Ekonomika
twistedTSD
20
Před 5 lety bylo pozdě. Taková degradace značky importérem se jen tak nevidí.
Přejít do diskuze
...a zůstane jen hořká pachuť. Tenhle člověk byl a je ztělesnění zla. Nechutný manager bez kousku cti, slušnosti a empatie. On na úspěchu hyundaie nemá žádná, ale vůbec žádný podíl. Hyundai dělá dobrá auta a díky tomu se prodávali, ale on se svojí agresivně stupidní reklamou odradil spoustu zákazníků, totálně zdecimovál dealerskou a servisní síť, decimoval zaměstnance. Větší hovado už byl jen Berdár v českém telecomu tehdy.
Těch jeho 18 let ve Fordu pociťoval Ford ještě hodně let po jeho odchodu, než se z toho dali ekonomicky dokupy.
Těch jeho 18 let ve Fordu pociťoval Ford ještě hodně let po jeho odchodu, než se z toho dali ekonomicky dokupy.
>😁
:😉
Na cestě si ložisko zpívá zas a zas,
už se těším na Hnůůůjdajácký sraz.
Sletíme se tepláková elita z Nošovic,
zazpíváme Vladimírovi z plných plic.
Vohnouti a vodnaté pivo z kelímků,
udělá u plotu zas přehlídku šu.lin.ků.
Bóže, jak nesvéprávnych maškaráda,
i30, ix35, i20, Sonata i nová Palisáda.
Hostesky v soukromých hadrech narvaný,
že tak tak neukazují svý rozšláplý havrany.
Z personalního dostaly zas jen čokoládu,
jak dělaly celý den hnůjdí maškarádu.
Hasnoucí hvězda je ale Vláďa Vošatec,
zadrhává, je ma.go.r a celkově pokrytec.
Já lehké pivo z kelímu dneska neměl pít,
u Kramného skříňky na Elektru budu blít.
Vláďa bude dělat jen v Hnůjdě u pásu,
nebo v Agrofertu u výroby klobásů.
Klobás nebo párek může aspoň sníst,
jako s ním hezkou dívku obšťastnit.
Tak krásnou cestu šéfe, pusuuuu
:😉
Na cestě si ložisko zpívá zas a zas,
už se těším na Hnůůůjdajácký sraz.
Sletíme se tepláková elita z Nošovic,
zazpíváme Vladimírovi z plných plic.
Vohnouti a vodnaté pivo z kelímků,
udělá u plotu zas přehlídku šu.lin.ků.
Bóže, jak nesvéprávnych maškaráda,
i30, ix35, i20, Sonata i nová Palisáda.
Hostesky v soukromých hadrech narvaný,
že tak tak neukazují svý rozšláplý havrany.
Z personalního dostaly zas jen čokoládu,
jak dělaly celý den hnůjdí maškarádu.
Hasnoucí hvězda je ale Vláďa Vošatec,
zadrhává, je ma.go.r a celkově pokrytec.
Já lehké pivo z kelímu dneska neměl pít,
u Kramného skříňky na Elektru budu blít.
Vláďa bude dělat jen v Hnůjdě u pásu,
nebo v Agrofertu u výroby klobásů.
Klobás nebo párek může aspoň sníst,
jako s ním hezkou dívku obšťastnit.
Tak krásnou cestu šéfe, pusuuuu
Kecy v peci, ktere nesouvisi s tematem. Hled si sve znacky a sveho vyhozeneho Vosickeho. Neni ani pred koncem mesice >😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel jsme v roce 2009 koupil i20 Style a odsral všechny jeho nápady. Něco jako vstřícnost k zákazníkovi? Proč? To není třeba a spolu se zákazníkem raději zlikviduji i prodejce. Bohužel bit jsem byl ve sporu mezi centrálou a prodejcem já jako zákazník, protože jezdit s tím na garančky 100km do servisu, kde se chovali k zákazníkovi slušněji, mi nepřišlo jako rozumné.
Oprava závěsu předního kola v záruce? Až si to rozmyslíme. Ale ta závada je skutečně provozem a je v době záruky! To není až tak jisté. A nakonec pomohl až telefonát z advokátní kanceláře. Najednou to v rámci záruky opravit šlo a to tak, že během dvou dnů.
Hlásím při garančkách i mimo ně, něco tak stále více hučí. Servis - to je všechno OK, vy si vymýšlíte! A tak to šlo pořád dokola po dva roky. Celou dobu klasická ukázka, jak dělat ze zákazníka vola. Nakonec jsem s tím zajel k místnímu opraváři, ten zvedl auto na zvedáku a zatočil koly a hned bylo jasno. Výměna ložiska. Bohužel další 3 byly po 50 tisících km taky na výměnu.
Záruka 5 let? Jo, na papíře ano a jen proto, aby si vytáhli doplatek k ceně prodeje cenou garančních prohlídek. Raději jsem to vzdal rok před ukončením záruky a najednou ceny prohlídek byly u malého servisu za necelou třetinu a oprava sice za peníze, ale přijatelné.
Jinak kromě stále více hlučných už měněných ložisek slouží i20 celou dobu dobře. Tady nemám Hyundai co vytknout. Prostě funguje. Jen ten zbytek mě tak naštval, že vím, že nové auto už Hyundai určitě nebude. :no:
Oprava závěsu předního kola v záruce? Až si to rozmyslíme. Ale ta závada je skutečně provozem a je v době záruky! To není až tak jisté. A nakonec pomohl až telefonát z advokátní kanceláře. Najednou to v rámci záruky opravit šlo a to tak, že během dvou dnů.
Hlásím při garančkách i mimo ně, něco tak stále více hučí. Servis - to je všechno OK, vy si vymýšlíte! A tak to šlo pořád dokola po dva roky. Celou dobu klasická ukázka, jak dělat ze zákazníka vola. Nakonec jsem s tím zajel k místnímu opraváři, ten zvedl auto na zvedáku a zatočil koly a hned bylo jasno. Výměna ložiska. Bohužel další 3 byly po 50 tisících km taky na výměnu.
Záruka 5 let? Jo, na papíře ano a jen proto, aby si vytáhli doplatek k ceně prodeje cenou garančních prohlídek. Raději jsem to vzdal rok před ukončením záruky a najednou ceny prohlídek byly u malého servisu za necelou třetinu a oprava sice za peníze, ale přijatelné.
Jinak kromě stále více hlučných už měněných ložisek slouží i20 celou dobu dobře. Tady nemám Hyundai co vytknout. Prostě funguje. Jen ten zbytek mě tak naštval, že vím, že nové auto už Hyundai určitě nebude. :no:
Vladimírkuuu, no toto?!?! Mi bude 96 let a důchod potřebuji. Měl by jsi se postavit na vlastní nohy. V Tavrii hledali kvaliťáka, ale pak to díky imperialistům krachlo. Můžeš poslat CV do Lady, aspoň na vrátného. Vesta bude dobrá na zimu 😄
Mladej má zemljanku 😒 Sháníme akutně tér papír, v zimě se roztrhal pod náporem sněhu 😢 50mega je jen odkloněno z "dožínkové prémie" :yes:
"tragivošický náboj" nono mladej, nemusíš taky všechno vyzvonit >😁 jinak trefa :yes:
Otázka hlavně je, jestli teď české zastoupení Hyundaie rychle a razantně změní svůj marketing a komunikančí strategii, tedy z agresivního a povýšeného vystupování na slušné a solidní chování. V prvé řadě by Vošického nástupce měl vydat nějaké oficiální prohlášení pro masmédia, ve kterém by se všem Čechům za nechutné chování toho psychopata, resp. Hyundaie ČR v minulých letech omluvil a slíbil, že od teď už se bude tato firma chovat solidně, slušně a přestane se lhaním a agresivním napadáním Škody Auto i ostatních konkurentů.
Jako druhý krok by se mělo české ústředí omluvit svým bývalým prodejcům a nabídnout jim slušné podmínky pro spolupráci, čímž by obnovily dřívější hustotu své prodejní a servisní sítě. Pokud toto udělají, opravdu uvěřím, že to myslí s nápravou vážně a značka Hyundai pro mě začne být akceptovatelnou! 😲
Jako druhý krok by se mělo české ústředí omluvit svým bývalým prodejcům a nabídnout jim slušné podmínky pro spolupráci, čímž by obnovily dřívější hustotu své prodejní a servisní sítě. Pokud toto udělají, opravdu uvěřím, že to myslí s nápravou vážně a značka Hyundai pro mě začne být akceptovatelnou! 😲
Clovece kam na to chodis? Vse mas spatne. Kdyz pominu design, ktery je subjektivni, nejen ze neni lepsi technicky, ale nema ani lepsi nabidku modelu. Jedina vyhoda je cena, ktera je ale tomu co nabizi odpovidajici.
No, když se člověk podívá na ty fotky, tak už od pohledu je to takový milý, sympatický a skromný pán. >😒] To musela být radost pod ním pracovat! >😁
No jo, doteď V.V. prodejům Hyundaie v ČR po léta neskutečně škodil, teď by opravdu mohli začít výrazně růst! 😲
Já se přidám.
Dostal úkol udělat z Hyundai "domácí značku" vzhledem k existující fabrice, stejně jako je kia na Slovensku.
Z pohledu tržního podílu je určitě úspěšný muž.
Techniku, tedy PR/marketingové a obchodní způsoby mu museli korci posvětit. O všem věděli, museli vědět a předem schválit. To nebyl žádný "absolutistický despota", ale kolečko v geniálním soukolí.
Vyděláno určitě má a nedivil bych se kdyby šel na vytoužený "předčasný důchod".
Tipnul bych si, že měl tak 10-14 tis EURO měsíčně, teď dostal navíc tak 9-12 platů na odchodnou a během doby si určitě přilepšil i jinak. Co mu chybí.
Dostal úkol udělat z Hyundai "domácí značku" vzhledem k existující fabrice, stejně jako je kia na Slovensku.
Z pohledu tržního podílu je určitě úspěšný muž.
Techniku, tedy PR/marketingové a obchodní způsoby mu museli korci posvětit. O všem věděli, museli vědět a předem schválit. To nebyl žádný "absolutistický despota", ale kolečko v geniálním soukolí.
Vyděláno určitě má a nedivil bych se kdyby šel na vytoužený "předčasný důchod".
Tipnul bych si, že měl tak 10-14 tis EURO měsíčně, teď dostal navíc tak 9-12 platů na odchodnou a během doby si určitě přilepšil i jinak. Co mu chybí.
Každý, kdo má aspoň trochu přehled o autech ví, že i40 je jedna velká automobilová tragedie. Tomu samozřejmě odpovídají i její prodejní výsledky - za rok 2018 to bylo v celé Evropě (jinde se neprodává) 9 144 kousků, horší už v segmentu D bylo jenom Subaru Legacy, Subaru Levorg a doprodávající se "veterán" C5. 😉
Jsem zvědav, jestli teď na nějakém novém místě zase bude házet hnůj na svého minulého zaměstnavatele, tak jak to udělal po svém odchodu od českého importéra Fordů k Hyundai.. 😲
Přesně tak, slyšel jsem, že někde za Prahou si postavil "domeček" bratru tak za 50 mega, možná za víc... 😄
>😁 >😁 >😁 Tak o to opravdu nemám obavy, řekl bych, že velká oslava probíhá i v českém ústředí Hyundaie a bývalí podřízení V.V. se samou radostí zpíjí do němoty! >😒]
Tržní podíl jim zajistily extra nízké ceny stěžejních modelů a tuzemská výroba. Ano, Vošickému se dařilo oboje patřičně prodat, ale samotná agresivní kampaň byla kontraproduktivní, obdobně i prasácký přístup k dealerům. Jakmile se pokusí zvýšit marže, zákazníci půjdou jinam.
Přesně tak. To už taky říká lidové moudro: Kdo si koupí Houvnaje, na do smrti k unda je 8-s Pokání a přiznání si chyby je ale polehčující okolnost (trochu) 😉
V zahraničí nevím, ale v ČR má největší absolutní náklady na reklamu Hyundai a vztaženo k počtu prodaných kusů jsou náklady na jedno prodané auto Hyundai několikanásobně vyšší než u škodule i ostatních značek. Výsledek snažení toho pána o kterém je řeč v článku.
V roce 2010 škodule suverénně největší náklady na reklamu, Hyundai čtvrtý
[odkaz]
2016, škodule druhá za Hyundai
[odkaz]
2018 škodule šestá s polovičními náklady než v roce 2010, Hyundai s přehledem první
[odkaz]
V roce 2010 škodule suverénně největší náklady na reklamu, Hyundai čtvrtý
[odkaz]
2016, škodule druhá za Hyundai
[odkaz]
2018 škodule šestá s polovičními náklady než v roce 2010, Hyundai s přehledem první
[odkaz]
Odchází do Tesly, kde bude tvrdě makat na zlepšení kvality dílenského zpracování... 😲 >😒]
Paneboze, kam se ten tr... ted chysta?
To teprve ted v Hyundaii uvidi narust prodeju. Znam hodne lidi, co jim vadi ty hloupe reklamy, neskutecne debilni nazev hjondeee a jinak by si Hyundai koupili. A prodejum jiste pomuze i navrat dileru, ktery odesli po martyriu s timhle clovekem.
To teprve ted v Hyundaii uvidi narust prodeju. Znam hodne lidi, co jim vadi ty hloupe reklamy, neskutecne debilni nazev hjondeee a jinak by si Hyundai koupili. A prodejum jiste pomuze i navrat dileru, ktery odesli po martyriu s timhle clovekem.
Takových špatných zkušeností s rádoby "výhodnou" pětiletou zárukou Hyundai už jsem za poslední roky četl a slyšel dost a dost. Ty jejich záruční podmínky totiž mají celou řadu "háčků" a omezení, přitom je zákazník samozřejmě povinnen celá ta léta jezdit na pravidelné prohlídky do značkových servisů, které je mají nehorázně předražené... 8-s Prostě nabídka pro naivní Čecháčky, kteří si nechají vypláchnout hlavu tou jejich agresivní reklamou... >😁
Troluje a ještě hulí >😁 dej si obklad, abych se držel tvých slov, tak na několik desetiletí. Hovnaj je normání ošulená krabice dělaná bez základních znalostí mechaniky :no:
Docela reálná báseň, tepláková elita >😁 Tak ptakořitník je venku, uvidíme kdo bude další. Tipuju Vaněk, Velkej Kim a Dildo man. Osobně bych vyhodil z hodiny na hodinu větší část jejich managementu.
Souhlas, škodovka musí tohle rozhodnutí proklínat, až dosud jí díky Vladimírovi rostl její tržní podíl aniž hnula prstem a nyní jí Vladimír nechal sprostě ve štychu. Teď aby po skoro deseti letech kdy jí Vladimír dělal zadarmo suprovou reklamu začala zase sypat peníze do reklamy.
Já jenom vůbec nechápu, že s tím vyhazovem vedení v Koreji váhalo tak dlouho. Vždyť přece úplně stačilo si nějaké agentuře zadat výzkum, jaké je vnímání značky Hyundai v ČR za poslední roky a vše bylo jasné! 😲
Kdo si koupi Hov naje, na do smrti kun da je. Nebrat, je to banda dementů 8-s :no: Těším se, až Hov naj zavřou celej >😒]
Rozhodně nesouhlasim s tím, že by H byl pro socky, to samé pak můžu říct u lidí co jezdí Fábií. H je jinde než byla, posunula se dopředu. Za 6 let jsem neměl nic co bych mohl i40 vytknout, takže jim držim i po odchodu Vošického palce.
Pozor, Hov.ní záruka nefunguje. Lépe řečeno jen někdy. :no: Je to banda pošahaných darebáků 8-s
Legendární je zejména zadní náprava ix20 s nesmyslně ukotvenými tlumiči šikmo do zadní nápravy, která pak na nerovnostech brutálně odskakuje. Ve SM onehdy otiskli návod, jak toto absurdní technické řešení snadno napravit a jízdní vlastnosti výrazně zlepšit. >😁
Ještě, aby neměl, když se tady vyrábí..., ale nebýt Vóši, mohlo to tady dopadnout mnohem líp (pro prodeje Hyundai).
Tento týden je fakt zajímavý, pravý "happy week" - po včerejší skvělé zprávě o půlmilionovém Tipu už druhá mimořádně potěšující informace z automobilového světa! 😉
Defenestrovat se dá vždy. U soukromé firmy to není jednoduché, za peníze daňových poplatníků to lze.
Mimochodem i u nos se ledy hnuly, oprava kanalizace na D1 mezi 98 a 100 jela dnes v noci a skončili před nahlášenou 6-tou ranní.
Mimochodem i u nos se ledy hnuly, oprava kanalizace na D1 mezi 98 a 100 jela dnes v noci a skončili před nahlášenou 6-tou ranní.
Otázka zní, jestli to bylo vše z jeho hlavy. Že zkušenosti s projektem pro tuhle automobilku bych řekl, že nějaké velké otočení kormidlem nečekejte.
Sám jistě moc dobře výš, že zatímco Subaru jev Evropě tak trochu automobilová exotika pro poměrně nepočetnou komunitu fajnšmekrů, Hyundai se tu pasuje na supermasovou značku! >😁
Výborně ji určitě dělala, k tržnímu podílu 35%, ke kterému se škodule letos propracovala by se vlastní reklamou nikdy nedostala.
Samozřejmě, že vedení firmy nevymýšlí ani nenatáčí reklamu, ale určitě jako zákazník schvaluje její směrování, styl a celkové vyznění.
Samozřejmě, že vedení firmy nevymýšlí ani nenatáčí reklamu, ale určitě jako zákazník schvaluje její směrování, styl a celkové vyznění.
Jo jo, Soukup z Barrandova mi Vóšu něčím neodbytně připomínal, asi tím sveřepým výrazem a křečovitou řečí těla! >😒]
A proto to byl takový “tuuurbo” odchod, jako vyhodna nabídka z nové reklamy >😁
Jeho marketing stál za starou bačkoru, za vyššimi prodeji stála vzrůstající kvalita aut, moderní design a hlavně nižší ceny... btw nezávislí testeři udělali taky své 😉
Hyundai má díky němu mezi lidmi dost negativní reputaci, bez nízkých cen by byli v...
Jeho marketing stál za starou bačkoru, za vyššimi prodeji stála vzrůstající kvalita aut, moderní design a hlavně nižší ceny... btw nezávislí testeři udělali taky své 😉
Hyundai má díky němu mezi lidmi dost negativní reputaci, bez nízkých cen by byli v...
Jsi odporný slovní narušitel všeho dobrého. Tvá myšlenka se rovná apokalypse , českou zem by pokryl kvasící sliz.
Jsem zvědavý,jestli Samohýl obnoví smlouvu s Hyundai,když před 4 lety postavil podle jejich konceptu nový salon.
ak by som kupoval h, tak napriek vošickému, nie kvôli nemu. Jediné plus jeho reklamy bolo v masívnom nasadení, štýl reklamy bol hrozný aj po zarátaní koeficientu aj špatná reklama je reklama. Už len to afektované hjondééé bolo odporné. Je fakt, že ak cielili na socky, tak sa tam tie trápne heslá mohli trochu chytiť, ale v prvom rade urobil h veľký pokrok v dizajne a kvalite a sú už štandardný mejnstrím s dobrou cenou, preto sa predávajú
Díky moc za řadu zdrcujících "protiargumentů", úplně jsi ten můj příspěvek rozsekal! >😁
Já tomu ale říkám klasická čecháčkovská nenávist až za hrob. Kde totiž chybí schopnost fundované odpovědi, nastupují trapné urážky, to je naprostá diskusní klasika, kterou je možné denně číst třeba i pod články na Novinkách... "Král deště" je zřejmě zhrzený hyundaista, že? >😒] >😁
Já tomu ale říkám klasická čecháčkovská nenávist až za hrob. Kde totiž chybí schopnost fundované odpovědi, nastupují trapné urážky, to je naprostá diskusní klasika, kterou je možné denně číst třeba i pod články na Novinkách... "Král deště" je zřejmě zhrzený hyundaista, že? >😒] >😁
Videl som desiatky fotiek, na ktorých je, ale na žiadnej nevidieť ani len náznak úsmevu.
Možno bude trochu pošahaný... 😄
Možno bude trochu pošahaný... 😄
Nedělej si iluze, že by šel o výrazný schod dolů. A tohle spojení mě napadlo jako úplně první.
😄 ...to je ale trochu rozdíl, hodnotit prodejní výsledky a podle nich kvalitu aut? Pokud srovnáváte i40ku se Subaru Levorg, tak to Subaru je taky jedna velká tragédie? Ne. Tragédie spočívá v panující módě..
Porovnám služby škody a hyundai u nas😒br />
Skoda - vedenie dílera nekomunikuje, mechanic nedodržiavajú servisne postupy, skodovka nereaguje.
Hyundai - ozvú sa do 24 hodín, na otázky odpovedia, pripadne ďalšie dotazy odpovedia znovu.
U mna skodovka skočila uz davno. Díler značky a jeho vzťah s importérom ma nezaujima.
Mna zaujíma len služba, ktoru dostanem.
A ta je u nas u hyundai ovela lepšia ako služby škodovky.
Skoda - vedenie dílera nekomunikuje, mechanic nedodržiavajú servisne postupy, skodovka nereaguje.
Hyundai - ozvú sa do 24 hodín, na otázky odpovedia, pripadne ďalšie dotazy odpovedia znovu.
U mna skodovka skočila uz davno. Díler značky a jeho vzťah s importérom ma nezaujima.
Mna zaujíma len služba, ktoru dostanem.
A ta je u nas u hyundai ovela lepšia ako služby škodovky.
Hyundai je samozřejmě lepší, kvalitnější.Je 3X vítězem Národní ceny kvality v ČR..plno světových ocenění za design,technologie, ekologické vozy, spolehlivost.. Závistivý čecháčci (jak příznačné) si zde můžou plácat co chcou..to je prostě úplně jedno.
Do mrtvoly zde kopat nebudu. Ale zabalte tu Vosospinu z cechu hovnarskeho a odneste to pryc. Zasira zde monitor, dekuji.
Kdyby se našel kdokoliv (alespoň trochu schopný, alespoň trochu z oboru), kdo by byl ochoten Ministerstvo dopravy vzít, byl by Ťok min. rok pryč. Jenže není, s Burešem už nechce nikdo normální nic mít, ono je to vidět na složení vlády, taková přehlídka nýmandů tu ještě nebyla. Poslední pokus byl v prosinci, jeden přijatelný kandidát se objevil, Ťok měl 15. ledna oznámit, že končí, jenže borec to Bábovi na posl. chvíli taky odřekl. >😒]
No pokud máš pravdu Hyundai čekají super roky narůstajících prodejů.
Stačí jen počkat a uvidíme.
Stačí jen počkat a uvidíme.
Tak svoji špinavou agresivní práci už odvedl. Teď asi bude značka chtít trochu zvolnit ve stylu marketingu.
Hele, na mě jejich reklamy taky působí negativně, ale fakt je, že Hyundai má prostě v ČR výrazně lepší tržní podíl než jinde v EU. Něco určitě dělá domácí i výroba, ale stejně, většina lidí ani neví, kde se Hyundai vyrábí.
Hele, na mě jejich reklamy taky působí negativně, ale fakt je, že Hyundai má prostě v ČR výrazně lepší tržní podíl než jinde v EU. Něco určitě dělá domácí i výroba, ale stejně, většina lidí ani neví, kde se Hyundai vyrábí.
Za tragédiu sa dajú označiť niektoré pokusy koncernu o motor, ale relatívne spoľahlivé auto asi ťažko. V mojom okolí ich je viac kúpených ako nové a všetky držia.
Predaje zodpovedajú tomu, že je to auto je na trhu už 8 rokov od značky čo v D segmente nemá tradíciu. Na konkurentov strácal už v čase keď bol nový, ale doháňal to slošnou cenou. Teraz sú roky hojnosti a nik nechce lacné auto. Obzvlášť vo vymierajúcom D segmente.
Predaje zodpovedajú tomu, že je to auto je na trhu už 8 rokov od značky čo v D segmente nemá tradíciu. Na konkurentov strácal už v čase keď bol nový, ale doháňal to slošnou cenou. Teraz sú roky hojnosti a nik nechce lacné auto. Obzvlášť vo vymierajúcom D segmente.
Neúspěchu?..to je hodně relativní.Kolik v ČR prodal "dokonalý" vw a kolik Hyundai..ten rozdíl je docela malý
Hele..a kdo vám teď bude trnem v oku?Zase se tak moc nestalo,ne..jen se někdo párkrát navezl do škodofky..a co?Viděl teď někdo reklamu na Corollu v USA?Jak tam Toyota "zesměšnila" snad všechny americký legendy..Tohle tak někdo udělat škodofce..to by bylo rovnou na popravu 😄Vošický mě nezajímá,je to váš "nepřítel".. Hyundai=super.
To jo, někdo mu tam napsal tehdy, že má hyundaie a je s ním moc spokojený a on mu odpověděl v duchu, že to je snad jasný, že kdyby si ho nekoupil, tak by u něj byl za ču*aka....
To byl fakt drsný ten online chat.
To byl fakt drsný ten online chat.
vzdy je vsetko o ludoch..... auto ako take za nic nemoze.... a rovnako zle auta dnes uz ani nemame
Tak mě napadá, že odvolání V.V. bude mít ještě jeden důležitý přínos - na českém trhu se zase bude moci prodávat běžné verze i30 i s karoserií hatchback! 😉
Ano, nemá podíl na úspěchu Hyundaie v ČR, ale má naopak velký podíl na jeho (relativním) neúspěchu!. 😉
Třeba skvělé PR umí Soukup, když mu teď krachuje Barrandov, tak by to byl super džob >😁
Nový Tucson Jaromíra Soukupa.... >😒]
Nový Tucson Jaromíra Soukupa.... >😒]
H nebola jediné značka na trhu zákazníci škody si mohli vyberať aj inde. A tvrdiť, že škoda neinvestuje do reklamy. Veď majú auta vytečené snáď na každom športovom podujatí.
A inak u nás tie reklamy boli prevetrávané, tak že z nich vypadla pointa. Naše boli trápne, u vás mi niektoré prišli vtipné. Zrejme ako Slovák nie som precitlivelý na škodovku.
A inak u nás tie reklamy boli prevetrávané, tak že z nich vypadla pointa. Naše boli trápne, u vás mi niektoré prišli vtipné. Zrejme ako Slovák nie som precitlivelý na škodovku.
Půjdu proti proudu. Podle mě Vošický neodvedl úplně špatnou práci. Asi to je ma*or, ale Hyundai má u nás znatelně větší tržní podíl než ve většině Evropy, takže jeho agresivní strategie nebyla úplně chybná.
Když pomineme osobu pana Vošického, kterou mnozí dealeři upřímně nenávidí (nehodnotím), tak reklamní kampaň on opravdu nedělal. Dělala ji agentura a dělala ji výborně.
Jinak ještě podstatná věc; reklama na auto, žádné auto neprodá. Jen vytvoří povědomí o existenci a možnosti volby. Moje paní miluje Michala Dlouhýho, ale škodovku si kvůi němu rozhodně koupit nechce a nepotřebuje 😉
Jinak ještě podstatná věc; reklama na auto, žádné auto neprodá. Jen vytvoří povědomí o existenci a možnosti volby. Moje paní miluje Michala Dlouhýho, ale škodovku si kvůi němu rozhodně koupit nechce a nepotřebuje 😉
Jo a ještě navíc to všechno dostaneš v lepší výbavě za míň peněz..tak kdo je potom tady hň.up 😉
Marketing byl naprosto v pořádku. Účelem bylo zlomit všeobecné přesvědčení, že dosud jediná domácí značka je něco jako Das Nadauto, podle níž se všichni ostatní poměřují.
Váš soukromý výzkum "mezi lidmi" jaksi není směroplatný 😄
Váš soukromý výzkum "mezi lidmi" jaksi není směroplatný 😄
Takové výzkumy samozřejmě probíhají, jejich výsledky si zadavatel zadarmo z prstu nevycucá. Značka Hyundai je v tuzemsku vnímána prakticky jako domácí a je trvale na vzestupu.
Porostou určitě. Škodovka bude pomalu, ale jistě v tuzemsku ztrácet, i když určitě ještě roky bude v prodejích první - díky flotilám. Hyundai je technicky lepší,i nabídkou modelů a hlavně designem.
Teda sorry...ale to co píšete, si protiřečí. Poslední věta je pak už z rodu "vy zas bijete černochy".
Agresivní kampaň byla vtipná a účinná. Tolik nasranejch škodovkářů mluví za vše. Uvědomte si, že valná většina zasažených reklamou není vyhraněným vlajkonošem značky Škoda. Velmi podobnou kampaň měl před pár lety Vodafone, když nasazoval parohy na reklamní zastávky konkurenta.
Agresivní kampaň byla vtipná a účinná. Tolik nasranejch škodovkářů mluví za vše. Uvědomte si, že valná většina zasažených reklamou není vyhraněným vlajkonošem značky Škoda. Velmi podobnou kampaň měl před pár lety Vodafone, když nasazoval parohy na reklamní zastávky konkurenta.
Teď máš na mysli zhruba 20t svých spoluobčanů (ročně)..nebo rovnou přes 5mil lidí na celém světě?.. ročně.
Je to tak, dlouho se bude napravovat renomé značky. Bohužel pro Hundai spousta dealerů raději přešla např. k japoncům a tak v ČR začínají od nuly. Přitom na Slovensku platí H za seriózní značku...
Dle mého ale je to obrovská úleva pro všechny v ČR >😁
Dle mého ale je to obrovská úleva pro všechny v ČR >😁
Před i20 jsem měl jen samé škodovky a nikdy jsem se v servisu necítil jako někdo, kdo obtěžuje. U Hyundai ano.
designem? Za mne tedy rozhedně designem ne. Technikou? Jaký nabízí motor pokud jezdíte víc dálky a víc km za rok? Končí někde u 1.6 l, to fakt není motor na nájezd km.
Cenou? Když pominu akční Trikolor s omezenou nabídkou motorů a spoustou dalších podmínek (značkové financování a pojištění) tak taky ne, respektivě žádný výrazný rozdíl.
Cenou? Když pominu akční Trikolor s omezenou nabídkou motorů a spoustou dalších podmínek (značkové financování a pojištění) tak taky ne, respektivě žádný výrazný rozdíl.
Ale prd, to teď bude ukazovat, jak se zase jednou něco povedlo a zastíní to tu neschopnost posledních let... 😐 " My makáme, to špatné nám zbylo po bývalé vládě" ... ale už polovina voličů ANO neví, že ta bývalá vláda byla taky ANO ....
Tak ti neviem, ale práve vďaka podielu na trhu malo u vás H celkom prestrelené ceny. Pri i30 bežne rozdiel cez 1000EUR
"klasická čecháčkovská nenávist až za hrob" - necakal by som, ze tak dokonale pomenujes to, co tu uz dlho predvazate voci Hyundai-u.
Arese,ty radši o čecháčkovské nenávisti a urážlivých výrocích v diskusích pomlč..škodasekta je tím docela pověstná.
Nevim do jakého servisu jste jezdil, ale můj otec do vyčerpání záruky - tedy 5 let garančky absolvoval každý rok návštěvu a na nic si nestěžoval, na autě žádný problém nebyl, protože pokud byl, tak ho v servisu odstranili. Cena byla samozřejmě vyšší než u nějakého Franty v soukromém servise, ale to je pochopitelné. S autem byl velice spokojený, ale přešel na SUV jiné značky, jelikož skončila tovární záruka na auto a chěl zkusit něco jiného na porovnání. Né každý je tedy nespokojený, je to především o přístupu servisu, o vás a o lidech.
jasně, a proto dnes hyundai vyrábí a prodává elektromobily a hybridy, e😜erimentuje s vodíkovým pohonem. něco, o čem se škodovce může jen zdát. a to nejsem žádný fanda šikmoočků ...
Soused si loni koupil novou i30..to že je k unda bys mu mohl říct očí..garantují ti,že by jsi se nezastavil ani v tý tvý Boleslavi..
S věkem většinou člověk dostává rozum a nadhled.To ale u tebe neplatí . Tvoje konzistence být s přibívajícim věkem hloupější a hloupější není ideální stavem pro nikoho a včetně tvého okolí. No už aspoň viš, že umřeš úplně blbej....tak se na to připrav bude to tam pro tebe velká řehole a do rakve si vem ruční brzdu. Pokud možno hořlavou.
Čo dotkol sa tvojho škodováckeho ega? Moja skúsenosť je podobná pre dealera škody je kšeft za 50 tisíc niečo, prečo sa mu neráči vstať zo stoličky. U Kórejcov sa starajú a to často aj nad rámec štandardnej fleetovej záruky.
Tak konečně skončil soused z Nošovic a ředitel, co prodává auta bez brzd 😄 (Hyundai nezastavíš)
Teď už mi ta auta třeba nebudou tak strašně vadit.
Teď už mi ta auta třeba nebudou tak strašně vadit.
A vice rocniku nemas?Uz jen ten posledni odkaz je pochybny.Skoda za tri ctvrtleti necelych 172milionu a o rok drive za pul roku pres 500 milionu. [odkaz]
Moc velke rozdily.
Jinak zadna automobilka,krom Skody nebyla nikdy v Top10 vydaju na relamu.
Moc velke rozdily.
Jinak zadna automobilka,krom Skody nebyla nikdy v Top10 vydaju na relamu.
A taky už by nyní Hyundai ČR konečně po letech mohl dát do pořádku své vztahy s novináři a normálně jim půjčovat testovací auta, jako to dělají jiné značky! 😉
Kam asi? Do Škody Auto. >😁
Neřekl bych, že škodil. To si namlouvají jen uražení škodafilové trpící úspěchem značky Hyundai v ČR i po celém světě. Myslím si, že velmi trefné reklamy se odchodem jednoho člověka nezmění.
Neřekl bych, že škodil. To si namlouvají jen uražení škodafilové trpící úspěchem značky Hyundai v ČR i po celém světě. Myslím si, že velmi trefné reklamy se odchodem jednoho člověka nezmění.
Iritovat mohou jen omezence. Daleko nejhorší reklamy jsou škodovky, které smrdí nepodloženou samochválou, přitom jsou její auta v porovnání s Hyundaiem předražené a nespolehlivé a se zastaralým designem.