Na první pohled se může zdát, že si Morgan Motor Company si pro 89. ročník autosalonu v Ženevě nepřipravil žádný nový model, ale opak je pravdou. Morgan Plus Six je totiž od základů zcela nový.
Ma asi nejoblibenejsi stale aktivni znacka opet nezklamala. Velke plus za tu fotku interieru s manualem :yes: , protoze ten moderni Schalthebel z BMW se k Morganu vubec nehodi.
Doufam a pevne v to verim, ze se jednoho dne zaradim mezi hrde majitele nejakeho Morgana. :-)
Ceny Morganu povazuju za docela jeste priznive, kdyz vezmu v uvahu, ze jde o exklusivni britskou manufakturu pouzivajici uslechtile drevo a prvotridni kuzi za cenu, za kterou si miliony lidi kupuji tuctovou "premii" vyssi stredni tridy ci velka SUV. Je to jen o nastaveni priorit. Nekdo si za ty penize koupi velke kombi ci SUV v nafte, ja budu zcela jiste smerovat k necemu, co lepe odpovida me osobnosti. :-)
PS: A prave ceny ojetin ukazuji, ze je Morgan lepsi investici, nez vetsina aut v tehle cenove relaci. I kdyz Morgan se kupuje srdcem, protoze ho chces a ne proto, ze ma jeden z nejpomalejsich poklesu hodnoty ze vsech automobilovych znacek.
Ano souhlasím, že ta cena ojetého modelu o něčem svědčí. I to, že se kupuje srdcem. Mám slabost o auta v klasickém stylu, proto Morgan. Nevíš, jak si vede český Gordon? Ten jejich model odkazující na Aero, je skvělý, ale nemám moc informací, zda se ještě dělají nebo ne. Vcelku jsem si přál, aby se z něj stal český Morgan.
Máš pravdu. Třeba taková limitovaná edice je jako investice. Když jsem byl před par lety ve Francii, viděl jsem tam japonskou značku Mitsuoka, jeden jejich model se podobal Morganu. Ta se také prodávala ojeta za slušný peníz. Je evidentní, že takové vozy si cenu udrží.