Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
8. 12. 2005 11:59
neregistrovaný "Agressor"
8. 12. 2005 12:59
neregistrovaný "blesk999"
8. 12. 2005 16:45
neregistrovaný "pepe1"
8. 12. 2005 17:42
neregistrovaný "yoyo"
8. 12. 2005 19:44
neregistrovaný "yoyo"
10. 12. 2005 00:08
neregistrovaný "yoyo"
8. 12. 2005 20:02
neregistrovaný "kvak"
8. 12. 2005 20:52
8. 12. 2005 21:11
neregistrovaný "yoyo"
9. 12. 2005 00:35
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 05:48
neregistrovaný "gangsta"
9. 12. 2005 09:36
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 10:13
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 11:02
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 10:21
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 10:31
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 12:43
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 12:54
9. 12. 2005 13:06
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:11
9. 12. 2005 13:18
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:32
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:32
9. 12. 2005 13:34
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:53
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 14:00
9. 12. 2005 13:43
9. 12. 2005 17:36
neregistrovaný "kvak"
9. 12. 2005 17:49
neregistrovaný "ace211"
9. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "Haldo"
9. 12. 2005 14:12
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 15:07
neregistrovaný "HAROUS"
9. 12. 2005 15:28
neregistrovaný "Ultiman"
10. 12. 2005 10:18
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 15:43
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 17:05
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 19:32
10. 12. 2005 09:55
neregistrovaný "Agressor"
10. 12. 2005 10:12
neregistrovaný "Agressor"
10. 12. 2005 10:18
10. 12. 2005 13:32
neregistrovaný "Ultiman"
10. 12. 2005 13:34
neregistrovaný "Ultiman"
11. 12. 2005 00:10
neregistrovaný "ace211"
11. 12. 2005 22:35
neregistrovaný "Kessler"
12. 12. 2005 15:06
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 16:16
12. 12. 2005 16:32
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 17:19
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 17:58
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 18:03
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 19:28
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 23:49
neregistrovaný "michal_k"
13. 12. 2005 10:01
neregistrovaný "GMH6"
13. 12. 2005 12:22
neregistrovaný "Agressor"
13. 12. 2005 12:23
neregistrovaný "Agressor"
neregistrovaný "Agressor"
8. 12. 2005 11:59
Nové policejní AUDINY
Doslechl jsem se, že policie ČR pro dálniční kontroly koupila či dostala šest AUDI A6 ve sportovním provedení - nevím zda se jedná o verzi S6 či slabší benzínvé verze se sportovním podvozkem..Osobně si spíš myslím, že je to kachna - pochybuju že by benga kupovali šest aut za 2,5mil kč...

Když koupili ST220ky tak sem si řekl "Když oni V6, my V8..!" :P , ale pokud by tohle byla pravda, tak už fakt nevim:D

Nevíte o tom někdo něco?
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2005 12:40
Bez nadpisu
no neviem co to je za motor..ale policajnu A6 som v Prahe videl...asi tak 2tyzdne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
8. 12. 2005 12:59
Bez nadpisu
na Slovensku je tusim 9ks tmavych Passatov s neznamou upravou, niekolkokrat som ich stretol. Su to tmavo modre a cierene, znizene Passaty. Vpredu maju namiesto znaku meraciu raketku, kameru maju miniaturnu takze nemozno ho podla nej ani zboku identifikovat, az po predideni sa mu rozblika niekokolko cervenych svetiel ukrytych za mriazkou chladica.

Neviete niekto co to ma za motory a ako pripadne upravene? Jazdia po dialniciach celeho slovenska a po dialnicnych tahoch v ramci vacsich miest. Kedze naoko je takych Passatov hodne tak uz sa pomaly ani neda ist rychlo:-(.- Okrem bielych a modrych Fabii, bielych golfoch, treba spomalovat aj pri nich :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepe1"
8. 12. 2005 16:45
Bez nadpisu
já vim že nějaké mají ale myslel jsem že to je jen pro doprovody naší politické elity aby se jim dobře jezdilo rychle
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yoyo"
8. 12. 2005 17:42
slovenske passaty
raz koncom leta som isiel po dialnici z BA do MA, neskoro v noci, a kedze som sa neponahlal, isiel som si 100-kou. prave v useky, za stupovou je mierne klesanie, takze vidno oba pruhy dialnice. vsimol som si, ako nejaky blazon vyblikava (xenony :)) vsetkych v protismernom pruhu a ide brutal rychlo... ked prefrcal okolo, podla zvuku som typoval nejakeho talianskeho plnokrvnika, maserati, ferari, lambo... chvilku za nim blikajuci vianocny stromcek, policajne auto. mozno prave jeden z tych passatov.

a mozno sa vozil nejaky papalas :-) a ochrankari mu nestihali...

paci sa mi, ze sa takto maskuju. aj to, ako miesto znaku VW maju meraci radar.
Rozbalit vlákno
4
8. 12. 2005 18:47
Re: slovenske passaty
to ze meraju je OK, ale preco napr meraju medzi hlohovcom a trencinom v sobotu poobede, ked tam je frekvencia 1 auto na 1km je mi fakt zahadou, resp nejde o bezpecnost ale o vytahovanie penazi z ludi
neregistrovaný "yoyo"
8. 12. 2005 19:44
Re: slovenske passaty
no, ono to je taky zvlastny ukaz... a najviac zastavovali ludi koncom mesiaca, vtedy som v poho schytal aj dve-tri hliadky za den. teraz to uz ma i nazov podla ftaka...v MA napr. existuje meststka policia a ta sa stara o to, ako vytiahnut z ludi peniaze - zle parkovanie pri nemocnici, lebo nie je kde parkovat... a to iste v meste. ale to su mestsky chlpaci, to je nieco celkom ine... vlastne - sem tam aj stoja na priechodoch pre chodcov a zastavuju auta, najma rano, ked deti idu do skoly... ale to, ze nevedia, kolko obyvatelov ma mesto, pre ktore pracuju... :-)
9. 12. 2005 11:23
Re: slovenske passaty
Znamy mi vravel o merajucom Passate, ktory siel o stvrtej v noci na D1, takze clovek si uz fakt nemoze byt nikdy isty... Inak daju sa spoznat podla toho, ze su to vsetko V6 4motion, ako niekto spominal, takze to maju aj nalezite oznacene na zadku a raz som videl jeden z nich na ciernych plechovych diskoch. Civil by na Passate asi nemal plechace...
neregistrovaný "yoyo"
10. 12. 2005 00:08
Re: slovenske passaty
Lubosh: hej, plechy by na tom civil nemal

okrem zimy... ked vela passatov plechy ma.. :-) a zimne gumy na nich.

treba davat pozor na passat-a, tmavej farby (tmavozelena, -modra) s foliami... obzvlast sa mi paci, ked stretnem bielu fabiu s tak tmavymi foliami na prednych bocnych oknach a este typek vnutri ma siltovku :)

trochu off-topic: folie na prednych bocnych som mal aj ja (307sw) a bolo to fajn, len tie prechody cez hranice, najma do A a D... so stiahnutym zadkom, ako by som nieco pasoval :shock:

na druhej strane, menej som zapinal klimu. v lete. (strasne smrdela a nebol som schopny ist do servisu. cakal som na servisnu prehliadku, ktorej som sa nedockal... :-( [odkaz]
neregistrovaný "kvak"
8. 12. 2005 20:02
Bez nadpisu
naposledy som zabky zelene videl schovane pred dodavkou v odstavnom pruhu niekde pred beckovom. dodavka mala vystrazne svetla, velku bielu skrinu a pred nimi zasite v zelenej fabke v radarom dvaja zelenkavi... neviem teda ci aj tie dodavky si zivia ako kamuflaz >:D inak tie passaty maju tusim V6 TDi - myslim, ze 2,5l ale nie som si uplne isty. ale v zasade ma kazde auto s radarom cierne folie od b-stlpika dozadu a zasadne "koncernove" auto :D
Rozbalit vlákno
1
8. 12. 2005 20:52
Re: Re:
podla mojich pozorovani su to 2.5 V6 benzinaky synchro, takze da sa tomu utiect celkom v pohode, pokial teda ides aspon tych 180km/h, len ich treba zbadat a zrychlit aspon na 230, kde je predpokladam ich maximalka.

by som bol zvedavy co by robili, ale pravde podobne by si zavolali posily...

no nic, najjednoduchsie je jazdit predpisovo, co sa mi uz dlhsiu dobu aj na dialnici celkom dari, najme teda vdaka cene benzinu.
neregistrovaný "yoyo"
8. 12. 2005 21:11
Bez nadpisu
tak, tak... az sa bude jazdit na vodu (najlepsie morsku...tej je dost) tak zasa nebudem dodrziavat rychlosti... pokial teda nebudu prepchate dialnice... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 00:35
Bez nadpisu
no snazit sa utiect autu s meracim zariadenim a kamerou je blbost aj ked sa ti to podari pride ti nakoniec este drahsie predvolanie kde ti za 230 zakazu jazdit co i len na bicykly a zoberu vodicak aj tvojmu nenarodenemu synovi a babicke palicku...

Tie Passaty maju okrem inej vybavy zaznamenavacie zariadenie s hardiskom z ktoreho nemozno nic zmazat. Mam pribuzneho u dialnicnej policie ktory sa chvilu vozil v tej OI kombi 1,8T ktora sa plizi tak 500 m pred tym Passatom a zastavuje tych co si nestihli vsimnut ze to neni managerske vozidlo. Potvrdil mi ze ak Vas chyti tento bazmek nepomoze nic a vzdy je to minimalne za pokutu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gangsta"
9. 12. 2005 05:48
to : matuS
nie, tie passaty su 2,8 V6 benziny, 4Motion, vykon 142kW, maximalka 233 km/h.

Inak, pochybujem, ze by si niekde na prepchatej dialnici, v pondelok rano mal sancu utiect niecomu takemu...95% slovenskemu vozovemu parku sa moze o maximalke 230 iba ak snivat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 09:36
Bez nadpisu
na prepchatej dialnici neni problem stihat niekoho aj ked ma vyrazne silnejsie auto. jedina sanca je potom unik cez odstavny pruh alebo uniknut na nejakom vyjazde. Tak ci tak to povazujem len za akademicku debatu, ja by som to urcite nerobil, nepomozes si ani keby si im usiel, skor naopak. Asi moc pozerate telku :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 10:13
Nevim nevim
Ty hodnoty passata 2,8V6 ve fourmotionu jsou papírový - 233kmh je tabulková hodnota, ve skutečnosti jede v pohode o 20 více a taky neskutečně žere >:D - vím o čem mluvím. Ja jsem se s Renaultem Laguna dostal na 270kmh - tachomterově, avšak moc nepřeměřuje...

Bud to chce sti nebo evo a jezdit po okreskách, nebo silný sedan od audi či bmw a pálit dálnice 280.. :shock:

Máte pravdu, Debata je určitě akademická, avšak mne baví >:-[]

A z těch kamer a radarů bych si hlavu nedělal - stačí sundat spz, dát černé folie a zbohem a šátěček >:-[]

AVE V8
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 11:02
Re: Nevim nevim
Tak to som ešte nežral - 270 v LAGUNE. >:D

280 v STI. >:D

Veď by tie autá vzlietli. Koľko máš rokov? 15? >:D
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 10:21
Bez nadpisu
agressor a co s tymi v lavom pruhu? vyblikavas ci ich beres zprava, zlava kade to ide? :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 10:31
Re: Re:
Přesně tak, vyblikávám - samozřejmě ne pokud předjíždí, či nemohou - takový idiot nejsem, ale pokud je nekdo, kdo jede 145kmh a v pravem pruhu je volno a schválně brzdí....automaticky tam lupnu trojku a beru ho z prava - A podle zakona me musí pustit i kdyz jedu já nepovolenou rychlostí - toto řešit mu nepřísluší.. Bohuzel například system zip u nás jeste zcela nefunguje - v nemecku je to uplne o necem jinem ...i dalnice jako takove...Na dalnici vsak umi jezdit rychle kazdej * :P

Jde oto nikoho neohrozit... Prusvih je kdyz mi tam vlitne felda ve 130 kdyz ja tam mam 250... bych mu dal facku :D
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 12:43
HEHE
Kezby 15! Je mi 5 :D!!

Nechápu jak muzes srovnávat atmosférickej 3.0 V6 s přepnovanym 2.0 Boxerem ...????? Impreza neni na dálnice - v papírech má myslim 245 - to je jen 10 víc jak laguna - hlavne takhle to nejde srovnavat - v papirech je vzdycky vsechno jinak nez ve skutecnosti. Kdyz vedle sebe postavíš dva motory sejného roku vyroby a jeden bude dejme tomu 2.0T a druhý 3.0V6(L6,H6 - to je jedno) , oba stejne výkoné (200k), tak na dálnici bude mít vzdycky převahu vetší objem!! Soudě podle toho co říkáš o létání s autem asi nemáš moc zkušenosti s jízdou nad 200, ze?

Nechci se tu přít, tahle diskuze je o necem jiném..

PS.: Opel Omega 3000 (3.0 L6) z roku 1991 má výkon 150kw(cca 205k) a každej majitel (moc jich neni) ti potvrdi, že umí 280 (tachometrově,nevim odchylku). Tak se di nekam svést a pak napiš, brouku. :P
Rozbalit vlákno
14
9. 12. 2005 12:54
Re: HEHE
když nechám mozek doma, tak to s většinou vozového parku z dlouhého táhlého rozpálím na 200...s feldou, není problém...ale jde o to že...jaksi...ehm....JE TO O ŽIVOT! Se starou omegou jet 280...to snad ani komentář nejde napsat... PS: jestli máte na slovensku víc těch passatů, tak pánbůh s vámi, protože na tom kousku dálnice, co tam máte, to musí bejt jeden poliš vedle druhého... >:D . PS: za dvě hodiny vyrážím směr Blava, nějaké rady,kde jsou hlídky? Dík ;-)
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:06
Re: HEHE
Nenech se zmást, ta "stará" omga, pokud jí nikdo nenechal hnít v bahne a mrazu a je udržovaná, má pořád superpodvozek a motor neznicitelnej - zvlášt ty slabší 12V!! Omegy B (93 a novejsi) se nedaji srovnavat s puvodni omegou ani motorem, podvozkem ani spolehlivostí!!!

S tou feldou máš recht - já s 1,3mpi dal s kopce 180!(tachomterove,at me nikdo nechytá za slovíčko!) , takze ta 1,6 asi dve kila dá..to musí bejt ve felde horor >:D uz 150 je moc. muhehe

čest V6
9. 12. 2005 13:11
Re: HEHE
Čas nezastavíš. Možná to v době výroby byl super kousek, ale životnost oceli je věc, se kterou musíš počítat. jaké to má zavěšení? multilink? Spíš nějaké to staré dobré, osvědčené...a bohužel prorezavělé. Jo...o tom objemu...máš pravdu. při papírovém podobném výkonu bude mít navrch větší objem. Ale těch 280 ti fakt nežeru...250 možná, oči deset metrů před autem a * štípat pětku drát...
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:18
Re: HEHE
Poslu ti odkaz na video... presvec se sám--- jak kdyby mi na tom zalezelo...:D
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:32
Re: HEHE
stránky : [odkaz]

pod polozkou guest's cars je odkaz na video: "movie 280km from Azur "

tak se mrkni

mej se
9. 12. 2005 13:32
Re: HEHE
Posli. Jestli to je nevytunené, origoš auto z 91 tak se ti tu veřejně omluvím a za trest si pujdu dát zmrzlinu ;-)
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 13:34
Re: HEHE
za co by ses omlouval? kazdej máme svuj názor a já ten tvůj beru...

Akorát teď chci abys ho zmenil :P :P

Legrace... měj se >:-[]
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 13:53
Re: HEHE
Agressor ak si mal na tacháči v LAGUNE 270, je to len dôkaz toho, že Ti poriadne blbne tachometer. Nič iné. Žiadne sériové auto s 200k sa takej rýchlosti ani nepriblíži.
9. 12. 2005 14:00
Re: HEHE
Ale dlouhé klesání udělá svoje...těch 250 bude reálných. já se kouknu na video a pak až budu dělat závěry
9. 12. 2005 13:41
Re: HEHE
myslim, ze na jednu hliadku natrafis na tej nezmyselne dlhej 60ke, co je okolo hranic..

P.S.: podla SPZ sa neda, su prefikani a menia ich :?
9. 12. 2005 13:43
Re: HEHE
Jo jo, tam jsou vždycky...většinou směrem do čech. Už mě fakt baví řítit se 160, před nima začít brzdit, okolo jet "schválně" 110 a za pár metrů dát plnej kotel...PS: pozor, maskujou se mostama (u malacek)!
neregistrovaný "kvak"
9. 12. 2005 17:36
Re: HEHE
som ti nestihol napisat ze radi stavaju za malackami smer kuty alebo opacne...ale evidentne to uz poznas...no a ja tiez, kedze v malackach byvam :D
neregistrovaný "ace211"
9. 12. 2005 17:49
Re: HEHE
Ta slavná Omega 3000, není žádná Opel Omega, jak se nám tady snaží řici. Ale Lotus Omega 3000, tedy je to Lotus který má kastli z Omegy, tady asi veškerá podobnost s Omegou končí. Tedy to není žádná seriovka ani tuning. Ale projekt od Lotus a počtu několika desítek kusů.

Bych děsně rád viděl VR6 Passata při 233 km/h a ještě lépe Lagunu při 280, to samé s Imprezou, která i z kopce více jak 250 nejede, protože jednoduše díky omezovači otáčkám nemůže. (zkoušeno) Ten Passat možná 233 papírově jede, ale potřebuje na to 10 km a žádný protivítr.

Jinak jak tady někdo správně podotkl, tak je jedna věc mít rychlejší auto a druhá věc je nebýt dojet. V běžném provozu 200hp auto zcela bez problému dojede 500hp auto. Výhoda v akceleraci se při běžném provozu ztrácí uměrně s hustotou provozu.
9. 12. 2005 18:55
Re: HEHE
Ak mas pravdu, tak je jasne, ze ide 280. Len doplnim technicke detaily - je to Lotus Carlton, 3.6 litrovy upraveny motor z Omegy 3000, 377 koni a 570 Nm pri vahe 1658 kg. V 91om sa mu podla casopisu Evo vyrovnalo len Ferrari F40...
neregistrovaný "Haldo"
9. 12. 2005 13:20
Bez nadpisu
akurat ti poviem, ze jeden ten passat ma zilinsku SPZ :). Minule som ho stretol ako blika na krajnici pred niekym inym...tak som sa ukludnil, lebo som vedel, ze uz ziadneho az do BA nestretnem (i tak som isiel 135tacho, viac sa mi vtedy nechcelo, inac jazdim po dialnici tak do 150)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agressor"
9. 12. 2005 14:12
Bez nadpisu
Docela by mě zajímalo, jestli uz si vubec nekdy auto který má 200k ridil, nebo v nem alespon jel... Vim ze 200k je h***o, ale obecne tachometry maj cca 5% odchylku - takže to zas tak nereálné není. ono na tech koních ani moc nezáleží, víš? Hodně jde o charakteristiku motoru, kde ma jakej kroutak(ten te tlaci do sedacky a tahne auto dopredu..) dál taky jaky mas gumy - sirka, valivy odpor, hmotnost vozidla, soucinitel odporu vzduchu karoserie....blablabla.... Z tvých názorů soudím, že asi nejaký podobný tříltir šestiválec vlastníš a že tedy mluvíš z vlastních zkušensotí... anebo máš poloviční obsah se čtyřmi soudky, či naopak něco nabušenyho a nechces si priunat ze takovej francouzskej srac(to je) jede docela rychle...?... AHA
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HAROUS"
9. 12. 2005 15:07
Re: Re:
Tech 280 si s tim Opelem jel Ty?
neregistrovaný "Ultiman"
9. 12. 2005 15:28
Re: Re:
Agressor: jeste ze je na tom videu prazdna dalnice jinak bys tu mel takovou prednasku jakou ba ti o dulezitosti predpisu nedaji ani v autoskole >:D a jinak nevim co rict...nic proti lidem jako ty nemam a gratuluju...dostat z takove plecky 280(samozrejme ze tachometrove >:D ) chce i trochu odvahy :D
neregistrovaný "Agressor"
10. 12. 2005 10:18
Re: Re:
ULTIMANe , se tou pleckou bez svyst do nemecka - pak neco rikej ty nubiro :D
neregistrovaný "911T"
9. 12. 2005 15:43
Re: Re:
To Agressor: Tak či tak, skutočných 270 na sériovej LAGUNE ani v ničom podobnom nedosiahneš bez ohľadu na pneumatiky, oktánové číslo, alebo vodičskú zručnosť.

Žiaden podobný trojliter nevlastním(2.0d), ale mal som možnosť vyskúšať mnoho výkonnejších áut, takže mám akú takú predstavu.
neregistrovaný "blesk999"
9. 12. 2005 17:05
Bez nadpisu
pozrel som tu stranku, ano ta Omega mala fakt 280km/h na tachaci aj ta rychlost vyzerala slusna. Na tej stranke je uvedena aj presna rychlost 280na tachaci znamenalo 256km/h, vyrobca uvazda 240km/h maximalku. To je realne na prazdnej dialnici za priaznivych okolnosti. Ma na to vplyv vela faktorov ale ak je dany vykon 204k tak zbytok mozno vylepsovat uz len znizovanim jazdnych odporov (valivy-pneu, vzduchu, odpor v loziskach, znizovanim hmotnosti vozidla (po rovine a dokopca, z kopca ma vacsia hmotnost vyhodu) a sklonom cesty. Cize ak je mierny vetrik zozadu (povedzme co len 30-40km/h) moze to urobit na vyslednej dosiahnutej rychlosti cca 10-15percent, z kopceka opat kusok, z dlheho este viac :-) . Sucastne auta maju odchylku okolo 3% cize su menej optimisticke >:D Pred rokmi som mal Favorita 50kW EFI a ten dokazal ist na dialnici pravidelne az na doraz tachaca. co bolo tusim cca 180-190km/h cize realne tych 165 az 175km/h co uz vyzera realne. Felicia 1,6MPI mi neskor viac ako 180 nedala (podla tachaca). Octavia I 1,6MPI na 195/65R15 jazdila pomerne pravidelne az do 210km/h (opat podla tachaca). Nova OII 1,6MPI uz vsak viac ako 200 zatial nesla :-( Mozno ma vsak len presnejsi tachac. Cize moze byt len vzdy to uz trochu trva sa dostat nad istu hranicu. preto kupujem vzdy gumy s rychlostnym indexom aspon H, aj ked na Octaviu I pchali T.
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2005 19:32
Bez nadpisu
mam taky pocit ze aggressor este fakt vodicak nema :-) inak by tu nekecal take bludy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agressor"
10. 12. 2005 09:55
Bez nadpisu
Tak lotus omega drahousku neni zaprvy lotus omega 3000 a za druhy nema jen kastly ale motor je z omegy 3000 vyvrtanej na 3,6 a jsou tam pridany dve turba, ma 377 koní a jede přes 310kmh!!!(namereno radarem, abchom se zas nehadali) Krom toho ma cejchovanej tachometr do 300... a ne do 280..Tak nejdriv nastuduj historii opelu a pak sem pis a neco tvrd ! Svagr ma omegu 3000 a moc dobre vim o cem mluvim. Jo a laguna se dostala dle tachometru na 270 - ne 280- na petku je tem omezovac.. tak tady nekrm falesnejma kecama a vem si ten svuj sici strojek a jed do prace!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Agressor"
10. 12. 2005 10:12
Re: Re:
Jen pro doplneni... omega 3000 má na brzde(nejpresnejsí merici zarizeni) v omezovaci na pětku naměřeno 290kmh - bez odporu vzduchu samozrejme.. jen tak naokraj.. Ja vam nic nevnucuju, rikam jenom fakta. Zajimavy jak hned nekteri jedinci utoci a jak nekdo napise ze jezdi rychle hned se ptaji na ridicák >:D Fakt usmevné, bych chtel videt tvuji historii jizdy autem matuSi !

Obecne receno kus papiru ti jeste nezaruci ze umis jezdit, víš lasko! I kdyz ho vlastnim, vubec nic to neznamená, jen pravni ochranu a teoretickou znalost dopravnich predpisu.Vim o lidech kterí meli v sedmnácti najeto cca 200tis km v autech a 100tis na motorkách a jezdí ve svym veku líp nez vetsina v padesati letech... Kdyz se podivas jak vetsina lidi jezdi v cechach a i na slovesku(kolegove jiste prikyvnou) tak by pulka naroda nemela ridicak...

nic ve zlem, uvazujte
10. 12. 2005 10:18
Re: Re:
takze mas 17, no aspon k niecomu sme sa dopracovali. a teraz sup sup zapni need for speed a chod jazdit
neregistrovaný "Ultiman"
10. 12. 2005 13:32
Re: Re:
agressor: s tou pleckou sem to nemyslel zle...jinak obecne...ten vetsi objem je diky delsimu zdvihu opravdu zvysenej na 3,6 a diky dvema turbum s mezichladici vykon 377 koni takze on vas ten podle vas sedmnactiletej fagan docela prechcal >:D jinak zrychleni na stovku neco malo pres pet sekund a vsechny byly velmi tmave zelene...kdyby ste meli zajem tak nejlip se bude shanet asi v nemecku od 600 tisic vys podle stavu...takze kdo ma zajem o tuhle plecku( >:D ) jmenem Omega Lotus Carlton tak se podivejte tam 8)
neregistrovaný "Ultiman"
10. 12. 2005 13:34
Re: Re:
mimochodem jeste jedno magicke cislo...s pravostranym rizenim jich bylo vyrobeno presne 666 ;-)
neregistrovaný "ace211"
11. 12. 2005 00:10
Bez nadpisu
Já chci vidět Lagunu při 280 prosím, prosím >:D stačí mi krátký video klip například z digitálního foťáku. Jinak tu budeš nadále za kecku 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kessler"
11. 12. 2005 22:35
Bez nadpisu
Tak ta Laguna to je sqělej fór :mrgreen: A tachec měls doma na stole a otáčels ručičkou...přiznej se >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 15:06
Laguna
Nevim, jestli se smat nebo brecet. Asi oboji :-! Ciste nahodou mam auto, ktere ma 200+ HP v nem jsem za 230km/h rad. Vic nedovoli zakony aerodynamiky a zprevodovani. Nicmene bezny sedan, ktery jsem mel moznost taktez okostovat ani s 205 poniky pod kapotou nejel vic, nez tacho 245 - realne bych to videl na rychlost pod 230 km/h (Mondeo ST200)
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2005 16:16
Re: Laguna
ak ta to potesi, som na tom presne tak isto :)

s 200k neurobis 250 aj keby traktory padali. jedine ze by fukalo 50km do zad
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 16:32
Bez nadpisu
kurna chlapi, agressor napisal len to co cital na tej stranke (ma tam aj link) ked sa na to pozrete skutocne ta Omega mala na tacho skoro 280, na zlomok sekundy tam vidno ze otackomer bol na hranici cerveneho pola cize este real. Co sa tyka tej laguny to uz neviem. Ked to vsak prepocitate chybou tachaca co ta omega mala (+10%) a pripocitate k tomu moznost odchylky vplyvom vetra od chrbta, pripadne pripustime ze ta stara Omega mala zmensene minimalne odpory v loziskach (dobre rokmi zabehnuta:) je ten udaj na tachaci tesne pod 280km/h aj realny. Papierovo ked ta omega ma dat 240km/h, vplyvom chyby tachaca da 264km/h äpodla tachaca) zostava cca 16km/h na zbytok vzitane toho ze to na tom tachaci nebolo 280 ale mozno 275 ci mozno 276, plus ine spomenute vplyvy...

Moja stara OI 1,6MPI 74kw tiez dala smer Trencin max 200km/h( podla tachaca) a aj ju dokazala drzat ak bolo volno:-), v smere od Trencina na BA dala vacsinou viac. max 210km/h (podla tachaca). Rozdiel si vysvetlujem vplyvom vetra. (okamzita spotreba 17,5litra)Podla technicaku mala dat 186km/h. Auto malo gumy 195/65R15 vzdy spravne nahustene, osadene jednou osobou nadrz od 1/2 az po plnu, v uplne standardnom prevedeni (neznizena, bez pridavnych spoilerov...:-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 17:19
na bleska
Nechces snad srovnavat Omegu Lotus a seriovou lagunu, ze ne? :-) Ja jen rikam, ze pokud nekdo s Lagunou, kterou ve stejnem stavu koupi na kdekoli na showroomu, pojede 270 tacho, koupim mu bednu dvanactilete whisky. Tacho bey uprav.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 17:58
Bez nadpisu
to genie: na lagunu sa vyser taktiez nehovorim nic o Lotuse ale seriovej Omege 3000 co mal ten typek v agressorovom odkaze (s nickom Azur). Ale tu whiskey by som si aj momentalne dal :D. Rozhodne by som sa vsak nestavoval ze pojde nejaka laguna z bazaru 270. V najsilnejsom aute co som sa viezol bol Passat W8 4,2l upraveny tusim na 330k a v pohode to slo 250 a este to dost drsne akcelerovalo. Nebolo to na podlahu, ale asi by ochvilu zasiahol obmedzovac. Premavka zial viac nedovolila :-( . Nikdy by som nepovedal ze aj z Passatom moze byt tolko zabavy:-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blesk999"
12. 12. 2005 18:03
Passat W8
sorry ten Passat je samozrejme 4,0l nie 4,2l
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "genie1"
12. 12. 2005 19:28
Re: Passat W8
Pasat W8 je krizove vozidlo s totalne linym automatem :-) Ale otec by jeste nekde nasel fotku Mitsu 3000GT VR4 - z policejniho radaru. 262 :-) To je tacho hrubo pres 270 :-) Ja bohuzel v te dobe jeste nemel ridicak :(
neregistrovaný "michal_k"
12. 12. 2005 23:49
Bez nadpisu
Zdravim,

ohledne prvniho prispevku...

Jestli se dobre pamatuju - kdyz u nas byla "oficialni navsteva zahranicnich politiku" tak tam byly policejni A6-tky (presne 2) a motor 3.2FSI

(tak na 90%, ale pamet uz neslouzi jako drive :'-( )...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GMH6"
13. 12. 2005 10:01
Bez nadpisu
Tak tet sem si nebyl jisty jestli nectu nekde v HROMU. Takove slinty a bleboli sem dlouho nikde nevidel.Chlapi vic ctete!!!A nedohaduj te se.Vetsina z vas nevi o cem mluvi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Agressor"
13. 12. 2005 12:22
Re: Re:
Vratme se k puvodnimu tematu - policii.

Vubec sem to tu nechtel rozhadat chlapi - odkaz na video sem vam poslal - na tachometru 280bylo, a serová omega 3000 to taky byla...jak tachometr ukazuje nebo ne je vec druhá - proste to tam dostal a hotovo. A co se tyce laguny, kterou sem mel, tak kdyz vám řeknu že jsem z humpolce jel ve třech lidech s 5xbasy s voudou a rucicka šla mimo tachac (za 250), tak mi to stejne verit nebudete... tak zpet na topic...
neregistrovaný "Agressor"
13. 12. 2005 12:23
Re: Re:
Jo dik blesku999 a alessimu za smír :P