Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Ženeva 2019: Mercedes-Benz CLA Shooting Brake povyrostl a stále hýří stylem

23 komentářů

Avatar - mrha
mrha
udržování jízdy v pruzích funguje všude tam, kde jsou pruhy 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ještě by to chtělo automatické zařazování do pravého pruhu všude tam, kde je více, než jeden pruh v každém směru. To by mohl být povinný prvek výbavy- zejména, v Česku, Maďarsku, Rakousku, Polsku. Slováci jsou slušnější, Ti tento prvek výbavy nepotřebují...
webpaja
:yes: :yes: :yes: 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Přátelé nemohu si pomoci, záď mi, více nežli by bylo zdrávo, připomíná Seat Leon Combi, který vypadá pohříchu lépe nežli MB CLA SB 😉
Avatar - mrha
mrha
ano, to auto vypadá zezadu smutně... 😒
Avatar - iudex
iudex
Smutne, presne tento výraz napadol i mne.
VŘSDR
Mně se v te žluté nelíbí vůbec
RADEK1
Zase je to banán a žlutá to ještě umocňuje. 8-s
Arese
Teď jsem to právě chtěl napsat - ta prohnutá banonovitá boční linka takřka všech současných modelů Mercedesu je fakt otřesná. Stejně jako přístrojová deska CLA ve formě obrovského tabletu. Strašné. 😲 😢 😒
Avatar - bystron
bystron
CLA je takové proměnlivé. Z některých úhlů vypadá docela hrozně, z některých pro změnu výborně. Sám se nemůžu nějak rozhodnout. Pokud by na mě nebylo ale trochu malé, určitě by do seznamu kandidátů patřilo. :yes:
Avatar - donPedro
donPedro
MB: [odkaz] vs Seat: [odkaz]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Kdo chce, vidí i to, co není!
Gratuluji k neobyčejně vyvinutému smyslu pro design, tvary a souvislosti. :no:
Avatar - euro89
euro89
Design karoserie se opravdu povedl, v te zlute je to vylozene auto, za kterym bych se otocil. Interier je oproti tomu na me moc moderni a hlavne ta technika pod kapotou neni hodna premioveho ceniku. Nemyslim ted zrovna CLA250, ale az se nabidka rozsiri smerem dolu o motory M 282, OM 608 a OM 654, ktere budou tvorit v zemich EU pater prodeju... aneb kdyz ti neni Kia ProCeed dost exklusivni, kup si Renault s hvezdou za dvojnasobnou cenu - a to se vyplati. >😒]
Avatar - iudex
iudex
Tak pri priamom porovnaní myslím, že Kia to s Proceedom zvládla lepšie, najmä v tej (pre shooting brake definičnej) zadnej časti.
[odkaz]
[odkaz]
Zadok CLA SB pôsobí tak ovisnute, sklesnuto, smutne. Kým CLA sedan (aka štvordverové kupé) sa v novej generácii zbavilo banánovitosti predchodcu a pôsobí o level lepšie, než minulá generácia, pri SB sa to až tak nepodarilo. Takže prekvapivo Kia dizajnovo poráža Mercedes.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kia to zvládla nesrovnatelně lépe. Smutné.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Divny design ani Kia ani MB Shitting brakes... >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Svět se vyvíjí a shooting brakes s ním...
Avatar - Dinar
Dinar
Po zoufalé minulé generaci postavené na velmi průměrném áčku je tu konečně CLA, které snad dostojí svému názvu a hlavně ceně. Designově velmi povedené, nevidím v tom ani leon ani nějaký pokus konkurovat snad Kii s proceedem, který je dle mého naopak výrazně méně designově podařený, proti CLA je oteklý, velká masa pontonu nepasuje k úzkému pruhu bočních oken, CLA je hmotově mnohem lépe vyvážená a nemá už ten povislý zadek jako předchozí generace, čímž přišla o banánovitost. Jinými slovy, u tohoto shooting brakeu už si umím představit cenu těsně pod srovnatelně motorizovaným céčkem aniž bych u toho musel kroutit hlavou. U mě dobrý. 😄 :yes:
Avatar - iudex
iudex
Pozri si ešte raz tie fotky v mojom príspevku vyššie: nepripomína ti ten zadok CLA SB (najmä tá klesajúca linka po bokoch zadného nárazníka) smutnú ovisnutú tvár baseta? [odkaz]
Podľa mňa tá ovisnutosť tam stále je, aj keď v podstatne menšej a znesiteľnejšej miere, ako u predchodcu. To u Proceedu vôbec nenájdeš.
Avatar - Dinar
Dinar
Proceed má špatně proporce, moc plechu nad koly, tj. vysoký ponton v kontrastu s malými okny a koly (těmi opticky). Je to takový knedlík.
Avatar - skejpa
skejpa
Šel jsem do diskuze napsat sem to, co jsi napsal ty a chtěl jsem to nadepsat KONEČNĚ >😁 Tak píšu jen, že mi mluvíš z duše. Předchozí generace byla designově otřesná. Tohle je úplně jiná liga.
Avatar - white label
white label
Tady "čůrající fenu" nevidíš vůbec/ani trochu?
[odkaz]
Lepší, než předchůdce, je to určitě