Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
23. 10. 2005 09:22
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 11:43
neregistrovaný "Zachs"
23. 10. 2005 10:13
neregistrovaný "Judan"
23. 10. 2005 11:11
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 11:29
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 11:37
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 11:43
neregistrovaný "Judan"
23. 10. 2005 16:21
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 20:48
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 21:56
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 08:52
neregistrovaný "Petr T."
24. 10. 2005 09:00
neregistrovaný "maverick220"
24. 10. 2005 10:55
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 11:14
neregistrovaný "maverick220"
24. 10. 2005 14:13
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 15:53
neregistrovaný "blesk999"
25. 10. 2005 15:01
neregistrovaný "nissanalm"
24. 10. 2005 16:30
neregistrovaný "mishel"
21. 11. 2005 22:02
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 18:25
neregistrovaný "rj72"
25. 10. 2005 15:50
neregistrovaný "Peter1"
25. 10. 2005 16:29
neregistrovaný "nissanalm"
5. 11. 2005 17:41
5. 11. 2005 18:17
neregistrovaný "Peter1"
5. 11. 2005 18:51
5. 11. 2005 20:25
neregistrovaný "Peter1"
6. 11. 2005 17:29
neregistrovaný "vlada-l"
7. 11. 2005 10:42
neregistrovaný "blesk999"
7. 11. 2005 15:24
neregistrovaný "blesk999"
7. 11. 2005 15:20
neregistrovaný "Mena"
10. 11. 2005 21:29
neregistrovaný "Peter1"
11. 11. 2005 12:20
neregistrovaný "hardy"
11. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "tradaja"
14. 11. 2005 12:06
neregistrovaný "blesk999"
14. 11. 2005 14:36
neregistrovaný "Peter1"
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 09:22
Focus vs. Almera
Chcem kupit auto a rozhodujem sa medzi Almerou a Focusom

Vedel by mi niekto poradit nemam skusenosti s ani jedným.

Dakujem
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zachs"
23. 10. 2005 11:43
Re: Focus vs. Almera
50 000 ročně?? Tak to už by se ti ta nafta vyplatila! Jinak bych šel raději do Almery, příjde mi spolehlivější, asi je to spůsobený tim, že téměř vždy když vidim FORD, tak za nim vidim i oblak dýmu, nové modely nevyjímaje.
neregistrovaný "Judan"
23. 10. 2005 10:13
Bez nadpisu
Nafty v těchto autech nejsou tak dobrý jako u konkurence (VW, Peugeot), ale pokud zůstaneš u benzínu (Almera 1,5i 16V 66-72kW; Focus-1,6i 16V 74kw) tak neprohloupíš! Osobně bych šel do Focuse - víc se mi líbí, je větší, má super jízdní vlastnosti a je spolehlivej. Navíc náhradní díly na něj budou taky levnější!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 11:11
Bez nadpisu
Dakujem tiez sa mi pozdava Focus a pri mojom rocnom najazdeni do 50000 KM je asi benzin lepsia volba ako nafta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 11:29
Focus 1,8TDCi
Nevěř lidem, kteří někde četli, že Lynx 1,8 TDCi je horší než VW. Opak je pravdou, vyzkoušej!!! Pokud najezdíš až 50000 km ročně, samo že se diesel vyplatí!!! A dynamika 85 kW je výborná. Vezmi benzín a bueš litovat...Je to na Tobě. :!:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 11:37
Re: Focus 1,8TDCi
A co ten TDDI je OK nieje lenivy ?

Ako je to so spotrebou benzin a diesel ?
neregistrovaný "Judan"
23. 10. 2005 11:43
Bez nadpisu
Tak při takovéhle porci kilometrů se jednoznačně vyplatí ta nafta! Nebo minimálně LPG! S tou naftou jsem se nechtěl nikoho dotknout - určitě záleží taky na stáří - ze začátku dost zlobily common raily od Delphi (finančně nákladná výměna pak maže výhody nafty-to je asi všem jasný) teď už je to lepší. Stále si však troufám říct, že na staré osvědčené TDi od VW (porucha maximálně tak váhy vzduch - oprava do 8000Kč) tyhle motory co se týče spolehlivosti nemaj! Vycházím ze statistik a zkušeností lidí z mého okolí! Všem spokojeným uživatelům TD, TDCi atd.od Fordu ale samozřejmě přeju spoustu šťastných kilometrů!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 16:21
Oblak dýmu za VW a Škodovkami
To teda kecáš Zachsi, nejvíc kouře je vidět za načipovanými Oktáviemi, Golfy a Passaty, tedy VW. Ostatní auta se čipují málo. Ostatně obláček dýmu za turbodieselem s Euro 3 je při razantní akceleraci normální.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
23. 10. 2005 20:48
TDCi
Co se týče common railu Delphi - ten je dnes prakticky bezporuchový a pokud už, je kompletně opravitelný včetně vstřikovačů. Na druhé straně si zkus nechat opravit cokoli od Bosche - neopravitelné, za vstřikovač min. 6 tisíc. U Delphi max. 2,5 tisíc.

To Peter1: Do TDDi bych nešel, ty čerpadla VP30 od Bosche - to může být dost drahý problém. Jinak spotřeba je velmi dobrá, na úrovni TDCi. Faktem je, že TDCi je stále o dost dražší (ale vyplatí se myslím...)

Almera: výborný Japonec, diesel od Renaultu 1,5dCi super (ale nižší výkon než 1,8 TDCi), 2,2dCi od Nissanu výkon až 100kW, trošku vyšší spotřeba. Měl jsem Almeru MY1998 1,5 v benzínu a dobrý. Tam když sedli 4 lidé do auta, bylo to cítit. U dieselu máš většinou velkou rezervu krouťáku - posadíš 4 lidi a nevíš o nich, spotřeba stoupá minimálně...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
23. 10. 2005 21:56
Bez nadpisu
No ja som vahal medzi benzinovou 1,5 Almerou a Focusom 1,6 ale teraz mam "hokej" ci vlastne benzin alebo diesel ale mam obavu ze pri ojazdenom

dieslu mozem mat viac problemov s motorom pocul som ze diesel je citlivy na zaopchadzanie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
24. 10. 2005 08:52
Citlivost
No to jistě ano, diesel musí dostat co mu patří, v první řadě kvalitní naftu. Řešením je aditivum. Zdánlivě utrácíš peníze navíc, ve skutečnosti se ti tyto náklady vrátí ve spotřebě a menším opotřebení součástí motoru (lepší spalitelnost = nižší úsady karbonu). A když tomu dál olej, co dotoho patří, jsi v pohodě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maverick220"
24. 10. 2005 09:00
Bez nadpisu
Hi, par poznamek k Focus 1.6:

Mel jsem Focuse kombi 1.6 benzin, najezdil jsem s nim 140.000 (50tis./rok). Prumerna spotreba 7.8 l, Dalo se jezdit i za 6.5 nebo i za 10. Skvely jizdni vlastnosti, velkej kufr, zajimavy vnitrni design. Motor byl celkem uchazejici, dostatecne pruzny i odspodu (nesrovnavej s dieselem, ty jsou v zatahu odspodu jinde) a ochotny jit k maximu otacek (nekde kolem 7.000tis.ot./min byl omezovac). Zaver: slusne, spolehlive, s velmi dobrymi jizdnimi vlastnostmi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 10:55
Bez nadpisu
A teraz by si si vybral zas benzin ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maverick220"
24. 10. 2005 11:14
Bez nadpisu
Hi,

tezka odpoved. Ted mam Mondeo kombi Ghia 2.2 TDCi. Velikost + jizdni vlastnosti podobne (focus o trochu lepsi jizdni vlastnosti, mondeo o trochu vetsi). Ale motor je jinde. Na mondeu jsem zatim najel asi 40tis. km. Ze zacatku jsem se musel ucit s dieselem jezdit, protoze ve focusu jsem mel vyuzitelny rozsah otacek 3tis - 6.5 tis, v mondeu jezdim mezi 1.200 - 2.500. Tam kde focus linearne zrychloval na jeden stupen ve velkem rozsahu otacek, tam mne mondeo ze zacatku vykopne a pak rychle vadne. Pokud si chces vychutnavat jizdu a rad si pohravas s motorem, kup si benzin. Pokud jsi spise klidny jezdec, kup si naftu. Muj zaver: kdyby mi nekdo nabizel vyber mezi benzinem a naftou, tak se rozhodnu podle toho, co prevazuje v me jizde - jestli spise chut si zajezdit, (benzin) nebo se pohodlne dopravit z A do B (nafta). Ekonomicky rozdil je diskutabilni (vyhledej si clanky probirajici rozdil), podle mne neni financni hledisko pri vyberu majoritni (muj nazor, zohlednujici porizovaci, provozni, servisni ceny, atp.). Ale jasna odpoved - jako soukrome auto bych si vzal focuse kombi s 1.6 benzinem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
24. 10. 2005 14:13
Bez nadpisu
No mne osobne sa strasne paci Focus V dieslovom som sa aj zviezol a celkom som bol prekvapeny Chcem ist do Nemecka si nejaky vybrat lebo tu na Slovensku je 70 % dovezenych a predrazenych. Inak stale nemam jasno medzi ben. a dieslom asi rozhodne ponuka a vybava. Tak ci onak je to slusne auto.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "blesk999"
24. 10. 2005 15:53
Re: Re:
je zaujimave ako pribudlo Focusov (tych starsich) po tom co vsade ospevuju novy Focus. Mnohi sa az teraz dozvedeli ze ten podla nich doteraz designovo cudny, predrazeny Focus mal uz v 90-tych rokoch viacprvkovu zadnu napravu. Ma ju vsak aj Almera. Almera je podla TUV este spolahlivejsia ako Focus. Tazka volba, design interieru sa vsak podla mna nepodaril, navyse materialy tiez nic moc. Almera by mohla byt mozno lacnejsia. Focusy su teraz naozaj poriadne v kurze:-) Novy by som urcite bral. starsi mi vadi hlavne ten interier. Jazdenych dieslov sa tiez bojim. Nizka cena za pohonne hmoty moze byt znehodnotena vysokymi nakladmi na udrzbu. Pocet najazdenych km je rozhodujuci. Bolo spocitane ze radovo od 30tis rocne sa zacina diesel vyplacat. Pri jazdenkach to trochu neplati lebo nevedno co bude treba investovat, taktiez rozdiely v nakupnej vcene su mensie, ako sa zadari. Ak natrafis na prveho majitela, co sa staral (poznat to hlavne podla zachovalosti vozidla zvonku aj zvnutra). Ked si obzries povedzme 10-20 rovnakych aut zistis ze uz vies odhadnut kolko ma ktore nabehane, bez ohladu na to co ma na tachaci. bazary ich naozaj stacaju (konkretne kamaratka predaval nedavno Civica r.v 97 ktory mal 180tis. Isla sa tam dalsi den len zo zvedavosti na co ho ocenia a ups zrazu mal 137tis km) bol to bazar pri Starej Vajnorskej v BA. Ja som kupoval v AAA Almeru (starsi model N15) je to opruz tam kupovat (trva to a trochu ojebkavaju...) ale auto som si overil v servise kde podla servisky chodilo a potvrdili mi vsetko vcitane km. Bol to Autopolis. Evidenciu si vedu v PC. Dokonca auto bolo mierne spredu buchnute (celna maska, kapota, jeden blatnik) potvrdili mi co som si myslel ja (ale nebol som si isty) ze vnutorne blatniky a nic ine dotknute nebolo, dokonca ani chladic. Opravene to vyzeralo perfektne. Co inak autu paradoxne cenu znizovalo. V skutocnosti mi vsak v Autopolise potvrdili ze to robili oni a vsetky diely boli nove, menene a lakovane u nich. Cize predok ako novy:-) Ak ma auto servisku malo by to teda byt pomerne bez problemov.
neregistrovaný "nissanalm"
25. 10. 2005 15:01
Re: Re:
pri sucasnej cene almery by som to riesil kupou forda, urcite uvazuj o diesli TDCI. almeru mam ale nemozem povedat o nej ze to je super auto, kvalita isla strasne dole a auto ma vela much ale to by bolo na dlho. .5 benzin je lenivy a to mi nikto nevyhovori.
neregistrovaný "mishel"
24. 10. 2005 16:30
Bez nadpisu
Nazdárek. Pokud najezdíš 50 tis. km, tak se ti nafta rozhodně vyplatí. Co se týče aut, tak s Almerou nemám zkušenosti žádný, ale Focuse mám a je ůplně v pohodě. Mám ale benzin 1,8 85kW. Co se týče naftových motorů u Focusů, pozor na TDDI- velká hlučnost a docela větší spotřeba. TDCI je lepší. Výhoda je ta, že diesel je 1,8-nižší pojistka. V tomto směru WV docela zaostává.

Jak už sem řekl Focus=paráda, nemůžu si stěžovat
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peter1"
21. 11. 2005 22:02
Re: Re:
aku mas spotrebu na 1.8 ???
neregistrovaný "rj72"
24. 10. 2005 18:25
Něco k Almeře
Dle mého názoru se liší lidi na ty co jim japonci(nissan,to˙ota) vyhovujou a na ty co mají radši "evropská" auta. Já patřím do první skupiny. S n(t) chybu neuděláš, ale u Almery tě na něco upozorním. Od nového roku má být nový model u Nissanu v této kategorii a kupovat toto auto nyní nemusí být nejštastnější z pohledu ceny. Jinak bych ti doporučil si pořídit Almeru dovezenou (i 5let) starou. S obrovskou pravděpodobností narazíš na skvělý auto, kde rozdíl mezi novou a do 100000Km jetou moc není vyjma nižší spotřeby u tý dobře zajetý, ušetřených peněz za garančky a pojištění. Když ji po 5let prodáš, tak vyjma oleje, svíček a filtrů a nějaký tý gumy do ní nic vrážet nemusíš. Do 150000km si dobře pojezdíš a bude-li třeba i těch 250000km dáš. Od roku 2000 se rozdíl mezi Japoncema a evropskýma autama snížil, ale u Japoce (Nissan,Toyota) jseš vždycky co se funkčnosti týká a životnosti o něco dál.

Shodou okolností jsem měl i na rok diesel escort 1.8td 51kw. Tak těmto motorům se každopádně vyhni (dávali to i do focuse). 66kw má aspoň lepší vstřik, ale i tak největší problém TD je v tom, že na koncepčně zastaralý motory se přidělaly turba a pokud je takový motor ježděn na krátké vzdálenosti, tak turbo motor velmi rychle likviduje, protože nebere ohled na to zda je už motor zahřát na provozní teplotu. Navíc s 1.5 Almerou pokud jsi vyježděný a umíš zacházet s plynem se přiblížiš k 6litrům(nejseš-li zrovna z Prahy) a s TD 51 kw budeš jezdit lehce bod 6 a s TD 66kw, tak za 5,5l. Ten diesel za to opravdu nestojí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
25. 10. 2005 15:50
Bez nadpisu
Zatial som pocul len chvalu na Almeru aj co sa tyka spolahlivosti a preto som rozmyslal aj nad kupou Almery aj ked sa mne osobne viac paci Focus aj ked asi TDCi je na mna pridrahy tak ta 1.6 by mohla byt faj kedze dochadzam do prace denne cca 15 KM a sluzobky do Slovinska a po EU a SR mi plati firma tak ma spotreba na dlhe vzdialenosti velmi "netankuje" a na denne vozenie by mi mohol benzin stacit.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nissanalm"
25. 10. 2005 16:29
Re: Re:
ja osobne almeru uz nikdy viac....N16 1.5l leniva treba prilis vytacat, podvozok nie je stavany na tie nase cesty a garance kontroly su drahe.

co sa tyka poruchovosti tak o tom viem svoje
5. 11. 2005 17:41
Re: Re:
Almera 1.5. Je leniva ale ked sa vytoci tak ide neuveritelne. Merali sme amatersky zrychlenie na 100km/h. pre zaujimavost vysledky:

1. Almera 1.5 65kw, papierove zrychlenie 13.8s, najlepsi skutocne dosiahnuty cas 11.9s (100 km/h sa dalo dosiahnut na 2 stupen).

2. Renault Laguna 1.9dCi 79kw papierove zrychlenie 11.8s, najlepsi cas 12.7 na 3 stupen

3. Renault Megane II 1.4 16v 72kw, papierovo 12.5s, najlepsi cas 14.8 na 3 stupen!! Velmi neprijemny obmedzovac otacok..
neregistrovaný "Peter1"
5. 11. 2005 18:17
Re: Re:
Neskusal si aj Focusa alebo Golfa 4 Nie som stale rozhodnuty co kupim ale Focos sa mi zacina pozdavat cim dalej ty viac

Tento weekend skusam 1.8 TDDi a celkom som prekvapeny nieje to ziadny sprinter ale ide celkom dobre 8)
5. 11. 2005 18:51
Re: Re:
V Golfe 4 som nesedel.

Vo Focuse Hatch 1.6 som isiel len predvadzaciu jazdu. Velmi dobry pocit som mal, hlavne z podvozku a riadenia.. a celkovo som sa dobre citil v tom aute, boli sme styria dospeli vnutri.

Kolegovia maju Almery Hatch 1.5 a 1.8. V tej 1.8 sme sa vozili na sluzobky par krat (cca 600km streka). Je tam straaasne malo miesta vnutri a to auto sa hupe na dialnici. Almera (2535 mm) ma skoro o 10 cm kratsi razvor od Focusu (2615 mm)!! Cize pocit je podobny ako v Fabii pri prechode nerovnosti, podvozok nie je zly ale ten razvor robi svoje, nevies sa v tom aute posadit, po dlhsej ceste si dolamany a na dialnici cele aut hupe a skace.

Takze ja by som si vybral Focus, ale nemam to podlozene ziadnymi dlhsimi vlastnymi skusenostami... a ked Focus tak asi TDCi a Kombi.
neregistrovaný "Peter1"
5. 11. 2005 20:25
Bez nadpisu
TDCi je na mna trochu pridrahe preto dumam nad 1.6 alebo 1.8 TDdi

Alebo este pockam a kupim posledne Mondeo ale to by ma vyprasilo totalne z prasul :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlada-l"
6. 11. 2005 17:29
Almera 1.5
a mate zkusenosti se spotrebou u Almery??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
7. 11. 2005 10:42
Bez nadpisu
momentalne sa situacia otocila, Almera uz cca mesiac prestala byt tak cenovo zaujimava. V zaklade stoji 521 tis. (predtym bola dlhsie v akcii od 469tis-bolo to sice bez ABS ale aj pri doplateni za ABS si sa zmestil pod 500tis) vtedy to bola podla mna najvyhodnejsia kupa na trhu. Za tychto cien Almery by som jednoznacne volil Focus. Ten naopak zlacnil a zacina na 469tis!! (to je za 3dverak 1,4 80k) za 585tis (ak sa este dostanes k modelom First Edition) mas spicku triedy (hlavne co sa tyka jazdnych vlastnosti) s vybornou vybavou Sport a 1,6l motorom 115k. Prevedenie interieru je tiez o kus hodnotnejsie ako u Almery. Vybava Sport zahrana take pekne veci ako 16" Al disky, volanta radiaca paka v kozi... Ak mas tieto prasule nevahal by som ani minutu a utekal to kupit ak ju este maju. Octavia II je momentalne asi najdrahsie auto triady:-( a ja ju mam. Uz to len chabo ospravedlnuje ten velky kufor. V tej Skodovke su riadne sebavedomi... Octavka stoji bez tychto doplnkov, a este bez nejakych dalsich stale svojich, zo slabsim 1,6 motorom stale svojich od 609tis vo vybave Ambiente. No nekup to:-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blesk999"
7. 11. 2005 15:24
Re: Re:
ups teraz som si uvedomil ze zaujem je o jazdenku. V takom pripade je to nieco za nieco. Ja by som bral Almeru. Navyse nieje to model dozadu ale stale aktualny. Focus mal dobry podvozok ale podla mna desny interier. Niekto sa tu vsak vyjadroval ze sa mu ten interier pacil :shock:
neregistrovaný "Mena"
7. 11. 2005 15:20
Almera
Mam Almeru 1.8 a naprosta spokojenost. Tu 1.5 bych nechtel, to moc nejede, cenovej rozdil obou motoru byl pri koupi 30.000,- Kc, to za to stoji si priplatit. Oba motory maji ale hodne velkou zivotnost. Ja ji kupoval proto ze byla tehdy hodne levna.

Poud chces nafta volil bych focus, ford ma dobry naftaky tdci, tddi sou spatny, to bych si nekupoval. Pokud chces kombi, je to jasny, to almera neni. Jinak si ale myslim ze sou to celkem srovnatelny auta, chybu neudelas ani s jednim, spis bych koukal na puvod a cenu ;-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
10. 11. 2005 21:29
benzin vs diesel ???? ( Focus )
No rozhodol som sa pre Forda ale teraz neviem ci benzin alebo diesel.

V bazaroch je strasne vela naftakov a len malo benzinakov nieje to nahodou tym ze sa viac kazia ??????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hardy"
11. 11. 2005 12:20
Focus
Nove Focusy maju 1,6 TDCI z PSA, takze je to dobra volba.

Ked hovoris o jazdenom Focuse: dieselov je u nas v bazaroch viac preto, lebo je na nich vacsia ryza (jazdene v D alebo NL stoja skoro tolko isto).

Urcite by som si vybral auto cez internet - Ford je jeden z mala, kde si vies pozriet a vybrat auto podla svojich poziadaviek. Asi by som volil NL - vacsia ponuka a hlavne to, ze Nemci zhavia kazde auto na dialniciach az na maximalku (Twingo 170, Felda 160 a pod...).

Zelam ti vela zdaru pri vybere...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tradaja"
11. 11. 2005 16:30
¨TdCi ????
urovna jetyho tdci bych se dost bal - ostatne jako vsech jinych starsich naftaku. Znamy automechanik ( ne znackovy - tudiz o neco levnejsi) minuly tyden vymenoval na focusu vstriky a jeste neco (pumpu ???) za 72.000 Kc. jen proto, ze dotycny nabral spatnou naftu. Tim autem sem jel pred tim, nez to dotycny koupil a jelo opravdz spickove (1,9 TdCi - cca ta 85kW verze. To se treba u benzinu stat nemuze (tim chci rict, ze se muze teda taky posrat, ale je konstrukcvne jednodussi - proste pokud nezsdres, nepretrhnes rozvodak nebo neuvaris tak nejsou opravy takhle drahy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
14. 11. 2005 12:06
Bez nadpisu
Podla mna to ze ceny dieslov a benzinov su rovnake ma prave to odovodnenie ze i ked nakupna cena diesla bola vyssia ako zrovnatelneho benzinu a zaroven prevadzka vzhladom na nizssiu spotrebu diesla by mala byt lacnejsia avsak riziko nakupu bezproblemoveho jazdeneho diesla je vacsie ako u benzinu. Je to prave z dovodu podsatne vacssej zlozitosti dieslovych agregatov. To ze diesel je vdaka nizssim otackam trvanlivejsi plati len pre skupinu V nemecku a a podobnych krajinach to uz asi pochopili a ceny sa podla mna preto zrovnali. Ja by som sa do stersieho diesla bal ist.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter1"
14. 11. 2005 14:36
Bez nadpisu
Presne toho sa bojim ze mi odyde turbo a potom sa nedoplatim inak pri tom co najazdim ako sukromna osoba cca 10 000 km mi spotreba nevadi vyssia ako pri diesli ostatne km co nalietam mi firma preplaca ( sluzobky ) Inak som cital ze tie 1.6 su celkom dobre chcem si ho ist niekde vyskusat ak budem mat prilezitost.
Rozbalit vlákno
0