Nový videoweb s testy auťáků na [odkaz] Dnes Masserati Quatroporte, H2 a Honda Civic osmé generace - testováno první auto dodané do střední Evropy! Stream v nejlepší kvalitě na českém internetu! Fotky, diskuze.
Petro Fiat: a nezbláznil jsi se tak trošku? Fiat je přeci v současný době daleko spolehlivější, než nějaký VW. A to dost znatelně. Třeba reliabilityindex jej řadí na 9-10. místo v TOP a to ještě nebýt špatných výsledků u Coupé (hlavně turbo, který lidi huntujou), byl by na tom podstatně lépe. Srovnání Bravy a Golfa mi vychází jednoznačně - Golf má mnohem horší řízení, hůř zatáčí, jezdí zásadně po 3 kolech, v nižších kategoriích má horší motory (pravda, Brava V6 nebyla), má horší výbavu, atd. Kvalita zpracování interiéru - což je evidentně v Česku Německu asi nejdůležitější nesmyl - měla sice první generace horší, ta poslední ale zase podstatně lepší.
Já osobně bych naopak tu Bravu s klidným svědomím doporučil, co jsem měl k testu jednu z posledních 1.2 16v, tak tak kvalitně udělaný a vybavený auto za ty peníze se jen tak nevidí a spolehlivost je velmi dobrá. Osobně nejvíc znám 1.6 SX a nebyl s ní nikdy žádný problém krom sem tam prasklé žárovky a po cca 100.000 km nutná investice cca 5.000 Kč za přední ramena. největší problém asi člověku způspbí výměna rádia za jiné... :-) Ještě možná bych doporučil Almeru, ale tam je pravděpodobnost koroze přeci jen podstatně vyšší než u Fiata.
PetoFiat: Ano, racing má 100 okt. Ale jestli můžu poradit, nemíchat s normálním. Nevadí to, ale nemá potom ten kýžený účinek. Jednou dělal Autoklub test toho benzínu a z pěkně jetého motoru /samý karbon/ dokázal udělat zachovalý... Po 5000 km. je výsledek hodně znát.
PetoFiat: Zrovna v tom oktanovém čísle rozdíl není >:D V-Power je taky 95. Rozdíl je v aditivech. Motor se "čistí", má klidnější chod,lépe jde do otáček, malinko větší výkon. Nejvíc to je znát na spotřebě. Po městě až o 1l/100km. Mám ho vyzkoušený ve Felicii 1,3 MPI, Punto II 1,2/8V a Yaris 1,0. A potvrdil mi to i technik od Toyoty. Taky na něj přešel.
Pri>140 nervózní?Řazení nepresné?Nepožučal si si náhodou Trabanta?S bravou mám už 4 roky skúsenosti a to auto je nervózne pri 220 (keď ide dole kopcom.hlučná?Keď si dáš rádio na plné pecky tak áno. :shock:
Stesti to chce, to je pravda. Neco sice clovek pozna na miste, ale jak je na tom motor, to az po nekolika stovkach kilometru. Ale mel jsem uz i starsi auta, nez to co planuju a zas takova hruza to nebyla. Jako prvni jsem mel Skodovku, takze jsem zvyklej se starat, me by to mozna obcas i chybelo ;-)
Busem, kdyby to bylo tak bezstarostny.... Jenze tam si nesednu, macka se na me 20 lidi, slapou mi na nohy, mlati me taskama, strkaji do me, lezou po me, ne dekuju, nechci, staci mi metro a tramvaje. Ja vim ze to je pohodlnost, za tu jsem ochoten si priplatit, ale primerene. Usetreny 2 hodiny denne rozhodne nejsou k zahozeni, nevic i o vikendu potrebuju nekam dojet, neco odvezt, a tak. U me se auto uzivi, jen to nesmi bejt moc velkej zrout.
No doufam ze na to budu mit aspon 80k, a taky doufam ze trochu jeste spadnou ceny.
Dojizdim asi 40 km (2x denne), toho je tak 75% po dalnici. Levnejsiho? Mozna bych par korun usetril autobusem, ale za ty 2 hodiny navic straveny na ceste mi to nestoji, navic kdyz jsem nekdy v praci do noci, tak bych mel s tim problem.
Scorpio se mi sice libi designove, ale je to uz celkem velky, Octavka a Astra taky, rozhodne vetsi nez co potrebuju na dojizdeni do prace, proste spis hledam neco uspornejsiho. Staci mi neco 3 dverovyho, rodinu v dohledny dobe neplanuju a vic nez 2 lidi vezu parkrat do roka.
Zatim jsem na 80% zviklanej na Fiat Bravo, ale nez se definitivne rozhodnu, jeste bych se v tom rad svez.
Jo, muze bejt, s tim souhlasim. Ale spoustu veci si umim opravit sam, respektive nakoupit prislusny dily a namontovat, takze aspon v tomhle mam trochu vyhodu, ze nemusim platit praci v drahym servisu, to se pod tim klidne obcas povalim (samozrejme to nesmi bejt moc casto).
Ono pri my smule je to stejne asi jedno, protoze kdyz budu mit moznost si vybrat treba z 10 aut tak si vyberu ten nejvetsi vrak s nejakou skrytou zavadou ktera se neda odhalit hned :x
Paolo.n, oprav si žebříček hodnot. Koroze, spolehlivost, spotřeba. Úspora na spotřebě sebevětší, nevyrovná cenu náhradních dílů na nespolehlivém autě. Dáš-li např. za rok do benzínu 70.000,- Kč (30000 km při spotřebě 8 l/100km), tak 10% úspora činí 7.000,- Kč za rok. Za to neopravíš ani brzdy. Jenom výfuk stojí 2-3x tolik. A vztek, že neustále opravuješ je taky k "nezaplacení".
Trabant měl z bakelitu pouze povrchové panely, nosné části byly klasicky plechové a rezly děsně! Hlavně tzv. "vlaštovka", což byla jakási páteř podvozku: pak se to jakoby rozlomilo vedví.
Pokud jde o Mitsubishi, potvrzuji, že příliš úsporné motory to nejsou, zato mají charakter! A nedostupnost náhradních dílů je úplný nesmysl, otázka jejich ceny je věc jiná... Na druhé straně originální díly alespoň v případě Mitsubishi mají nesrovnatelně delší životnost.
to Paolo.n: u té koroze bych se spíše staral o to jestli bylo auto garážováno a jak s ním bylo ježděno, případně jestli a jak bylo havarováno. Tyto údaje mají na korozi největší vliv. No a při koupi pořádně prohlídni karoserii jak na tom je, hlavně kolem kol a prahy, když tam budou "puchýřky" tak to neber. Jen pro porovnání, mám na dojíždění do práce Corollu z roku 1993 a jedinou korozi mám na hraně dveří u řidiče kdy to předchozí majitel zřejmě odřel až na plech když otvíral dveře. Oprava jednoduchá. Brácha měl tu stejnou Corollu, ale z roku 1996 a ta měla "puchýřky" u pravého zadního kola, protože byla bouraná a celou dobu stávala na sídlišti. Před nedávnem koupili rodiče Almeru z roku 1999 a ta má taky "puchýřky" u pravého zadního kola, protože celou dobu stávala na sídlišti. Zaměř se tedy spíše na konkrétní kus v bazaru než na obecné tvrzení.
Jo a z Trabantem by to taky žádná výhra nebyla, protože by ti zreznul podvozek, takže by ses taky mohl při jízdě ocitnout až na silnici :D
Bojim, to je pravda. V zimne musim denne po dalnici ktera je nasolena ze vseho nejvic a to auto se v tom vylozene koupe, umejt to v podstate za mrazu ani nemuzu a kdyz, tak to ani poradne neoschne. A opravit prorezavely veci sam neumim, musel bych to nechat nekde udelat, coz neni levny a pak to nechat prestrikat, to taky levny neni. Rad bych aby me to par let vydrzalo a ne abych to za 2 roky musel dat do srotu. Asi mam jeste trauma z doby kdy jsem mel Skodovku, nicmene Lantra taky dostala pres zimu pekne zabrat, a to jsem to myl, jak to jen slo, ale rezne na tak nebezpecnejch mistech ze se bojim.
Bych si moh koupit Trabanta, ten je z bakelitu >:D
306ka se mi taky celkem libi designove, ale vic se mi libi ten Colt. A Bravo (hlavne interier). Na "dostupnost" dilu jsem zvyklej, mam ted Hyundai. Mitsubishi udajne nestavi moc usporny motory (i kdyz jinak kvalitni), ale nevim co je na tom pravdy. 306ka rezne? To je spatny, korozi nesnasim. Jsem myslel, ze kdyz 405ky maji zinkovanou kastli ze 306ky budou mit taky. Otazka je jak moc je ten zinek platnej.
Ahoj, tam jde taky o to, jakou chces, aby to melo dostupnost ND, podle me se budou lip shanet dily na 306, bravo a na saxo lip nez na ty japonce (u mitsubishi zvlast!) ale zase ty 306 jsem videl hodne rezavy...
Zdravim. Chtel bych nekdy po novym roce, poridit nejaky trochu usporny vozidlo na jezdeni do prace. Takze bych potreboval neco mensiho / lehkyho - snad bude stacit motor 1.3 - 1.4 (maximalne 1.6), aby to nebylo zas uplne liny. Budu na to mit cca 70 - 80 tis. takze by to vychazelo zhruba na rocniky 96-97.
Snad nejhlavnejsi muj pozadavek je odolnost proti korozi, protoze bohuzel musim v zime denne po nasoleny dalnici a nerad bych to mel za 2 roky do srotu.