Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nizsi stredni v automatu do 100 000,-
neregistrovaný "mariov8"
| 21. 12. 2005 11:51
Znama si chce koupit ojete auto. Jezdi Volvo 740 v automatu a potrebuje neco uspornejsi. Jel jsem s ni v aute, bojim se, ze pokud by mela davat pozor jeste na manualni prevodovku, stala by se z ni jeste vetsi hrozba silnic. Ma k dispozici maximalne 90 - 100 tisic.

Po vyslechnuti co od auta ocekava mne napada neco z nizsi stredni, benzin alespon 1,6, ale do 1,8 ( pojistka, spotreba, provozni naklady ) aby to utahlo automat. Ona se nebrani ani kyblickum typu Ford Ka, ale to se nedela bud v automatech nebo je to proste pro rodinne uziti nepouzitelne male! Nevim co by delala az by do toho presedala z Volva! >:D Ja bych to videl na nejaky Ford Escort ci Opel Astra, kombik je vyhodou ( velika auta ji nedesi ), ale neni podminkou...

Takze, zkuste nabidnout znacku a typ, pripadne svuj nazor!
Nizsi stredni v automatu do 100 000,-
neregistrovaný "oddie"
| 21. 12. 2005 16:54
Automatů je tu obecně málo, takže se dost blbě vybíraj (a v případě potřeby ještě hůř prodávaj). Konkrétní typ neporadím, ono je to ve spotřebce stejně celkem jedno, u téhle cenové kategorie už dávno víc závisí na stavu toho kterého konkrétního kousku než na značce. Nicméně zásadně nedoporučuju dávat si jako hledisko "do 1,8 - pojistka, spotreba, provozni naklady" - protože je dost případů, kdy dvoulitr má sice větší pov. ručení (o 2tis ročně), ale stejně či dokonce míň žere než 1,6 či 1,8, a provozní náklady resp. servis má taky menší... a taky je většinou levnější na pořízení, kvůli tomu nesmyslnému předsudku o ručení, takže dlouhodově velmi často vyjde na provoz levněji! Takže dvoulitry bych z výběru rozhodně nevyřazoval, a pokud jezdí se 740, tak bych i na ty kyblíčky zapomněl - Astra, Brava, 306, Xsara, Escort apod. bude velikostí tak akorát... i tak bude ten přechod šok ;)
Nizsi stredni v automatu do 100 000,-
neregistrovaný "JardaB1"
| 21. 12. 2005 20:52
A co se ji vlastne konkretne nelibi na tom Volvu? Nejsem si jisty, jestli si s "novym" vrakem moc pomuze, koupe je vetsinou jen cast nakladu.
Tak
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 21. 12. 2005 14:15
klasický automat - tj. s hydrodynamickým měničem potřebuje alespoň 1,6 obsah. Jinak to nejede.

Takže bud to nebo robotizované převodovky, cVt apod. - jenže to je až v novjších autech.

Z těch 1,6 a výše doporučuji Fiat Brava 1,6 automat (osobně vyzkoušeno, jezdí dobře) a nebo Chrysler Neon 1,8 či 2,0. Obé jde do 100 tisíc sehnat, víc bude těch Neonů s 2,0.
Bez nadpisu
| 21. 12. 2005 16:38
Na mobile jsem našel třeba tuto Astru

[odkaz]%F3P%F3R~BmSB… />
Je dobře vybavená a má dobrý motor.Z Aster bych však osobně bral raději Astru G,tam by byl ovšem nutný nějaký peníz navíc,ale tahle se mi moc líbí.

Escortů bude asi více a rozdíl mezi Astrou f a starším Escortem bude zřejmě mizivý,takže je to celkem fuk.

Radil bych dovoz z ciziny a na kyblíčky bych se úplně vys*** :D
Bla, bla, bla...
neregistrovaný "mariov8"
| 21. 12. 2005 22:15
To Jarda B: Na Volvu se ji nelibi, ze se rozpadava, nejede ( obcas doslovne ) a zere. A ze oprava techhle malych nedostatku bude stat jako pozadovane auto! Ze je koupe jen cast nakladu vi i ona a vlastne kazdy co nekdy mel auto. Tak chytrej jsem i ja! Ale problem to neresi!

To oddie: Celkem s tebou souhlasim, taky jezdim obrovskou automatickou obludou, teda v ocich majitelu Fobiatiku, a jsem spokojenej. Ja spotrebu ve meste 12L a mimo 9L povazuju za dobrou, u vyssi stredni tridy. Ale ona musi od Volva dolu ( proste ji spadla zivotni uroven ), tak veliky kram ( jako to Volvo ) neutahne a sponzora co s ni vydrzi zatim nema. Osobne bych se nebranil 2L, stejne jde o hmotnost auta. Takze je dulezitejsi trida ( velikost ) auta nez zdvihovy objem. Nicmene v nizsi stredni by mel na automat pozadovany objem stacit.

To RRAAFF: Kyblicky ji dusledne vymlouvam, nekde se v tom vymlatej a nevystriha je z toho ani strihoruky Edward! Jo, Escortu jsou mraky, same kombi a sem tam i automat! Nevim proc Cesi tak lpi na autech co jeste porad neumi radit, rozdil ve spotrebe v teto tride byva tak pul litru.

To R.Barrichello: Brava je zaujimavy tip, opomenul jsem ji! Neonu bych se osobne vyhnul, kdyz chces levny servis, melo by to byt co masove Evropske auto. Dostupnost dilu a snadnost oprav. Je to asi muj osobni predsudek, na ameriku je to takove hrackoidni auto, ji se bude asi libit.
Bla, bla, bla...
neregistrovaný "af"
| 23. 12. 2005 09:22
Já můžu s vlastní zkušenosti doporučit Lancer ročník 93 v automatu. Přítelkyně ho kdysi měla asi rok s motorem 1.5 a fungoval bezvadně. Pak jsme ho prodali, ale dodnes ho vídám a občas s majitelem dám řeč a auto stále bez problémů.
Mariov8
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 27. 12. 2005 09:13
Jo Brava je dobrá.

Co se týče dílů na Neon - je jich tolik že bych tě jimi zahltil. Jukni na www.simix.cz či www.cartime.com, díly vedou i Elit či ACI. Ceny stejné jako ne Evropu, dyt Neon vlastně není klasická amerika - je to dělané jako konkurence japoncům a evropským kárám.

Šikovného mechanika musí mít člověk stejně - na jakoukoliv značku, pokud chce ušetřit. No a pokud ho nezná, nezbývá než ho najít, nebo se dají i servisy - za cca 350-400 za hodinu s DPH.
Mariov8
neregistrovaný "zadek5241"
| 27. 12. 2005 09:22
No, coz takhle sahnout po nejaky MB190/200-250D v automatu? Pochybuju, ze se znamy bude chtit do pidisracky uplny, po Volvu 740...
Bez nadpisu
neregistrovaný "blesk999"
| 27. 12. 2005 10:52
kamaratka mala Golf III v automate. jazdila s nim denne BA-Vieden 2,5-3 roky bez akehokolvek problemu. Kupila ho s 60tis na tachaci za cca 350tis a predala ho ked mal asi 150tis km, stale za 7000 EUR. Ceny odvtedy co to predala brutalne padli (predane asi 2 roky dozadu). kupene aj predane v rakusku. Bol to 2,0l. Spotrebu mala cca 8l. Vzdy som to jej auto obdivoval bolo moc pekne a slapalo super. Bolo v tmavofialovej metalize, zvonku v prevedeni ako GTI (plastove lemy, spojlery, AL disky...), vnutri koza, automaticka klima, vsetko v elektrike.... Auto kupila od svojej americkej kolegyne, pedantky takze bolo ako cukrik:-) Automaty byvaju obecne vacsinou v plnej alebo skoro plnej vybave. Dnes by sa dalo tiez kupit tak za 100tis
tachometr
neregistrovaný "biker750"
| 27. 12. 2005 14:07
Ahojky lidičky,koupil jsem akorda 91 automat a jsem nešťasnej z tachometru.při jízdě začne tachometr ukazovat třeba půl hodky pohoda,najednou spadne a zase třeba dva dny nejde.Nevíte co s tím nebo kde to má čidlo,celou převodovku jsem prolezl ale nic jsem nenašel.předem děkuji.Email:jaromir.smolik@volny.cz
tachometr
neregistrovaný "zadek5241"
| 27. 12. 2005 15:03
Biker: Netusim, jak to ma Acord, jestli je nahon elektronickej nebo mechanickej... to si asi budes muset zjistit nejprve. Jestli je to elektronicky, tak mas nekde spatnej kontakt, jestli mechanickej, tak je nekde omlety naky kolecko, jestli v prevodovce, mas celkem problem...
Bez nadpisu
neregistrovaný "Sporťák1"
| 27. 12. 2005 16:24
biker750: Koukni na www.hondaclub.cz nebo na www.honda-club.cz, tam je spousta odkazu a kdyz to napises do fora, urcite Ti nekdo z Hondaru poradi.
Ahoj
neregistrovaný "biker750"
| 27. 12. 2005 19:18
Děkuji za odpověď tam jsem to také prolezl a nechal vzkaz ale nic
Ahojky
neregistrovaný "biker750"
| 27. 12. 2005 19:01
tDěkuji moc ale tachometr není mechanickej to bych vás ani neotravovat ale kde je to čídlo jestli to má na převodovce nebo si to vypočítavá cpu nebo abs opravdu nevim.
Re:Biker
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 28. 12. 2005 09:02
Tam bude stopro elektronickej a docela bych se bejt tebou juknul na regulátor altíku. Jestli to totiž nedělá on, je dost možný, že nefunguje tak jak má...
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 28. 12. 2005 10:00
Diky moc ale alternátor dobíjí bez problémů ani nedochází k poklesu proudu podle světel,mě by spíš zajímalo to kde je to čidlo které snímá otáčky jestli to je převodovka nebo to snímá abs nebo čidlo někde na nápravě.Předem díky moc jsem stoho neštastnej,proto že tady je i místo abs kontrolka alb a tase také rozvítí.
Re:Biker
neregistrovaný "zadek5241"
| 28. 12. 2005 11:20
Pro zajimavost, BMW maji taky elektronickej nahon tachometru a snima se to z diferencialu, tak se podivej, jestli je tam zasuvka konektoru vporadku.
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 28. 12. 2005 15:52
Diky moc za odpověď ale tady je dyferák v jednom s převodovkou náhon na předek ale tam nic není jsem stoho nemocnej musím to najít
Re:Biker
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 28. 12. 2005 13:15
Pozor. Ono to že regulátor altíku nepracuje správně nemusí být nijak znát. Světla mohou svítit normálně a kontrolky nic hlásit nemusí. A může i dobíjet - jenže dobíjí stylem chvíli špička (nejvyší napětí), pak zas mneší a hází to sem a tam. A blbnou díky tomu otáčkoměry, tacháče apod. A taky to blbne u emisí - po připojení k emisní mašince to nesmímá otáčky až teprve na kolikátý pokus to naskočí.

Další možnost je špatný kontakt v palubce - odpojit budíky a zkontrolnout.
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 28. 12. 2005 15:21
Děkuji moc chlape a co teda radíš odpojit altík a vyzkoušet to bez něj nebo jen stačí hodit ho na měřák pokud to bude ono tak jsi třída zítra to vyzkouším.
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 28. 12. 2005 16:54
Ahojky pane smekám před Váma,nedalo mi to a šel jsem to vyzkoušet,odpojil jsem altík a jel to projet okamžitě začal tachometr ukazovat přístrojovka byla potmě vše ok ani nesvítila kontrolka dobíjení?Ale vše jak má byt,popravdě řečeno nalejme si čistého vína tohle by mě ani ve snu nanapadlo,co stím nechat altík opravit nebo se to dá doma doladit.Mám mazdu xedos 9 jezdim 4 roky žádný problém manželka chtěla automat tak jsem jí koupil hondu tak si myslim že ta mě vyučí.Ještě jednou moc děkuji s úctou Jarda
Re:Biker
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 28. 12. 2005 17:41
Pokud je k mání samotný regulátor, tak vyměnit jen ten, pokud ne, tak si bohužel celý altík...
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 28. 12. 2005 18:01
obědu vrakárny a uvidim moc děkuji
Re:Biker
neregistrovaný "HAROUS"
| 29. 12. 2005 09:25
Jestli je ten regulator samostatnej, tak nema cenu vrakarny. Melo by to byt par stovek. Nacpat tam muzes i z jinyho auta se stejnejma parametrama. Mel jsem tohle u Lancie Delty a prestal ukazovat otackomer. Ale byl tam voltmetr, kterej ukazoval asi 16V, tak to slo poznat rychle... >:-[]
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 29. 12. 2005 14:17
a prosím tě kolik by měl ukazovat aby byl v pohodě asi 14V je to tak?
Re:Biker
neregistrovaný "HAROUS"
| 29. 12. 2005 14:39
Nevim presne, ale myslim ze okolo tech 14V. Snad to bylo 13.8V, ale tim si fakt nejsem jistej. Obecne by se dalo rict, ze pod 13 je malo, vic nad 14 uz je moc... Zkus tam najit ten regulator. Jestli je samostatnej, tak je oprava za par stovek...
Re:Biker
neregistrovaný "Mitsi"
| 29. 12. 2005 15:26
Ty hranice jsou max. napětí omezovaného regulátorem jsou 13,8 V(nejrozšířenější) a 14,3 V, podle typu/druhu použitého akumulátoru.
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 31. 12. 2005 12:24
Diky a stačí to měřit na baterce nebo musím napíchnout přímo altík?
Re:Biker
neregistrovaný "Mitsi"
| 31. 12. 2005 12:41
Můžeš to měřit kdekoli! Je to úplně jedno. Důležitý je moment "sražení napětí": napětí při prošlápnutí pedálu plynu prostě prudce roste (z toho "akumulátorového plus něco málo", a na (voltové) úrovni zásahu regulátoru musí být jeho nárůst prudce (bez zhoupnutí nad stanovenou úroveň) uťat!

PS: Především zkontroluj ukostření regulátoru. Často bývá problém právě tam. Špatnou kostru poznáš nejlépe podle toho, že hlavní světlomety jakoby problikávají (kolísá napětí v síti) v závislosti na změně otáček motoru/alternátoru.
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 31. 12. 2005 21:10
Ahoj tak to ne to se ani nepohne ve světlech i když zapnu topení nic nekolísá drží stejně i při malích otáčkách i vysokých,ale to může být ono že to přebíjí protože i když mám zaplé všechny zdroje a běží to na volnoběh tak nepoklesne nic ani topení ani světlo ale před zimou když jsem kontroloval baterku tak ani tam jsem nemusel nic dolívat zítra to hodím na měřák a hned se ozvu.Jinak tobě i Vám tady všem přeji super nový rok 2006 a spousty šťastných kilometrů
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 1. 1. 2006 12:42
Tak jsem to dnes přeměřil,měření provedeno na baterce,na volnoběh naměřeno 15,4V,při vysokých otáčkách 15,8V a když jsem pozapínal všechny agregáty tak to zůstalo na těch 15,4V ale ten regurátor asi bude v altíku protože od něj vede kabel a nikde nic není a do altíku je zásuvka kulatá s 8 nebo šesti drátama.
Re:Biker
neregistrovaný "Mitsi"
| 1. 1. 2006 14:13
Jestli vede do/z altíku tolik drátů, pak je regulátor nejspíš mimo altík. Poněvadž jinak stačí max. tři! Cokoli přes 15V je prostě moc!
Re:Biker
neregistrovaný "biker750"
| 1. 1. 2006 15:44
Ale kde by byl to může být i uvnitř vozu u motoru není nic,jestli bych tě mohl poprosit o tvůj email nafotil bych to a poslal ti to jestli by jsi to mohl skouknout.díky
Re:Biker
neregistrovaný "Mitsi"
| 1. 1. 2006 16:51
Jerry3@centrum.cz

Ale fotka bez možnosti osobního "osahání" mi asi mnoho neřekne...
Automat
neregistrovaný "mariov8"
| 29. 12. 2005 11:17
To zadek524: Si pis, ze ja ji nenapadne urcite par Mercedesu podsunu, nakupovat se bude asi v lednu az unoru... Asi ji preventivne soupnu na testovaci jizdu do nejake mrnave krabicky, oni ji ty Fordy Ka a Renaulty Clio prejdou... Nechapu jak muze zahy prohlasit, ze se ji libi muj kombik ( ten ma 4,8m a 2100kg celkovou, takove Clio by si dal k veceri ). Zenska!

To R. Barrichello: Diky za prispevek...

To blesk999: Golfy jsou relativne drahe, si myslim, juknu na ne...
Zpět k tématu
neregistrovaný "Viktor1"
| 4. 1. 2006 17:40
Osobně bych se klonil taky k Bravě (po 7letém užívání, r.v. 1997). Fiat 1.6i ve spolupráci s Aisin převodovkou je velmi solidní kombinace. Místa dost (společná konstrukce s Mareou), jezdila za 8l (roční průměr, 70% Praha).
Uzavreno...
neregistrovaný "mariov8"
| 8. 1. 2006 20:59
...castecne s ujmou na mem psychickem zdravi koupi Hyundaye Sonata 3,0!!! Po te co bylo ohodnoceno Saxo od Citroena s 1,6 jako strasne male a "blbe se v tom citim"! Snazil jsem se... Takze jestli mate neco k tomuhle automobilu z roku 1997 s touto motorizaci, ven s tim!

Mrzi mne, ze se "tete" nelibi Mercedesy, to bych byl klidnejsi!
Uzavreno...
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 10. 1. 2006 09:03
Sonata 3,0 V6 ?? To tedy moc úsporné vozítko proti Volvu nebude, pov ruč. nad 2,5 - takže nej. sazba, spotřeba odhadem tak 12 (když je to automat). Doporučuji nechat vyměnit olej + filtr v automatu ihned po koupi bez ohledu na to, co kdo tvrdí o tom, kdy to bylo měněno.
Sonata
neregistrovaný "mariov8"
| 10. 1. 2006 13:44
Pokud se mi nepovede tuto situaci zvratit a ukecat pani na nejakej alespon Mercedes, tak je samozrejme ze se vymeni veskere naplne, filtry, svicky, kabely. Nejlepsi byl manik v tom bazaru, ten jen na ni tupe ziral! A to se mu urcite chtelo hned takoveho auta se zbavit! V6 3000 s automatem se tady neprodava snadno! Coz jsem "tete" taky rikal. O kus dal stalo Cuore v automatu, ta by je utloukla kabelkou! :-) Moje krevni skupina, ale zivit si to bude sama. S cislem o spotrebe je obeznamena!
Sonata
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 12. 1. 2006 09:25
Tak když už si tu Sonatu koupila, tak nemá smysl jí prodávat hned. Ono za ty prachy budou ty medvědi mnohem ojetější nebo starší....
Uzavreno!
neregistrovaný "mariov8"
| 18. 1. 2006 21:13
Takze Sonata se nekona a ve finale zvitezil sOpel Astra 1,6 16V combi. Ja jsem celkem spokojeny. Je to sice pouze Opel, ale az na par mist kde se objevuje uz koroze, to vypada na primerene rodinne jete auto s pravidelnym servisem. Navic je to dle me predstavy bezne auto nizsi stredni tridy a vymyka se ceskym standartum pouze automatickou prevodovkou.
Bez nadpisu
neregistrovaný "blesk999"
| 19. 1. 2006 09:48
aky je ten Opel rocnik a kolko ma najazdene? Opel Astra v Automate s limitom ceny do 100tis. s koroziou sa mi zda nie idealna kupa. Iba ak by kupna cena bola vyraznejsie pod 100tis Kc.
Re:
neregistrovaný "viados1"
| 19. 1. 2006 09:53
a zvlášť ne s motorem 1.6 16V, ojojoj ...
Bez nadpisu
neregistrovaný "blesk999"
| 19. 1. 2006 09:48
zmazany opakovany prispevok
Astra??
neregistrovaný "R.Barrichello"
| 19. 1. 2006 12:22
Za 100 táců? 1,6? No jestli to není 99 a výš, tak je to silně předražené, zvláště když se objevuje koroze....
Bez nadpisu
neregistrovaný "JardaB1"
| 19. 1. 2006 13:35
To uz si radsi mohla koupit Omegu 2.5V6, to by byla myslim spokojena...
Astra 98
neregistrovaný "mariov8"
| 19. 1. 2006 19:48
Zjevne pravidelne servisovana 1998, najeto dle palubky cca 130 000km, myslim ze realne. Koroze se zacina objevovat, neni volnym okem videt ale kdyz se clovek sehne a koukne lepe na dvere... Vybrala si to auto sice sama, ale na to ze to je Opel, je to velice zachovale asi garazovane auto, byt pouze Opel. Ja jsem ji Hyundai presel s vypoctem provoznich nakladu. Myslim, ze to stalo 90 000,- a Omegu 2,5 24V? To snad ne! :-) Spokojena by byla do te doby nez by musela na cerpacku. Omegu bych si poridil ja, ale ji jsem se snazil auta teto tridy dusledne vymluvit!!!

Co mas viadosi proti Ecotecu 1,6? Konkretne! Zajima me to! Vim, ze stare litinove motory Opl jsou nesmrtelne, ale na radu benzinu Ecotec nikdo moc nenadava, na rozdil od dieselu 1,7. Krome toho od Isuzu.
Bez nadpisu
| 19. 1. 2006 20:36
marioV:Ecotec 1,6 16V jsou povětšinou špatné motory kvůli nadměrné spotřebě oleje již po 100tkm-měli špatnou ovalitu pístů.Tento motor se zkrátka příliš nepovedl-nejvíce trpí ve Vectrách,ale i poměrně v těch astrách.Když zadáš na opelclubrenbau.cz tuto motorizaci,vyjede ti dost špatných zkušeností.Můžeš narazit i na dobrý kus,ale u tohoto motoru je to mnohem méně pravděpodobné než u jiných.Zlepšení až po roce 2000tuším(neví přesně)-zkrátka motor by měl mít už značení Z16...

Ty X16XEL podle všech zkušeností majitelů opravdu nic moc.

Narozdíl od této "nepovedeniny" jsou velmi dobré motory X18Xe(můj >:D ),X20XEV...-vše ECOTEC,které těmito problémy netrpí.
Olej
neregistrovaný "mariov8"
| 19. 1. 2006 20:46
Diky RRAAFF! To je jedina vec na kterou mne upozornovali lidi, znacna spotreba oleje, zkusim to hlidat! Predpokladam z oznaceni tech motoru, ze lepsi jsou 1,8 a 2,0... Je to automat, ten by z principu nemel byt moc honeny... Drzim majitelce palce, jinak ji i s autakem mam opet na krku...
Bez nadpisu
| 19. 1. 2006 20:49
jj,olej hlídat chce.Osobně,kdyby to začlo žrát ten olej nějak nekontrolovatelně,tak bych to raději prodal nebo vyměnil za tu 1,8 16v nebo slabší 1,6i 55kw.Tak ale třeba je to dobrý kousek na kterém si dali ve výrobě záležet :D
Bez nadpisu
| 19. 1. 2006 20:52
tak sorry,trošku se to roztrojilo :D
a-c
neregistrovaný "macho1"
| 25. 1. 2006 10:27
tak u tohohle topicu jsem se fakt bavil :-) :) jo, s "tetama" to neni jednoduche. nejprve neco levnejsiho, nizsi ruceni, nizsi spotreba... clovek se snazi a pak se ji libi hyundai trilitr. kombinace tehle znacky, objemu motoru a stari by me taky dostala do kolen. holt zeny si auta vybiraji jinym zpusobem. jsem rad, ze to nakonec dopadlo... no, dobre, rekneme lepe :)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku