Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Bez nadpisu
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 8. 12. 2005 13:05
tak rozhodne (dle m,eho skromneho nazoru) je lepsi saab jak audina
Bez nadpisu
neregistrovaný "TheWickerman"
| 7. 12. 2005 17:05
ja som vcera kupil SAAB 9-3 2,0TS vector...tiez som happy, aj ked som povodne isiel kupit A4 3,0TDI...
Re:
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 7. 12. 2005 14:40
thx
Re:
neregistrovaný "TheWickerman"
| 4. 12. 2005 22:09
Congratulations...
Bez nadpisu
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 26. 11. 2005 23:37
tak se v patek stanu stastnym majitelem alfy 145 1.9 jtd LIMITED EDITION .. jel jsem v tom a bomba ... podvozek bilstein, kola 16 .. gumy 215/40/16 .. parada :-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "milosh1"
| 25. 11. 2005 22:49
Tady mas par informaci o Alfach :idea:

www.club-fiat.com
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 21. 11. 2005 14:05
Tam záleží na generaci. Byly celkem 3 a z hlediska kvality se moc nelišily krom motorů TD a 1.4 12v. Těm je lepší se vyhnout. Rozdíly byly právě v interiéru, kdy jednička hrála jak marťanská kapela, druhá generace byla srovnatelná se zbytkem světa a ta poslední byla dost solidně udělaná. Takže kdo je "zvukař" a záleží mu na tom, ať volí úplně poslední auta před nástupem Stila.
Re:
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 21. 11. 2005 13:19
jj, mel jsem moznost porovnat kvalitu v brave 2001 a golf z toho sameho roku. :-) nebylo o cem mluvit! brava by to vyhrala.

Navic, kamarad si koupil bravu, protoze jezdil na sluzebky do rajchu s oktavkou a rikal, ze potom, co se svezl v brave, mu ta brava prisla 100x lepsi!!!! i plasty!
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 21. 11. 2005 12:44
Bravo je obraný a levnější totéž, tzn. největší rozdíl je v odpružení, materiálech, výbavě a jednotlivých dimenzích motoru. Ale s Bravem JTD nemám zkušenosti. Podle mě z hlediska spolehlivosti to bude buď stejný nebo lehce ve prospěch Brava. Musel bych se podívat do materiálů, takže následující úvahu ber jen jako spekulaci, ale tipoval bych, že Bravo bude mít možná horší (byť stejně vypadající) turbo, možná bude ten motor i vobranej na materiálech, atd. - tzn. existuje možnost, že při nějakým výkonovým zvyšování se může projevit určitý rozdíl v dimenzování dílů. Říkám - nevím to, jen střílím od boku, protože třeba u benziňáků to tak dělají velmi často a na 2.4 JTD to tak i skutčně je. Dva motory vypadají stejně (Thema 16v Turbo a Delta 16v turbo) a přitom jsou vnitřnosti diametrálně odlišný (pohledem téměř neznatelné).

Jinak poslední generaci Bravy jsem měl na test ve verzi 1.2 benzin 16v a zpracování by Golf mohl slepě závidět.
Re:
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 19. 11. 2005 11:32
magicu, a ve srovnani s bravem jtd? co se do jizdnich vlastnosti a zpracovani tyce?
Re:
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 19. 11. 2005 08:59
jj, diky za info .. s tema debikama jsem pocital :-)

ale jak se tak divam, pomalu neni velky (cenovy) rozdil mezi 145 jtd a 156 :-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 19. 11. 2005 01:05
Proti 145/146 1.9 JTD bych neměl nic, bývají tam problémy s debimetrama, šktrt. klapkama a antiskluzem. Proti 156 je ten podvozek citelně horší, ale není to žádná hrůza. Kupodivu na to, jak jednoduchá ta konstrukce je, se to nechová až tak strašně. Ve srovnání se zbytkem světa tý doby je to dobrý. 146 má vyšší užitnou hodnotu než sedan 156, je prostornější hlavně vzadu a i když má stejně velkej kufr, díky sklápění zadních sedadel je praktičtější.
dobra koupe
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
| 18. 11. 2005 22:00
magicu, vyplati se koupit 145/146 v jtd 77kw

kazdy na ni nadava, ale zadne konkretni reference nemam. Chtel jsem puvodne 156 2.4 jtd ale, 145 je ted pro me vhodnejsi, protoze s ni budu jezdit jen o vikendech. Myslis teda, ze pokud nebudu mit vyslovene smulu, nemela by me 145 zklamat i co do jizdnich vlastnosti?

diky moc za odpo.
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 18. 11. 2005 16:14
Dám-li na jakýkoliv auto tlumiče, který budou nutit kolo odvalovat se po zemi a ne lítat vzduchem, budou ty problémy mnohem větší, protože 145/146 má kovaný ramena (na rozdíl od většiny se svařenýma ramínkama z jedničkových plechů).
Bez nadpisu
neregistrovaný "Zelda"
| 18. 11. 2005 10:54
Všechny Alfy nižších tříd mají v městských provozech problémy s nápravou - kuláky, čepy, ramena apod. A ani to nejsou žádní šetřílci benzinu.. Což neplatí o JTD - ten je vynikající. Jinak prý OK. Zdroj: servis Fiat a Alfa..
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 16. 11. 2005 23:14
Ne, AR 145/146 se nikdy sériově nevyráběla ve verzi 4x4.
Bez nadpisu
neregistrovaný "franus"
| 16. 11. 2005 10:35
Chapu dobre, ze se 145 delala i ve verzi 4x4? Jestli ano, tak jaky system 4x4 se zde pouziva?
Alfa Romeo 145
neregistrovaný "Y4n"
| 6. 11. 2005 13:22
podivej se do sekce Alfa Romeo, ten dotaz uz byl vznesen nekolikrat a velice exaktne na nej bylo odpovezeno.

Osobne Alfu 145 velice doporucuji.
Alfa Romeo 145
neregistrovaný "Paolo.n"
| 5. 11. 2005 01:02
Zdravim,

Nekdy po skonceni zimy bych chtel poridit nejaky slusny priblizovadlo, nevelky, ne uplne liny, ale s prijatelnou spotrebou. Mam par tipu, ale ted jak se jeste rozhlizim, tak jsem narazil na Alfu 145 (1.4 TS). Celkem nic o tom ale nevim, hlavne co se tyce spolehlivosti, spotreby, reziveni kastle a tak. Nektery se nabizeji az s podezrele nizkou cenou, neni v tom nejakej hacek? Co myslite?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku