Novinky

Zpět na článek

Volvo upravilo ceníky: Bezpečí je nyní díky silné koruně dostupnější

32 komentářů

MikyJ
Ty jsi blbec, a taky te neurazim, jen popisuji fakta. Takhle nejak jsi to myslel vid? Jejda jejda, moc ti ta argumentace nejde mily GTI 😉
A proc ne proti T613? >😁 :-!
kuko
Protože u nás je vyšší životní úroveň a Volvo přece musí stát víc než Oktávka (i když někdy je to sakramentsky těžký >😁 )
delvan
proč volvo C30 T5 stojí v usa v přepočtu 370000 a u nás začíná na 799000? 😒 😢 :no:
Btim12
GTI, ty se fakt chovas jako primitiv. Nikdo tu nepopira prinos VOLVA k bezpecnosti. Ale Volvo dnes neni jedine, kdo investuje do bezpecnosti, aby si udrzelo image. Behem poslednich 10 let sla bezpecnost automobilu takovym zpusobem nahoru, ze je dnes tezke rici, ktera automobilka vyrabi nejbezpecnejsi auta. Staci se podivat treba na koncern PSA a jejich AFIL, kolenní airbagy, citroen navic pevny střed volantu, u japoncu treba Honda Legend, ktera ma adaptivní tempomat, LKAS - system pro udrzovani jizdniho pruhu... Podobny system vyvinul i Mercedes - PRE-SAFE - vcetne aktivni pripravy bezpecnostnich prvku v pripade hrozici nehody. Korejci taky nezaostavaji a investuji do bezpecnosti.Pokud tedy dnes VOLVO chce stavet na bezpecnosti svych vozidel, tak musi vyvijet nove prvky ne proto, aby byly jeji auta bezpecna (to je dnes vetsina modernich aut), ale proto, aby ukazala, ze se jeji auta v necem lisi jiz od tak modernich a bezpecnych vozidel.
GTI
Dobrou, a pozdravuj tatínka.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Proto bylo psáno o dogmatech, ale to jsi nepochopil pro změnu ty. Kdybych Tě neznal, tak bych řekl, že nechtěl pochopit, ale tys to nepochil 😉 No nic, škoda ztrácet čas, dobrou a hezké sny vw
GTI
>😁 >😁 Neplač Ronaulte. Jen snad ti pomohu v orientaci - Volvo, které tu bráním proti tvým dětským komplexům nepatří pod Koncern VW, tos popletl. U tebe nic mimořádného.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Až přestaneš být fanatickým zastáncem koncernu, až nabereš aspoň trochu objektivity, až přestaneš žít v dogmatech a mýtech, až začneš používat rozum k jiným účelům než je budování vlastního egoismu a sebestřednosti, až poznáš, co je pokora, tak možná z Tebe bude i něco, co se bude dát považovat za člověka schopného k společnému rozhovoru. Do té doby budeš pro většinu lidí jen ukázkou... (doplňte si sami)
GTI
Já tě přece neurážím, naopak, je mi milé s jakou urputností bráníš tatínkova renaulta... Měl bys ovšem vědět, že diskuzovat tu na tvé úrovni je možné jen s takovými bezpečnostními e😜erty, jako je ádva. A jestli se tě dotkl ten Mars... tím jsem tě nechtěl ranit, to je přece než objektivní skutečnost.

P.S. Až zpřetrháš rodinnou renaultpupeční sňůru, ozvi se, do té doby skutečně jen ádva...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Došly argumenty, takže přecházíš na ubožácké urážky. Na toto chování jsme si už na tebe zvykli. Staví tě to do roviny diskuzního tvrdohlavého osla.
Stavíš tady Volvo proti zbytku světa. Já proti tvému tvoření bohů vytvořil sérii argumentů, které z nich dělají běžné smrtelníky v ničem jiné oproti ostatním, že jsem použil Renault, je jen náhoda, stejně bych mohl použít mnoho jiných výrobců a tím bych z tebe už nedostal ale nic jiného, než nadávky. Škoda, že není s tebou rozumná řeč, pokud tedy člověk nesouhlasí.
GTI
Já tě tu z toho tvého rodinného komplexu, že se ti nedaří přesvědčit svět o tom, že opravdu nejlepším autem na světě je tatínkův renault nevyléčím. Ale když už chceš stavět Renulta proti Volvu, alespoň to dopředu napiš, ušetříme si zbytečného psaní. Nahoře to za takové jako jsi ty dokonale již napsal ádva. Tam se orientuj, tam máš naději, že nalezneš podporu. Ve světě aut je to jinak, ale tím se netrap... proč by tě mělo trápit něco, co je ti vzdálené jako Mars, Ronaulte.
Avatar - Ronault.
Ronault.
My víme. Crashtest dokáže vlastně udělat každý, to vlastně ani není důkaz toho, že to výrobce myslí s bezpečností vážně. Zvláštní však je, že když je to tak jednoduché a nepodstatné, tak někteří prostě nejlepších výsledků nedosahují. Že by nechtěli? Nesnaž se nám tady věšet na nos bulíky, že neúspěch někoho přitáhne.
Hořlavost... Zkoušel jsi někdy ve svém autě hořlavost materiálů? Myslíš, že ostatní značky toto netestují? Všiml sis mimojiné, kdo v Perunově testu kraloval s kvalitou pylového a pachového filtru ve střední třídě?
GTI
Crashtest není důkazem o tom, že konkurence dohnala Volvo. Ty testy dokumentují jen to, že všichni kvalitní hráči splňují základní definovaná kriteria při kolizích. Bezpečnost jako pojem musíš pojímat šířeji, včetně té zmíněné čistoty vzduchu v kokpitu, včetně dnes již u Volva dvoupolohové dětské sedačky, případně speciálního sedadla uprostřed vzadu pro singl dítě, včetně toho zpomalovacího asistenta, včetně hořlavosti vnitřních materiálů, atd atd... To je pro tebe zatím španělská vesnice, Ronaulte.
Avatar - T613
T613
pusť 120 proti Tatře 11 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tady máš přehled. [odkaz]
GTI
Nerozumím, jaká konkurence dohnala Volvo?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jednu věc si myslíš ty ve svých dogmatech, jiné výsledky dávají výsledky nárazových testů.
Těžko se Ti s tím žije, že hlavní mainstreemový hráč VW nesahá v bezpečnosti konkurenci ani na paty, zatímco konkurence už dohnala tolik let průkopnické Volvo. Život je krutý 😉
GTI
Určitě zde, v těch jiných příspěvcích tam ještě píši o dětských sedačkách zabudovaných v sedadlech (dnes ti to nabízí i Mercedea a Passat.)

Nejsem rozhořčen, jen se musím smát, že se zde najde někdo, kdo staví (byť v bezpečnosti) klasický francouzský mainstream na roveň světového hráče, Volvo. To jo opravdu směšné. Ale u tebe jsem zvyklý na jiné názorové šoky 😄 Probírej tohle téma s ádva, myslím, že si budete roumět. Dělejte to ale nevěřejně, jinak tu z toho uděláte kabaret naználků...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nejsem si jist, zda jsem to četl právě tady, ale o to tady nejde 😉

Nevím která jiná značka má všechny své vyráběné modely s 5i hvězdami. Což je samozřejmě jen hodnocení výsledku jako celku. Ale aktivní hlavové opěrky najdeš v Renaultech stejně starých jako Volvech, předpínače bezpečnostních pásů a dvojstupňový airbag taky zaváděl Renault jako jeden z prvních, ne-li první. Chápu Tvé rozhořčení, ale dnes již není mnoho zástupců, kteří by bezpečnost brali nevážně.
GTI
Vzhledem k tomu, že jsem to tu psal už asi pětkrát, tak když najedeš někam jinam pod článek o Volvu, někde to tam najdeš. Těší mě, že máš tak dobrou paměť na mé příspěvky.

Na bezpečnost nelze nazírat jen skrzevá svého volantu, ale i z toho pohledu, kdo je tím tahounem v bezpečnosti, s kým automobilky spolupracují, kdo zavádí nové bezpečnostní systémy. Proto patří Volvu velká poklona. Nikdo tu z Volva nedělá boha, ovšem řadit úroveň bezpečnostních prvků Volva k Renaultu... no dovol... to se tu deklasuješ na úroveň ádva.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ale, zase z Volva nedělejme boha a ten zbytek vlastně k ničemu není. Dnes už si žádná automobilka mající nějakou úroveň nedovolí vypustit do provozu auto, které nesplňuje průměr (VW koncern) v otázkách bezpečnosti, či si vede nadprůměrně (Volvo, Renault, Mercedes). Volvo je opravdu etalon bezpečnosti, byl vždy průkompníkem a novátorem, drží si to i dnes, ale kdo dnes v Evropě si dovolí mít méně jak čtyři (lépe 5) hvězd z NCAMP? 😉

P.S.:Kupříkladu tento Tvůj text jsem někde četl, nějaký pátek to už bude a nevím kde jsem to četl, ale četl.
GTI
Neříkám, že se tu nesmí psát hlouposti, ale pokud to cos napsal považuješ za názor k přínosu VOLVO k bezpečnosti v autech, asi jsi zatím auto viděl jen z pendolína.

Základní filosofie VOLVO je - bezpečnost, solidnost. Tu bezpečnost (s odkazem na materiál) prokazuje tím, že například klec automobilu (S80, V70) je vytvořená ze čtyř druhů pevnostních ocelí, to má vliv na pevnost klece pro posádku jakož i na schopnost deformace, tedy schopnost pohlcování nárazů. Dalším prvkem bezpečnosti jsou sedadla Volvo, která vždy obsazují první místa v ochraně pasažéra - hlavové opěry VOLVO jsou dodnes nepřekonané ve funkčnosti, a to jak při nárazech zpředu, tak zezadu. Sedadlo Volvo se v křížových partiích současně "láme" a vytváří tak ergonomicky přijatelnější polohu zad při havárii, současně při bočním nárazu dochází k "utržení" sedadla z lůžka a jeho posunutí o cca 5 cm dovnitř vozu. Tyto centimetry často zachraňují životy. O tom, že Volva mají tradičně nejčistší vzduch (tedy minimalizovanou přítomnost škodlivých látek) v kokpitu snad psát nemusím, výsledky tu to tom byly několikrát zmiňovány v článcích.

Pytle (komplet) jsou u VOLVO už v základním vybavení každého modelu. Současně VOLVO zavádí bezpečnostní systémy, které přebírá postupně konkurence - kamerové "hlídání" slepého úhlu ve zpětném zrcátku, asistent, který bez asistence řidiče zastaví vozidlo při hrozbě havárie, tuším dokonce z rychlosti kolem 40 km.

Neexistuje na světě automobilka, která udělala a stále dělá více v bezpečnosti aut, než Volvo. Historicky snad jen zmíním bezpečností pás, který v Evropě jako první testovalo i zavádělo právě VOLVO.

Co se týká těch tvých materiálů... no, podívej se trochu důkladně například na S60 a pak to konfrontuj třeba s Cromou... 😲 😄 A vřele ti doporučuji se posadit do nějakého Volva. Tehdy pochopíš, že Volvo je opravdu něco jiného...
Navtech
Určitě! Hlavně ty ojetý. >😁
Btim12
No ja nevim ,ale ona bezpecnost je dneska trochu jinde nez pred 15 lety. Podivej se na tohle video, jak dopadlo VOLVO 940 (ve sve dobe modla bezpecnosti) po srážce s malym Renaultem Modus, Dneska si vetsina automobilek dava na bezpecnosti svych aut zalezet: [odkaz]
Martin_
Když myslíš, ale nemůžu si pomoct, ohánět se termínama jako "trochu technické inteligence" mi příjde dost mimo...
A2
Na to, že tomu tak není stačí racionální uvažování a trochu technické inteligence. (Ono totiž Volvo ani Saab není vyroben z jiných materiálů, ani nenabízí jiné prvky pasivní, aktivní bezpečnosti) 😄
wolff
Poď do toho, tvrdě a nekompromisně...
Tak sem si vzpomenul na tu reklamu... Přemožte předsudky... aneb všechny tuky jsou škodlivé... >😒]

Musíš ale vždycky napsat to jak píšu já...
Japonec najede půl milionu i bez výměny oleje a tlumičů... Němec je nejkvalitnější a nejspolehlivější a ital rezne už an výrobním pásu... >😒]
Martin_
Ale notak, nenech se vysmát, Saab a Volvo jsou jiná kategorie než zbytek světa, možná se ti to nelíbí, ale je to tak 😉
A2
Opět nacházíme v názvu článku to oběhané klišé tj. Bezpečnost=Volvo, tohle je opravdu velký kýč, dneska totiž neexistuje značka, která by vyčnívala nad ostatními v problematice bezpečnosti, tohle tvrzení se upevňuje jen a jen takovýmito bulvárními nadpisy a vyjádřeními.. 😢
memorex31
Nie je cas na cenniky v EUR?
Cenniky v CZK/SKK akurat tak nabaluju dovozcov...
Doufam ze krasavce s touto znacko na pridi budu na silnicich potkavat cim dal casteji :yes: