volvo asi moc nepamatuju...
Avatar - JirkaV8
4. 3. 2019 17:22
250
V tom pripade bude nejbezpecnejsi asi Trabant, protoze ten moc vic nez stovkou nejezdi. Priklanim se pridat se do klubu nemecne trojky a omezovaci na 250. Sam okolo 200-210 obcas (kdyz neni provoz) na par minut jezdim. 180 by slo, ale pro SUV.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2019 15:40
Re: Špatně načasovaný apríl?
Klíčové je to "pokud nejsem úplný idiot". Bohužel jich jsou plné silnice.
Avatar - xxc
4. 3. 2019 15:15
Teraz to
kazdy novy majitel Volva pojde vyskusat, ci je to pravda :-) To este len bude bezpecnost. Doteraz mali auta obmedzenie na 250 a ludom to nejak nevadilo, kto chcel, odblokoval si to.

Predpokladam, ze Volvo to R-design packete rado odblokuje za urcite €.
Avatar - Dinar
5. 3. 2019 07:56
Re: Veľkému bratovi naproti
Klasická salámová metoda, další kolečko, velký bratr si mne ruce a ovečky spokojeně bečí, že pyráti budou mít utrum.
A z volva jsou už jen srá-či, co za tučné spropitné překrývají švédskou vlaječkou komančské praktiky.
4. 3. 2019 19:27
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Já mám konspirační teorii: EU se snaží maximálně znevýhodnit normální auta oproti elektroautům - aby nebyly argumenty proti nízké užitné hodnotě elektroaut. A Volvo to odhadlo a je napřed, ostatním to teprve dochází. Cílem bude omezit max. rychlost na 90 km / h na dálnici, 70 mimo město a 30 ve městě. To už elektroauta jakž takž zvládnou.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2019 19:13
Re: Špatně načasovaný apríl?
Bohužel je to tak. 100 mimo obec je pro někoho jako rudý hadr na býka a to ani nemluvím, když nikam nepospíchám jedu poctivých 90. zrovna když jsem jel v týdnu do Prahy ( mimo dálnici ), na tacho cca 97 ( GPS přesně 90 ), za chvíli za mnou kolona x aut, pár jich v klidu počkalo, až bude volno a jelo, pár předjíždělo úplně kdekoli a pak jeden týpek, co nestihl předjet celou kolonu a zůstal za mnou. Pověsil se půl metru za auto a pustil dálkové. Když mu to nepomohlo, tak při volnější chvíli začal předjíždět a zboku se mne snažil natlačit mimo silnici. Po předjetí hned za 100 metrů odbočoval do vesnice.
4. 3. 2019 19:08
Re: predpokladam
Jj, to asi je, ale tak nejak to naštve, když tě vezme i 15 let starý super mini >:D
4. 3. 2019 18:14
Re: Jako vlastnik V60 nechapu
Musím říct, že mně to také vadí, protože pro mě je Volvo auto, které nepotřebuje zrychlovat na pár metrech, ale jinak je to vůz, který má sílu a v případě potřeby zkrátka jede.
Zajímala by mě statistika zemřelých při rychlostech nad 180km/hod. Myslím, že to bude v rámci Evropy v zásadě malé procento.
Otázka ale je, co si koupit jiného? Já měl Volva rád, protože nebyla dokonalá, ale byla jiná - svá. Možná jaguar.
4. 3. 2019 18:13
Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
...takže pokud bude to auto nějak rozumně akcelerovat, zase až tak moc se nestane. Jet víc než 180 je dneska poměrně hazard /rozuměj s řidičským oprávněním/ a moc často se mi to nestane. To si můžu dovolit ve tři ráno na prázdné dálnici.
Navíc v takovém Švýcarsku by stačila maximální 140ka:)
A ani v Německu to dávno není tak slavné. O víkendu z Livigna a asi jsem si nějakých neomezených úseků snad ani nevšimnul. Ale zato ty tříhodinové přesuny stovkou přes Rakousko, to je na řád zlaté šunky...
Avatar - Uživatel_5340709
4. 3. 2019 17:36
I když si říkám
co je to za pí...ovinu, tak se mimo Německo vlastně zase tak moc nestane. Btw. myšleno u masové dopravy, samo že jako petrolhead skřípu zubama. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 17:27
Re: Nic nového
aspon tych psychologickych 200 by som ponechal lebo 250 zase az fakt ani moc netreba... ale 200-220 mohli nechat to by bolo uz aj kusok s rezervou aspon ... obzvlast ked dnes uz aj kazde bezne male auto za par babiek da aspon tych 170-180 naprosto v pohode a bez nejakeho srdca v zaludku a prepoteneho trika .. mne dokonca aj jazda v lanceri okolo 190 na hrane maximalky 1,6tky sportbacka ( sme skusali v nemecku maximalku ) prisla naprosto "bezpecna" a citatelna bez pocitu smrti v ociach ... tak preco "len" 180 v 5m jachte ako S90? nedava mi to vobec zmysel... ale tak odpoved je jasna.. lebo "uzasne" volvo :*)
4. 3. 2019 16:27
Re: Špatně načasovaný apríl?
...to auto Tebe alebo osobe blízkej možno zachráni život.
Neomylných sú plné cintoríny.
Avatar - Dinar
5. 3. 2019 08:04
Re: Je to vlastne jedno
Přesně pro tyto zoufalecké názory mám strach z budoucnosti, ani ne tak ze své, já to doklepu ještě asi bez čipu pod kůží, ale moje děti nejspíš budou žít ve společnosti, která bude díky čipům v pr-deli vědět i o tom, kdy se byl občan vysr-at. A může být, že povoleno bude sra-ní jen jednou denně (třeba boj o vodu), takže půjdeš-li podruhé, smůla, prkýnko zaklapne, žádných 180+ nepojedeš! Mmch., většinou taky chodím srá-t jen jednou denně.
Avatar - CHerokee
4. 3. 2019 20:31
Re: Zapadá to
Jj ten čínský experiment, to soudruzi dostali i Orwella s jeho hrůznými vizemi.
4. 3. 2019 18:25
Re: predpokladam
Jenže ten má těžiště proklatě nízko >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2019 17:30
Re: Už si
premiant volvo nikdy nebolo aspon si to za poslednych skoro 30 rokov od detstva fakt nepamatam... snaha dostat sa tam mozno ano ( posledne dve dekady ) ... ale realne to vzdy nejak pos.rali a neboli tam defakto nikdy .. ale asi je to tak spravne... lo
Avatar - white label
4. 3. 2019 18:04
Re: Špatně načasovaný apríl?
A taky u auta s maximálkou 180 už skoro nikomu nebude vadit, že nabídka motorizací končí na R4. ;-)
Avatar - Lackey
4. 3. 2019 16:05
Maximálka 180km/h ... no, a ? !
Minuly tyzden som bol na skusobnej jazde s XC40 full vybava, za 52.000 euro .
Je to taký predražený čínsky šunt, (asi ako všetky modely) ,ktorý si nikdy, ja nekúpim a málokto z tunajších diskutérov .
Takže mi je ukradnuté, akú má, bude mať max. rychlost......
4. 3. 2019 17:28
Re: proste cinska automobilka
na dyzly byl uvalenej ban, protoze vypoustely radove vic emisi nez mely
a stacily pouhy 3 roky, aby se z jedovatejch dyzlu staly auta, ktery laboratorni limity s prehledem plni i v realu, i kdyz mnozi jste tady kviceli, ze to je nerealny
ja jsem spokojenej a nevidim duvod tyhle auta ze silnic nebo ulic vyhanet.
ted uz jen vyhnat ze silnic vse co laboratorni limity v realu neplni, tedy vetsinu dyzlu do euro6b vcetne, tedy i auta prodavany jeste v lonskem srpnu

by me zajimalo, co tem 23mil zabanovanych lidi v cine rika soudruh president, jestli si takhle predstavuje stabilizaci spolecnosti.

svobodu si nepredstavuju tak, za v kamnech budu palit petky, ze vyjetej volej bude lejt do potoka pod barakem, nebo ze budu jezdit autem, ktery smrdi a ohrozuje zdravi kolem
Avatar - Ozzman
5. 3. 2019 10:29
Re: Špatně načasovaný apríl?
Jo? Které? Běžně 120tky, Žiguliky a i tehdejší dostupná nižší střední třída a střední třídy na západě v Evropě ?

Tak třeba

Ford Cortina to měla za krásných 25s
Opel Ascona 17s

A jen ty nejsilnější verze těchto aut byly kolem 12s.

Dnes mají za 12s na stovku jen ti nejslabší a nejsilnější motorizace běžných verzích za téměř polovinu.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2019 08:11
Re: Špatně načasovaný apríl?
Ale jdi ty, akceleraci mají auta lepší a lepší.... podívej, za kolik měla stovku taková průměrná auta nižší střední třídy před 20-10-5 lety a dnes ? Jen to porovnej. Dříve to bylo kolem 14, pak 12, dnes je to už kolem 10s.....na stovku.
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 23:55
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
To není konspirační teorie. To je fakt! Trh potřebuje oživit. Výrobci elektřiny (ze všech možných zdrojů) potřebují podat "pomocnou ruku" a EU je tu od toho.... :-!
4. 3. 2019 23:40
Re: predpokladam
Kdyz budes sedet v kterymkoliv vetsim volvu a nakouri do tebe oktavka, tak zastavis, vystoupus, a das posadce oktavky prvni pomoc
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 22:58
Re: Špatně načasovaný apríl?
Třeba pospíchal na záchod >:D Jo tak tyhle borce taky miluju... Většinou to pak dřou na krev i v místech kde je taková rychlost už nebezpečná ( nepřehledné úseky) , ale pořád mi to nepřijde taková katastrofa. Já jich nejvíce pozoruji v Cliu, to auto i když jede stovkou je prostě nutí k tomu, aby si pohojili bolístky.. v Mondeo i služebním Superbu když jedu stejně, tak tento jev pozoruji jen málokdy.. ... Ale ty nejezdis plechovkou, takže to byl fakt asi jen idiot >:D
Avatar - xxc
4. 3. 2019 21:41
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Presne tak, urcite maju prieskumy a vyslo im, ze teraz budu s obmedzenim este "bezpecnejsi". Inak by to neskusali.
Avatar - xxc
4. 3. 2019 21:35
Re: Teraz to
Su ludia, co skusaju. Ale toto bude "zakazane ovocie" :-)
4. 3. 2019 21:33
Re: Veľkému bratovi naproti
:yes: iste, ale kto vidí ďalej ako za najbližší roh, nemôže sa diviť.
Avatar - white label
4. 3. 2019 20:47
Re: Jako vlastnik V60 nechapu
A co si tak koupit něco "jiného" (než Volvo a D3) a přitom "dokonalého"?
4. 3. 2019 20:20
Re: Teraz to
...jasné, tak ako teraz každý skúša tých 250 :no:
4. 3. 2019 19:19
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Že všichni budeme žít zdravě a bezpečně do sta let je pochopitelně utopie, ale všechny aktuální snahy k tomu vedou. Podle mého nemají nikdy naději na úspěch, ale já s tím asi nic neudělám.
Zase na druhou stranu to není jen otázka posledních let. Jenže v minulosti neměl auto úplně každý, hustota provozu byla menší, emise sice větší, ale rozložené na méně aut. Takže se začalo regulovat, dbát na zdraví atd. atd.
Zpátky už se to nikdy nevrátí.
Nakonec, když se objeví nějaký článek o moderní technice, tak se v diskuzi stejně objeví názor, že dnešní auta stojí za houby, protože mají moře elektroniky, která hlídá kde co. A např. při natáčení poslední Mission Impossible museli použít staré BMW, protože s tím dnešním by už takové vylomeniny dělat nemohli a celá jízda by působila až příliš kultivovaně. Proto si myslím, že za dvacet let se bude vzpomínat na dnešní dobu, jak byla úžasně uvolněná a svobodná.
4. 3. 2019 19:18
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
jj hlavně zakázat dýzl:) na tom Němci hodně zapracovali v poslední době >:D
Avatar - wakantanka
4. 3. 2019 19:07
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Oni myslia na aftermarket, kto bude chcieť zaplatí a vypnú mu to. :-)
4. 3. 2019 19:07
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Ano, čím dál na západ, tím víc jich je, svatá pravda.
Ale Německo je jedna země na světě...
4. 3. 2019 18:49
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Jistě, ale omezení na 250km/hod je opravdu spíše kosmetická záležitost, tady se bavíme o přizpůsobení rychlosti rychlostním limitům dané komunikace - to bylo a možná stále je ve hře.. A měl jsem na mysli především plošné omezení pro všechny modely konkrétní automobilky.
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2019 18:30
Re: Jako vlastnik V60 nechapu
Pak je možná na místě si přiznat, že slibují hovadiny.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 18:30
Re: predpokladam
Hele nezataci zle, ale Prius mi přišel trochu lepší , ale nic, co by neuměla lepsi konkurence bez baterek (Fokus, Leon) To můžeme přeměřit příště.. slalom >:D
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2019 18:27
Re: proste cinska automobilka
ale ty brebto, ty tomu sám i věříš viď, je to zjevné
Avatar - Uživatel_5340709
4. 3. 2019 18:14
Re: I když si říkám
V jpn to mají povinně a taky žijí, což konstatuji, né že bych si to tu taky přál.
4. 3. 2019 18:10
Re: Maximálka 180km/h ... no, a ? !
XC40 je pro dorostence (mladé lidi) podobně jako S/V40 nebo C30. I interiér to má trochu jiný. Nové modely od "60" výš rozhodně žádné šunty nejsou. Kupovat si XC 40 v plné výbavě nedává moc smysl. To je jako kupovat si Octavii RS.
4. 3. 2019 17:03
Re: Jako vlastnik V60 nechapu
Ak chcú splniť to čo sľúbili, nemôžu konať inak.
[odkaz]
4. 3. 2019 23:46
Je to vlastne jedno
Zakaznici teto znacky nejsou lepici a honici minut pri nesmyslnym predjizdeni. Volvo si koupim, abych pred takovym vemenem ochranil rodinu, maximalizoval sanci na preziti na ceste plne bezmozku.
A uprimne, za posledni mozna 3 roky jsem jel pres 180 1x, a to bylo na prazdne nemecke dalnici. Usetril jsem tim na te 1000 km ceste mozna 3 minuty. Bez toho se da zit.
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2019 18:33
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
jo trendy, všechno zakázat … to je trendy, zakázat každou trošku adrenalinu

a můžeš to dát rovnou jako 11. přikázání
NEPŘEKROČÍŠ RYCHLOST 180 NA SILNICI ŽÁDNÉ
včera EK vymyslel něco o nožích
A NEVEZMEŠ ŽÁDNÝ NŮŽ DO RUKY

ale grázlové to stejně dodržovat nebudou, takže rychle nepojedeš zato tě nějaký grázl zapíchne nožem - tak toto jsou ty tvé trendy
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2019 18:28
Re: proste cinska automobilka
moc nehul šmoulo >:-[]
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2019 18:25
Re: Špatně načasovaný apríl?
Jak přesně a s jakou pravděpodobností mi tento krok zachrání život?
4. 3. 2019 18:07
Re: I když si říkám
Spíš se bojím, že to bude první, kdo prorazí cestu. Pokračování bude, že vlastně nikdo nepotřebuje víc než 130, auto do města 90, páč max. přejede po okresce...
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2019 18:55
Re: predpokladam
Hadam, ze zrovna volvistum je nejake zavodeni u *, viz debata u S60.
Avatar - white label
6. 3. 2019 10:06
Re: Je to vlastne jedno
Tento týden zatím ne, ale třeba zrovna minulý týden to bylo v pátek a hlavně v neděli.
Jinak, pokud bych přistoupil na tvou "filosofii", pak se logicky nabízí otázka (hned, nebo časem), jestli těch 180 taky není vlastně moc (a viděno tvou logikou nakonec ano), no a pod heslem bezpečnost nade vše, to bude po(s)tupně 170, 160, 150, 140, 130...
6. 3. 2019 08:19
Re: Je to vlastne jedno
ano, mel tam být tento týden.
chytas se slovicek, jinak nechapes nic. hodne zdaru
Avatar - white label
6. 3. 2019 02:54
Re: Je to vlastne jedno
Takže sebereflexe hned v první větě..., tak tady ty "hlouposti" prostě nepiš a nebude se čeho chytat.
Můžeš mi to přeložit: "Kolikrats jel tento ten 180+"
Pokud to byla otázka na mě, tak +180 jsem jel nesčetněkrát.. a představ si, že dokonce vždy včetně mozku, no, a ani jsem k tomu nutně nepotřeboval auto, které by muselo jet 300. ;-)
5. 3. 2019 21:54
Re: Je to vlastne jedno
Nechytej se hlouposti. Nesouhlasim se zoufaleckym nazorem. Kolikrats jel tento ten 180+, kdyz uz chces mudrovat
Avatar - white label
5. 3. 2019 21:05
Re: Je to vlastne jedno
A to víš , že mezi 180 a 300 je ještě 120 (celých) čísel?
Avatar - Mikesus
5. 3. 2019 20:24
Re: predpokladam
Ono jde i o pretizeni, ktere deformace snizuje. Takze ano, je super, že auto zustane celé, ale co ten zbytek? Tam je potřeba najít nějaký kompromis. nicméně na dálnici, pokud tě někdo postrčí ve větší rychlosti, je úplně jedno jaké máš auto.
5. 3. 2019 19:18
Re: Je to vlastne jedno
a muzes mi vysvetlit, v cem je ten názor zoufalecký? kdyz chci jezdit jako bezmozek, vezmu si proste druhý auto. tot vše. každý auto nemusí jet 300.
5. 3. 2019 19:17
Re: predpokladam
no nevím, kamarád stál v XC90 na cervené a asi v 50 do nej vletela oktávka. on mel odrenej nárazník, ta oktávka byla o metr a pul kratší. zkoušet to nebudu, ale líp se mi s tm pocitem stojí na červené ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
5. 3. 2019 10:19
Re: Špatně načasovaný apríl?
Jenze to byla jina vahova kategorie. Kdyz tenkrat takove auto do neceho narazilo, tak uz pak stacilo jen zamest okoli a pochovat posadku...
5. 3. 2019 10:12
Re: Je to vlastne jedno
viz např. základní svoboda vlastnit zbraň v USA >:D
trocha "dočasné bezpečnosti" :yes:
5. 3. 2019 09:51
Re: Je to vlastne jedno
"Ti, kteří by se vzdali základní svobody, aby získali trochu dočasné bezpečnosti, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost." - Benjamin Franklin, 1755
Avatar - praděda7
5. 3. 2019 09:33
Re: Špatně načasovaný apríl?
Za 12s dávala 100 auta už v roce 1970...takže jsme se nikam za 50 roků neposunuli.... ;-\
5. 3. 2019 09:07
Re: Je to vlastne jedno
Tiež si myslím, že šoférovanie ľuďom jednoducho nebude dovolené :-( ,
zároveň chápem, že to tak bude bezpečnejšie :-)

Vďaka tomu, že už nie som najmladší si pamätám, ako sme si predstavovali život v roku 2000.
A nie je to také zlé ako sa pôvodne zdalo >:D
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 23:50
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Lidi dnes udržují při životě jen proto, že jsou z toho prachy.....nic jiného v tom nehledej.... >:-[]
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 23:34
Re: proste cinska automobilka
Dnes sem viděl ve zprávách fotbalový tým Slavia Praha v dresech s čínskými nápisy.....FUJ!
4. 3. 2019 20:05
Re: Zapadá to
[odkaz]
nedůvěryhodní nesmí do vlaku a do letadla. Jsou odkázání na Rollse a soukromý tryskáč:)
4. 3. 2019 19:56
Re: predpokladam
:yes: :yes: :yes: je to o pohľade na svet, jazdu...
4. 3. 2019 18:56
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
...ak si teda nepamätáš rýchle Volvo, tak tu je jeden príklad za všetky, a špeciálny >:-[] [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
4. 3. 2019 18:17
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Proto si už prý v UK nezazávodíš mezi semafory v rámci povolené rychlosti, protože snad už někde měří i zrychlení v některých městech.
4. 3. 2019 16:55
Nic nového
Volva měla omezovače už dávno - vracel jsem S80, která měla v TP a technických parametrech uvedeno maximálku 250, ale fyzicky měla omezovač na 220.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2019 08:09
Re: predpokladam
Jo? I když ta Oktávka poletí dvě kila? Člověče, nepřeji nikomu nic ošklivého, ale chtěl bych tě vidět, jestli by si to dobrovolně zkusil >:-[]
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 23:43
Re: I když si říkám
Přesně tak! "Salámová metoda" další jednání.... ;-\
Avatar - praděda7
4. 3. 2019 23:30
Re: Špatně načasovaný apríl?
Mílovými kroky se přibližujeme k vozům s pohonem na zkroucenou neoprenovou gumu...ty budou mít akceleraci 0 - 60 "ještě dnes"...... ;-)
4. 3. 2019 20:18
Re: predpokladam
aj tak skončíme a Volvo v tom bude +/- nevinne
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2019 17:32
Re: Špatně načasovaný apríl?
Tvou větu o tom co dokážeš pochopit = fakt nechápu :-)
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2019 18:56
Re: Špatně načasovaný apríl?
Tak zkus mimo dalnice, prestava me bavit jezdit. Dementu, kteri musi predjet za kazdou cenu i s ohrozovanim ostatnich potkavam vic a vic.
4. 3. 2019 18:24
Re: Rozhoduje dynamika, ne maximální rychlost
Omezovač na 250 tady je dlouhá léta a nejdražší model Mercedesu - G class - má omezovač na 180 odjakživa...
Avatar - Ozzman
4. 3. 2019 17:49
Re: Špatně načasovaný apríl?
A proč je tedy omezen na 180-190 km/h ? Není to snad kvůli pohonu a převodovce ?