no v jakem segmentu?...napriklad sedan IS se umistil ve vsech testech VELMI TESNE pod BMW 3 a to je podle me slusny vysledek...a k tomu to co mas u BMW jako priplatkovou vybavu za tisice ne-li desetitisice je u lexusu jako standard...proste pro automob. nadsence je trojka od BMW a pro manazera a cloveka co si potrpi spis na komfort a rychlost, kvalitu apod. je Lexus...a navic je hezci nez trojkovy BMW...bavime se o nejnovejsich verzich samozrejme :)
Ultiman: statisíce to jsou ;-) Nové IS je hlavně pro lidi, kteří chtějí krásné auto a nové IS je in-natura imho fantastický.
Lexus jsou obecně extrémně kvalitní, tichá a skvěle vybavená auta. S pár Lexusy jsem jel a za mě ano - tohle je jedna z dobrých cest, jak udělat AUTO. Lexusů tu jezdí celkem málo, kolem mě je jich taky málo, tak těžko soudit, ale prostě mám pocit, že to jsou jediná elektronikou fakt našlapaná auta, která nemají problémy (resp. imho jich mají zdaleka nejmíň).
btw: nejsem si jistý, jestli existuje "nadšenec Lexusu" v tom klasickém slova smyslu, ale nové ISko by tohle mohlo změnit.
ono nadsenci Lexusu budou vznikat jen tezko prave kvuli tomu ze to auto je stavene pro rychlou a bezpecnou jizdu a ne pro pozitek z jizdy...coz znamena ze tolik nekomunikuje ale zaroven vsechno a vsude projede rychleji s chirurgickou presnosti...typicky manazersky sedan >:D
Pánové, nadšenci jsou pro automobilky k ničemu (téměř). Důležití jsou kupci (a to Japonci velmi dobře chápou).
Kupci Lexusu zůstávají po koupi spokojení a ti ostatní jsou jen chvíli nadšeni. Dlouhodobě to znamená že nadšenci leští své veterány v garáži, protože značka už neexistuje...
...a kupci nadále kupují kvalitní nepředražené zboží...
Bohužel potřebuji praktičtější auto, tak si asi Lexus IS 220D nekoupím. Můžete na mne vrčet ale bude to X-type 2,2D v kombíku. Aby jedna legendární značka nepřestala existovat...(zatímco "nadšenci" mne budou kritizovat za výběr dieselu a kombíku, ale sami si Jaguar nikdy nekoupí).
to Petr T: to je platne asi pro pvetsinu vyrobcu automobilu, ale na druhou stranu, kdyz jsi zminil ty Japonce, treba u Subaru se rekrutuje velka cast kupcu z automobilovych nadesencu a i image znacky je stavene hodne timto smerem
Má. Vždycky jsem Jaga chtěl mít. Mondeo mám teď a je dobré. Ale Jag je Jag a 2,2 D už ho uveze. A ten Jag není tak drahý, lépe řečeno o tolik dražší. A jistě se s nimi bude dát i vyjednávat.
Kdyby jen ten IS byl pro mne použitelnější...Neváhal bych. Ale takhle... (A se zástupci Toyoty a Lexusu se moc vyjednávat o cenách nedá.)
Jag X-Type nie je vobec prakticky. Ma velmi malo miesta na zadnych sedadlach. Na druhej strane je vo vnutri kvalitne vypracovany a vynimocne tichy. Je to zaujimava volba, ale nie prakticka, ani napriek faktu, ze je to kombi.
No, vzadu nevozím žádné velké osoby...Takže mi to nevadí. A ten kufr nebude největší ale je to kufr kombíku. Tady v ulici stojí jeden Jag a panečku je to rozdíl oproti ostatním plechovkám.
Petr T.: nerad bych se do toho montoval, ale imho to není nejšťastnější rozhodnutí. Ale předpokládám, žes předtím vyzkoušel 3er, C-klasse a spol. a tedy určitě víš proč.
Ale klidně se montuj. Zmíněná auta prostě nepřipadají v úvahu. Německá auta nebrat.
Buď to bude Japonec nebo aristokrat z UK.
Nezařadím se po bok fkodofkářů a dalších tisíců šťastných majitelů plechovek německé provenience, BMW 3 a C klasse nejsou určitě špatná auta, ale exkluzivního na nich není nic. A všude jich je moc. A s prominutím, když vidím kdo je většinou řídí - k takovým lidem se přiřadit tedy rozhodně nechci.
To MatuS: o 4x4 mi nejde, ale v každém případě to bude nafta. Víte že se u IS 220D předpokládá 75% prodejů v dieselu? (Současné prodeje Jagu už překročily 60 - všechny verze dohromady).
Skvělý test IS 220 D versus řada 3 diesel byl teď v Autocaru resp. Carautu.
Pred mesicem si tata koupil GS300 a musim rict, ze je to parada. Jak uz nekdo dole psal, tichy auto, ktery nekomunikuje. To jede 200 a jen je slyset odvalovani pneumatik, auto radi tak lehce, ze to skoro nepostrehnete a rychlost v tom aute vubec nevnimate. Kolikrat se mi stalo, ze jsem se na krizovatku pritil jak hovado v domeni, ze jedu 30. V tom aute se proste 130 neda jezdit, to se plouzite. :-) Neni to zadna raketa, ale vykon to ma dostacujici, abych rek pravdu, tak jsem cekal, ze to pojede sviznejc, ale je to prave taky tou komunikaci, proste ani to zrychleni clovek nevnima.
Nevim, jestli to delaj i ostatni luxisni znacky, ale u Lexuse probiha predvadecka tak, ze za vama prijedou domu, vy se svezete a zase odjedou. Pri predani svitila kontorlka nefunkcnosti airbagu (spatnej kontakt na jedny patrone), coz byla tak trochu piha na krase, ale behem par dnu to bylo vyreseny. Pro auto si zase prijeli, odvezli si ho do servisu a po oprave zase privezli.
Petr T.: zcela upřímně mi jde jen o tohle - X-Type se mi vždycky designově líbil, ale to je skoro tak všechno, bohužel. Ve srovnání s právě zmíněnými auty je imho horší podvozkově, interiérem (velikostí i zpracováním) a není lepší v komfortu ani v praktičnosti. Jagy beru a vždycky jsem měl rád XJčka, ve kterých nebylo místo, s kvalitou byly na štíru (ale to už je dneska otázkou kusu, na auta plná elektriky se to vztahovat úplně nedá), ale to pohodlí a pocit z pořádné kůže a dříví za to stály. A tohle X-Type (aspoň pro mě) neumí. Já jen občas přemýšlím nad tím, jaké to musí být, pořídit si auta jako např. X-Type, nebo 9-3 a vlastně nemít Jaga, nebo Saaba. Tentokrát nahlas, třeba Ti to k něčemu bude (myslím to dobře, jinak bych to nepsal).
A v zápalu lásky ke značce, bych třeba Jaguaru, nebo Saabu a podobným odpustil o něco slabší podvozky, atd. Ale prostě když ten interiér vypadá jako Jag tak ze 2 metrů a ten "Jag pocit" se u mě prostě nedostavil, nebo hrozně rychle vyprchal. Byl jsem tím autem prostě zklamaný. (a to to byl 3.0 Executive)
Zdravim vsechny co si vozi zadky v lexusovi.Nekde jsem tam zahledl srounani BMW rady 3 a is200.Oba sem tyto vozy mel A zustal sem verny is200.BMW je skveli a spolehlive rychle ale TVRDY ZEBRINAK!!! IS 200 je n uplne inak odladen a vyvazen.Je to uplne neco ineho nez Bmw.A na cenu? U ojetin to skoro jedno a u novich taky.Pouze co chces.Ale is 200 je jedno znejlepsiho co jsem doposud ridil.
Lexus... no dennodenne jazdim okolo predajne Lexus, ISko je tam vystavene - IS250, strieborna metaliza. Jednoducho skvost. GS430 som si bol obzriet, ale je daleko za mojimi moznostami. IS si pojdem urcite "osahat". Ak sa nic nezmeni, je to moj kandidat No. 1. Presne ako tu niekto povedal, rychlik s chirurgickou presnostou... Jednoducho nadhera