Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
xxc
kazdy novy majitel Volva pojde vyskusat, ci je to pravda 😄 To este len bude bezpecnost. Doteraz mali auta obmedzenie na 250 a ludom to nejak nevadilo, kto chcel, odblokoval si to.
Predpokladam, ze Volvo to R-design packete rado odblokuje za urcite €.
Predpokladam, ze Volvo to R-design packete rado odblokuje za urcite €.
twistedTSD
Dokážu pochopit, když pohonný řetězec Lexusu více než 180/190 km/h nepřežije, ale tahle argumentace je mazec. Pokud nejsem úplný ***, pojedu takovou rychlostí jen na vhodně dimenzované dálnici a za nízkého provozu, nebo někde na track days - jaký je pak přínos takového omezení?
Auto, která ze mě dělá nesvéprávného a cíleně mě omezuje v jízdě, bych si nekoupil. :no:
Auto, která ze mě dělá nesvéprávného a cíleně mě omezuje v jízdě, bych si nekoupil. :no:
Klíčové je to "pokud nejsem úplný ***". Bohužel jich jsou plné silnice.
Nemyslím si, že by někdo po dálnici hojně lítal v ČR 180 + .
Většinou jezdím tempomatových 140 a málokdy mne někdo předjíždí a když už, tak rozdílem 10-20 km/h.
Většinou jezdím tempomatových 140 a málokdy mne někdo předjíždí a když už, tak rozdílem 10-20 km/h.
Tak zkus mimo dalnice, prestava me bavit jezdit. Dementu, kteri musi predjet za kazdou cenu i s ohrozovanim ostatnich potkavam vic a vic.
Bohužel je to tak. 100 mimo obec je pro někoho jako rudý hadr na býka a to ani nemluvím, když nikam nepospíchám jedu poctivých 90. zrovna když jsem jel v týdnu do Prahy ( mimo dálnici ), na tacho cca 97 ( GPS přesně 90 ), za chvíli za mnou kolona x aut, pár jich v klidu počkalo, až bude volno a jelo, pár předjíždělo úplně kdekoli a pak jeden týpek, co nestihl předjet celou kolonu a zůstal za mnou. Pověsil se půl metru za auto a pustil dálkové. Když mu to nepomohlo, tak při volnější chvíli začal předjíždět a zboku se mne snažil natlačit mimo silnici. Po předjetí hned za 100 metrů odbočoval do vesnice.
Třeba pospíchal na záchod >😁 Jo tak tyhle borce taky miluju... Většinou to pak dřou na krev i v místech kde je taková rychlost už nebezpečná ( nepřehledné úseky) , ale pořád mi to nepřijde taková katastrofa. Já jich nejvíce pozoruji v Cliu, to auto i když jede stovkou je prostě nutí k tomu, aby si pohojili bolístky.. v Mondeo i služebním Superbu když jedu stejně, tak tento jev pozoruji jen málokdy.. ... Ale ty nejezdis plechovkou, takže to byl fakt asi jen *** >😁
...to auto Tebe alebo osobe blízkej možno zachráni život.
Neomylných sú plné cintoríny.
Neomylných sú plné cintoríny.
Tvou větu o tom co dokážeš pochopit = fakt nechápu 😄
A proč je tedy omezen na 180-190 km/h ? Není to snad kvůli pohonu a převodovce ?
A taky u auta s maximálkou 180 už skoro nikomu nebude vadit, že nabídka motorizací končí na R4. 😉
Mílovými kroky se přibližujeme k vozům s pohonem na zkroucenou neoprenovou gumu...ty budou mít akceleraci 0 - 60 "ještě dnes"...... 😉
Ale jdi ty, akceleraci mají auta lepší a lepší.... podívej, za kolik měla stovku taková průměrná auta nižší střední třídy před 20-10-5 lety a dnes ? Jen to porovnej. Dříve to bylo kolem 14, pak 12, dnes je to už kolem 10s.....na stovku.
Za 12s dávala 100 auta už v roce 1970...takže jsme se nikam za 50 roků neposunuli.... ;-\
Jenze to byla jina vahova kategorie. Kdyz tenkrat takove auto do neceho narazilo, tak uz pak stacilo jen zamest okoli a pochovat posadku...
Jo? Které? Běžně 120tky, Žiguliky a i tehdejší dostupná nižší střední třída a střední třídy na západě v Evropě ?
Tak třeba
Ford Cortina to měla za krásných 25s
Opel Ascona 17s
A jen ty nejsilnější verze těchto aut byly kolem 12s.
Dnes mají za 12s na stovku jen ti nejslabší a nejsilnější motorizace běžných verzích za téměř polovinu.
Tak třeba
Ford Cortina to měla za krásných 25s
Opel Ascona 17s
A jen ty nejsilnější verze těchto aut byly kolem 12s.
Dnes mají za 12s na stovku jen ti nejslabší a nejsilnější motorizace běžných verzích za téměř polovinu.
Mino 1
to budu tym padom v podstate nepredajne auta. Ked ma maximalku na 180 km/h obmedzeny hybrid od Toyoty, tak to sa este da pochopit. Ale ked to urobi Volvo, ktore sa tvari ako premia, tak to moze byt u cielovej skupiny zakaznikov sost velky problem.
pamatam jak pred rokmi v nemecku sme sli aj okolo 190 s brachovym lancerom ( teda aspon podla tachaca ) a to nas este stale niektori v pohode predbehovali .. takze suhlas 😉 .. caro volva tu uz v tomto strati svoju moc ... aj ked volva caro nejake motoricke stejne nikdy nemali a aj dnes ich riadia skor "nevodici" ... teda taki ti "soferi" co neradi "krutia" volantom... v tomto je napriklad klientela audi ci bmw ale aj subaru ci hondy uplne inde ..
Lackey
Minuly tyzden som bol na skusobnej jazde s XC40 full vybava, za 52.000 euro .
Je to taký predražený čínsky šunt, (asi ako všetky modely) ,ktorý si nikdy, ja nekúpim a málokto z tunajších diskutérov .
Takže mi je ukradnuté, akú má, bude mať max. rychlost......
Je to taký predražený čínsky šunt, (asi ako všetky modely) ,ktorý si nikdy, ja nekúpim a málokto z tunajších diskutérov .
Takže mi je ukradnuté, akú má, bude mať max. rychlost......
XC40 je pro dorostence (mladé lidi) podobně jako S/V40 nebo C30. I interiér to má trochu jiný. Nové modely od "60" výš rozhodně žádné šunty nejsou. Kupovat si XC 40 v plné výbavě nedává moc smysl. To je jako kupovat si Octavii RS.
topten
a dalsi krok bude sledovani kam a kdy jezdis
a co poslouchas za hudbu a s kym a o cem se bavis
a kdyz se to strane a vlade nebude libit, tak to auto uz nenastartujes
anebo te rovnou posle proti kamionu nebo vzrostlymu stromu
a co poslouchas za hudbu a s kym a o cem se bavis
a kdyz se to strane a vlade nebude libit, tak to auto uz nenastartujes
anebo te rovnou posle proti kamionu nebo vzrostlymu stromu
já ti to desítko říkal že snahou uvalit ban na diesely to jen začíná
soudruzi v Číně už zabanovali život 23 000 000 lidí a teď budou přikazovat i automobilkám
židé svého času spořádaně napochodovali do plynových komor, když jim sdělili že je to pro jejich očistu
na řadě je SVOBODA dělat to či ono, vybírat si, ne ne ne, budeš dělat co ti stát a strana nařídí
soudruzi v Číně už zabanovali život 23 000 000 lidí a teď budou přikazovat i automobilkám
židé svého času spořádaně napochodovali do plynových komor, když jim sdělili že je to pro jejich očistu
na řadě je SVOBODA dělat to či ono, vybírat si, ne ne ne, budeš dělat co ti stát a strana nařídí
na dyzly byl uvalenej ban, protoze vypoustely radove vic emisi nez mely
a stacily pouhy 3 roky, aby se z jedovatejch dyzlu staly auta, ktery laboratorni limity s prehledem plni i v realu, i kdyz mnozi jste tady kviceli, ze to je nerealny
ja jsem spokojenej a nevidim duvod tyhle auta ze silnic nebo ulic vyhanet.
ted uz jen vyhnat ze silnic vse co laboratorni limity v realu neplni, tedy vetsinu dyzlu do euro6b vcetne, tedy i auta prodavany jeste v lonskem srpnu
by me zajimalo, co tem 23mil zabanovanych lidi v cine rika soudruh president, jestli si takhle predstavuje stabilizaci spolecnosti.
svobodu si nepredstavuju tak, za v kamnech budu palit petky, ze vyjetej volej bude lejt do potoka pod barakem, nebo ze budu jezdit autem, ktery smrdi a ohrozuje zdravi kolem
a stacily pouhy 3 roky, aby se z jedovatejch dyzlu staly auta, ktery laboratorni limity s prehledem plni i v realu, i kdyz mnozi jste tady kviceli, ze to je nerealny
ja jsem spokojenej a nevidim duvod tyhle auta ze silnic nebo ulic vyhanet.
ted uz jen vyhnat ze silnic vse co laboratorni limity v realu neplni, tedy vetsinu dyzlu do euro6b vcetne, tedy i auta prodavany jeste v lonskem srpnu
by me zajimalo, co tem 23mil zabanovanych lidi v cine rika soudruh president, jestli si takhle predstavuje stabilizaci spolecnosti.
svobodu si nepredstavuju tak, za v kamnech budu palit petky, ze vyjetej volej bude lejt do potoka pod barakem, nebo ze budu jezdit autem, ktery smrdi a ohrozuje zdravi kolem
Dnes sem viděl ve zprávách fotbalový tým Slavia Praha v dresech s čínskými nápisy.....FUJ!
.Rambousek.
Volva měla omezovače už dávno - vracel jsem S80, která měla v TP a technických parametrech uvedeno maximálku 250, ale fyzicky měla omezovač na 220.
aspon tych psychologickych 200 by som ponechal lebo 250 zase az fakt ani moc netreba... ale 200-220 mohli nechat to by bolo uz aj kusok s rezervou aspon ... obzvlast ked dnes uz aj kazde bezne male auto za par babiek da aspon tych 170-180 naprosto v pohode a bez nejakeho srdca v zaludku a prepoteneho trika .. mne dokonca aj jazda v lanceri okolo 190 na hrane maximalky 1,6tky sportbacka ( sme skusali v nemecku maximalku ) prisla naprosto "bezpecna" a citatelna bez pocitu smrti v ociach ... tak preco "len" 180 v 5m jachte ako S90? nedava mi to vobec zmysel... ale tak odpoved je jasna.. lebo "uzasne" volvo :😉
peprnik
Nechapu rozhodnuti Volva, 180 km/h davam v Nemecku normalne a jete me ostatni rpedjizdeji. S autem jsem jel 240 km/h a drzelo dobre, ani hluk nebyl
Ak chcú splniť to čo sľúbili, nemôžu konať inak.
[odkaz]
[odkaz]
Musím říct, že mně to také vadí, protože pro mě je Volvo auto, které nepotřebuje zrychlovat na pár metrech, ale jinak je to vůz, který má sílu a v případě potřeby zkrátka jede.
Zajímala by mě statistika zemřelých při rychlostech nad 180km/hod. Myslím, že to bude v rámci Evropy v zásadě malé procento.
Otázka ale je, co si koupit jiného? Já měl Volva rád, protože nebyla dokonalá, ale byla jiná - svá. Možná jaguar.
Zajímala by mě statistika zemřelých při rychlostech nad 180km/hod. Myslím, že to bude v rámci Evropy v zásadě malé procento.
Otázka ale je, co si koupit jiného? Já měl Volva rád, protože nebyla dokonalá, ale byla jiná - svá. Možná jaguar.
JirkaV8
V tom pripade bude nejbezpecnejsi asi Trabant, protoze ten moc vic nez stovkou nejezdi. Priklanim se pridat se do klubu nemecne trojky a omezovaci na 250. Sam okolo 200-210 obcas (kdyz neni provoz) na par minut jezdim. 180 by slo, ale pro SUV.
Uživatel_5340709
naběhli se čtyřválci do prémie, a asi jim to nestačilo? :-!
premiant volvo nikdy nebolo aspon si to za poslednych skoro 30 rokov od detstva fakt nepamatam... snaha dostat sa tam mozno ano ( posledne dve dekady ) ... ale realne to vzdy nejak pos.rali a neboli tam defakto nikdy .. ale asi je to tak spravne... lo
Nn, Volvo se rozhodlo omezit rychlost, předtím objem motorů na 2l a co bude dál? No zmizí pedály a volant - cíl Volva je dotlačit své zákazníky k "neřízení", vždyť jim je to jedno...
Volvo jede na sluníčkový vlně v rámci všeobecného dobra. Naštěstí je tu konkurence a nikdo nikoho nenutí Volva kupovat. Kupci prémie tento nový krok určitě ocení >😁
Ale jim vlastně o zisk nejde a ani o zákazníky, kteří rádi řídi. Pro Volvo je nově důležitý sociálně kredit a jistě budou řidiče vyhodnocovat a omezovat jim jednotlivé funkce jako v jejich domovské krajině. Nedáš blinkr, sníží ti rychlost na max 130km/h. Budeš poslouchat hudbu moc hlasitě, nespustíš si klimatizaci nebo navigaci atd... Budeš to dělat opakovaně? Auto tě prostě nenechá nastoupit 😉
Volvo jede na sluníčkový vlně v rámci všeobecného dobra. Naštěstí je tu konkurence a nikdo nikoho nenutí Volva kupovat. Kupci prémie tento nový krok určitě ocení >😁
Ale jim vlastně o zisk nejde a ani o zákazníky, kteří rádi řídi. Pro Volvo je nově důležitý sociálně kredit a jistě budou řidiče vyhodnocovat a omezovat jim jednotlivé funkce jako v jejich domovské krajině. Nedáš blinkr, sníží ti rychlost na max 130km/h. Budeš poslouchat hudbu moc hlasitě, nespustíš si klimatizaci nebo navigaci atd... Budeš to dělat opakovaně? Auto tě prostě nenechá nastoupit 😉
narona
Volvy je stejně vo hubu jezdit víc (vlastní zkušenost). Kdo chce rycheji ať si koupí Porsche a vlastní silnici >😁 Drtivé většině majitelů volva to absolutně vadit nebude.
Uživatel_5340709
co je to za pí...ovinu, tak se mimo Německo vlastně zase tak moc nestane. Btw. myšleno u masové dopravy, samo že jako petrolhead skřípu zubama. >😒]
Spíš se bojím, že to bude první, kdo prorazí cestu. Pokračování bude, že vlastně nikdo nepotřebuje víc než 130, auto do města 90, páč max. přejede po okresce...
Mig_35
...takže pokud bude to auto nějak rozumně akcelerovat, zase až tak moc se nestane. Jet víc než 180 je dneska poměrně hazard /rozuměj s řidičským oprávněním/ a moc často se mi to nestane. To si můžu dovolit ve tři ráno na prázdné dálnici.
Navíc v takovém Švýcarsku by stačila maximální 140ka😊
A ani v Německu to dávno není tak slavné. O víkendu z Livigna a asi jsem si nějakých neomezených úseků snad ani nevšimnul. Ale zato ty tříhodinové přesuny stovkou přes Rakousko, to je na řád zlaté šunky...
Navíc v takovém Švýcarsku by stačila maximální 140ka😊
A ani v Německu to dávno není tak slavné. O víkendu z Livigna a asi jsem si nějakých neomezených úseků snad ani nevšimnul. Ale zato ty tříhodinové přesuny stovkou přes Rakousko, to je na řád zlaté šunky...
Proto si už prý v UK nezazávodíš mezi semafory v rámci povolené rychlosti, protože snad už někde měří i zrychlení v některých městech.
Tak samozřejmě reálně člověk 180km/hod+ využije relativně málokdy a to i v Německu, ale nějak se mi to omezování svobodné vůle nelíbí.
Nicméně jsem si téměř jistý, že pokud Volvo nabídne omezovač, do pěti let přibude jedna či dvě automobilky, které udělají to samé. Už tu ostatně bylo i jednání Evropské komise zda v Evropě od r. 2020 či 2022 (teď si nepamatuji) nezavést omezovače rychlosti povinně.
A troufám si tvrdit, že do r.2030 nastane konec zvonec a maximálka bude končit někde okolo aktuálního limitu Volva. Ty trendy jsou jasné včetně konce řidičů a nástupu autonomního řízení, které rozhodně mít neomezenou rychlost provozu nebude.
Nicméně jsem si téměř jistý, že pokud Volvo nabídne omezovač, do pěti let přibude jedna či dvě automobilky, které udělají to samé. Už tu ostatně bylo i jednání Evropské komise zda v Evropě od r. 2020 či 2022 (teď si nepamatuji) nezavést omezovače rychlosti povinně.
A troufám si tvrdit, že do r.2030 nastane konec zvonec a maximálka bude končit někde okolo aktuálního limitu Volva. Ty trendy jsou jasné včetně konce řidičů a nástupu autonomního řízení, které rozhodně mít neomezenou rychlost provozu nebude.
Omezovač na 250 tady je dlouhá léta a nejdražší model Mercedesu - G class - má omezovač na 180 odjakživa...
Ty by si chtěl aby se tady Géčka proháněla vyšší rychlostí než 180?
Střílíš trochu mimo terč.
Střílíš trochu mimo terč.
Jistě, ale omezení na 250km/hod je opravdu spíše kosmetická záležitost, tady se bavíme o přizpůsobení rychlosti rychlostním limitům dané komunikace - to bylo a možná stále je ve hře.. A měl jsem na mysli především plošné omezení pro všechny modely konkrétní automobilky.
jo trendy, všechno zakázat … to je trendy, zakázat každou trošku adrenalinu
a můžeš to dát rovnou jako 11. přikázání
NEPŘEKROČÍŠ RYCHLOST 180 NA SILNICI ŽÁDNÉ
včera EK vymyslel něco o nožích
A NEVEZMEŠ ŽÁDNÝ NŮŽ DO RUKY
ale grázlové to stejně dodržovat nebudou, takže rychle nepojedeš zato tě nějaký grázl zapíchne nožem - tak toto jsou ty tvé trendy
a můžeš to dát rovnou jako 11. přikázání
NEPŘEKROČÍŠ RYCHLOST 180 NA SILNICI ŽÁDNÉ
včera EK vymyslel něco o nožích
A NEVEZMEŠ ŽÁDNÝ NŮŽ DO RUKY
ale grázlové to stejně dodržovat nebudou, takže rychle nepojedeš zato tě nějaký grázl zapíchne nožem - tak toto jsou ty tvé trendy
Že všichni budeme žít zdravě a bezpečně do sta let je pochopitelně utopie, ale všechny aktuální snahy k tomu vedou. Podle mého nemají nikdy naději na úspěch, ale já s tím asi nic neudělám.
Zase na druhou stranu to není jen otázka posledních let. Jenže v minulosti neměl auto úplně každý, hustota provozu byla menší, emise sice větší, ale rozložené na méně aut. Takže se začalo regulovat, dbát na zdraví atd. atd.
Zpátky už se to nikdy nevrátí.
Nakonec, když se objeví nějaký článek o moderní technice, tak se v diskuzi stejně objeví názor, že dnešní auta stojí za houby, protože mají moře elektroniky, která hlídá kde co. A např. při natáčení poslední Mission Impossible museli použít staré BMW, protože s tím dnešním by už takové vylomeniny dělat nemohli a celá jízda by působila až příliš kultivovaně. Proto si myslím, že za dvacet let se bude vzpomínat na dnešní dobu, jak byla úžasně uvolněná a svobodná.
Zase na druhou stranu to není jen otázka posledních let. Jenže v minulosti neměl auto úplně každý, hustota provozu byla menší, emise sice větší, ale rozložené na méně aut. Takže se začalo regulovat, dbát na zdraví atd. atd.
Zpátky už se to nikdy nevrátí.
Nakonec, když se objeví nějaký článek o moderní technice, tak se v diskuzi stejně objeví názor, že dnešní auta stojí za houby, protože mají moře elektroniky, která hlídá kde co. A např. při natáčení poslední Mission Impossible museli použít staré BMW, protože s tím dnešním by už takové vylomeniny dělat nemohli a celá jízda by působila až příliš kultivovaně. Proto si myslím, že za dvacet let se bude vzpomínat na dnešní dobu, jak byla úžasně uvolněná a svobodná.
Lidi dnes udržují při životě jen proto, že jsou z toho prachy.....nic jiného v tom nehledej.... >😒]
Já mám konspirační teorii: EU se snaží maximálně znevýhodnit normální auta oproti elektroautům - aby nebyly argumenty proti nízké užitné hodnotě elektroaut. A Volvo to odhadlo a je napřed, ostatním to teprve dochází. Cílem bude omezit max. rychlost na 90 km / h na dálnici, 70 mimo město a 30 ve městě. To už elektroauta jakž takž zvládnou.
To není konspirační teorie. To je fakt! Trh potřebuje oživit. Výrobci elektřiny (ze všech možných zdrojů) potřebují podat "pomocnou ruku" a EU je tu od toho.... :-!
Německo není víkendová cesta z Livigna. Nad 180 km/h se tam jezdí naprosto běžně ač jsou plné diskuse českých odborníků, kteří tvrdí, že tam už ani úseky s neomezenou pomalu nejsou. To všichni mají jen z těch cest na dovolenou na jih.
Na druhou stranu nevěřím, že si neudělali na tak důležitém trhu, jako je ten německý, průzkum a tak je možné, že to majitelé Volva moc nevyužívají.
Po Německu se 200+ pohybuji často a rozhodně nejsem sám, ale jsou to všechno auta BMW, Audi, Mercedes a další prémie....je fakt, že rychlé Volvo asi moc nepamatuju...
Na druhou stranu nevěřím, že si neudělali na tak důležitém trhu, jako je ten německý, průzkum a tak je možné, že to majitelé Volva moc nevyužívají.
Po Německu se 200+ pohybuji často a rozhodně nejsem sám, ale jsou to všechno auta BMW, Audi, Mercedes a další prémie....je fakt, že rychlé Volvo asi moc nepamatuju...
...ak si teda nepamätáš rýchle Volvo, tak tu je jeden príklad za všetky, a špeciálny >😒] [odkaz]
Ano, čím dál na západ, tím víc jich je, svatá pravda.
Ale Německo je jedna země na světě...
Ale Německo je jedna země na světě...
Presne tak, urcite maju prieskumy a vyslo im, ze teraz budu s obmedzenim este "bezpecnejsi". Inak by to neskusali.
Šimpanz
ideálně do koncepce čínské strany a vlády. Regulovat, sledovat, postihovat.
[odkaz]
[odkaz]
CHerokee
Švédsko. vyscat se tam ve stoje chlap nesmí a teď toto. Nejezdím 180, jen výjimečně. Ale nevím, proč by mi tu svobodu měl takto někdo uzmout. Co to bude příště?
Volvo si nikdy nekoupím, není mi tato čínská značka vůbec sympatická. Ale nejhorší na tom ježe že této kraviny se chytnou další...
Volvo si nikdy nekoupím, není mi tato čínská značka vůbec sympatická. Ale nejhorší na tom ježe že této kraviny se chytnou další...
iudex
Tak tento krok v ústrety Veľkému bratovi som nečakal. Ale keď sa nad tým trochu zamyslím, dáva to zmysel.
Volvo nedokázalo súperiť s nemeckou trojkou, tak to hrá (a veľmi úspešne) na dizajn a dúfa, že zákazníci, súc očarení vydarenými tvarmi, nebudú priveľmi rozmýšľať, že majú pod kapotou maximálne štvorvalce. A k tomu zdôrazňovanie imidžu bezpečnosti (treba uznať, že dlhodobo budovaného), takže nebolo treba veľmi rozmýšľať a spojili užitočné s nevyhnutným, zabijúc dve muchy jednou ranou. Teda jednak to môžu vydávať za ďalší príspevok k ich trademarku (bezpečnosti) a súčasne tým eliminujú objektívny nedostatok, že proste tie ich štvorvalce (najmä vo väčších modeloch) proste nestíhajú za konkurenčnými šesťvalcami (o viacvalcoch už vôbec nehovorím). A k tomu nastupujúca elektrifikácia, keď baterkáčom rýchla jazda moc nevonia, takže keď budú spaľováky rýchlostne obmedzené, nové hybridy nebudú pôsobiť tak poddimenzovane.
Petrolhead vo mne sa búri a pľuje na celé (už ani trochu prémiové) Volvo, ale skôr sa obávam, aby v tomto nebolo Volvo trendsetterom a nenasledovali ho ďalší.
Nejde mi o to, aby som mohol lietať po diaľnici 250kou (popravde s poslednými 3 autami som ani maximálku nedosiahol, najviac 220 na okruhu), ide o princíp dobrovoľného nastavovania rúk do pút. 8-s
Volvo nedokázalo súperiť s nemeckou trojkou, tak to hrá (a veľmi úspešne) na dizajn a dúfa, že zákazníci, súc očarení vydarenými tvarmi, nebudú priveľmi rozmýšľať, že majú pod kapotou maximálne štvorvalce. A k tomu zdôrazňovanie imidžu bezpečnosti (treba uznať, že dlhodobo budovaného), takže nebolo treba veľmi rozmýšľať a spojili užitočné s nevyhnutným, zabijúc dve muchy jednou ranou. Teda jednak to môžu vydávať za ďalší príspevok k ich trademarku (bezpečnosti) a súčasne tým eliminujú objektívny nedostatok, že proste tie ich štvorvalce (najmä vo väčších modeloch) proste nestíhajú za konkurenčnými šesťvalcami (o viacvalcoch už vôbec nehovorím). A k tomu nastupujúca elektrifikácia, keď baterkáčom rýchla jazda moc nevonia, takže keď budú spaľováky rýchlostne obmedzené, nové hybridy nebudú pôsobiť tak poddimenzovane.
Petrolhead vo mne sa búri a pľuje na celé (už ani trochu prémiové) Volvo, ale skôr sa obávam, aby v tomto nebolo Volvo trendsetterom a nenasledovali ho ďalší.
Nejde mi o to, aby som mohol lietať po diaľnici 250kou (popravde s poslednými 3 autami som ani maximálku nedosiahol, najviac 220 na okruhu), ide o princíp dobrovoľného nastavovania rúk do pút. 8-s
Klasická salámová metoda, další kolečko, velký bratr si mne ruce a ovečky spokojeně bečí, že pyráti budou mít utrum.
A z volva jsou už jen srá-či, co za tučné spropitné překrývají švédskou vlaječkou komančské praktiky.
A z volva jsou už jen srá-či, co za tučné spropitné překrývají švédskou vlaječkou komančské praktiky.
dr.Remorey
Zakaznici teto znacky nejsou lepici a honici minut pri nesmyslnym predjizdeni. Volvo si koupim, abych pred takovym vemenem ochranil rodinu, maximalizoval sanci na preziti na ceste plne bezmozku.
A uprimne, za posledni mozna 3 roky jsem jel pres 180 1x, a to bylo na prazdne nemecke dalnici. Usetril jsem tim na te 1000 km ceste mozna 3 minuty. Bez toho se da zit.
A uprimne, za posledni mozna 3 roky jsem jel pres 180 1x, a to bylo na prazdne nemecke dalnici. Usetril jsem tim na te 1000 km ceste mozna 3 minuty. Bez toho se da zit.
Přesně pro tyto zoufalecké názory mám strach z budoucnosti, ani ne tak ze své, já to doklepu ještě asi bez čipu pod kůží, ale moje děti nejspíš budou žít ve společnosti, která bude díky čipům v pr-deli vědět i o tom, kdy se byl občan vysr-at. A může být, že povoleno bude sra-ní jen jednou denně (třeba boj o vodu), takže půjdeš-li podruhé, smůla, prkýnko zaklapne, žádných 180+ nepojedeš! Mmch., většinou taky chodím srá-t jen jednou denně.
Tiež si myslím, že šoférovanie ľuďom jednoducho nebude dovolené 😒 ,
zároveň chápem, že to tak bude bezpečnejšie 😄
Vďaka tomu, že už nie som najmladší si pamätám, ako sme si predstavovali život v roku 2000.
A nie je to také zlé ako sa pôvodne zdalo >😁
zároveň chápem, že to tak bude bezpečnejšie 😄
Vďaka tomu, že už nie som najmladší si pamätám, ako sme si predstavovali život v roku 2000.
A nie je to také zlé ako sa pôvodne zdalo >😁
a muzes mi vysvetlit, v cem je ten názor zoufalecký? kdyz chci jezdit jako bezmozek, vezmu si proste druhý auto. tot vše. každý auto nemusí jet 300.
A to víš , že mezi 180 a 300 je ještě 120 (celých) čísel?
Nechytej se hlouposti. Nesouhlasim se zoufaleckym nazorem. Kolikrats jel tento ten 180+, kdyz uz chces mudrovat
Takže sebereflexe hned v první větě..., tak tady ty "hlouposti" prostě nepiš a nebude se čeho chytat.
Můžeš mi to přeložit: "Kolikrats jel tento ten 180+"
Pokud to byla otázka na mě, tak +180 jsem jel nesčetněkrát.. a představ si, že dokonce vždy včetně mozku, no, a ani jsem k tomu nutně nepotřeboval auto, které by muselo jet 300. 😉
Můžeš mi to přeložit: "Kolikrats jel tento ten 180+"
Pokud to byla otázka na mě, tak +180 jsem jel nesčetněkrát.. a představ si, že dokonce vždy včetně mozku, no, a ani jsem k tomu nutně nepotřeboval auto, které by muselo jet 300. 😉
ano, mel tam být tento týden.
chytas se slovicek, jinak nechapes nic. hodne zdaru
chytas se slovicek, jinak nechapes nic. hodne zdaru
Tento týden zatím ne, ale třeba zrovna minulý týden to bylo v pátek a hlavně v neděli.
Jinak, pokud bych přistoupil na tvou "filosofii", pak se logicky nabízí otázka (hned, nebo časem), jestli těch 180 taky není vlastně moc (a viděno tvou logikou nakonec ano), no a pod heslem bezpečnost nade vše, to bude po(s)tupně 170, 160, 150, 140, 130...
Jinak, pokud bych přistoupil na tvou "filosofii", pak se logicky nabízí otázka (hned, nebo časem), jestli těch 180 taky není vlastně moc (a viděno tvou logikou nakonec ano), no a pod heslem bezpečnost nade vše, to bude po(s)tupně 170, 160, 150, 140, 130...
ved 180 da aj spacestar s atmo 1,2 trojvalcom za 300 tacov 😄 .. proste bravolvo ... cesta k premii je zda sa navzdy pre volvo uz zahatana .. ale asi to tak ma byt :yes:
Komu se to nelibi, at nekupuje. Neobhajuju Volvo, ale pokud se tak rozhodlo, je mi to sumak a nemusim se kvuli tomu rozcilovat. Natoz vypisovat auta, co se na to snad nekdy dostanou...
Trochu mám obavu, že ale omezení rychlosti není tolik o tom, že chtějí mít nulovou úmrtnost, ale že se chtějí soustředit na hybridy. A tam kvůli živostnosti ta nižší rychlost je potřeba